Wat doet islam met een mens? Voor antwoord, zie 11e en 12e seconde...
Wat doet islam met een mens?
Wat doet islam met een mens?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Re: Wat doet islam met een mens?
:yuk: en ze staan er dan nog bij te lachen ook?
Op OI wordt beweerd dat het allemaal een complot is zulke fimpjes. Zet een paar acteurs een tulband op en een aangeplakte baard en de hele wereld gelooft dat het talibanstrijders zijn. Alsof er een hele geheime filmdindustrie is die zich hier mee bezig houdt. Zelfs als ze zelf geen stenen gooien zijn ze zo gek als een deur.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Lachen zou ik het niet noemen. Hier staat iemand te genieten.miss1979 schreef::yuk: en ze staan er dan nog bij te lachen ook?
Deze straffen dienen, ter afschrikking, openbaar te geschieden. Helaas voor de islam bestaan er tegenwoordig cameraatjes die beelden schieten, waar met uitzondering van moslims die hier zelfs van genieten, de rest van de wereld op kotst. Wie deze beelden als bedrog beschouwt mag zich afvragen waar de echte beelden zijn. Deze straffen worden toch echt in de heilige boeken voorgeschreven. En aangezien het ‘delicten’ betreft zoals het aangaan van normale menselijke relaties is de kans groot dat er geregeld overtredingen plaatsvinden. Dus het bestaan en de verspreiding van dit soort filmpjes is volkomen logisch.Dhana schreef:Op OI wordt beweerd dat het allemaal een complot is zulke fimpjes. Zet een paar acteurs een tulband op en een aangeplakte baard en de hele wereld gelooft dat het talibanstrijders zijn. Alsof er een hele geheime filmdindustrie is die zich hier mee bezig houdt. Zelfs als ze zelf geen stenen gooien zijn ze zo gek als een deur.
Zwartmeer schreef:Lachen zou ik het niet noemen. Hier staat iemand te genieten.miss1979 schreef::yuk: en ze staan er dan nog bij te lachen ook?
En niet te vergeten te popelen. Getverderrie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Ja hij heeft er zin aan.Dhana schreef:Zwartmeer schreef:Lachen zou ik het niet noemen. Hier staat iemand te genieten.miss1979 schreef::yuk: en ze staan er dan nog bij te lachen ook?
En niet te vergeten te popelen. Getverderrie.
Plezier in islam is verboTen.
Mensen (vrouwen) martelen is hun "dagje uit met het hele gezin".
Meer hebben ze niet.
Mensen (vrouwen) martelen is hun "dagje uit met het hele gezin".
Meer hebben ze niet.
Amorele atheistische nitwit
Op Rawa.org circuleerde een filmpje waarin een vrouw in burka wordt doodgeschoten. Daar kwamen hele families op af, want 'het is de eerste keer dat het een vrouw is'. Als je kijkt naar de manier waarop die 'mensen' genieten van een executie, of het nu steniging, ophanging of wat anders is, dan kun je toch niet begrijpen dat menig gutmensch denkt dat ze dit allemaal verafschuwen.Monique schreef: Mensen (vrouwen) martelen is hun "dagje uit met het hele gezin".
Je bedoelt deze denk ik. In de muziek zit de tekst 'the dreams in which I'm dying are the best I ever had'. Er is nauwelijks een toepasselijker tekst bij deze beelden denkbaar.Alba schreef:Op Rawa.org circuleerde een filmpje waarin een vrouw in burka wordt doodgeschoten.Monique schreef: Mensen (vrouwen) martelen is hun "dagje uit met het hele gezin".
Dat klopt, Zwartmeer, dat filmpje bedoel ik.
Zwartmeer schreef:Je bedoelt deze denk ik. In de muziek zit de tekst 'the dreams in which I'm dying are the best I ever had'. Er is nauwelijks een toepasselijker tekst bij deze beelden denkbaar.Alba schreef:Op Rawa.org circuleerde een filmpje waarin een vrouw in burka wordt doodgeschoten.Monique schreef: Mensen (vrouwen) martelen is hun "dagje uit met het hele gezin".
Dat voetbalstadion waarin de vrouw dood geschoten werd, was een cadeautje van ik geloof de VN. In ieder geval afkomstig van de kaffir. Maar stel je voor voetballen en plezier hebben!!!!! Voetballen zal al wel net zo haram zijn als vliegeren. Misschien dat er een uitzondering gemaakt wordt voor een mensenhoofd.
Er is een documantaire over de excuties in dat voetbalstadion gemaakt. Dit is een deel daaruit. Dit volgens mij niet de full version.