Vrouwen besnijdenis

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef:Hallo BFA
Bestaat er onderzoek naar sm en of geweld bij besneden mannen?
Ik heb nog nooit mannelijke besnijdenis en SM of buitensporig geweld met elkaar in verband gebracht.

Echte sadisten bestaan bijna niet. Volgens psychologische tests zou + 99% van de mensen tot Masochisme kunnen verleid worden.
De meesten die voor Sadist doorgaan zijn in feite Masochisten die tot het niveau zijn geraakt dat ze er plezier in vinden van en nieuw slachtoffer aan te brengen. Dit plezier ontstaat uit schaamte. (Of het woord plezier het juiste is, is een andere zaak)
Schaamte en de bevrijding van die schaamte door dezelfde of nog beschamender handelingen uit te voeren leidt tot explosiever klaarkomen.

De echte sadist heeft geen geweld onder vorm van zweepjes en zo nodig. De echte sadist heeft genoeg aan het woord om het spel van onderwerping te spelen.
Zweepjes zijn vooral een uitvinding van onze Westerse consumptiecultuur.
Het is de masochist die rites nodig heeft. Die rites ter instelling van schaamte kunnen opgewekt worden via zweepjes of andere attributen. Vergeet niet dat de meesten die sadist spelen, masochisten zijn en ook behoefte hebben aan een rituele invulling.

SM is zoals een drug. Er wordt schaamte opgewekt en de bevrijding leidt tot een explosiever klaarkomen. Zeer snel keert de schaamte onderhouds terug en creëert irritantie. Hetgeen naar het verlangen naar nieuwe bevrijding leidt. Die bevrijding kan gehaald uit een nieuwe sessie.

+99% van de mensen kan tot Masochisme verleid worden. Een goede meester(es) brengt iemand in 3 sessies tot Masochisme.
Net zoals een hersenspoeling die in 3 dagen kan uitgevoerd worden en jaren duurt om van te genezen, indien dit lukt is het bij Masochisme ook zo.

Geïnteresseerd in Masochisme?
Lees: Venus in Bont, van Sader-Masoch. Die schrijver heeft zijn naam aan die sport gegeven met dat boek. (kortverhalen)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Versluierde pijn
Woensdag 31 maart 2010 | Redactie Wereldjournalisten

Versluierde pijn is een boek over een onderzoek naar de psychische gevolgen van besnijdenis bij vrouwen.
'Soms droom ik erover, dan ben ik echt boos en heb ik trillingen', zo zegt een van de 66 geïnterviewde besneden vrouwen in het boek Versluierde pijn. Interviewers uit de eigen gemeenschap spraken voor dit boek met deze meestal goed opgeleide vrouwen uit Somalië, Soedan, Sierra Leone, Eritrea en Ethiopië.

Slechts 5 van de 66 vrouwen geven aan trots te zijn op hun besnijdenis. Bijna alle geïnterviewde vrouwen vertellen dat ze zich schamen bijvoorbeeld bij de dokter, tijdens het zwemmen of als iemand die niet besneden is ernaar vraagt. De meesten hebben er last van (bij vrijen, zwangerschap) en melden nare herinneringen aan de besnijdenis.

De meeste vrouwen beseften pas na aankomst in Nederland dat besnijdenis geen religieus voorschrift is, maar cultureel gebruik. Vrouwen voelden zich bedrogen en zijn boos, vaak op hun mannen, vanwege de pijn die ze hebben bij gemeenschap. Opvallend is dat Somalische vrouwen die boosheid jegens hun echtgenoten niet hebben. De Ethiopische en Somalische vrouwen laten zich slechts kort over die boosheid uit, de vrouwen uit Soedan uiten zich daar veel meer over. De andere vrouwen zitten daar tussenin.

Op 1 na zeggen alle vrouwen dat ze hun dochter niet zullen besnijden.
Een van de belangrijkste conclusies uit het onderzoek luidt dat besnijdenis samenhangt met psychische klachten, maar niet per definitie. Dit hangt af van onder meer de mate van besnijdenis, de partner, de positie in Nederland.

Boek: Versluierde pijn. Een onderzoek in Nederland naar de psychische, sociale en relationele gevolgen van meisjesbesnijdenis - Erick Vloeberghs e.a.
Uitgever: Pharos, te bestellen via: http://www.pharos.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, bestelnr. 9P2009.08 of via (030) 234 98 00

meer Gezondheid »
Bron: Pharos
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef: De meeste vrouwen beseften pas na aankomst in Nederland dat besnijdenis geen religieus voorschrift is, maar cultureel gebruik.
Dit klopt niet helemaal.
Mohammeds eigen woorden zijn: snijdt niet te diep.
Het gebruik is ouder dan Mohammed. Door het niet expliciet te verbannen houdt hij het in stand.
Nooit verbant Mohammed oudere cultureel/paganistische gebruiken en initiaties, maakt deze onderdeel van Islam. Of dit echt uitgevoerd wordt of niet hangt dan vooral af van de culturele erfenis die ter plaatse is en de uitgevaardigde fatwa's.
Mohammed had niet de middelen en de communicatie om Islam te verspreiden zoals hij het zag.
De koran werd overal in de veroverde gebieden in het Arabisch gereciteerd. Niemand wist wat de Koran echt inhield. De mensen bekeerden zich omdat de lasten van ongelovig te zijn anders te groot waren.
Gaven dan de eigen invulling van het vroegere geloof aan Islam. Dit was in bijna alle gebieden Christelijk. In de wisselwerking de eerste eeuw tussen veroverde gebieden en de hartlanden ontstond dan het vredelievende, op Jezus gebaseerde, beeld van Mohammed.
De Koran heeft zijn officiële versie pas een kleine 2 eeuwen na Mohammed gevonden.
Mohammed voegde tijdens zijn leven al juist genoeg wat als waarheid aanzien werd in, in zijn preken. Zette die waarheid op zijn kop door zijn doctrine van oorlog en plunder. Dit werd niet opgemerkt doordat de balans goed was. Omkeringen zijn moeilijker op te merken dan de flagrante leugen.

Jezus keerde zich tegen het religieus establishment en zijn corruptie.
Mohammed hield dit establishment in business. Vandaar dat Mohammed zei: snijdt niet te diep.
Daar besnijdenis niet overal in business was, is dit niet verspreid door Islam.
De vraag is of dit met de huidige communicatiemiddelen zo blijft.

Toen de drukpers uit Europa Turkije bereikte, werd voor het eerst de Koran massaal gedrukt en merkten de Turken dat de eigenlijke doctrine van Mohammed roof en plunder was. Het resultaat van deze kennis was het Ottomaanse rijk.

Met het huidige internet beginnen Moslima's, afkomstig uit streken waar besnijdenis nog nooit gebruikelijk is geweest, door de ontdekking van Mohammed's woorden: snijdt niet te diep. nu en op latere leeftijd achter besnijdenis te vragen om in orde te zijn met de regels van hun religie.

Of besnijdenis wel of niet kan bestreden hangt af van de macht die Islam verkrijgt. Met nog een beetje meer macht, zal én of enkele fatwa's genoeg zijn om Moslima's naar het mes te laten hollen.
Nu heeft Islam nog niet genoeg macht om zulk een fatwa aanvaardbaar te krijgen. De hele strijd die nu tegen FGM gevoerd wordt, kan in de toekomst met een vingerknip ongedaan gemaakt worden. Hangt ervan af welke macht Islam krijgt.

Het staat reeds in het oude testament dat de bastaardzonen van Abraham wildemannen gaan zijn. Dit wildeman kan tijdelijk onderdrukt maar niet veranderd.
Als culturele gebruiken zoals vrouwenbesnijdenis barbaars genoeg zijn zullen ze die behouden, via institutianolisering verspreiden. Als het geschikte ogenblik daar is. (wildemannen voor iets)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Hoewel ik het niet helemaal met je eens ben geef ik je toch mijn complimenten op jouw reactie naar mij. Chapeau!

De Islam is snelgroeiend, dat klopt. Dat komt omdat het het meest toegankelijke geloof is ter wereld. Je kunt in 1 minuut moslim zijn en deze toegankelijkheid speelt de groei in de hand. Velen willen een houvast hebben en worden gelovig.
De keuze is natuurlijk niet eenvoudig want als je Christen wordt dan krijg je er een heel circus bij maar je geslachtsdeel blijft intact integenstelling tot het worden van een Moslim, je weet als man zeker dat je besneden wordt. Vrouwenbesnijdenis zal ook blijven bestaan de komende decennia's. En in worst case scenario wordt het nooit uitgeroeid.

Mijn vrouw en ik zijn bepaald niet ongelukkig samen en hebben nooit een discussie gehad over mijn of haar besnijdenis.
Het is wel besproken maar niet in het kader van een oordeel. Er is in ons geval geen enkele reden om wakker te liggen van onze besnijdenissen.
Ik kan daar verder ook niets aan doen, Ik maak me hier misschien niet geliefd mee maar het is zoals het is. Sorry.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

bertstenders schreef:Hoewel ik het niet helemaal met je eens ben geef ik je toch mijn complimenten op jouw reactie naar mij. Chapeau!

De Islam is snelgroeiend, dat klopt. Dat komt omdat het het meest toegankelijke geloof is ter wereld. Je kunt in 1 minuut moslim zijn en deze toegankelijkheid speelt de groei in de hand. Velen willen een houvast hebben en worden gelovig.
De keuze is natuurlijk niet eenvoudig want als je Christen wordt dan krijg je er een heel circus bij maar je geslachtsdeel blijft intact integenstelling tot het worden van een Moslim, je weet als man zeker dat je besneden wordt. Vrouwenbesnijdenis zal ook blijven bestaan de komende decennia's. En in worst case scenario wordt het nooit uitgeroeid.

Mijn vrouw en ik zijn bepaald niet ongelukkig samen en hebben nooit een discussie gehad over mijn of haar besnijdenis.
Het is wel besproken maar niet in het kader van een oordeel. Er is in ons geval geen enkele reden om wakker te liggen van onze besnijdenissen.
Ik kan daar verder ook niets aan doen, Ik maak me hier misschien niet geliefd mee maar het is zoals het is. Sorry.

De islam net Hotel California van The Eagles. You can check in anytime, but you can never leave. Toegankelijk? Als je eenmaal binnen bent slaat de kluisdeur voorgoed dicht. Dat lijkt wat mij betreft meer op een meesterlijk opgezette val voor mensen die niet goed uitkijken in het leven dan een godsdienst.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef:
Mijn vrouw en ik zijn bepaald niet ongelukkig samen en hebben nooit een discussie gehad over mijn of haar besnijdenis.
Het is wel besproken maar niet in het kader van een oordeel. Er is in ons geval geen enkele reden om wakker te liggen van onze besnijdenissen.
Je maakt me blij. Je geluk werkt aanstekelijk.
Het zou erg zijn moest het anders zijn. Jullie mogen dit nooit tussen jullie beiden laten komen.
Niemand heeft het recht jullie te oordelen op jullie besneden zijn. Laat dit nooit je nachtrust vergallen.
bertstenders schreef:Ik kan daar verder ook niets aan doen, Ik maak me hier misschien niet geliefd mee maar het is zoals het is. Sorry.
Die sorry is voor niets nodig. Hoe zou het, geen van jullie 2 kan er iets aan doen.
Als er mensen zijn die vinden dat dit minder liefde verdient. Dan is dit een teken van bekrompenheid.

En nu een antwoord op de rest.
bertstenders schreef:De Islam is snelgroeiend, dat klopt.
Dat hangt er van af wie de cijfers geeft. Door zijn aantal geboortes is Islam snelgroeiend.
Door het aantal bekeringen wordt het met sneltreinvaart voorbijgestoken daar het Christendom. Z en ZO Azië en Afrika zijn heel snelle groeimarkten voor dit Christendom.
In China is er een nieuw bekeerde groep Christenen die bereid is te vechten voor Jeruzalem.
Ook in de Islamterritoria kent het Christendom veel bekeringen. Verborgen weliswaar, ze zijn er.

De bekeringen die Islam kent hier in Europa en Amerika. Vooral de hobby religieshoppen. 95% valt binnen het jaar terug af.
bertstenders schreef:Dat komt omdat het het meest toegankelijke geloof is ter wereld.
Dit is schijnbaar zo. Tot het ogenblik dat initiaties via de vele dagindelende regels zich kenbaar maken. Dan komt het ogenblik van afval, of voor een heel kleine minderheid fundamentalisatie.
bertstenders schreef:Je kunt in 1 minuut moslim zijn en deze toegankelijkheid speelt de groei in de hand.
Je kan, buiten in de Moderne wereld in een heel leven geen Moslim af meer zijn. zelfs je kinderen niet.
bertstenders schreef:Velen willen een houvast hebben en worden gelovig.
Er is geen geloof aanwezig in Islam. Islamitische grond is niet vruchtbaar om geloof te laten groeien.
Waar geloof heeft vrijheid nodig. Alle rites die in Islam het dagelijkse leven minutieus regelen en de bijhorende dwang laten het ontstaan van geloof niet toe.
Jodendom heeft mensenoffers afgeschaft en rites hervormd. Redenen beredeneerd om onmenselijke wetten van God niet hoeven toe te passen. Dit om geloof en het paradijs op Aarde mogelijk te maken. Dit was hun opdracht van God.
God wierp de mens uit het Aards Paradijs in een hel die hij creëerde met een onmenselijk wetstelsel. De opdracht was hieruit een eigen menselijk aards paradijs te ontwerpen. Mozes heeft die wetten geminimaliseerd tot 10 geboden. De Talmud geeft de vele regels aan die de andere wetten net van toepassing maken.
Christus heft alle offers en rite op. Zijn enige opdracht is van de medemens te houden zoals van jezelf.

Onze maatschappij met al zijn verleidingen is nu in het stadium gekomen dat deze het waarst mogelijke geloof vraagt aan Christenen. Een mens kan van deze maatschappij genieten en Christen blijven.

Islam zoekt de vernietiging van deze maatschappij. Nochtans is het de enige die waar geloof kan laten openbloeien.

Islam zoekt de herinstelling van de wetten zoals bij de zondeval. Islam creëert hierdoor een hel waar geen geloof mogelijk is.

De opdracht was tegengesteld aan wat Islam doet.
bertstenders schreef:De keuze is natuurlijk niet eenvoudig want als je Christen wordt dan krijg je er een heel circus bij
Je krijgt het circus aangeboden. Er is nergens een verplichte voorwaarde van aanvaarding.
bertstenders schreef:je geslachtsdeel blijft intact integenstelling tot het worden van een Moslim,
Christus is an het kruis gestorven om ook dit offer af te schaffen.
bertstenders schreef:je weet als man zeker dat je besneden wordt.
Als je, je volwassen bekeerd. Het kind weet niet echt wat hem te wachten staat.
bertstenders schreef:Vrouwenbesnijdenis zal ook blijven bestaan de komende decennia's. En in worst case scenario wordt het nooit uitgeroeid.
Dit worst case scenario is heel goed mogelijk.
De moderne wereld heeft artificiële voorhuiden ontworpen en vagina reconstructie ontwikkeld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Manon »

Mijn vrouw en ik zijn bepaald niet ongelukkig samen en hebben nooit een discussie gehad over mijn of haar besnijdenis.
Het is wel besproken maar niet in het kader van een oordeel. Er is in ons geval geen enkele reden om wakker te liggen van onze besnijdenissen.
Als vrouw heeft een besneden minnaar een pak voordelen (tot op een bepaalde leeftijd): vooral waar het gaat over te vroege ejaculatie. Op latere leeftijd wordt het dan wel drammen natuurlijk.
Als man lijkt me een besneden vrouw (in de zin van: verwijderde clitoris) iets minder aangenaam. tenzij je samen wil blijven drammen natuurlijk. Op die manier lijkt langdurige sexuele oefeningen wel mogelijk, als je er samen behoefte aan hebt.

Ik zie het echter niet zitten om gedurende een uur of twee de heupoefeningen van mijn besneden minnaar te moeten ondergaan, terwijl ik al tig keer een orgasme heb gehad.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

circe schreef:Ik zie het echter niet zitten om gedurende een uur of twee de heupoefeningen van mijn besneden minnaar te moeten ondergaan, terwijl ik al tig keer een orgasme heb gehad.
Dan zeg je toch dat hij met masturbatie verder moet. Misschien niet de van de eerste keer, uiteindelijk zal hij het graag doen. Je kan hem dit duidelijk maken op een manier dat je minnaar denkt dat het de bedoeling is om hem meer plezier te geven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Manon »

Dan zeg je toch dat hij met masturbatie verder moet.
Met HIJ bedoel je toch: ZIJN hand en arm hoop ik?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Wat zeg ik anders dan jij bedoelt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Manon »

BFA schreef:Wat zeg ik anders dan jij bedoelt.
kwestie van zeker te zijn BFA... Die kramp-arm kan me gestolen worden zie je.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Mijn vrouw heeft maar een gedeeltelijke circumcisie aan haar clitores ondergaan en ik meen me te herinneren dat ik dat al eens duidelijk had gemaakt.
Wat betreft het doe-het-zelven vanwege mijn hoge leeftijd.... hahaha hij is leuk, maar wat dacht je van het feit dat ik voor derde keer getrouwd ben en zij voor de allereertse keer. Dat leeftijdsverschil compenseert veel.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

bertstenders schreef:Mijn vrouw heeft maar een gedeeltelijke circumcisie aan haar clitores ondergaan en ik meen me te herinneren dat ik dat al eens duidelijk had gemaakt.
Wat betreft het doe-het-zelven vanwege mijn hoge leeftijd.... hahaha hij is leuk, maar wat dacht je van het feit dat ik voor derde keer getrouwd ben en zij voor de allereertse keer. Dat leeftijdsverschil compenseert veel.

Ik heb helmaal geen oordeel over grote verschillen van leeftijd in een relatie aan en van welke kant dan ook, maar dit vind ik wel een beetje een heel ranzige opmerking. Dat neigt wel heel erg naar oude bok en pochen over het jonge blaadje en dan nog een bensneden exemplaar ook. Jesses. Wat gaat ons dat aan? Hodu het allemaal lekker waar het hoort. Tussen de eigen lakens.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Chaimae »

Naar verluidt is het aanbrengen van een klein sneedje in de clitoris goed. Het vergroot het seksueel genot van de vrouw. Klopt dit?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Naar verluidt is het aanbrengen van een klein sneedje in de clitoris goed. Het vergroot het seksueel genot van de vrouw. Klopt dit?
Geen idee, maar het lijkt me sterk... Ik geloof dat niet. Men besnijd vrouwen om hun libido to verminderen, en niet om het sterker te maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Naar verluidt is het aanbrengen van een klein sneedje in de clitoris goed. Het vergroot het seksueel genot van de vrouw. Klopt dit?
Geen idee, maar het lijkt me sterk... Ik geloof dat niet. Men besnijd vrouwen om hun libido to verminderen, en niet om het sterker te maken.
Dat is bij het afnsijden van de hele clitoris, maar een klein sneejde schijnt het genot juist te vergroten. Maar kan het ook fout hebben hoor.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Chaimae »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Chaimae schreef:Naar verluidt is het aanbrengen van een klein sneedje in de clitoris goed. Het vergroot het seksueel genot van de vrouw. Klopt dit?
Geen idee, maar het lijkt me sterk... Ik geloof dat niet. Men besnijd vrouwen om hun libido to verminderen, en niet om het sterker te maken.
Dat is bij het afsnijden van de hele clitoris, maar een klein sneejde schijnt het genot juist te vergroten. Maar kan het ook fout hebben hoor. Maar al zou het het genot vergroten, dan vind ik vooralsnog dat het meisje op latere leeftijd zelf moet beslissen of ze al dan wel niet een sneedje in haar clitoris wil.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Dat is bij het afsnijden van de hele clitoris, maar een klein sneejde schijnt het genot juist te vergroten. Maar kan het ook fout hebben hoor. .
Als dat het geval zou zijn dan lieten heel veel seks beluste niet moslim vrouwen een klein sneetje in de clitoris maken, daar kan je vergif op innemen, maar daar hoor ik niks over.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Manon »

Chaimae: het genot wordt niet vergroot door een zeer gevoelig orgaan constant bloot te stellen. Het voorhuidje dient net om die zenuwuiteinden te beschermen zodat ze extra gevoelig kunnen blijven.

Besneden mannen die hun eikel constant blootstellen worden MINDER gevoelig: dit geeft voordelen voor de vrouw als de mannen jong zijn en spoed-ejaculaties krijgen, maar het begint wel wat saai te worden eenmaal ze de vijftig gepasseerd zijn hoor.

als ik van jou was: ik zou mijn clitoris voorhuidje lekker laten zitten waar het zit en het laten doen waar het voor dient: de zéér gevoelige zenuwuiteinden van de clitoris te beschermen en de gevoeligheid te behouden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Hallo Chaimae
Ik heb geen kennis van het effect van een klein sneetje maar ik kan wel een andere ervaring delen. Mijn vrouw is mild besneden, haar clitoris mist een stukje hoewel hij er wel uitziet als een bijna normale, uiterst kleine clitoris, ik denk van ongeveer 3 millimeter grootte of zo iets.
De gevoeligheid van haar clitores is absoluut extreem te noemen. Ik heb zoiets niet eerder meegemaakt.
Een en een is twee zou je denken maar ik heb slechts 1 praktijkervaring dus is dit voor mij nog niet wetenschappelijk aangetoond. Maar je zou gelijk kunnen hebben want bij mijn vrouw is dat dus het geval.
Ik ga ook eens zoeken op het Inet over dit onderwerp maar ik vraag me af of er onderzoeken zijn. Jij vertelde dus dat de clitores gevoeliger zou worden, dat moet je dan toch ook ergens gehoord of gelezen hebben. Vertel eens over jouw bronnen.
dag, Bert
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Chaimae »

Bedankt voor het antwoord. Ik weet niet meer hoe ik dit weet, het is echt zo lang geleden. Maar ik weet gewoon dat een klein 'onschuldig' sneedje het genot zou versterken.
Laatst gewijzigd door Chaimae op vr apr 02, 2010 5:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Eliabe »

Ja hoor. Chaimae heeft haar stokpaardje weer gevonden. Als het maar over de kut gaat.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Chaimae »

Eliabe schreef:Ja hoor. Chaimae heeft haar stokpaardje weer gevonden. Als het maar over de kut gaat.
En onze Eliable houdt het stokpaardje van Chaimae nauw in de gaten en is er als de kippen bij. Het zou me niks verbazen als jij schuimbekkend en met een stijve achter die computer van je zit. Miezerig ventje. Fuck toch een eind op.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Eliabe »

Chaimae schreef:
Eliabe schreef:Ja hoor. Chaimae heeft haar stokpaardje weer gevonden. Als het maar over de kut gaat.
En onze Eliable houdt het stokpaardje van Chaimae nauw in de gaten en is er als de kippen bij. Het zou me niks verbazen als jij schuimbekkend en met een stijve achter die computer van je zit. Miezerig ventje. Fuck toch een eind op.
Hap.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Chaimae schreef:Maar ik weet gewoon dat een klein 'onschuldig' sneedje het genot zou versterken.
Weet je dit zeker?
Er zijn vrouwen met een piercing in de clitoris.
Bij sommige stammen doorboren ze de eikel en steken er een stuk hout door omdat dit meer genot zou geven.
Ik ben hier al toch niet zo zeker van.
Toen ik eens met een Gentse punkgroep in Parijs was, heeft de zanger backstage een veligheidsspeld door zijn eikel gestoken.
Om te bewijzen dat Gentse punkers straffer waren dan Parijse.En ook door het verhaal van die stammen.
Zijn vriendin heeft hem een tijdje later toch verlaten.
Ik denk niet dat dit meer genot in veel gevallen een sprookje is.

Misschien ken je iemand met een piercing en kan je even informeren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie