Islamitisch kindhuwelijk.

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Kindhuwelijken in kader van 'respect' toelaatbaar?

Bericht door Vrijdenker »

Bekijk eens het filmpje op www.memritv.org/clip/en/1725.htm en lees wat Dr. Abd Al-Hamid Al-'Ubeidi (een Iraakse sharia-expert) daarin zoal te zeggen heeft. Enkele citaten:
Volgens islamitisch recht is er voor zowel mannen als vrouwen geen minimum-leeftijd voor het huwelijk.
[wat was dat 'handig' voor de pedofeet Mohammed m.b.t. zijn kindbruidje Aïsja]
In sommige islamitische landen kan volwassenheid op 8- of 10-jarige leeftijd worden bereikt. In Jemen kan een meisje op haar 8ste ongesteld raken. In koude landen, zoals Rusland, Wit-Rusland, Scandinavië, Nieuw-Zeeland, Canada et cetera kan een meisje wellicht pas op haar 22ste volwassen worden. Zij kan wellicht pas dan ongesteld raken.
[deze muzelman heeft zijn roeping gemist, hij had evengoed arts kunnen worden]

Zie ook: http://littlegreenfootballs.com/weblog/ ... riage&only

Moet het kabinet onder leiding van Jan Peter Balkenende, in het kader van "respect", ook in Nederland voor moslims de mogelijkheid voor kindhuwelijken creëren? Het zou immers, volgens de "logica" van veel kabinetsleden van weinig "respect" getuigen indien men dat nog langer zou verbieden. Zeker nu er volgens velen sprake is van een drastische opwarming van de aarde, zullen ook moslima's in Nederland steeds vroeger ongesteld worden (althans, dat volgt uit het verhaal van de "expert" Dr. Abd Al-Hamid Al-'Ubeidi). Wat vinden jullie?
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
mymoon
Berichten: 131
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:13 pm

Bericht door mymoon »

In sommige islamitische landen kan volwassenheid op 8- of 10-jarige leeftijd worden bereikt. In Jemen kan een meisje op haar 8ste ongesteld raken. In koude landen, zoals Rusland, Wit-Rusland, Scandinavië, Nieuw-Zeeland, Canada et cetera kan een meisje wellicht pas op haar 22ste volwassen worden. Zij kan wellicht pas dan ongesteld raken.
Iemand moet wel best achterlijk zijn om te zeggen dat koude of warme weer iets met menstruatie te maken heeft. Jammer het zijn dat soort mensen dat in de machtige posities ziten...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat een ongelofelijke dwaas is deze mohammedaan . Dementie is vroeg ingetreden.
Als dit mohammedaanse wetenschap is, dan weten we nu dus waarom al deze landen zo achterlijk gebleven zijn.
Ik heb een ding geleerd van deze man. Zo zie je maar weer dat je ook van idioten kan leren.

In islam is het huwelijk niet voor het plezier.....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Zelfs als een kind op haar 8ste of 10de al menstrueert betekent nog niet dat dat kind ook klaar is om geslachtsgemeenschap te hebben en zeker niet met een volwassen(ouwe vieze) kerel, want haar lichaam is nog lang niet volgroeid en zeker niet om reeds kinderen te baren op die leeftijd. Die lui zijn en blijven achterlijk en crimineel, ze verzinnen alles maar dan ook alles om hun perversiteiten te vergoelijken...hun manier van denken en redeneren staat haaks op onze denkwijze, daarom alleen al is er geen debat mogelijk met dit soort lieden...(sorry, maar ik kan ze écht geen *mensen* noemen.
Laatst gewijzigd door SDX op zo mar 30, 2008 2:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

mymoon schreef:Iemand moet wel best achterlijk zijn om te zeggen dat koude of warme weer iets met menstruatie te maken heeft.
Lees ik dit goed? Twijfel jij aan de deskundigheid van Dr. Abd Al-Hamid Al-'Ubeidi?! Dat getuigt niet van "respect". Hij heeft waarschijnlijk jarenlang onderzoek gedaan naar dat fenomeen. Hij begon zijn onderzoek overigens waarschijnlijk niet met menselijke studie-objecten. Waarschijnlijk begon hij met de structurele observatie van menstruatie bij evenhoevige proefdieren. Maar dat is alweer een andere discussie.

:wink:
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

Ariel schreef:Wat een ongelofelijke dwaas is deze mohammedaan .
Nog iemand die aan de deskundigheid van Dr. Abd Al-Hamid Al-'Ubeidi twijfelt! Dat zouden Jan Peter Balkenende en Ernst Hirsch Ballin nooit doen.....
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

SDX schreef:Zelfs als een kind op haar 8ste of 10de al menstrueert betekent nog niet dat dat kind ook klaar is om geslachtsgemeenschap te hebben en zeker niet met een volwasen(ouwe vieze) kerel, want haar lichaam is nog lang niet volgroeid en zeker niet om reeds kinderen te baren op die leeftijd.
Maar is deze opinie niet dis-respectvol jegens onze mede-landgenoten met een islamitisch geloof? Ik bedoel: Hirsch Ballin heeft toch heel duidelijk aangegeven dat moslims snel gekrenkt zijn als het om dit soort islam-gerelateerde zaken gaat? Straks ga je nog posten dat Mohammed een pedofiel was en dan worden de CDA-bewindslieden heel boos. Dat wil jij toch niet? Balkenende, Hirsch Ballin en Donner pislink maken?
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vrijdenker schreef:
Maar is deze opinie niet dis-respectvol jegens onze mede-landgenoten met een islamitisch geloof? Ik bedoel: Hirsch Ballin heeft toch heel duidelijk aangegeven dat moslims snel gekrenkt zijn als het om dit soort islam-gerelateerde zaken gaat? Straks ga je nog posten dat Mohammed een pedofiel was en dan worden de CDA-bewindslieden heel boos. Dat wil jij toch niet? Balkenende, Hirsch Ballin en Donner pislink maken?
Tja, Vrijdenker. Daar heb je een punt.
Straks moet balkenende weer door het woestijzand om excuses te maken voor deze dis-respectvolle opmerking van SDX. :evil:

worthy: Islamieten aller landen, er komt een heel onrespectvolle boodschap van SDX aan... Ik herhaal.... worthy:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

...LOL...

Ik ben al verschrikkelijk bang...zit hier te trillen aan muh compie... :cool:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Straks ga je nog posten dat Mohammed een pedofiel was en dan worden de CDA-bewindslieden heel boos. Dat wil jij toch niet? Balkenende, Hirsch Ballin en Donner pislink maken?
Laat ze maar komen...die linkse political cwapness verkopers...
Ik teken 12 cartoons en daarbovenop maak ik een film :smile:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

SDX schreef:Ik ben al verschrikkelijk bang...zit hier te trillen aan muh compie... :cool:
Bespeur ik daar sarcasme?! Je wilt Balkenende, Hirsch Ballin en Donner niet pislink meemaken! Je weet toch over welke nozems ik het heb? Voor de duidelijkheid:

Afbeelding
Jan Peter Balkenende, alias The Butcher

Afbeelding
Ernst Hirsch Ballin, alias Evil Harelip

Afbeelding
Piet Hein Donner, alias Tony Baloney
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Bespeur ik daar sarcasme?! Je wilt Balkenende, Hirsch Ballin en Donner niet pislink meemaken! Je weet toch over welke nozems ik het heb? Voor de duidelijkheid:
Tuurlijk is dat sarcasme vrijdenker...ik ken die nozems niet eens...woon niet eens in Nederland, zie niet in waarom ik angst moet hebben voor een stelletje breindode dhimmi-lui...ben jij bang voor hen?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou.... :shock: Als ik die hoofden zo zie, dan slaat de schrik me toch wel om het hart.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

SDX schreef:ben jij bang voor hen?
Natuurlijk. Ik schijt zowat in mijn broek. Gelukkig is het zondag en dan zijn deze gereformeerde son of bitches vrij braaf. Maar maandag kan ik beter onderduiken, aangezien ik Fitna op mijn website (Lux et Libertas) heb geplaatst.

:wink:
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »


Jan Peter Balkenende, alias The Butcher


Ernst Hirsch Ballin, alias Evil Harelip


Piet Hein Donner, alias Tony Baloney
The Butcher kan een betere pruik gebruiken...
Evil Harelip kan beter Bulldog genoemd worden...
en Tony Baloney mag best wat minder drinken dan heeft ie niet meer zo'n rooie neus...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

Ariel schreef:Nou.... :shock: Als ik die hoofden zo zie, dan slaat de schrik me toch wel om het hart.
Je wilt niet weten wat honderden jaren aan gereformeerde inteelt aan brute kracht met zich mee kan brengen.

:D
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Natuurlijk. Ik schijt zowat in mijn broek. Gelukkig is het zondag en dan zijn deze gereformeerde son of bitches vrij braaf. Maar maandag kan ik beter onderduiken, aangezien ik Fitna op mijn website (Lux et Libertas) heb geplaatst.
:wink: :D :wink:

Dat streng gereformeerde heb ik eigenlijk nooit begrepen...net zo min als ik islam begrijp...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

SDX schreef:The Butcher kan een betere pruik gebruiken......
Wordt aan gewerkt.....

Afbeelding
SDX schreef:Evil Harelip kan beter Bulldog genoemd worden...
Nu je het zegt..... inderdaad:

Afbeelding Afbeelding
SDX schreef:en Tony Baloney mag best wat minder drinken dan heeft ie niet meer zo'n rooie neus...
Vandaar dat hij altijd op de fiets is.....

Afbeelding
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

ROFLOL

:D :lol: :razz: :D :lol: :razz: :D :lol: :razz: :D :lol: :razz:

en straalbezopen op die fiets zo te zien...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

monkey business

Bericht door naar boven »

Hoe heten die drie aapjes ook al weer?

Afbeelding
Hear no evil..

Afbeelding
See no evil..

Afbeelding
Well...two out of three ain't bad..
RTFM
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

Inderdaad, die drie aapjes.

Afbeelding

Zelf zullen zij overigens ontkennen dat ze apen zijn. Zij zullen beweren dat zij van Adam en Eva afstammen.
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Zij zullen beweren dat zij van Adam en Eva afstammen.
Verklaart veel...allemaal nakomelingen van inteelt en incest...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

For the first time in Yemen
8-year-old girl asks for divorce in court
--------------------------------------------------------------------------------

By: Hamed Thabet
Nojoud Muhammed Nasser YT Photo by Hamed Thabet

Afbeelding

SANA’A, April 9 - An eight-year-old girl decided last week to go the Sana’a West Court to prosecute her father, who forced her to marry a 30-year-old man.

Afbeelding

Nojoud Muhammed Nasser arrived at court by herself on Wednesday, April 2, looking for a judge to handle her case against her father, Muhammed Nasser, who forced her two months ago to marry Faez Ali Thamer, a man 22 years her senior. The child also asked for a divorce, accusing her husband of sexual and domestic abuse.

According to Yemeni law, Nojoud cannot prosecute, as she is underage. However, court judge Muhammed Al-Qathi heard her complaint and subsequently ordered the arrests of both her father and husband.

“My father beat me and told me that I must marry this man, and if I did not, I would be raped and no law and no sheikh in this country would help me. I refused but I couldn’t stop the marriage,” Nojoud Nasser told the Yemen Times. “I asked and begged my mother, father, and aunt to help me to get divorced. They answered, ‘We can do nothing. If you want you can go to court by yourself.’ So this is what I have done,” she said.

Nasser said that she was exposed to sexual abuse and domestic violence by her husband. “He used to do bad things to me, and I had no idea as to what a marriage is. I would run from one room to another in order to escape, but in the end he would catch me and beat me and then continued to do what he wanted. I cried so much but no one listened to me. One day I ran away from him and came to the court and talked to them.”

“Whenever I wanted to play in the yard he beat me and asked me to go to the bedroom with him. This lasted for two months," added Nasser. "He was too tough with me, and whenever I asked him for mercy, he beat me and slapped me and then used me. I just want to have a respectful life and divorce him.”

Nasser’s uncle, who does not want to reveal his name, is following the case now as her guardian. According to her uncle, after Muhammed Nasser, the girl's father, lost his job as a garbage truck driver in Hajjah, he became a beggar, and soon after suffered from mental problems.

Thamer is in jail now. “Yes I was intimate with her, but I have done nothing wrong, as she is my wife and I have the right and no one can stop me," he said. "But if t
The husband YT Photo by Hamed Thabet

he judge or other people insist that I divorce her, I will do it, it’s ok.”

So far, no accusations have been made against her father, who was later released due to health problems, or Nasser's husband, who will remain in jail for further investigation.

“So far there is no case and no charges, as Nojoud arrived by herself to court asking just for a divorce,“ said Shatha Ali Nasser, a lawyer in the Supreme Court who is following Nojoud Nasser’s story.

Shatha Ali Nasser confirmed that item number 15 in Yemeni civil law reads that “no girl or boy can get married before the age of 15." However, this item was amended in 1998 so parents could make a contract of marriage between their children even if they are under the age of 15. But the husband cannot be intimate with her until she is ready or mature,” said Nasser.“This law is highly dangerous because it brings an end to a young girl’s happiness and future fruitful life. Nojoud did not get married, but she was raped by a 30-year old man.”

Nasser confirmed that Nojoud Nasser’s case is not the first of its kind in Yemen, but it is the first time that a girl went to court by herself to ask for a divorce.

“We are not planning to return Nojoud to her family. Who knows? Maybe after a few years the same thing will happen to her again," said Shatha Ali Nasser. "We are planning to put her in Dar Al-Rahama [an non-governmental organization that works with children], where she can have a better life and education. We do not want her family to pay her expenses, as they are poor.”
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nog een triest verhaal.

Christen kinderen die ontvoerd worden, en dan uitgehuwelijkt aan een Moslim.
Pakistani 11-Year-Old KIDNAPPED!


Faisalabad (AsiaNews) – Two Christian girls, little more than children, were kidnapped from their families recently, forcibly converted to Islam and then married off to strangers. Both of the kidnaps took place in Faisalabad, the third largest city in Pakistan, and both were completely ignored by the police. The phenomenon is not a new one however, underlined numerous human rights activist, but it is dangerously on the increase.

On August 5 Muhammad Adnan, a Muslim from Zulfiqar colony Faisalabad and his sister kidnapped Zunaira, an eleven years old Christian girl from her home in Warispura. After the kidnap, they forced her to convert to Islam and marry her kidnaper Muhammad.

The small girl’s mother, Abida, told AsiaNews: “When I was roaming in streets in search of my daughter two Muslim men of the area told me that they saw Adnan and his sister taking my daughter”. Abida decided to go to the kidnapper’s house, from which however she is thrown out. Returning home, she was contacted by two men who revealed the kidnappers identity and offer to act as negotiators for her daughters release in exchange for money.

Despite being desperately poor, Abida gives them 12 thousand Rupees (200 Euro): “I didn’t want to inform the police, because my daughter was engaged and I didn’t want my relatives to know. Unfortunately I found out too late that those men who said they would help me only want money: I have sold all I have, but it wasn’t enough and now I am alone”. Abida then turned to the police, but they refused help. The fact that the marriage is invalid given the age of the bride, “is not a matter for the police” said the officers.

In the second case Shumaila Tabussum, (16), was kidnapped from her home on August 16 by a Muslim man Mazher and some other unknown people. They told Shumaila that her father had been seriously injured in an accident and offered to accompany her to the hospital where he had been taken. The girl, without waiting for her mother, got into Mazher’s car: on the way she met two uncles at shouted the news of her father’s accident to them. These made their way to the hospital but found no-one.

Salamat Masih, 37, Shumaila’s father, immediately reported the abduction to the police. He told AsiaNews that he is “very worried because cases such as these are on the increase: Christian girls abducted, forcibly converted and subjected to becoming the wives of complete strangers”.

Khalil Tahir, chairman of a free legal aid organization “Adal Trust” and a well known Christian lawyer confirms this: “the growing number of attacks against Christians is worrying. We try to aid the victim’s families and at the same time help those who are subjected to this violence legally and practically, but the government must intervene with force if this is to be stopped”.
http://www.kidnappedchristiangirls.org/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Islamitisch kindhuwelijk.

Bericht door Ariel »

25.000 kindbruiden per dag: 'grootste vorm van misbruik'

Elke drie seconden trouwt er ergens op de wereld een kind van onder de 18 jaar. Voor velen van die kindbruiden staat een toekomst van armoede, uitbuiting, seksueel misbruik en slechte lichamelijke gezondheid te wachten. Daarvoor waarschuwen mensenrechtenorganisaties.
De meeste kindbruidjes trouwen in ontwikkelingslanden, veelal Afrika, het Midden-Oosten en Zuid-Azië. In totaal gaat het om 10 miljoen meisjes per jaar, die vaak uit arme families komen, meldt Unicef. De kinderrechtenorganisatie van de VN omschrijft de ontwikkeling als 'misschien wel de meest omvangrijke vorm van seksueel misbruik en uitbuiting van meisjes'.

Kinderrechtenactivisten slaan alarm en benadrukken dat de rechten van het kind worden geschonden, omdat ze te jong zijn om uit vrije wil toestemming te geven. Volgens het Verdrag inzake de Rechten van het Kind zou iemand 18 jaar moeten zijn om te mogen trouwen. Kindhuwelijken zijn in veel ontwikkelingslanden weliswaar niet legaal, maar de wet wordt vaak niet nageleefd of niet boven religieuze wetten gesteld.

UNICEF wijst onder meer op de grote overlijdenskans van jonge bruiden tijdens een zwangerschap of bevalling. Kinderen onder de 15 hebben vijf keer meer kans om te sterven, voor, tijdens of na een bevalling dan vrouwen van in de twintig. Meisjes tussen de 15 en 19 jaar hebben twee keer zoveel kans om een zwangerschap of bevalling niet te overleven.

Incontinentie
Bovendien hebbeb meisjes onder de 18 meer kans op het ontwikkelen van een zogenaamde fistula bij het bevallen. Daarbij scheurt de vagina tot aan de anus uit. Bij de jonge meisjes gebeurt dat vaak wanneer ze een kind baren, omdat hun lichaam daartegen niet is opgewassen. Veel meisjes met een fistula hebben last van incontinentie.

HIV
Kindbruiden hebben volgens de kinderrechtenorganisaties ook meer kans op besmetting met HIV door oudere echtgenoten. Een onderzoek in Kenia en Zambia van de University of Chicago toont aan dat bij de 15- tot 19-jarige meisjes die seksueel actief zijn en trouwen de kans op HIV met 75 procent omhoog gaat. Daarnaast worden de meisjes vaker verkracht en mishandeld door hun man of schoonfamilie en gaan ze meestal niet naar school.

Kind van het kind
Naast de ernstige gevolgen van de meisjes zelf hebben baby's van de kindbruiden 60 procent meer kans om te overlijden dan wanneer de moeder ouder dan 19 is.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... ruik.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie