Koranversen met een nare smaak

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Koranversen met een nare smaak

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Koranvers van de dag: De openende 1:1
Lof aan Allah, de Barmhartige Erbarmer.
Nou dat is het dan. Liefst zes woorden in een rij op bladzijde 1 van de Koran. Een argeloze lezer wordt hier geen snars wijzer van. Allah betekent DE god. De God die wordt lof toegezwaaid. Waarschijnlijk vanuit de Arabische zandbak. Het vermelden dat hij barmhartig en erbarmer is, lijkt mij ook niet verkeerd.

Toch wil ik een kanttekening plaatsen bij dit eerste Koranvers. Moslims beweren dat dit Allah zijn eigen tekst is. Gaan we nu lachen met z’n allen omdat wij met een gezond stel hersenen zijn geboren en bereid zijn zelfstandig kritisch te denken, iets dat verdomde lastig schijnt te zijn voor anderhalf miljard moslims. Hoezo dat? Dat zeg ik, deze tekst is van Allah (dus Mohammed) zelf. Niet zo slim, als ik zo vrij mag zijn. In onze kennisbeschaving is het vrij ongebruikelijk dat wanneer je jezelf voorstelt aan een vreemde dat je gelijk gaat vertellen dat je deugt. Dat je te vertrouwen bent, aardig, vergevingsgezind en rechtvaardig. Ik noem dit ronduit: WALGELIJK!

Hoe heeft de Bijbel dit gedaan? Ik geef moslims graag stof tot nadenken. Ook op bladzijde 1 van de Bijbel staat een bijna net zo’n korte tekst als in de Koran. Maar die klinkt logisch en acceptabel. Het betreft informatie waar je als gelovige wat aan hebt en dat enig soelaas biedt in het woud van onbegrijpelijke zaken. Bovendien schetst het een beeld van een waarachtige Almacht die het niet moet hebben van brutale arrogante opschepperij over zichzelf zoals we in vers 1 van de Koran lezen.

Trouwens – en dat is het verschil – de Bijbelboeken zijn door verschillende schrijvers geschreven. Hoeveel? Ik vermoed dat niet één moslim hier direct een antwoord op kan geven. Maar dankzij dit voortreffelijke forum kan hij zich na het lezen van deze topic bekwamer achten dan welke imam dan ook uit Marokko. De gehele Bijbel kent zo'n 34 schrijvers, die allen bij naam genoemd worden. En dat terwijl geen hond, kaal gevreten achterbakse kamelenkop, of welke mohammedaan dan ook weet wie de Koran heeft geschreven, beweren mohammedanen in commissie dat het Allah is geweest. Het is daarom ook niet voor niets dat islam tot een achterlijke primitieve heidense achterbakse perverse plagiaat en tweedehands achterstandsreligie gerekend wordt, ontstaan uit een primitief heidense Arabische zandverstuiving.

Het eerste vers uit hoofdstuk 1 van de Bijbel, genoemd Genesis, luidt: 'In het begin schiep God de hemel en de aarde.'
Kijk eens aan. Een prachtige tekst toch? Het geeft direct informatie over een begin dat er ooit geweest is. Stof tot nadenken dus. God is de schepper van hemel en de aarde. Want in vroegere tijden had geen mens notie van hoe alles tot stand was gekomen. In de koran lezen we, zonder dat dit ooit verwijderd of gecorrigeerd is, dat de zon ondergaat in een modderpoel. Waarom lezen we dit soort domme zaken niet in de Bijbel? Omdat de Bijbel geschreven is met de juiste inspiratie, intelligentie en nadenkendheid, dat duidelijk niet te vinden is in de Koran.

Japanners hebben jarenlang geprobeerd hun auto’s op zulk een hoog technisch niveau als dat van de Duitsers te brengen. En het is hen gelukt. Waarom? Omdat Japanners zeer kritische denkers zijn met een hoog intelligentiepeil. Zoals we weten ontbreekt het daaraan bij moslims. Want die willen niet leren en zich verbeteren. Moslims willen maar één ding: vasthouden aan hun tribale achterlijke heidense gebruiken van 1400 jaar geleden. Omgerekend naar de huidige koers van de wetenschappen betreft dit een waarde die gereduceerd is van waardeloos tot nul komma nul. Kijken we om ons heen dan is dit al 1400 jaar het geval bij Arabieren. Als de westerse beschaving de Arabieren niet te hulp was gesneld, dan was dat heidense woestijnzooitje nog bezig kamelenpis te drinken in de overtuiging dat het hen geestelijke redding zou brengen. Want Mohammed leerde de Arabieren dat kamelenpis goed voor de gezondheid is. U kunt het lezen in een van die wonderbaarlijke haddiths die als uitspraken van Mohammed te boek staan.

‘In het begin schiep God hemel en aarde’ (Bijbeltekst Genesis). Ik vermoed dat zelfs Allah niet in staat was iets te weten voordat Mohammed in contact was gekomen met joden en christenen.

De waarheid brengt voor moslims nu eenmaal altijd onaangenaamheden met zich mee . . . Maar bedenk dan dit: In een democratie als tolerante samenleving is geen moslim verplicht zich moslim te noemen.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op do nov 07, 2019 5:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Koranvers van de dag: De bloedklomp 96:2

In de naam van Allah, de Barmhartige Erbarmer.
De bloedklomp 96:2: “Geschapen heeft de mens van een bloedklomp.”
Het staat er echt. Iedere moslim weet het: Allah heeft de mens geschapen uit een bloedklomp. Bij elk hoofdstuk wordt begonnen de moslim eraan te herinneren – voor het geval hij dat nog niet wist of al vergeten was – dat Allah de barmhartige en de Erbarmer is. Een zinloze exercitie. Want Allah’s kenmerk in de Koran is juist dat hij zich manifesteert als de grootste sadistische schoft. Erger dan Hitler, Stalin, Mao en Pol Pot. Zij waren machthebbers die niet maalden om veel onschuldige slachtoffers uit te laten roeien. Geen imam, ayatolla, moefti, kalief, mahdi, aboena, of mollah, laat staan de eerste de beste moslim, kan deze waarheid over Allah als de grootste criminele sadist ontkrachten. Al is de leugen nog zo snel in de islam, de waarheid achterhaalt haar wel in de Koran. Iedere moslim die twijfelt en vragen of opmerkingen heeft is welkom om te reageren. Scheldkanonnades betekenen bevestiging van de waarheid en zijn derhalve overbodig.

Wanneer we de Korantekst van de dag gelezen hebben, beseffen we als weldenkend mens waarom de islam tot een onbeholpen achterlijke waardeloze tweedehands misleidende Arabische achterstandsreligie gerekend moet worden, die in de Arabische zandbak, maar duidelijk niet hier in onze kenniseconomie thuishoort.

De waarheid brengt voor moslims nu eenmaal altijd onaangenaamheden met zich mee . . . Maar bedenk dan dit: In een democratie als tolerante samenleving is geen moslim verplicht zich moslim te noemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Koranvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Koranvers van de dag: Lukmán 31:29
“Hebt gij niet gezien dat Allah de nacht overbrengt in de dag en de dag overbrengt in de nacht, en de zon en de maan dienstbaar heeft gemaakt, een ieder lopende tot een genoemde termijn, en dat Allah wél-onderricht is van wat gijlieden bedrijft?”
Een moslim is een alles-slikker van de Koran, een soort varken onder de dieren. Maar geen schoon varken. Gelovige joden staan erom bekend dat zij altijd kritisch staan tegenover de Geschriften en er een levendige discussie hieromtrent op nahouden. Ook christelijke mensen praten vrijelijk over hun geloof en larderen dat met eigen meningen. Alleen de mohammedaan houdt plakkerig, zonder ook maar een moment van nadenken, laat staan twijfel, met volle kleefkracht vast aan het verschrikkelijke domme haatboek Koran, dat bedacht is door een zo even domme van elke literatuur en wetenschappelijke kennis verstoken Arabier, genoemd Mohammed.

Er hoeft maar één blunder in de Koran te staan om alle daaruit voortvloeiende twijfel te rechtvaardigen. Welnu, ik heb hier slechts een van de vele voorbeelden, zoals vervat in de Korantekst 31:29, weergegeven waarin Allah beweert dat zowel maan als zon een rondje lopen om de aarde.

Moslims zijn de domste mensen van de klas. De ouden hebben nooit geleerd; de jongen willen wel leren, maar niet van de fouten van de Koran en Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Ali Yas »

Dan weet ik er ook nog eentje, 10:5:
It is He Who made the sun to be a shining glory and the moon to be a light (of beauty), and measured out stages for her; that ye might know the number of years
Er gaat geen geheel aantal schijngestalten van de maan in een jaar, dus dat werkt niet. Julius Caesar had al vastgesteld dat 365,25 dagen een betere benadering voor een jaar was. De Koran liep bij het schrijven dus al eeuwen achter.

En deze is ook leuk (36:40):
It is not permitted to the Sun to catch up the Moon
Kennelijk had de schrijver nog nooit van een zonsverduistering gehoord, of erger nog, hij wist niet dat de zon en de maan alleen schijnbaar in dezelfde baan lopen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef: En deze is ook leuk (36:40):
It is not permitted to the Sun to catch up the Moon
Kennelijk had de schrijver nog nooit van een zonsverduistering gehoord, of erger nog, hij wist niet dat de zon en de maan alleen schijnbaar in dezelfde baan lopen.
Trouwens, wat nog erger is, moslims moeten er blijkbaar eraan herinnerd worden dat Allah in werkelijkheid nog steeds hun maangod is. Daarom vermeld ik altijd, niet ten overvloede, dat islam een achterlijke achterbakse pervers heidense achterstandsreligie is.
Nou ja, dat de schrijver zo'n fout maakt, kan ik me levendig voorstellen. Maar niet dat anno 21e eeuw zelfs Turkije zich wetenschappelijk zo onnozel gedraagt. Vanuit de absurditeit om de islam in ere te houden. Waar doel ik op? Op dat primitieve domme heidense gebruik van het symbool van de halve maan in de vlag. De halve (rode) maan wordt in de moslimwereld nota bene ook als mede menselijke gelijkwaardigheid gezien aan de rest van de wereld die als hulporganisatie is uitgerust met het Rode Kruis.
Betekenis van TURKSE vlag.

Afbeelding

De vlag van Turkije bestaat uit een witte wassende maan en een eveneens witte ster in een rood veld. Aan de linkerzijde van de vlag is een smalle witte verticale band. De vlag is sinds de stichting van Turkije als nationale vlag in gebruik en was daarvoor de vlag van het Ottomaanse Rijk. De vlag werd door de Turkse Republiek pas op 29 mei 1936 vastgelegd, waarna men in de jaren erna aanvullende wetgeving aannam.
De vlag van Turkije wordt Ay Yildiz genoemd in het Turks. Het betekend; "maan ster". De rode kleur is gekozen omdat het een prominente kleur is in de Turkse geschiedenis. Het rood staat voor de vele doden die zijn gevallen tijdens de Turkse onafhankelijkheidsoorlog. De maan en de ster staan vaak bekend als Islamitische symbolen, worden al heel lang gebruikt in Turkije. Het was al een belangrijk symbool voor Turkije nog voor het ontstaan van de Islam!

De betekenis van de symbolen en kleuren van de Turkse vlag zijn niet eenduidig uit te leggen en er worden dan ook diverse betekenissen aan toegekend, zoals dat de halve maan een heilig symbool zou zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zes Koranversen van de dag: De mensen 114:1 t/m 114:6
1. Zeg: Ik zoek toevlucht bij de Heer der mensen, -
2. De Koning er mensen,-
3. De God der mensen,-
4. Voor het kwaad van de inblazer, de achtersluiper,
5. Die inblaast in de borsten der mensen,
6. Zowel de djinn als de mensen.
Kunnen wij ons voorstellen dat deze onzin van een almachtige god afkomt? Natuurlijk niet. Wij gebruiken ons gezonde verstand en zijn vandaar ook - god-zij-dank - gevrijwaard van het verschrikkelijke kwaadaardige achterlijke heidense mensonterende islamvirus.

Deze topic heet: Koranvers van de dag. Maar ik wil u niet teleurstellen door slechts het ene vers van de zes te noemen, en u de andere vijf te onthouden die blijkbaar in onderlinge samenhang iets van de wijsheid, of moeten we zeggen onnozelheid, van de ongeletterde Mohammed moeten uitstralen.
Dat mohammedanen tot het meest gelouterde beklagenswaardige ongeletterde volk behoren, dat hun culturele achterstand decennia lang heeft voortgebracht, moge duidelijk zijn en aan geen enkele twijfel worden overgeleverd.

De mohammedaan met enige kennis van zaken zal moeten vaststellen dat alles wat met islam te maken heeft, berust op een armetierig restant van de met het stenen tijdperk te vergelijken woestijnbeschaving waaruit de achterlijkheid van islam tot bloei is gekomen, en waarbij islam nog het meeste weg heeft van ons onkruid waarvan wordt geadviseerd dit zo snel mogelijk uit te roeien.

Ik wil een ieder er nog aan herinneren dat de Koran geschreven is door het namens Mohammed tot stand gekomen verzinsel Allah, een wereldwijde luchtspiegeling, die door ALLE mohammedanen vereerd wordt met een vijfmaal daags ritueel op de grond met de handen gestrekt naar voren waarbij het achterwerk de symbolische dubbelfunctie vervult van de menselijke uitlaat in combinatie met ontvangstkanaal voor de penetrerende zegeningen van het scheppingswonder van Mohammed, in islam-kringen beter bekend als Allah.

In vers 1 van de allerlaatste sura in de Koran wordt de mohammedaan bevolen het volgende te zeggen: "Ik zoek toevlucht tot de Heer der mensen."

Eigenlijk is dat boek Koran geniaal. Om als eerste deel van de laatste sura in de Koran de mohammedaan, die het leest, aan te sporen om zijn heil, zijn toevlucht, bij de niet-moslims te zoeken: de joden, de christenen en de atheïsten. Als Allah almachtig was geweest, had hij er nog deze twee plaatjes aan kunnen toevoegen om ALLE mohammedanen vertrouwd te maken met hun toekomstbeeld: PARASITEREN op onze kenniseconomie en beschaving. We hebben dus in volgorde gelezen over de Heer, Koning, en God der mensen. Namen zijn angstvallig weggelaten omdat niet Mohammed, noch zijn knecht Allah in de toekomst konden kijken.

Afbeelding

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Zes Koranversen van de dag: De mensen 114:1 t/m 114:6
In het Arabisch rijmt het trouwens. Mag ik een dichterlijker vertaling suggereren?

Zeg:
ik zoek mijn heil
bij de heer van de mensen
de koning van de mensen
de god van de mensen
tegen het kwaad
het gefluister van de slang
hij die fluistert
in het hart van mensen
van djinns en mensen


Je ziet hier een typisch kenmerk van de islam: de schuld ligt bij de ander, in dit geval bij de slang. De moslim volgt daarmee het voorbeeld van Eva die de slang de schuld gaf, en van Adam die Eva de schuld gaf. Jezus zei: Bekeer je! Bied weerstand! Wees zout! Daar kunnen we in deze tijden een boodschap aan hebben.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef: Je ziet hier een typisch kenmerk van de islam: de schuld ligt bij de ander, in dit geval bij de slang. De moslim volgt daarmee het voorbeeld van Eva die de slang de schuld gaf, en van Adam die Eva de schuld gaf. Jezus zei: Bekeer je! Bied weerstand! Wees zout! Daar kunnen we in deze tijden een boodschap aan hebben.
Precies Ali Yas! Zo kennen wij de Marokkaanse moslims. Altijd de schuld aan een ander geven. Je moet toch wel uit een miserabel nest van achterlijke culturele gewoonten komen om nooit eens in de spiegel te durven kijken vanwege angst jezelf te herkennen als een ondergeschoven met het badwater weggegooid kind, gehersenspoeld door een tweedehandse schaamhaarlappenreligie. Zelfs door een moskee-vader opgevoede Kutmarokkaan zal, wanneer hij op heterdaad van diefstal wordt betrapt, nog glashard blijven ontkennen. Desnoods betrekt zijn familie er joden bij door te verwijzen naar een joods complot. Dus iedereen die dit leest: stem 15 maart op de PVV. Voor minder Marokkanen. Immers, bijna alle Marokkanen zijn botergeil op de vieze smerige historische Arabische pedofiel, sadist en oorlogscrimineel Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Koranvers van de dag

Bericht door sjun »

En dat is toch op zijn minst opmerkelijk. Hun betovergrootouders -of iets verder terug omdat de geberaties daar elkaar 'wat' sneller opvolgen- hebben nog gevochten tegen arabiserende bezetting die ten koste ging van de muzikale en kleurrijke cultuur van de Imazighen (vrije mensen). Maar kennelijk hebben deze nazaten dermate weinig historische en culturele bagage dat ze zich ook nog elders inspannen om de cultuur en mores van hun land bezettende onderdrukkers te verspreiden.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Ali Yas »

Het is een koppig volk. Eerst te koppig om de islam te omarmen, vervolgens te koppig om die islam weer los te laten. Zonder de islam zouden het misschien best stoere mensen zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Koranvers van de dag

Bericht door sjun »

Zonder islam waren het in elk geval vrije in plaats van gebonden en onderworpen mensen die ook anderen trachten te binden in de voorschriften- en plichtenleer die uitgaat van de doodscultus rondom Mohammed.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Het is een koppig volk. Eerst te koppig om de islam te omarmen, vervolgens te koppig om die islam weer los te laten.
Dat is inderdaad . . . HET probleem bij de mensen die de perverse oorlogszieke woestijndrol Mohammed aanhangen. Zij wringen zich nu in onoverzichtelijke bochten om te kunnen ontsnappen aan de werkelijkheid. Maar waarom? Het woord 'minderwaardigheidscomplex' heb ik al eerder gehoord. Ik denk dat ik het antwoord niet schuldig hoef te blijven en met mij geen van jullie.

Als de mensen, die zich moslim noemen, maar de facto mohammedaan zijn, in de laatste paar honderd jaren ook maar iets van een noemenswaardige bijdrage hadden kunnen leveren aan onze kenniseconomie en progressieve beschaving van kunst, cultuur, muziek, wetenschap, innovatie, de vele ontdekkingen en levensvreugde, dan, ja dan had men zich makkelijker kunnen bevrijden van het benauwende juk van islam op de schouders. Haal je islam en de Arabische pedofiele terroristische oorlogscrimineel Mohammed weg uit hun gedachtegoed, wat blijft er dan nog over voor de aanhanger van de armoedige achterlijke tweedehands baggerreligie islam? Niets toch? Helemaal niets. Met de moslim stort het huis islam als een kaartenhuis in elkaar.

De islam en Arabische zandbak-terrorist Mohammed zijn de enige strohalmen waaraan mohammedanen (moslims in de volksmond) nog hun twijfelachtige respect kunnen ontlenen. Niet aan enige prestatie van formaat.

Aansluitend hierop kent de ene moslim de andere moslim zoals destijds de nazi's elkaar herkenden aan het hakenkruis-symbool, bevestigd om de arm. In de moslimwereld houdt men elkaar angstvallig in de gaten. Het is net zoals bij de Jehovah's Getuigen: wie zich afkeert van het geloof van de Getuigen telt niet meer mee en wordt uitgesloten, zoals nu gebeurt bij Wilders door bijna alle andere politieke partijen van naam.

Dit alles geeft begrip bij de psychiater, maar kan geenszins moslims en Jehovah's Getuigen het recht geven te parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Haal je islam en de Arabische pedofiele terroristische oorlogscrimineel Mohammed weg uit hun gedachtegoed, wat blijft er dan nog over voor de aanhanger van de armoedige achterlijke tweedehands baggerreligie islam?
Je bedoelt misschien dat ze dan iets gaan missen waaraan ze hun eigenwaarde ontleenden. Tja, dat is even slikken. Maar daarna kunnen ze beginnen de mensen te worden zoals God ze bedoelt heeft. Ik geloof dat er heel veel potentieel zit. Ayaan bijvoorbeeld heeft na haar afscheid van de islam een hoop bereikt. Jammer alleen dat haar kwaliteiten door de bukkende en linksdraaiende Nederlandse politiek niet werden gewaardeerd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Haal je islam en de Arabische pedofiele terroristische oorlogscrimineel Mohammed weg uit hun gedachtegoed, wat blijft er dan nog over voor de aanhanger van de armoedige achterlijke tweedehands baggerreligie islam?
Je bedoelt misschien dat ze dan iets gaan missen waaraan ze hun eigenwaarde ontleenden. Tja, dat is even slikken.
Het heeft hetzelfde effect op mohammedanen als wanneer aangetoond zou worden dat de aarde plat is.
Maar daarna kunnen ze beginnen de mensen te worden zoals God ze bedoelt heeft.
Ken jij soms zo iemand?
Ik geloof dat er heel veel potentieel zit. Ayaan bijvoorbeeld heeft na haar afscheid van de islam een hoop bereikt.
Er zijn inderdaad een paar ex moslims die het heel erg goed doen. Maar wat helpen nu in de naam van Allah een paar koude druppels op een gloeiende plaat islam?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koranvers van de dag

Bericht door Ariel »

Ter waarschuwing :unhappy: en ter vermaak. :smile7:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Koranvers/Overlevering van de dag

Bericht door King George »

Maar waarom zijn Moslims dan zo not amused als je ze de waarheid over de Islam/Koran/Hadiths vertelt?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie