New lid

Gebruikersavatar
Muwahidda
Berichten: 6
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:53 pm
Locatie: Alkmaar

New lid

Bericht door Muwahidda »

Een hele goeiemiddag ,

Ik ben ...... maar jullie mogen me Muwahhida noemen, pas 18 jaar en kom uit Alkmaar. Ik zit in 5vwo en heb zo me bijbaantjes.

Een geboren moslima, ik heb me de afgelopen 3 jaar veel meer verdiept in de Islam en kwam elke keer tot de conclusie dat de Islam de waarheid is, het ware geloof!

Waarom ik me heb aangemeld? I don't know :razz:. Kwam hier een soort van perongeluk en ik kan niet wachten om met jullie allen in discussies te treden :twisted:.

Als het lang duurt voordat ik iets post of lang niet ben geweest, niet bang zijn dat ik ben weggelopen/weggegaan. Ik heb namelijk ook nog een leven naast internet whistling:. Maar ik zal zeker vaak langs proberen te komen.

Met vr. gr.

Muwahidda
Laatst gewijzigd door Muwahidda op zo jul 01, 2007 4:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vakantie tot 28 agustus Insha' Allah!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Re: New lid

Bericht door Ashadoe »

Muwahidda schreef:Een hele goeiemiddag ,

Ik ben ...... maar jullie mogen me Muwahhida noemen, pas 18 jaar en kom uit Alkmaar. Ik zit in 5vwo en heb zo me bijbaantjes.

Een geboren moslima alhamdoeliLaH, ik heb me de afgelopen 3 jaar veel meer verdiept in de Islam en kwam elke keer tot de conclusie dat de Islam de waarheid is, het ware geloof!

Waarom ik me heb aangemeld? I don't know :razz:. Kwam hier een soort van perongeluk en ik kan niet wachten om met jullie allen in discussies te treden :twisted:.

Als het lang duurt voordat ik iets post of lang niet ben geweest, niet bang zijn dat ik ben weggelopen/weggegaan. Ik heb namelijk ook nog een leven naast internet whistling:. Maar ik zal zeker vaak langs proberen te komen.

Met vr. gr.

Muwahidda
Salaam aleikum Muwahidda,

En welkom om dit forum. Ik hoop dat het goed metje gaat :wink:
Grappig, ik kwam ook per ongeluk op dit forum.
En ziet, ik ben er nog steeds, ondanks dat ze je hier het bloed onder je nagels vandaan halen.

Ik zal je ook namens de andere moslims verwelkomen, die hier in de ochtend nog niet aanwezig zijn. :smile:
Ik weet zeker dat Chaimae, Souhaila, Vera, Jorien, Trotse Moslim, IslamInside, BanilIsrael, Ajax ( :wink:) (vergeef me als ik iemand ben vergeten :oops: ) je ook hartelijk zullen verwelkomen :D

wasalaam,

Ashadoe (Laura)
Laatst gewijzigd door Ashadoe op vr jun 22, 2007 2:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Muwahidda
Berichten: 6
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:53 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Muwahidda »

wa 'alaikoem assalaam warahmatuAllahi,

Bedankt voor je welkom Ashadoe.

Het valt me op dat je hier geen PM' s kan versturen!

Dan maar op deze manier. Kun je je me jou OT uitleggen Ashadoe.

Met vr. gr. Muwahidda
Vakantie tot 28 agustus Insha' Allah!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Salam aleykom


Ik zou je niet verwelkomen volgens Ashadoe maar doe het toch :D
A proud amazigh!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: New lid

Bericht door tomc »

Muwahidda schreef:Waarom ik me heb aangemeld? I don't know :razz:. Kwam hier een soort van perongeluk en ik kan niet wachten om met jullie allen in discussies te treden :twisted:.
Wel dit vuil beest (zie je koran 8:55) heet je alvast welkom. Waarom ben je racist ?
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Assalaam aleykum,

Idd ook door mij :welkom hier op dit forum!
Liefs,
Souhaila
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Re: New lid

Bericht door Jan Janssen »

Muwahidda schreef:Een hele goeiemiddag ,

Een geboren moslima alhamdoeliLaH, ik heb me de afgelopen 3 jaar veel meer verdiept in de Islam en kwam elke keer tot de conclusie dat de Islam de waarheid is, het ware geloof!

Met vr. gr.

Muwahidda
Hartelijk welkom Muwahidda,

Veel plezier op het forum.

Kan je de forumleden eens uitleggen HOE jij je in de Islam verdiept hebt? Welke boeken heb je gelezen? Waarom heb je juist DIE boeken gelezen? Waarom denk je dat die boeken weergeven wat de Islam inhoudt?

Groeten
Jan
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ook welkom.

Kun je mij eens uitleggen waarom de islam de enige juiste waarheid is???

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: New lid

Bericht door tomc »

Muwahidda schreef:Ik ben ...... maar jullie mogen me Muwahhida noemen, pas 18 jaar en kom uit Alkmaar. Ik zit in 5vwo en heb zo me bijbaantjes.


Hoe rijm je dat trouwens met :

koran 33:32 schreef:33. Blijft in uw huizen en stelt uw schoonheid niet ten toon als in de vroegere dagen der onwetendheid; leeft het gebed na, en betaalt de Zakaat en gehoorzaamt God en Zijn boodschapper. O huisgenoten, God wenst alleen onreinheid van u te verwijderen, en u schoon en zuiver te maken.


Of werk jij exclusief binnenshuis ?
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

ajax schreef:Salam aleykom


Ik zou je niet verwelkomen volgens Ashadoe maar doe het toch :D
Ashadoe schreef:vergeef me als ik iemand ben vergeten :oops:
vergeef me, ajax :oops:
Zalik je erbij zetten?? :D
Allah is de Alwetende!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ashadoe schreef:
ajax schreef:Salam aleykom


Ik zou je niet verwelkomen volgens Ashadoe maar doe het toch :D
Ashadoe schreef:vergeef me als ik iemand ben vergeten :oops:
vergeef me, ajax :oops:
Zalik je erbij zetten?? :D
Nou is het te laat Afbeelding
A proud amazigh!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

ajax schreef:
Ashadoe schreef:
ajax schreef:Salam aleykom


Ik zou je niet verwelkomen volgens Ashadoe maar doe het toch :D
Ashadoe schreef:vergeef me als ik iemand ben vergeten :oops:
vergeef me, ajax :oops:
Zalik je erbij zetten?? :D
Nou is het te laat Afbeelding
This nooit te laat ---> je staat erbij :smile:
Allah is de Alwetende!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ashadoe schreef:
ajax schreef:
Ashadoe schreef: vergeef me, ajax :oops:
Zalik je erbij zetten?? :D
Nou is het te laat Afbeelding
This nooit te laat ---> je staat erbij :smile:
Ooh gelukkig maar :D Afbeelding
A proud amazigh!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

wa 'alaikoem assalaam warahmatuAllahi,

Bedankt voor je welkom Ashadoe.

Het valt me op dat je hier geen PM' s kan versturen!
salaam aleikum :D

Klopt, PM's zijn verboden voor moslims.
Als je het misschien heel lief vraagt, krijg je het terug,
maar ze vrezen dat moslims ex-moslims gaan lastig vallen, of zoiets.
Dutch? krijg ik mijn PM al terug? of denk je dat ik je nog ga overhalen tot de islam?
Muwahidda schreef:Dan maar op deze manier. Kun je je me jou OT uitleggen Ashadoe.
Mijn OT? Het OT is toch het Oude Testament?
Of begrijp ik je nu verkeerd, lieverd? :oops:

wasalaam :D

Laura
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Welkom, en wat betreft pm's, daar heb ik net nog wat over geschreven, zie
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=#99411
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Muwahidda schreef:wa 'alaikoem assalaam warahmatuAllahi,

Bedankt voor je welkom Ashadoe.

Het valt me op dat je hier geen PM' s kan versturen!

Dan maar op deze manier. Kun je je me jou OT uitleggen Ashadoe.

Met vr. gr. Muwahidda
Het valt me iedere keer weer op dat nieuwe moslims hier DIRECT beginnen over de pm functie.
Ze zijn 2 seconden op FFI en moeten meteen iedereen gaan PMmmen?
Ik heb de indruk dat deze "nieuwe" gestuurd zijn door de hier reeds aanwezige moslims enkel en alleen om over de PM te gaan zeiken.

De "nieuwe" namelijk, hebben veelal de neiging meteen over de PM te gaan zeiken.... een aantel posten te plaaatsen om dan plaats te maken voor de volgende PM-zeikerd door niet meer op te komen dagen.

Beste moslims... ik moet jullie helaas mede delen dat jullie onvermogen om de hier gestelde vragen met rede en logica te beantwoorden reeds lang bekend is.
Het is echt niet nodig om dat extra te gaan benadrukken door over PM te gaan zitten zeveren. Jullie zijn al lang door de mand gevallan.

(is er trouwens niet een ietsiepietsie koranversje te vinden waar, met de nodige interpretatiefantasie, uit te halen zou kunnen zijn dat moslims verplicht zijn te pmmmen?,..... vast wel.... uitdaging moslimpjes :evil: )
Amorele atheistische nitwit
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Die zijn niet gewoon gestuurd. Het is dezelfde persoon die hier 5 personen speelt. Kijk naar de timing van hun posts. Het is altijd een directe opvolging, altijd in dezelfde volgorde.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: New lid

Bericht door Vera »

Muwahidda schreef:Een hele goeiemiddag ,

Ik ben ...... maar jullie mogen me Muwahhida noemen, pas 18 jaar en kom uit Alkmaar. Ik zit in 5vwo en heb zo me bijbaantjes.

Een geboren moslima alhamdoeliLaH, ik heb me de afgelopen 3 jaar veel meer verdiept in de Islam en kwam elke keer tot de conclusie dat de Islam de waarheid is, het ware geloof!

Waarom ik me heb aangemeld? I don't know :razz:. Kwam hier een soort van perongeluk en ik kan niet wachten om met jullie allen in discussies te treden :twisted:.

Als het lang duurt voordat ik iets post of lang niet ben geweest, niet bang zijn dat ik ben weggelopen/weggegaan. Ik heb namelijk ook nog een leven naast internet whistling:. Maar ik zal zeker vaak langs proberen te komen.

Met vr. gr.

Muwahidda
Welkom op dit forum Muwahidda,

insha'Allah zullen we veel van elkaar leren en zal onze Imaan versterken, ameen.

groetjes
Laa ilaaha illallaah
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

nsha'Allah zullen we veel van elkaar leren en zal onze Imaan versterken, ameen.
En als we nu van elkaar leren en daardoor onze imaan krimpt als sneeuw voor de zon ???? Wat dan ?
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Dutch schreef:
nsha'Allah zullen we veel van elkaar leren en zal onze Imaan versterken, ameen.
En als we nu van elkaar leren en daardoor onze imaan krimpt als sneeuw voor de zon ???? Wat dan ?
Dan klopt er is niet. Omdat Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegd dat we kennis moeten vergaren, zal onze imaan daardoor niet kunnen krimpen, omdat we doen wat hij aanbeveelde
Laa ilaaha illallaah
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Welkom.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Dan klopt er is niet. Omdat Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegd dat we kennis moeten vergaren, zal onze imaan daardoor niet kunnen krimpen, omdat we doen wat hij aanbeveelde
Inderdaad, dan klopt er iets niet hé, dat heb je goed gezien.
De islam klopt dan voor geen millimeter...
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Vera schreef:
Dutch schreef:En als we nu van elkaar leren en daardoor onze imaan krimpt als sneeuw voor de zon ????[/b] Wat dan ?
Dan klopt er is niet. Omdat Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegd dat we kennis moeten vergaren, zal onze imaan daardoor niet kunnen krimpen, omdat we doen wat hij aanbeveelde
Zoals vrouwen ontvoeren voor te verkrachten en dan er losgeld voor vragen ? Waar woon jij ?

Jij bent de vrouw dus volgens mohamed te dom om het te helpen donderen, dus mag jij de gekidnapte spelen, ok ?

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... l#008.3371
sahih hadith schreef: Abu Sirma said to Abu Sa'id al Khadri (Allah he pleased with him): 0 Abu Sa'id, did you hear Allah's Messenger (may peace be upon him) mentioning al-'azl? He said: Yes, and added: We went out with Allah's Messenger (may peace be upon him) on the expedition to the Bi'l-Mustaliq and took captive some excellent Arab women; and we desired them, for we were suffering from the absence of our wives, (but at the same time) we also desired ransom for them. So we decided to have sexual intercourse with them but by observing 'azl (Withdrawing the male sexual organ before emission of semen to avoid-conception). But we said: We are doing an act whereas Allah's Messenger is amongst us; why not ask him? So we asked Allah's Mes- senger (may peace be upon him), and he said: It does not matter if you do not do it, for every soul that is to be born up to the Day of Resurrection will be born.
Je mag ontvoerde moslima's zelfs bezwangeren duidelijk.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

@ Jan Jansen
Kan je de forumleden eens uitleggen HOE jij je in de Islam verdiept hebt? Welke boeken heb je gelezen? Waarom heb je juist DIE boeken gelezen? Waarom denk je dat die boeken weergeven wat de Islam inhoudt?
Ben je helemaal bedónderd - wij motten niks hebben van die gewelddadige, intolerante, discriminerende, haatdragende 'Allah' zijn Koran en die perverse 'profeet Mohammed' met een KIND in zijn bed en die sex had met aantallen vrouwen w.o. slavinnen!

Dit forum is niét bedoeld voor Islam propaganda! :twisted: :twisted: :twisted:

En die nieuwe moslima is een grote blediging voor mij/ onze cultuur/ Nederland én voor de miljoenen (!!!) moslimvrouwen die in Islamitische landen gedwóngen worden zo'n lugubere zwarte tent te dragen zoals op haar Atavar! MILJOENEN VROUWEN die maar al te graag dat doodsgewaad van 'Allah'af zouden willen werpen en dan durft zo'n achterlijke kind "uit Alkmaar" ons daarmee beledigen - die ALLAH FEEKS - een Islamofasciste onder een zweettent - daar moet je niet bij mij mee aankomen - zéker niet om over haar fascistoide 'religie' te vertellen.

Dit soort vrouw is een GodsdienstWAANZINNIGE, zijn link gevaarlijk in hun extreme 'beleving van Allah' (vermeend 'God'). Laat haar opdonderen naar Afghanistan, Saoedie-Arabiëm Yemen, Iran, Irak ..... want hier in Nederland hoort zij niet thuis en vergiftigd onze samenleving met haar aanwezigheid. :twisted: :twisted: :twisted:

Verdwijn uit mijn gezichtveld - ALLLAHFEEKS - want je mag je rot schamen voor hoe jij je kleedt en gedraagd!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

tomc schreef:Die zijn niet gewoon gestuurd. Het is dezelfde persoon die hier 5 personen speelt. Kijk naar de timing van hun posts. Het is altijd een directe opvolging, altijd in dezelfde volgorde.
Valt dat niet te achterhalen?
Welkom trouwens Muwahidda, als je niet al een ander lid op het forum bent...
Plaats reactie