Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Bodhi »

mollyveenstra schreef: die meisjes met de hoofddoekjes waar jullie zo tegen zijn, die meisjes verzorgen onze zieken, omdat het te moeilijk is daarvoor Hollanders te vinden omdat Hollanders zich daarvoor te goed voelen.
Dikke bullshit! Er zijn vele Nederlanders die graag in de zorg zouden willen werken! Maar nee hoop mensen worden gediscrimineerd door de linkse kerk die allochtonen voortrekken en voorrang geven op bepaalde functies en dat gebeurd in heel veel sectoren! Discriminatie van het Nederlandse volk!
Daarnaast werken er overigens meer Nederlanders in de zorg dan allochtonen hoor! In ons ziekenhuis is nauwelijks een kopvod als zuster zijnde. Alleen schoonmaakturken en enkele schoonmaakpolen zowel min als pluspolen :laugh1:
Met zijn getetter en geschreeuw krijgt Gekke Geert eindelijk zijn zin.
Terecht krijgt hij zijn zin! Hij neemt het op voor het Nederlandse volk dat onderdrukt wordt door die achterlijke moslims met hun debiele gezeik en zielig gedoe en stomme eisen! Moslims hebben godverdomme NIKS te willen en te eisen! Ze mogen 1 ding: Aanpassen of opkrassen! Heel simpel en heel logisch, moet iedereen overal ter wereld ook dus ook hier in NL! Bevalt het niet in NL en/of wil men zich niet aan ONS aanpassen dan is daar het gat van de deur ofwel volks gezegd; opgerot dan, terug naar land van herkomst!

''Ga nou terug, je hoeft hier niet te wonen. Ga terug naar Marokko, ga terug naar Turkije, ga terug naar Afghanistan. Doe maar! Je hoeft hier niet te zijn! Maar als je hier bent, dan ben je met ons!'' - Pim Fortuyn 8)
De man is een ramp voor het land.
:laugh1:
Islam en linkse dhimmis zijn een ramp voor ons land
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door BFA »

Bodhi schreef:Islam en linkse dhimmis zijn een ramp voor ons land
In de gehele geschiedenis van de mensheid is er geen enkel volk dat verraders van dit kaliber heeft rondlopen gehad.
Het eigen landgebied openstellen voor kolonisatie en de oorspronkelijke bevolking de kosten van de kolonisatie op zich doen nemen.
Onze steden vrijwillig overleveren en er barbaren in laten rondlopen. Barbaren die door generatielange incest het IQ hebben om zulke steden te bouwen, laat staan de onze te kunnen onderhouden.
Zegen voor onze gezondheidszorg zijn die incestieuze barbaren ook niet.
Studies bewijzen dat de uit incest voortkomende psychische en fysische ziektes bij deze barbaren 5 X hoger liggen dan bij de Europese bevolking. Met in een exponentiële verhouding hoger staande verzorgingskosten.

Door het weigeren van om religieuze redenen handen te desinfecteren heeft een klein % Mohammedanen gemaakt dat in onze ziekenhuizen virulentere ziekenhuisbacteries dan ooit in opmars zijn.
Reken dit gebrek aan inzicht ook maar uit de uit incest voorgekomen genetische degeneratie en bijhorend laag IQ.

In Turkije wordt geschat dat ongeveer 40% van de bevolking bloedverwantschap heeft. Door de opgedrongen seculariteit van Ataturk is dit het laagst in de Islamterritoria. Pakistan scoort met +85% bloedverwantschap het hoogst.

Dieren worden met die hoge percentages bloedverwantschap niet meer toegelaten van te reproduceren.

En onze grootste taak van de volgende eeuw zal zijn te maken dat dit incestueus duivelsgebroed terug uit Europa verdwijnt.
Spijtig, want er zijn veel belangrijker dingen te doen op gebied van wetenschappen en kunsten.
Laat je dit Mohammedaans duivelsgebroed in Europa woekeren zullen die wetenschappen en kunsten leeggeparasiteerd worden en verdwijnen. Dit is wat de Mohammedaanse geschiedenis leert.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Manon »

mollyveenstra schreef:
Monique schreef:
Wat is een "praktiserend ongelovige"?
Vindt ik een goede vraag. Mijn islamitische buren vragen mij wel eens of ik in God geloof, en dan zeg ik naar waarheid : Nee.
dus als je atheist bent, ben je "praktiserend ongelovige"? Of is het enkel omdat je het durft toegeven?

Als puntje bij paaltje komt hebben christenen en joden nochtans een streepje voor. Van de ongelovigen moeten de hals worden afgekapt en de vingertoppen worden afgehakt. het is maar dat je het weet.
Je kan het vers natuurlijk altijd zelf interpreteren. Vb. mag je denken dat er staat "en zorg dat je met Kerstmis een groene boom voor je ongelovige buren koopt";
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

BFA schreef: In de gehele geschiedenis van de mensheid is er geen enkel volk dat verraders van dit kaliber heeft rondlopen gehad.
Dat is zo. Zelfs in de nadagen van het Romeinse rijk werden de barbaren over de grenzen getolereerd omdat het niet anders kon. Zelfs de meest decadente Romeinse keizer haalde het niet in zijn hoofd om de Hunnen en Vandalen UIT TE NODIGEN om Rome te plunderen en de buit mee naar huis te nemen. Maar dat is wat onze multicul-elite net wél doet. Wat dat betreft is het slecht gesteld met Europa, gaat plat op de buik voor de moslims.

Wat je zegt over die ziekenhuisbacterie...denk ook s aan allerlei exotische ziektes als malaria, slaapziekte, pokken etc. die de cultuurverrijkers allemaal naar hier mogen brengen. Ik las onlangs nog dat er in een of ander negerland-Madagascar dacht ik- terug builenpest is uitgebroken, stel je voor dat zo een gast zich in een boot verstopt en met pest en al in de haven van Antwerpen of Rotterdam aankomt.

Ik heb me vaak afgevraagd of er geen virus, gif of bacterie te vinden is die specifiek moslims aantast, zonder overmatig gevaar op te leveren voor de andere bevolkingsgroepen. Ik dacht gisteren plots aan het infecteren van besnijdenisklinieken met een bacterie die onvruchtbaarheid veroorzaakt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Manon »

TBC is al terug bijna "salonfähig" geworden. we gaan er op vooruit.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Mahalingam »

In Nederland werd malaria veroorzaakt door P. vivax en P. malariae. In de periode 1945-1955 werd malaria in Nederland uitgeroeid door effectieve behandeling van patiënten met chloroquine en bestrijding van muggen met DDT. Het laatste autochtone geval van malaria werd in 1959 geregistreerd en in 1970 kreeg Nederland door de Wereld Gezondheids Organisatie als een van de laatste landen in Europa het predicaat 'Malaria vrij'.
http://www.lumc.nl/rep/1040/att/8110711 ... ttachments
Over import malaria hier:
http://www.lumc.nl/rep/1040/att/8110711 ... 362557.pdf
Ik vermeld het even omdat ik in mijn jeugd een van de laatsten ben geweest met de 3-daagse Zeeuwse koorts.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

mollyveenstra schreef:In de Islam zijn alle mensen gelijk voor Allah, getuige de volgende uitspraak van de profeet Mohammed:
Opzettelijke verdwazing! Ongelovigen (christenen, joden etc...) en vrouwen zijn binnen de islam natuurlijk niet gelijk aan de superieure Mohammed (t.e.a.b.)
Plaats reactie