Laura in Qatar

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laura in Qatar

Bericht door Ariel »

De 22-jarige Laura is donderdagochtend aangekomen op Schiphol.

Hoe het met het meisje gaat, is niet bekend. "We hadden liever gehad dat dit niet naar buiten was gekomen. Laura moet nu in alle rust en privacy verwerken wat er is gebeurd”, vertelt een woordvoerder van Buitenlandse Zaken aan de NOS.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Laura in Qatar

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:De 22-jarige Laura is donderdagochtend aangekomen op Schiphol.

Hoe het met het meisje gaat, is niet bekend. "We hadden liever gehad dat dit niet naar buiten was gekomen. Laura moet nu in alle rust en privacy verwerken wat er is gebeurd”, vertelt een woordvoerder van Buitenlandse Zaken aan de NOS.
Als niets van dit alles naar buiten gebracht was, zat Laura voor de komende jaren nog vast in dat land. Wat een hypocriete uitspraak, zeg. Ik denk dat ze bedoelen dat ze liever gehad hadden dat de naakte waarheid omtrent Laura's werkelijke beroepsleven niet boven tafel gekomen was.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Laura in Qatar

Bericht door Schepsel »

Wat is er nou mis met prostitutie dan, als ze dat daadwerkelijk doet?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12510
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Laura in Qatar

Bericht door sjun »

Niks, zolang ze maar belasting betaalt zoals ieder ander die bij verdiensten wordt afgeroomd en zo lang het maar om een eigen keuze gaat om langs die weg verdiensten te maken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie