Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door hans van de mortel »

mollyveenstra schreef: Aha, nu snap ik het. U is Korangeleerde. Vandaar dat u niet twijfelt aan de onfeilbaarheid van het heilige boek.
VREEMD! Je zou toch zeggen dat ik juist wel twijfel aan de onfeilbaarheid van het 'heilige' boek. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mollyveenstra »

hans van de mortel schreef:- Joden werden in Duitsland gerespecteerd en ongemoeid gelaten. Tot Hitler aan de macht kwam. Keurige mensen die Duitsers.
Dat is speculeren. Zo lust ik er nog wel een. ‘islamieten worden in Nederland gerespecteerd en ongemoeid gelaten. Tot Wilders aan de macht komt. Keurige mensen die Hollanders.’
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mollyveenstra »

Pilgrim schreef:- Ariel schreef:[Pilgrim...Het zijn de woorden van Hitler en niet van Geert. Ze zijn een beetje aangepast door Molly.

Ach ja, ik vond die stijl al een beetje vreemd voor Geert. Het kwam me ook bekend voor, maar ik las er erg vluchtig overheen.
Maar inhoudelijk was je het er mee eens, dat heb je tenminste gezegd…Zolang het maar gaat over islamieten.
Toch geloof ik nog steeds niet dat jij, of gekke Geert echte nazi’s zijn. Maar dit:
Ariel schreef:-Geert en zijn stemmers kunnen niet verder van Hitler en zijn idealen afstaan.
Zou ik niet voor mijn rekening durven nemen. Jullie gedachtegoed en jullie retoriek schuren gevaarlijk dicht langs het fascisme, dat heb ik willen aantonen, en daar ga ik ook zeker mee door!
Dit citaat bijvoorbeeld:
Pas op voor de gevaren van het Jodendom. De jood doet zich voor als een gelovige, maar heeft als enig doel de wereldoverheersing. De Joden zijn een volk, en geen "godsdienstige sekte" van bijzondere aard. De jood komt met een gehele reeks rechtvaardige sociale eisen, maar geeft hiervoor niets terug.
Zou toch zo uit de mond van Gekke Geert kunnen komen. Je hoeft alleen maar het woord ‘joden’ te vervangen door ‘islamieten’, de tekst wat te moderniseren, en klaar ben je.

De komende dagen zullen jullie me weer moeten missen, ik weet het, dat doe pijn, maar jullie slaan je er wel door!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door BFA »

mollyveenstra schreef: Dat zou best kunnen, en dat is verschrikkelijk. Het is echter niet islamitisch, maar gewoon achterlijk
Het is het voorbeeld van Mohammed. Je leert me iets nieuws, dat het voorbeeld van Mohammed volgen niet Islamitisch is.
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Je vierkant uitlachen, wenen voor je naïviteit of beide.
mollyveenstra schreef:waar zo’n vijfhonderd jaar geleden men ook niet zonder risico kon beweren dat de aarde rond was,
Wij hebben abdijen waar in de 8ste eeuw astronomische berekeningen werden gedaan, met een systeem van Romeinse cijfers.
De wetenschap van het feit dat de aarde rond was is heel normaal en werd met dit feit gewerkt.
Waarom zou die kennis abnormaal zijn. De hele hogere geestelijkheid had Aristoteles gelezen.
mollyveenstra schreef:en heksenverbrandingen net zo gewoon waren als het executeren van overspelige vrouwen in veel islamitische staten tegenwoordig.
Onze hele inquisitie heeft in meer dan een eeuw bestaan minder slachtoffers gemaakt dan Sharia jaarlijks. Die heksenverbrandingen zijn heel goed gedocumenteerd en waren niet zo normaal als jij wil laten uitschijnen.
mollyveenstra schreef:De ironie wil dat in die tijd rond 1540 de islamitische wereld intellectueel ver vóór lag op onze Europese christelijke beschaving,
Waar heb jij de geschiedenis leren vervalsen?
Hier en daar is er een islamitische B-geleerde. Op 1400 jaar geschiedenis van Islam.
De ontdekkingen die de mensheid uit de afgrond der armoede getrokken hebben zijn in Europa gedaan. Geen enkele in de Islamterritoria. Dit reeds ver voor 1540.
mollyveenstra schreef:Het kan eigenlijk niet anders, of er komt, misschien zelfs binnen afzienbare tijd, een intellectuele sprong vóórwaarts.
Voor je kan springen heb je vaste grond nodig om je af te zetten. Waar vind Islam die vaste grond? uit het wrak dat mensen zoals jij van Europa maken ? Kan Islam nog eens een gouden eeuw claimen op de intellectuele en materiële resten die het uit Europa wegplundert.
Net zoals Islam heeft gedaan toen het de Klassieke beschaving vernietigd heeft. Het uitdoven van de Klassieke beschaving noemt Islam zijn gouden eeuw. Goud dat uit roof en plunder komt. Het moorden niet vergeten. Archeologische bewijzen dat overal waar Islam zich verspreid heeft een halvering van de bevolking plaatsvond.
elke sprong voorwaarts voor ISlam is een grotere sprong achterwaarts geweest voor de mensheid.
Sinds zijn ontstaan is Islam nog maar één ding geweest. De grootste misdaad tegen de mensheid uit de geschiedenis.
mollyveenstra schreef:maar stop met het demoniseren en wegzetten van een hele bevolkingsgroep!
Islam is geen bevolkingsgroep. islam is een bende parasieten die hier neergestreken is. Incestueus duivelsgebroed dat een bende roofdieren vormt die op het ogenblik nog niet mensenetend is.
Roofdieren drijf je terug naar hun eigen territorium om de schade die ze maken te voorkomen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef: De ironie wil dat in die tijd rond 1540 de islamitische wereld intellectueel ver vóór lag op onze Europese christelijke beschaving,
Onzin. In 1540 hadden wij Rafael, Leonardo da Vinci, Mercator(!), Erasmus etc;etc.....k vraag mij af welke grote Islamitische "denkers" je daar tegenover kan stellen. Maar het is een zoveelste fabel waar de moslimliefhebbers graag in geloven.
Islam heeft ALTIJD gestaan voor pure en onverdunde achterlijkheid, van de eerste hallucinaties van de pedofiel Mohammed tot de slechte schoolresultaten van onze bruintjes op de Hollandse scholen anno 2011.

Molly, Molly toch....je leeft nog in mei 68, je praat de Marxistische fabeltjes gewoon na! Zoals dat de achterlijkheid van moslims een gevolg is van hun slechte economische situatie...kijk s naar de Arabische republieken waar slavernij, geselingen, klauwtjes afhakken beoefend worden terwijl de Sjeik met zijn Arafat doek op zijn kop minstens 5 Lamborghini's heeft.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

BFA schreef: Islam is geen bevolkingsgroep. islam is een bende parasieten die hier neergestreken is. Incestueus duivelsgebroed dat een bende roofdieren vormt die op het ogenblik nog niet mensenetend is.
Roofdieren drijf je terug naar hun eigen territorium om de schade die ze maken te voorkomen.
Islam is een ziekte, een soort mentale AIDS die van ouders op kinderen wordt overgedragen. De oorzaak van de ziekte is vooralsnog onbekend, er is geen medicijn of behandeling voor. Wat moet/kan je dan als next best thing doen? De DRAGERS van de ziekte, de moslims, in quarantaine zetten, ze verhinderen in contact te komen met gezonde individuen. In de praktijk komt dit neer op Europese grenzen dicht voor de dragers van het virus en/of isolatie of verwijdering van de besmette individuen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef: Zou ik niet voor mijn rekening durven nemen. Jullie gedachtegoed en jullie retoriek schuren gevaarlijk dicht langs het fascisme,
Jazeker hoor. Op de KRAPUUL site die jij ongetwijfeld wel geniaal zal vinden is er een warhoofd, ene Dean Lachman, die zowaar een lachwekkend boek heeft geschreven om aan te tonen dat Wilders=Hitler :D , ongetwijfeld beïnvloed door de leer van de migratie der zielen.
Ach, je weet niet eens wat fascisme betekent...triest dat zo iets NOG maar weer s moet uitgelegd worden. Maar we gaan dat niet doen.Je bent een hopeloos geval.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef:
De komende dagen zullen jullie me weer moeten missen, ik weet het, dat doe pijn, maar jullie slaan je er wel door!
Idd, je zorgt voor een-zij het meewarige-glimlach hier. Ken je de Islamgeleerde TUKKERIN hier? Ik denk dat je het daar wel mee zal vinden.

K Kan me al voorstellen waar jij het zo druk mee hebt. Een of ander gesubsidieerd onderzoeksproject over de invloed van omgevingsfactoren op het welzijn van 3de generatie allochtonen :D
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Ariel »

mollyveenstra schreef:Waarom zou ik dat willen weten? Vijf ex moslims op een totaal aantal van meer dan 9 honderd leden vindt wel verbijsterend weinig. .
Het Nederlandse forum bestaat nu ongeveer acht jaar. In die tijd kwamen en gingen veel leden en daarbij waren veel ex-moslims. Waar ik het over heb zijn de ex-moslim leden die nu actief zijn.
Ariel schreef:wie kan er tegenwoordig nog een linkse islamitisch groene NSB-er vertrouwen.
begrijp ik niet. Gebrek aan argumenten zullen we maar zeggen.
Goed...Laat ik je dan vertellen dat jij mijn respect verloren hebt toen je een quote van Hitler toeschreef aan Geert Wilders. Dat bedrog vond ik zo laag dat ik niet eens meer met je in discussie wilde. Met die linkse islamitisch groene NSB-er bedoelde ik dus jou. Zo zag ik je. Een bedriegster. En zo pissig was/ben ik op je. Iemand die zich kan verlagen tot dit soort praktijken deugd niet in mijn ogen. Ik ga voor eerlijkheid en niet voor bedrog.

Ariel schreef: Dit advies is uit de tijd dat Mohammed een nog maar een handje vol met volgelingen had, en hij probeerde om Joden en Christenen aan zijn kant te krijgen. Moslimgeleerden stellen nu echter dat deze boeken aan tahrif lijden, dat wil zeggen dat de betekenis of woorden zijn gewijzigd, dat sommige passages worden genegeerd en dat andere passages er later aan toegevoegd zijn. De oorspronkelijke boodschap zou dus in deze boeken niet zuiver overgeleverd zijn.
O, het kan dus toch? en dit dan?
Ariel schreef: Men kan dat helaas niet zeggen van de koran want die moet door moslims WEL letterlijk genomen worden. Moslims geloven namelijk dat de aan Mohammed gedicteerde Koran de openbaring van Allah is, en een copie is van het origineel dat bij Allah berust.
Twee citaten die elkaar tegenspreken in dezelfde post.
Deze citaten spreken elkaar niet tegen. Wat jij nodig hebt is kennis over hoe Islam ontstaan is en hoe het zich ontwikkeld heeft.
De houding ten opzichte van ‘de mensen van het boek’ is niet eenduidig negatief. Enerzijds wordt aangeraden geen vriendschapsbanden aan te gaan, anderzijds wordt er opgeroepen tot tolerantie, zoals hier:
2: 62 over de mensen van het Boek:
"Voorzeker, de gelovigen, de joden, de christenen en de sabianen, wie onder hen ook in God en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren."
Heb je de verzen 64 en 65 van soera 2 ook gelezen Molly. Dat moet je wel doen. Dan kan je lezen dat de Joden en Christenen in de ogen van Allah het verbond verbroken hebben, en Allah beschrijft de Joden in vers 65 als "verachte apen."

Trouwens....Heb jij wel eens van abrogratie gehoord?

Het principe van abrogatie (= afschaffen, vervangen)

Bij het bestuderen van de Koran valt het op dat veel soera’s niet met elkaar kloppen en elkaar zelfs tegenspreken. Een voorbeeld hiervan is Soera 24:2, waarin de straf voor overspel genoemd in 4:15-16 wordt verzacht.

Verschillende mensen hebben Mohammed hierover bekritiseerd. In antwoord op deze kritieken bedacht Mohammed de leerstelling van ‘abrogatie’, wat betekent het afschaffen van sommige verzen in de koran en deze vervangen door andere verzen. De Arabische woorden zijn: mansoekh wat betekent ‘wat geabrogeerd (vervallen) is’ en vervangen door nasiekh wat betekent datgene ‘wat abrogeert’ (in de plaats gekomen is).

Hier volgen enkele koranverzen die de leerstelling van abrogatie opmaken:
Soera 2:106: "Welk teken [of vers] Wij ook opheffen of doen vergeten (abrogeren), daarvoor brengen Wij betere of daaraan gelijke."
Soera 13:39: "Allah doet te niet (abrogeert) wat Hij wil en bevestigt wat Hij wil en bij Hem is de oorsprong van het Boek."

Zo was er een tijd dat het vechten verboden was, en is er een tijd (en dat geldt ook nu nog!) dat het vechten een verplichting werd !

Naarmate Mohamed meer macht en meer aanhangers kreeg werd zijn regime steeds strenger, en vervielen veel vreedzame verzen en werden ze vervangen door meer oorlogzuchtige verzen.
De koran staat namelijk niet in chronologische volgorde. De laatste soera’s in de koran zijn gematigd. Dat zijn de eerste soera's die Mohammed door kreeg, maar het laatste soera 9 “Het berouw” is de soera waar Moslims zich aan behoren te houden, en die is dus het meest gevaarlijk. Deze soera wordt namelijk gebruikt voor de gewapende jihad.

Soera 9 is de laatste soera die geschreven is. Elke soera begint met “In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.” behalve soera 9. ( Berouw) Deze soera kent geen genade of barmhartigheid, en is een regelrechte oorlogsverklaring aan de ongelovige.

Het is de soera waarin Allah toestemming geeft om ongelovige te doden.

5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

Het is de soera die Moslims verteld dat ongelovige onrein zijn, en opdracht geeft om mensen van het boek ( Joden en Christenen ) te bestrijden.

28. O, jij die gelooft, de afgodendienaren zijn voorzeker onrein. Zij zullen daarom na (verloop van) dit jaar de heilige Moskee niet naderen. En als je armoede vreest, zal God u als Hij wil, uit Zijn overvloed verrijken. Voorzeker, God is Alwetend, Alwijs.

29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.


Het is de soera die zegt dat een moslim geen vrienden mag zijn met ongelovige. Deze soera spreekt voordurend over de huichelaars ( ongelovige) die niets met Islam te maken willen hebben, en volgens de koran te gierig zijn om aalmoezen te geven.

123. O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Het is de laatste soera die aan Mohammed geopenbaard is en dus de meest gezaghebbende.
Ariel schreef: Deze woorden komen uit het het boek van A. Speer. "Inside the Third Reich"
Bedankt. Stel ik op prijs. Weet je ook in welk hoofdstuk of op welke pagina?
Dat weet ik niet meer precies. Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden.

BTW. Jij moet niet denken dat ik en de rest hier werkelijk denken dat de Koran door Allah neergezonden is. Wij verplaatsen ons in het hoofd van Moslims als we over Islam en de Koran schrijven. De Koran is ontsprongen in het zieke brein van Mohammed. Sommige gedeelte uit de koran zijn gejat uit de bijbel, sommige verhalen heeft Mohammed gehoord van Joden, en andere dingen zal hij zelf verzonnen hebben. Allah is het alterego van Mohammed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Alle mensen zijn gelijk in islam, vooral in de dood

Bericht door hans van de mortel »

Ik vermeldde het reeds in het begin. Miss Molly is een Google-virtuoos die zich graag mee laat voeren op golven voor de wind. Alsof er dan geen storm mogelijk is. Precies zoals de koran, die in een zandbak is ontstaan: van horen zeggen en doorvertellen via het éénrichtingsverkeer naar Mekka. :roll2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

Bij de lectuur van Molly de aquariumvis(google maar even) voel ik me zowaar in de tijdsmachine :D : a° 1975 hoorde ik al die linkse leugenpraatjes in mijn links milieu in exact dezelfde bewoordingen:
-kolonisatie was een misdaad
-gastarbeiders hebben de Europese economie gered na WO II
-achterlijkheid is een gevolg van armoede=kapitalistisch onrecht
-volksnationalisme is slecht
-vakbonden zijn een zegen voor de arbeiders
-fascisme is hetzelfde als racisme
-discriminatie van moslims is hetzelfde als Joden vergassen

etc etc

Wat zich nu "progressief" noemt is dus hopeloos achter op de feiten, mss daarom dat ze zich zo verwant voelen met de achterlijke moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mollyveenstra »

Eigenlijk moet ik morgen heel vroeg op en wil ik nu naar bed, maar dit forum werkt verslavend….
En hier moet ik even op reageren.
Ariel schreef: Goed...Laat ik je dan vertellen dat jij mijn respect verloren hebt toen je een quote van Hitler toeschreef aan Geert Wilders. Dat bedrog vond ik zo laag dat ik niet eens meer met je in discussie wilde. Met die linkse islamitisch groene NSB-er bedoelde ik dus jou. Zo zag ik je. Een bedriegster. En zo pissig was/ben ik op je. Iemand die zich kan verlagen tot dit soort praktijken deugd niet in mijn ogen. Ik ga voor eerlijkheid en niet voor bedrog.
Ik begrijp dat je hier ‘pissig’ van wordt, maar, dat moet dan maar. Het is in ieder geval geen bedrog. Kijk mijn post maar eens na. Nergens beweer ik dat dit een citaat van Wilders is. Het is jammer dat Pilgrim zijn oorspronkelijke reactie heeft verwijdert, want hij gaat er voetstoots vanuit dat dit de woorden van Grote Geert zelf zijn, en verdedigd de stelling, die feitelijk afkomstig is uit ‘Mein Kamf’ en gemaakt door Adolf Hitler. De strekking van het verhaal is echter niet veranderd. De enig wezenlijke verandering is dat ik ‘joden’ vervangen heb door ‘islamieten’. En door dat te doen wordt duidelijk dat het gedachtegoed van Wilders en Hitler angstig veel gemeen heeft.

Genoeg om een hele grote groep fatsoenlijke mensen doodsangsten op het lijf jagen. Die mensen moeten hard werken voor hun brood, maar zijn geboren in een gezin met een religie waar –ik geef het eerlijk toe- zeer dubieuze gedachten als het woord van God worden gezien. Die mensen, daar woon ik tussen. De meisjes in het onze lieve vrouwen gasthuis in Amsterdam, en die mijn boodschappen afrekenen bij Albert Heijn, die meisjes met de hoofddoekjes waar jullie zo tegen zijn, die meisjes verzorgen onze zieken, omdat het te moeilijk is daarvoor Hollanders te vinden omdat Hollanders zich daarvoor te goed voelen. (jij niet Ariel, ik weet het) Voor onze zieken die daar volstrekt weerloos in bed liggen ziet het er niet best uit als deze derde colonne van de islamitische Jihad plotseling de opdracht krijgt om tot de aanval over te gaan, maar maak eens een praatje met ze. Als je enig menselijk gevoel in je donder hebt dan voel je dat ze geen vlieg kwaad doen. Het zijn gewoon lieve schatten. Die waanvoorstellingen die ik hier gelezen heb, het is allemaal angst. Daarom noem ik jullie bange Hollanders. Je voelt je waarschijnlijk een hele stoere vent met je grote bek achter je computer thuis en je wilt niet bang worden genoemd, maar je bent als een klein kind dat niet kan slapen omdat er een monster onder zijn bedje ligt…Rustig maar menneke, alles is goed. De hoofddoekmeisjes maken je niet dood, ze wassen straks je billen als je te oud en te zwak bent om het zelf te kunnen….

De verbale terreur van Gekke Geert die ze dagelijks op televisie zien drijft ze in een hoek, waar ze steeds moeilijker uitkomen. De hoofddoekjes gaan steeds strakker op de kop, ze willen zich niet laten kisten, en neem ze dat eens kwalijk. Het dragen van een echte Boerka wordt door sommigen gezien als de ultieme verzetsdaad tegen ‘ons’ tegen de Hollanders, en langzaam voltrekt zich de ‘selffulfilling prophecy’. Met zijn getetter en geschreeuw krijgt Gekke Geert eindelijk zijn zin. De man is een ramp voor het land.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef: het is allemaal angst. Daarom noem ik jullie bange Hollanders.
Niemand hier op FFI is BANG hoor Molly, we kennen de Islamieten, hun streken en hun zwakheden. Ga jij maar rustig verbroederen met de o zo lieve kopvod meisjes en jongetjes, ik doe dat lekker niet en koop niks in moslim winkels en mijd moslims als de ziekte. Als zelfstandig ondernemer komt een moslim in mijn bedrijf er gewoon niet in, en zo denken de meeste van mijn collega's er ook over. Kan je niks aan doen. Wen er maar aan, mei 68 is al lang voorbij hoor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef:. Die mensen moeten hard werken voor hun brood, maar zijn geboren in een gezin met een religie
:roll2: :roll2: 40% van de Allahtonen leven van uitkeringen !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef: Genoeg om een hele grote groep fatsoenlijke mensen doodsangsten op het lijf jagen.
Ja daar willlen we allen graag aan meewerken. In Marokko is het toch allemaal veel beter voor de allochtoontjes, altijd goed weer en op elke straathoek een moskee om lekker de grote woedoe te doen? Doodsangsten voor moslims HAHAHA ! :roll2: wat ben jij toch een uilskuiken, die moslims trekken zich NIKS aan van Wilders of wat dan ook, ze stromen massaal West Europa binnen om de uitkeringen op te strijken in de RACISTISCHE HOLLANDSE HEL !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef: De hoofddoekjes gaan steeds strakker op de kop, ze willen zich niet laten kisten, en neem ze dat eens kwalijk. Het dragen van een echte Boerka wordt door sommigen gezien als de ultieme verzetsdaad tegen ‘ons’ tegen de Hollanders,
Begin maar al bommengordels te knutselen voor de arme moegetergde kopvodjes, ik proef als het ware dat je o zo veel begrip hebt voor Islamitiese zelfknallers. Maar dat maakt je wel tot een landverrader, wen maar aan het idee.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Ariel »

Pilgrim heeft de zin niet verwijderd Molly. Dat heb ik gedaan. Als Pilgrim de zin verwijderd had, dan had je dat in zijn post kunnen lezen. Hij weet waarschijnlijk niet eens over wat voor zin wij het hebben.
Jammer dat je de zin toch gelezen hebt . Dat was niet de bedoeling. Ik had het Pilgrim graag willen besparen.
Ik ken Pilgrim persoonlijk, en ik weet dat als hij jouw post goed gelezen had, en die zinnen goed tot zich door had laten dringen hij dat nooit geschreven zou hebben. Waarschijnlijk was hij moe en het was bedtijd voor hem, en dan lees je bepaalde zinnen maar half.
Pilgrim is een man die spuugt op alles van Nazi Duitsland en wat daar om heen hangt.

Wat jij deed was wel bedrog Molly. Kijk nog maar eens even. Jij gaf meer dan een indruk dat dit citaat van Geert Wilders is. Ik kan het werkelijk niet anders vertalen.

mollyveenstra schreef:
Het is daarom belachelijk om Geert Wilders en zijn stemmers als nazi’s af te schilderen. Geert en zijn stemmers kunnen niet verder van Hitler en zijn idealen afstaan.
Nee? Wat vindt je van dit citaat:
Islam is geen religie
De levensomstandigheden van islamieten dwingen hen tot een leugen, zoals de levensomstandigheden van de mensen uit de koude streken hen dwingen om warme kleren te dragen. Zij kunnen alleen door ons worden geaccepteerd, wanneer zij kans zien de suggestie te wekken een bepaalde "godsdienstige sekte" te vormen. Dit is een grote leugen. Om als parasiet op de Europese volkeren te kunnen blijven voortleven, moeten islamieten hun ware aard verloochenen. En hoe slimmer ze zijn, des te beter zal dat lukken. Het kan zelfs zover komen, dat de grote groepen van het volk, waar ze hun heil hebben gezocht, in volle ernst geloven, dat ze echte Hollanders, of Fransen zijn en dat zij zich alleen door hun godsdienst van anderen onderscheiden. Vooral de linkse elite, die geen besef heeft van de historische werkelijkheid, valt gemakkelijk ten prooi aan deze infame zwendel. In deze kringen moet je het niet in je kop halen zelfstandig te gaan denken. Het is dan ook niet zo gek, dat b.v. het ministerie van integratie van de linkse Ella Vogelaar er nog niet het flauwste begrip van had, dat de Islam een politieke ideologie en niet een bepaalde "godsdienstige sekte" is, hoewel een bezoekje aan een willekeurige moskee voldoende zou moeten zijn, om dit zelfs de meest bekrompen geest onmiddellijk duidelijk te maken.
Klinkt toch een beetje ‘nazi’ , vindt je niet?
Ik heb nog nooit zulke woorden van Geert Wilders gelezen, en bij mij gingen dus alle bellen rinkelen. Wilders heeft nog nooit een moslim voor parasiet uitgemaakt. Waarschijnlijk heb jij weinig van Geert Wilders gelezen. Geert valt de religie aan en niet de moslim die thuis rustig aan zijn bord cous-cous zit, of hardwerkend met zijn beroep bezig is. . Het gedachtegoed van Wilders en Hitler hebben niets maar dan ook niets gemeen. De haat tegen Wilders en de PVV heeft je verblind, en je kan waarschijnlijk niet eens meer normaal over hem kan praten.

Ik ben een vrouw Molly, en geen hele stoere vent met een grote bek die elke avond onder het bed kijkt of er een terrorist ligt. Nogmaals, ik ben niet bang. Het zal mijn tijd wel duren . Ik ben een 63 jarige vrouw en tegen de tijd dat Islam nog meer voeten in de Hollandse klei krijgt ben ik al jaren lang dood.
Waar ik me druk om maak zijn mijn en misschien ook jouw kleinkinderen en achter kleinkinderen. Zij zijn het die straks in de grootste problemen zitten. Zij zijn het die straks onze rotzooi op mogen ruimen. Ik zou het ze graag besparen.

Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik jouw theatrale stukje las over al die lieve meisjes met hoofddoekjes die straks onze luiers moeten verschonen . Laat ik je eerst vertellen dat als ik ooit weerloos in mijn bed lig, ik niet door een hoofddoek geholpen wil worden. Dat is mijn goed recht, want een ingepakte Moslima die niet door een mannelijke arts of verpleger geholpen wil worden heeft dat recht ook. Als een Marokkaans meisje zonder hoofddoek ( Moslima of niet) mij zal helpen heb ik daar geen bezwaar tegen.
Maar de kans dat dat ooit gebeurd is niet zo groot, want Moslima’s werken niet graag in de gezondheidszorg.
Ik heb namelijk ook in de gezondheidszorg gewerkt Molly, en alhoewel er bij ons ook een paar Moslima’s werkte, hadden we met sommige meisjes best veel last omdat ze geen mannen wilde helpen.
Deze mannen moeten dus weerloos en ongewassen in hun bed blijven liggen omdat gehoofddoekte schatjes van hun religie en hun mannen bepaalde delen van zieke vreemde mannen niet mogen aanraken.
Ik weet dat ik niet mag generaliseren , en dat er ook Moslima’s zijn die wel graag de verpleging in willen, maar om nou te zeggen dat moslima's de gezondheidszorg moeten redden omdat het moeilijk is om Hollanders te vinden voor de verpleging omdat de Hollanders zich daarvoor te goed voelen, gaat me toch echt veel te ver. Ik vind dit zeer denigrerend tegenover al de Hollandse meiden die met liefde en toewijding dit prachtige beroep uitvoeren.

Ik stop maar. Voor mij is het ook laat.
Nog even dit.
Denk niet dat ik nog nooit met Moslims gesproken heb. Ik heb waarschijnlijk meer met Moslims gesproken en geknuffeld dan jij ooit zal doen.
Elke dag na het werk kwamen "mijn moslims" mij een hand of een knuffel geven of even gedag zeggen.. Dat ging heel respectvol. Ik mocht deze twee mannen graag , maar dat wil niet zeggen dat Islam geen gevaar voor de wereld vrede is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Laat ik je eerst vertellen dat als ik ooit weerloos in mijn bed lig, ik niet door een hoofddoek geholpen wil worden. Dat is mijn goed recht, want een ingepakte Moslima die niet door een mannelijke arts of verpleger geholpen wil worden heeft dat recht ook. Als een Marokkaans meisje zonder hoofddoek ( Moslima of niet) mij zal helpen heb ik daar geen bezwaar tegen.
Same here. Ik koop ook nooit iets in winkels waarvan ik weet dat er moslimpersoneel is. En ik tank Russische benzine.

Toch ongelooflijk hoe moeilijk dat fabeltje dat wij migranten nodig hebben uit te roeien valt. Al die allochtonen hebben alleen maar voor overlast, overbevolking, parasitisme en kapitaalvlucht gezorgd. Allochtonen in de gezondheidssector? Ja,massaal, maar dan als patient door obesitas, suikerziekte, geestesstoornissen, daar werkt het medicijn van Allah blijkbaar niet zo goed tegen. Wat ik meer en meer hoor is dat autochtonen er als de dood voor zijn om naar het ziekenhuis te moeten uit vrees om in de onbekwame en kwaadwillige handen van de Ghanese of Marokkaanse verpleegster te vallen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ik ken Pilgrim persoonlijk, en ik weet dat als hij jouw post goed gelezen had, en die zinnen goed tot zich door had laten dringen hij dat nooit geschreven zou hebben. Waarschijnlijk was hij moe en het was bedtijd voor hem, en dan lees je bepaalde zinnen maar half.
Ja, ik had het inderdaad maar half gelezen. :D Het was me te veel werk omdat lange verhaal nog helemaal door te lezen. Ik heb het de dag daarop nog maar eens gedaan. Het kost me soms uren om al die posts van de hele dag 's avonds nog door te nemen. Het is me vaak wat te veel. Wilders zou inderdaad nooit gezegd hebben dat moslims parasieten zijn, maar er zijn wel veel moslims die zich parasitair gedragen, met name waar het ons uitkeringensysteem betreft. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door BFA »

Kan ij nog aan het grote aantal omkeringen dat je gebruikt uit?
mollyveenstra schreef: Het dragen van een echte Boerka wordt door sommigen gezien als de ultieme verzetsdaad tegen ‘ons’ tegen de Hollanders, en langzaam voltrekt zich de ‘selffulfilling prophecy’.
Een Mohammedaan die hier op bezoek is kan geen verzetsdaad plegen, enkel een oorlogsdaad.
Die Burka is inderdaad een oorlogsdaad. Een oorlogsdaad waarin duizenden jaren werk van onze cultuur afgewezen wordt met eis om vernietiging ervan.
40% van alle Mohammedanen in Europa wil de invoering van Sharia. Dit is een totale afwijzing van onze wettelijke verworvenheden rechten en instituties. Sharia is een afwijzing van mensenrechten. Een afwijzing die je als misdaad tegen de mensheid kan classificeren.
Dit maakt dat 4O% van de in Europa aanwezige Mohammedanen mensenrechten éénrichtingsverkeer vinden. Wel naar hun toe. Op basis van Islam niet wederzijds.
Dit maakt dat 40% van de in Europa aanwezige Mohammedanen vinden dat ze in oorlog met ons zijn. Op basis van Sharia, hun religie.
61 landen in de wereld, waaronder alle 57 Islamitisch wijzen mensenrechten af en stellen Sharia hoger.
Dit zijn 61 landen vanwaaruit je geen paspoorthouder als inwoner van je land zou mogen accepteren.
Alle zijn Mohammedaans.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:Kan ij nog aan het grote aantal omkeringen dat je gebruikt uit?
mollyveenstra schreef: Het dragen van een echte Boerka wordt door sommigen gezien als de ultieme verzetsdaad tegen ‘ons’ tegen de Hollanders, en langzaam voltrekt zich de ‘selffulfilling prophecy’.
Een Mohammedaan die hier op bezoek is kan geen verzetsdaad plegen, enkel een oorlogsdaad.

Die Burka is inderdaad een oorlogsdaad. Een oorlogsdaad waarin duizenden jaren werk van onze cultuur afgewezen wordt met eis om vernietiging ervan.
40% van alle Mohammedanen in Europa wil de invoering van Sharia. Dit is een totale afwijzing van onze wettelijke verworvenheden rechten en instituties. Sharia is een afwijzing van mensenrechten. Een afwijzing die je als misdaad tegen de mensheid kan classificeren.
Dit maakt dat 4O% van de in Europa aanwezige Mohammedanen mensenrechten éénrichtingsverkeer vinden. Wel naar hun toe. Op basis van Islam niet wederzijds.
Dit maakt dat 40% van de in Europa aanwezige Mohammedanen vinden dat ze in oorlog met ons zijn. Op basis van Sharia, hun religie.
61 landen in de wereld, waaronder alle 57 Islamitisch wijzen mensenrechten af en stellen Sharia hoger.
Dit zijn 61 landen vanwaaruit je geen paspoorthouder als inwoner van je land zou mogen accepteren.
Alle zijn Mohammedaans.
Een Mohammedaan die hier op bezoek is kan geen verzetsdaad plegen, enkel een oorlogsdaad.

Tsja . . . daar kan zelfs Ariel, Mercator en Hans van de Mortel niet tegenop! Beste Molly, je zou BFA nader moeten leren kennen. Hij is een allround genie. Maar in de eerste plaats een groot kunstenaar die al zijn inspiratie put vanuit zijn ideeën. En om ideeën, daar gaat het om in de wereld van vooruitgang. Stilstand is geen idee, dat heet terugslag, verval, bekrompenheid. BFA reageert slechts met een kleine bijdrage. Niet gegoogeld, overgeschreven van anderen, maar zelf kritisch geredeneerd vanuit de logica.

Je bent een positief mens, beste Molly. Dat is duidelijk. Maar laat je niet misleiden door de uiterlijke schijn. Ik ben zelf 12 jaar een Jehovah's Getuige geweest op zoek naar God. Ben ik dan een idioot, een domoor? JAZEKER! Waarom? Ik weet het niet. Echt niet. Helaas heeft niemand mij uitgescholden voor krankzinnige idioot. Ik zou er geen moeite mee gehad hebben. Want ik ben mij bewust van mijn tekortkomingen.

Denk er nog maar eens goed over na. Over wat BFA hier geponeerd heeft. Ik ken mijn plaats in het rollenspel. Ariel, BFA, Mercator en waarschijnlijk ook wel Monique, en niet te vergeten Circe (waar is zij? Toch niet ziek verwacht ik?) zijn allemaal lieve mensen die intelligenter zijn dan ik. Want zij zijn geen Jehovah's Getuige geweest. IK WEL!

Voor het geval dat jij, Molly, het nog niet weet, Jehovah's Getuigen en mohammedanen behoren allebei tot de groep van fundamentalistische religies. Valt het kwartje al?

Niet iedere moslim is een terrorist. Maar iedere terrorist is bijna altijd wel een moslim!

Ehhhh . . . weleens zoiets over een Jehovah's Getuige gehoord of gelezen? Hoe zou dat toch komen, denk je?

Niet alleen maar googlen, maar ook zelf nadenken. Zelfstandig kritisch nadenken!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

BFA schreef:
Een Mohammedaan die hier op bezoek is kan geen verzetsdaad plegen, enkel een oorlogsdaad.
Dat heb ik ook opgevangen in de absurde tekst van Moslim-Molly. Wat heeft een moslim hier nou "verzet" te plegen, verzet tegen wàt? Wie legt moslims hier ook maar een duimbreed in de weg? Ze mogen hun vod toch dragen op straat en in de slaapkamer ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

mollyveenstra schreef: Die mensen, daar woon ik tussen. De meisjes in het onze lieve vrouwen gasthuis in Amsterdam, en die mijn boodschappen afrekenen bij Albert Heijn, die meisjes met de hoofddoekjes waar jullie zo tegen zijn, die meisjes verzorgen onze zieken, omdat het te moeilijk is daarvoor Hollanders te vinden omdat Hollanders zich daarvoor te goed voelen. maak eens een praatje met ze. Als je enig menselijk gevoel in je donder hebt dan voel je dat ze geen vlieg kwaad doen. Het zijn gewoon lieve schatten. De hoofddoekmeisjes maken je niet dood, ze wassen straks je billen als je te oud en te zwak bent om het zelf te kunnen….
:D Door Marokkanen vergeven Amsterdam lijkt wel op het Paradijs van de Getuigen van Jehovah als je dat zo leest.

Ik van mijn kant kijk er alvast naar uit om billen te laten wassen door de hoofddoekmeisjes !

Hoe is het op KRAPUUL Molly? Ken je Mercator nog? Is het daar waar je zoveel "werk" hebt?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door Monique »

De hoofddoekmeisjes maken je niet dood, ze wassen straks je billen als je te oud en te zwak bent om het zelf te kunnen….
Wanneer Nederland zo diep zinkt dat een griet in een kopvod mijn reet moet wassen dan teken ik voor ZEER actieve euthenasie..... :rock:

Maar... zover zal het niet komen want kopvodmeisjes trouwen en werpen al vroeg en mogen dan toch niet werken...enne...mercator.... jij hebt helemaal niets te vrezen want deze kopvodden mogen toch niet bij mannen in de buurt komen. Ik ben bang dat jij aangewezen bent op een Hollandse dame....bofkont.... :drool:
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alle mensen zijn gelijk in Islam?

Bericht door mercator »

Monique schreef:[ jij hebt helemaal niets te vrezen want deze kopvodden mogen toch niet bij mannen in de buurt komen. Ik ben bang dat jij aangewezen bent op een Hollandse dame....bofkont.... :drool:
Oh dan is t goed.

Stel je voor dat een mannetjesmoslim met een enorme baard en in zo een gebedsjurk mijn edele delen moet wassen.

Omgekeerd hebben de Islamitische heren ook niet veel op met vrouwen, ik herinner me een zieke Turk in de kliniek die niet wilde gewassen worden door de verpleegster en ook niet wilde dat ze zijn boterhammetjes smeerde.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie