Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Waarschuwing..Trouw niet als westerse vrouw met een moslim.

Bericht door sjun »

Verspreid deze kennis onder vrienden bekenden, famile, buren en collega's want door de geregisseerde en gekochte media worden zij niet voorgelicht. Mogelijk kan er hierdoor tijdig langs politieke erg een beschaafde oplossing gevonden worden. Ontstaat de situatie van ieder voor zich zoals die al in Griekenland en op sommige plekken in Zuid-Italië gespot is, dan moeten er vuile handen gemaakt worden om te kunnen overleven en en leefbare toekomst veilig te stellen. Laat niemand dan nog kunnen zeggen 'van niets geweten' te hebben.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw niet als westerse vrouw met een moslim.

Bericht door Ariel »

Het verhaal van Laura Plummer krijgt een update. Haar ( kuch) "Egyptische echtgenoot" is verdwenen, en zal haar niet bezoeken in de gevangenis.

'He's disappeared and won't visit her in prison': Egyptian 'husband' abandons British wife facing the death penalty for smuggling 290 painkillers into Red Sea resort for him
He has vanished from the resort of Hurghada and has had no contact with her family while she languished in jail fearing for her life.

Caboo, 34, is said to have fled back to his home in the city of Luxor days after Plummer was arrested.

A police source said Caboo had not visited Plummer at the prison where she is being held in a 15ftby 15ft cell with 25 other women.

Police sources said Caboo would have known they are banned when he asked his 'wife' to bring them into the country.

'If it's believed she brought them for her husband she will still be jailed.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw niet als westerse vrouw met een moslim.

Bericht door Ariel »

’Stagebegeleider’ Marlon G. had al een ellenlang strafblad toen de politie hem april vorig jaar aan de kant zette in Eindhoven. Op de achterbank zat een 16-jarig meisje in boerka. Ze bleek al een tijd vermist. De Amerikaanse Amsterdammer zou haar hebben vastgehouden in België, onder bedreiging met geweld. De man zou haar daar hebben voorbereid op een vertrek naar Syrië. In de Bengaalse moskee zouden de twee in de echt zijn verbonden volgens het islamitisch recht. Dit zou zijn gebeurd tussen 23 juli en 15 augustus 2016.

Wat is het toch met die naieve blonde pubers die zich zonder zich te verdiepen in Islam moslim worden en zich dan storten in een islamitische huwelijk. Volgens Marlon G was de trouwceremonie in België niet echt, maar een repetitie.
jihadbruid (16): 'Ik was zijn fokkonijn'

Tegen een 39-jarige Amsterdammer die een 16-jarig meisje dreigde mee te nemen naar Syrië voor de jihad is vandaag drie jaar celstraf plus tbs geëist.

Volgens de officier van justitie bij de rechtbank in Den Bosch werd het kwetsbare meisje uit het Brabantse Heesch gedwongen om met de man te trouwen. Ze werd in Antwerpen vastgehouden als voorbereiding op een reis naar het strijdgebied.

De aanklager beschuldigt de man van ontvoering en deelname aan een terroristische organisatie. Als hem geen tbs wordt opgelegd, dan vindt het OM dat G. vijf jaar achter de tralies moet verdwijnen.

Mishandeld en gehersenspoeld
Het meisje was in de zomer van 2016 drie weken vermist. Ze was al eerder bekeerd tot de islam en had verdachte Marlon G. op internet leren kennen. Ze zegt dat hij haar heeft meegenomen naar Antwerpen en dat ze daar werd vastgehouden, mishandeld en gehersenspoeld. Ze moest zich bedekt kleden en zegt dat ze met hem in een moskee moest trouwen.

Op 15 augustus 2016 durfde ze de Belgische politie te bellen en kon ze worden bevrijd. Aan de politie vertelt ze dat ze onder meer met een riem is mishandeld. Op haar rug staan striemen en ze zit onder kneuzingen en blauwe plekken.

Ik was zijn fokkonijn

G. werd diezelfde maand aangehouden. ,,Ik leef nog elke dag in angst en zal nooit meer de oude worden", zo zegt het meisje in een slachtofferverklaring die wordt voorgelezen door de officier van justitie. ,,Hij wilde in het kalifaat vechten, ik moest voor de kinderen zorgen. Ik was zijn fokkonijn."

Moe

De Amsterdammer werd in mei nog op vrije voeten gesteld, in afwachting van zijn rechtszaak. Die schorsing van zijn voorlopige hechtenis werd in de zomer teruggedraaid, nadat een vrouw uit Nootdorp hem beschuldigde van mishandeling en verkrachting. Volgens het OM laat G. een spoor van angstige vrouwen achter zich. Hij legt steeds contact via een website waar met name moslima's chatten.

De Amsterdammer werd op jonge leeftijd door zijn moeder in de Bijlmer verlaten. Zijn vader is nooit in beeld geweest. Hij bekeerde zich in 2011 tot de islam, ontwikkelde een asociale, narcistische persoonlijkheid en werd zeer gevoelig voor vermeende discriminatie vanwege zijn geloof. Het leverde hem een stevig strafblad op. Naast een veroordeling tot vijftien maanden in Duitsland voor een vergelijkbaar delict heeft hij negen jaar gevangenisstraf gekregen in 2002. Voor welk delict is onduidelijk.

De Amsterdammer stelt dat zowel het meisje uit Heesch als de vrouw uit Nootdorp liegt. Naar de behandeling van zijn rechtszaak wilde hij volgens zijn advocaat niet komen. ,,Hij is moe van de hele zaak."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Ariel »

Vrouw bekeert zich tot islam maar is volgens man niet volgzaam genoeg. Hij besluit haar eens en voor altijd op haar plaats te zetten

Ze hadden al flink wat ruzie gemaakt omdat ze ondanks zijn verbod haar familie en vrienden bleef zien. Maar toen de Britse Sinead Wooding (26) ook nog eens besliste om opnieuw westerse kleren te gaan dragen, knapte er iets in het hoofd van haar man Akshar Ali (27). En hij besloot om haar eens en voor altijd te laten zien wie de baas was.

Hun relatie was nochtans mooi begonnen. Sinead ontmoette Akshar nadat ze zich bekeerd had tot de islam en haar naam veranderde in Zakirah. Akshar had een eetkraampje op een indoormarkt in Leeds en na een poos besloten ze te trouwen en voor kinderen te gaan. Het werden er vier.

Maar al snel ging het bergaf met het huwelijk. Dat werd vijandig en bij tijden zelfs gewelddadig. Een van de discussiepunten was dat Sinead bleef afspreken met enkele familieleden en vrienden, ondanks een verbod van haar man. En dat ze besloten had om weer westerse kleren te gaan dragen.

Het koppel was op 11 mei op bezoek bij een vriend van Akshar – Yasmin Ahmed (27) – toen er weer ruzie ontstond, in de keuken van de woning. Daarna volgde een klap. Ahmed ging kijken en bij zijn terugkomst vertelde hij iedereen dat Sinead tegen een deur was aangelopen, maar dat alles oké was. Toen Akshar even later ook weer verscheen, zei hij dat zijn vrouw weg was gegaan. “Maar Sinead heeft het huis nooit meer levend verlaten”, aldus openbare aanklager Nicholas Campbell, tijdens het proces rond de zaak dat nu van start is gegaan.

Volgens hem kreeg Sinead verscheidene klappen op het hoofd, vermoedelijk met een klauwhamer. Daardoor brak haar schedel op enkele plaatsen. Vervolgens kreeg ze een reeks messteken, nadat ze eerst de keel was overgesneden. “Als ze nog bij bewustzijn was toen de steekpartij begon, zal ze niet meer om hulp hebben kunnen roepen”, zegt Campbell, die Akshar en Yasmin als moordenaars aanwijst.

Na de feiten werd het lichaam van de vrouw naar de kelder gebracht en daar bleef het twee dagen liggen. Samen met zijn moeder en broer bedacht Akshar intussen hoe ze zich van het lijk konden ontdoen. Uiteindelijk verpakten ze het, bonden ze er een koord rond en droegen ze het vroeg in de morgen van zondag 14 mei het huis uit. Vervolgens reden ze naar een bos ten noorden van Leeds – Adel Woods – waar ze het lichaam in brand staken.

Studente
Wat ze niet wisten, was dat een studente die naast Yasmin woonde, alles had gezien. Lydia Gunning was die zondagochtend wakker geworden van lawaai op straat en ze had gezien hoe twee personen langs de achterkant van het huis naar buiten kwamen en iets droegen dat op een lichaam leek. “Elk droeg een kant en dat ging moeizaam”, aldus Campbell. “Het lichaam leek in een laken of een tapijt te zitten en ze legden het in de koffer van een wagen. Mevrouw Gunning vond dat vreemd, maar er gebeurden nog wel andere vreemde dingen in de buurt en daarom ging ze weer naar bed.”

Toen ze later die dag de politie zag, besloot ze toch te vertellen wat ze had gezien. Uiteindelijk werd het lichaam van Sinead dezelfde dag nog gevonden.

Moeder
Akshar en Yasmin ontkennen de moordbeschuldigingen. Ook drie andere verdachten staan terecht tijdens het proces. Asi (21) – de broer van Akshar – Aktahr Bi (45) – de moeder van Akshar – en Vicky Briggs (25) worden ervan beschuldigd dat ze de twee moordenaars hielpen bij het opruimen van het lichaam. Het proces gaat de komende dagen verder.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw niet als westerse vrouw met een moslim.

Bericht door Ariel »

Ariel schreef: Laura Plummer is gearresteerd in Egypte toen ze haar "man " opzocht. Haar 'man" heeft rugklachten , en zij nam vanuit Engeland tramadol tabletten voor hem mee. Zodra ze arriveerde in Egypte heeft de politie haar opgepakt en in de gevangenis gegooid. Ze riskeert volgens Britse media 25 jaar celstraf. Of nog erger: de doodstraf.
Hoe liep het af met de naieve Laura Plummer die zo verliefd werd op, en trouwde met een knappe, maar hersenloze Egyptenaar.

Niet goed dus. De rechter veroordeelde Laura tot een celstraf van drie jaar.

British tourist gets THREE YEARS in Egypt's hellish prisons where she'll be held in filthy cramped cells with 25 other inmates after 'accidentally' pleading guilty to smuggling drugs into the country
Either today or tomorrow, she will be sent to either Qena prison or the al-Qanater prison in Cairo.

Prisons in Egypt have been repeatedly exposed as hellishly filthy.

Al Jazeera interviewed an inmate from al-Qanater prison - which is used for both political prisoners and for regular criminals - who said it was 'full of cockroaches' and 'disgusting'.

She said everything was dirty and she regularly felt intimidated by other prisoners.

Esraa el-Taweel told the broadcaster: 'The prison is scary and horrible. A different world - some [prisoners] are caught for using drugs, some for being prostitutes, some for pickpocketing, and others for stealing public funds.

'I have seen strange people and heard very strange stories. This cell is disgusting, full of cockroaches. Everything here is disgusting and life here is very difficult.'

Al Jazeera, which is based in nearby Qatar, also published a more general story about the state of Egyptian prisons in 2014.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Ariel »

Dit is Carla. Zij is wel heel blij met haar moslim man.

Afbeelding
Dit is haar verhaal...

Carla (64) bekeerde zich op haar vijftigste tot de islam. Ze is getrouwd met de 28 jaar jongere Fouad en heeft een volwassen zoon uit een eerdere relatie. Begin dit jaar verscheen over haar de Viceland-documentaire I love my Muslim.

Carla: "Van huis uit ben ik katholiek maar de heilige geest vond ik maar een vaag iets en het feit dat je moest biechten bij een 'normaal' iemand vond ik vreemd.

GESCHIEDENIS
Mijn zoon heb ik daarom vrijgelaten in zijn keuze. Hij werd katholiek. Hij vond het moeilijk toen ik me bekeerde tot de islam, maar inmiddels heeft hij het volledig geaccepteerd. Af en toe neemt hij zelfs een mooie hoofddoek voor me mee. Ik leerde de islam kennen dankzij mijn zoon, grappig genoeg.

Zo’n vijftien jaar geleden studeerde hij geschiedenis en moest hij zich verdiepen in allerlei geloven. Ik keek in zijn boeken en die over de islam spraken mij enorm aan. Ik wilde er meer over weten. Destijds verhuurde ik kamers aan toeristen en een van hen was Fouad uit Libië. Ik dacht: 'Yes, eindelijk iemand die ik het hemd van het lijf kan vragen!'

LEEFTIJDSVERSCHIL
Al snel raakten we tot over onze oren verliefd. Klein probleem: hij was 22 en ik 50. Maar waar ik mij ontzettend jong voel, is hij af en toe net een oude man. We hebben samen zo’n band opgebouwd, dat is met geen woorden te beschrijven.

Maar door het leeftijdsverschil lopen we wel tegen muren aan. Zo wil Fouad graag kinderen, maar die kan ik hem niet meer geven. Daarom heb ik voorgesteld dat hij er een vrouw bij zoekt.

ALLAHU AKBAR
Tot nu toe zonder succes - om de een of andere reden worden die vrouwen steeds jaloers op mij - maar we zetten de zoektocht voort. Ik weet hoe mooi het is om iets van jezelf op de wereld te zetten. Dat wil en kan ik hem niet onthouden.

Hier moslima zijn is soms lastig. Zeker na een aanslag merk ik dat mensen bang zijn. Als mijn telefoon afgaat met een zangerig Allāhu akbar doen veel mensen een stapje achteruit. Dat doet pijn. Als je puur en alleen naar de Koran kijkt, is de islam een prachtige godsdienst.

HOOFDDOEK
Het heeft mij enorm veranderd. Waar ik vroeger dronk, jointjes rookte en in nachtclubs danste - wat ik overigens voor geen goud had willen missen - ben ik nu veel rustiger. Ik neem het leven zoals het komt.

Mijn hoofddoek vind ik geen vorm van onderdrukking. Niemand heeft tegen mij gezegd dat ik 'm móest dragen, ik heb er zelf voor gekozen. Ik merk wel dat mensen me soms nakijken, maar dat kan me niet zoveel schelen. Voordat ik me bekeerde had ik apart haar en aparte kleding - toen keken ze ook, haha!"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door King George »

Tegen knettergekte is geen kruid gewassen. Zelfdegeneratie ten top.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Dit is Carla. Zij is wel heel blij met haar moslim man.

Afbeelding
Het gevoel voor humor kan God niet ontzegd worden.
Jammer voor God deel ik zijn humor niet. Wel zijn ongeloofwaardigheid.

Zij was katholiek. Hij is moslim. Voor de geit geldt de aantrekkelijkheid van een groen blaadje net zo goed als voor de bok. Je schiet echter een bok wanneer je een verlept verschraald bruin pokdalig blad aan de levensboom aanziet voor een smakelijk groen blaadje. Voor wat de bok betreft kan ik daarom refereren aan het feit dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims' die een stevige reputatie in de westerse wereld hebben opgebouwd als islamitische geitenneukers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Ariel »

Twintiger mishandelt zwangere vriendin omdat ze zich niet wilt bekeren

De correctionele rechtbank van Tongeren heeft een 29-jarige Genkenaar veroordeeld tot een gevangenisstraf van zes maanden en een boete van 800 euro omdat hij zijn zwangere vriendin heeft mishandeld. Het meisje heeft ondertussen alle contact met de man verbroken.

De Genkenaar van Turkse afkomst was de leraar Arabisch van het streng katholieke meisje toen ze een relatie kregen. Zowel de ouders van het meisje als die van de Genkenaar waren vanaf het begin tegen de relatie. De ouders van het meisje wilden dat hun dochter naar een klooster in Italië trok.

Toen bleek dat het meisje zwanger was, wilden de ouders dat de moslim zich bekeerde tot het christendom omdat het kind gedoopt moest worden bij de geboorte. Volgens de procureur wilde de Genkenaar echter dat het meisje zich bekeerde tot de islam. Dat zorgde in mei vorig jaar voor zo veel stress bij het koppel dat de man het meisje sloeg.

Toen het koppel niet kwam opdagen voor een feestje bij de ouders van het meisje kwamen de ouders hun dochter halen uit de woning van de Genkenaar. Kort daarop verhuisde het hele gezin naar Italië en verbrak het meisje alle contact met de Genkenaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door King George »

Dus wederom: Bezint eer ge met een Muzelman begint.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door King George »

Ze was zo verliefd op Mohammed en kijk wat er toen gebeurde; Zo zie je maar weer: Bezint eer ge met een Muzelman begint!


  • Getuigenis van Nederlands meisje: hoe de 13-jarige Sterre tot prostitutie werd aangezet

    Renate van der Zee 23 juni 2018 09u39 Bron: De Volkskrant

    De Nederlandse Vwo-scholiere Sterre werd het slachtoffer van seksuele uitbuiting. De man die daarvoor verantwoordelijk was beschouwde ze als haar grote liefde. Haar verhaal staat voor dat van honderden Nederlandse meisjes, die vaak geen aangifte willen doen.

    ‘Het was een vrijstaand huis. Ik weet niet hoe het er beneden uitzag, want ze namen me altijd meteen mee naar boven. Daar waren twee grote kamers en één kleine. In de kleine kamer moest ik de lingerie aantrekken die voor me klaar lag. Daarna moest ik naar een van de andere kamers, waar een groot bed stond. Daar was de man die die avond voor mij had betaald. Ik was 13 jaar oud.’

    Zo begint het verhaal van Sterre. Of nee, het begint eigenlijk eerder. Met een gevoel van ontreddering na de vechtscheiding van haar ouders. En met Maarten, de jongen die zei dat hij haar bijzonder vond. Terwijl ze gewoon een meisje uit een provinciestad was. Een meisje dat naar het vwo ging en op tennis zat.

    Toch werd ze van haar 13de tot haar 17de tot betaalde seks gedwongen.

    Vorig najaar bleek dat seksuele uitbuiting van minderjarigen veel vaker voorkomt dan tot dusver werd aangenomen op basis van het aantal meldingen. De Nationaal Rapporteur Mensenhandel deed toen voor het eerst een schatting van het aantal Nederlandse meisjes dat slachtoffer wordt: 1.320 per jaar. Dat is meer dan tien keer zo veel als het aantal meldingen dat in 2017 binnenkwam bij het Coördinatiecentrum Mensenhandel. Afgezet tegen de 650 middelbare scholen die Nederland telt, zou dit betekenen dat er op elke school gemiddeld twee meisjes rondlopen die slachtoffer zijn van seksuele uitbuiting.

    Slechts 10 tot 20 procent van de minderjarige slachtoffers doet aangifte. Vorige week werd bekend dat politie en hulpverleners zelfs een dalende trend menen waar te nemen. Minderjarigen zien zichzelf vaak niet als slachtoffer of laten zich weerhouden door angst voor hun uitbuiter – zo staat te lezen in Aangifte doe je niet, een rapport van het CKM, een kenniscentrum op het gebied van kinderhandel en mensenhandel.

HLN.be
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Ariel »

King George schreef: Zo begint het verhaal van Sterre. Of nee, het begint eigenlijk eerder. Met een gevoel van ontreddering na de vechtscheiding van haar ouders. En met Maarten, de jongen die zei dat hij haar bijzonder vond. Terwijl ze gewoon een meisje uit een provinciestad was. Een meisje dat naar het vwo ging en op tennis zat.

Toch werd ze van haar 13de tot haar 17de tot betaalde seks gedwongen.

Maarten? Weten jullie dat zeker Volkskrant ? Maarten ? :shock: Of is dat een gefingeerde naam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Ariel »

Vrouw voor ogen dochter (3) neergestoken door Libiër in Torhout

In het West-Vlaamse Torhout is een 34-jarige vrouw levensgevaarlijk gewond geraakt nadat ze werd neergestoken door haar vriend, een man van Libische afkomst. De 3-jarige dochter van het slachtoffer zag alles gebeuren. Enkele uren eerder werd de vrouw nog gewaarschuwd voor de agressieve Libische man. “Hij gaat jou vermoorden.”

Het slachtoffer, de 34-jarige Mélissa Rogiers, werkte sinds een maand als verkoopster in de bakkerij waar de steekpartij plaatsvond. Samen met haar 3-jarige dochtertje woonde ze boven de bakkerij, waar sinds kort ook haar Libische vriend introk. Volgens buren maakte het koppel bijna dagelijks hevige ruzie, wat ertoe leidde dat Mélissa vorige week zelfs met een blauw oog in de bakkerij moest staan.

“Hij gaat jou vermoorden”
Woensdagnacht brak een zoveelste hevige ruzie uit, waarbij de Libiër flink tekeer zou gegaan zijn. “Ik twijfelde woensdagnacht eigenlijk om de politie te bellen”, stelt één van de buren aan Knack. “Die man was ook op haar kindje aan het roepen. Het was er echt over.” Zaakvoerster van de bakkerij Marinka Meyers sprak Mélissa de volgende ochtend aan op de zoveelste hevige ruzie.

“Ik heb haar gezegd dat zij hem buiten moest zetten of dat ik het zou doen”, aldus Meyers aan Knack. “Ik kon het niet langer aanzien dat ze zich liet afkloppen. Ik heb letterlijk tegen haar gezegd: hij gaat jou vermoorden.” Enkele uren later werd Mélissa voor de ogen van haar 3-jarige dochter in de bakkerij neergestoken door de Libiër. Hij stak haar verschillende keren in haar buik en zij. Wellicht sloegen zijn stoppen door toen Mélissa hem het huis uit wilde zetten.

Met haar laatste krachten, kroop de vrouw naar buiten in de hoop daar hulp te vinden. “Het was verschrikkelijk”, vertelt een ooggetuige. “Die vrouw was hevig aan het bloeden. Het bloedspoor van aan de toonbank naar buiten toonde aan hoe ze probeerde weg te kruipen.”

De Libiër stond op dat moment rustig een sigaretje te roken tegen de deur van de bakkerij. Hij keek zelfs niet meer om naar zijn vriendin of het kind. “Het was hevig aan het regenen, maar dat leek die man allemaal niet te kunnen schelen. Hij stond daar alsof het hem niets kon schelen. Het kleine meisje bleef maar zeggen dat “mama met haar moest spelen”. Maar zelfs daar reageerde hij niet op.”

Het slachtoffer werd met levensbedreigende verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door King George »

Niet voor niets: Bezint eer ge met een Muzelman begint!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Niet voor niets: Bezint eer ge met een Muzelman begint!
Die wijven zijn van lotje getikt.

Zij verwachten liefde en genegenheid van een lid van de mislukte mensensoort moslims in een ultieme poging toch nog wat van hun leven te maken. Mijn advies bij de gedachte dat liefde voor het andere geslacht meestal niet zonder seks kan, laat seks dan de enige drijfveer verder in je leven zijn en onderga de heerschappij van onderdrukking door de mohammedaan die zo kenmerkend is voor de regeltjes van de Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Mahalingam »

In gelukkige tijden:

Afbeelding
“Ik dacht dat hij me graag zag”: Diane (60) gaf al haar spaargeld uit aan jongere man (26) in Sri Lanka en kreeg deksel op de neus
“Ik voel me dom.” Dat zegt de Schotse Diane De Zoysa (60). Vorig jaar verkocht ze have en goed en reisde ze naar Sri Lanka om bij haar jongere echtgenoot Priyanjana (26) te kunnen zijn. Haar familie en vrienden waarschuwden haar dat het hem alleen om haar geld te doen was, maar ze zette toch door. 100.000 euro spaargeld armer en diep in de schulden keerde ze dinsdag naar huis terug.
[...]
Al snel begon ze te vermoeden dat hij nog een tweede vrouw had. Hij was soms dagenlang weg en ze werd naar eigen zeggen “een gevangene in haar eigen huis”. Het was toen dat ze in zijn persoonlijke spullen een huwelijkscertificaat vond van een man met dezelfde leeftijd als Priyanjana en een vrouw van 18 jaar. Ze kon het niet vertalen, maar vermoedde dat het van haar echtgenoot was.

Op 30 mei vorig jaar liep de situatie plots compleet uit de hand, toen haar man doodgeschoten werd in het huis van een vriend. Diane vermoedt door mannen die hem afpersten. “Ze dachten dat hij rijk was omdat hij een huis en een minibusje had”, zegt ze. “Hij betaalde hen, maar ze wilden meer.”
Na zijn dood kreeg ze ‘huisarrest’ van zijn familie, die maar geld blééf vragen.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-i ... ~a8c91586/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door King George »

Kim Wilde schreef:Never trust a stranger with your heart.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Ariel »

Syriër in Liessel verdacht van zware mishandeling vrouw

Mohammed al K. uit Syrië hangt twaalf maanden cel boven het hoofd, omdat hij in februari vorig jaar in zijn woning in Liessel een vrouw ernstig mishandeld zou hebben. De vrouw, met wie hij al enkele jaren een relatie had, zou volgens haar ook zijn gegijzeld en verkracht. Daarvoor ontbreken volgens het OM echter de bewijzen.

Over wat er die avond en nacht in februari precies is gebeurd, lopen de verklaringen van beiden zeer sterk uiteen. De vrouw zegt dat zij rond middernacht weg wilde, maar dat dit door de man onmogelijk werd gemaakt: de deuren zaten op slot. Tijdens de ruzie die daarop ontstond kreeg zij meerdere kopstoten, werd ze aan haar haren door de woonkamer gesleurd, werd ze geschopt en met haar hoofd tegen een muur geslagen. Bij de mishandeling zou ze ernstig oogletsel hebben opgelopen, waarvoor zij nog steeds behandeld wordt. Ze vreest voor blijvende blindheid.

De verdachte, zelf slechtziend, wierp dinsdag bij de rechtbank in Den Bosch alle beschuldigingen ver van zich af. De vrouw zou in razernij zijn ontstoken toen zij in zijn huis meisjeskleding had aangetroffen. Enkel uit noodweer zou hij zijn vriendin, toen zij hem aanviel, ‘enkele klappen’ hebben gegeven. Na het incident zouden beiden zijn gaan slapen, waarna de volgende ochtend samen een bezoek aan de huisarts werd gebracht, aldus de verdachte.

Boekdelen
Officier van justitie Esther Lodder hecht geen enkel geloof aan zijn verklaringen. De verwondingen die de vrouw had opgelopen, spraken volgens haar boekdelen en vormden het onomstotelijke bewijs van de zware, urenlange mishandeling in de nacht van 24 op 25 februari. En daar past een fikse straf bij, ook al heeft de man een blanco strafblad.

Advocaat Rik van Moll stelde dat de verklaringen van de vrouw het enige bewijsmiddel vormen. Uit medische rapportages blijkt volgens hem dat het letsel veel minder ernstig was. De beschadiging aan haar ogen is volgens Van Moll het gevolg van een ongeneeslijke aangeboren oogafwijking.

Kinderen
De raadsman wees er bovendien op dat de vrouw -die tienduizenden euro's smartengeld van haar ex eist- zijn cliënt jarenlang heeft voorgelogen. Uit de registratie van gesprekken met de politie was hem gebleken dat de vrouw niet 32 jaar oud was, zoals zij tegen Al K. had gezegd, maar 57. De drie mannen die zijn cliënt kende als broers van de vrouw, waren in werkelijkheid haar kinderen. ,,Een vrouw die haar eigen kinderen ontkent, kan over van alles liegen", zei de verdachte aan het eind van de zitting. Uitspraak 16 juli.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
De raadsman wees er bovendien op dat de vrouw -die tienduizenden euro's smartengeld van haar ex eist- zijn cliënt jarenlang heeft voorgelogen. Uit de registratie van gesprekken met de politie was hem gebleken dat de vrouw niet 32 jaar oud was, zoals zij tegen Al K. had gezegd, maar 57. De drie mannen die zijn cliënt kende als broers van de vrouw, waren in werkelijkheid haar kinderen. ,,Een vrouw die haar eigen kinderen ontkent, kan over van alles liegen", zei de verdachte aan het eind van de zitting. Uitspraak 16 juli.
Duidelijk voor mij, gelet de bewijsvoering, gelet de historische gang van zaken, wanneer ik als rechter op 16 juli de volgende uitspraak zou doen:

VRIJSPRAAK!

Ieder logisch denkend mens mag mij gelijk geven. Nadenken! Hersens gebruiken! Rechters zijn daarin niet meer bedreven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: VRIJSPRAAK!

Ieder logisch denkend mens mag mij gelijk geven. Nadenken! Hersens gebruiken! Rechters zijn daarin niet meer bedreven.
Handig dat Syriër Mohammed slechtziende was zodat hij geen verschil tussen een 32- en een 57jarige vrouw kon vaststellen. Anderzijds was hij als slechtziende wél in staat "rake klappen" uit te delen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Waarschuwing..Trouw niet als westerse vrouw met een moslim.

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:’Stagebegeleider’ Marlon G. had al een ellenlang strafblad toen de politie hem april vorig jaar aan de kant zette in Eindhoven. Op de achterbank zat een 16-jarig meisje in boerka. Ze bleek al een tijd vermist. De Amerikaanse Amsterdammer zou haar hebben vastgehouden in België, onder bedreiging met geweld. De man zou haar daar hebben voorbereid op een vertrek naar Syrië. In de Bengaalse moskee zouden de twee in de echt zijn verbonden volgens het islamitisch recht. Dit zou zijn gebeurd tussen 23 juli en 15 augustus 2016.

Wat is het toch met die naieve blonde pubers die zich zonder zich te verdiepen in Islam moslim worden en zich dan storten in een islamitische huwelijk. Volgens Marlon G was de trouwceremonie in België niet echt, maar een repetitie.
jihadbruid (16): 'Ik was zijn fokkonijn'

Tegen een 39-jarige Amsterdammer die een 16-jarig meisje dreigde mee te nemen naar Syrië voor de jihad is vandaag drie jaar celstraf plus tbs geëist.

Volgens de officier van justitie bij de rechtbank in Den Bosch werd het kwetsbare meisje uit het Brabantse Heesch gedwongen om met de man te trouwen. Ze werd in Antwerpen vastgehouden als voorbereiding op een reis naar het strijdgebied.

De aanklager beschuldigt de man van ontvoering en deelname aan een terroristische organisatie. Als hem geen tbs wordt opgelegd, dan vindt het OM dat G. vijf jaar achter de tralies moet verdwijnen.

Mishandeld en gehersenspoeld
Het meisje was in de zomer van 2016 drie weken vermist. Ze was al eerder bekeerd tot de islam en had verdachte Marlon G. op internet leren kennen. Ze zegt dat hij haar heeft meegenomen naar Antwerpen en dat ze daar werd vastgehouden, mishandeld en gehersenspoeld. Ze moest zich bedekt kleden en zegt dat ze met hem in een moskee moest trouwen.

Op 15 augustus 2016 durfde ze de Belgische politie te bellen en kon ze worden bevrijd. Aan de politie vertelt ze dat ze onder meer met een riem is mishandeld. Op haar rug staan striemen en ze zit onder kneuzingen en blauwe plekken.

Ik was zijn fokkonijn

G. werd diezelfde maand aangehouden. ,,Ik leef nog elke dag in angst en zal nooit meer de oude worden", zo zegt het meisje in een slachtofferverklaring die wordt voorgelezen door de officier van justitie. ,,Hij wilde in het kalifaat vechten, ik moest voor de kinderen zorgen. Ik was zijn fokkonijn."

Moe

De Amsterdammer werd in mei nog op vrije voeten gesteld, in afwachting van zijn rechtszaak. Die schorsing van zijn voorlopige hechtenis werd in de zomer teruggedraaid, nadat een vrouw uit Nootdorp hem beschuldigde van mishandeling en verkrachting. Volgens het OM laat G. een spoor van angstige vrouwen achter zich. Hij legt steeds contact via een website waar met name moslima's chatten.

De Amsterdammer werd op jonge leeftijd door zijn moeder in de Bijlmer verlaten. Zijn vader is nooit in beeld geweest. Hij bekeerde zich in 2011 tot de islam, ontwikkelde een asociale, narcistische persoonlijkheid en werd zeer gevoelig voor vermeende discriminatie vanwege zijn geloof. Het leverde hem een stevig strafblad op. Naast een veroordeling tot vijftien maanden in Duitsland voor een vergelijkbaar delict heeft hij negen jaar gevangenisstraf gekregen in 2002. Voor welk delict is onduidelijk.

De Amsterdammer stelt dat zowel het meisje uit Heesch als de vrouw uit Nootdorp liegt. Naar de behandeling van zijn rechtszaak wilde hij volgens zijn advocaat niet komen. ,,Hij is moe van de hele zaak."
Het vervolg op deze zaak:
de rechtbank heeft besloten dat Marlon een religiegek is die verpleging behoeft.
Vier jaar cel en tbs voor Amsterdamse jihadist Marlon G.
Het gerechtshof in Den Bosch heeft de 41-jarige Amsterdammer Marlon G. in hoger beroep veroordeeld tot vier jaar cel en tbs met dwangverpleging. Het hof acht hem schuldig aan het voorbereiden van terroristische misdrijven en het ontvoeren en mishandelen van een zestienjarig meisje.

De rechtbank had de man in 2017 veroordeeld tot twee jaar celstraf wegens vrijheidsberoving en mishandeling van zijn ‘jihadbruid’. G. werd toen door de rechtbank vrijgesproken van terrorisme, maar het hof ziet dat nu anders. Op zijn computer werden namelijk onder meer documenten gevonden met jihadistisch gedachtegoed en informatie voor een verblijf in het strijdgebied in Syrië en Irak. Daarnaast had hij vlaggen van IS en radicaal-islamitische literatuur in zijn bezit.

Op basis van een nieuw rapport naar de geestelijke gezondheid van de man oordeelde het hof verder dat de verdachte een ernstige persoonlijkheidsstoornis heeft en dat de kans op herhaling groot is. Daarom legde het hof hem ook tbs met dwangverpleging op. G. moet ook nog een schadevergoeding van ruim 5000 euro betalen aan het slachtoffer. Het OM had vijf jaar cel en tbs tegen hem geëist.
https://www.parool.nl/amsterdam/vier-ja ... ~bf570b52/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Ariel »

Tja meisje...Had iemand je nu maar gewaarschuwd. Niet dat je dan geluisterd had, maar trouw als westerse vrouw niet met een moslim. Dan gebeuren dit soort dingen.

Dom, dom, dom...
Daniëlle komt elke dag thuis in leeg huis: 'Het went nooit'

De ontvoerde Zeliha (10) en Samiha (8) uit Oud-Beijerland staan na twee jaar eindelijk op de lijst van vermiste kinderen op de website van de politie.

De deuren van de twee kinderkamers staan wagenwijd open. 'Niet zomaar binnenkomen, Zeliha's kamer!', staat er op de linkerdeur. Moeder Daniëlle van der Pligt (40) glimlacht. ,,Zeliha is behulpzaam en vrijgevig, Samiha is een vrije geest en erg dapper.''

Beide bedden zijn netjes opgemaakt en voorzien van nieuwe overtrekken, in felle vrolijke kleuren. De bedjes zijn al meer dan twee jaar onbeslapen. ,,Ik heb zelfs de muren in hun favoriete kleuren geverfd, voor als ze ooit weer thuiskomen.''

Kort na de geboorte van haar twee kinderen breekt de Oud-Beijerlandse Daniëlle met haar vriend Ali, die van Turkse komaf is. Ze voedt Zeliha en Samiha (respectievelijk rechts en links op de foto) op en onderhoudt contact met haar ex zodat haar kinderen een band met hun vader houden. Een aantal keer gaat het gezin, inclusief de vader, gezamenlijk op vakantie naar Turkije.

Afbeelding

Maar in de zomer van 2017 gaat het mis. Op de laatste dag van de vakantie zegt haar ex-vriend dat de kinderen niet terug mogen naar Nederland. Hij bedreigt Daniëlle en eist dat ze afstand doet van het gezag over haar dochters.

,,Onder fysieke en mentale dwang vloog ik alleen terug naar Nederland'', vertelt Daniëlle. ,,Hij zei dat hij mij of de kinderen iets zou aandoen als ik niet luisterde.'' Daarna verbreekt haar ex-vriend het contact en ontbrandt er een juridische strijd.

Het hoogste gerechtshof van Turkije sprak een jaar geleden het verlossende woord: de kinderen horen bij hun moeder en moeten terug naar Nederland.

Spoorloos
Maar van de kinderen en haar ex-vriend was vanaf dat moment geen enkel spoor. ,,Ik weet niet waar hij ze mee naartoe heeft genomen. Dat betekent dat ik ze nu al meer dan een jaar niet heb gezien.‘’ In Turkije is dit jaar de strafrechtelijke procedure begonnen tegen haar ex-vriend en er is een arrestatiebevel uitgevaardigd. Daniëlle schakelde ondertussen ook de hulp van misdaadjournalist John van den Heuvel in.

De Nederlandse politie zegt helaas weinig te kunnen doen. ,,We hebben goed contact met Daniëlle, maar de persoon die de kinderen heeft ontvoerd, is van Turkse komaf. Daarnaast heeft hij de strafbare feiten gepleegd in Turkije'', aldus een agent die betrokken is bij de zaak.

Op de vraag waarom de foto's van de kinderen nu pas op de website van de politie staan, reageert de politie: ,,Dat is een beetje blijven liggen, mooier kan ik het niet maken.''

Daniëlle vindt steun bij haar eigen familie, maar ook bij haar ex-schoonzus, met wie ze goed contact heeft. ,,Mijn ex is razend op zijn zusje. Om haar onder druk te zetten, hield de broer van mijn ex hun demente moeder, mijn ex-schoonmoeder, vast in Turkije. Ze hadden haar opgesloten in huis. Gelukkig hebben we haar daar weg kunnen krijgen.'' Waar haar ex-schoonmoeder en schoonzus nu zijn, wil ze niet zeggen. ,,Maar ze zijn veilig.''

Slopend
Elke dag komt Daniëlle na haar werk thuis in een leeg huis. ,,Je gaat door, maar het went nooit. Slopend, is het.'' Ze werpt een blik op de kast in de woonkamer. De twee fotolijstjes in de kast zijn leeg. De schoolfoto's liggen nog op het politiebureau. De vrolijke gezichten van Zeliha en Samiha zijn sinds deze maand te vinden op de lijst van vermiste kinderen. ,,Daar ben ik ontzettend blij mee. Ik voel me eindelijk gehoord en geholpen.''

Ondanks de pijn, verliest Daniëlle niet de hoop. ,,Ik verwacht van de Nederlandse en Turkse autoriteiten dat zij hun uiterste best doen om mijn kinderen op te sporen. Ik hou vol, al is het het laatste wat ik doe.''
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Tja meisje...Had iemand je nu maar gewaarschuwd. Niet dat je dan geluisterd had, maar trouw als westerse vrouw niet met een moslim. Dan gebeuren dit soort dingen.

Dom, dom, dom...
(zucht . . .) WAAROM?

Ik kan maar één ding verzinnen: zij kon niet aan een normale man komen. En tsja . . . de Turk zal er best aantrekkelijk uitgezien hebben en zich allervriendelijkst - haast onderdanig - gedragen hebben. (in het begin [icon_lol.gif] )
Ze had beter met een Surinamer kunnen trouwen. Die weten niet beter dan dat ze een Nederlandse opvoeding en leerschool hebben doorgemaakt. Was Turkije een kolonie van Nederland geweest . . . misschien kon het anders verkeren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door Pilgrim »

In Denemarken is een Pakistaan veroordeeld voor de moord op zijn Deense vrouw die zich eerder tot de islam had bekeerd

Geplaatst op 29 april 2020

Afbeelding

Een Pakistaan van 39 jaar, die gedurende 10 jaar zijn Deense vrouw had mishandeld alvorens hij haar vermoordde in 2018, is veroordeeld door de rechtbank van Roskilde en wordt na het uitzitten van zijn straf uitgezet. Kamran Khan werd afgelopen vrijdag veroordeeld voor het doodslaan van zijn vrouw Aya Bonde Jensen, 34 jaar oud. Ze was een voormalig schoonheidskoningin en werd in 2018 vermoord in haar huis in Osted in het zuiden van Roskilde.

De Pakistaan van 39 jaar werd schuldig bevonden aan de ernstige mishandeling van zijn vrouw, haar gevangenhouding en vernedering gedurende de 10 jaar voorafgaand aan haar dood. Ook werd hij schuldig bevonden aan de systematische en wrede behandeling van zijn 3 kinderen, aldus “Ekstra Bladet”. Jensen, een Deense uit Falster die op 16-jarige leeftijd tot Miss Teen werd gekroond na een schoonheidswedstrijd, had hierna een carrière als mannequin. Maar haar leven veranderde drastisch in 2002 toen zij de Pakistaan trouwde, een man die ze op het Lyceum had leren kennen.

Toen zij nog maar 17 jaar was, bekeerde zij zich tot de islam en trouwde met de man die 5 jaar ouder was. Hierna veranderde haar leven drastisch. Ze ging van het Lyceum af en werd huisvrouw en de korte blouses die ze eerder had gedragen werden vervangen door strenge islamitisch kleding. Ook verbood hij haar nog verder contact met haar moeder.

Tijdens het proces vermeldde de procureur Rune Rydik dat de vrouw de laatste tijd in een totale staat van ontreddering verkeerde, hulpeloos en uiteindelijk door Khan werd vermoord. Hij merkte ook op dat de man de kinderen dwong aan de vernederingen en geweld tegen hun moeder mee te doen. Dit had al jaren geduurd.

De moeder, Aya Bonde Jensen had haar dochter al 16 jaar niet gezien toen ze van haar dood vernam. Alle banden met de familie en vrienden waren verbroken. De moeder raakte in shock toen ze haar dochter moest identificeren. Het lichaam was verminkt door de schoppen en slagen die de man zijn Deense vrouw had toegediend, ze was bijna onherkenbaar. Kamran Khan had haar geslagen met een baseball bat van hout en metaal, een hamer, een bijl en een elektrisch pistool en alles wat deze Pakistaan in z’n haat tegen haar had kunnen vinden.

Niet vermeld werd de duur van de gevangenisstraf waartoe hij is veroordeeld, maar er werd vermeld dat hij daarna Denemarken zou worden uitgezet.

Bron: https://lesobservateurs.ch

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://lesobservateurs.ch/2020/04/27/d ... -a-lislam/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Waarschuwing..Trouw als westerse vrouw niet met een moslim.

Bericht door sjun »

Vaker brengt via onderwijs, massamedia en daarmee verbonden ideologische politiek gekweekte naïviteit enorm lijden. Eigenlijk kan niemand nog beweren 'van niets geweten' te hebben. Spijtig dat die Deene zich niet wat beter georiënteerd had... En er is veel meer maar laat ik nog wat over houden. :smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie