Teva Teff op de fileertafel.

Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Als het om serieus nemen gaat neem ik eerder een christen of een atheïst serieus dan een moslim.

Waarom?:
De islam keurt het niet af dat zijn aanhangers liegen. (lees: "Lying in Islam"), terwijl de bijbel in één van de 10 geboden liegen duidelijk afkeurt.

Een atheïst heeft geen enkele reden om te liegen, hij gelooft niet in het bestaan van een hogere macht, en heeft daarom ook niet de intentie om anderen door middel van leugens proberen te overtuigen dat zijn god de enige echte is, of dat zijn 'geloof' foutloos is en de absolute waarheid zou verkondigen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Mijn reacties zijn dus wel degelijk goed begrepen, begrijpelijk geschreven dus.
Ze voldoen dus aan mijn bedoeling, ze doen goed weergeven wat ik wil zeggen.

Mij gaat het er om als ik een 15-jarige kind een dom moslimmutsje noem en het blijkt dat deze 15-jarige al zover in de achterlijke moslimwanen verstrikt zit dat zij het o.a. normaal vindt om zoals zij denkt dat haar geloof het voorschrijft, dieven de hand af te hakken, is mijn typering dan feitelijk juist of feitelijk onjuist?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Teva,

Als jij je reacties schrijft kun je dat volgens mij ook doen met minder mensen schofferen dan dat je nu doet.

Na iedere 2 woorden komt er een scheldwoord.
Ik denk dat je weinig fundamenteels toevoegd aan de discussie.

Ik ga je bijdrage in ieder geval steeds minder interssant vinden.
En ook onze moslims gaan steeds harder ageren tegen jouw gescheld.

Kortom: ik vind dat jij op deze manier geen enkele positieve bijdrage aan de discussies levert.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Mij gaat het er om als ik een 15-jarige kind een dom moslimmutsje noem en het blijkt dat deze 15-jarige al zover in de achterlijke moslimwanen verstrikt zit dat zij het o.a. normaal vindt om zoals zij denkt dat haar geloof het voorschrijft, dieven de hand af te hakken, is mijn typering dan feitelijk juist of feitelijk onjuist?
Jouw typering is op dat ogenblik juist.
Het probleem met het te veel herhalen van die typering is dat het moslimmutsje dit hierdoor niet gaat inzien, eerder het tegengestelde resultaat creert.

Het is zoals bij de opvoeding van paarden.
Een tweede keer slaan heeft het tegengestelde effekt.
Het paard heeft een verkeerde instelling. Je probeert met zachtheid de juiste duidelijk te maken. Is het paard koppig, je geeft een slag, daarna ga je verder met een liefkozing.

Neem je de opvoeding van een paard als veulen in handen, je doet het goed, je zal niet veel moeten slaan.

Een verkeerd opgevoed paard, terug goed krijgen is moeilijker. Om dit te doen moet je het ogenblik van slaan en liefkozen heel goed weten in te schatten. Daar is geen uniforme regel op. Elk paard is anders. Je hebt de 2 nodig.

Elke Moslim is zoals een slecht opgevoed paard. Bij paarden verdwijnt de helft in het slachthuis rond zijn 7j. Oorzaak: slecht opgevoed en gevaarlijk. Te verwend of te hard leidt naar hetzelfde resultaat.
Heroepvoeden is een lang en moeilijk proces.

Moslims kunnen we het slachthuis niet aandoen. Blijft alleen het moeilijke proces van heropvoeding over.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Als je moslimmutsjes gaat heropvoeden, moet je ze maar met onopgevoede paarden vergelijken.
Goeie tip, daar kan ik wel wat mee.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Teva Teff schreef:Je zou je wel eens flink kunnen vergissen over het 'onbegrepen zijn van mij'.
Niet iedereen is net zo'n luie denker als jij die meer waarde hecht aan de grootte dan aan de inhoud van een reactie.
Oeiii Teva,

Wat een onnodige agressivitiet van jouw kant. Ik bemerk geen zelfbeheersing bij jou. Dat is jammer, want volgens mij kun je echt wel je woordje op papier zetten. Duidt dit op onvolwaasenheid en een kinderachtig karakter? Ik ben je wat aan het plagen, hoor, maar Ariel bedoelde het goed en hij had wel gelijk. Ben je soms een christen?

Iets anders. Saar is jarig. Iedereen neemt wat mee voor haar verjaardagsfeest, de een een taart, de ander soep, weer een ander een fles jajem. Vraagt Bram aan Moos: „En wat neem jij nou mee, Moos?” Antwoordt Moos: „M’n zuster.”

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
Wat een onnodige agressivitiet van jouw kant. Ik bemerk geen zelfbeheersing bij jou. Dat is jammer, want volgens mij kun je echt wel je woordje op papier zetten. Duidt dit op onvolwaasenheid en een kinderachtig karakter? Ik ben je wat aan het plagen, hoor, maar Ariel bedoelde het goed en hij had wel gelijk. Ben je soms een christen?
Zei Schat...En van jouw generatie. :D
En ik bedoel het goed.
Ik mag Teva, en ik vind het zonde dat hij zijn talent niet goed gebruikt.

En nee... Teva is geen Christen.
Nou heb je hem nog beledigd ook.
Sufferd. :evil:

Leuke mop trouwens.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

sorry.. maar bij sommige reacties denk ik: de pot verwijt de ketel... :roll:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Roelof schreef:Als het om serieus nemen gaat neem ik eerder een christen of een atheïst serieus dan een moslim.

Waarom?:
De islam keurt het niet af dat zijn aanhangers liegen. (lees: "Lying in Islam"), terwijl de bijbel in één van de 10 geboden liegen duidelijk afkeurt.
Hoi Roelof,

Correct. God verbiedt te liegen, maar doet het zelf wel. Mag ik als religie-kraker jou er op wijzen dat zowel de bijbel als de koran geen moeite hebben met het verspreiden van leugens en tegenstrijdigheden. Sterker nog, in Deuteronomium, dat net zoiets is als Mohammed en de koran, liegt Jehovah, de zelf in kaart gebrachte god van Mozes alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Vanaf Jezus Christus worden pas echt alle remmen los gegooid in de vervalsingstechnieken. Onder de bijbel verstaan we de thora (eerste vijf boeken), joods opvulsel en de evangeliën. Alles wat door mensenhanden tot stand is gekomen leidt op den duur aan erosie. ook religie. Nog een korte tijd en religie zal hopelijk geen rol meer spelen in ’s mensen verstand.

Waarheid is wat de wereld eenvoudiger maakt en niet wat chaos schept (La veritée c'est ce qui simplifie le monde et non ce qui crée la chaos. (A. de Saint-Exupeery 1939)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

hans van de mortel schreef:
Roelof schreef:Als het om serieus nemen gaat neem ik eerder een christen of een atheïst serieus dan een moslim.

Waarom?:
De islam keurt het niet af dat zijn aanhangers liegen. (lees: "Lying in Islam"), terwijl de bijbel in één van de 10 geboden liegen duidelijk afkeurt.
Hoi Roelof,

Correct. God verbiedt te liegen, maar doet het zelf wel. Mag ik als religie-kraker jou er op wijzen dat zowel de bijbel als de koran geen moeite hebben met het verspreiden van leugens en tegenstrijdigheden. Sterker nog, in Deuteronomium, dat net zoiets is als Mohammed en de koran, liegt Jehovah, de zelf in kaart gebrachte god van Mozes alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Vanaf Jezus Christus worden pas echt alle remmen los gegooid in de vervalsingstechnieken. Onder de bijbel verstaan we de thora (eerste vijf boeken), joods opvulsel en de evangeliën. Alles wat door mensenhanden tot stand is gekomen leidt op den duur aan erosie. ook religie. Nog een korte tijd en religie zal hopelijk geen rol meer spelen in ’s mensen verstand.

Waarheid is wat de wereld eenvoudiger maakt en niet wat chaos schept (La veritée c'est ce qui simplifie le monde et non ce qui crée la chaos. (A. de Saint-Exupeery 1939)
Dank je voor deze verhelderende woorden, en voor die mooie spreuk in je laatste zin Hans.

Ik ben een atheïst die een christelijke opvoeding heeft gehad, en mij is altijd geleerd dat in de bijbel staat dat liegen niet goed is.

Verder ben ik het volledig met jou eens dat religies niets met het bestaan van een hogere macht te maken hebben omdat ze zijn ontstaan uit het menselijk brein. (om wat voor reden dan ook)

gr,
Roelof
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

hans van de mortel schreef: Wat een onnodige agressivitiet van jouw kant. Ik bemerk geen zelfbeheersing bij jou. Dat is jammer, want volgens mij kun je echt wel je woordje op papier zetten. Duidt dit op onvolwaasenheid en een kinderachtig karakter? Ik ben je wat aan het plagen, hoor, maar Ariel bedoelde het goed en zij had wel gelijk. Ben je soms een christen?
Ok, maar al met al was het een vreemde manier om het gedrag van een poster aan te vallen.
Je zou kunnen zeggen:
a. Ik vind dat je niet zo grof moet reageren.
of:
b. Ik begrijp niet dat je zo reageert als je doet.
of:
c. Je postings zijn niet te begrijpen.

Maar als je a wil zeggen is het niet zo handig om het te formuleren als c en vervolgens beweren dat je b bedoelt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

naar boven schreef:
hans van de mortel schreef: Wat een onnodige agressivitiet van jouw kant. Ik bemerk geen zelfbeheersing bij jou. Dat is jammer, want volgens mij kun je echt wel je woordje op papier zetten. Duidt dit op onvolwaasenheid en een kinderachtig karakter? Ik ben je wat aan het plagen, hoor, maar Ariel bedoelde het goed en zij had wel gelijk. Ben je soms een christen?
Ok, maar al met al was het een vreemde manier om het gedrag van een poster aan te vallen.
Je zou kunnen zeggen:
a. Ik vind dat je niet zo grof moet reageren.
of:
b. Ik begrijp niet dat je zo reageert als je doet.
of:
c. Je postings zijn niet te begrijpen.

Maar als je a wil zeggen is het niet zo handig om het te formuleren als c en vervolgens beweren dat je b bedoelt.
Beste naar boven.
Dat had ik hem al heel vaak gezegt. Via PM en via het forum.
Jij hebt dat waarschijnlijk gemist.
Ik begrijp dat die niet leuk overkomt, maar als je andere kan beledigen, dan moet je zelf ook tegen kritiek kunnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Een eigenschap van religieuzen is dat zij aannames, ook hele wilde aannames zomaar tot keiharde waarheid verklaren.
Helaas blijkt toch dat ex-religieuzen die trots hun nieuwe vrijheid van het 'van god vrij zijn' verkondigen niet in staat zijn om objectief met aannames om te gaan.
Ex-religieuzen zijn over het algemeen veel te weinig kritisch over hun eigen aannames, veel te weinig sceptisch.
Soms lijkt het wel of ze bang zijn om lekker argwanend en sceptisch te zijn, zeker als het over de eigen mening gaat.
Het gehoorzaam en kritiekloos achter een gewenste maar onhoudbare mening blijven lopen lijkt als typische karaktereigenschap van de religieus aan een ex-religieus te blijven plakken.
Op een forum wordt er altijd vreselijk hun best gedaan om mij en mijn karakter en mijn persoonlijkheid en motivatie te analyseren als de reacties niet bevallen. Bijna altijd lukt dat van geen kant.
Terwijl dat eigenlijk helemaal niet moeilijk is, ik ben op elk forum precies dezelfde atheïst/realist die ook overal exact dezelfde (eenvoudige!) mening heeft, maar toch lukt het bijna alle keren totaal niet om het juiste beeld van mij te schetsen.
Deze mislukte pogingen, ik heb er al veel meegemaakt, elke keer op een andere manier, elke keer moet ik er weer om lachen.
Is het nou echt zo moeilijk?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:sorry.. maar bij sommige reacties denk ik: de pot verwijt de ketel... :roll:
Kom maar Silly.......................... :D
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Manier van reageren

Bericht door hans van de mortel »

Navane schreef:moslims zijn meestal als kind (vanaf 7 jaar) geprogrammeerd om zinnen te herhalen die ze zelf soms nauwelijks begrijpen. Eenmaal volwassen zijn ze emotioneel-reactief verbonden in een soort double-bind met een systeem van geloofswaarden, of ze dat nou leuk vinden of niet. Het kan ze niet verweten worden dat ze zo zijn gemaakt.
Beste Navane,

Je totale bericht slaat de spijker op zijn kop. Het hele islamvraagstuk is door jou glashelder belicht. Pfffft, mij lukt het blijkbaar niet om de zaken kort en krachtig te formuleren.

Hetzelfde euvel dat je voortreffelijk verwoordt zien we ook bij de Jehovah’s Getuigen. Kinderen worden vanaf hun geboorte geprogrammeerd volgens de Wachttoren. De islam en het Wachttorengenootschap zijn de enige fundamentalistische religies die we op de aarde aantreffen. Het verschil zit hem in het religieuze onderwijs. De Jehovah’s Getuige leert vredig met God en zijn medemens te wandelen. De islamiet wordt geleerd Allah te zien als een soort borderliner die de ene dag erop los slaat en de andere dag weer poeslief en vergevingsgezind is. Dat veroorzaakt stress bij mohammedanen.

Hier in het Westen zijn man en vrouw gelijk voor de wet en in het verstand. De islam leert dat niet.

De koran zegt dat de getuigenis van een man gelijk is aan getuigenis van twee vrouwen (sura 2:282). • Volgens Mohammed schiet het verstand van de vrouw tegenover de man tekort en ontbreekt het haar aan intelligentie (Hadith deel 3:826) • Er gaan meer vrouwen naar de hel dan mannen (Hadith deel 1:28, 301; deel 2:161; deel 7:124 • Meineed is toegestaan volgens Mohammed: sura 2:225

Tot zover. De lijst van menselijke onwaardigheden gaat maar door bij de islam.

Groet, Hans
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Thomas schreef:
Silly schreef:sorry.. maar bij sommige reacties denk ik: de pot verwijt de ketel... :roll:
Kom maar Silly.......................... :D
:D ik meen het...
Ik bemerk geen zelfbeheersing bij jou.
schelden is contra-produktief, of vind jij van niet ?
Als jij je reacties schrijft kun je dat volgens mij ook doen met minder mensen schofferen dan dat je nu doet.
Wat een onnodige agressivitiet van jouw kant.
afgezien of ik er mee eens ben of niet: ik kan me echt wel posts van oa thomas/iznoghood en clan herinneren die heus wel meer scheldwoorden bevatten...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Ik begrijp dat die niet leuk overkomt, maar als je andere kan beledigen, dan moet je zelf ook tegen kritiek kunnen.
Niet waar het de vrijheid van meningsuiting betreft..

Voor je het weet bevind je je in de doodlopende eenrichtingsstraat, die naar een specifieke ideologie toe, zo vaak bewandeld wordt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

naar boven schreef:
Ariel schreef:Ik begrijp dat die niet leuk overkomt, maar als je andere kan beledigen, dan moet je zelf ook tegen kritiek kunnen.
Niet waar het de vrijheid van meningsuiting betreft..

Voor je het weet bevind je je in de doodlopende eenrichtingsstraat, die naar een specifieke ideologie toe, zo vaak bewandeld wordt.
Oke naar boven Je vraagt er om. :evil:

Snap je het niet?
Je hebt geen enkele reden om je er mee te bemoeien.
Jij domme niet nadenkende halve gare muts.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Er komen idiote woorden uit iemands pen.
Degene die jij er op aanspreekt, verblijd je met nog meer idiote schrijfsels.
Het blijkt dat er alleen maar idiotie uit dat persoon komt.
Op een gegeven moment houdt het dan op, dan noem ik zo iemand gewoon recht voor zijn raap een idioot (m/v).
Jammer dan dat hij/zij moslim is, maar omdat juist de islam die idiotie veroorzaakt en in stand houdt, ben ik niet genegen om me in te houden omdat het idiote moslimmannetje of moslimvrouwtje zich beledigd voelt of onverdiend respect wil.
Verontwaardigde medeforummers zouden zich eens wat meer bezig moeten houden of het 'uitschelden' wel uitschelden is.
Volgens mij is het gewoon dingen bij de naam noemen, gewoon schrijven zoals het is.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef: Oke naar boven Je vraagt er om. :evil:

Snap je het niet?
Je hebt geen enkele reden om je er mee te bemoeien.
Jij domme niet nadenkende halve gare muts.
Ik tast inderdaad in het duister en mijn bijdrage aan deze discussie kan dus ook beter genegeerd worden want de vaardigheid van het nadenken beheers ik helaas niet en niets wijst erop dat ik ooit nog zal leren.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Teva Teff schreef:Er komen idiote woorden uit iemands pen.
Degene die jij er op aanspreekt, verblijd je met nog meer idiote schrijfsels.
Het blijkt dat er alleen maar idiotie uit dat persoon komt.
Op een gegeven moment houdt het dan op, dan noem ik zo iemand gewoon recht voor zijn raap een idioot (m/v).

Hoi Teva Teff,

Ik begrijp je boosheid. Maar, altijd doorgaan met doelen blijven stellen in je leven. Wat wil je bereiken binnen een periode? Soms moet je langer wachten. We leven in een snelle dynamische tijd. Wie kan het nog bijbenen allemaal? Het is voor islamieten haast ondraaglijk. Dit is het Westen. Wetenschap komt doorgaans uit de hoed van de atheïst, ook het succes. En de Allah van Mohammed dan? Daar lachen jij en ik om. De Allah uit de koran is een prutser.

Het gaat er niet om iemand te beledigen, maar om dingen duidelijk te maken. Ook mijn geduld is ook op, maar dat is niet terecht. Hebben wij belangstelling voor een ander dan dienen wij ons geduld op de proef te stellen. Wij zijn tenslotte de bevoorrechten met kennis. Zij niet. Hun heilige huis is een bouwval dat op instorten staat. Wij zien dat en weten dat. En wij maken ons boos vanwege het feit dat zij niet willen toegeven dat zij hier wel in een groot luxueus kasteel wonen, maar hun oude bouwval niet willen slopen omdat het toch het beste is wat er bestaat, ondanks dat het op instorten staat. Dat heet ’nostalgie’. Nou en, even goeie vrienden. Dus, nog even geduld, Teva Teffie!

Het beste is om eens samen op een terras een espresso te drinken met een mohammedaan of moslima en over iets anders te praten dan dat wat zij willen verdrukken en verstoppen. Geef ze ook eens gelijk en luister naar ze. Dat zal zeker gewaardeerd worden. Het komt allemaal goed. Het heeft alleen zijn tijd nodig. Die demonstratie in september zal die tijd verkorten. Zeker weten!

Groet,
Hans, de religie-kraker
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

naar boven schreef:
Ariel schreef: Oke naar boven Je vraagt er om. :evil:

Snap je het niet?
Je hebt geen enkele reden om je er mee te bemoeien.
Jij domme niet nadenkende halve gare muts.
Ik tast inderdaad in het duister en mijn bijdrage aan deze discussie kan dus ook beter genegeerd worden want de vaardigheid van het nadenken beheers ik helaas niet en niets wijst erop dat ik ooit nog zal leren.
Ik heb je dit niet geschreven om je te beledigen naar boven.
Ik wilde je laten zien hoe ongegrond dit soort posten is.

Sorry als ik je pijn gedaan heb.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:
Thomas schreef:
Silly schreef:sorry.. maar bij sommige reacties denk ik: de pot verwijt de ketel... :roll:
Kom maar Silly.......................... :D
:D ik meen het...
Ik bemerk geen zelfbeheersing bij jou.
schelden is contra-produktief, of vind jij van niet ?
Als jij je reacties schrijft kun je dat volgens mij ook doen met minder mensen schofferen dan dat je nu doet.
Wat een onnodige agressivitiet van jouw kant.
afgezien of ik er mee eens ben of niet: ik kan me echt wel posts van oa thomas/iznoghood en clan herinneren die heus wel meer scheldwoorden bevatten...
Silly,

Ik denk dat iedereen weleens uit zijn slof schiet en eens een keer onnodig scheld.
En denk maar niet dat ik mezelf daarbij buitensluit.
(Je zus wat ben ik menselijk :D )

Maar als ik dan op de vinders wordt getikt geef ik diegene die dat doet ook meestal gelijk. (Niet altijd......Meestal)

Teva scheld bijna in iedere post.
En daar gaat het om.
Niet om het incidenteel schelden.

Met vr. gr.


Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Als de aanduiding feitelijk juist is, is het geen schelden.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Teva Teff schreef:Als de aanduiding feitelijk juist is, is het geen schelden.
Inderdaad Teva!

Een kerel van in de vijftig die zich seksueel vergrijpt aan een negenjarig kind is en blijft een pedofiel.
Dat is geen schelden, maar gewoon het beestje bij de naam noemen...
Gesloten