Islamitisch kindhuwelijk.

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Manon »

kijk even mee:



ben ik nu de enige die ver ontploft over die vragen of ze hun trouwkleed toch wel leuk vonden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Ariel »

Walgelijk. Het kind kreeg een kruisverhoor alsof zij de schuldige partij is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Dhana »

Allemaal westerse leugens om de islam en de profeet zwart te maken. Ik snap werkelijk niet hoe jullie daar zo maar in kunnen trappen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Dhana »

Dhana schreef:Allemaal westerse leugens om de islam en de profeet zwart te maken. Ik snap werkelijk niet hoe jullie daar zo maar in kunnen trappen.

Je hart bloedt toch als je dit leest en dan die moslims zich alleem maar druk maken als de islam of de profeet beledigd wordt. Wat er verder met mindere mensen, of het nu vrouwen zijn of slaven uit arme islamitische landen, zal ze een worst wezen.

En dan komt hier een ordinaire lellebel moslima met een bek als een scheermes verdondigen dat de islam de mooiste aller godsdiensten is. :yuk:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door King George »

Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Elma Drayer − 22/05/14, 17:28

Afbeelding
© anp. Protest tegen het verblijf van Benno L. in Leiden.

COLUMN Hier, in dit gezegende land, maken wij ons sinds een jaartje of tien reuze druk om pedoseksuelen. Sommigen zien dat als een teken van vertrutting, ik kan het alleen maar toejuichen.

Dat dit alles óók nog gebeurt onder het welwillend oog van familie en gemeenschap, maakt het kindhuwelijk tot misschien wel de gruwelijkste vorm van misogyn geweld die er bestaat
De kwestie ligt volgens mij tamelijk simpel. Omdat wij bereid waren eindelijk te luisteren naar de slachtoffers, weten we nu dat pedoseks niet zo onschuldig is als menigeen ons in de o zo verlichte jaren zeventig wilde doen geloven. Dus kijken wij met verbijstering terug naar de tijd dat prominenten onweersproken mochten beweren: "Meestal wil de man niet meer dan wat knuffelen, strelen, stoeien en masturberen. En die verlangens zijn wederzijds, omdat er met het kind een heel innige relatie groeit." Dus generen wij ons in retrospectief voor liberale politici die vonden dat kinderen gerust 'dergelijke contacten met ouderen' mochten onderhouden, mits 'vrijwillig'. En krabben we ons achter de oren over progressieve dominees die het tot diep in de jaren negentig opnamen voor pedoseks, want een kind bezat "wel degelijk een eigen, ontluikende seksuele beleving".

'Legalisering van pedofilie'
Natuurlijk, dat buurtbewoners tegenwoordig hysterisch te hoop lopen als een pedo na zijn gevangenisstraf mag terugkeren naar huis, verdient ons aller afkeuring. Maar dat de samenleving inmiddels beseft dat pedoseks voor kinderen buitengewoon schadelijk uitpakt, kan ik niet anders duiden dan als vooruitgang.

Des te meer trof mij het verhaal, afgelopen zaterdag in deze krant, over Irak - ooit een land met een voor Midden-Oosterse begrippen uiterst liberale familiewetgeving. Binnenkort behandelt het parlement aldaar een wetsvoorstel dat (onder veel meer) de minimumleeftijd waarop sjiitische meisjes mogen trouwen verlaagt van achttien naar negen jaar. Iraakse vrouwenactivisten noemen het wetsvoorstel 'legalisering van pedofilie'. Die Iraakse vrouwenactivisten hebben groot gelijk.

Negen jaar! Negen jaar is de leeftijd dat je in dit land in groep 6 zit, dat je eindeloos buiten speelt, eindeloos giechelt met je vriendinnen, fantaseert over hoe het zal zijn als je later groot bent. Het is niet de leeftijd waarop je fantaseert over seks, al helemaal niet met een volwassen man. Laat staan dat je toe bent aan wat erop volgt: zwangerschap, bevalling, moederschap.
Dat dit alles óók nog gebeurt onder het welwillend oog van familie en gemeenschap, maakt het kindhuwelijk tot misschien wel de gruwelijkste vorm van misogyn geweld die er bestaat.
39.000 huwelijken per dag
Niettemin mag het verschijnsel zich in toenemende populariteit verheugen. Irak volgt, begrijp ik, met de voorgenomen wet een 'internationale trend'. Een kleine webspeurtocht leert dat wereldwijd jaarlijks zo'n 14 miljoen meisjes onder de achttien in het huwelijk treden - al dan niet legaal. Dat zijn er omgerekend 39.000 per dag. En vermoedelijk zal dat aantal de komende jaren alleen maar stijgen.

Recentelijk schreef mijn overigens hooggeachte medecolumnist Ger Groot dat geweld tegen vrouwen disproportioneel veel aandacht krijgt; volgens hem zijn zij juist 'veel minder slachtoffer' dan mannen. Een van zijn argumenten: als honderden jongens worden ontvoerd om tot kindsoldaat te worden gemaakt, laat ons dat onverschillig. Als, zoals in Nigeria, honderden meisjes spoorloos verdwijnen om te worden uitgehuwelijkt protesteren we massaal.

Er klopte iets niet in de redenering. Nu weet ik wat.


Trouw
Laatst gewijzigd door King George op vr sep 12, 2014 9:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door King George »

Des te meer trof mij het verhaal, afgelopen zaterdag in deze krant, over Irak - ooit een land met een voor Midden-Oosterse begrippen uiterst liberale familiewetgeving. Binnenkort behandelt het parlement aldaar een wetsvoorstel dat (onder veel meer) de minimumleeftijd waarop sjiitische meisjes mogen trouwen verlaagt van achttien naar negen jaar. Iraakse vrouwenactivisten noemen het wetsvoorstel 'legalisering van pedofilie'. Die Iraakse vrouwenactivisten hebben groot gelijk.

Negen jaar! Negen jaar is de leeftijd dat je in dit land in groep 6 zit, dat je eindeloos buiten speelt, eindeloos giechelt met je vriendinnen, fantaseert over hoe het zal zijn als je later groot bent. Het is niet de leeftijd waarop je fantaseert over seks, al helemaal niet met een volwassen man. Laat staan dat je toe bent aan wat erop volgt: zwangerschap, bevalling, moederschap.
Is er toevallig ook een ideologische legitimatie voor deze achterlijke wetten? Misschien een of ander haatepistel?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door King George »

Inderdaad, ook in Nederland komen kindhuwelijken voor

Elma Drayer − 05/06/14, 12:36

Afbeelding
© anp. Minister Asscher antwoordde in april: een onderzoek naar kindhuwelijken was overbodig. Dat zou 'niet veel nieuwe inzichten opleveren die een andere keuze voor de aanpak betekenen'.

COLUMN Ik heb iets goed te maken. Twee weken geleden schreef ik over kindhuwelijken - een fenomeen dat ik plaatste in verre buitenlanden. Shirin Musa, Nederlandse van Pakistaanse komaf, oprichtster van vrouwenorganisatie Femmes for Freedom, wees me er fijntjes op dat het verschijnsel ook hier voorkomt. Onbestraft.

Je ziet ze niet, je hoort ze niet, ze kosten de samenleving geen geld. Als ze bushokjes zouden slopen, dan was er allang ingegrepen

Ze heeft het gelijk helaas geheel aan haar zijde. Ook in dit land treden kinderen in het huwelijk - illegaal uiteraard, met de zegen van een geestelijke. Na de plechtigheid moeten ze aan alle echtelijke plichten voldoen.

Hoeveel kindbruidjes Nederland telt weet niemand. In april publiceerde instituut Forum de verkenning 'Migrantengemeenschappen over huwelijksdwang', gebaseerd op groepsgesprekken. Daarin staat dat binnen de Somalische gemeenschap islamitische huwelijken 'op (zeer) jonge leeftijd' 'geen uitzondering' zijn. Zodra een meisje geslachtsrijp is, wordt het tijd dat ze trouwt en kinderen baart. Binnen de Afghaanse gemeenschap zijn informele huwelijken evenmin ongebruikelijk - vanuit de idee dat je zo minder risico loopt om op de verkeerde verliefd te worden. Weetje: zulke verbintenissen moeten, op straffe van 'sancties', voor de niet-Afghaanse buitenwereld verborgen blijven.

Imamhuwelijk
Toch maar even Shirin Musa gebeld. Kindhuwelijken, zegt ze, komen voor in álle migrantengemeenschappen - of ze nu islamitisch, christelijk of hindoeïstisch zijn. Dat weet ze uit eigen ervaring, van slachtoffers, van hulpverleners, van de politie. Ze zag foto's van 13-jarige Roma-meisjes die getrouwd en zwanger waren, ze kent 17-jarigen die tegen hun wil een imamhuwelijk ondergingen. Zal ze nog even doorgaan?

Het ergste vindt ze dat de overheid er soms aan meewerkt. Voorbeeld uit de praktijk: meisje werd verliefd op jongen van school maar was toegezegd aan neef. De familie dreigde met geweld, ze moest onderduiken. Politie en hulpverleners wierpen zich op als bemiddelaars. Een religieus huwelijk met de medescholier leek hun dé oplossing.

Shirin Musa: "Kijk, ik snap dat ze dat een beter idee vinden dan een doorgesneden keel. Maar zo ondermijnen ze wél de rechtsstaat. Kindhuwelijken zijn een schending van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Het doet pijn dat die universele rechten blijkbaar niet voor gekleurde meisjes gelden. Waarom mogen zij niet net als andere meisjes zoenen in het fietsenhok? Zonder te hoeven kiezen tussen afgeslacht worden of eindigen als slavin bij je schoonfamilie? Waarom neemt de samenleving ze niet in bescherming?"

Cultuurrelativisme
In november nam de Tweede Kamer een motie aan waarin de regering verzocht werd te inventariseren 'hoe, waar en met welke omvang in Nederland onwettige informele (kind)huwelijken worden gesloten waar imams en mogelijk overheidsorganisaties bij betrokken zijn'. Minister Asscher antwoordde in april: zo'n onderzoek was overbodig. Dat zou 'niet veel nieuwe inzichten opleveren die een andere keuze voor de aanpak betekenen'.

Shirin Musa wijt de onverschilligheid rond het verschijnsel aan 'cultuurrelativisme'. Vrij vertaald: laat die migranten toch met rust. Nog betere verklaring, volgens haar: de meisjes in kwestie geven geen overlast. "Je ziet ze niet, je hoort ze niet, ze kosten de samenleving geen geld. Als ze bushokjes zouden slopen, dan was er allang ingegrepen."

Het zijn, ben ik bang, ware woorden. Beschamend ware woorden.


Trouw
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door King George »

Shirin Musa wijt de onverschilligheid rond het verschijnsel aan 'cultuurrelativisme'
Fijn te weten waar dat politiek correcte relativeren wat ze zelf nuanceren noemen al zo toe leidt. Nou ja, fijn...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Pilgrim »

GroenLinks, PvdA, VVD, Kuzu/Ozturk stemmen TEGEN motie kindhuwelijken

Okt 14, 2015

Man man man. Soms moet je je schamen om Nederlander te zijn. En nee, dan hebben we het niet over de dramatische uitschakeling van Oranje voor het EK2016. Neen. We hebben het over ons parlement. De Tweede Kamer. Daar zitten dus partijen in die kindhuwelijken GOEDKEUREN.

Jawel. GroenLinks, VVD, PvdA, Kuzu/Ozturk; allemaal stemden ze tegen de motie van CDA-kamerlid Pieter Omzigt om kindhuwelijken te laten ontbinden. Zo’n kindhuwelijk, een 56-jarige salafistische baardman met een 13-jarig strak vagijntje? Geen enkel probleem voor Jesse Klaver, Stef Blok en Diederik Samson. En Joris Demmink zag dat het goed was. Doen we nog even de tekst van de motie, opdat daar geen misverstand over kan bestaan:

De Kamer,

Gehoord de beraadslaging,

Overwegende dat kindhuwelijken onacceptabel zijn en volstrekt in tegenspraak met de Nederlandse rechtsstaat;

Verzoekt de regering, tot de inwerkingtreding van het door de Eerste Kamer aangenomen wetsvoorstel maximaal gebruik te maken van de mogelijkheden om gesloten kindhuwelijken nietig te verklaren en de Kamer te rapporteren over het aantal gevallen waarin dit is gelukt,

en gaat over tot de orde van de dag


Niets aan toe te voegen, maar de vertaling van dit voorstel is: over een paar weken treedt de wet tegen kindhuwelijken in werking, maar kabinet, alsjeblieft doe er tot die tijd ook wat aan. Nietig verklaren, de huwelijken van die tienerbatsers. Maar nee, dankzij VVD, PvdA, GroenLinks en Kuzu/Ozturk (we kunnen het niet vaak genoeg zeggen) is seks met kindbruidjes is geen enkel probleem in de Nederlandse AZC’s. Dat u het even weet. Voorzitter, dit Parlement is een nepParlement. Stelletje smeerlappen.

http://stopdebankiers.eu/groenlinks-pvd ... uwelijken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door King George »

Goed om te onthouden welke partijen zich hier als pedopartijen hebben opgesteld.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Ariel »

King George schreef:Goed om te onthouden welke partijen zich hier als pedopartijen hebben opgesteld.
Deze dus.

GroenLinks, PvdA, VVD, Kuzu/Ozturk

En vergeet 50 plus niet. Die heeft ook tegen gestemd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door King George »

Ariel schreef:
King George schreef:

En vergeet 50 plus niet. Die heeft ook tegen gestemd.
Denkt 50+ soms een nieuw electoraat aan te kunnen boren bij de seniore Muzelmannen?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Geen kindbruiden in Belgie.

Bericht door Manon »

Naar aanleiding van het bericht in De Telegraaf schreef ik volgende mail naar het kabinet van Theo Francken:
Ik refereer naar het artikel in De Telegraaf: http://www.elsevier.nl/Nederland/achter ... -2693495W/

Nu neem ik aan dat ook in België asielzoekers aankomen die hun pasgehuwd kindbruidje in het thuisland hebben achtergelaten om nadien aan gezinshereniging te doen.
Hoe is dit in België geregeld? Worden die huwelijken ook erkend? en wat met de kindbruiden die hier dan aankomen?

Vriendelijk dank voor de informatie.
Ik kreeg vandaag antwoord:
Karen Van Herck (Nieuw-Vlaamse Alliantie)

24 nov. 10:02

Geachte mevrouw xxxxx,

bedankt voor uw bericht en de belangstelling.

Ik heb de specifieke regelgeving voor u opgevraagd bij onze studiedienst

Theo Francken heeft eerder al gecommuniceerd dat gezinshereniging via eerder afgesloten kindhuwelijken in België onmogelijk is, ook niet voor erkende vluchtelingen.

De wetgeving voorziet geen gezinshereniging voor wat betreft kindhuwelijken. De wet beschrijft strikte voorwaarden voor erkenning van het partnerschap gelijkgesteld met het huwelijk, en de betreffende voorwaarden burgerlijk wetboek, en andere partnerschappen.

De artikelen van de wet van 15/12/1980 en de aanpassingen in de mozaiekwet asiel en migratie bepalen onder andere dat men 21 jaar oud moet zijn (de echtgenoot én de gezinshereniger) en minimaal 18 jaar indien het huwelijk plaatshad voordat hij of zij in België aankwam.

De echtgenoot van een onderdaan van een derde land met onbeperkt verblijf in België moet:
- zijn identiteit bewijzen,
- bewijzen dat hij gehuwd is met de gezinshereniger,
- komen samenwonen met de gezinshereniger,
- 21 jaar oud zijn (18 jaar als het huwelijk plaatshad voordat de gezinshereniger in België aankwam),
- geen gevaar zijn voor de volksgezondheid,
- geen gevaar zijn voor de openbare orde.
Dit zijn voor alle duidelijkheid de voorwaarden die gelden voor de persoon die men via gezinshereniging naar dit land wenst te halen.

De gezinshereniger (dus de persoon die een partner vanuit het buitenland naar dit land wil laten komen) moet:
- 21 jaar oud zijn (18 jaar als het huwelijk plaatshad voordat hij in België aankwam),
- onbeperkt verblijven in België sinds ten minste 12 maanden (kaart B, C, D, F of F+),
Deze specifieke voorwaarde valt weg als het huwelijk aan de aankomst van de gezinshereniger in België voorafgaat, als de echtgenoten een gemeenschappelijk kind hebben, en als de gezinshereniger een vreemdeling is aan wie België de status van vluchteling heeft erkend of de subsidiaire bescherming heeft toegekend.
- een ziekteverzekering hebben die de risico’s in België voor hemzelf en zijn gezin dekt,
- voldoende huisvesting hebben om zijn gezin onder te brengen,
- stabiele, regelmatige en voldoende bestaansmiddelen hebben om te voorzien in zijn eigen behoeften en in die van zijn gezinsleden en te vermijden dat zij ten laste van de overheid komen.

Het recht op gezinshereniging heeft beperkingen.
- De gezinshereniger is polygaam: u hebt geen recht op gezinshereniging als een andere echtgenoot al in België verblijft.
- De gezinshereniger heeft zijn verblijfkaart verkregen na een huwelijk: wachttermijn.

Als de gezinshereniger een verblijfkaart heeft verkregen als echtgenoot na 22 september 2011, moet u wachten tot hij sinds ten minste 2 jaar legaal in België verblijft voordat u zich bij hem mag voegen.

U vindt de wetgeving hier terug:
Mozaikwet: https://www.n-va.be/persbericht/ministe ... ratie-goed.

De voorwaarden van het huwelijk zijn terug te vinden in Titel V – H1, 143 – 164 B.W.. http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... 1804032130

Voorwaarden gezinshereniging: https://dofi.ibz.be/sites/dvzoe/NL/Gids ... el_10.aspx


Ik hoop dat u hiermee voldoende toelichting heeft en dank u nogmaals voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Ombudsdienst N-VA
""- onbeperkt verblijven in België sinds ten minste 12 maanden (kaart B, C, D, F of F+),"" : dit laat me ineens denken aan het Nederlandsonkundige Marokkaanse meisje wiens vader dus in Nederland woonde. Ze werd bijna zeker vanuit Marokko (bij vrouw 1?) naar Nederland gehaald toen ze huwbaar werd (ze was dus Nederlandse via papa), en dan direct doorgestuurd naar nonkel Ali in Antwerpen zodat ze daar na 12 maanden verblijf haar voorgeprogrammeerde neef direct toegang tot Europa kon bieden! Bruidsschat zal vast navenant zijn.

Enfin, geen kinderen dus.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geen kindbruiden in Belgie.

Bericht door Ariel »

Manon schreef:
Enfin, geen kinderen dus.
Als we dat kunnen geloven. Ik ben tegenwoordig heel achterdochtig.
Deze specifieke voorwaarde valt weg als het huwelijk aan de aankomst van de gezinshereniger in België voorafgaat, als de echtgenoten een gemeenschappelijk kind hebben, en als de gezinshereniger een vreemdeling is aan wie België de status van vluchteling heeft erkend of de subsidiaire bescherming heeft toegekend.
Hier kan je echt alle kanten mee op. Een kind van 15 kan ook zwanger worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Weer een plaatje: 32-jarige man met zijn 8-jarige bezit

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Schepsel! »

Oh nee.... :no1: Hier word ik dus serieus niet goed van.

:unhappy: :wot:
(^v^)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Ariel »

Schepsel! schreef:Oh nee.... :no1: Hier word ik dus serieus niet goed van.

:unhappy: :wot:
Ik ook niet. :shock: Waar is dit?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Ariel »

Ik heb zo'n idee dat dit niks met Islam te maken heeft, maar met pedofilie. Ik ben op onderzoek uitgegaan, en ik kwam toen deze foto tegen,. Ik denk niet dat moslims zo met hun kindbruidjes omgaan.
Spoiler! :
Afbeelding
Van een vage site Situs Berita Indonesia Terupdate. Ik kan het niet lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Schepsel! »

Woorden schieten tekort. Oh bah.

Maar... is zwangerschap bij zo'n jong meisje niet ook erg gevaarlijk? :unhappy:
(^v^)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Pilgrim »

Zeker een derde deel Turkse huwelijken met kindbruid

D. Frankenhuis | 7 dec 2015

Afbeelding

In Turkije gaat het nog niet erg best met de rechten van tienermeisjes. Volgens de nieuwste cijfers trouwt minstens een derde van hen vóór het bereiken van het zestiende levensjaar, zo bleek gisteren tijdens een advocatenconferentie in de stad Izmir.

"Ons land telt 181.036 kindbruiden", zei Nuriye Kadan. Deze activiste voor vrouwenrechten, tevens bestuurslid van de juristenorganisatie die het congres organiseerde, baseert zich op officiële cijfers van bevolkingsonderzoeken, schrijft nieuwssite Hürriyet.

Het werkelijke aantal minderjarige bruiden ligt vermoedelijk veel hoger. Dat is omdat zulke huwelijken veelal slechts in het bijzijn van een imam (islamitische voorman) worden gesloten en omdat de verbintenissen nergens officieel staan geregistreerd, stelt Kadan.

Trouwen schaadt gezondheid meisjes & hun ontwikkeling
In 2012 hebben bijna 20.000 ouders in het overwegend islamitische land toestemming gevraagd om hun dochters van onder de zestien jaar te mogen uithuwelijken. Als een scholier of student het onderwijs verlaat om te trouwen, gaat dat volgens de activiste in liefst 97,4 procent van de gevallen om meisjes en vrouwen. Zwangerschapsgerelateerde medische complicaties vormen voor Turkse tienermeiden een belangrijke doodsoorzaak.

'Turken zijn traditioneel en patriarchaal'
"Een ernstige schending van kinderrechten", is Kadans harde oordeel over de kindhuwelijken. "De patriarchale en traditionele mentaliteit van de Turkse samenleving heeft processen die jonge meisjes tot trouwen dwingen bij velen geïnternaliseerd en gelegitimeerd". Meer onderwijs en juridische sancties waren oplossingen waarmee andere deelnemers aan de bijeenkomst het probleem te lijf wilden gaan.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... n_met.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Pilgrim »

Marokkaanse minister: "Kindhuwelijken toegestaan in belang van meisjes"

16 december 2015

Huwelijken met minderjarige meisjes worden toegestaan in het belang van de meisjes. Dat stelt minister Mustapha Ramid van Justitie om de nieuwe tekst waarin een extra periode van vijf jaar wordt gegeven om islamitische huwelijken te regulariseren te rechtvaardigen.

De bewindsman vertelde aan Akhbar Al Yaoum dat het merendeel van de kindhuwelijken die in Marokko werden goedgekeurd in werkelijkheid betrekking hadden tot de regularisatie van traditionele Fatiha-huwelijken.

In de afgelopen jaren is het aantal huwelijken met minderjarige meisjes toegenomen tot 12 procent van alle huwelijken in Marokko. Vrouwen- en mensenrechtenverenigingen hekelen de situatie en stellen dat de uitzondering de regel is geworden.

Mustapha Ramid zegt dat hij "degenen die zich verzetten tegen een huwelijk met een minderjarige" begrijpt. Toch blijft het voor hem "een minderjarige die, voordat ze de volwassen leeftijd bereikte, is getrouwd en zich nu in een onwettige situatie bevindt, die niet alleen haar belangen maar ook die van haar kinderen bedreigt".

Nog steeds volgens Ramid komen kindhuwelijken niet alleen op het platteland maar ook in grote steden zoals Rabat en Casablanca voor. In het buitenland gevestigde Marokkanen maken volgens de bewindsman ook van het Fatiha-huwelijk gebruik om een partner te hebben tijdens de vakanties.

http://www.bladna.nl/marokkaanse-minist ... 13292.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Pilgrim »

“Vluchtelingen” Denemarken: Belastingbetalers financieren seks in het weekend

Geplaatst op 31 januari 2016

In Europa is het overal strafbaar om geslachtsverkeer met minderjarigen te hebben. Dat wordt heel anders wanneer “asielzoekers” kinderbruiden laten overkomen. Dat wordt zelfs nog door de staat ondersteund.

In Denemarken zorgde enkele dagen geleden een bericht in de krant “Metro Express” voor opschudding. Daarin gaat het namelijk om minderjarige en alleen reizende kinderen, die in speciale instellingen ondergebracht en daar voor veel geld door opvoeders verzorgd worden. In zulke tehuizen bevinden zich kleine meisjes en jongens.

De afgelopen tijd melden zich “vluchtelingen”, die juist aangekomen zijn en kunnen bewijzen dat zij met in zulke instellingen wonende jonge meisjes of jongens volgens de wet van hun thuisland geheel legaal getrouwd zijn.

Tegen deze achtergrond zorgt Denemarken er in de weekenden op verzoek van de “echtgenoten” voor dat zij samenkomen met hun kindbruiden, zodat ze seks met hen kunnen hebben. Vrijdag tot zondag is dan kinderseks-dag.

De Deense belastingbetaler dragen de kosten. Veel lezers geloofden hun ogen en oren niet. Een hele serie Deense politici wilde dat onmiddellijk laten verbieden, want zulke huwelijken zijn per slot van rekening “gearrangeerd” of zelfs gedwongen huwelijken en niet verenigbaar met de Deense wet.

In Denemarken kan men pas op 18-jarige leeftijd trouwen en geslachtsverkeer onder de 15 jaar is er zelfs verboden. Steeds meer Deense kranten berichten nu dat er in de weekenden voor “vluchtelingen” speciale regelingen voor kinderseks zouden bestaan.

Wie zich daarover opwindt: in Duitsland bestaan zulke regelingen al veel langer.

Daar zit namelijk de miljarden kostende asielindustrie achter, die hier ook nog aan verdient. En zonder haar zouden zulke toestanden zelfs helemaal niet mogelijk zijn.

Wie hier kritiek op heeft, wordt als “rechts” belasterd. En daarom zullen in de weekenden op verzoek van de geïmmigreerde “echtgenoten” kinderen en “asielzoekers” bij elkaar blijven komen.

Onze politici zijn alle maatstaven van waarden kwijtgeraakt en zijn hier ook nog trots op.

Bron: http://info.kopp-verlag.de

Auteur: Udo Ulfkotte

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/31 ... t-weekend/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Bericht door Pilgrim »

Noorwegen heeft Europees record te pakken: Jongste legaal ingevoerde kindbruidje

Posted on februari 4, 2016 by Bolo

Noorwegen het land van de gletsjers en de eeuwige sneeuw, Noorwegen het land van de fjorden, de stoere Vikingen, de Lappen en tegenwoordig helaas ook van de pedofielen, de islamitische pedofielen welteverstaan.

Noorwegen heeft officieel en op legale wijze het jongste kindbruidje van Europa binnengehaald, een verward en doodsbang 11-jarig meisje. Echter, in plaats van er alles aan te doen om het arme kind te redden van het gruwelijke seksueel misbruik dat de klootzak die zich haar man noemt het jonge meisje vast en zeker aan gaat doen kwamen de politiek correcte enkel met een korte ongelooflijk misselijkmakende reactie van 13 woorden in de media waarin ze aangeven dat dit wellicht niet zo handig is, maar er verder niet zo moeilijk over gedaan moet worden.

Deze gutmensche noemen andere racistisch wanneer ze in opstand komen tegen ziekmakende pedofiele islamitische vluchtelingen, echter noch de islam, noch pedofilie is een ras. Waar slaat het dan op dat je een racist kunt zijn wanneer je een hekel aan de islam, pedofielen of beide hebt? Zij zouden beter de vrouwen en kinderen die slachtoffer zijn van seksueel misbruik eens in bescherming gaan nemen, echter doen ze dit niet, ze zijn gewoon te bang om één van de migrant verkrachters te beledigen.

De Noren die wel voor hun land, mening en mensen op durven te komen grepen deze onmenselijke omgangsnormen wel aan om de rechten van dit kleine meisje te verdedigen. Verontschuldigen voor deze perversiteit zijn niet mogelijk en het elfjarige meisje in het gedwongen huwelijk storten om zodoende een vrijstelling voor haar volwassen man te regelen zodat hij dit kind zonder enig probleem en tegen haar wil in kan blijven verkrachten is wel het meest zieke dat je, je kunt voorstellen.

Pro-Islam mafketel Thale Skybakk, die ironisch genoeg een vertegenwoordiger van de wereldwijd toonaangevende liefdadigheidsinstelling Save the Children is, vertelde NRK dat het niet altijd het beste is om kindbruidjes te scheiden van hun volwassen mannen, met de conclusie dat “men een individuele beoordeling moet maken om zodoende te kijken wat het beste is voor het kind, ” zo te lezen bij Breitbart. Volgens Bolo is het beste wat we in deze gevallen kunnen doen “per geval afzonderlijk bekijken op welke manier we een pedofiel die een meisje kapot wenst te neuken zelf ter dood kunnen brengen in plaats van dat we hem een kinderleven kapot laten maken”

Skybakk begrijpt nog wel dat de Noorse wet bepaalt dat kinderen onder de leeftijd van 16 jaar niet kunnen of mogen instemmen met seks of een huwelijk en dat het bewijs van geweld of dwang in dit geval bepalend moet zijn voor de verwijdering van het kind bij de pedofiel. Echter, deze anti-vrouw, anti-kind activist gaat ervan uit dat het verkrachten van een kind soms een goede zaak kan zijn, zolang het onder het mom kan worden gepresenteerd van de naam die alle ziekmakende deuren lijkt te kunnen openen “multiculturalisme.”

De misselijkmakende import van kindbruidjes voor pedofiele vluchtelingen is nog lang niet ten einden, pedofilie viert hoogtij. Onlangs is een 14-jarige vluchteling meisje, afkomstig uit Syrië , herenigt met haar 23-jarige moslim man. Het kind had al een 18-maanden oude baby en was zwanger van haar tweede kind opgewekt door het volwassen mannetje.

Bij het verdedigen van deze gevaarlijke cyclus van seksueel misbruik, had de Noorse sociaal antropoloog Unni Wikan het perfecte progressieve pardon bedacht, dit volgens een Noors online magazine. In slechts 13 woorden gaf ze haar goedkeuring voor de verkrachting van kinderen:

“Noorwegen zou moeten accepteren dat minderjarige vluchtelingen zijn getrouwd en reeds kinderen hebben”, Unni Wikan via NRK.

Wikan heeft nog wel geprobeerd om de verklaring te bagatelliseren door eraan toe te voegen dat ze het huwelijk met een kind niet door de vingers wil zien, ze legde uit dat het schadelijker zou kunnen zijn voor het kind om haar van haar veel oudere man te scheiden. Dus het is beter om een jong meisje niet weg te halen bij de man die haar herhaaldelijk verkracht en bevrucht.

Dit is slechts een van de vele walgelijke linkse leugens van Wikan, die in 2007 zei dat “Noorse vrouwen zelf verantwoordelijkheid zijn voor het feit dat moslimmannen vinden dat hun manier van kleden provocerend is, dus moeten ze het gedrag van deze mannen maar accepteren.” Ze bleef erin volharden dat de schuld van seksueel geweld louter bij de slachtoffers ligt, schaamteloos is haar mening dat “de vrouwen zich maar moeten aanpassen aan de multiculturele samenleving om hen heen.”

Deze schending van de mensenrechten is snel uitgegroeid tot een probleem voor de Noorse ambtenaren, die terughoudend zijn om te erkennen dat er reeds 61 gevallen van kinderhuwelijken bekend zijn, voornamelijk uit Irak, Syrië en Afghanistan:

• minstens tien meisjes waren jonger dan 16 jaar
• 49 meisjes en twee jongens waren 16-17 jaar oud
• ten minste twee van de meisjes die jonger dan 18 jaar zijn verwachten hun tweede kindje.

Natuurlijk hebben de conservatieven wereldwijd de kritiek op de Noorse regering verhoogd, het aan de kaak stellen van het vreemde gedrag door de autoriteiten om het toe te staan dat een zwanger 14-jarige slachtoffer van verkrachting bij haar man, de verkrachter, moet blijven is een eerste stap. Dit is misschien wel de reden dat ze later wel werd weggehaald bij de pedofiel die haar misbruikte en dat het kind in een apart asielzoekerscentrum werd geplaatst, samen met haar eigen kind. Het 11-jarige slachtoffertje heeft nog geen duidelijkheid, de regering van Noorwegen moet nog een beslissing nemen in deze zaak en zich erover uitspreken of de man die het kindbruidje heeft ingevoerd haar ook daadwerkelijk volledig legaal mag verkrachten, misbruiken en vernederen.

Niet alleen is pedofilie een liederlijke psychische stoornis, maar kan het ook beschouwd worden als een degeneratieve ziekte. Dat de politieke represailles tegen de seksueel misbruikte, onderdrukt en tot slaaf gemaakte vrouwen en meisjes gericht lijkt is niet te verklaren. Het feit dat de liberale vrouwen ook nog eens meehelpen bij het in stand houden van het misbruik van deze vrouwen is net zo verdorven als hun idee dat we moeten respecteren en tolereren dat minderheden de gedragstegels, normen en waarden kunnen vast stellen.

Hoewel ze er een geweldige show van hebben gemaakt, hebben de linkse het uiteindelijk gewoon opgegeven en zelfs het proberen om “vluchtelingen” te leren dat ze hier niet mogen verkrachten, misbruiken of onderdrukken staat niet meer op het programma. Het voor de wolven gooien van de echte slachtoffers uit deze derde-wereld landen lijkt het nieuwe politiek correcte beleid waarmee de gutmensch het islamitische verkrachters en pedofielen probleem denkt te kunnen oplossen.

Artikel door Dom de Conservatieve via Mad World News

Vrije vertaling door Bolo

http://fenixx.org/2016/02/04/noorwegen- ... ndbruidje/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noem het kindhuwelijk gerust geweld tegen vrouwen

Bericht door Ariel »

PowNed: Deense imam: 'Accepteer kindhuwelijken!'

Een geprofileerde imam uit Denemarken roept de Deense regering op om kindhuwelijken te accepteren. Volgens de haatpredikant maakt het deel uit van de cultuur van veel vluchtelingen die het Noorse land betreden. Zijn verzoek volgde nadat de regering duidelijk had gemaakt dat dergelijke minderjarige huwelijken onder Deense wetgeving moeten scheiden.

Imam Oussama El-Saadi, van de Aarhus moskee in Denmark, zegt dat er vanuit een ander perspectief naar kindbruiden gekeken moet worden. "We verkeren in een humanitaire crisis en het is daarom van belang dat er ook naar de zorg van de families gekeken wordt. Ook al is de man twee keer de leeftijd van het meisje, ze zijn al getrouwd en hebben inmiddels een familie gesticht. We moeten aanvaarden dat het eenmaal een andere cultuur is, en dat we niet zomaar een gezin uit elkaar kunnen halen."

El-Saadi benadrukt ook de voordelen van kindhuwelijken. "Het leven in de vluchtelingenkampen is vaak gevuld met veel geweld en onzekerheid. Als je dochter vroegtijdig met een man trouwt, brengt dat de familie in een vertrouwdere situatie."

Het Deense Ministerie voor Integratie telt momenteel 27 kindhuwelijken. Hiervan wonen 14 koppels in een vluchtelingenkamp. De Deense migratiedienst service onderneemt stappen bij het signaleren van minderjarige huwelijken, aldus RT.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie