Als de aanduiding feitelijk juist is, is het geen schelden.
JA, soms is het mooier van een beetje te verbloemen dat de bekeerde moslima een domme moslimmuts is.
BFA schreef:Als de aanduiding feitelijk juist is, is het geen schelden.
JA, soms is het mooier van een beetje te verbloemen dat de bekeerde moslima een domme verstrooide moslima is.
Ariel schreef:Ik heb je dit niet geschreven om je te beledigen naar boven.
Ik wilde je laten zien hoe ongegrond dit soort posten is.
Sorry als ik je pijn gedaan heb.
Een kerel van in de vijftig die zich seksueel vergrijpt aan een negenjarig kind is en blijft een pedofiel.
Dat is geen schelden, maar gewoon het beestje bij de naam noemen...
hans van de mortel schreef:Ik heb eens rustig de tijd genomen om deze topic helemaal uit te lezen.
Ik zou iedereen aanraden dat ook nog eens te doen indien men twijfelt aan mijn onderstaande gedachte.
Volgens mij is Tefa Teff een zeer gefrustreerde dame. Sorry, ik moet zeggen zeer gefrustreerde persoonlijkheid. Er heeft ongetwijfeld iets ernstigs in haar leven plaatsgevonden dat haar leven veranderd heeft in een cynische levensvisie. En haar zo heeft aangezet tot al die eenzijdige kortaf neergezette van levensvreugde ontbrekende reacties.
Had het wat te maken met geloof? Was zij ooit lid van een kerkgenootschap, misschien wel verliefd/getrouwd met zo iemand? Is zij belazerd? Het lijkt er veel op. OK, allemaal speculaties. Maar ze heeft het er zelf naar gemaakt met haar reacties op dit forum.
Als ’fijnproever’ is mij dat opgevallen bij mevrouw TT. Ben ik soms de enige?
hans van de mortel schreef:
Waarom ben je zo ongelukkig en kwaad met jezelf? Zie het licht, ook al schijnt het niet. Zie Jezus, ook al bestaat hij niet.
Nou heb ik al een teringhekel aan evangelisten, gaan ze er nog een stukje amateurpsychotherapeutenkarakteranalyse bij je doen, dan verveelvoudigt mijn antipathie tot extreme omvang.
Zielig, mensen die van mijn reacties op een forum negatieve dingen denken te weten over mij.
Hallo, ex-JG je waardeloze losse flodder zit er naast, kan je daar mee leven?
Je hebt trouwens best nog wel veel JG maniertjes in je zitten, ben jij je daarvan bewust?
hans van de mortel schreef:Teva Teff schreef:Niet echt, ik heb niets gemeen met deze waardeloze fantast, die alleen zichzelf geweldig vindt.
TT heeft het over Hans van de Mortel, een waardeloze fantast, etc.
Ik fantaseer graag, maar om nou een nazi-vliegtuig als Avatar te gebruiken . . . Wil het forum daar eens even aandacht aan schenken!
Heil Hitler!
Teva Teff schreef:hans van de mortel schreef:Teva Teff schreef:Niet echt, ik heb niets gemeen met deze waardeloze fantast, die alleen zichzelf geweldig vindt.
TT heeft het over Hans van de Mortel, een waardeloze fantast, etc.
Ik fantaseer graag, maar om nou een nazi-vliegtuig als Avatar te gebruiken . . . Wil het forum daar eens even aandacht aan schenken!
Heil Hitler!
Dat fraaie fantasievliegtuigje is een tekentafelontwerp uit 1945 een Heinkel.
Het is nooit gebouwd, het heeft nooit gevlogen.
Het is inderdaad een 100% fantasievliegtuig, via computeranimatie en modelbouw 1/72 60 jaar na ontwerp tot een soort schijnleven gewekt.
Inderdaad het pixelplaatje is 100% gefantaseerd.
Een hobbie van mij.
Zonder Heil Hitler.
Heb je verder nog onaardige opmerkingen over deze hobbie van mij pathologische fantast, Hans van de Mortel?
Teva Teff schreef:Verplaatst uit het topic Merkbaar en Meetbaar.hans van de mortel schreef:Ik heb eens rustig de tijd genomen om deze topic helemaal uit te lezen.
Ik zou iedereen aanraden dat ook nog eens te doen indien men twijfelt aan mijn onderstaande gedachte.
Volgens mij is Tefa Teff een zeer gefrustreerde dame. Sorry, ik moet zeggen zeer gefrustreerde persoonlijkheid. Er heeft ongetwijfeld iets ernstigs in haar leven plaatsgevonden dat haar leven veranderd heeft in een cynische levensvisie. En haar zo heeft aangezet tot al die eenzijdige kortaf neergezette van levensvreugde ontbrekende reacties.
Had het wat te maken met geloof? Was zij ooit lid van een kerkgenootschap, misschien wel verliefd/getrouwd met zo iemand? Is zij belazerd? Het lijkt er veel op. OK, allemaal speculaties. Maar ze heeft het er zelf naar gemaakt met haar reacties op dit forum.
Als ’fijnproever’ is mij dat opgevallen bij mevrouw TT. Ben ik soms de enige?
Een alleraardigste reactie, helaas feitelijk onjuist.
Wat de schrijver natuurlijk helemaal niets kan schelen, deze leeft graag met de leugen en de waan.
En ja, natuurlijk is het ook gelogen, meneer de narcistische fantast heeft zomaar een topic van mij uitgezocht om deze te verpesten, zijn foutieve conlusie had hij al daarvoor allang klaar.
sjun schreef:Hierboven valt zowel het dwangmatige schelden als het converseren in absolutismen waar te nemen. Het doet zich aanzien dat het subject in kwestie iets tracht te overschreeuwen. Dit zou een persoonlijke onzekerheid kunnen zijn. Het kan maar zo gebeuren dat anderen lachend de schouders ophalen in plaats van mee te gaan en de voorgestelde gewenste verkettering van om het eender welke opponent die het waagt kritische kanttekeningen bij verstrekte informatie en persoonlijke presentatie te plaatsen.
Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Ali Yas schreef:Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?
Teva Teff schreef:Ali Yas schreef:Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?
Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast