Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door Pilgrim »

De iets andere mening: “Vrouwen zijn de belangrijkste steunpilaren van de islam!”

Geplaatst op 18 juli 2015

Wablief? Moslima´s, door hun mannen opgesloten, geslagen, vaak als slaven gehouden, altijd tot seksuele diensten verplicht, slechts half zoveel waard voor islamitische rechtbanken als hun mannen, vaak gedwongen uitgehuwelijkt, vaak seksueel gedwongen verminkt, vaak slachtoffers van zogenaamde “eermoorden” – die zouden de belangrijkste steunpilaren van de islam zijn? Welnu, het commentaar van een lezer van PI, dat ik als voorbeeld voor deze “iets andere mening” heb genomen, is zo slecht nog niet. Het zijn vooral de islamitische vrouwen die hun kinderen in de sekserollen van de islam persen:

Hun dochters tot onderdanige geboortemachines, hun zoon tot macho´s opvoeden, het zijn zo goed als alleen maar vrouwen die de afgrijselijke procedure van de genitale verminking uitvoeren, die bijna uitsluiten in islamitische landen wordt gepraktiseerd, door de islam in zijn uitbreiding verder werd verspreid, het zijn “Palestijnse” vrouwen die hun zoons tot zelfmoorddaders opvoeden, enthousiast vertellen over de roem voor hun familie als een van hun zoons zich voor de islam door een bom in stukken laat scheuren – en daarbij zoveel mogelijk “ongelovigen” meesleurt in de dood. Het zijn dezelfde vrouwen die daarna, na de zelfmoordaanslag, voor draaiende camera´s luidkeels schreeuwen, huilen, dramatisch aanvallen van flauwte simuleren – in de wetenschap dat ze rijkelijk beloond worden voor het offer van hun zoon, die zij de dood hebben ingejaagd (Saddam hussein bijvoorbeeld betaalde aan de families van zelfmoorddaders 40.000 dollar, liet een nieuw huis voor hen bouwen en vaak kregen ze ook nog een levenslang pensioen). En het waren haar tantes, buurvrouwen, overwegend vrouwen, die de islam-afvallige Ayaan Hirsi Ali het leven tot een hel gemaakt hebben, haar verboden om met “ongelovige” buurkinderen te spelen, haar gedwongen uithuwelijkten en dusdanig indoctrineerden dat zij besloot naar Europa te vluchten. Ja, gezien deze aspecten moet de kwestie van de rol van de vrouw in de islam opnieuw beoordeeld worden: zij is niet alleen slachtoffer. Ze is zonder twijfel ook dader.

(Michael Mannheimer)

Vrouwen zijn een garantie op succes van het onderdrukkingssysteem islam.

(Door: “Organic”)

“Ik wilde alleen maar even opmerken dat een van de belangrijkste redenen voor het succes van de islam altijd al de exorbitante ondersteuning van dit onderdrukkingssysteem door vrouwen is/was. Tegen de westerse opinie in dat de islam voor vrouwen onaantrekkelijk zou zijn vanwege zijn onderdrukkende houding, is precies het tegenovergestelde het geval.

Mogen veel aantrekkelijke moslima´s in hun jeugd wellicht wat mopperen en opstandig worden, ze begrijpen al spoedig de voordelen van hun “geloof” en worden diens meest hartstochtelijke voorvechters. De islam is in de allereerste plaats een vrouwenreligie en anders niets.

De vrouw krijgt in de islam alles wat biologisch gezien belangrijk en voordelig is. Sterke, door de oorlog (Jihad) geselecteerde strijders en verzorgers als vaders van hun kinderen, volledige verzorging, bescherming tegen vrouwelijke concurrentie, die de man niet regulier hoeft te verzorgen (versluiering en opsluiten van de andere vrouwen, controle over de kinderopvoeding, omdat de mannen immers “daarbuiten” geld moeten verdienen, een geringe druk om zich lichamelijk aantrekkelijk te houden na de bruiloft, de uitschakeling van de sterke vrouwelijke concurrentie in het openbaar (sluier, boerka), roem als oorlogsmoeder, gevoel van superioriteit, bezit van eunuchen en huisslavinnen, etc., etc.

Alle “islamitische revoluties” werden en worden enorm door vrouwen op gang gebracht of door kerels die door hun vrouwen worden aangedreven. Voor mannen heeft de islam veel minder te bieden, betekent polygamie alleen maar dat 3 van de 4 mannen daarvoor in de Jihad gesneuveld moeten zijn, anders gaat dit niet door. Mannen, omdat zij in het openbaar onderweg zijn, worden veel vaker slachtoffer van het shariarecht. Alleen zij worden bij overtreding van het vastenverbod, bij homoseksuele handelingen, bij het drinken van alcohol, bij het roken enz. betrapt. De vrouwen thuis ziet niemand.

Dit thema kan nog veel meer uitgediept worden, maar een feit is en blijft: de islam is een vrouwenreligie. Door Mohammed zo uitgelegd dat zijn vrouwen tevreden waren. Waarom is hij eigenlijk op rooftocht gegaan? Wie heeft tegen zijn volgelingen gezegd dat ze mee moeten blijven doen aan de gevaarlijke zaken? Precies: hun vrouwen! Als mijn man overlijdt op rooftocht neem ik gewoon zijn broer of een andere moslim. Wie vrouwen voor de islam wil redden, heeft niets begrepen.”

Bron: http://michael-mannheimer.net

Auteurs: Michael Mannheimer/”Organic”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/07/18 ... more-93143
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door Manon »

Hier kan ik me wel in vinden.
Mannheimer vergeet ook nog te vermelden dat "de echtgenoot" zuiver als bron van inkomsten geldt. Het 'huwelijk' is dus niet meer of minder dan het vroegere boterbriefje: gehuwd en van 't straat zodat je niet omkomt van de honger.
Eenmaal je in dat patroon bent ondergedompeld is het inderdaad belangrijk om je dochter zo interessant mogelijk te maken (ik spreek bewust niet over 'aantrekkelijk'). Je pakt ze zoveel mogelijk in, knipt de overbodige schaamlippen weg, zorgt dat ze zo nauw mogelijk is zodat manlief kan laten zien hoe stoer hij wel is door er met zijn roede door te kunnen stampen. Eenmaal gehuwd maakt het niet zoveel meer uit. Na zeven kinderen ziet elke vrouw er uitgelabberd uit, ook al naait men haar telkens opnieuw netjes dicht. Meerdere vrouwen maakt dan ook niks meer uit, omdat zij dan meer rust krijgt en zich kan terugtrekken met 'zijn' kinderen.

Alles hangt ervan af vanuit welke gezichtshoek je het bekijkt.

Ik heb allang geen compassie meer met de hoofddoekjes: hoe warme hoe beter en liefst van een hele dikke stof gemaakt! joepie. Ik zie ze dan ook standaard (95%?) lopen mèt buggy, met 2de kleutertje aan de hand en derde baby in de buik. Blijkbaar is dat nog steeds hun ultieme keuzeoptie. Want hier hebben ze wèl de keuze.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12511
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door sjun »

Mensen met een verstandelijk gebrek hebben niet zoveel met keuzevrijheid. Ze hebben liever dat ze voor hen gedacht wordt en dat ze zich binnen een strak kader van duidelijke regels kunnen bewegen. Dat brengt ze minder twijfel en onzekerheid. Iets soortgelijks zie je bij als autistisch gediagnostiseerden. Mij zal het niet verbazen als een totalitaire leer mensen autistisch en angstig maakt waarna de constante angst als gevolg van terreur het systeem in standhoudt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door Mahalingam »

Ik kwam in onderstaand bericht het getal 5 tegen. En dan gaat er bij mij een belletje rinkelen. Een groepje van 5 die geweld pleegt. Het zal toch niet?...
Zonnende vrouw krijgt slaag om bikini
Een jonge vrouw is in elkaar geslagen in de Franse stad Reims, omdat ze in bikini lag te zonnen in een park. Een meisje dat langsliep zei dat ze onzedelijk en te bloot lag.

Dat leidde tot een woordenwisseling en rake klappen. Het 21-jarige slachtoffer moest naar een ziekenhuis en kon vier dagen niet werken. Dat meldde de lokale krant L'Union de Reims vandaag. Het incident gebeurde afgelopen woensdag.

Een 16-jarig meisje vermaande de zonnende vrouw. Die zei terug dat ze "weigerde te luisteren naar een religieuze politie", aldus L'Union. Het draaide uit op een handgemeen, waarbij de tiener hulp kreeg van vier vriendinnen. Getuigen ontzetten het slachtoffer en ontfermden zich over haar. Vervolgens werd ze naar een ziekenhuis gebracht.

De politie weet inmiddels wie de vijf aanvallers zijn. Naast het 16-jarige meisje zijn dat vrouwen van 17, 18, 19 en 24. Zij moeten binnenkort voor de rechter komen. Hun achtergrond is niet duidelijk.
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... ag_om.html
Hun achtergrond? Steunpilaren van de Islam.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door Ali Yas »

De aanvallers hadden niet bepaald last van minderwaardigheidsgevoelens, zo te zien.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door Mahalingam »

De uit Europa afkomstige jihad-bruidjes zitten net als vissersvrouwen te wachten tot/of hun man terugkeert.
En als die niet terugkeert en in het Paradijs ligt te vozen met 72 maagden, waar staan zij dan als weduwe?
IS-vrouwen jaloers op hun man die 72 maagden krijgt
'Zal mijn man mij vergeten als hij na zijn martelaarsdood 72 maagden heeft?' Dat is de vraag die veel vrouwen van IS-strijders bezighoudt op de sociale netwerksite VKontakte.

Voor islamitische vrouwen is de beloning iets minder indrukwekkend, zij worden na hun dood herenigd met hun man in het paradijs. Maar heeft hun echtgenoot überhaupt nog wel oog voor ze als hij omringd is door 72 knappe vrouwen?

In de steungroep voor IS-vrouwen op netwerksite VKontakte wordt die vraag serieus besproken. Zo plaatst een vrouw een gedicht waarin ze schrijft dat ze jaloers is op de 72 maagden. "Ik ben jaloers op hen omdat ze jou eerder ontmoeten. Ze zullen je ontmoeten en je zult alles vergeten."
http://www.demorgen.be/buitenland/-is-v ... -a2406005/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12511
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door sjun »

Ze gunnen die arme held ook niks. Offert hij zijn leven op voor de islamitische zaak, klagen zij over persoonlijke aandacht na dit leven. Mohammed zei het al:

Al Bukhari, 1052
De Hel zal vooral bewoond zijn door de vrouwen
De metgezellen (moge Allah tevreden met hen zijn) vroegen de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) wat de reden is, voor dit verschijnsel, en hij antwoordde als volgt:
Het is overgeleverd dat 'Abd Allaah ibn 'Abbaas zei, dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:
'aan mij werd de Hel getoond en ik heb nog nooit iets angstaanjagender gezien dan dat. Tevens zag ik dat de meerderheid van de Hel vrouwen waren.
Zij vroegen, "waarom, O boodschapper van Allah?"
Hij zei: "Het komt door hun ondankbaarheid (koefr)."
De metgezellen vroegen: "zijn zij ondankbaar tegenover Allah?"
De boodschapper antwoordde hierop: "zij zijn ondankbaar tegen hun metgezellen (echtgenoten) en ondankbaar voor goede behandeling. Als je haar een leven lang vriendelijk behandelt en ze ziet 1 (onwenselijke) gedraging in jou, zal ze zeggen, 'ik heb nog nooit iets goeds van jou gekregen."


Moge Allah hun imaan versterken.
:sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door Mahalingam »

Hier het verhaal van een vrouw die de hel al op aarde aantrof bij ISIS.
Zij overleefde de beproeving.
"Ik trok met mijn vierjarige zoon naar IS in Syrië. Het is de hel geworden"
Kasiki is een van de weinige westerse vrouwen die naar het kalifaat in Raqqa afgereisd is én veilig kon terugkeren. "Het was een hel waar geen uitweg leek te bestaan", zegt ze nu in haar eerste interview. "Ik haatte de mensen die mij gemanipuleerd hebben en geprofiteerd hebben van mijn zwakheden, naïviteit en onzekerheid. Ik haatte mezelf."
[...]
Als sociaal werkster kwam Kasiki vooral in contact met migrantenfamilies in de voorsteden van Parijs. Ze bekeerde zich tot de islam, zonder haar atheïstische echtgenoot erover in te lichten. Die stap zou de leegte in haar leven vullen, dacht ze.
[...]
Op 20 februari 2015 maakte Kasiki haar echtgenoot wijs dat ze gedurende enkele weken in een weeshuis in Istanboel zou gaan werken. Hun zoon zou ze meenemen. In werkelijkheid nam ze de intussen bekende jihadroute via zuid-Turkije richting Syrië.
Spoiler! :
"Arrogante buitenlandse strijders zwaaien de plak"
Van zodra ze aangekomen was in Raqqa bleek van dat beloofde "paradijs" geen spoor terug te vinden. Kasiki mocht niet meer alleen buiten, in het openbaar moest ze zich van kop tot teen bedekken en haar paspoort moest ze afgeven. Contact met haar familie in Frankrijk mocht nog in zeer beperkte mate.

De vrouw werd tewerkgesteld in de kraamkliniek van IS. De smerige omstandigheden en de onverschilligheid van het personeel omtrent het lot van de patiënten choqueerden haar. Om nog maar te zwijgen van de heersende hiërarchie, waarbij "arrogante buitenlandse strijders" de plak zwaaiden en de Syrische bevolking niets voorstelde.

"Vreselijke fout gemaakt"
Na tien dagen besefte Kasiki dat ze een vreselijke fout gemaakt had. "Ik vroeg om naar huis te gaan. Elke dag zei ik dat ik mijn familie miste en dat mijn zoon zijn vader wilde zien. Eerst kreeg ik smoesjes te horen, dan volgden de bedreigingen. Een vrouw met kind kon nergens heen, zeiden ze. En als ik probeerde te ontsnappen, zou ik gestenigd of vermoord worden."

"Ik was doodsbang dat ik in de gevangenis zou belanden en dat ze mijn zoon zouden afpakken. Ik peperde hem in dat zijn vader en ik van hem hielden en dat hij vriendelijk moest zijn voor meisjes. Ik hoopte dat -als er iets met mij zou gebeuren- hij mijn stem in zijn hoofd zou horen en hij niet zou doden. Als een leeuwin probeerde ik hem te verdedigen."

Stoppen slaan door

Toen een van de Fransen haar zoon wilde meenemen naar de moskee sloegen de stoppen door. "Handen af van mijn jongen", riep Kasiki. Als 'beloning' kreeg ze een klap in het gezicht. "Ik zat in een vreemde stad, waar ik niemand kende en geen jota van de taal begreep. Ik keek naar mijn zoon en besefte dat ik de grootste fout uit mijn leven gemaakt had. Ik wist dat ik sterk moest blijven en alles in het werk moest stellen om hem daar weg te krijgen."

De Fransen brachten Kasiki en haar zoon vervolgens naar de 'madaffa': een zogezegd gastenverblijf, maar in werkelijkheid een gevangenis waar tientallen buitenlandse vrouwen bij elkaar getroept zaten. Jonge kinderen keken er op tv naar onthoofdingen, terwijl hun moeders enthousiast in de handen klapten en juichten. "Die vrouwen zien zo'n IS-strijder als hun prins op het witte paard, een sterke persoonlijkheid die hen zou beschermen. De enige manier om weg te komen uit die 'madaffa' is door te trouwen met een van hen. In werkelijkheid zijn enkel hun baarmoeders nuttig, zodat IS-baby's op de wereld gezet kunnen worden."

Ontsnapt dankzij onoplettendheid
De volgende dag waren haar bewakers druk bezig met de organisatie van een huwelijk. Kasiki ontdekte een deur die niet op slot zat en begon met haar zoon te stappen. En ze bleef stappen. Uiteindelijk vond ze onderdak bij een lokaal gezin, van daaruit legde ze contact met Syrische oppositiestrijders die getipt werden door haar echtgenoot in Frankrijk.

Op 24 april 2015 wist een jonge Syriër haar op de motor de Turkse grens over te smokkelen, haar zoon zat intussen verborgen onder haar niqab. Als iemand hen betrapt had of als ze hadden moeten stoppen bij een controlepunt zou hen een zekere dood gewacht hebben.

"Hoe konden ze me zo brainwashen?"
Kasiki keerde terug naar Parijs, waar ze ondervraagd werd en twee maanden in de cel belandde. Contact met haar familie mocht ze al die tijd niet hebben. Hoewel alles intussen weer koek en ei is met haar man riskeert ze nog een straf voor kinderontvoering.

"Ik heb mezelf al vaak de vraag gesteld hoe dit in godsnaam kunnen gebeuren is", besluit Kasiki. "Ja, ik was naïef, in de war en een makkelijk slachtoffer. Maar hoe konden die kerels, die zelf niet bepaald de grootste lichten waren, me zo brainwashen? Ik heb er nog steeds geen antwoord op."

"Zal me altijd slecht voelen"
Kasiki beseft dat ze -in tegenstelling tot heel wat lotgenotes- veel geluk gehad heeft. Na haar terugkeer toonde haar man een foto die IS hem gestuurd had: hun zoon stond er trots op te poseren met een automatisch geweer.

"Ik wist niet eens dat ze hem dat laten doen hebben. Het was de eerste keer dat ik die foto zag en ik was er kapot van. Ik zal me altijd slecht voelen omdat ik hem meegenomen heb naar die helse nachtmerrie. Ik verga vaak van schuldgevoel, maar ik moet me sterk houden. Het moeilijkste ligt nu achter de rug. We zijn ontsnapt uit de klauwen van die mensen en we leven nog. Nu moet ik er voor zorgen dat anderen niet in diezelfde horrorval trappen. Wat kan ik zeggen? Ga alstublieft niet", besluit Kasiki.
http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islamiti ... rden.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrouwen als steunpilaren van de Islam

Bericht door Pilgrim »

Moslima...

Afbeelding

In mijn land moet ik mijn mond houden. Maar hier ben ik vrij om poep te praten over dit land, in de hoop dat het snel verandert in een land waar ik mijn mond moet houden.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “FreedomToTalk #PVV”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie