Vragen over Islam

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Waarom moslims ziek in de geest zijn en niet willen integreren

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een psychopaat is doorgaans een sadist. Het zit in elke mens verborgen. Zo heeft God, of de evolutietheorie hem gemaakt. Mensen wonen en leven op vulkanen en aardbevingslijnen. Maar ook dicht aan zee, waar plots met een donderend alles verpletterend geraas een tsunami een einde kan maken aan wat net begonnen is.

Wie herkent een psychopaat van dichtbij? Is het niet zo dat je de echte gekken niet herkent? De meeste psychopaten zijn niet dom, maar de Koran geleerden van de islam hebben uitgemaakt, op voorspraak van hun geliefde Mohammed, dat hierop een uitzondering gemaakt moest worden voor moslims. Vandaar al die kopvodden - niet als protest - maar als pure propaganda voor hun ziekelijke seksuele achterlijke achterstandsreligie. Een achterlijke achterstandsreligie hoeft niet altijd per definitie gevaarlijk te zijn. Wat wel gevaarlijk is, is hun overwoekerende bipolaire stoornis die geen onderscheid weet te maken tussen vredelievende menselijke waardigheid en de kenmerken van een psychopaat. Moslims vinden het de normaalste zaak van de wereld dat een 'rechtvaardige' god mensen voor altijd zal blijven door folteren in een vuur dat nooit zal ophouden te branden en waarin de te straffen mens nooit zal doodgaan.

ISIS verbrandde een man. Verschrikkelijk vinden we dit. Ik vond het nogal meevallen. Het enige dat een normaal kritisch zelfdenkend mens nodig heeft om islam en moslims te begrijpen en te veroordelen als ongewenst beschavingsafval is de onderstaande tekst met de meest simpele logische conclusie te lezen en te onthouden. Ik ben atheïst met een uitgebreide kennis van de bijbel, maar vooral wat betreft inzicht in logisch denken. De bijbel interesseert mij alleen uit oogpunt van vrijetijdsbesteding. De god van de joden komt weliswaar over als een klootzak, psychopaat, en man met een bipolaire stoornis, maar nergens laat hij zich gelden als een volslagen gek. Dat is wel het geval met Allah, die zich als sadistische knecht van Mohammed in de heilige Koran manifesteert als de grootst mogelijke randdebiel vanuit de menselijke fantasie bedacht ooit.

Vermijd lange discussies met moslims. Voor mij zijn zij onmensen die beter morgen allemaal kunnen verbranden. Dood is dood, maar ik ben geen sadist. Een mens straffen voor zijn onacceptabele daden is logisch. Maar niet het eeuwige altijd maar doorgaande martelen van een mens. En dat is waarom ik kots op islam en ALLE moslims.

Het onderstaande heb ik al een paar keer eerder geplaatst en geadresseerd aan politieke partijen en kamerleden, waarop menig keurige reactie volgde. Laatst op 19-10-2013 op FFI en Facebook
De god die moslims aanbidden

Heeft u ooit gezien dat iemand gemarteld werd? Hopelijk niet. Opzettelijke marteling is walgelijk en weerzinwekkend. Maar wat valt er te zeggen over marteling toegebracht door Allah? Kunt u zich zoiets voorstellen? Toch is dat precies wat de leerstelling van het hellevuur, een officieel dogma in de religie van de islam - door Mohammed bedacht - inhoudt en pagina na pagina onderwezen wordt. Daar mag niet aan getwijfeld worden.

Stelt u zich eens even het volgende tafereel voor: Iemand wordt geroosterd op een gloeiend hete ijzeren plaat. Kronkelend van pijn schreeuwt hij om genade, hij smeekt om gedood te worden, maar niemand luistert. De marteling blijft maar doorgaan, uur na uur, dag na dag – zonder onderbreking! Een meer dan weerzinwekkende walgelijke vertoning. Zou uw hart niet naar uw slachtoffer uitgaan, welk misdrijf hij ook heeft begaan? Wat kan er gezegd worden over degene die opdracht heeft gegeven tot de marteling? Zou dat een liefdevol persoon kunnen zijn? In geen geval! Liefde is barmhartig, toont medelijden en past in onze beschavingscultuur. Een liefdevolle vader kan zijn kinderen straffen, maar hij zou ze nooit martelen! Doodslaan vanuit een opwelling of bipolaire stoornis is wat anders. Een rechter houdt daar rekening mee. Ik niet. Islam is derhalve een weerzinwekkende walgelijke woestijnreligie en staat derhalve buiten elke menselijke beschaving.

Islam leert marteling door Allah
De religie van de islam leert dat Allah mensen die niet in hem geloven in een eeuwig hellevuur foltert. Dat is, naar men beweert, goddelijke gerechtigheid. Als dat zo is, wie heeft die afschuwelijke plaats van eeuwige pijniging dan gemaakt? En wie is verantwoordelijk voor de ondraaglijke folteringen die daar moeten worden ondergaan? Het antwoord lijkt voor de hand te liggen. Als zo’n plek echt bestaat, dan zou Allah, het stokpaardje van de moslims, de maker ervan zijn en zou hij verantwoordelijk zijn voor wat daar gebeurt. Of . . . degene die als eerste beweerd heeft dat dit zo is. De analfabeet en woestijnroverhoofdman Mohammed dus.

Niet in het jodendom, niet in het christendom en in niet één beschaving wordt deze afschuwelijke martelende en op haat berustende god onderwezen. Dit is waar moslims overtuigend trots op zijn: een god die weerzinwekkend is en hen heeft gemaakt tot geestelijk gevaarlijk verwarde en van de rails van de beschaving ontspoorde mensen die niet in onze beschaving niet thuishoren.

Zou een God van liefde iemand martelingen laten ondergaan die zelfs mensen met enige mate van fatsoen en beschaving weerzinwekkend vinden? Beslist niet! Echter, de islam en zijn aanhangers houden vast aan deze weerzinwekkende godsdienstwaanzin. Zowel de zogenaamde vredelievende moslims als ook de geweldenaars. Want niet elke moslim is een terrorist, maar bijna iedere terrorist is doorgaans wel een moslim. En het meest respectloze zijn wel de vrouwen in de islam die met hun hoofddoek als vergelijkend symbool met het hakenkruis, het fascisme van de islam uitdragen als hun eigen kind.

Een onredelijke leerstelling
Alle moslims weten zeker dat ongelovige personen naar een vurige hel zullen gaan en eeuwig gemarteld zullen worden. Is die leerstelling logisch? Het is in ieder geval weerzinwekkend. Een mensenleven duurt maar zeventig of tachtig jaar. Zelfs als iemand zijn hele leven extreme slechtheid zou begaan, zou EEUWIGE MARTELING dan een rechtvaardige straf zijn? Nee. Het zou uitgesproken onrechtvaardig zijn om een mens eeuwig te martelen voor het begrensde aantal zonden dat hij in een mensenleven kan begaan. Zelfs een Hitler, Stalin, of welke andere criminele hoofdman kan niet tippen aan het sadistisch moorddadige slechte karakter van de god die door de historische analfabeet en psychopaat Mohammed is bedacht.

Wie kent de waarheid omtrent wat er na de dood gebeurt?
Wanneer mensen sterven, keren ze tot stof terug – tot niet-bestaan. Iemand moet bij bewustzijn zijn om gepijnigd te worden. Zijn de doden bij bewustzijn? Nee.

Een schadelijke leerstelling
In werkelijkheid is de leerstelling van de eeuwige marteling door Allah in het hellevuur zeer schadelijk. Waarom? Zal iemand die gelooft dat Allah mensen pijnigt, marteling als iets weerzinwekkend bezien? Waarom zou hij? Degenen die in een wrede Allah geloven, worden vaak net zo wreed als Allah. En al zijn moslims vredelievend van karakter, dan nog zullen zij door angst bevangen, zelfs in een democratisch land, vasthouden aan hun verwerpelijke geloof met zijn heidense tradities en rituelen met alle gevolgen voor een onmogelijk te realiseren integratie. Want verwerpelijk is de islam. Mohammed B. (de moordenaar van Theo van Gogh) en vele andere moslims in de wereld zijn hier een waarachtige afspiegeling van. Over ISIS nog maar niet te spreken.

Bestaat er soms een moslim die niet opkomt voor het weerzinwekkende boek Koran dat bedacht is door de sadist Mohammed? De zogenaamde ’goede’ moslim zou zich op zijn minst een niet praktiserende moslim kunnen noemen. Maar zelfs dan nog deugt hij niet. Want moslim betekent aanhanger van islam. En de islam zonder de Koran als heilig onaantastbaar boek bestaat niet. Daar durft geen politiek mens zijn walging over te uit te spreken. Hoe zou ons land over Wilders spreken wanneer hij op zou komen voor Mein Kampf en het sadisme van de nazi-kampbeulen goed zou praten? Terwijl dit duizend maal minder erg is dan het weerzinwekkende boek Koran van de historische perverse sadistische prediker en roverhoofdman Mohammed.

Er is in deze wereld maar EEN religie die aanzet tot haat en weerzinwekkende waanzin van het verstand: ISLAM. Heel normaal in alle islamitische landen, maar ONACCEPTABEL in beschaafde westerse landen!

Auteur: Hans van de Mortel
godsdienstwaanzinoloog, filosoof, psycholoog, scepticus, logicus, diepdenker en olijkerd
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door Ariel »

Goed artikel Hans. :applause:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vragen over Islam

Bericht door Ali Yas »

Tja, er zit wel wat in.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door silkyboxershortXL »

Allahu Akbar
Betekenis van de term uitgelegd door David Greenfield in de "Glazov gang"
Tevens worden actualiteiten besproken.
:applause:
Ook in de video genoemd in één adem met Obama; Saul Alinsky
Daarom nogmaar 'ns de 12 (verkorte vuist-) regels voor radicalen van Saul Alinsky.
Regel 1: Macht is niet alleen wat je hebt, maar wat de vijand denkt dat je hebt.
Regel 2: Handel nooit buiten het expertiseveld van je mensen.
Regel 3: Als je kan, handel dan buiten het expertiseveld van je vijand.
Regel 4: Dwing de vijand zijn eigen regels nauwgezet te volgen.
Regel 5: Belachelijk maken is het zwaarste wapen.
Regel 6: Een goede tactiek is een leuke tactiek.
Regel 7: Een tactiek die te lang duurt wordt voor iedereen vervelend.
Regel 8: Hou druk op de ketel. Laat nooit los.
Regel 9: De dreiging is vaak bedreigender dan de dreiging zelf.
Regel 10: Als je een ontkenning ver genoeg voert, wordt het positief.
Regel 11: De prijs van een succesvolle aanval is een constructief alternatief.
Regel 12: Kies een doelwit, isoleer het, maak het persoonlijk en polariseer.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door silkyboxershortXL »

Essentiele punten voor expansie van de islam in 3 minuten


1e Bekeer tot de islam.
2e Zoniet; betaal Jizya (Anders roep je punt 3 over je af).
3e Kaffers zijn islamvijandig- punt 2 of bestrijden tot de dood.

Het woord Islam betekent onderwerping
Jizya is geld waarmee je de agressie van moslims afkoopt.
Kaffers zijn alle mensen die geen moslim zijn.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islamitische wetenschap. Bestaat dat?

Pyramiden zijn niet door de Arabieren gebouwd. Voor zover ik weet zijn Arabieren nog nooit in staat geweest om ook maar met enig bouwwerk van importantie indruk te maken. Tenten en armzalige klei huisjes. Arabieren hebben wel anderen gebruikt in de bouwkunst om daarin hun Arabische smaak met geweld te kunnen ventileren. In Istanbul staat een indrukwekkende moskee. Ach . . . toeval? Die moskee was voorheen een christelijk bolwerk van bouwkunst en genialiteit. Door gebrek aan de juiste hersencellen zijn volgens mij Arabieren (moslims) nog nooit tot ook maar iets bijzonders in staat geweest. Maar los daarvan. Oude koeien uit de sloot halen om je geestelijke honger te stillen doen vandaag-de-dag alleen nog moslims. Het is het enige dat ze zichzelf proberen wijs te maken. Dat Allah hen heeft uitverkoren boven joden, christenen, atheïsten, in plaats van te weten dat Allah hen terecht heeft gezet als nutteloze wezens in een kennisbeschaving. Mohammedanen hebben een lachwekkend boek tot hun beschikking dat bekend berucht staat als Koran. Een heilig boek. Rechtstreeks afkomstig van Allah. Speciaal met voor Arabieren geselecteerde wetenschappelijke verhandelingen die als bewijs moeten dienen om hun superioriteit aan de rest van de wereld te kunnen tonen.

Om het iedereen zo makkelijk mogelijk te maken, is er een video gemaakt waarin de moslimwereld zich nog eens extra profileert als de grootst mogelijke idoot. Dat heet zelfbevlekking. Nou ja, kijk en oordeel zelf of het heilige fenomeen Islamitische wetenschap werkelijk bestaat! Lachen is toegestaan. Ook al staat het huilen nader dan het lachen.

https://www.youtube.com/watch?v=xXKyY0i2f8c

Bestaat islamitische wetenschap? JA! Parasiteren op andermans wetenschap door moslims heet tegenwooordig Islamitische Wetenschap.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Liefde in de islam. Bestaat dat?

Afbeelding
Laten we beginnen met de definitie van het woord liefde volgens Wikipedia.

Liefde is diepe acceptatie van en genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander, of eventueel zichzelf. Het kan ook betrekking hebben op een dier, zaak of voorwerp.

Vanuit de christelijke traditie geldt dat het enerzijds – als uiterste – een zichzelf opofferende en een ander weldaden schenkende houding is (agape). Deze soort liefde richt zich op de behoeften van de ander en zoekt wat het beste voor de ander is. In dat geval laat de liefde de ander de vrije keus om die liefde te beantwoorden of niet. Dit soort liefde vraagt offers en hard werken voor hen die daarnaar streven. Echter voor de weinige mensen die volledig afstand hebben gedaan van hun egoïsme is deze liefde een levende bron die geen inspanning meer vergt, maar vanzelfsprekend en natuurlijk is. Er bestaan 151 teksten in de Bijbel waarin het woord Liefde voorkomt.
De tekst over Liefde in de illustratie betreft slechts een voorbeeld van liefdevolle bijdragen uit het Nieuwe Testament.

De Koran, als gammele religieuze handkar achter onze beschaving, kent er precies een. Het zal u overigens niet verbazen. En dat woord ‘liefde’, hoe kan het ook anders, heeft uitsluitend betrekking op boeman Allah, de digitale boosaardige knecht van de sadistische profeet Mohammed. De profeet was volgens moslim begrippen een ‘goede’ man, hij deelde zijn liefde met ongelooflijk veel vrouwen. De jongste bij wie de profeet naar binnen stormde was net negen geworden. Zij heette A’isja.

Dit is de enige tekst in de Koran waarin het woord ‘liefde’ voorkomt. Meer zijn er niet. Liefde die gebruikt wordt op een afgrijselijke manier, die een directe bedreiging inhoudt – typisch wat de profeet kenmerkt. Waar Jezus de liefde leerde tot de mens, hield de Arabische profeet-roverhoofdman zich bezig met op zijn minst 74 militaire expedities tegen andersdenkenden voor wie hij geen liefde kon opbrengen.
KORAN 2:165 - En er zijn mensen die zich buiten Allah gelijke wezens maken die zij beminnen met gelijke liefde als tot Allah doch zij die geloven zijn nog sterker in liefde tot Allah. Konden zij die onrecht doen maar eens zien wanneer zij de bestraffing ondervinden dat de sterkte geheel en al aan Allah behoort en dat Allah hevig is in Zijn bestraffing.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islam Kennis Quiz

Bericht door hans van de mortel »

Hier kan men zijn kennis over de meest ergerlijke wanstaltige misselijk makende onmenselijke hyper achterlijke heidense primitieve ongehoorde plagiaatreligie en virusfenomeen Islam, ophalen.

Afbeelding
Het mislukte onmenselijke islamitische grijze muizenvolk.


Muslims and Islam Knowledge Quiz


How much do you know about Muslims and Islam?

TIP! Noteer je antwoorden tijdens het doorlopen van de quiz met de nummers 1 t/m 10.

Ariel, Sjun, King, Pilgrim, Xplosive, Mahalingam, Aliyas, Pizzaman, geef in deze post met het juiste nummer aan welk antwoord je fout had. Ik heb bewust Mercator weggelaten om hem een afgang te besparen. [icon_lol.gif]

Jammer, ik had er bijna 8 goed, maar ik reageerde te snel zoals gewoonlijk. Ik heb fout gescoord op 1, 3 en 10.

Ik ben benieuwd. De juiste percentages zijn de moeilijkste, denk ik. :thinking:

SUCCES!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door Ariel »

You answered 10 of 12 questions correctly.


Fout 1 en 8
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door Mahalingam »

Bij vraag 3 twijfelde ik of het de sharia was of de geloofsbelijdenis. Ik zat fout.

Which of the following is NOT among the Five Pillars of Islam?
Fout: Profession of faith (shahada)
Goed: Following Islamic law (sharia)

En Mohammedanen planten snel voort , zelfs zonder 4 vrouwen.

What percentage of U.S. Muslim adults are immigrants?
Mijnfout: 82%
Goed is : 58%
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam

Fout 3 en 7
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door King George »

You answered 9 of 12 questions correctly.

Fout: 1, 2 en 11.

1) What percentage of the world's population is Muslim (2015 Pew Research Center estimate)? 19% (my anser) 24% (correct answer)

2) What percentage of the U.S. population is Muslim (2017 Pew Research Center estimate)? 4% (my anser) 1% (correct answer)

11) What share of U.S. adults view Islam as part of “mainstream U.S. society”? More than half (my answer) Fewer than half (correct answer)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Vragen over Islam

Bericht door hans van de mortel »

BELANGRIJKE INFO VOOR WERKGEVERS

Is een werkgever verplicht een moslim in dienst te nemen?

Toen ik alras ontdekte dat ik een Italiaanse moslim had aangenomen - hij droeg weliswaar geen hoofddoek; discriminatie komt vooral voor onder moslims - heb ik hem direct na het weekend ontslagen.

Dus . . . geen baas is verplicht iemand aan te nemen die de baas over hem wil spelen waarbij die persoon een voorkeur voor zijn achterlijke primitieve - zelfs voor baggeraars minderwaardige - kutreligie islam aan de dag legt die alleen maar passend is te maken in een Arabisch op onze beschaving gedesoriënteerd kutland. Lees maar eens verder!

Afbeelding
Waarom moet het vrijdaggebed in een moskee(t) plaatsvinden?

Moslims worden gevraagd minimaal een keer per week voor het vrijdag(middag)gebed naar de moskee te komen. Dit is verplicht voor mannen, maar optioneel voor vrouwen.
“O gij die gelooft! Haast u in alle ernst naar het Herdenken van Allah als de oproep voor het gebed op vrijdag weerklinkt en laat al uw werk liggen: dit is het beste voor u, als u dit toch eens wist!,” verklaart de heilige Koran (62:9).

𝗛𝘃𝗱𝗠: 𝗱𝘂𝘀 𝗻𝗲𝗲𝗺 𝗴𝗲𝗲𝗻 𝗺𝗼𝘀𝗹𝗶𝗺 𝗶𝗻 𝗱𝗶𝗲𝗻𝘀𝘁! 𝗛𝗮𝗵𝗮𝗵𝗮!

Terwijl alle andere gebeden op elke schone plek op aarde verricht kunnen worden, dient het vrijdaggebed verricht te worden in een moskee of een aan gebed gewijde plaats. De imam begint meestal met een aantal passages uit de Koran en bespreekt daarna kort de problemen en kwesties van de gemeenschap. Ook hebben moslims zo het gevoel deel uit te maken van een wereldwijde gemeenschap van mensen die zich iedere 24 uur op Allah concentreren.

Het belang van het vrijdaggebed ligt in het gegeven dat er op vrijdag een uur is, waarvan men zegt dat Allah elk gebed accepteert. We weten alleen niet precies welk uur dit is. Op deze wijze worden moslims aangemoedigd om een zo groot mogelijk deel van de dag aan gebed, aanbidding, meditatie en reflectie te besteden.

De Profeet, vrede zij met hem, zei: “De beste dag waarop de zon opkomt, is vrijdag. Adam werd op een vrijdag geschapen, op een vrijdag werd hij (uit het paradijs) verbannen, op een vrijdag werd zijn berouw aanvaard, hij stierf op een vrijdag en op een vrijdag zal het Laatste Uur plaatsvinden.”

BRON: https://www.vraagislam.nl/vrijdaggebed/
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie