Sjouke ‘schaamt zich voor Nederlandse nationaliteit’ en wordt Turks

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Sjouke ‘schaamt zich voor Nederlandse nationaliteit’ en wordt Turks

Bericht door Ariel »

De 39-jarige Sjouke nam de naam Meryem aan in het jaar 2000. Toen trouwde ze met Aytekin Bayrak en verhuisde in 2010 met haar gezin van Nederland naar Kayseri in Turkije. Het besluit nam ze na de Turkijerel. Ze schaamde zich voor hoe de Nederlandse politie zich gedroeg tegenover Turkse Nederlanders in Rotterdam. “Om mijn toekomst te garanderen, wil ik Turks worden,” aldus Bayrak. “Ik wil niet terugkeren naar Nederland met mijn Turks paspoort. Toen ik die beelden zag, schaamde ik me voor de Nederlanders,” gaat ze verder.
Us Sjoukje.

Afbeelding
De Nederlandse Sjouke Bayraktar woont in Kayseri en heeft besloten de Turkse nationaliteit aan te vragen, omdat ze zich schaamt voor haar Nederlandse nationaliteit.


De 39-jarige Sjouke nam de naam Meryem aan in het jaar 2000. Toen trouwde ze met Aytekin Bayrak en verhuiste in 2010 met haar gezin van Nederland naar Kayseri in Turkije.

Het besluit nam ze na de Turkijerel. Ze schaamde zich voor hoe de Nederlandse politie zich gedroeg tegenover Turkse Nederlanders in Rotterdam.

“Om mijn toekomst te garanderen, wil ik Turks worden”, aldus Bayrak. “Ik wil niet terugkeren naar Nederland met mijn Turks paspoort. Toen ik die beelden zag, schaamde ik me voor de Nederlanders”, gaat ze verder.
Turken, en Turkije....Gefeliciteerd met Sjoukje . We hoeven haar nooit meer terug.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sjouke ‘schaamt zich voor Nederlandse nationaliteit’ en wordt Turks

Bericht door mercator »

Ariel schreef:“Ik wil niet terugkeren naar Nederland met mijn Turks paspoort.
Prima toch ? Alleen spijtig dat niet al haar Turkse landgenoten er zo over denken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Sjouke ‘schaamt zich voor Nederlandse nationaliteit’ en wordt Turks

Bericht door sjun »

Ze zal vast gemist worden... Succes in Turkije wijffie maak er wat moois van je leven.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Sjouke ‘schaamt zich voor Nederlandse nationaliteit’ en wordt Turks

Bericht door Pizzaman »

Bravoooo! Waren ze allemaal maar zo.
bevalt het je hier niet, gewoon opsodemieteren. icon_clap.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie