De verloren vrouwelijke geleerden

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door xplosive »

Dihya schreef:Ja ik wel... tot de wetschool van Malaki om precies te zijn.
Dan zou het jou toch moeten interesseren als je graag met vrouwen vrijt.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dihya »

Lieve schat, waar beweer ik dat? Of is jouw hobby het verdraaien van woorden en het concluderen van dingen die er niet zijn? :knorrie:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door xplosive »

Dihya schreef:Lieve schat, waar beweer ik dat? Of is jouw hobby het verdraaien van woorden en het concluderen van dingen die er niet zijn? :knorrie:
Ik had even die indruk, aangezien je vrouwen veel mooier vindt dan mannen. Maar misschien is het wel taboe in jouw stroming om er als vrouw voor uit te komen dat je graag met vrouwen vrijt. In dat geval zal geen vrouw binnen jouw stroming er ooit eerlijk voor uit durven komen natuurlijk en houden vrouwen op wie dat van toepassing is liever verborgen.
Laatst gewijzigd door xplosive op vr mei 04, 2012 12:11 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dihya »

xplosive schreef:
Dihya schreef:Lieve schat, waar beweer ik dat? Of is jouw hobby het verdraaien van woorden en het concluderen van dingen die er niet zijn? :knorrie:
Ik had even die indruk, aangezien je vrouwen veel mooier vind dan mannen.
Het is toch een voldongen feit dat vrouwen gewoon mooier zijn dan mannen? Dat maakt me nog geen lesbie.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dihya »

Ontopic.

Wat vinden jullie ervan als er weer vrouwelijke geleerden komen op de islamitische markt?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door xplosive »

Dihya schreef:Het is toch een voldongen feit dat vrouwen gewoon mooier zijn dan mannen? Dat maakt me nog geen lesbie.
Misschien heb je de neigingen die je van nature hebt altijd verdrongen en denk je daarom dat je geen lesbie bent. Toch vind ik het wel wat vreemd dat je de schoonheid van vrouwen zo adoreert.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dihya »

xplosive schreef:
Dihya schreef:Het is toch een voldongen feit dat vrouwen gewoon mooier zijn dan mannen? Dat maakt me nog geen lesbie.
Misschien heb je de neigingen die je van nature hebt altijd verdrongen en denk je daarom dat je geen lesbie bent. Toch vind ik het wel wat vreemd dat je de schoonheid van vrouwen zo adoreert.
Bespaar me je psychologie van de koude grond, wil je?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door xplosive »

Dihya schreef:
xplosive schreef:
Dihya schreef:Het is toch een voldongen feit dat vrouwen gewoon mooier zijn dan mannen? Dat maakt me nog geen lesbie.
Misschien heb je de neigingen die je van nature hebt altijd verdrongen en denk je daarom dat je geen lesbie bent. Toch vind ik het wel wat vreemd dat je de schoonheid van vrouwen zo adoreert.
Bespaar me je psychologie van de koude grond, wil je?
Proef ik daar angst voor de erkenning van je ware aard?

Aan de andere kant is het natuurlijk niet uitgesloten dat het bij mannen, die heel erg lijden onder de volgens jou enige juiste stroming waar ze deel van uitmaken, heel erg aan de buitenkant zichtbaar wordt, waardoor het onvermijdelijk is dat ze heel lelijk afsteken tegen de door jou bewonderde vrouwen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Ali Yas »

Ik wil toch nog even terugkomen op deze sneer:
Dihya schreef:Ariel, Luxenberg en zijn hele theorie ken ik al jaren. Doe dus niet alsof ik sinds deze week pas weet wie hij is.
Voor iemand die Luxenbergs werk al jaren kent, doet Dihya dat wel heel gemakkelijk af als irrelevant. Is dat terecht?

Het Arabisch van de Koran is nogal anders dan de Arabische dialecten van vandaag. In feite is het Arabisch van de Koran enig in zijn soort. Er zijn geen werken bewaard gebleven die in dezelfde taal zijn geschreven. De eerste versies van de Koran waren bovendien geschreven in een schrift waarin de verduidelijkende tekentjes die Korans heden ten dage sieren, ontbreken. En om het feest compleet te maken wemelt het boek van de woorden die slechts één of enkele malen voorkomen. Dat is op zichzelf heel gewoon, maar in combinatie met die andere factoren heel vervelend. Want van een aantal woorden en uitdrukkingen weet alleen God wat ze betekenen. En die heeft dat niet aan de moslims meegedeeld. Hij was als het ware de grote kafir.

Maar dan Christoph Luxenberg. Zijn vermoeden dat de Koran oorspronkelijk was gesteld in een Syrisch-Aramees dialect is op zijn zachtst gezegd baanbrekend. Om kort te gaan betekent dit - als hij tenminste in grote trekken gelijk heeft - dat een heleboel passages in de Koran anders moeten worden gelezen. En dat betekent weer dat hele hordes islamitische 'geleerden', inclusief vrouwelijke (om on topic te blijven), de mist zijn ingegaan zonder daar op eigen kracht weer uit te komen.

Natuurlijk, Luxenberg wordt door sommigen ook verguisd. Niet in de laatste plaats door branchegenoten, voor wie dat gezaag aan de fundamenten van hun tak van wetenschap wel bijzonder pijnlijk is. En natuurlijk door moslims, die heel goed aanvoelen dat het werk van Luxenberg niet alleen baanbrekend, maar in wezen ook islambrekend is.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dihya »

xplosive schreef:
Proef ik daar angst voor de erkenning van je ware aard?

Aan de andere kant is het natuurlijk niet uitgesloten dat het bij mannen, die heel erg lijden onder de volgens jou enige juiste stroming waar ze deel van uitmaken, heel erg aan de buitenkant zichtbaar wordt, waardoor het onvermijdelijk is dat ze heel lelijk afsteken tegen de door jou bewonderde vrouwen.
Goh, nu denk je ook al achter je beeldscherm een bepaalde angst bij me te bespeuren. Nogmaals, bespaar me dat geblaat van je en houd je bezig met zaken die er echt toe doen. Zoals het feit dat het merendeel van de homo's nog altijd niet-moslims zijn en dus niet de zogenaamde moslims waar jij op zinspeelt.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Pilgrim »

Ik denk dat er meer homo's onder moslims zijn dan onder niet-moslims. Saoedie Arabië is misschien wel het grootste homoland ter wereld.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Pilgrim »

En behalve homo's denk ik dat je ook de meeste pedo's hebt onder moslims. Dat komt omdat hun grote voorbeeld, de valse profeet Mohammed, ook een pedo was! Vooral in Pakistan heb je echte pedocultuur. Je wilt niet geloven wat ze daar allemaal met jongetjes doen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:
Zoals het feit dat het merendeel van de homo's nog altijd niet-moslims zijn en dus niet de zogenaamde moslims waar jij op zinspeelt.

Zolang islamitische homoseksuelen niet massaal vanwege gevaar voor eigen leven en goed uit de kast durven komen, blijft wat je hier stelt niet meer dan een aanname die alleen voor jouw rekening is.

Als er aan de hand van statistieken aangetoond kan worden dat het merendeel van de Nederlands gevangeniscellen door moslims en met name die van Marokkaanse afkomst bevolkt wordt, schreeuwen moslims moord en brand en beroepen zich op racisme en discriminatie van de kaffirkant.

Het is in de westerse cultuur niet zo dat wat je onder het karpetje schuift er dus ook niet is.

Ik ben zo dankbaar dat ik van een cultuur afkomstig ben, waar de homoseksuele medemens in VRIJHEID voor zijn geaardheid uit kan komen. Dat is me meer lief dan landen waar mensen vanwege hun geaardheid doodgemarteld worden of massaal opgeblazen worden omdat ze een punt of komma van de koran "verkeerd" lezen of interpreteren.

Ik zou me maar eens druk gaan maken over de eigen stinkende stal dan met de vinger naar die van de buurman te wijzen.

Het enige wat moslims, en jij bent daar een lichtend voorbeeld van, kunnen verzinnen is BLATEN dat het allemaal niet in de koran staat en daarmee is kennelijk de kous af. Zolang je maar vijf keer per dag bidt, je snoepreisje naar Mekka maakt, kan je als moslim de rest van je leven als een blinde doorbrengen. En mocht je ineens een puntje licht zien en er last van krijgen, zijn daar altijd nog de hassanat waarmee je je heel misschien toch nog een plaatsje in het islamitische hiernamaalse bordeel kan verzekeren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Manon »

Dihya schreef: Zoals het feit dat het merendeel van de homo's nog altijd niet-moslims zijn en dus niet de zogenaamde moslims waar jij op zinspeelt.
tiens... me dunkt wordt men niet homosexueel door van religie te veranderen. Ik vermoed dus dat een groot deel van de islamitische machomannetjes gewoon voor de buitenwereld huwen, hun vrouw op haar honger laten zitten en dan lekker in het geniept hun homosexuele voorkeur uitoefenen.

Dat lijkt je beter te zijn dan gewoon de mensen in hun waarde te laten en hun homosexuele gevoelens te kunnen uiten? Leuk voor die vrouwen om een man te hebben die liever een zusje had dan een vrouw.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dhana »

Daar heb je helemaal gelijk in, Circe. Het voor iedere moslima maar afwachten wat de geaardheid is van de echtgenoot. En omdat er nooit ergens over gesproken wordt, zal ze geen idee hebben waarom haar echtgenoot het bed niet met haar deelt. Haar simpele gehersenspoelde geest zal haar influisteren dat ze maar moet bidden tot ze er valt en dua blijven doen. Wie weet dat allah haar smeekbeden eens zal verhoren en dat manlief haar op een dag hitsig zal bespringen. Een wersterse vrouw zal het opvallen dat een man steeds maar het gezelschap van andere mannen opzoekt, maar in de islamitsche cultuur verloopt het vrouw- en manleven soswieso al gescheiden. Dus opvallen zal het niet.

Verder denk ik niet dat onze huismoslima haar eigen mening en gevoel kan ventileren. Ze zal alleen mogen zeggen "hoe het volgens de islam" behoort te zijn.

Het hebben en ventileren van een eigen mening is not-done binnen de islam en als die afwijkt van wat er ingramd is, kan je het helemaal wel schudden. Voor wat natuurlijke menselijke gevoelens betreft, die zijn al in de vroege jeugd naar de duisternis van het onderbewuste verbannen waardoor ze er alleen maar volkomen gestoord naar buiten kunnen komen.

Een moslim wordt als mens geboren maar veroordeeld om de rest van het leven als een zombie door te strompelen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Daar heb je helemaal gelijk in, Circe. Het voor iedere moslima maar afwachten wat de geaardheid is van de echtgenoot.
Moslim mannen zijn hermafrodiet, tweeslachtig zoals kikkers en padden. Homo VOOR het huwelijk, HETERO erna.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef:Daar heb je helemaal gelijk in, Circe. Het voor iedere moslima maar afwachten wat de geaardheid is van de echtgenoot.
Moslim mannen zijn hermafrodiet, tweeslachtig zoals kikkers en padden. Homo VOOR het huwelijk, HETERO erna.
Die stelling geldt alleen voor mannen in de moslimlanden. Hier is het anders. Ze n**ken ieder kaffirmeisje plat dat er in trapt, alvorens te trouwen met een verse maagd, het liefst uit het land van herkomst en noemen hun vorige pleziertjes vervolgens zedeloze hoeren, waarbij ze dan schijnen te vergeten dat dat ze tot ordinaire hoerenlopers maakt.

Zij noemen dat fatsoen en wij noemen dat hypocrisie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Die stelling geldt alleen voor mannen in de moslimlanden. Hier is het anders. Ze n**ken ieder kaffirmeisje plat dat er in trapt, alvorens te trouwen met een verse maagd, het liefst uit het land van herkomst en noemen hun vorige pleziertjes vervolgens zedeloze hoeren, waarbij ze dan schijnen te vergeten dat dat ze tot ordinaire hoerenlopers maakt.

Zij noemen dat fatsoen en wij noemen dat hypocrisie.
Klopt. Verleden week is er in Antwerpen een Marokkaanse serieverkrachter opgepakt die vrouwen en meisjes verkrachtte onder bedreiging met een vuurwapen. De slachtoffers meldden dat hij hen toebeet dat hij hen wilde straffen voor hun zedeloos gedrag, nl. alleen over straat lopen. Verkrachting als gerechtvaardigde vorm van jihad, net als diefstal en roofmoord.
De verkrachter zal zich mogen verheugen in de lof en prijzing op het volgende vrijdaggebed.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dihya »

Blabla, er zijn nog altijd meer niet-islamitische homo's dan islamitische homo's. En de islamitische mannen die homo's zijn, dat is hun probleem en zij zullen op de Dag des Oordeels verantwoording moeten afleggen voor deze gruwelijke daad ( het praktiseren van homosexualiteit).

Verder vind ik het frappant hoe jullie enerzijds zeggen dat de islam een hekel heeft aan homo's en als het jullie uitkomt weer zeggen dat het islamitisch is. De theorie is hier duidelijk over en dat is dat het HARAM is. Daar kunnen jullie niets aan veranderen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Ali Yas »

Dihya schreef:Verder vind ik het frappant hoe jullie enerzijds zeggen dat de islam een hekel heeft aan homo's en als het jullie uitkomt weer zeggen dat het islamitisch is. De theorie is hier duidelijk over en dat is dat het HARAM is. Daar kunnen jullie niets aan veranderen.
Snap je het nou echt niet, of doe je net of je denkt dat we hier gek zijn, in de hoop dat andere lezers dat ook gaan denken?

Er is hier natuurlijk niemand die denkt dat de islam homoseks goedkeurt. Maar wat we hier natuurlijk wel denken, is dat dat niet helpt. En dat er dus een heleboel moslims zijn die openlijk (in Nederland) of in het geniep (in Saoedië) zo zijn. De islam is namelijk niet bepaald een 'geneesmiddel' tegen homofilie. Je moet ons maar niet kwalijk nemen dat we daar een beetje de draak mee steken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door Dihya »

Ali Yas, wat een wijsheid joh. Goh, zijn er ook islamitische mannen? Dat wist ik nou niet. Nu dus serieus, natuurlijk zijn die er, maar het is niet van de islam en zij moeten in hun graf een grote verantwoording afleggen voor hun smerige daad indien zij homosexualiteit gepraktiseerd hebben.

Explosives, cut the crap. Ben een getrouwde ( met een man) vrouw... :wink:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De verloren vrouwelijke geleerden

Bericht door xplosive »

Dihya schreef:Explosives, cut the crap. Ben een getrouwde ( met een man) vrouw... :wink:
Met het getrouwd zijn met een man en het afgeven op homoseksualiteit bewijs je niet dat je niet lesbisch bent.

Zie bijvoorbeeld Getrouwd en toch lesbisch

Citaat:
“Meestal wisten deze vrouwen eigenlijk al van in hun puberteit dat ze van vrouwen hielden, en niet van mannen. Maar ze trouwden toch, tegen beter weten in, vaak omdat ze hun ouders niet wilden kwetsen. Ze kregen kinderen, en ze houden ook echt van hun man.Maar dan worden ze, soms tien, twintig jaar later, plots smoorverliefd op een vrouw. En ze voelen zich verscheurd, schuldig tegenover man, vriendin, kinderen en ouders. Hier kunnen ze hun hart uitstorten”, zegt psycholoog Mirjam Bolle. Zij leidt een praatgroep voor getrouwde en gescheiden lesbiënnes.

Onderzoek wijst uit dat ongeveer vijf procent van de Belgen als partner iemand van hetzelfde geslacht wil. Hoeveel van die mensen getrouwd zijn, is niet duidelijk. Maar als ze getrouwd zijn, krijgen ze te maken met een hoop ellende. “Voor homoseksuele getrouwde mannen is het niet zo moeilijk”, zegt Mirjam Bolle. “De ervaring leert dat ze meestal getrouwd blijven, maar dat hun vrouw tolereert dat ze een vriend hebben, daarmee uitgaan en op reis gaan. Mannen hebben sowieso meer ‘avondjes uit met de jongens’. Maar voor getrouwde lesbische vrouwen ligt het helemaal anders. Slechts heel zelden laat hun man toe dat ze een vriendin hebben, en heel vaak komen die vrouwen niet eens het huis uit zonder hun man. Ze moeten zelfs een smoes zoeken om naar onze bijeenkomsten te kunnen komen.”
Of bijvoorbeeld Homohater zelf homoseksueel (is homohaat zelfhaat?)

Citaat:
Mensen die het hardst op homo’s schelden…zouden zelf wel eens homo kunnen zijn. Die kans is helemaal groot wanneer de persoon in kwestie opgroeide in een gezin dat homoseksualiteit scherp veroordeelde, suggereert nieuw psychologisch onderzoek.

Hier een vrouw die na 25 jaar huwelijk met een man ontdekte dat ze lesbisch is:





En hier een lesbische moslima:



Sommige lesbische vrouwen zijn zó laf dat ze er hun hele leven lang niet voor uit durven te komen dat ze lesbisch zijn. Ben jij zo'n vrouw?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie