NL in 15 stappen naar de heerschappij van Allah

Moderator: M

Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

NL in 15 stappen naar de heerschappij van Allah

Bericht door Monique »

Alweer gejat... (ik kan best wel IETS hoor..als vrouw zijnde..:mrgreen:)


Volgens de meest terughoudende telling herbergt Nederland nu een kleine anderhalf miljoen allochtonen die worden gerekend tot de zogeheten doelgroepen van het minderhedenbeleid. Dan hebben we het over landen van herkomst als Turkije, Marokko, Suriname, Antillen, en niet over Amerika of Zweden. De voorspelling van het SociaalCultureelPlanbureau-rapport luidt dat in 2015 twaalf procent van de bevolking, dat wil zeggen rond de twee miljoen burgers, uit deze `doelgroepen' afkomstig is. Zo'n veertig procent van hen zijn asielmigranten uit de Derde Wereld. Belangrijk is ook dat in 2015 ongeveer de helft van de bevolking in de vier grote steden allochtoon zal zijn. Nu al is de schooljeugd er in meerderheid afkomstig uit wat straks enkel nog in naam `minderheden' zijn. Voor alle vijfenveertig grote steden van Nederland zal deze omslag over tien jaar een feit zijn.


Wat kunnen we vervolgens zeggen over hoe de toekomst van Nederland er uit ziet? Volgens mij zijn er vijftien stappen te identificeren:

1. Steeds meer allochtonen doet hele wijken ver-Islamitiseren. V

2. Veelal geïnitieerd door overlast verlaat de blanke bevolking de grote steden. V

3. Het merendeel van de bevolking van de grote steden is allochtoon. V

4. Horeca richt zich op allochtonen. V

5. Allochtonen verenigen zich in een grote politieke partij. Deelname is zo goed als 'verplicht' (grote druk via moskeeën en radicale organisaties als de AEL)

6. Allochtone partijen worden zo groot dat grote steden een (in eerste instantie gematigde) Islamitische gemeenteraad krijgen, blanke burgemeesters, met name van joodse afkomst, 8-) worden verbannen uit de stad.

7. Onderwijs op basisscholen zal vervolgens in het
Turks/Marokkaans/Arabisch gaan plaatsvinden. Deze beslissing wordt immers "democratisch" genomen.

8. Scholen zullen (gelet op de samenstelling van de klassen) worden verplicht om Koranstudies te geven.

9. Het gematigde Islamitische gemeentebestuur zal langzamerhand fundamentaliseren.

10. Korte rokjes en blote vrouwelijke armen zullen worden verboden.

11. Delen van grote steden zullen een religieuze status krijgen. Autochtonen zullen vriendelijk doch dringend worden verzocht zich daar niet te vertonen. Denk hierbij aan allochtone wijken en parken welke zijn voorbehouden aan specifieke bevolkingsgroepen. Militante groeperingen zullen dit beleid bekrachtigen.

12. In de aldus gecreëerde gebieden zal een beperkte mate van familierecht worden toegestaan.

13. Het familierecht zal zich sluipenderwijs uitbreiden (steeds meer bevoegdheden als gevolg van het nu eenmaal geschapen precedent). Het familierecht komt meer en meer in de plaats van het tot dan toe geldende Nederlandse recht.

14. De gehele grote steden zullen Islamitische vrijsteden zijn geworden waar het Nederlands recht (laat staan de bijbehorende normen en waarden) niet langer van kracht is.

15. Op termijn zal wellicht zelfs de Sharia (middeleeuwse Islamitische wetgeving) worden ingevoerd en zullen galgen, stenigings-kuilen en houten hakblokken (dieven zal een hand worden afgehakt) het stadhuisplein sieren.


Het wachten is op punt 5, de eerste 4 punten zijn al afgevinkt. Hoelang denk jij dat het zal duren?! 8-)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Mijn reactie was:

Monique schreef:
Over een jaar of 20 zijn de nederlanders met geld/kennis etc uit dit land vertrokken.
Het gevolg daarvan is dat autochtonen uit de "onderlaag" (wat een rotterm) en allochtonen overblijven.
Wanneer het geld en de kennis vertrekken gaan uiteraard ook de bedrijven vertrekken. Geen werk meer ...de "onderlaag" zet geen bedrijven op (anders zouden ze geen "onderlaag" zijn) en moslims zetten al helemaal geen bedrijven op (ken iemand een groot bedrijf opgezet door moslims..?). Gevolg: derdewereldland Nederland.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Bepaalde zaken, zoals onderwijs in het Nederlands, zal in de grondwet vastgelegd moeten worden. Eer het parlement 75 % islamitisch is duurt iets langer dan dat het al 50 % islamitisch is.

Maar de beste remedie is het stoppen van het automatisch verlenen van de Nederlandse nationaliteit.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Maar de beste remedie is het stoppen van het automatisch verlenen van de Nederlandse nationaliteit.
Waarom? In Nederland bestaat toch reeds het stemrecht voor niet-Nederlandse migranten?

In België gaat men het invoeren.

De argumenten die gebruikt worden om het stemrecht voor niet-europeanen nu toe te kennen voor gemeenteraadsverkiezingen, gelden evenzeer om hen het stemrecht toe te kennen voor alle andere verkiezingen = volgende stap! (De PS kopstukken laten dat al duidelijk verstaan).

M.a.w. waarom zouden islamitische marokkanen de wetten van België of Nederland niet mee mogen bepalen? Ze WONEN HIER TOCH? En als je in de meerderheid bent, dan ben je in de meerderheid! en anders ben je gewoon een gediscrimineerde allochtoon die allerlei aparte toegevingen en subsidies moet krijgen. 8)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
TURAN
Berichten: 27
Lid geworden op: vr mei 28, 2004 10:08 pm

Bericht door TURAN »

7. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf(De Koe)

25. Er zijn sommigen hunner, die naar u luisteren, maar Wij hebben sluiers om hun hart gelegd en hun oren verstopt, zodat zij niet begrijpen. En al zagen zij elk teken, zouden zij er toch niet in geloven; wanneer zij tot u komen redetwisten zij met u, en de ongelovigen zeggen: "Dit zijn niets dan fabelen der ouden." (Het Vee)
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

Houd er ook rekening mee dat er veel allochtonen zijn die geen moslim zijn. Zij hebben evenveel last van de opdringde Islam.
Laten we elkaar de hand reiken om het extremisme te bestrijden.
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

daar sluit ik mij voledig aan
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Gebruikersavatar
DemoCrates
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mei 30, 2004 11:14 am
Contacteer:

Bericht door DemoCrates »

Bengazi schreef: Maar de beste remedie is het stoppen van het automatisch verlenen van de Nederlandse nationaliteit.
Nee hoor. De beste remedie is simpelweg het re-migreren van lieden die niet passen in een beschaafde Westerse samenleving.

Jouw oplossing kun je vergelijken met een slechte chirurg die d.m.v. kilo's asperine een kankergezwel wil bestrijden.
Een vakbekwame chirurg snijdt dat gezwel radicaal weg ....
Recht voor zijn raap en anti-politiek correct
http://www.democrates.net
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

DemoCrates schreef:
Bengazi schreef: Maar de beste remedie is het stoppen van het automatisch verlenen van de Nederlandse nationaliteit.
Nee hoor. De beste remedie is simpelweg het re-migreren van lieden die niet passen in een beschaafde Westerse samenleving.

Jouw oplossing kun je vergelijken met een slechte chirurg die d.m.v. kilo's asperine een kankergezwel wil bestrijden.
Een vakbekwame chirurg snijdt dat gezwel radicaal weg ....
Een vakbekwame chirurg snijdt het gezwel weg, maar let wel op dat hij de gezonde cellen niet beschadigt.

Wanneer een radicale Imam vanuit Egypte naar hier verhuist om haat te prediken of te recruteren, dan mag je hem voor mijn part een enkeltje Egypte bezorgen. Maar Moslims van de tweede generatie kan je niet terugsturen want die zijn nu éénmaal hier geboren. We moeten ze er wel op wijzen dat er andere waarden bestaan dan de immorele Islam.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Hamsa schreef:Houd er ook rekening mee dat er veel allochtonen zijn die geen moslim zijn. Zij hebben evenveel last van de opdringde Islam.
Laten we elkaar de hand reiken om het extremisme te bestrijden.
:wink: en dat vind ik ook :!:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: NL in 15 stappen naar de heerschappij van Allah

Bericht door stropke »

Monique schreef:Alweer gejat... (ik kan best wel IETS hoor..als vrouw zijnde..:mrgreen:)


Volgens de meest terughoudende telling herbergt Nederland nu een kleine anderhalf miljoen allochtonen die worden gerekend tot de zogeheten doelgroepen van het minderhedenbeleid. Dan hebben we het over landen van herkomst als Turkije, Marokko, Suriname, Antillen, en niet over Amerika of Zweden. De voorspelling van het SociaalCultureelPlanbureau-rapport luidt dat in 2015 twaalf procent van de bevolking, dat wil zeggen rond de twee miljoen burgers, uit deze `doelgroepen' afkomstig is. Zo'n veertig procent van hen zijn asielmigranten uit de Derde Wereld. Belangrijk is ook dat in 2015 ongeveer de helft van de bevolking in de vier grote steden allochtoon zal zijn. Nu al is de schooljeugd er in meerderheid afkomstig uit wat straks enkel nog in naam `minderheden' zijn. Voor alle vijfenveertig grote steden van Nederland zal deze omslag over tien jaar een feit zijn.


Wat kunnen we vervolgens zeggen over hoe de toekomst van Nederland er uit ziet? Volgens mij zijn er vijftien stappen te identificeren:

1. Steeds meer allochtonen doet hele wijken ver-Islamitiseren. V

2. Veelal geïnitieerd door overlast verlaat de blanke bevolking de grote steden. V

3. Het merendeel van de bevolking van de grote steden is allochtoon. V

4. Horeca richt zich op allochtonen. V

5. Allochtonen verenigen zich in een grote politieke partij. Deelname is zo goed als 'verplicht' (grote druk via moskeeën en radicale organisaties als de AEL)

6. Allochtone partijen worden zo groot dat grote steden een (in eerste instantie gematigde) Islamitische gemeenteraad krijgen, blanke burgemeesters, met name van joodse afkomst, 8-) worden verbannen uit de stad.

7. Onderwijs op basisscholen zal vervolgens in het
Turks/Marokkaans/Arabisch gaan plaatsvinden. Deze beslissing wordt immers "democratisch" genomen.

8. Scholen zullen (gelet op de samenstelling van de klassen) worden verplicht om Koranstudies te geven.

9. Het gematigde Islamitische gemeentebestuur zal langzamerhand fundamentaliseren.

10. Korte rokjes en blote vrouwelijke armen zullen worden verboden.

11. Delen van grote steden zullen een religieuze status krijgen. Autochtonen zullen vriendelijk doch dringend worden verzocht zich daar niet te vertonen. Denk hierbij aan allochtone wijken en parken welke zijn voorbehouden aan specifieke bevolkingsgroepen. Militante groeperingen zullen dit beleid bekrachtigen.

12. In de aldus gecreëerde gebieden zal een beperkte mate van familierecht worden toegestaan.

13. Het familierecht zal zich sluipenderwijs uitbreiden (steeds meer bevoegdheden als gevolg van het nu eenmaal geschapen precedent). Het familierecht komt meer en meer in de plaats van het tot dan toe geldende Nederlandse recht.

14. De gehele grote steden zullen Islamitische vrijsteden zijn geworden waar het Nederlands recht (laat staan de bijbehorende normen en waarden) niet langer van kracht is.

15. Op termijn zal wellicht zelfs de Sharia (middeleeuwse Islamitische wetgeving) worden ingevoerd en zullen galgen, stenigings-kuilen en houten hakblokken (dieven zal een hand worden afgehakt) het stadhuisplein sieren.


Het wachten is op punt 5, de eerste 4 punten zijn al afgevinkt. Hoelang denk jij dat het zal duren?! 8-)

Wel bij punt 1 hoort dit getuigenis wel thuis vrees ik en het komt van foru Islamenburgerschap.


Titel:respect
Onderwerp gestart:07/13/05 14:49

Reactie:In een programma van de Ikon kwam naar voren dat een
christelijke kerk, in een Rotterdamse wijk met overwegend inwoners
met een moslim geloofsovertuiging, wekelijks beklad en bekogeld
wordt. Er werd een jongen gevraagd of hij wist waarom en hij zei:
"Ik moet bekennen dat wij dat doen en dat komt dat wij (moslims)
hier nu in de meerderheid zijn en dit hier nu van ons is. Wij hebben
nu iets van opzouten jullie".
Eerlijk gezegd ben ik met stomheid geslagen en kan alleen op de
woorden komen: "God vergeef het hen, want zij weten niet wat ze
doen".
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
zerbino
Berichten: 53
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 12:43 am

Bericht door zerbino »

Monique schreef:Mijn reactie was:

Monique schreef:
Over een jaar of 20 zijn de nederlanders met geld/kennis etc uit dit land vertrokken.
Het gevolg daarvan is dat autochtonen uit de "onderlaag" (wat een rotterm) en allochtonen overblijven.
Wanneer het geld en de kennis vertrekken gaan uiteraard ook de bedrijven vertrekken. Geen werk meer ...de "onderlaag" zet geen bedrijven op (anders zouden ze geen "onderlaag" zijn) en moslims zetten al helemaal geen bedrijven op (ken iemand een groot bedrijf opgezet door moslims..?). Gevolg: derdewereldland Nederland.
Over een jaar of 20, sommigen praten zelfs over 50?

En….!!! Ik vraag me gewoon af ?

Wanneer zullen, volgens jullie geachte futuristen, “de allochtonen” “ autochtonen” worden!!???


Tweede vraag, beste mevrouw:

Waar gaan de Rijke Nederlander naartoe vluchten??!!

Ah… Amerika zeker!?

Maar als dit :


http://www.bbc.co.uk/sn/tvradio/program ... ndex.shtml

dit per hazard voor die jaren daar gebeuren zal?....

.
.
.
.
Het zuiden zal,denk ik de oplossing zijn…

Eh bien! zaaier van haat in dit forum..

Jullie of jullie kinderen zullen met open hart ontvangen; en daar twijfel ik geen seconde in.
Gebruikersavatar
Pandora's doos
Berichten: 19
Lid geworden op: za nov 19, 2005 1:08 pm

Bericht door Pandora's doos »

Monique schreef:Het wachten is op punt 5, de eerste 4 punten zijn al afgevinkt. Hoelang denk jij dat het zal duren?! 8-)
Voor wat betreft punt 5 kan ik je (een beetje) geruststellen.

AEL ziet af van Nederlandse moslimpartij

Uitgegeven: 18 november 2005 16:24
Laatst gewijzigd: 18 november 2005 16:35
BRUSSEL - De Arabisch Europese Liga (AEL) ziet af van de oprichting van een moslimpartij in Nederland. De beweging zal nu bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 en de geplande Kamerverkiezingen van 2007 een stemadvies geven voor partijen die het het gedachtegoed van de AEL ondersteunen.

Dat zegt AEL-leider Abou Jahjah vrijdag in een vraaggesprek met NRC Handelsblad. Volgens hem blijkt uit eigen onderzoek dat zelfs in de grote steden de aanhang voor een moslimpartij gering is.

De AEL gaat nu voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2006 en de parlementsverkiezingen van 2007 aansluiting zoeken bij politieke partijen. "Wat wij politieke partijen te bieden hebben is een islamitische achterban, die waarschijnlijk niet naar de stembus gaat als wij hen daartoe niet mobiliseren", aldus Jajah tegenover NRC.

De AEL pleit onder meer voor een terugkeer naar het multiculturalisme in Nederland, integratie met behoud van eigen cultuur, Arabisch en Turks als keuzevakken op middelbare scholen en bestrijding van discriminatie van allochtonen op de arbeidsmarkt.

http://www.nu.nl/news/628297/11/AEL_zie ... artij.html

Ik ben zelf zwaar aanhanger van de scheiding van kerk en staat.
Als atheïsme een geloof is, dan is het niet verzamelen van postzegels een hobby.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ik ben ook niet zo van het doem-denken. We hebben officieel 1 miljoen moslims in Nederland. Dat betekent dus 15 miljoen NIET-moslims. Verder is de islam zo verdeelt als de pest, en is de overvolle meerderheid in-naam-moslim, of zelfs helemaal geen moslim, maar alleen omdat het bureau van de statistiek automatisch iedereen uit een moslimland als moslim registreert..
Ofwel de komende eeuwen zijn we nog wel veilig, en na 3 eeuwen zijn hopelijk de echte moslims beter geassimileerd in onze maatschappij. Dus mensen, aan de slag, en dan komt het wel goed!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

zerbino schreef: Wanneer zullen, volgens jullie geachte futuristen, “de allochtonen” “ autochtonen” worden!!???
Zodra die "allochtonen" dat ZELF zeggen en uitdragen.
Zolang "allochtonen" die hier geboren en getogen zijn en lopen te gillen dat ze "turk", "marokkan" etc zijn ..tsja..... wat dan?
Amorele atheistische nitwit
Germen Roding
Berichten: 29
Lid geworden op: vr okt 28, 2005 12:43 pm

Bericht door Germen Roding »

Sjeng schreef:Ik ben ook niet zo van het doem-denken. We hebben officieel 1 miljoen moslims in Nederland. Dat betekent dus 15 miljoen NIET-moslims. Verder is de islam zo verdeelt als de pest, en is de overvolle meerderheid in-naam-moslim, of zelfs helemaal geen moslim, maar alleen omdat het bureau van de statistiek automatisch iedereen uit een moslimland als moslim registreert..
Ofwel de komende eeuwen zijn we nog wel veilig, en na 3 eeuwen zijn hopelijk de echte moslims beter geassimileerd in onze maatschappij. Dus mensen, aan de slag, en dan komt het wel goed!
Inderdaad Sjeng, we hebben een goede kans. De islamitische hersenziekte heeft namelijk een aantal zwakke punten. Zoals het overdragen van de infectie op anderen en op kinderen.

Misschien dat we met z'n allen een goede analyse kunnen maken. Ik wil die dan wel uitgeven. De islam ontmaskerd als een besmettelijke hersenziekte o.i.d. Hiermee hebben we dan de intrellectuele equivalent van een atoombom op die zieke sekte laten vallen.
et ceterum censeo islam delendam esse
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

zerbino schreef:
Monique schreef:Mijn reactie was:

Monique schreef:
Over een jaar of 20 zijn de nederlanders met geld/kennis etc uit dit land vertrokken.
Het gevolg daarvan is dat autochtonen uit de "onderlaag" (wat een rotterm) en allochtonen overblijven.
Wanneer het geld en de kennis vertrekken gaan uiteraard ook de bedrijven vertrekken. Geen werk meer ...de "onderlaag" zet geen bedrijven op (anders zouden ze geen "onderlaag" zijn) en moslims zetten al helemaal geen bedrijven op (ken iemand een groot bedrijf opgezet door moslims..?). Gevolg: derdewereldland Nederland.
Over een jaar of 20, sommigen praten zelfs over 50?

En….!!! Ik vraag me gewoon af ?

Wanneer zullen, volgens jullie geachte futuristen, “de allochtonen” “ autochtonen” worden!!???


Tweede vraag, beste mevrouw:

Waar gaan de Rijke Nederlander naartoe vluchten??!!

Ah… Amerika zeker!?

Maar als dit :


http://www.bbc.co.uk/sn/tvradio/program ... ndex.shtml

dit per hazard voor die jaren daar gebeuren zal?....

Het zuiden zal,denk ik de oplossing zijn…

Eh bien! zaaier van haat in dit forum..

Jullie of jullie kinderen zullen met open hart ontvangen; en daar twijfel ik geen seconde in.
Hallo Zerbino.

Dit is nog eens een leuk onderwerp, vind je ook niet? Ik vermoed dat je kwijlend uit kijkt naar het moment dat Nederland Islamitisch is.
Ik moet helaas een domper op je vreugde zetten, want dear, het zal niet gebeuren.
Nederland wordt niet Islamitisch.
Er zullen de komende jaren zeker rellen uitbreken, er zullen terroristische aanslagen gepleegd worden en onschuldige mensen zullen sterven. De vlam slaat in de pan, maar de Islam zal niet winnen.
Dat is maar goed ook, ook voor Moslims want wie moeten er anders de uitkering verdienen voor heel veel van jouw broeders en zusters.
Ik vermoed dat je de Nederlandse mentaliteit nog niet door hebt. Wij hechten veel waarden aan democratie en persoonlijke vrijheid, en wij zullen vechten om deze te behouden.
Hoe vaker Moslims aanslagen plegen, hoe sneller het lot van de islam bezegeld zal zijn.
Ik vermoed dat de Islamieten zich zullen moeten aanpassen, of anders lekker naar het land van hun voorouders moeten vertrekken.
Dream on my friend.
Wie het laatst lacht, lacht het best.

'Luctor et Emergo
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Ariel, uit mijn hart en dat van mijn kinderen gesproken, Groet
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Een groet terug mijn vriend. :D

Je weet het Gideong, Intellect wint het altijd van barbaarse ideologieën.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ariel schreef:Een groet terug mijn vriend. :D

Je weet het Gideong, Intellect wint het altijd van barbaarse ideologieën.
Maar dan moet het intellect niet vergeten kinderen te krijgen om het intellect aan door te geven! :lol:
PS: ik zal mijn plicht doen.. :wink:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Sjeng schreef:
Ariel schreef:Een groet terug mijn vriend. :D

Je weet het Gideong, Intellect wint het altijd van barbaarse ideologieën.
Maar dan moet het intellect niet vergeten kinderen te krijgen om het intellect aan door te geven! :lol:
PS: ik zal mijn plicht doen.. :wink:
:D Goed zo Sjeng. Dat hoor ik graag.
Ik schat jou in op 5 kinderen.
Op zijn minst. :)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ariel schreef:
Sjeng schreef: Maar dan moet het intellect niet vergeten kinderen te krijgen om het intellect aan door te geven! :lol:
PS: ik zal mijn plicht doen.. :wink:
:D Goed zo Sjeng. Dat hoor ik graag.
Ik schat jou in op 5 kinderen.
Op zijn minst. :)
Zat zelf te denken aan 3 á 4, en als het bevalt ga ik voor meer :)
Nederland heeft trouwens ook behoefte aan meer bevolkingsgroei (los van de islam-discussie), door de vergrijzing gaan we krimpen en dat is slecht voor de economie, dus zie het ook een beetje als mijn vaderlandse plicht om mijn steentje bij te dragen in het voldoende bevolkt houden van dit land.
Hopelijk gaat de regering weer eens een beleid opzetten om de bevolkingsgroei wat te stimuleren, lijkt me wel nodig gezien alle demografische signalen. Is trouwens een bekende discussie, vroeger was men in Europa ook al bezorgd dat de bevolkingsaanwas te gering was.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Heb twee zonen, een (19) denkt beetje zoals zijn vader over de leer van Mo. De ander (17) vind op het moment alle godsdiensten onzin. Ze gaan nog weleens mee naar de kerk om hun vader een plezier te doen.
Mijn vrouw hun moeder denkt ongeveer als Unholy over de Bijbel (beetje gevaarlijk om dit te zeggen).

Sjeng voor vijf kinderen moet je wel op tijd beginnen.

Groet
De boom herken je aan zijn vruchten
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

gideong schreef:Heb twee zonen, een (19) denkt beetje zoals zijn vader over de leer van Mo. De ander (17) vind op het moment alle godsdiensten onzin. Ze gaan nog weleens mee naar de kerk om hun vader een plezier te doen.
Mijn vrouw hun moeder denkt ongeveer als Unholy over de Bijbel (beetje gevaarlijk om dit te zeggen).

Sjeng voor vijf kinderen moet je wel op tijd beginnen.

Groet
Ben nog maar 22.. tijd zat. Eerst maar eens een goede vrouw vinden :)
zerbino
Berichten: 53
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 12:43 am

Bericht door zerbino »

Sjeng schreef:
gideong schreef:Heb twee zonen, een (19) denkt beetje zoals zijn vader over de leer van Mo. De ander (17) vind op het moment alle godsdiensten onzin. Ze gaan nog weleens mee naar de kerk om hun vader een plezier te doen.
Mijn vrouw hun moeder denkt ongeveer als Unholy over de Bijbel (beetje gevaarlijk om dit te zeggen).

Sjeng voor vijf kinderen moet je wel op tijd beginnen.

Groet
Ben nog maar 22.. tijd zat. Eerst maar eens een goede vrouw vinden :)
ha ha ha ....Nu pas de echte discutie....

tja sjeng.... een tip om de korte weg te nemen!waarom moet u ver gaan zoeken? kijk naast u: Mevrouw Monique heeft al een kereltje, samen zullen jullie goed meewerken om de vergrijzing van ND te dumpen(nog 4 blondjes... kom aan! )
Plaats reactie