Heersende opvattingen onder moslims

xplosive

Heersende opvattingen onder moslims

Berichtdoor xplosive » Do Mar 26, 2015 12:14 pm

Soms wordt er gepeild wat de heersende opvattingen onder moslims zijn. Zie hier een wereldwijd resultaat daarvan :

Afbeelding

En dan zijn er nog lieden die durven te beweren : "Het valt allemaal wel mee met die moslims.".
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Schepsel!

Re: Heersende opvattingen onder moslims

Berichtdoor Schepsel! » Do Mar 26, 2015 1:23 pm

Dit soort statistieken vind ik dan ook zorgwekkender dan alleen maar de geweldbereidheid die sommigen hier te lande halfslachtig proberen te peilen. Het gaat er niet alleen om of ze de *aanstichters* van chaos zullen zijn, maar ook wat ze doen áls die chaos er is. Daarnaast zijn juist dit soort dingen zeer relevant omdat ze pijnlijk blootleggen hoe weinig we gemeen hebben en ook hoe weinig respect ze feitelijk voor ons hebben. Het is de achterlijkheid en barbaarsheid van de doorsnee moslim die ik vrees en waar ik mijn vraagtekens bij zet, niet die aanslag-angst die mensen me steeds in de mond proberen te leggen.
(^v^)

xplosive

Berichtdoor xplosive » Do Mar 26, 2015 8:11 pm

Schepsel! schreef:niet die aanslag-angst die mensen me steeds in de mond proberen te leggen.

En waarmee ze de discussie proberen te verdraaien en proberen af te leiden van waar het werkelijk om gaat. Maar met dit soort statistieken kun je veel van die struisvogels behoorlijk laten schrikken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier

Hans v d Mortel sr

Moslims prijzen zich uit de markt. Al 1400 jaar!

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Mar 27, 2015 1:03 am

xplosive schreef:
Schepsel! schreef:niet die aanslag-angst die mensen me steeds in de mond proberen te leggen.

En waarmee ze de discussie proberen te verdraaien en proberen af te leiden van waar het werkelijk om gaat. Maar met dit soort statistieken kun je veel van die struisvogels behoorlijk laten schrikken.

Het enige waar moslims van schrikken is door ze weg te jagen. Ze blijven rotsvast aan hun rigide geloofsovertuiging - krampachtig weliswaar - vasthouden. De moslim zal NOOIT de oorzaak van onwelkome dubbele paspoort-houder in onze tolerante beschaving bij zijn achterlijke Mohammed-verering gaan zoeken. De wil van Allah is bepalend, en zijn parasieten-gedrag overheersend. Dus waarop nog langer wachten vanuit Brussel?

De mohammedaan heeft geen enkele binding met onze cultuur en beschaving!

Dat is hem van jong af aan met de paplepel van de islamitische intolerantie ingegeven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Ma Mar 30, 2015 12:43 am

Met "struisvogels" bedoelde ik hier geen moslims, Hans, maar niet-moslims die hun kop in het zand steken met betrekking tot hoe het er in de moslimwereld in grote lijnen werkelijk aan toe gaat.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Mar 30, 2015 9:36 am

Schepsel! schreef: Het is de achterlijkheid en barbaarsheid van de doorsnee moslim die ik vrees en waar ik mijn vraagtekens bij zet, niet die aanslag-angst die mensen me steeds in de mond proberen te leggen.

Helemaal mee eens. Je zou haast denken dat de linkse meute de terroristen zelf aanstuurt om zo de aandacht weg te nemen van de wérkelijke bedreiging, nl. de grote massa "rustige" moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Islam in het nieuws”