Bravo voor deze islamitische helden !!

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bravo voor deze islamitische helden !!

Bericht door sprot »

Zes kinderen gedood bij zelfmoordaanslagen in Afghanistan
Bij een zelfmoordaanslag in het zuiden van Afghanistan zijn vrijdag zes kinderen gedood. Ook een Nederlandse soldaat van 20 jaar kwam om het leven. Er vielen tien gewonden, onder wie drie NAVO-soldaten. In dezelfde regio kwam nog een soldaat om het leven, die dienst deed onder Amerikaans bevel.

Zes jongens tussen 6 en 16 jaar kwamen om het leven bij de zelfmoordaanslag op een NAVO-ISAF-konvooi in Tarin Kowt, de hoofdstad van de provincie Uruzgan, in het zuiden van Afghanistan. Tien mensen raakten zwaar gewond.
Er kwam ook een Nederlandse soldaat om het leven bij de aanslag. Dat heeft Commandant der Strijdkrachten generaal Dick Berlijn vrijdag gemeld. In Uruzgan zijn vooral Nederlandse en Australische soldaten aanwezig.

De Nederlandse Minister van Defensie was diep onder de indruk door deze "laffe aanslag". Het geeft volgens hem aan met welke tegenstander ISAF te maken heeft in Afghanistan. "Ze zijn er op uit om veel slachtoffers te maken." Toch doet de aanslag volgens hem niets af aan de vastberadenheid om de Afghaanse bevolking te helpen. "De Afghaanse bevolking kon en kan rekenen op onze steun", aldus de minister.

Een tweede bomaanslag op een NAVO-konvooi vond plaats in Kandahar, een stad in het zuidoosten van Afghanistan, een vroegere vesting van Talibanstrijders. Er raakten vijf burgers gewond.

Een coalitiesoldaat onder Amerikaans bevel kwam vrijdag om het leven tijdens een vuurgevecht in de provincie Paktita. Dat brengt het aantal doden van ISAF-soldaten (International Security Assistance Force, een stationering van militaire Navo-eenheden in Afghanistan) en coalitiesoldaten in Afghanistan sinds begin 2007 op 82.

Bron: GVA.be
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Mattityahu
Berichten: 28
Lid geworden op: di jun 12, 2007 11:55 am

Bericht door Mattityahu »

Ongelooflijk dat dit soort proleten meent ''rechtvaardig'' te zijn.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit is de jongen die omgekomen is.
Afbeelding

Zijn foto staat in de volkskrant.
Mijn medeleven gaat uit naar de ouders, familie en vrienden van deze jongen.
En ook naar de ouders van de kind slachtoffertjes.
Islam is vrede, alhoewel dit volgens onze huis moslims wel weer niks met Islam te maken heeft.
Nederlander (20) gedood bij aanslag in Uruzgan

KANDAHAR - Bij een zelfmoordaanslag met een autobom in Tarin Kowt in de Afghaanse provincie Uruzgan zijn vrijdag een Nederlandse militair (20) en vijf Afghaanse kinderen omgekomen. Drie militairen en dertien Afghanen raakten gewond. Alle gewonden zijn overgebracht naar het hospitaal van de Nederlandse basis bij Tarin Kowt.

Dat heeft Commandant der Strijdkrachten generaal Dick Berlijn vrijdag bekendgemaakt. De aanslag vond plaats aan het einde van de ochtend in het centrum van Tarin Kowt, op 2 tot 3 kilometer van het Nederlandse kamp. De bomauto reed vanuit een zijstraat tegen een pantserwagen van het Nederlandse konvooi aan.

Berlijn en minister Eimert van Middelkoop (Defensie) spraken van een ‘laffe aanslag’. ‘Het is een slag voor Defensie en voor Afghanistan’, zei hij. De gesneuvelde militair is Timo Smeehuijzen, soldaat eerste klasse van het 42e bataljon Limburgse jagers. Over de identiteit van de gewonde militairen is niets bekendgemaakt. Hun toestand is volgens Berlijn inmiddels stabiel. Het is de derde keer dat met een autobom een aanslag op Nederlandse militairen werd gepleegd. De eerste keer waren er vijf gewonden; de tweede keer raakte niemand gewond.

Procedure
Op het moment van de bekendmaking had Defensie nog niet alle families van de betrokken militairen kunnen bereiken. Defensie betreurde het dat nabestaanden het nieuws mogelijk via de media zouden vernemen. ‘Berichtgeving van de internationale media dwong ons van onze procedure af te wijken’, aldus Berlijn. Een uur na de persconferentie waren wel alle families ingelicht.

Van Middelkoop is ‘diep geraakt’ door de gebeurtenis, zei hij. De minister heeft direct het kabinet op de hoogte gesteld toen hij halverwege de ochtend werd geïnformeerd over de aanslag. ‘Het kabinet reageerde geschokt’, zei de minister die zijn oprechte deelneming aan de nabestaanden en de familie uitte.

Deze aanslag geeft volgens Van Middelkoop aan met welke tegenstander ISAF te maken heeft in Afghanistan. ‘Ze zijn er op uit om slachtoffers te maken.’ Toch doet de aanslag volgens hem niets af aan de vastberadenheid van Nederland om Afghanistan te helpen. Hij benadrukte dat het kabinet en het parlement wisten dat deze operatie veel risico's met zich meebrengt. ‘De Afghaanse bevolking kon en kan rekenen op onze steun’, aldus de minister.

Patrouilles niet veranderen
De Nederlandse militairen in Uruzgan zullen hun manier van patrouilleren en verplaatsen in konvooien niet veranderen. Dat zei kolonel Hans van Griensven, commandant van Kamp Holland in Tarin Kowt, vrijdag in EenVandaag naar aanleiding van de aanslag op een konvooi vandaag.

In het stadje Tarin Kowt zelf is het de afgelopen maanden rustig geweest. Kamp Holland ligt ongeveer 2 kilometer van het stadje af. De Nederlanders rijden er vaak doorheen en patrouilleren daar ook te voet. ‘De kans op een terroristische aanslag kan zich altijd voordoen’, aldus Van Griensven.

Van Griensven zei dat een YPR-pantservoertuig op zich goed beschermt, maar dat het de vraag is wat voor explosief er is gebruikt en welke hoeveelheid. Bovendien bevonden de slachtoffers zich deels met hun lichaam buiten het voertuig, aan de bovenkant, om beter de omgeving in de gaten te kunnen houden.

Zevende Nederlandse militair omgekomen in Uruzgan
De 20-jarige Nederlander die vrijdag door een aanslag in Uruzgan is gesneuveld, is de zevende Nederlandse soldaat die om het leven komt in de Afghaanse provincie sinds Nederlandse troepen daar zijn gestationeerd, in maart 2006. Hij is het tweede slachtoffer dat omkomt door militair geweld.

26 juli 2006: Twee Nederlandse militairen (29 en 47) komen om het leven bij een helikopterongeluk in de Afghaanse provincie Paktia. Er wordt uitgegaan van een ongeval onder slechte weersomstandigheden. In de civiele helikopter bevonden zich zestien mensen, onder wie een luitenant-kolonel van de Koninklijke Luchtmacht en een sergeant van de Koninklijke Landmacht.

31 augustus 2006: De 29-jarige piloot van een Nederlandse F-16 komt om het leven als zijn toestel neerstort. Het ministerie van Defensie gaat uit van een ongeluk, de straaljager is voor zover bekend niet neergeschoten.

11 oktober 2006: Een Nederlandse militair berooft zich van het leven met zijn dienstwapen. De man, een sergeant, werd dood aangetroffen door collega's.

6 april 2007: Een 33-jarige sergeant der eerste klasse van de landmacht overlijdt door een ongeval met een Patria-pantservoertuig. De overige inzittenden blijven ongedeerd. Tijdens een patrouille bij het oversteken van een rivier kantelde de Patria door een wegverzakking.

20 april 2007: Een 21-jarige militair komt om het leven door een bermbom. Het is de eerste keer dat een Nederlander in Afghanistan sneuvelt als gevolg van oorlogsgeweld.

15 juni 2007: Een 20-jarige Nederlandse militair komt om door een zelfmoordaanslag. Drie van zijn collega's raken gewond door de autobom in het centrum van Tarin Kowt, dichtbij de Nederlandse basis. Ook vijf Afghaanse kinderen vinden de dood, dertien Afghanen raken gewond.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... in_Uruzgan
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ooowww wat erg!!

als je zo die foto ziet.. wordt het nog tig keer erger ook :(:(

ik wens zijn familie veel sterkte toe... laat het ajb niet voor niets zijn geweest :cry:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ariel schreef:Islam is vrede, alhoewel dit volgens onze huis moslims wel weer niks met Islam te maken heeft.
Is al hetgeen gebeurt op deze aarde dan niet allah's wil (inshallah) volgens de onderdanen van Mo's leer Ariel?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Verschrikkelijk.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Roelof schreef:
Ariel schreef:Islam is vrede, alhoewel dit volgens onze huis moslims wel weer niks met Islam te maken heeft.
Is al hetgeen gebeurt op deze aarde dan niet allah's wil (inshallah) volgens de onderdanen van Mo's leer Ariel?
.. maar verlos ons van het kwade.. ..de kwade boom..
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Roelof schreef:
Ariel schreef:Islam is vrede, alhoewel dit volgens onze huis moslims wel weer niks met Islam te maken heeft.
Is al hetgeen gebeurt op deze aarde dan niet allah's wil (inshallah) volgens de onderdanen van Mo's leer Ariel?
Dat is waar Roelof.
Niets gebeurd zonder dat Allah het wil.
Deze moordenaar is door Allah gestuurd.

Hoeveel "vrede" wil je zien Roelof?

Ik zal je wat "vrede" geven van de afgelopen dagen.
De kranten kunnen al deze "vrede "niet meer bijhouden. De persen staan rood gloeiend.
Zoveel "Vrede"

http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenlan ... index.html

http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenlan ... index.html

http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenlan ... index.html

De laaste 24 uur.

Soldaten en agenten doodgeschoten in Pakistan
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html


Soldaten komen om bij bomaanslag Thailand
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html

Gewonden bij bomaanslag in Turkije
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html


Hamas houdt Fatah-commandanten vast
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html

Indonesië brengt Jemaah Islamiyah zware slag toe
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html

Hamas heerst in Gaza
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html

Enzovoort.

Nu slapen ze vredig, maar morgen is er weer een dag om vredig door te brengen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Ik kan er niets aan doen: maar elke keer als ik de vruchten van de Islam zie, dan moet ik denken aan dit vers:

En hij zal een woudezel van een mens zijn; zijn hand zal tegen allen zijn, en de hand van allen tegen hem; en hij zal wonen voor het aangezicht van al zijn broederen.

Ofwel over het nageslacht van Ismaël: Hij zal een woest mens zijn, hij zal vele vijanden maken en ook tegen zijn eigen familie.

En ik denk dat dit wel klopt
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

droevie... welk vers is dat :oops:
zou dat graag een keer na willen lezen!
bvd :wink:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Silly schreef:droevie... welk vers is dat :oops:
zou dat graag een keer na willen lezen!
bvd :wink:
Genesis 16 Silly.

http://www.coas.com/bijbel/gn16.htm

Het gaat over Hagar. De moeder van Ismael .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

dankje ariel!

dat zou inderdaar hierop kunnen wijzen ja :o
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Eigen schuld, moet je het leger van satan maar niet dienen.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:Eigen schuld, moet je het leger van satan maar niet dienen.
7 kinderen omgekomen bij zelfmoordaanslag op Ned. militair......

Je moet martelaar willen worden in het leger van een pedofiele woestijnstruikrover omdat je daarna je geile lusten kunt botvieren op 72 maagden/hoeren.......

7 kinderen omgekomen bij zelfmoordaanslag op Ned. militair......

Wat ben jij een monster!!!!!!!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BaniIsrael schreef:Eigen schuld, moet je het leger van satan maar niet dienen.
:lol: .. ik vind het alleen zielig voor die Afghaanse kindertjes. Dat die Nederlander is omgekomen kan me werkelijk waar niks schelen.


Wat hebben Nederlanders in Afghanistan te zoeken? Het is hun land niet. Hoe zouden de Nederlanders het vinden als Nederland bezet zou zijn door Amerika, Spanje, Israel etc.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
BaniIsrael schreef:Eigen schuld, moet je het leger van satan maar niet dienen.
:lol: .. ik vind het alleen zielig voor die Afghaanse kindertjes. Dat die Nederlander is omgekomen kan me werkelijk waar niks schelen.


Wat hebben Nederlanders in Afghanistan te zoeken? Het is hun land niet. Hoe zouden de Nederlanders het vinden als Nederland bezet zou zijn door Amerika, Spanje, Israel etc.
:evil: Wat hebben moslims in Nederland te maken?
Het is toch hun land niet.
Hoe zouden Moslims het vinden als wij ze geen helpende hand meer toestoppen en ze financieel niet meer zouden helpen ?

En ik vind het alleen zielig voor Israel en de kindertjes daar dat ze zo aangevallen worden door die moslims. Als er ergens molims omkomen dan kan het me werkelijk niets schelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En ik vind het alleen zielig voor Israel en de kindertjes daar dat ze zo aangevallen worden door die moslims.
HAHAHAHAHAAH!
Laat me niet lachen wil je.
Als er iemand zielig is dan zijn het die Palestijnse kindertjes wel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
En ik vind het alleen zielig voor Israel en de kindertjes daar dat ze zo aangevallen worden door die moslims.
HAHAHAHAHAAH!
Laat me niet lachen wil je.
Als er iemand zielig is dan zijn het die Palestijnse kindertjes wel.

Omdat die kindertjes alleen maar Islam hebben? En verder niks?
Geen huis, geen eten, geen speelgoed, niks.
Alleen Islam.
Dan moeten ze toch rijk zijn? Islam is toch het grootste goed?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ariel schreef: :evil: Wat hebben moslims in Nederland te maken?
Het is toch hun land niet.
Hoe zouden Moslims het vinden als wij ze geen helpende hand meer toestoppen en ze financieel niet meer zouden helpen ?

En ik vind het alleen zielig voor Israel en de kindertjes daar dat ze zo aangevallen worden door die moslims. Als er ergens molims omkomen dan kan het me werkelijk niets schelen.
De nederlanders in Afghanistan, Chaimea, zijn daar niet het land aan het bezetten. Als die halve zolen van de Taliban gewoon ophielden met hun geweld, dan hoefden ze daar ook niet te zitten. De bevolking heeft een regering gekozen, en dat moet de Taliban maar accepteren.
Maar, dat doen ze niet, en niet alleen uit godsdienstig oogpunt, ook uit politiek en economisch oogpunt.

Verders, vandaag nog een aflevering gezien van de NIO. Daar zag je hoe nederlandse artsen, in Tetouan, Marokko, daar de bevolking hielp. Onder andere een zeer islamtische man, met baard met zijn in zwarte doeken gehulde zwangere vrouw. Die man had tijdens zijn werk, enkele vingers en een duim verloren, bij het zagen. De nederlandse plastisch chirurg, heeft een stuk van een vinger nu als duim aan zijn hand gezet.

Ook werden er nederlandse spullen gebracht, zoals rolstoelen etc. Tsja, Marokko blijkt dus niet te kunnen voldoen aan de basic behoeften. Die nederlandse kufaars moeten dan maar uitkomst brengen.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

BaniIsrael schreef:Eigen schuld, moet je het leger van satan maar niet dienen.
Nee beste vriend, deze dappere jonge man, was daar om de leger van Satan onschadelijk maken.
Kan het jullie moslims echt niet schelen dat een mens het leven laat?
Ik wordt verdrietig als een mens (ongeacht zijn of haar geloof, ras of afkomst) het leven laat door een tereurdaad.
Het feit dat jullie zo liefdeloos reageren op iemands dood bewijst dat jullie het leger van Satan zijn.
De term Shaytan e Rajim is voor jullie bedoeld.
Ik wordt er gewoon misselijk van jullie.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Wat hebben Nederlanders in Afghanistan te zoeken? Het is hun land niet.
opvallend is dat wanneer een nederlander hetzelfde zou zeggen tegen een allochtoon de hel zo ongeveer los zou breken...


chaimae de soldaten zijn daar om die mensen te helpen jaa!! ze hebben dat te doen aangezien dat hun baan is.. het helpen van mensen. ziekelijk dat ze zo afgestraft worden :( ik had ze al lang aan hun lot overgelaten, zo ondankbaar :oops:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
BaniIsrael schreef:Eigen schuld, moet je het leger van satan maar niet dienen.
:lol: .. ik vind het alleen zielig voor die Afghaanse kindertjes. Dat die Nederlander is omgekomen kan me werkelijk waar niks schelen.
En dat zegt ze met een lachend gezicht... :(

Je begint al net zo ziek en verdorven in je hoofd te worden als de pedofiele struikrover aan wiens ideologie jij onderdanig bent!
Wat hebben Nederlanders in Afghanistan te zoeken? Het is hun land niet. Hoe zouden de Nederlanders het vinden als Nederland bezet zou zijn door Amerika, Spanje, Israel etc.
De strijdmachten van de VN zijn daar om de Afganen te bevrijden van onderdrukking door de taliban, maar zoals Silly al schreef krijgen ze stank voor dank voor hun inzet.

Ik weet wat het is Silly...
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

site voor veteranen? wat zijn het er btw veel :o allemaal om mensen te helpen :( echt niet om te vechten..

de vader van een vriendin van mij is godzijdank veilig uit afghanistan terug naar holland gekomen... is zo maf om te beseffen dat hij het had kunnen zijn...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Silly schreef:site voor veteranen?
Mijn naam staat er ook bij Sil...
wat zijn het er btw veel :o allemaal om mensen te helpen :( echt niet om te vechten..
Inderdaad Silly, maar dat wordt door sommige mensen (die een ideologie aanbidden die aanzet tot strijd en het gebruik van geweld) nog wel eens anders gezien...
de vader van een vriendin van mij is godzijdank veilig uit afghanistan terug naar holland gekomen... is zo maf om te beseffen dat hij het had kunnen zijn...
Ja..., het had net zo goed Chaimae's vader kunnen zijn...
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Mijn naam staat er ook bij Sil...
meen je dat :o respect!! misschien een maffe vraag: maar wat vind je van de ontwikkelingen nu in libanon :oops: je hebt toch ervaring met dat land dus :oops:
Inderdaad Silly, maar dat wordt door sommige mensen (die een ideologie aanbidden die aanzet tot strijd en het gebruik van geweld) nog wel eens anders gezien...
... aan hun lot overlaten... is het beste en eerlijkste
Ja..., het had net zo goed Chaimae's vader kunnen zijn...
dat soort argumenten dringen jammer genoeg niet door :(
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Plaats reactie