Slapen is halfdood zijn

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Slapen is halfdood zijn

Bericht door Tukkerin »

Allah neemt de zielen weg bij hun sterven en bij degenen die niet sterven in hun slaap. Dan houdt Hij de zielen waarvoor Hij de dood heeft beslist achter, en stuurt Hij de overigen (terug) tot een vastgestelde tijd. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Allah neemt de zielen weg bij hun sterven en bij degenen die niet sterven in hun slaap. Dan houdt Hij de zielen waarvoor Hij de dood heeft beslist achter, en stuurt Hij de overigen (terug) tot een vastgestelde tijd. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt.
Dan zal allah wel flink balen dat een wekker die door allah vastgestelde tijd teniet doet.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef:Allah neemt de zielen weg bij hun sterven en bij degenen die niet sterven in hun slaap. Dan houdt Hij de zielen waarvoor Hij de dood heeft beslist achter, en stuurt Hij de overigen (terug) tot een vastgestelde tijd. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt.
Nu snap ik iedere morgen die odol. :roll2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door Monique »

Eliabe schreef:Nu snap ik iedere morgen die odol. :roll2:
daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt.

Inderdaad. :rock:
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Allah neemt de zielen weg bij hun sterven en bij degenen die niet sterven in hun slaap. Dan houdt Hij de zielen waarvoor Hij de dood heeft beslist achter, en stuurt Hij de overigen (terug) tot een vastgestelde tijd. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt.
Een lijk kan dus ook dromen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door peter calluy »

MAAR wie gelooft zoiets toch ? [c045.gif]

Dat is toch niet ernstig, dat wijst toch op een of andere mentale knik ergens :drool:

Peter
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:Allah neemt de zielen weg bij hun sterven en bij degenen die niet sterven in hun slaap. Dan houdt Hij de zielen waarvoor Hij de dood heeft beslist achter, en stuurt Hij de overigen (terug) tot een vastgestelde tijd. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt.
Een lijk kan dus ook dromen?
Nee, dat kan alleen Mercator.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door BFA »

Mourir
c'est s'evanouir
pour s'epanouir
dans un autre monde
sous une autre soleil.

Niets om bang voor te ziin.
Daarbij, het ogenblik heb je zelf in handen via het gebed.

You have to pray to death every day.
Death doesn't come for those who pray.

Shinto wijsheid, let erop dat Allah en geen andere een dagelijks gebed waardig is. Enkel de dood is dat.

Dit werkt, BFA heeft dit al verschillende keren uitgeprobeerd. Het feit dat hij niet dood is waar hij dit wel had moeten zijn bewijst die werking. In vergelijking met andere mensen heeft BFA wel een paar keer meer moeten leren lopen. Maar dood is BFA nog nooit geweest (van 1 keer ben ik niet zeker) enkel zwaar beschadigd waar hij dood had kunnen zijn.

Tukkerin, BFA begrijpt niet waar jij je zorgen om maakt. En daarbij: over die ene keer. Het gras leek aan die kant veel groener en de warmte van het vuur aangenamer.

Inplaats van:

Allah je bent groot
Allah je bent prachtig
Allah geef mij je pik
van 1m80

Zou je beter bidden:

Kom lieve dood kom
Neem mij in je armen fijn
laat ons lekker samen zijn
Kom lieve dood kom
Neem mij in je armen deze nacht
Wees de geliefde op wie ik al zolang wacht

Er zijn verschillende doden.
ik bid enkel tot de lieve dood.
Bid je tot Allah da mag je zeker zijn dat Allah vroeg of laat de wrede dood naar je toestuurt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door Driepinter »

Waarom geeft Allah dan elke ochtend de ziel weer terug aan Geert Wilders en alle andere "kruisvaarders". Conclusie Geert Wilders ect durven niet te slapen. :D
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door Ariel »

Welkom Driepinter. Ik neem aan dat Allah delegeert en de zielen van de kafir overlaat aan de duivel.
Allah heeft het al druk genoeg om per dag de 1.3 miljard zielen in hun lijf te blazen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Slapen is halfdood zijn

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef: Allah heeft het al druk genoeg om per dag de 1.3 miljard zielen in hun lijf te blazen.
Vandaar dat ze allemaal zo uit hun bek stinken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie