Vrouw in Islam

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Re: Re:

Bericht door Aldebaran »

mercator schreef:
Aldebaran schreef:]Waarom snijden ze niet alle pikken van kerels af in moslimlanden als het om het voorkomen van verkrachting gaat,
Mag buiten moslimlanden ook hoor, dan zijn onze dames veilig.
OK, staat genoteerd, mercator biedt zich hierbij vrijwillig aan voor castratie. Maandag komen we bij je langs als we met die Q-koorts klaar zijn.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Re:

Bericht door mercator »

Aldebaran schreef:
OK, staat genoteerd, mercator biedt zich hierbij vrijwillig aan voor castratie. Maandag komen we bij je langs als we met die Q-koorts klaar zijn.
Tja, hoe komen al die geiten zo besmet hé?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Mahalingam »

In het Grootste Religie Gekkenhuis ter Wereld is een wet op komst die sexueel lastig vallen van vrouwen op de werkplek strafbaar stelt. Vroeger kwam dat natuurlijk nooit voor maar die verderfelijke westere invloeden maken nu bescherming van de vrouw noodzakelijk.
En zoals gewoonlijk zijn de usual Suspects (God's Grondpersoneel afdeling Allah) er tegen.
Pakistan: Bill banning sexual harrassment of women passed, islamsists furious
Islamabad, Jan.21 (ANI): The Pakistan National Assembly has passed a bill to amend the existing law against sexual harassment of women at workplace.
The new amendment bill, which was moved in the Lower House by Law Minister Babar Awan, seeks to insert a new offence in the Pakistan Penal Code to provide for punishment over sexual harassment at workplaces.
The amendment, which has now been sent to the Upper House for approval, also seeks to make the offence punishable with imprisonment extending upto three years or a fine of up to 500,000 rupees, or both.
The amendment was supported by all political parties in the house apart from religious parties, The Daily Times reported.

JUI Senators Mohammad Khan Shirani, Ghafoor Haideri, Gul Naseeb Khan along with members of the Jamaat-e Islam (JI) objected to the bill, saying that it was a violation of the fundamental norms of Islam and the constitution.
They said that such a law would promote “vulgarity among women”, and proposed sending the bill to the Council of Islamic Ideology for further review.
http://infidelsarecool.com/2010/01/22/p ... s-furious/
Ja, dat lees ik goed: sexueel lastig vallen voorkomen en bestraffen is tegen de normen en waarden van de Islam.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Ariel »

They said that such a law would promote “vulgarity among women”, and proposed sending the bill to the Council of Islamic Ideology for further review.
:shock: Dat is waar. Zodra vrouwen niet meer lastig gevallen mogen worden gaan ze zich als hoeren gedragen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

Dochter (20) verzuipt, eer gered

D. Frankenhuis | 9 aug 2015

Afbeelding

Een schokkend voorval in Dubai: daar is een jonge vrouw in zee verdronken omdat haar vader weigerde vreemde mannenhanden aan zijn dochter te laten komen.

De lokale politiechef Ahmed Burqibah verhaalt over de dood van de 20-jarige dame tegenover nieuwssite Emirates24/7 in een vandaag gepubliceerd interview.

"Hij had liever dat zijn dochter stierf dan dat zij door een vreemde man aangeraakt zou worden", aldus Burqibah. De jongedame was met de familie naar het strand gegaan en raakte tijdens een zwempartij in de problemen. "Twee lifeguards wilden haar gaan redden, maar er was een obstakel, namelijk het geloof van de Aziatische man dat zijn dochter hiermee 'onteerd' zou worden", zo vertelt de politieman. "De vader was groot en sterk", zegt hij, "en trok aan de badmeesters en werd gewelddadig. Hij verkoos haar dood boven 'ontering' door vreemde handen."

Burqibah noemt het incident "een van de voorvallen die ik niet kan vergeten". De vader is daarna gearresteerd en vervolgd. Er wordt niet vermeld wanneer de tragedie plaatsvond.

http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... gered.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

Mona Walter n.a.v. “Internationale Vrouwendag”: De vijand van vrouwen

Gepubliceerd op 8 mrt. 2016



Lees hier meer over Mona Walter.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Ariel »

Ik mis Battle_for_peace :cry: Was hij nog maar hier. Leeft hij nog, of heeft hij zijn leven in de battle for peace gegeven. Een islamitische boekwinkel beheren in Den Haag was ook een droom van hem.

:greeting2: Hi Mo :sheik: Laat eens wat van je horen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

De vrouw van Erdoğan prijst de “educatieve functie” van harems

Geplaatst op 11 maart 2016

Afbeelding
De Turkse president Recep Tayyip Erdoğan en zijn vrouw Emine.

De harems van de Ottomaanse sultans waren educatieve instellingen, die de vrouwen voorbereidden op het leven. Dat zei woensdag de “First Lady” van Turkije Emine Erdoğan in Ankara tijdens een bijeenkomst met als thema “De sultans van de Ottomaanse dynastie.” De media verbinden haar optreden met de toespraak van president Recep Tayyip Erdoğan op Internationale Vrouwendag een dag eerder. Erdoğan verklaarde dat vrouwen vooral moeder zouden moeten zijn.

‘Een harem was voor de leden van de Ottomaanse dynastie een school en opleidingsinstituut, die vrouwen voorbereidde op het leven’, citeerden de Turkse media de “First Lady”. Volgens haar zouden sommige aspecten van het haremleven ook een inspiratie kunnen zijn voor nu.

De heersers van het Ottomaanse rijk hadden hun harem in het paleis Topkapi in Instanbul. Een harem wordt geassocieerd met polygamie en concubines, maar in werkelijkheid vervulde zij een functie van een huishouding, die volgens strikte regels werd gestuurd, waaraan zelfs de sultan zich hield. Een onderdeel daarvan was een familie en honderden slaven en concubines, maar ze werden niet allemaal voor seksdoeleinden gebruikt. Vrouwen werden er opgeleid in hetgeen ze aanleg voor hadden- van kaligrafie tot vreemde talen. Maar verlaten van het paleis mochten ze niet en de mannelijke bedienden waren gecastreerd, aldus de vrouw van Erdoğan.

De Turkse president en zijn vrouw spreken vaak over hun sympathie voor de traditionele islam en het Ottomaanse rijk, waaruit in 1923 het moderne Turkije is ontstaan als een seculiere staat. De “First Lady”van Turkije sprak slechts een dag na het optreden van haar man over het onderwerp harems. De president heeft ter gelegenheid van de Internationale Vrouwendag verklaart dat vrouwen vooral moeders zouden moeten zijn. Al eerder had hij de Turkse vrouwen opgeroepen om minstens drie kinderen te krijgen.

Over de woorden van de “First Lady” wordt op de sociale netwerken lacherig over gedaan. ‘Onderwijs maakt van een harem nog geen school’, schreef volgens de BBC een van de Twitteraars. Een andere voegde er spottend aan toe: ‘Diegenen die over een harem praten, kiezen voor hun eigen dochters niets minder dan een Amerikaanse universiteit’. Hiermee werd bedoeld dat beide dochters van het echtpaar Erdoğan studeren aan de universiteit in Indiana.

Lees hierover evt. eveneens een artikel in “The Guardian” – h/t “Jan Wandelaar”:

www.theguardian.com

Bron: www.novinky.cz

Vertaald uit het Tsjechisch door: Z.B.

https://ejbron.wordpress.com/2016/03/11 ... an-harems/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

Sabatina James: “We halen een seksistische en racistische ideologie het land binnen”

Geplaatst op 11 maart 2016

Afbeelding
Sabatina James

“Geweld tegen vrouwen kan absoluut niet!” luidde de slogan van de ORF naar aanleiding van Internationale Vrouwendag op 8 maart. Een dubbelhartige actie wanneer je enerzijds geweld tegen vrouwen afwijst, anderzijds dit in de parallelsamenleving quasi duldt.

Dat ergert vrouwen als Sabatina James, die – nadat ze kritiek had geuit op het gedwongen huwelijk – in Oostenrijk met de dood werd bedreigd en sindsdien onder slachtofferbescherming leeft. Onder een andere naam en constant wisselende verblijfplaatsen. In een interview met de “Berliner Zeitung” zei ze dat er met de “vluchtelingen” nog meer gewelddadige radicale islamieten het land binnen zouden komen.

Onscheidbaar verband tussen geweld en islam
Sabatina James ziet een onscheidbaar verband tussen geweld en islam. De “profeet” Mohammed zou in de 21e eeuw geen voorbeeld voor moslims meer mogen zijn.

Denkt u dat een profeet, die een 9-jarig meisje tot vrouw heeft genomen, die onderwezen heeft dat afvalligen terechtgesteld moeten worden, die Joden onthoofd heeft, die tot de executie van critici heeft opgeroepen, als voorbeeld in de 21e eeuw mag gelden?

Onder de “vluchtelingen” peilt Sabatina James radicale moslims en ze bekritiseert dat islamverenigingen zich er niet van distantiëren dat vrouwen niet gelijkberechtigd mogen zijn en dat niet-moslims minderwaardig zijn.

We halen een racistische, seksistische ideologie het land binnen, vermeerderen de vijanden van onze democratische samenleving en zijn verbaasd wanneer er zoiets plaatsvindt als de seksuele overvallen in Keulen. Veel mensen, die gevlucht zijn voor de “Islamitische Staat”, stuiten hier inmiddels op de geweldplegers aan wie ze dachten te ontsnappen. Ik ben er voor dat men de slachtoffers hier houdt en de daders terugstuurt, en wel niet alleen diegenen die geweld praktiseren, maar ook diegenen die het onderwijzen.

Onlangs nog maakte Sabatina James furore met haar optreden bij Markus Lanz, toen ze de presentator van het ZDF en zijn gast Ulrich Kienzle, die aan haar de islam wilden uitleggen, de levieten las.

Bron: www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/03/11 ... nd-binnen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

Iraanse vrouwen snijden haar af “om vrij op straat te kunnen lopen”

Geplaatst op 24 mei 2016

Afbeelding

Verschillende Iraanse vrouwen snijden hun haar af en kleden zich mannelijk, in de hoop zo aan de blik van de zedenpolitie te ontsnappen. In Iran is er namelijk een wet die vrouwen verbiedt om zonder hoofddoek op straat te komen. Wie die wet niet naleeft, riskeert arrestatie. Zo’n twee jaar geleden maakte de Iraanse journaliste Masih Alinejad een Facebook-pagina aan als protest tegen de wettelijke verplichting van de hoofddoek. Verschillende Iraanse vrouwen postten daarop foto’s van zichzelf zonder hoofddoek.

Vandaag telt de Facebookpagina al bijna één miljoen likes. De strijd tegen de verplichte hoofddoek gaat dan ook onverminderd verder. In plaats van foto’s zonder hoofddoek, posten vrouwen nu foto’s zonder hoofddoek én zonder haar.

De initiatiefneemster van die actie kwam op het idee nadat ze haar haren had afgeknipt om kankerpatiënten te steunen. “Wanneer ik achteraf op straat kwam, dacht ik bij mezelf “geen haar, geen zedenpolitie”. Voor zij die me altijd zeggen om mijn haar te bedekken, was er plots geen reden meer om me te arresteren.”

Bron: http://deredactie.be

https://ejbron.wordpress.com/2016/05/24 ... nen-lopen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

De “religie” van vrouwenhaat

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Mahalingam »

Hoe gaan Mohammedaanse zwendelaars te werk bij Mohammedaanse vrouwen? Hier een verhaal dat begint met:
Via sociaal media werd ik gekoppeld aan een bekeerling die graag wilde trouwen 3ala sunnatuLlah wa rasouluh. Deze man was praktiserend, had veel kennis van islam door jaren lang studies gevolgd te hebben in Marokko, Egypte en hier in Nederland. Hij komt zelf uit Heerlen en is 28 jaar oud.

Na kort gesproken te hebben met deze persoon, ging ik akkoord om met hem te trouwen.
En wat er dan volgt is niet veel goeds.
Spoiler! :
Inbox. Beste mensen opgelet.
Tiago da silva oftewel bekeeringsnaam ' Abu Bakr.' Offewel Gino Smiths.
Subhanu allah hij licht tientallen zusters op.
Verhaal is van een zuster.
As-salaamoe 'aleyk,
Via sociaal media werd ik gekoppeld aan een bekeerling die graag wilde trouwen 3ala sunnatuLlah wa rasouluh. Deze man was praktiserend, had veel kennis van islam door jaren lang studies gevolgd te hebben in Marokko, Egypte en hier in Nederland. Hij komt zelf uit Heerlen en is 28 jaar oud.

Na kort gesproken te hebben met deze persoon, ging ik akkoord om met hem te trouwen. Op dat moment waren mijn familieleden in Marokko. Hij stelde voor om alvast voor Allah te trouwen, bij een imam zodat we in ieder geval geen zonde pleegden om elkaar te spreken. Ik ging daarmee akkoord maar al snel zei hij dat hij zelf genoeg kennis bezat om voor Allah,swt, te trouwen. Dat deed hij door mij en mijn kinderen een gelofte af te leggen dat hij als echtgenoot en stiefvader goed voor ons zou zorgen. Zowel islamitisch met kennis als financieel. Dat was een rol die hij heel graag wilde vervullen om jenna binnen te treden.
Na een tijdje toen mijn familie terug kwam uit Marokko, spraken we een dag af om een etentje bij mijn familie te houden zodat bekend werd dat we een koppel waren. Later zouden we voor de Nederlandse wet trouwen en eventueel de Marokkaanse wet.
Toen al begon zijn leugen want hij was zijn portemonnee verloren met daarin zijn bankpas, id, paspoort en honderden euro's. Na paar weken had hij zijn pasjes nog steeds niet en ik dacht gayr insha Allah, dat komt wel goed. Niet wetende dat hij er alles aan deed om zijn werkelijke identiteit niet te onthullen. Hij deed zich voor als Tiago Da Silva geboren op 27-04-1988
Hij vertelde dat hij een eigen bedrijf had en zelf niet aanwezig hoefde te zijn maar wel 1 tot 3 uur soms vanuit huis werkte. Zijn zaak was dure schilderijen verkoop, beurs genoteerd.
De tijd die hij over had was om kennis op te doen.
Hij vertelde me dat hij zich verplicht voelde om ons goed financieel te voorzien omdat hij bang was dat als hij kwam te overlijden, we financieel niks te kort zouden komen. En daarom kwam hij met het idee om een groot bedrag op mijn rekening nummer te laten storten van zijn zakelijke rekening. Ook zou hij mijn kinderen geld overmaken. Elk 1,5 mln. De bedragen liepen in de paar maanden op van €7000 naar 127miljoen!!!!
Hij vertelde dat hij miljonair was en dat niet vanaf dag 1 wilde vertellen zodat ik niet alleen om de miljoenen met hem ging trouwen. Maar wat hij vertelde erna kan ik tot heden niet bevatten dat dit gebeurd is. Hij zei dat ik absoluut niet mocht inloggen of mijn pinpas mocht gebruiken omdat anders de overboeking werd onderbroken en hij alles weer opnieuw moest indienen. De huur en alle vasten lasten liepen via automatisch incasso. Hij vertelde dat zijn boekhouder zonder mijn tussenkomst, alle automatische incasso's via zijn zakelijk rekening liet betalen, want zoals hij dat zei, in islam is de man verplicht dit te doen.
Ik beloofde om niet te pinnen of in te loggen. Maar na paar dagen eiste hij mijn pinpas omdat het hem niet lekker zat. Hij zei dat hij er wakker van lag dat ik mijn pinpas perongeluk toch ging gebruiken. Hij stelde voor om die dan ook thuis in de kast te laten. Dit deed ik om hem gerust te stellen. Niet wetende dat hij deze stiekem gebruikte en teruglegde bleek later uit mij afschriften. Op een gegeven moment deed ik mijn pas weer in mijn tas en hij pakte deze af. Na tegenspraak van mij en verzet werd hij boos en als ik dat zag zei hij dat hij alleen maar het beste met ons voorhad en erg bang was dat ik toch ging pinnen of in zou loggen op mijn bank. Ik vroeg hem een keer dan ook van waar haal jij boodschapjes van? Pin jij daarmee en waar zijn jouw pasjes? Die waren al opgehaald en zijn boekhouder moest die hebben vanwege schilderijverkoop. Overal had hij een smoes voor. Hij zwoor bij Allah de verhevene dat hij niks pinde met mijn pas.
Hij beloofde mijn kids een nieuwe iphone6 die hij tezamen met iMac zou bestellen uit Californië, maar...dan moesten ze ook moeite voor doen en dat was in de vorm van investeren met hun spaargeld contant aan hem geven. Ze gaven hem al hun geld die ze jarenlang gespaard hadden. Hij bewoog ook enkele familieleden van me om te investeren in zogenaamde toestellen die over waren gebleven na jaarlijks inkopen door zijn boekhouder.
Soms zei ik hem dat dit allemaal wel erg lang duurde, dan kwam hij opeens met een email van een niet bestaande boekhouder en een notaris zelfs. Soms belde hij deze boekhouder naast mij die hem nog eens zei dat ik absoluut niet mag inloggen! Mijn pinpas had hij nu inmiddels al een paar maanden in zijn zak. Die boekhouder is zijn partner in deze oplichting en leugens en hypocrisie
In April zouden we zelfs verhuizen naar koopwoning die helemaal ingericht zou zijn. Maar eind Maart vertrok hij naar zijn ouders voor bezoek. Nadat hij net in de trein zat, berichtte hij me dat hij wel heel erg slecht nieuws kreeg van zijn moeder over zijn vader; nml dat hij stervende was. Was kwestie van weken of dagen. Hij zou met zijn ouders en broertje naar Duitsland gaan om laatste wens van zijn vader in vervulling te laten gaan.
Ik was ook erg geschrokken en leefde erg mee. Hij zou ipv halve week nu wel langer blijven totdat zijn stervende vader begraven werd. Ik mocht absoluut Niet gaan naar hem of naar zijn ouders omdat ze racistisch zouden zijn en mij met ook nog es ghimaar niet konden verdragen. Ze waren racisten volgens hem.
Ondertussen had ik geen geld en geen pas en geen sleutel van brievenbus. Deze moest ik van buiten met schroevendraaier openen en post ongeopend naar hem doorsturen voor zijn boekhouder. Hij zei dat er incasso brieven tussen konden zitten die had hij aangevraagd voor mij voor een online zaak die hij voor mij wilde regelen. Verkoop van islamitische kennisboeken. Dus moesten er ook contracten worden afgesloten met deze bureaus. Ik had niet in de gaten dat dat betalingen waren van mij! Hij had, bleek later, al die maanden geen zorgverzekering, geen huur, gas&licht,en wehkamp betaald!
Ik voelde me zo gebuikt en in de maling genomen. Dit is de man die mijn leven instapte en in het leven van mijn kids en familie...subhan Allah
Langzaam vielen vele puzzelstukjes op hun plek.
Ik zag toen pas hoe vaak hij dure exclusieve musk kocht, Canada goos jas, elke paar dagen een ander telefoon, nieuwste Samsung,iPhones voor zichzelf, iPad, vele vele islamitische kleding, dure honing voor zichzelf, zelfs kleding en luiers voor zijn dochtertje van 2 jaar en kleding voor haar met mijn geld van uitkering! Voordat de automatische incasso van vaste lasten kon plaatsvinden, trok hij alles leeg! Ook kinderbijslag en huurtoeslagen, zorgtoeslagen alles alles alles trok hij leeg. Subhan Allah wat een hypocriet, wat een verderfelijk hart. Hypocriet omdat hij zich kleedde als een salafi en lange baard hield en kennis had subhan Allah
Ik weet nu dat hij met een missie in mijn leven kwam en dat is om een islamitisch gezin te ontwrichten. Maar alhamdullileh, dank aan Allah swt, krijgt hij ons niet klein al heeft hij mij en mijn directe familie in totaal voor €35000 euro bestolen en met een schuld achter gelaten. Ik heb natuurlijk inmiddels aangifte gedaan bij de politie en wil dat hij bekend wordt onder de moslim mensen als zeer zeer onbetrouwbaar
Hij is een meester in oplichting en zijn echte naam is G.P.L Smits wonende in Heerlen.
Beste zusters en broeders, wees gewaarschuwd voor deze hypocriet en meesteroplichter. Hij moet gestopt worden en gestraft.
Wa salaam alikoum wa rahmatouLlah
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Ariel »

Deze Relatie-Huwelijk & Problemen voor moslima's is zo'n leuke facebook pagina. Je leest er de spannenste verhalen. :smile7:

Het is een aanrader.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Matroesjka.

Als je denkt mensen te kunnen begrijpen, dan word je geconfronteerd met onderstaand actueel plaatje. Een ‘Matroesjka-vrouw’ in Syrië ontdoet zich lachend van haar Niqab, nadat ze bevrijd is van ISIS. En wat zit eronder? Jawel, een Kopvod. Wat nou bevrijd van ISIS? Ik vind vanuit het islamitische geloof een Niqab dragen een oprechter toonbeeld van begrip voor Allah dan een Kopvod. Islam is een huichelachtige baggerreligie. (baggerreligie is een woordvondst van King)

Afbeelding
Syrische vrouw ontdoet zich lachend van haar Niqab, nadat zij bevrijd is van ISIS.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Teva Teff »

Een goede foto zegt meer dan 10.000 woorden.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

Egyptische advocaat zorgt met uitspraak voor verontwaardiging: “Verkrachtingen zijn nationale plicht”

Geplaatst op 31 oktober 2017

Afbeelding

Een Egyptische advocaat zorgde in een talkshow op televisie voor ophef. Tijdens de discussie zei Nabih al-Wahsh dat het een “nationale plicht” zou zijn om vrouwen te verkrachten die gescheurde jeans dragen, meldt de “WAZ” van 30-10-2017. Hij verdedigde zijn uitspraak ermee dat vrouwen met zulke ongedwongen kleding mannen er letterlijk toe zouden uitnodigen hen lastig te vallen.

Volgens de nieuwssite “Albawaba” zou hij op zijn website verklaard hebben dat ook zijn eigen dochter het verdiend zou hebben verkracht te worden als zij gescheurde jeans zou dragen. De advocaat zei: “Vrouwen moeten zichzelf respecteren, opdat anderen hen kunnen respecteren.” Zelfs in het islamitische Egypte zorgde het statement van de advocaat voor een schreeuw van verontwaardiging: de voorzitter van de Nationale Vrouwenvereniging maakte bekend dat er tegen al-Wahsh en de zender “Al-Assema”, die de talkshow uitzond, een aanklacht zou zijn ingediend.



Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/10/31 ... le-plicht/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Pilgrim »

Egypte: uitdagend banaan eten – twee jaar gevangenisstraf

Geplaatst op 14 december 2017



De Egyptische popster Shaimaa Ahmed, ook bekend onder haar kunstenaarsnaam “Shyma”, is veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf. Haar “misdaad” – aanzetten tot losbandigheid!

In haar gewaagde muziekvideo had ze met genot een banaan gegeten en aan een appel gelikt, en dat alles ook nog eens in strak zittende sexy kleding. Duidelijk teveel van het goede vonden niet alleen woedende islamitische Egyptenaren, die met het oog op zoveel naakte huid helemaal doorsloegen, maar ook een rechtbank beschouwde een straf met het oog op dit “onzedelijk” gedrag als gepast.

In de video bij haar liedje “I have issues” had ze voor een schoolbord in een klaslokaal met mannen als leerlingen uitdagend een banaan opgegeten.

Egyptische media publiceerden boze artikelen over de popster. “Zangeres Shyma geeft de jeugd een les in verdorvenheid”, kopte de krant “Youm 7”.

Hoewel Shyma zich op haar Facebook-pagina direct bij iedereen verontschuldigde die zich aan haar gedrag had gestoord, het mocht niet baten. Ze werd tot twee jaar gevangenisstraf en een geldboete van bijna € 500,- veroordeeld. Ook de maker van de muziekvideo kreeg in afwezigheid een gevangenisstraf van twee jaar. De zangeres heeft de mogelijkheid om tegen het vonnis in beroep te gaan.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Marilla Slominski

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/14 ... enisstraf/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islam

Bericht door Pilgrim »

Kandel geen op zichzelf staand geval: Wederom stak een Afghaanse immigrant in op zijn Duitse vriendin

Geplaatst op 11 januari 2018

Afbeelding
De verzwegen slachtoffers van de vrouwen onderdrukkende religie islam.

De slachtoffers van Kandel en nu weer Darmstadt zijn nog maar het begin. Wanneer de islam zich in Duitsland maar eenmaal voldoende heeft uitgebreid, zullen wij slachtoffers zien zoals op de foto hierboven, die typische mishandelingen en verminkingen toont van islamitische vrouwen door hun mannen, naar wier wil ze zich niet hebben geschikt. De meeste van de hierboven getoonde slachtoffers komen uit Afghanistan.

Geen andere religie kent zo’n totale legitimering van geweld tegenover vrouwen als de islam

Twee dagen voor Kerstmis heeft een 16-jarige Afghaanse immigrant in Darmstadt op zijn ex-vriendin 10 keer ingestoken met een mes. Getuigen hadden het schreeuwen van de jonge vrouw gehoord en de politie en de ambulance gewaarschuwd.

De gevallen van aanvallen met een mes in Duitsland zijn sinds de invasie van de Merkeliaanse schijn-asielzoekers dramatisch toegenomen. In Duitsland werden om en nabij de 10 mes-aanvallen per dag gemeld. Dat waren meer dan 3600 mes-aanvallen in Duitsland per jaar.

Zoals de Duitse actrice Silvana Heissenberg schreef in haar brief aan Merkel:

“U bent de meest verachtelijke en meest criminele Bondskanselier di het Duitse volk ooit heeft moeten dulden!

U zwoer o.a. in uw ambtseed “schade van het Duitse volk” af te houden, precies het tegendeel doet U dagelijks...

Om GEEN enkele Duitse aangelegenheid heeft U zich bekommerd. U heeft de hele natie bewust tegen elkaar opgehitst, tweedracht gezaaid en hele families vernietigd.”

De hele brief valt hier te lezen: https://ejbron.wordpress.com


Geweld tegen vrouwen wordt binnen de islam door de koran gelegitimeerd. Mannen, wier vrouwen zich niet zonder slag of stoot voegen naar de wil van de man, mogen volgens de koran hun vrouwen bruut in elkaar slaan.

Soera 4:34 luidt:

“De mannen dragen de verantwoording voor de vrouwen, daar Allah de één boven de ander heeft gesteld en omdat zij van hun bezittingen uitgeven. Daarom zijn eerbare vrouwen die gehoorzamen en zij, die geheimen van(hun echtgenoten) met hulp van Allah behartigen.”

En zij, wier weerspannigheid gij vreest: Vermaant haar, mijd haar in het echtelijk bed en slaat haar! Zo zij u dan gehoorzaamt, zo zoekt tegen haar geen voorwendsel. Voorwaar, Allah is verheven en groots.”


Een imam in Spanje gaf jaren geleden een boek uit met de titel “Hoe sla ik mijn vrouw op de juiste manier?”
Destijds berichtte zelfs de Frankfurter Allgemeine Zeitung over deze zaak:

“Een imam in de Zuid-Spaanse stad Fuengirola moest vanwege verklaringen over het slaan van vrouwen een gevangenisstraf van 15 maanden uitzitten. Hij had in een boek tips gegeven, hoe men vrouwen slaat zonder blauwe plekken achter te laten.

Een rechtbank had hem daarvoor veroordeeld tot 15 maanden gevangenisstraf. Normaal gesproken worden in Spanje gevangenisstraffen tot twee jaar omgezet in voorwaardelijk,als de veroordeelden tot dan toe niet eerder waren veroordeeld. In dit geval had de rechtbank echter de imam geclassificeerd als “sociaal gevaarlijk”, reden waarom het vonnis moet worden voltrokken.

“Heb alleen maar de koran vertaald”
Imam Mohamed Kamal Mostafa verklaarde voor hij zijn gevangenisstraf ging uitzitten opnieuw dat hij niet had opgeroepen tot het mishandelen van vrouwen, maar uitsluitend de koran had vertaald. De gerechtelijke uitspraak zou een vonnis tegen de koran zijn.

Frankfurter Allgemeine Zeitung, 30. 11. 2014


Met “de juiste slagen” werden dus die slagen bedoeld die geen voor de politie bruikbare sporen bij het slachtoffer achterlaten – zodat degene die slaat zich er uit kan kletsen en vanwege een tegenovergestelde verklaring in de regel niet zou worden bestraft. Het boek werd een bestseller, de imam werd echter door een Spaanse rechtbank wegens het verbreiden van instructies voor lichamelijke verwonding tot een gevangenisstraf veroordeeld.

In een interview zei hij totaal geen schuldgevoelens te hebben, daar hij precies datgene schreef wat Allah beval in de koran. Het vonnis van de wereldlijke rechtbank zou hem niet interesseren. Er zouden in Spanje tijden aanbreken waarin de islam het weer voor het zeggen zou hebben – en dergelijke vonnissen niet meer zouden voorkomen.

Islamitische apologeten en infiltranten in de westerse wereld proberen dit koran-vers, zoals gewoonlijk, neer te zetten als “verkeerde vertaling”
Wat hen echter niet lukt, aangezien Oriëntalisten als Hans-Peter Raddatz of de wereldberoemde Bernhard Lewis, beide de Arabische taal machtig, de nauwkeurige vertaling van dit vers en zijn navolging in de gezamenlijke islamitische Oemma van over de hele wereld konden aantonen. 80 procent van de bewoners van Duitse Blijf-van-mijn-lijf-huizen zijn islamitische vrouwen, die voor een deel door hun echtgenoten half doodgeslagen werden.

Afbeelding
Dat Merkel een dergelijke vrouwvijandige cultuur Duitsland binnenlaat, dat de hele top van Duitsland, de drie laatste Bondspresidenten inbegrepen, de islam als “deel van Duitsland” rekenen, is een onbegrijpelijke en niet te verontschuldigen aanslag op de westerse cultuur en de westerse waarden.

De Duitsers, maar ook de hier wonende islamitische slachtoffers van deze mohammedaanse vrouwenhaters zijn allemaal slachtoffers van de islam-apologeten uit politiek en media, die de islam ondanks alle tegengestelde inzichten nog steeds bestempelen als een religie van vrede.
Merkel, Wulff, de onuitsprekelijke Gauck en Steinmeier zijn, samen met de rest van het politieke establishment, in de grond direct mede-schuldig aan het doden van Duitse meisjes en vrouwen door moslim-macho’s.Aan hun handen kleeft niet alleen het bloed van Mia uit Kandel, maar ook dat van duizenden andere Duitse slachtoffers, die tot op heden door het politiek gewenste binnendruppelen van de islam het leven moesten laten.

(Michael Mannheimer)

_____________________________________________________________________________

Parallellen met Kandel: 16-jarige steekt ex-vriendin neer – Justitie vraagt om verificatie van leeftijd

In Darmstadt heeft een 16-jarige zijn ex-vriendin zwaar verwond met een mes. Met een stiletto zou hij tien keer op de 17-jarige hebben ingestoken. De daad vond twee dagen voor Kerstmis plaats.

Getuigen hadden het schreeuwen van de jonge vrouw gehoord en de politie en de ambulance gewaarschuwd. De 17-jarige werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. De vermoedelijke dader werd gearresteerd.

De verdachte Afghaan is in 2015 naar Duitsland gekomen als onbegeleide minderjarige vluchteling en heeft in een woongroep gewoond, berichtte een woordvoerster van de politie in Darmstadt. Het 17-jarige slachtoffer bevindt zich inmiddels niet meer in levensgevaar.

Parallellen met de vergelijkbare daad van Kandel
De zaak doet denken aan de dodelijke steken op een 15-jarige in een drogisterij in het in het zuiden van Pfalz gelegen Kandel. Het meisje werd woensdag na Kerstmis neergestoken in een drogisterij. De vermoedelijke dader is haar ex-vriend, een zogenaamd minderjarige vluchteling uit Afghanistan.

De daad heeft een discussie in gang gezet over verplichte leeftijdtesten voor jonge vluchtelingen. Volgens een actuele enquête voor de “Welt” is een grote meerderheid van de Duitsers vóór verplichte leeftijdtesten bij jonge vluchtelingen. 78% sprak zich uit voor een obligatoire test op leeftijd. 17% was daar tegen.

De test op minderjarigheid door middel van röntgenonderzoek is sinds oktober 2015 wettelijk toegestaan. Van de regeling wordt echter niet in alle deelstaten gebruik gemaakt.

Justitie vraagt leeftijdstest aan
In de zaak van Darmstadt wil Justitie met betrekking hiertoe opdracht geven tot een advies. Een woordvoerster zei tegen “Bild am Sonntag” dat de dader “er duidelijk ouder uitzag dan de opgegeven leeftijd deed vermoeden.” Als hij meerderjarig zou zijn, zou voor hem ook het volwassenen strafrecht kunnen gelden.

Voor daders onder de 18 geldt het jeugdstrafrecht, bij de beëindiging van het 21ste levensjaar het volwassenen strafrecht. Tussen 18 en 21 jaar is het een kwestie van oordeel of de dader nog als minderjarige of reeds als volwassene wordt veroordeeld. Daarbij is beslissend of er sprake is van een ontwikkelingsachterstand, dus of de beklaagde zich nog in een ontwikkelingsfase bevindt en nog niet met twee benen in het leven staat.

Bij Abdul D., de vermoedelijke dader uit Kandel, wordt momenteel meerderjarigheid “door alle betrokkenen uitgesloten”, heet het in het district Germersheim, waar het verantwoordelijke Bureau Jeugdzorg is gevestigd. De leeftijd was volgens het district in 2016 vastgesteld in Frankfurt door middel van een “inspectie” en een eerste medische screening.

Bron: www.focus.de

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/11 ... -vriendin/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islam

Bericht door Pilgrim »

“Luisa” versus Mehmet

Geplaatst op 11 februari 2018

Afbeelding
Zien er ongeveer uit alsof ze in 2015 tot de “Refugee-Welcome”-enthousiastelingen op de stations behoorden: vrouwen tijdens de presentatie van de nieuwe antigeweldcampagne “Luisa is hier!”.

We hebben het ver geschopt...

Moesten 10 of 15 jaar geleden gemeentelijke instanties door een beveiligingsdienst tegen hun klanten beschermd worden? Nee. De verpleegsters en doktoren in de ziekenhuizen tegen hun patiënten en hun familieleden? Nee. Behoorde tot de uitrusting van politieagenten destijds een spuug-kap? Hadden ze een body-cam nodig? Ook niet. Wat is er dus zo veranderd in onze samenleving? Zat er iets in het drinkwater dat de Duitsers plotseling zo agressief heeft gemaakt?


Toegegeven, het zaad dat de 68´er-generatie heeft gezaaid, staat nu in volle bloei. Slecht opgevoede kinderen zijn nu volwassen geworden en hebben hun niet opgevoede kinderen op de samenleving losgelaten.

Deze zullen vermoedelijk een reden zijn voor de hierboven omschreven situatie, maar niet de belangrijkste. Die moet waarschijnlijk gezocht worden in de immigratie van mensen uit een cultuurkring waar een “Nee” vaak als persoonlijke belediging en eer-belediging gevoeld wordt en waarin men steeds meer moeite heeft om zich aan de regels en gebruiken van de meerderheidssamenleving te houden.

“Luisa” doet haar intrede in het dagelijks leven van de vrouwelijke feestvierders
Na beveiligingsdienst, spuug-kap en body-cam doet nu “Luisa” haar intrede in het dagelijks leven van de Duitsers, nauwkeuriger gezegd, van de Duitse uitgaanswereld. Toegegeven, het is helemaal niet leuk wanneer je tegen een vrouw aan staat te schuren of met haar wil dansen en je wordt afgewezen. De slimme man heeft voor zo´n situatie een woordje paraat waarmee hij zich nog enigszins fatsoenlijk uit de situatie redt.

In de hiervoor genoemde cultuurkring is een “Nee” in zo´n situatie echter een vreselijke eer-belediging, die door de afgewezene niet zomaar geaccepteerd kan worden zonder zijn gezicht te verliezen. Daardoor, en door andere onverenigbare zaken van de beide cultuurkringen, komt het dat vrouwen in het nachtleven steeds vaker geconfronteerd worden met een opdringerige vereerder die ze niet meer kwijtraken en die steeds kwader en penetranter wordt.

En nu komt “Luisa” in het spel: “Luisa is hier!” is een campagne die oorspronkelijk door het vrouwenalarm in de stad Münster werd geïnitieerd en waar inmiddels 35 steden aan meedoen.

“Luisa” dient vrouwen en meisjes tegen ongewenste hardnekkige achtervolgingen te beschermen
Het hulpaanbod dient vrouwen en meisjes vooral in de uitgaanswereld te beschermen tegen ongewenste hardnekkige achtervolgingen. Wie zich aangegaapt, bedreigd en geïntimideerd voelt, kan met de codewoorden “Is Luisa er?” de aandacht vestigen op een situatie waaraan men graag een einde wil maken.

Vrouwen kunnen dus bij het personeel vragen naar “Luisa” als ze zich onveilig of niet op hun gemak voelen. De codewoorden dienen de drempel te verlagen om onopvallend en discreet hulp te halen. Het blijft vrouwen bespaard om iets uit te leggen of te schreeuwen en daarmee alle aandacht op zich vestigen. Het personeel in alle horecazaken die aan het project deelnemen, is ingewijd en kan ook uit zichzelf reageren wanneer de indruk ontstaat dat iemand in het nauw gebracht wordt. Met de oproep “Luisa zoekt je, kom even mee” kan men iemand ook zonder grote ophef uit een groep halen, waarin de betrokkene zich blijkbaar niet op haar gemak voelt. Dan kan ze zich of in een veilige ruimte terugtrekken, de zaak onopvallend verlaten of een taxi laten voorrijden. Op verzoek wordt ook naar begeleiders gezocht.

“Luisa” als vervanging voor Alois
Zover hebben we het nu dus geschopt: “Luisa” moet de vrouwen tegen diegenen beschermen die Merkel & Co. op hen hebben losgelaten, omdat de staat het niet op een rijtje krijgt en de autochtone Duitse mannen daarvoor te mak zijn geworden. Ter verdediging van de Duitse mannen dient echter niet te worden verzwegen dat de opdringerige vereerders in principe in grotere groepen optreden en zich onmiddellijk solidair verklaren. Rest dus alleen nog “Luisa”. De verdere ontwikkeling in dit land mogen we in een bange eindtijd-stemming tegemoet zien.

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/11 ... us-mehmet/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vrouw in Islaam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Egypte: uitdagend banaan eten – twee jaar gevangenisstraf

Geplaatst op 14 december 2017



De Egyptische popster Shaimaa Ahmed, ook bekend onder haar kunstenaarsnaam “Shyma”, is veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf. Haar “misdaad” – aanzetten tot losbandigheid!

In haar gewaagde muziekvideo had ze met genot een banaan gegeten en aan een appel gelikt, en dat alles ook nog eens in strak zittende sexy kleding. Duidelijk teveel van het goede vonden niet alleen woedende islamitische Egyptenaren, die met het oog op zoveel naakte huid helemaal doorsloegen, maar ook een rechtbank beschouwde een straf met het oog op dit gedrag als gepast.
De video viel overigens onder toezicht van de profeet – herstel – moslim Mohamed Gamal. Over zijn straf is mij niets bekend.

Afbeelding

Allah schiep de mens.
Allah legde wellust in de mens.
Dat kan nooit zondig zijn.
Want anders is Allah niet akbar, maar viespeuk.
De banaan symboliseert een begerenswaardige penis.
Ook hoofddoeken willen seks. Of niet soms?
De melk over de banaan symboliseert mogelijk
het sperma uit haar mond dat van het topje
van de banaan afkomstig is.
Dit is ejaculatie-sap.

Kan dit in het Arabisch vertaald worden?

En dan te bedenken dat Arabieren de drukste bezoekers zijn op het wereldwijde porno web.

Islam is een pervers walgelijk virus met een hypocriete lading.
ALLE moslims zijn de dragers ervan. Weg ermee uit onze beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouw in Islam

Bericht door Pilgrim »

Islam is een misdaad tegen vrouwen

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Vrouw in Islam

Bericht door xplosive »

 
March 1, 2018 1:19 PM by Robert Spencer

Imagine the justifiable international outcry if a mob of Christians gang-raped a Muslim girl for refusing to convert to Christianity. But that never happens. This, on the other hand, has plenty of precedents — here is one from Nigeria. Yet you won’t hear about this anywhere but here, because for the establishment media and the Western intelligentsia, being "anti-Islam" is the worst sin imaginable, and that means turning a blind eye to atrocities such as this.

"Girl gang raped after she refuses to convert to Islam, Anwar and Wajid Ali arrested," OpIndia, March 1, 2018 (thanks to Amit):
  • A girl residing in Mau Aima town near Allahabad in UP was allegedly gang-raped after she resisted attempts to convert to Islam. Later in order to cover up their crime, they allegedly framed her in a fake theft case, which resulted in her going to jail.

    As per reports, the girl a class XII student went to a mobile shop in the Mau Aima town square on late Saturday evening to buy a handset. There the shop owner Anwar kept her busy by showing her many different mobiles. He later called her inside to choose other phones, and then suddenly held her hostage in one of the rooms.

    There he was also accompanied by his associates like village sarpanch Wajid Ali. They then shockingly demanded that she convert her religion. When she resisted their pressure, they then allegedly proceeded to gang rape her.

    The plight of the girl didn’t end here, as reported the accused in order to hide their crime, decided to falsely accuse the girl of trying to steal a mobile phone and sent her to jail the same night. Reports have claimed that this was a result of the village sarpanch Wajid Ali wielding his influence.

    Later as per reports, the victim’s mother came to know about her daughter’s incarceration and pleaded her case with the police, who turned a deaf ear. She, as a result, decided to stage a protest. Soon hundreds of people joined the cause and later on Tuesday sitting MLAs like R.K. Verma and Sita Ram Verma too reached the spot and was appraised by the mother regarding the matter……
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12509
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Vrouw in Islam

Bericht door sjun »

Afbeelding

Wat je daar ziet staat ook hier bij verdergaande islamisering te gebeuren. Het was natuurlijk niet voor niets dat het Iberische schiereiland in 1492 kom af maakte met de volgelingen van Mohammed om in 1614 afscheid van de laatste muzelman te nemen. :sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie