Wetteloze en bijbel stelt God is onveranderlijk

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
justme
Berichten: 18
Lid geworden op: zo dec 27, 2009 7:21 pm

Wetteloze en bijbel stelt God is onveranderlijk

Bericht door justme »

(Koran2:127)“Waarlijk, het eerste huis voor de mensen bestemd, is dat te Bekka, gezegend en een leiding voor de volkeren.”
Psalm 84:5-6
“Blessed is the man whose strength is in You, Whose heart is set on pilgrimage. As they pass through the valley of Baca, They make it a spring; the rain also covers it with pools”. (Engelse WEB vertaling)



DE WETTELOZE



Ps 1,4
Zo niet de wettelozen! Zij zijn als kaf dat verwaait in de wind.

Ps 1,6
De HEER beschermt de weg van de rechtvaardigen, de weg van de wettelozen loopt dood.

Ps 3,8
Sta op, HEER, en red mij, God, sla mijn vijanden in het gezicht, breek de tanden van de wettelozen.

2 Petr 2,7
Maar Lot, die rechtvaardig was en zwaar leed onder de losbandige levenswandel van die wettelozen, redde hij.

2 Petr 3,17
Geliefde broeders en zusters, u weet van tevoren wat er gaat komen. Wees daarom op uw hoede en laat u niet meeslepen op de dwaalwegen van wettelozen. Laat uw standvastigheid niet varen,

Mat 4,10
Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen hem.”’

Mat 4,15
‘Land van Zebulon en Naftali, gebied aan de weg naar zee en aan de overkant van de Jordaan, Galilea van de heidenen, luister:

Mat 7 21
Niet iedereen die “Heer, Heer” tegen mij zegt, zal het koninkrijk van de hemel binnengaan, alleen wie handelt naar de wil van mijn hemelse Vader. 22 Op die dag zullen velen tegen mij zeggen: “Heer, Heer, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd, hebben wij niet in uw naam demonen uitgedreven, en hebben wij niet vele wonderen verricht in uw naam?” 23 En dan zal ik hun rechtuit zeggen: “Ik heb jullie nooit gekend. Weg met jullie, wetsverkrachters!”
24 Wie deze woorden van mij hoort en ernaar handelt, kan vergeleken worden met een verstandig man, die zijn huis bouwde op een rots.



De Bijbel Stelt: God is Onveranderlijk.
God is onveranderlijk:

Sir 42:21
Hij heeft de meesterwerken van zijn wijsheid geordend, hij is onveranderlijk, van vóór het begin tot in eeuwigheid. Aan hem wordt niets toegevoegd of afgedaan, hij heeft van niemand raad nodig.


1 Sam 15:29
En u weet dat de Glorie van Israël nooit zijn woord breekt en nimmer van zijn besluiten terugkomt. Hij is immers geen mens, dat hij van zijn besluiten terug zou komen.’

Mal 3:6
Ik, de HEER, ben niet veranderd, en jullie gedragen je nog altijd als nakomelingen van Jakob.

Je weet misschien ook wel dat Jacob de kudde hoede om een vrouw? Babylon dus de drie-eenheid.

Num 23,19
God is geen mens, dat hij zijn woord zou breken of terug zou komen op zijn besluit. Zou hij beloven en niet vervullen, zijn woord geven en het niet gestand doen?

De bijbel zegt in lukas dat jezus opgroeid tot een groot man, en niet groot God is, en de Engelen zeggen dat jezus Zoon van God zal worden genoemd, en dat doen jullie ook en maken ook God van jezus eigenhandig terwijl de Engelen zeggen dat Isa(w.a.s.) een groot MAN zal worden.

Ook voor Isa (w.a.s.) leefde de rechtvaardigen in verbondeheid met de Schepper.

Gen 17:1
Toen Abram negenennegentig jaar was, verscheen de HEER aan hem en zei: ‘Ik ben God, de Ontzagwekkende. Leef in verbondenheid met mij, leid een onberispelijk leven.

Is dat niet het verbond welke wij mensen dienden te houden in plaats van sacramenten en bloed en wijn rituelen?
Door de drie-eenheid te aanbidden zegt men eigenlijk dat alle profeten gelogen hebben over de Eenheid en onveranderlijkheid van YHWH, en dat Pharao eigenlijk dus gelijk had met zijn drie-eenheid!
Vind U het niet vreemd dat de God van Abrahim (w.a.s.) is gaan lijken op de God van Constantijn na het passeren van de boodschap via dictatuur Rome?
hoe verklaren jullie dit?????met jullie 3eenheid van God
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wetteloze en bijbel stelt God is onveranderlijk

Bericht door Ariel »

Ik wil het je allemaal verklaren, maar dat heeft nu geen nut meer, want je wil niet met ons in discussie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie