Teva Teff op de fileertafel.

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als de aanduiding feitelijk juist is, is het geen schelden.
JA, soms is het mooier van een beetje te verbloemen dat de bekeerde moslima een domme moslimmuts is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

BFA schreef:
Als de aanduiding feitelijk juist is, is het geen schelden.
JA, soms is het mooier van een beetje te verbloemen dat de bekeerde moslima een domme verstrooide moslima is.
Nee, het is niet mooier omdat de schrijver zelf moet kunnen beslissen of hij verbloemt of niet.
Verbloemen is toch de werkelijkheid geweld aan doen, ik acht het pedagogisch onverantwoord om dwangmatige verbloemers (dat zijn alle religieuzen) de werkelijkheid mooier te presenteren dan die is.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nee, het is niet mooier omdat de schrijver zelf moet kunnen beslissen of hij verbloemt of niet.
Heb je gelijk in.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef: Ik heb je dit niet geschreven om je te beledigen naar boven.
Ik wilde je laten zien hoe ongegrond dit soort posten is.

Sorry als ik je pijn gedaan heb.
Maar je sloeg de spijker! En nog op z'n kop ook! In één keer!
Even zag ik het licht. Maar het is nu weer uit, geloof ik.
De waarheid kan mij krenken noch beledigen.
Mijn argumenten waren inderdaad te stupide om inhoudelijk op in te gaan.

Waarom zouden we de meningsuiting vrijheid gunnen nu zij gevangen en veilig gekooid is?
Zo gemakkelijk geven we de verworvenheden toch niet op?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Carpe diem!
Net vond ik deze oude discussie.
Op de vroege ochtend.
Ik moet zeggen, het nalezen van het hele topic heeft een positieve invloed op mijn humeur gehad, lachen is gezond zullen we maar zeggen.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ik vind er niks grappigs aan Teva :roll: Behalve:
Een kerel van in de vijftig die zich seksueel vergrijpt aan een negenjarig kind is en blijft een pedofiel.
Dat is geen schelden, maar gewoon het beestje bij de naam noemen...
= leuk, maar verder heb ik niet echt gelachen.
Om eerlijk te zijn had ik eerder gehuild wanneer mensen mij verwijten van een niet-vredelievend gedrag jegens medeposters... Maar goed, sinds jij het alleenrecht hebt verkregen iedereen naar hartelust uit te schelden; lach er maar op los :D
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Consequente realiteitszin.
Dat de meeste mensen afkeer van de realiteit hebben daar kan ik echt niets aan doen.
Ik zal wel een uniek persoon zijn met mijn aandrang om de realiteit te beschrijven zoals die is als anderen dat expres nalaten.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Verplaatst uit het topic Merkbaar en Meetbaar.
hans van de mortel schreef:Ik heb eens rustig de tijd genomen om deze topic helemaal uit te lezen.

Ik zou iedereen aanraden dat ook nog eens te doen indien men twijfelt aan mijn onderstaande gedachte.

Volgens mij is Tefa Teff een zeer gefrustreerde dame. Sorry, ik moet zeggen zeer gefrustreerde persoonlijkheid. Er heeft ongetwijfeld iets ernstigs in haar leven plaatsgevonden dat haar leven veranderd heeft in een cynische levensvisie. En haar zo heeft aangezet tot al die eenzijdige kortaf neergezette van levensvreugde ontbrekende reacties.

Had het wat te maken met geloof? Was zij ooit lid van een kerkgenootschap, misschien wel verliefd/getrouwd met zo iemand? Is zij belazerd? Het lijkt er veel op. OK, allemaal speculaties. Maar ze heeft het er zelf naar gemaakt met haar reacties op dit forum.

Als ’fijnproever’ is mij dat opgevallen bij mevrouw TT. Ben ik soms de enige?
Een alleraardigste reactie, helaas feitelijk onjuist.
Wat de schrijver natuurlijk helemaal niets kan schelen, deze leeft graag met de leugen en de waan.
En ja, natuurlijk is het ook gelogen, meneer de narcistische fantast heeft zomaar een topic van mij uitgezocht om deze te verpesten, zijn foutieve conlusie had hij al daarvoor allang klaar.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op ma sep 03, 2007 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

hans van de mortel schreef:
Waarom ben je zo ongelukkig en kwaad met jezelf? Zie het licht, ook al schijnt het niet. Zie Jezus, ook al bestaat hij niet.
Nou heb ik al een teringhekel aan evangelisten, gaan ze er nog een stukje amateurpsychotherapeutenkarakteranalyse bij je doen, dan verveelvoudigt mijn antipathie tot extreme omvang.
Zielig, mensen die van mijn reacties op een forum negatieve dingen denken te weten over mij.
Hallo, ex-JG je waardeloze losse flodder zit er naast, kan je daar mee leven?
Je hebt trouwens best nog wel veel JG maniertjes in je zitten, ben jij je daarvan bewust?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

hans van de mortel schreef:
Teva Teff schreef: Niet echt, ik heb niets gemeen met deze waardeloze fantast, die alleen zichzelf geweldig vindt.
TT heeft het over Hans van de Mortel, een waardeloze fantast, etc.

Ik fantaseer graag, maar om nou een nazi-vliegtuig als Avatar te gebruiken . . . Wil het forum daar eens even aandacht aan schenken!

Heil Hitler!
Dat fraaie fantasievliegtuigje is een tekentafelontwerp uit 1945 een Heinkel.
Het is nooit gebouwd, het heeft nooit gevlogen.
Het is inderdaad een 100% fantasievliegtuig, via computeranimatie en modelbouw 1/72 60 jaar na ontwerp tot een soort schijnleven gewekt.
Inderdaad het pixelplaatje is 100% gefantaseerd.
Een hobbie van mij.
Zonder Heil Hitler.
Afbeelding

Heb je verder nog onaardige opmerkingen over deze hobbie van mij pathologische fantast, Hans van de Mortel?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Teva Teff schreef:
hans van de mortel schreef:
Teva Teff schreef: Niet echt, ik heb niets gemeen met deze waardeloze fantast, die alleen zichzelf geweldig vindt.
TT heeft het over Hans van de Mortel, een waardeloze fantast, etc.

Ik fantaseer graag, maar om nou een nazi-vliegtuig als Avatar te gebruiken . . . Wil het forum daar eens even aandacht aan schenken!

Heil Hitler!
Dat fraaie fantasievliegtuigje is een tekentafelontwerp uit 1945 een Heinkel.
Het is nooit gebouwd, het heeft nooit gevlogen.
Het is inderdaad een 100% fantasievliegtuig, via computeranimatie en modelbouw 1/72 60 jaar na ontwerp tot een soort schijnleven gewekt.
Inderdaad het pixelplaatje is 100% gefantaseerd.
Een hobbie van mij.
Zonder Heil Hitler.

Heb je verder nog onaardige opmerkingen over deze hobbie van mij pathologische fantast, Hans van de Mortel?

Je bent me net een slag voor. Mea culpa. Ik vind mijn opmerking kinderachting en niet relevant. In dit geval is het woord ’muggezifterij’ op zijn plaatst. Mijn knop stond op negatief en dan krijg je dat. Nu staat hij op positief en kom ik tot het besef dat het gewoon een originele Avatar is.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dat was de gemakkelijkste van de 3 foute reacties over mij van jou.
Kan ik op korte termijn ook een correctie op de andere 2 verwachten?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Teva Teff schreef:Verplaatst uit het topic Merkbaar en Meetbaar.
hans van de mortel schreef:Ik heb eens rustig de tijd genomen om deze topic helemaal uit te lezen.

Ik zou iedereen aanraden dat ook nog eens te doen indien men twijfelt aan mijn onderstaande gedachte.

Volgens mij is Tefa Teff een zeer gefrustreerde dame. Sorry, ik moet zeggen zeer gefrustreerde persoonlijkheid. Er heeft ongetwijfeld iets ernstigs in haar leven plaatsgevonden dat haar leven veranderd heeft in een cynische levensvisie. En haar zo heeft aangezet tot al die eenzijdige kortaf neergezette van levensvreugde ontbrekende reacties.

Had het wat te maken met geloof? Was zij ooit lid van een kerkgenootschap, misschien wel verliefd/getrouwd met zo iemand? Is zij belazerd? Het lijkt er veel op. OK, allemaal speculaties. Maar ze heeft het er zelf naar gemaakt met haar reacties op dit forum.

Als ’fijnproever’ is mij dat opgevallen bij mevrouw TT. Ben ik soms de enige?
Een alleraardigste reactie, helaas feitelijk onjuist.
Wat de schrijver natuurlijk helemaal niets kan schelen, deze leeft graag met de leugen en de waan.
En ja, natuurlijk is het ook gelogen, meneer de narcistische fantast heeft zomaar een topic van mij uitgezocht om deze te verpesten, zijn foutieve conlusie had hij al daarvoor allang klaar.
Iedereen heeft een persoonlijke reden waarom hij of zij aan dit forum blijft hangen. Over TT kan ik best de plank misgeslagen hebben. Ik was slechts aan het ’gissen’ hengelen in de poel van Tefa Teff. Toen ik meende beet te hebben, bleek er hing er een oude laars aan mijn hengel te hangen, toch?

Nou, kom op TT, waarom blijf je zo verknocht aan dit forum hangen? Ik kan het mis hebben, maar aan je reacties te merken, die ik misschien af en toe verkeerd interpreteer, lijkt het er eerder op dat je verslaafd aan dit forum bent, dan dat je er een hekel aan hebt.

Kop op Teffie, we zitten allemaal in dezelfde boot en we proberen hem zeewaardig te houden. Kijk eens naar BFA. Die is tot de conclusie gekomen dat het allemaal om sex draait. Daar zou hij best weleens gelijk in kunnen hebben.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Is dit rare schrijfsel een poging tot een dubbele Mea Culpa?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Deze draad verklaart iets meer van het kennelijk al zeker negen jaar durende epos van Teva Teff op FFI. Opmerkelijk vind ik dat hij nog precies hetzelfde uit zijn hoek komt. In die zin wordt ik in deze draad bevestigd met mijn vergelijking met de gesloten poorten van de itjihad. Er komt niks nieuws bij, het communicatieve portfolio breidt niet uit. Dat mag natuurlijk want van een kraai kun je geen nachtegalengezang verwachten maar mensen hebben toch net even wat meer mogelijkheden om aan zichzelf te schaven. En daarmee komen we op een van de thema's van Hans, dat van de vrije wil. Ik kan van alles willen maar niet alles is voor mij mogelijk terwijl ik toch op verschillende wensen wel degelijk vorderingen weet te maken juist omdat ik dat wil. Teva lijkt dat communicatieve groeien echter niet te willen, niet te kunnen of niet te kunnen bevatten. Wat het ook is, het staat hem natuurlijk vrij zichzelf naar eigen goeddunken te presenteren zoals het anderen dan weer vrij staat zich een mening over die presentatie te vormen. Er ontstaat pas een probleem als er steeds weer een soortgelijk scenario wordt afgedraaid dat eindigt met een terugtrekking uit een zelf opgezochte discussie waarbij 'ze' het dan altijd gedaan hebben want dat leeft het prettigst verder. Vooruit gaat het daarmee niet maar niemand is natuurlijk door anderen te verplichten om vooruit te gaan, zich te ontwikkelen of wat dan ook. Dat probleem dat mogelijk getackled zou kunnen worden wordt dan tijdelijk opgelost door probleemvermijding. Wie daarmee gelukkig is leeft zo gewoon verder. Pas tegen de tijd dat iemand met elke keer hetzelfde ritueeltje zelf wel zo'n beetje klaar is wordt die mogelijk ontvankelijk voor een ander scenario. Dat laatste vraagt echter een overwinning op het eigen ego en sommigen laten zich daardoor liever gevangen houden omdat dit wel zo veilig en overzichelijk voelt. Iets dergelijks zien we bij religie, ideologie, politiek en wetenschappelijke scholen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Wat een grappige topicbump.
Leuk!
Memory lane!
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

At your service.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Het halsstarrige vasthouden waarmee ik in een vorige post eindigde valt ook te spotten bij autismen als Autisme spectrum stoornis, Klassiek autisme, Asperger en PDD NOS.





De moderne samenleving met haar vele mogelijkheden en prikkels werkt niet voor iedereen even goed uit. Sommigen ontberen bagage, automatismen, handigheidjes en/of flexibiliteit om zich te presenteren en te amuseren. Zij kunnen dit nadeel omkeren door anderen te gaan beperken naar hun maat zolang anderen zich die opgelegde beperkingen laten aanleunen. Je vindt zulke pogingen bijvoorbeeld in de claiming van de moraal door PvdA, GroenLinks en D66 en het daarbij meekomende politiekcorrecte keurslijf dat zich o.a. kenmerkt door betuttelfascisme. Niet elke andere of andersdenkende heeft een boodschap aan beperking van de eigen mogelijkheden, inzichten en associaties en bovendien zijn die anderdenkenden ook al niet allemaal onder de indruk van verbale terreur die daar soms mee gepaard gaat.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

De troll Sjun en zijn Teva Teff obsessie.

Bericht door Teva Teff »

Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za mar 04, 2017 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Prince Buster - Rough Rider


Hierboven valt zowel het dwangmatige schelden als het converseren in absolutismen waar te nemen. Het doet zich aanzien dat het subject in kwestie iets tracht te overschreeuwen. Dit zou een persoonlijke onzekerheid kunnen zijn. Het kan maar zo gebeuren dat anderen lachend de schouders ophalen in plaats van mee te gaan en de voorgestelde gewenste verkettering van om het eender welke opponent die het waagt kritische kanttekeningen bij verstrekte informatie en persoonlijke presentatie te plaatsen.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

De Teva Teff obsessie van de troll sjun.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Hierboven valt zowel het dwangmatige schelden als het converseren in absolutismen waar te nemen. Het doet zich aanzien dat het subject in kwestie iets tracht te overschreeuwen. Dit zou een persoonlijke onzekerheid kunnen zijn. Het kan maar zo gebeuren dat anderen lachend de schouders ophalen in plaats van mee te gaan en de voorgestelde gewenste verkettering van om het eender welke opponent die het waagt kritische kanttekeningen bij verstrekte informatie en persoonlijke presentatie te plaatsen.
Waarneemtalent, zelf denk jij dat jij er veel van hebt. De realiteit is anders.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Leg eens uit waarom jij stelt dat ik denk (toeschrijving) veel waarneemtalent te hebben en waarom jij vindt dat de realiteit anders zou zijn. Immers iets absoluut beweren en dat maar blijven herhalen maakt het nog niet waar. Ik vraag af of de deelnemers hier zich door zulke indoctrinatiemethoden laat overtuigen. Kom dan met wat voorbeelden, een onderbouwend betoog, beklijvende illustraties,.. Doe eens wat beter je best.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De troll Sjun en zijn Teva Teff obsessie.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: De troll Sjun en zijn Teva Teff obsessie.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?
Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De troll Sjun en zijn Teva Teff obsessie.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?
Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Een meute nog wel! :greeting2:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gesloten