Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Chaimae schreef:
Shit, dat had ik dus niet moeten plaatsen.

Trouwens, dat is geen authentieke... :razz:
Dat is een wel degelijk een authentieke. Dat is de reden waarom ik geen contact heb met jongens en niet aan afspreken en relaties doe. Het is HARAM.


BAH! Anti-HARAMRELATIES.
Was ook een grapje, beste zuster! :P
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

The k00k will, without any trace of irony, lie, manipulate, impersonate, censor, and declare themselves powerful in ways ranging from the ability to have an account shut down to being God Herself, in order to convince people that they are not liars, manipulators, censors, or insane.


Abuse women while telling how many hundreds you've loved. Nevermind that you're one ugly vriend and that there were 30,000 femininas that thought you were a scumbag with bad teeth.

Mohammed, de echte K00K
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

fucmoh schreef:
Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Als een man en een vrouw alleen samen in een gesloten ruimte bevinden, die niet voor elkaar bestemd zijn, dan behoort de Satan tot de derde persoon bij hen."
Ok, vertel eens, waarom begeerde Mohammed Zainab, die op dat moment een getrouwde vrouw was? Zijn schoondochter notabene.
Toch zond Allah een vers naar beneden dat Mohammed toestond met haar te trouwen, puur voor de sex.

Volgens jouw redenatie is Allah in dit geval de satan, de derde persoon die Mohammed toestond zijn zondige hart te volgen. Leg mij dit eens haarfijn uit.

Bedankt voor de uitleg. Wat Mohammed deed was dus zwaar haram.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Serdar schreef:
Chaimae schreef:
Shit, dat had ik dus niet moeten plaatsen.

Trouwens, dat is geen authentieke... :razz:
Dat is een wel degelijk een authentieke. Dat is de reden waarom ik geen contact heb met jongens en niet aan afspreken en relaties doe. Het is HARAM.


BAH! Anti-HARAMRELATIES.
Was ook een grapje, beste zuster! :P

:wink: ..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Chaimae schreef:
Serdar schreef:
Chaimae schreef: Dat is een wel degelijk een authentieke. Dat is de reden waarom ik geen contact heb met jongens en niet aan afspreken en relaties doe. Het is HARAM.


BAH! Anti-HARAMRELATIES.
Was ook een grapje, beste zuster! :P

:wink: ..
Ben je nu een slet door dat knipoogje?
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

nadia schreef:
Chaimae schreef:Jeetje Nadia dat jij zo weinign van de Islam afweet en dat op jou leeftijd. Schande.
waar heb jij het nu weer over....jij kraamt wat uit maar niet zodanig dat ik begrijpen kan waar jij over lult.

meis, ik weet genoeg VOOR MIJ DOEN om te weten dat de islam niet kan kloppen, zoiets begint bij 1 puntje als je jong bent en nog onwetend en einidigd vandaag de dag bij wel honderden puntjes.!!!

toen ik hoorde dat mo een kind getrouwd heeft was de 1ew signaal binnen, nog niet helemaal want dat kwam later, kan nooit van god afkomen.
god heeft kinderen heel erg lief en die geeft hij niet aan vies oud ventje in zijn dromen en anders is god een grote heer, heel simpel.
maar daar bleef het niet bij, later in mijn puber jaren begon de islam pas als een verstikking te werken maar goed laten we er maar op houden dat ik dom ben en jij slim.

het kan mij niets schelen wat jij zo schandelijk aan mij vind, ik slaap er geen nacht minder om zegt de domme en schandelijke nadia tegen de slimme en wijze chaimae.


had het niet beter kunen zeggen meid ..danku danku ...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

anouska19 schreef:ik slaap er geen nacht minder om zegt de domme en schandelijke nadia tegen de slimme en wijze chaimae.
Onze 'wijze' Chaimae wel..., die droomt regelmatig over het vagevuur... :razz:
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
Shit, dat had ik dus niet moeten plaatsen.

Trouwens, dat is geen authentieke... :razz:
Dat is een wel degelijk een authentieke. Dat is de reden waarom ik geen contact heb met jongens en niet aan afspreken en relaties doe. Het is HARAM.

BAH! Anti-HARAMRELATIES.
chaimae,


met een jongen afspreken is nog altijd niet met hem je waardevolle doos........delen.
met een jongen praten idemdito.
met een jonge daten/afspreken idemdito tot zelfs een relatie nemen toe.
met andere woorden, je hoeft niet aan sex te doen om samen met een man te zijn.
in geval van wederzijdse verliefdheid wees dan voorzichtig als je grenzen steld voor jezelf maar toch verliefd raakt....weersta de verleiding zo goed je kan en probeer je dan in te houden.
mocht de andere geliefde waar je nog geen sex mee hebt gehad jouw keus respecteren dan kun je gewoon met hem iets opbouwen zonder dat je met hem het nest in duikt.
ben je eenmaal verliefd en dat om de juiste redenen dan komt de liefde vanzelf en daarna kun je alsnog trouwen...een goeie tip voor jou want dan hoef je niet helemaal een vreemde te trouwen.

oja, en zorg ervoor dat je een liefdes minaar krijgt en geen kindjesmaker of een oversexte beluste man die veelal egoistisch is aangelegd,je zou jezelf tekort doen als je dit toelaat en laat je nooit als sexslaaf gebruiken, ook al is hij je man wat blijkbaar heel veel voorkomt bij islamitische vrouwen.

geen enkel man bezit nooit datgene waar jij mee geboren bent, hij kan hooguit samen met JOU hierrvan genieten zoals jullie de liefde lichamelijk met elkaar delen, zo ook jij met zijn lichaam.

oja, en ga aan de pil he waneer je onverwachts gaat trouwen want je weet maar nooit.
voor hetzelfde geld is het niks en als ik jou was zou ik kijken naar zijn vaderlijke eigenschappen, of dat hij die heeft ja of nee en hoe hij met kinderen is...
blijf altijd scherp in dit soort dingen, zo hou je jezelf niet voor de gek en je kunt een heleboel ellende voorkomen, voorkomen is nog altijd beter dan genezen wil je niet al te veel leed op je huid dragen.

dus lieve chaimae.
hoe zelf de boel in de gaten want een ander doet het niet voor je.

ik wens je het allerbeste als je de komende zomer gaat trouwen..

liefs nadia
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

nadia schreef:
anouska19 schreef:
Roelof schreef: Onze 'wijze' Chaimae wel..., die droomt regelmatig over het vagevuur... :razz:

nadia ik heb het over deze quote ...dit heb ik helmaal niet gedaan ,,,en toch staat het er dat het door mij is gequote ...

:shock: :shock: :shock: :shock:
Beste Anouska,

Aha, ik zie het al.Dat zijn inderdaad mijn woorden en niet die van jou maar dat zal roelof misschien verkeerd geqoute hebben denk ik.
Als je goed kijkt dan zie je dat ik dat met deze post heb aangepast.
Ach ja, het maakt eigenlijk niets uit..

Bedankt dat je mijn reactie bedoelde.Ik was al geschrokken. "Ik dacht Anouska zal toch niet de volgende blinde zijn"....... :wink:

Liefs Nadia
hahaha gelukkig maar en ik maar denken dat ik gehackt ben !!!
en nee ik ben ook blij dat ikniet blind ben....
en ben ook erg blij met jou !!!
Mag ik aannemen dat je een ex-moslima bent ???
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Beste Anouska,

Ja ik kan mezelf een 'ex moslima' noemen of ik daar blij mee ben is heel wat anders.Soms dan denk ik, 'was ik maar nooit als een moslima geboren' maar dat zal mijn levenspad nooit gegaan zijn zoals die nu is gelopen en ik zou dan nooit geweest zijn wat ik nu ben geworden.

Weet je, ik probeer zover ik kan altijd het positieve eruit te halen anders doe ik mezelf tekort.

Nadia
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

nadia schreef:Beste Anouska,

Ja ik kan mezelf een 'ex moslima' noemen of ik daar blij mee ben is heel wat anders.Soms dan denk ik, 'was ik maar nooit als een moslima geboren' maar dat zal mijn levenspad nooit gegaan zijn zoals die nu is gelopen en ik zou dan nooit geweest zijn wat ik nu ben geworden.

Weet je, ik probeer zover ik kan altijd het positieve eruit te halen anders doe ik mezelf tekort.

Nadia
ik zie ook dat wat je doet nu dat dat je heel erg goed doet ..
ik heb voordat ik mezelf ook maar aanhad gemeld al heel vaak jouw reacties gelezen en werd juist door jou geinspireerd om me aan te melden en te zijn wie ik ben !!!
dus bedankt.
Jah ook ik heb een verandering meegemaakt ...
en soms denk ik was ik maar nooit geboren ..maar precies zoals jou als dat nooit was gebeurd dan was ik nu niet wie ik ben.
ik geloof echt dat het me wijsheid heeft gegeven en dat ik mezelf op de goede manier ging bekritiseren of het wel juist was wat ik deed ...
ik hoop ook dat jouw omgeving je heeft geaccepteerd ???
hoe zit dat met familie enz ...
vergeef mijn nieuwsgierigheid maar ik ben erg van je onder de indruk !!!
als je het niet wil vertellen respecteer ik dat ook !!!
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

anouska19 schreef:
nadia schreef:Beste Anouska,

Ja ik kan mezelf een 'ex moslima' noemen of ik daar blij mee ben is heel wat anders.Soms dan denk ik, 'was ik maar nooit als een moslima geboren' maar dat zal mijn levenspad nooit gegaan zijn zoals die nu is gelopen en ik zou dan nooit geweest zijn wat ik nu ben geworden.

Weet je, ik probeer zover ik kan altijd het positieve eruit te halen anders doe ik mezelf tekort.

Nadia
ik zie ook dat wat je doet nu dat dat je heel erg goed doet ..
ik heb voordat ik mezelf ook maar aanhad gemeld al heel vaak jouw reacties gelezen en werd juist door jou geinspireerd om me aan te melden en te zijn wie ik ben !!!
dus bedankt.
Jah ook ik heb een verandering meegemaakt ...
en soms denk ik was ik maar nooit geboren ..maar precies zoals jou als dat nooit was gebeurd dan was ik nu niet wie ik ben.
ik geloof echt dat het me wijsheid heeft gegeven en dat ik mezelf op de goede manier ging bekritiseren of het wel juist was wat ik deed ...
ik hoop ook dat jouw omgeving je heeft geaccepteerd ???
hoe zit dat met familie enz ...
vergeef mijn nieuwsgierigheid maar ik ben erg van je onder de indruk !!!
als je het niet wil vertellen respecteer ik dat ook !!!
Komop zeg, zeg dan gelijk dat Nadia een god is!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

BaniIsrael schreef:
anouska19 schreef:
nadia schreef:Beste Anouska,

Ja ik kan mezelf een 'ex moslima' noemen of ik daar blij mee ben is heel wat anders.Soms dan denk ik, 'was ik maar nooit als een moslima geboren' maar dat zal mijn levenspad nooit gegaan zijn zoals die nu is gelopen en ik zou dan nooit geweest zijn wat ik nu ben geworden.

Weet je, ik probeer zover ik kan altijd het positieve eruit te halen anders doe ik mezelf tekort.

Nadia
ik zie ook dat wat je doet nu dat dat je heel erg goed doet ..
ik heb voordat ik mezelf ook maar aanhad gemeld al heel vaak jouw reacties gelezen en werd juist door jou geinspireerd om me aan te melden en te zijn wie ik ben !!!
dus bedankt.
Jah ook ik heb een verandering meegemaakt ...
en soms denk ik was ik maar nooit geboren ..maar precies zoals jou als dat nooit was gebeurd dan was ik nu niet wie ik ben.
ik geloof echt dat het me wijsheid heeft gegeven en dat ik mezelf op de goede manier ging bekritiseren of het wel juist was wat ik deed ...
ik hoop ook dat jouw omgeving je heeft geaccepteerd ???
hoe zit dat met familie enz ...
vergeef mijn nieuwsgierigheid maar ik ben erg van je onder de indruk !!!
als je het niet wil vertellen respecteer ik dat ook !!!
Komop zeg, zeg dan gelijk dat Nadia een god is!
Nou nou Baniisrael, een godheid ben ik niet en dat schetst Anoushka helemaal niet!
kun jij soms niet begrijpend lezen of zo !!

Ik weet dat jij mij liever ziet branden daar niet van maar ala, eerlijkheid schetsen is nog altijd beter dan liegen.

Als alle moslims zouden interperteren zoals jij dat doet dan moet dan heel wat worden...........
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

BaniIsrael schreef:
anouska19 schreef:
nadia schreef:Beste Anouska,

Ja ik kan mezelf een 'ex moslima' noemen of ik daar blij mee ben is heel wat anders.Soms dan denk ik, 'was ik maar nooit als een moslima geboren' maar dat zal mijn levenspad nooit gegaan zijn zoals die nu is gelopen en ik zou dan nooit geweest zijn wat ik nu ben geworden.

Weet je, ik probeer zover ik kan altijd het positieve eruit te halen anders doe ik mezelf tekort.

Nadia
ik zie ook dat wat je doet nu dat dat je heel erg goed doet ..
ik heb voordat ik mezelf ook maar aanhad gemeld al heel vaak jouw reacties gelezen en werd juist door jou geinspireerd om me aan te melden en te zijn wie ik ben !!!
dus bedankt.
Jah ook ik heb een verandering meegemaakt ...
en soms denk ik was ik maar nooit geboren ..maar precies zoals jou als dat nooit was gebeurd dan was ik nu niet wie ik ben.
ik geloof echt dat het me wijsheid heeft gegeven en dat ik mezelf op de goede manier ging bekritiseren of het wel juist was wat ik deed ...
ik hoop ook dat jouw omgeving je heeft geaccepteerd ???
hoe zit dat met familie enz ...
vergeef mijn nieuwsgierigheid maar ik ben erg van je onder de indruk !!!
als je het niet wil vertellen respecteer ik dat ook !!!
Komop zeg, zeg dan gelijk dat Nadia een god is!




oh god nee nu ik bewondering toon voor iemands moed moet ik zeker naar de hel ???
als je goed leest staat er nergen dat ik haar als een god zie ..laat staan dat je dat ergens uit kunt afleiden ..
normale mensen tonen bewondering voor elkaar ...dus ik weet niet waar je last van hebt ...
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

anouska19 schreef:
nadia schreef:Beste Anouska,

Ja ik kan mezelf een 'ex moslima' noemen of ik daar blij mee ben is heel wat anders.Soms dan denk ik, 'was ik maar nooit als een moslima geboren' maar dat zal mijn levenspad nooit gegaan zijn zoals die nu is gelopen en ik zou dan nooit geweest zijn wat ik nu ben geworden.

Weet je, ik probeer zover ik kan altijd het positieve eruit te halen anders doe ik mezelf tekort.

Nadia
ik zie ook dat wat je doet nu dat dat je heel erg goed doet ..
ik heb voordat ik mezelf ook maar aan had gemeld al heel vaak jouw reacties gelezen en werd juist door jou geinspireerd om me aan te melden en te zijn wie ik ben !!!
dus bedankt.

oohhh, is dat zo...dat is leuk om te weten...ik hoop dat ik je nooit teleurstel want ik zeg meestal wat ik denk, ook als ik boos ben.


Jah ook ik heb een verandering meegemaakt ...
wat voor verandereringen bedoel je of wil je dat per pm laten weten, dat mag ook.

en soms denk ik was ik maar nooit geboren ..maar precies zoals jou als dat nooit was gebeurd dan was ik nu niet wie ik ben.
ik geloof echt dat het me wijsheid heeft gegeven en dat ik mezelf op de goede manier ging bekritiseren of het wel juist was wat ik deed ...

dat heb je goed gedaan en je ziet wel wat de vruchten zijn he....positief !
Kritsch naar jezelf kijken kan in het begin pijnlijk zijn maar waneer je dat doet ga je een heldere blik krijgen en ga je de oorzaak en gevolg inzien, waarmee je weer verder kunt gaan totdat je op den duur in een heel andere evolutiefase komt en volgens mij horen wij ook zo te evolueren.
Zonder fouten leren we niet veel, eigenlijk niets en zonder onze bagage eerlijk te bekritiseren en sceptisch naar ons innerself te kijken van wat zij wil/zoekt vinden we niet waar we naar zoeken.
Dit alles schenkt je een vorm van wijsheid en als je zo doorgaat dan krijg je nog meer wijsheid, tegelijkertijd voel je jezelf groeien, ook in de liefde naar jezelf toe.

We zijn niet afhankelijk van andermans liefde (ook niet in een liefdesrelatie) maar van de liefde in onszelf en die is zo groot dat we daaruit kunnen delen. Er moet genoeg liefde in overvloed komen in jezelf..dit bedoel ik in het algemeen he meid, dan weet je dat alvast want ik weet natuurlijk van zo'n afstandje niet wie je bent, en hoe je in elkaar steekt.


ik hoop ook dat jouw omgeving je heeft geaccepteerd ???
hoe zit dat met familie enz ...
vergeef mijn nieuwsgierigheid maar ik ben erg van je onder de indruk !!!
als je het niet wil vertellen respecteer ik dat ook !!!
Mijn omgeving is een lang verhaal maar zij weten niet dat ik niet in de islam verlaten heb met hart en nier...alhoewel ben ik nooit een echte volgeling geweest dat ik mijn hersens dood heb laten gaan.
dat ik sceptisch tegenover de islam ben weten zij weer wel....hier en daar gooi ik er wat uit want ik kan me niet altijd verstandelijk inhouden (that's me).
Verder weten zij niet veel maar eerlijk gezegd ben je al verstoten als je anders bent dan zij, daar hoef je niet perse de islam voor te verlaten.

De enige reden waarom ik niets vertel is omdat ik dan mijn leven dan niet meer zeker ben....Je weet maar nooit he dat er een of andere gek mannelijk familielied opstaat en dan.......................
ik heb er al nachtmerrie's over gehad.

mijn psygoloog moest een keertje huilen om mij, die snapt nog steeds niet hoe ik twee benen kan blijven met mijn zware bagage.
als je niet veel weet dan lijd je minder, ik bedoel dan weet je minder dus dan voel je ook niet allle pijn (je besseft niet alles)maar ik weet te veel (voor mij doen) waardoor ik veel leed voel, zie en ook zie aankomen.
dat doet soms pijn en dat blijft zo denk ik want ik ben nu eenmaal een gevoelsmens maar eigenlijk heeft dat gevoelsmens zijn mij grotendeels gered,vooral mijn intuitie want die doet veel voor je, geloof me.

Mijn gevoel en islam konden niet door 1 deur, nu snap ik wel waarom.
gevoelsdood kunnen ze mij nooit krijgen, dan ben ik liever helemaal dood.

Liefs Nadia
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

lieve nadia

wat grappig ik heb veel hetzelfde meegemaakt als jou!!!
ook ik ben ooit bang geweest voor een neef of vader die opeens voor de deur verschijnt.
het is een lang verhaal maar uiteindleijk is er wel ene goed einde aan gekomen omdat mijn vader zich meer en meer als Jezus ging gedragen.
Nu ben ik niet meer bang voor hem !!!en ik hoef hem ook niet te vrezen ...
maar ik snap jouw probleem dus heel heel goed...wat erg man ...
he als er iets is wat ik voor je kan doen ...laat het me weten want ik ben veel met eergerelateerd geweld bezig en heb al een paar x een speech erover gehouden waar ook een x rita verdonk bijwas en het
hielp want de bvmlhuizen kregn 25 mln euro van haar. ook ken ik heel veel mensen die in het zelfde schuitje als jouw zitten ...
ik moet eerlijkz eggen dat ik ej een sterke dame vind ...
blijf aub zo want als je opgeeft heeft het kwade gewonnen !!!
bovendien ik ben ook bezig om naar ..... te kunnen gaan want ben nederland echt zat hier ...
je kunt hier niet eens zeggen war je voor staat ...
in .... is er van alles en zijn ze dat wel gewend ...!!!
bovendien wil ik tegn jezeggen...
ik d8 altijd maar als mijn familie weer raar deed : ik heb liever geen familie dan 1000 familieleden die blind zijn voor de waarheid !!!

net zoals dat ik liever geen vrienden heb dan 10 domme vrienden !!!
the truth will set you free!!!!
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

amaai

nadia ex moslima waarom is er zo veel haat tegen de islam. Heb je nooit je eigen gevraagd waarom je de profeet mohammed haat. Heb je ooit zijn biografie eens gelezen en niet van die anti-site. Heb je ooit de koran gelezen op zijn arabisch en niet vertaald of anti-site.

spijtig voor sommige domme mensen die denken dat ze op juiste weg zijn.

wanneer de dood je aankomt zal je pas echt vrezen

wie de profeet beledigd zal op de dag van der oordeels zien en daarna zeg dat god een zoon heeft en marie de vrouw.



allah jahdie man yach
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Heb je nooit je eigen gevraagd waarom je de profeet mohammed haat. Heb je ooit zijn biografie eens gelezen en niet van die anti-site. Heb je ooit de koran gelezen op zijn arabisch en niet vertaald of anti-site.
ja op alle drie! en het wordt alleen maar erger :twisted:
wanneer de dood je aankomt zal je pas echt vrezen
ben niet bang voor de dood, doet me in feite weinig.. heb al een plekje gereserveerd :wink:
wie de profeet beledigd zal op de dag van der oordeels zien en daarna zeg dat god een zoon heeft en marie de vrouw.
ik spuug op alles waar die profeet voor staat... there you go!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Nourislam schreef:amaai

nadia ex moslima waarom is er zo veel haat tegen de islam. Heb je nooit je eigen gevraagd waarom je de profeet mohammed haat. Heb je ooit zijn biografie eens gelezen en niet van die anti-site. Heb je ooit de koran gelezen op zijn arabisch en niet vertaald of anti-site.

spijtig voor sommige domme mensen die denken dat ze op juiste weg zijn.

wanneer de dood je aankomt zal je pas echt vrezen

wie de profeet beledigd zal op de dag van der oordeels zien en daarna zeg dat god een zoon heeft en marie de vrouw.



allah jahdie man yach
weer iemand die zo weing begrijpt van jezus en wat echte liefde beteknet ...is .
lieverd als jij wil leven onder angst leuk gewoon doen ..maar laat nadia erbuiten en ga je leugens ergens anders verkopen ..!!!!
probeer het maar bij onzekere meisjes die zullen erin trappen ..maar nadia is een zelfverzekerde jongedame en die trapt er niet meer in ..!!!!.
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nourislam schreef:amaai

nadia ex moslima waarom is er zo veel haat tegen de islam. Heb je nooit je eigen gevraagd waarom je de profeet mohammed haat. Heb je ooit zijn biografie eens gelezen en niet van die anti-site. Heb je ooit de koran gelezen op zijn arabisch en niet vertaald of anti-site.

spijtig voor sommige domme mensen die denken dat ze op juiste weg zijn.

wanneer de dood je aankomt zal je pas echt vrezen

wie de profeet beledigd zal op de dag van der oordeels zien en daarna zeg dat god een zoon heeft en marie de vrouw.



allah jahdie man yach
amaai Nourislam.

Waarom pakken jullie toch allemaal Nadia.
Kunnen jullie het niet uit staan dat ze geen Moslim meer is?

En kijk eens. Wat zie ik nu? Geloven jullie dat Allah getrouwd geweest is met marie?
Marie wie? Ik ken geen marie. Ben nog nooit een marie in de koran tegen gekomen.
Misschien kan jij me het vers geven?

En wie zal Mohammed niet haten. Wat een ellende heeft die man aangericht.

Amaai!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

wanneer de dood je aankomt zal je pas echt vrezen
Hier heeft nog niemand indruk kunnen mamken met hellevuur.
Je bent nieuw hier, het is beter dat je de moeite en energie van helledreigingen voor iets onderbouwds gebruikt.
nadia ex moslima waarom is er zo veel haat tegen de islam.
Inplaats van diegene die buiten de grot het licht vind af te maken zu je betr het voorbeeld volgen.

Plato grot, Google deze woorden eens op voor het volledige verhaal.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

ey ariel,anouska,bf...,silly

amaai wat een antwoorden krijg ik allemaal. Door grootste ellende zijd gij ariel, je vreest de waarheid. Ja kan ik niks aandoen of wel ben je koppig of ben je dom of gebruik je geen vertand. Als ik in u plaats ging ik maar zwijgen. Maar profeet is niet me je vergelijkbaar en als je die ooit tegen komt zal je pas zeggen waarom was ik zo koppig en dom. Wie zijn jullie, vermoorden jullie geen moslims elke dag gewoon voor jullie belangen. En als we terugverdedigen noemen jullie ons terroristen of ons godsdienst die haat zaait,of ons profeet beledigen :cry: :cry: :cry: . Hoe erg zijn jullie, hoeveel mensen slachten jullie van ons, nee zeker. De bush met zijn oorlog tegen de islam en de beste maat van de joden. Waarom is geen haat tegen de leer van de joden. Ja ze zijn rijk en machtig en jullie zijn hun gatlikkers. elke dag hoor je in palestina of irak of ergens anders moslims dood en wanneer iets in isreal gebeurd, noemen jullie ons terreur en hamas als de radicale islamieten,waarom dat ze hun land beschermen tegen isreal, Nee zeker.
Volgende keer zal de echt biografie van profeet saws voor jullie volledig typen en zal je groot verschil zien tussen de echte en die anti-site,

ik heb nog een vraagje als jullie Profeet Isa als zoon van god noemen en de heilige Maria de moeder. Waarom trouwde god met Maria en met Eva
. De tweede persoon op aarde naar adam saws. Waarom noemt hij adam geen zoon van god. Dat was altans de eerste mensen, die werdt door god geboren. Vraagje waarom de schrijvers van de bijbel erbij toen profeet isa geboren was. Of waren die nog niet geboren. Oke een voorbeeld : Iemand zegt dat je moeder een hoer en die persoon heeft paar valse feiten aan mensen doorgegeven en iedereen verteld het door. Maar u moeder weet dat ze zeker geen hoer is. De domme mensen gaan die persoon geloven want ieder kent het verhaal. Tenslotte wordt gewoon een valse feit en jij de zoon gaat zelf op een duur in geloven . En je eigen moeder niet.
andere voorbeel:
jullie kennen maar zakariya en zijn zoon johannes de doper. Hoe is johannes geboren. Altans was de moeder en vader oud. Je weet toch wanneer je 40 jaar wordt dat de sperma stopt. Hoe is johannes geboren dan. Zou het niet door god zijn . Waarom kan je hem niet noemen de zoon van god. Das bijna de zelfde verhaal als Heilige Maria. Ze werdt door niemand aangeraakt en toch werdt ze zwanger : domme mensen gaan zeggen god heeft haar zwanger gemaakt?. en heb je na gedacht. God zal zijn mens zwanger maken die van zand is gemaakt. Daarmee kun je zien dat het een schrijver het heeft geschreven en niet door god. Dat is een persoon die de verkeerde gedacht heeft gebruikt want hij weet niet hoe hij is geboren. Was het geen sprookje door johannes of matheus of paulis geschreven dat de mensen gaan denken dat hij zoon van god is.

tenslotte zou ik effe reageren op silly

ey silly vrees je dood niet, heb je zo veel goede daden dat je zeker zijt van het paradijs? of denk je dat de zoon van god je zonden gaat vergeven. Vraag je eens waarom jullie een kind dopen. Als de zoon van god je daden heeft vergeven en waarom dient en kerk dan.
Spijtig konden we niet me doden spreken. Dan wist we wel wat aan gaande is in de graf. Je schoonheid,je geld en villa gaan allemaal weg. En als de dood je aankomt vrees wat je voor GOD of ALLAH gaat zeggen. Daar zal je ariel of anouske niet helpen of je ouders en vrienden, iedereen gaat zeggen ik ken je niet. Als we niet van de dood bang zijn? waarom huilen we als iemand sterft. Ey meisje de dood das de ergste wat een persoon kan meemaken. Dat betekent geen leven op aarde versta je . Niemand weet waar je bent. Ja bij God of allah zeker.
Vraag je nooit eens waar je grootouders zijn als ze gestorven zijn. Paradijs zeker? en als ze slechte daden hebben gepleegt wat dan ? ook paradijs ja zoon van god heeft me alles vergeven? ah waarom dient het leven op aarde dan. Voor niks geen nut. Verkrachten, stelen , vermoorden en daarna naar paradijs : is god dan een comiek, Vrees voor de dood voor ze aankomt en denk het leven das maar lachertje die kan in 1 minuut eindigen. En je daden gaan de rol spelen bij hiernamaals. Discrimeneer niemand , haat niemand , toon je liefde zelfs als je boos bent, laat ieder zijn godsdienst en bekritseer niemand zijn profeet , je weet niet wat aangaande is , alleen heb je paar kopie van anti-site of historische bronnen. Maar de echte feiten zullen niet weten. Geloof wat je wil geloven . Als de islam je niet aanstaat laat die godsdienst met rust. Denk goed na voor je iets zegt. En volg geen mediagedoe. Tenslotte verricht zo veel goed daden dat je wanneer je dood bent blij mag over zijn.

Ik weet dat sommige van jullie nooit de islam gaan geloven en dat was ook tijdens het openbaring. Maar als de tekens van de dag der oordeel komen gaan ze pas geloven dan is het telaat om te geloven. En zoals jullie weten de christendom geeft de grootste vrijheid aan iedereen. Ja welke vrijheid: blote vrouwen, homo's,lesbisch,verkrachtiging. De rijke eet de arm op. Percies in de prehistorie. Schaamheid van vrouw werdt verbroken. De man kan 100 keer sex met andere voor het huwelijk. De vrouw krijgt gevolgen. zoon zonder vader. Oorlog voeren zonder redden: ja 11 september.Wie heeft dan 11 september gedaan: ja onkel osma. Zijn daar serieuze feiten van nee.Waarom zou amerika het niet zelf gedaan. Om olie te bestelen van arabisch landen. Je weet dat arabische scheireilanden de meeste olie hebben. Of sadam heeft atoombommen. Heeft amerika geen feit gepleegt tegen japan. Hiroshima en nagaski. Is irak nu democratisch geworden door amerika,nee elke dag valleen 1000 dodden van moslims. Waarom valleen bij ons overal 10000000 dodden bij jullie. Is het jullie godsdient of ons godsdienst die zegt vermoor al de mensen die je haat. Zou ik hele wereld dan vermoorden?






beslama en succes met het lezen
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Nourislam schreef:ey ariel,anouska,bf...,silly

amaai wat een antwoorden krijg ik allemaal. Door grootste ellende zijd gij ariel, je vreest de waarheid. Ja kan ik niks aandoen of wel ben je koppig of ben je dom of gebruik je geen vertand. Als ik in u plaats ging ik maar zwijgen. Maar profeet is niet me je vergelijkbaar en als je die ooit tegen komt zal je pas zeggen waarom was ik zo koppig en dom. Wie zijn jullie, vermoorden jullie geen moslims elke dag gewoon voor jullie belangen. En als we terugverdedigen noemen jullie ons terroristen of ons godsdienst die haat zaait,of ons profeet beledigen :cry: :cry: :cry: . Hoe erg zijn jullie, hoeveel mensen slachten jullie van ons, nee zeker. De bush met zijn oorlog tegen de islam en de beste maat van de joden. Waarom is geen haat tegen de leer van de joden. Ja ze zijn rijk en machtig en jullie zijn hun gatlikkers. elke dag hoor je in palestina of irak of ergens anders moslims dood en wanneer iets in isreal gebeurd, noemen jullie ons terreur en hamas als de radicale islamieten,waarom dat ze hun land beschermen tegen isreal, Nee zeker.Volgende keer zal de echt biografie van profeet saws voor jullie volledig typen en zal je groot verschil zien tussen de echte en die anti-site,

ik heb nog een vraagje als jullie Profeet Isa als zoon van god noemen en de heilige Maria de moeder. Waarom trouwde god met Maria en met Eva
. De tweede persoon op aarde naar adam saws. Waarom noemt hij adam geen zoon van god. Dat was altans de eerste mensen, die werdt door god geboren. Vraagje waarom de schrijvers van de bijbel erbij toen profeet isa geboren was. Of waren die nog niet geboren. Oke een voorbeeld : Iemand zegt dat je moeder een hoer en die persoon heeft paar valse feiten aan mensen doorgegeven en iedereen verteld het door. Maar u moeder weet dat ze zeker geen hoer is. De domme mensen gaan die persoon geloven want ieder kent het verhaal. Tenslotte wordt gewoon een valse feit en jij de zoon gaat zelf op een duur in geloven . En je eigen moeder niet.
andere voorbeel:
jullie kennen maar zakariya en zijn zoon johannes de doper. Hoe is johannes geboren. Altans was de moeder en vader oud. Je weet toch wanneer je 40 jaar wordt dat de sperma stopt. Hoe is johannes geboren dan. Zou het niet door god zijn . Waarom kan je hem niet noemen de zoon van god. Das bijna de zelfde verhaal als Heilige Maria. Ze werdt door niemand aangeraakt en toch werdt ze zwanger : domme mensen gaan zeggen god heeft haar zwanger gemaakt?. en heb je na gedacht. God zal zijn mens zwanger maken die van zand is gemaakt. Daarmee kun je zien dat het een schrijver het heeft geschreven en niet door god. Dat is een persoon die de verkeerde gedacht heeft gebruikt want hij weet niet hoe hij is geboren. Was het geen sprookje door johannes of matheus of paulis geschreven dat de mensen gaan denken dat hij zoon van god is.

tenslotte zou ik effe reageren op silly

ey silly vrees je dood niet, heb je zo veel goede daden dat je zeker zijt van het paradijs? of denk je dat de zoon van god je zonden gaat vergeven. Vraag je eens waarom jullie een kind dopen. Als de zoon van god je daden heeft vergeven en waarom dient en kerk dan.
Spijtig konden we niet me doden spreken. Dan wist we wel wat aan gaande is in de graf. Je schoonheid,je geld en villa gaan allemaal weg. En als de dood je aankomt vrees wat je voor GOD of ALLAH gaat zeggen. Daar zal je ariel of anouske niet helpen of je ouders en vrienden, iedereen gaat zeggen ik ken je niet. Als we niet van de dood bang zijn? waarom huilen we als iemand sterft. Ey meisje de dood das de ergste wat een persoon kan meemaken. Dat betekent geen leven op aarde versta je . Niemand weet waar je bent. Ja bij God of allah zeker.
Vraag je nooit eens waar je grootouders zijn als ze gestorven zijn. Paradijs zeker? en als ze slechte daden hebben gepleegt wat dan ? ook paradijs ja zoon van god heeft me alles vergeven? ah waarom dient het leven op aarde dan. Voor niks geen nut. Verkrachten, stelen , vermoorden en daarna naar paradijs : is god dan een comiek, Vrees voor de dood voor ze aankomt en denk het leven das maar lachertje die kan in 1 minuut eindigen. En je daden gaan de rol spelen bij hiernamaals. Discrimeneer niemand , haat niemand , toon je liefde zelfs als je boos bent, laat ieder zijn godsdienst en bekritseer niemand zijn profeet ,je weet niet wat aangaande is , alleen heb je paar kopie van anti-site of historische bronnen. Maar de echte feiten zullen niet weten. Geloof wat je wil geloven . Als de islam je niet aanstaat laat die godsdienst met rust. Denk goed na voor je iets zegt. En volg geen mediagedoe. Tenslotte verricht zo veel goed daden dat je wanneer je dood bent blij mag over zijn.

Ik weet dat sommige van jullie nooit de islam gaan geloven en dat was ook tijdens het openbaring. Maar als de tekens van de dag der oordeel komen gaan ze pas geloven dan is het telaat om te geloven. En zoals jullie weten de christendom geeft de grootste vrijheid aan iedereen. Ja welke vrijheid: blote vrouwen, homo's,lesbisch,verkrachtiging. De rijke eet de arm op. Percies in de prehistorie. Schaamheid van vrouw werdt verbroken. De man kan 100 keer sex met andere voor het huwelijk. De vrouw krijgt gevolgen. zoon zonder vader. Oorlog voeren zonder redden: ja 11 september.Wie heeft dan 11 september gedaan: ja onkel osma. Zijn daar serieuze feiten van nee.Waarom zou amerika het niet zelf gedaan. Om olie te bestelen van arabisch landen. Je weet dat arabische scheireilanden de meeste olie hebben. Of sadam heeft atoombommen. Heeft amerika geen feit gepleegt tegen japan. Hiroshima en nagaski. Is irak nu democratisch geworden door amerika,nee elke dag valleen 1000 dodden van moslims. Waarom valleen bij ons overal 10000000 dodden bij jullie. Is het jullie godsdient of ons godsdienst die zegt vermoor al de mensen die je haat. Zou ik hele wereld dan vermoorden?






beslama en succes met het lezen
ahhahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa.
meisje ik heb in jouw stukje nu al 1000000000 en 1 fouten gezie3n ..ik kan niet stoppen met lachen hahahahahahahah goed laten we het je nu eens voor altijd heel dudielijk uitleggen ...
goed lezen hoor !!! dan snap je het misschien !!!

jij zegt: Wie zijn jullie, vermoorden jullie geen moslims elke dag gewoon voor jullie belangen. En als we terugverdedigen noemen jullie ons terroristen of ons godsdienst die haat zaait,of ons profeet beledigen :cry: :cry: :cry: . Hoe erg zijn jullie, hoeveel mensen slachten jullie van ons, nee zeker. De bush met zijn oorlog tegen de islam en de beste maat van de joden. Waarom is geen haat tegen de leer van de joden. Ja ze zijn rijk en machtig en jullie zijn hun gatlikkers. elke dag hoor je in palestina of irak of ergens anders moslims dood en wanneer iets in isreal gebeurd, noemen jullie ons terreur en hamas als de radicale islamieten,waarom dat ze hun land beschermen tegen isreal, Nee zeker.

en leg mij eens uit meisje wie zijn die mensen die elke dag omkomen in irak ???moslims klopt. endoor wie gebeurd dat ???
door moslims ..
moslims terroristen die denkn dat als ze zichzelf opblazen ze in de hemel komen waar 5 maagden zoals mo als zei op hun staan te wachten ...dat is dus de schuld van jouw vieze profeet !!!!
die heeft verteld dat zij moeten vechten voor de heilige oorlog en hun leven voor moeten geven zodat ze naar de hemel gaan en hun zonden worden hun niet aangerekenend !!1
Wie heeft ze dat zo geleerd ???mohammed ..dus als je er problemen mee hebt dat er elke dag zoveel moslims omkomen moet je niet bij ons komen zeuren maar die andere moslims die zichzelf opblazen en bij mohammed gaan zeuren die heeft ze dat namelijk verteld ....
er worden ook inderdaad terroristen vermoord door amerikanen jah ..en helaas ik ben zelf tegn iemand te vermoorden ook al is het een terrorist ..maar kun je niet zien dat die amerikaanse soldaten hun leven geven voor al die andere normale irakezen die hopen op een land zonder geweld van mosllimradicalen en willen dat hun kinderen eindleijk weer naar school kunenn gaan ..
weet je al hoevele amerikanen dood zijn gegaan door de oorlog in irak ????
Als er geen gestoorde radicale moslims bestonden die alles doen wat jouw lieve moahhemd hen heeft opgedragen dan waren was er geen oorlog meer ..
dus kijk eerst naar je zelf en naar je geloof en naar je profeet aub voor dat je de schuld bij anderen neer legt....
Als er iets verkeerd gaat kijk ik ook altijd WAT IK FOUT HEB GEDAAN en dan pas kijk je of anderen geen fouten hebebn gemaakt.!!!!
een hele goede tip voor jou!!!


jij zegt: Waarom is geen haat tegen de leer van de joden. Ja ze zijn rijk en machtig en jullie zijn hun gatlikkers. elke dag hoor je in palestina of irak of ergens anders moslims dood en wanneer iets in isreal gebeurd, noemen jullie ons terreur en hamas als de radicale islamieten,waarom dat ze hun land beschermen tegen isreal, Nee zeker

zolang er geen joden zijn die die een heilige oorlog beginnen en iedereen tot het jodendom willen bekeren met het zwaard en een vliegtuig kapen en daar vervolgens torens meein vliegen heb jij niks te lullen over de joden ...
ik ken genoeg joden en dat zijn hele vredeliefnde mensen ...
nogmaals kijk dus eerst naar jezelf !!!


jij zegt: Volgende keer zal de echt biografie van profeet saws voor jullie volledig typen en zal je groot verschil zien tussen de echte en die anti-site,

hoe kom je erbij dat we boeken lezen van antiislam sites ??
ik heb de koran en de hadiths gelzen en wist al meteen wat voor zieke man die mohammed was ...
en jah heb 3 verschillende boeken over mohammed gelzen en allemaal zeggen ze hetzelfde ...
leen eens een goed boek uit de bieb over mohammed zou ik zeggen !!!


jij zegt: ik heb nog een vraagje als jullie Profeet Isa als zoon van god noemen en de heilige Maria de moeder. Waarom trouwde god met Maria en met Eva
. De tweede persoon op aarde naar adam saws. Waarom noemt hij adam geen zoon van god. Dat was altans de eerste mensen, die werdt door god geboren


ten eerste God is nooit getrouwdt met maria en dat zeggen wij christenen niet .laat staan dat dat wordt gezegd in de bijbel !! heb je de bijbel weleens gelezen meisje ???dnek het niet anders had je zulke onzin nooit gezegd ....volgens mij heb jij dat dus van een anti christelijke site ..op 1 van die domme sites van moslims waar zulke onzin wordt gezegd ..en god treouwde ook niet met eva ..my god waar haal je zulke onzin vandaan >????
wij allemaal MOGEN KINDERN VAN GOD ZIJN IN JEZUS NAAM als we dus in jezus geloven en hem volgen in woord en daad
adam was de 1e mens op aarde en eva de 2e ...die werden niet door god geboren maar GESCHAPEN dat is heel wat anders !!!!


jij zegt: Vraagje waarom de schrijvers van de bijbel erbij toen profeet isa geboren was. Of waren die nog niet geboren. Oke een voorbeeld : Iemand zegt dat je moeder een hoer en die persoon heeft paar valse feiten aan mensen doorgegeven en iedereen verteld het door. Maar u moeder weet dat ze zeker geen hoer is. De domme mensen gaan die persoon geloven want ieder kent het verhaal. Tenslotte wordt gewoon een valse feit en jij de zoon gaat zelf op een duur in geloven . En je eigen moeder niet.

eh nee ze waren er niet bij maar ik neem aan dat maria hun allesheeft verteld over de geboorte van jezus ...
nadat ze het heeft verteld hebben ze het op geschreven ...
dus nee het is niet de 1 verteld aan de ander en 10000 jaar later is het een heel ander verhaal geworden ..
er is genoeg geschreven en bewijs over hoe de bijbel tot stand is gekomen en dat is zeker niet zoals je het zelf zegt wer du heel veel onzin van jouw kant.
Als je iets niet weet ga het dan onderzoeken meisje voordat je iets gelooft.
Ik wist ook niet hoe de bijbel tot stand was gekomen dus ik ging dat onderzoeken en aan mensen vragen.
ik wil het wel voor je plaatsen dan moet je het maar zeggen als je de waarheid wil !!!


jij zegt: jullie kennen maar zakariya en zijn zoon johannes de doper. Hoe is johannes geboren. Altans was de moeder en vader oud. Je weet toch wanneer je 40 jaar wordt dat de sperma stopt. Hoe is johannes geboren dan. Zou het niet door god zijn .

hahahah wat een onzin meisje laat ik je even een paar feiten vertelen
een man heeft heel zijn lven lang beschikking over zijn sperma en dat stopt niet bij zijn 40e ..echt ,waar haal je zulke onzin vandaan ???.
je komt echt over al iemand die iets hoort van andere moslims en dat niet zelf heeft onderzocht !!! niet slim ...
en johannes is geboren door dat de moeder gemeenschap heeft gehad haar man zijn vader dus .. dus nee niet door God nee ...


Jij zegt: Das bijna de zelfde verhaal als Heilige Maria. Ze werdt door niemand aangeraakt en toch werdt ze zwanger : domme mensen gaan zeggen god heeft haar zwanger gemaakt?. en heb je na gedacht. God zal zijn mens zwanger maken die van zand is gemaakt. Daarmee kun je zien dat het een schrijver het heeft geschreven en niet door god. Dat is een persoon die de verkeerde gedacht heeft gebruikt want hij weet niet hoe hij is geboren. Was het geen sprookje door johannes of matheus of paulis geschreven dat de mensen gaan denken dat hij zoon van god is.

nee dat is dus helemaal niet hetzelfde verhaal als dat van maria de moeder van Jezus ..maria was nog maagd toen God de engel Gabriel naar haar stuurde en vertelde dat hij de heilige geest in haar zou planten (om het maar zo te zeggn) en dat het kindje Jezus zou heten (yeshua in het hebreewus) wat betekent GOd is met ons.
Hij is degene die de messias is zoals al 1000 jaar daarvoor werd voorspeld .o.a in deut 18.18 en de profettien kwamen allemaal uit in Jezus ..
Dus nee God heeft niet met maria gemeenschap gehad .en haar zwanger gemaakt .dat denken alleen domme mensen die jezus willen ontkenenn en leugens vertellen..zoals mohammed ...
het nieuwe testament is geschreven door de dicilpelen van Jezus nadat ze de Heilige geest van God hadden ontavnegen die hun precies vertelden wat ze moetsen opschrijven ..
nogmaals als je wil wten hoe de bijbel tot stand is gekomen moet je het maar zeggen dan zal ik het voor je plaatsen.!!!
Geen sprookje .maar waarheid door bewijzen !!

nog 1 tip he als ikjou was zou ik maar eens goed gaan kijken naar de 1000000 fouten in de koran en de profetien gedaan door mo die niet zijn uitgekomen en als die andere dingen die niet kloppen ..
en kijk eens naar het leven van mohammed hoeveel mensen hij wel niet heeft vermoord en ga dan eens bij jezelf na of dat echt een goed mens is geweest of niet ...kijk dus aub eerst naar je eigen geloof of dat zo perfect was en of jouw lieve profeet echt zo perfect was
kom dan pas zeuren over het christendom en over Jezus ...!!!!!

jij zegt: ey silly vrees je dood niet, heb je zo veel goede daden dat je zeker zijt van het paradijs? of denk je dat de zoon van god je zonden gaat vergeven. Vraag je eens waarom jullie een kind dopen. Als de zoon van god je daden heeft vergeven en waarom dient en kerk dan.

nee waarom zouden wij vrezen voor de dood ??? toen jezus aan het kruis stierf en uit de dood opstond heeft hij de dood overwonenn !!! daarom hoeven wij niet bang voor de duivel of de dood te zijn maar moetnw ij oprecht met heel ons hart in Jezus geloven en hem volgen in woord en daad ..
wie jezus volgt maakt de wereld beter !!!
Wie jezus volgt houdt van zijn vijanden
wie jezus volgt heeft zijn naaste lief zoals zichzelf !!!
wie jezus volgt heeft zijn leven over voor een vreemde ..
wie jezus volgt denkt eerst aan een ander en dan pas aanzichzelf ...!!
wij dopen een kind omdat Jezus werd gedoopt door Johannes en toen begonenn is met de waarheid te prediken met de doop geef je aan dat je net als jezus in je levn de waarheid wil volgen !!!
De kerk dient voor als je willuistern naar het woord van god en als je hulp nodig hebt.
Niet dat je perse naar de kerk moet gaan van God maar als je er behoefte aan hebt !!!

jullie moeten inderdaad vrezen voor de dood want jullie geloven nietdat jezus God is en diegene die alles kan doen en je zonde heeft vergeven, die voor ons aan het kruis is gestorven dus als ik jou was zou ik inderdaad heel bang voor de dood zijn ...!!!!
jammer want het hoeft niet !!! maar goed iederene moet zelf weten !!!


jij zegt: Ey meisje de dood das de ergste wat een persoon kan meemaken. Dat betekent geen leven op aarde versta je . Niemand weet waar je bent. Ja bij God of allah zeker.
Vraag je nooit eens waar je grootouders zijn als ze gestorven zijn. Paradijs zeker? en als ze slechte daden hebben gepleegt wat dan ? ook paradijs ja zoon van god heeft me alles vergeven? ah waarom dient het leven op aarde dan. Voor niks geen nut. Verkrachten, stelen , vermoorden en daarna naar paradijs : is god dan een comiek


hahaha heel duidleijk dat je niets weet van het christendom meisje ..anders had je zulke onzin nooit uitgekraamd ...
ten eerste voor ons is de dood niet erg waarom heb ik hierboven al uitgelegd ..als jij bang wil zijn doe je best zou ik zeggen dan ben je heeeeeel zielig !!!
en ten 2e als mensen slechte dingen hebben gedaan maar echt oprecht berouw hebben en dat aan Jezus hebebn laten zien wie ben jij dan om Jezus te verbieden hen in de hemel toete laten ???
denk je echt dat wij mogen stelen en zondigen omdat we Jezus onze zonden vergeeft ???
zo gaat dat niet Jezus zei : wie mijn volgt in woord en daad (en dus goede dingen doet en de wereld beter maakt ) en in mij oprecht gelooft zal ik zijn zonden vergeven en zij zullen kindern van God worden genoemd en het eeuwige leven hebbn!!
dus nee god is geen komiek ..hij is heel slim want hij wil geen mensen die 5x per dag bidden maar niets voor andere mensn doen ..en de wereld allen maar slechter maken
hij wil mensen die echt om anderen geven en niet alleen vasten met de ramadan en dan vervolgens denken dat ze goed bezig zijn maar ondertussen vermoorden ze vrouwen en verkrachten ze kinderen ..en volgen ze iemand die zoveel slechte dingen heeft gedaan ...!!!
Jezus wil mensen die hem volgen in woord en daad!!!


jij zegt: Discrimeneer niemand , haat niemand , toon je liefde zelfs als je boos bent, laat ieder zijn godsdienst en bekritseer niemand zijn profeet

even een vraagje ben je dom of ben je dom ??zeg je dit tegen silly terwijl jouw profeet Joden discrimineerde en hen apen en zwijen noermde !!!
jouw profeet haatte de joden dus ga maar lekker tegen hem zeggen dat je niemand mag haten ...als je slim was zei je dat mohammed die al deze dingen deed dus als je tegen haat bent en tegen discriminatie bent waarom volg je mo dan ???niet echt slim van je he ???

en je zegt "laat ieder zijn Goddienst "moet jij nodig zgegn tegen je eigen profeet die tegen iedereen heeft gezegd dat het geloof met het zwaard moet verspreid worden ..
zie je mo die discrimineert en haat en scheld en vloekt ...!!!
waarom volg je hem als je tegn al deze dingen bent ???

jij zegt: En zoals jullie weten de christendom geeft de grootste vrijheid aan iedereen. Ja welke vrijheid: blote vrouwen, homo's,lesbisch,verkrachtiging. De rijke eet de arm op. Percies in de prehistorie. Schaamheid van vrouw werdt verbroken. De man kan 100 keer sex met andere voor het huwelijk. De vrouw krijgt gevolgen. zoon zonder vader.

hahahahahah ten 1e binnen het christendom zoals jezus heeft gezegd is een huwelijk tussen 1 man en 1 vrouw Goed en niet tussen 2 homo's wat je zegt id dus weer fXXXXXX onzin !!! moet jij trouwens nodig zeggen jullie mannen mogen 4 vrouwen hebebn !!!!! wie heeft hier nou een losbandige levensstijl ..
jouw profeet had 11 vrouwen en hele veel sexslavinenn ..!!!!!
HOE DURF JE OVER ANDEREN TE ZGGEN DAT ZE VIES ZIJN EN OVERBESEXT TERIJL JOUW VIEZEN PROFEET PAS ECHT OVERBESEXT WAS MET ZIJN 11 VROUWEN WAARVAN DE JONGSTE 9 !!!
EEN PEDOFIEL NOEMEN WE DAT TEGENWOORDIG !!! EN DAT VIND JE WEL GOED ???
BAH WAT EEN HYPOCRIET BEN JIJ !!!! KIJ NAAR JE EIGEN PROFEET EN GELOOF EN KOM DAN PAS ANDERN DE LES LEZEN DOMBO !!!
Ga eesrt kijken wat een geloof inhoudt meid voordat je onzin komt praten !!!
sex voor het huwleijk is ook niet toegstaan .in het chrtistendom ..!!!
en we moeten ervoor zorgen dat er geen armen zijn .....
lees maar eens wat jezus zei over de rijke en de armen ..kom dan pas onzin lullen ..
de reden dat er zoveel ellende is op deze aarde is omdat er vele vlase geloven zijn en niet iedereen volgt jezus ..de helft van de wereld denkt allen maar aanzichezelf en de andere helft volgt zieke mensen zoals jij en je mohammed ..
als iedereen jezus zou zolgen in woord en daad dan zou er geen oorlog of pijn zijn ...
maar zoalang niet iedereen dat doet zal er oorlog blijven !!!


jij zegt: Maar de echte feiten zullen niet weten. Geloof wat je wil geloven . Als de islam je niet aanstaat laat die godsdienst met rust. Denk goed na voor je iets zegt. En volg geen mediagedoe. Tenslotte verricht zo veel goed daden dat je wanneer je dood bent blij mag over zijn.

inderdaad wij kenenn de echte feiten en accepteren die nu jij nog !!!!
wij willen de islam met rust laten maar de islam laat ons niet met rust !!! dat is een feit ..of dnek je dat mensen erom hebebn gevraagd dat er moslimradicalen op de wereld zijn ..??
Denk je dat wij willen dat er ene boek bestaat die zget dat je je vrouw mag slaan en je vrouw mag stenigen als ze overspel heeft gepleegd ..
wij willen van de islam af omdat de islam de wereld niet met rust laat ...!!!!
wij volgen geen media gedoe dit hebben wij uit de koran en de hadtiths !!!!



veel lees en hersen plezier ...!!!!!!
Laatst gewijzigd door maria20 op di jun 19, 2007 5:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Nourislam schreef:amaai

nadia ex moslima waarom is er zo veel haat tegen de islam. Heb je nooit je eigen gevraagd waarom je de profeet mohammed haat. Heb je ooit zijn biografie eens gelezen en niet van die anti-site. Heb je ooit de koran gelezen op zijn arabisch en niet vertaald of anti-site.

spijtig voor sommige domme mensen die denken dat ze op juiste weg zijn.

wanneer de dood je aankomt zal je pas echt vrezen

wie de profeet beledigd zal op de dag van der oordeels zien en daarna zeg dat god een zoon heeft en marie de vrouw.



allah jahdie man yach
als je serieus wilt praten oke maar wat je nu uitkraamt zegt genoeg over jezelf.

het gaat je goed.

groet nadia
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nourislam schreef:ey ariel,anouska,bf...,silly

amaai wat een antwoorden krijg ik allemaal. Door grootste ellende zijd gij ariel, je vreest de waarheid.
Ja kan ik niks aandoen of wel ben je koppig of ben je dom of gebruik je geen vertand. Als ik in u plaats ging ik maar zwijgen.
Beste Nourislam.
Ik ga me inhouden want je bent nieuw hier, en ik geef je de voordeel van de twijfel. Ik ben boos op Islam. Zo godvergeten boos, door alle ellende die islam dagelijk aanricht , dat elke Moslim die rare dingen zegt gelijk de veeg uit de pan krijgt. Want elke Moslim is deel van Islam.
Niet netjes. Ik weet het maar omdat het heel onbeleefd is om gelijk een nieuw iemand op zijn nummer te zetten zal ik heel voorzichtig met je doen.
Je boft.
Maar profeet is niet me je vergelijkbaar en als je die ooit tegen komt zal je pas zeggen waarom was ik zo koppig en dom.
Ik vermoed dat ik met een gezondere blik naar jouw profeet kijk dan jij doe. Inderdaad is deze man met weinig mensen te vergelijken.
We kunnen hem met Hitler vergelijken, en dan zitten we er niet ver naast. Mohammed zal best wel eens goede dingen gedaan hebben, maar hitler hield ook van kinderen en honden maar daarom was Hitler nog geen best mens. Net zomin als Mohammed een goed mens was.
Ziek, dat was hij wel. Geestelijk ziek. Jammer dat er vroeger de kennis ontbrak om dat te zien, en dat er geen medicijnen waren, want anders had hij misschien een goed mens kunnen worden. Maar nu heeft hij er voor gezorgd dat er tweespalt op deze wereld is.

Wie zijn jullie, vermoorden jullie geen moslims elke dag gewoon voor jullie belangen. En als we terugverdedigen noemen jullie ons terroristen of ons godsdienst die haat zaait,of ons profeet beledigen :cry: :cry: :cry: . Hoe erg zijn jullie, hoeveel mensen slachten jullie van ons, nee zeker.
Wie vermoorden er Moslims? Dat zijn wel andere moslims en dat is zeker niet Bush. Tja, of je moet Bin Laden en zijn cornuiten zulke geweldige kerels vinden. Dan heb je gelijk. Maar voor de rest roeien moslims, moslims uit.
De bush met zijn oorlog tegen de islam en de beste maat van de joden. Waarom is geen haat tegen de leer van de joden. Ja ze zijn rijk en machtig en jullie zijn hun gatlikkers. elke dag hoor je in palestina of irak of ergens anders moslims dood en wanneer iets in isreal gebeurd, noemen jullie ons terreur en hamas als de radicale islamieten,waarom dat ze hun land beschermen tegen isreal, Nee zeker.
Ja, hoor geef de Joden maar weer de schuld. Het is altijd de schuld van de joden en het westen, maar nooit van jullie.
Steek je hand maar eens in eigen boezem, dan zal je zien hoeveel bloed er aan zit.
jullie kennen maar zakariya en zijn zoon johannes de doper. Hoe is johannes geboren. Altans was de moeder en vader oud. Je weet toch wanneer je 40 jaar wordt dat de sperma stopt.
Misschien bij Moslims, maar bij normale mensen stopt het sperma niet op 40 jarige leeftijd. Mannen kunnen zelfs als ze 80 zijn nog babies maken.

De rest van je post laat ik aan Silly over.

Ik wens je een goede tijd toe op ons forum, en ik heet je van harte welkom.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie