Pilgrim schreef:Ik heb hem destijds in de bioscoop gezien. Hij is inderdaad heel goed.
mercator schreef:Pilgrim schreef:Ik heb hem destijds in de bioscoop gezien. Hij is inderdaad heel goed.
Neenee, die film is juist heel slecht, al de nazi's worden zo karikaturaal mogelijk voorgesteld, totaal onrealistisch. Goebbels bijv. loopt erbij als het monster van Frankenstein. Ik heb het ook gezien, ik vond het eerder lachwekkend. De over-acting tot kunstvorm verheven. Zelfs Flikken Maastricht is nog beter.

Pilgrim schreef:Hitler is ook heel goed gespeeld vind ik. Echt Hitler! Bij alle andere films over Hitler vind ik dat absoluut niet.

Zwartmeer schreef:Pilgrim schreef:Hitler is ook heel goed gespeeld vind ik. Echt Hitler! Bij alle andere films over Hitler vind ik dat absoluut niet.
Helemaal mee eens! En als het films zijn in het Engels wil ik die gratis nog niet zien.
mercator schreef:Wat me ook enrom stoort in Der Untergang is dat die allemaal zulk vettig haar hebben. Ik zie dat niet graag.

mercator schreef:Die film kadert perfect in het poco-plaatje om Hitler("der teppichfresser") en co zo maf mogelijk af te schilderen. Met het oog op een hedendaagse politieke pro-moslim agenda.

Pilgrim schreef:mercator schreef:Die film kadert perfect in het poco-plaatje om Hitler("der teppichfresser") en co zo maf mogelijk af te schilderen. Met het oog op een hedendaagse politieke pro-moslim agenda.
Wat een onzin! Die film heeft gewoon helemaal niets te maken met de hedendaagse politieke pro-moslim agenda. Ik vind het ook fout om dat tegenover elkaar te plaatsen, want nazi's waren juist pro-moslim. Met dit soort argumenten speel je linxen juist in de kaart als ze zeggen dat islamcritici fascisten zijn.

Schepsel schreef:Je lijkt wel een troll soms die gewoon reacties uit wil lokken.

Schepsel schreef:Je lijkt wel een troll soms die gewoon reacties uit wil lokken.

mercator schreef:Jij gaat helemaal mee in de pro-moslim propaganda zonder het zelf te beseffen.

Schepsel schreef:Maar er serieus een ode aan de multikul in zien is zo ongeveer absurd en gestoord!

Ozes schreef:Ik vind Hitler nogal overdreven verbeten en bitter overkomen in die film.

Zwartmeer schreef:Schepsel schreef:Je lijkt wel een troll soms die gewoon reacties uit wil lokken.
Ik denk dat Mercator een non-conformist is. Als iedereen nou die film de grond ingetrapt had was hij met allerlei argumenten gekomen waarom die film wel goed is.
Ozes schreef:Ik vind Hitler nogal overdreven verbeten en bitter overkomen in die film.
Zwartmeer schreef:Ach Mercator ziet in een documentaire over Auswitsch nog een ode aan de multikul.
Keer terug naar FFI Nederlands Café
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten