Ouders en hun verwensingen

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Ouders en hun verwensingen

Bericht door Tukkerin »

De islam leert dat verwensingen die gegrond zijn altijd naar de Hemel gaan en vervolgens ook terugkeren op de persoon naar wie deze verwensing is gedaan. Nu, het is uitgekomen. Mijn vader was woest op mijn broertje en heeft toen gezegd: ''dat Allah jouw binnenste mag doen ontploffen. Wanneer kom je eens weer terug op het pad van Allah. '' En deze woede en verwensing van mijn vader was zeeeeeeeer terecht! Anyway, volgende ochtend broertje doodziek en per direct in ziekenhuis opgenomen ( :( ) en wat blijkt? Zijn darm en een deel van zijn maag is ontploft en hij is daarom ook gisteren met spoed geopereerd. Heel zielig natuurlijk, maar de verwensingen van je ouders hebben zoiets teweeg gebracht. Laat dit een wijze les zijn voor de mensen die hun ouders verdriet aandoen en afsnauwen.

En wees teder voor hen in erbarming. En zeg: "Mijn Heer, ontferm u over hen daar zij mij opvoedden toen ik jong was." (17:23-24)
Umm Rania
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door Thomas »

En jij studeert????
Getikt ben je.

Alleen al het feit dat jouw vader zijn kind op die manier iets toewenst!!!!
Schandalig.

Verder berust jouw topic alleen maar op HELE GROTE DUIMEN.
Behalve "zelfontploffers" zal niemand zomaar spontaan ontploffen omdat zijn vader iets aan allah vraagt.

Eigenlijk moeten ze de maatschappij beschermen tegen randdebielen zoals jij.

Ja, nu ben je boos op me.
Nou dat is geen probleem.
Je wenst bij allah gewoon dat ik mag ontploffen en morgen ga ik je schrijven of dat echt gebeurt is.

Wedden???
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:De islam leert dat verwensingen die gegrond zijn altijd naar de Hemel gaan en vervolgens ook terugkeren op de persoon naar wie deze verwensing is gedaan. Nu, het is uitgekomen. Mijn vader was woest op mijn broertje en heeft toen gezegd: ''dat Allah jouw binnenste mag doen ontploffen. Wanneer kom je eens weer terug op het pad van Allah. '' En deze woede en verwensing van mijn vader was zeeeeeeeer terecht! Anyway, volgende ochtend broertje doodziek en per direct in ziekenhuis opgenomen ( :( ) en wat blijkt? Zijn darm en een deel van zijn maag is ontploft en hij is daarom ook gisteren met spoed geopereerd. Heel zielig natuurlijk, maar de verwensingen van je ouders hebben zoiets teweeg gebracht. Laat dit een wijze les zijn voor de mensen die hun ouders verdriet aandoen en afsnauwen.
Dit is werkelijk te ziek voor woorden. Een vader ( als het waar is) die zijn zoon ontplofte ingewanden toewenst.
Maar het zou zomaar kunnen. Dit is Islam in zijn volle glorie.
Allah de sadist die op een verzoek van één van zijn slaven een kind laat ontploffen.
Welke gek met een laag IQ wil er geen moslim zijn. :?

Het is maar goed dat Allah niet bestaat, en dat hij dus ook geen ingewanden kan laten ontploffen.
Als je broer werkelijk in het ziekenhuis ligt, zal hij een blindedarm ontsteking hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door Thomas »

Ariel schreef:Als je broer werkelijk in het ziekenhuis ligt, zal hij een blindedarm ontsteking hebben.
Inderdaad Ariel.
En dat wordt dan misbruikt in het zieke stuk van Tukkerin!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door Tukkerin »

Wat is er ziek aan? Ik ken zoveel schrijnende verhalen van dames die zonder de zegeningen getrouwd zijn van hun ouders en na een paar maanden alweer in een scheiding zaten of nu een kutleven hebben. Dus denk drie keer na voor je aan iets begint en vermijd verwensingen! De enige verwensingen die geoorloofd zijn: Allah larda haliek. Moge God je zegenen. Als je deze verwensing van je ouders krijg is het goed.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:De enige verwensingen die geoorloofd zijn: Allah larda haliek. Moge God je zegenen. Als je deze verwensing van je ouders krijg is het goed.
Een "verwensing" is negatief: het betekent dat je een ander iets NAARS toewenst. :roll:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door Ariel »

Monique schreef:
Tukkerin schreef:De enige verwensingen die geoorloofd zijn: Allah larda haliek. Moge God je zegenen. Als je deze verwensing van je ouders krijg is het goed.
Een "verwensing" is negatief: het betekent dat je een ander iets NAARS toewenst. :roll:
:evil: Monique , Monique. Wie weet het nou beter. Een hoogbegaafde afgestudeerde journalist met een talen knobbel of een nobody zoals jij.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door Thomas »

Tukkerin schreef:Wat is er ziek aan?
Wat denk je zelf????
Je wenst je eigen kind dat hij "ontploft" zoals jezelf zegt. En als dat gebeurd vind je dat volkomen normaal.

Ik ken zoveel schrijnende verhalen van dames die zonder de zegeningen getrouwd zijn van hun ouders en na een paar maanden alweer in een scheiding zaten of nu een kutleven hebben.
Ik ken 2x zoveel dames die van hun ouders alle zegeningen kregen en die na een paar maanden alweer in een scheiding enz...
Dat heeft nl. geen bal te maken met zegeningen.


Dus denk drie keer na voor je aan iets begint
Zonder meer waar. Had jij moeten bedenken toen je jouw onzin opschreef!!

en vermijd verwensingen! De enige verwensingen die geoorloofd zijn: Allah larda haliek. Moge God je zegenen. Als je deze verwensing van je ouders krijg is het goed.
Verwensingen zijn altijd negatief.
Als je iemand verwenst hoop je dat die iemand iets zeer negatiefs overkomt.
Het ontploffen van zijn ingewanden bijvoorbeeld.
whistling:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ouders en hun verwensingen

Bericht door BFA »

Thomas schreef:Verwensingen zijn altijd negatief.
Als je iemand verwenst hoop je dat die iemand iets zeer negatiefs overkomt.
Het ontploffen van zijn ingewanden bijvoorbeeld.
'Allah Larda Haliek' lijkt mij een van de negatiefste dingen die een mens kan overkomen.
Dan nog liever die ingewanden. Weet onze geneeskunde wel een oplossing voor.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islamitisch Marokkaanse ouders en hun verwensingen

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:De islam leert dat verwensingen die gegrond zijn altijd naar de Hemel gaan en vervolgens ook terugkeren op de persoon naar wie deze verwensing is gedaan. Mijn vader was woest op mijn broertje en heeft toen gezegd: ''dat Allah jouw binnenste mag doen ontploffen.
Die vader van jou is een typisch bekrompen Marokkaans mannetje met een kenmerkende islamitische sadistische inslag, die blijkbaar nog in de kracht van hersenspinsels van analfabeten gelooft. Voor de rest valt hij domweg onder de categorie uitgebluste domoren. Dat hij een geboren lafaard is moge ook duidelijk zijn. Maar die achterbakse minderwaardige lafheid geldt ook voor Tukkerin. Inplaats van haar vader aan te sporen een serie verwensingen via Allah aan het adres van Hans van de Mortel te zenden, laat de schizofreen gestoorde puberale dochter haar vader zich afreageren op haar broertje. Zij stond erbij, luisterde ernaar en wachtte in spanning af wat komen zou.

Als er eentje Allah belachelijk heeft gemaakt als een stinkende en rottende luchtspiegeling dan is het wel HvdM. Naar het schijnt kan dat tweederangs godje van de islam pas daadwerkelijk optreden wanneer een zielig Marokkaans mannetje hem daartoe aanspoort, en dan nog alleen binnen de eigen islamitische kring. Wie nu nog niet begrijpt dat islam NOOIT thuishoort in ONZE kennisbeschaving moet hoog nodig contact opnemen met de Tukkerin-familie. Die manifesteren hun geloof tenminste door krachtige daden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie