De status van de moslimvrouw

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
freedomxx
Berichten: 84
Lid geworden op: di mar 18, 2014 8:41 am
Contacteer:

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door freedomxx »

H.Numan schreef:Bijna alle religies zijn door mannen bedacht, en worden in stand gehouden door vrouwen.
Alle religies zijn door mannen bedacht. Er is geen enkel geloof waar de vrouwen de baas zijn!
Check my blog: http://www.thewaytofreedomm.blogspot.nl
Your always welcome
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

freedomxx schreef:
H.Numan schreef:Bijna alle religies zijn door mannen bedacht, en worden in stand gehouden door vrouwen.
Alle religies zijn door mannen bedacht. Er is geen enkel geloof waar de vrouwen de baas zijn!
Nope.

Alle Abrahamitische religies zijn door mannen bedacht : ze zijn alle drie in hetzelfde bedje ziek.

De meeste natuurgodsdiensten zijn helemaal niet zo macho, daar hebben ze meer achting voor de vruchtbaarheid en worden vooral de vrouwen als vruchtbaarheidsgodin gezien.

Dat de abrahimitische religies in stand worden gehouden is dan ook weer een feit. heel subtiel psychologisch georganizeerd. Neem de vrouwen alle eigendomsrechten/en-of mogelijkheid tot zelf arbeiden af en ze moeten zich wel vastklampen aan hun heer en meester willen ze niet omkomen van de honger.
Polygamie kan enkel bestaan als de man het voor het zeggen heeft en hij vrouwen à volonté kan aankopen/onderhouden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Achter de boerka – onderdrukking van islamitische vrouwen

Gepubliceerd op 11 nov. 2012

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door stropke »

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buite ... mam__.html
Hier nog eens de status vd vrouw in de islam. Hopelijk gaat Merkel het ook eens ondervinden. Zal ze niet zo vlug meer beweren dat Islam bij Duitsland hoort. Wat een naiëve seutemie.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Waarom zou je vrouwen niet aan de riem doen?

Geplaatst op 13 augustus 2015

Afbeelding

Al wekenlang kun je in het centrum van Wenen vrouwen zien, die van top tot teen in zwarte doeken gewikkeld zijn, meestal alleen een smalle spleet op ooghoogte vrijlatend. Het geheel doet in de verte een beetje doen denken aan een roedel uit de kluiten gewassen pinguïns.

Meestal gaat het bij dat kledingstuk om een “nikab”, zoals deze vooral door vrouwen op het Arabisch schiereiland, in de Golfstaten, maar gedeeltelijk ook in andere landen in het Midden-Oosten gedragen (moeten) worden, die nu op sleeptouw van hun mannen midden in de zomer als toeristen bij bijna 40 graden Celsius verkoeling in Wenen zoeken.

Vrouwen, die hun lichaam volledig in textiel (moeten) inpakken – dat kun je niet anders beschouwen dan als een obsceniteit. (Wikipedia: “Als obsceen geldt wat geschikt is om bij andere mensen voor walging te zorgen, schaamte op te roepen of een ander elementair gevoel te kwetsen.).

En precies dat – schaamte en walging – veroorzaakt bij ieder een beetje geciviliseerd mens de aanblik van een vrouw, die door haar samenleving wordt gedwongen zich volledig te verhullen. Dit is een zaak van onderdrukking, kleinering en ontmenselijking, waarvoor iedere waarnemer zich in aanzienlijke omvang plaatsvervangend dient te schamen en tegen de walging moet vechten die dit onvermijdelijk bij hem oproept.

Waarom westerse samenlevingen zoiets in hun openbare ruimtes toelaten, is onbegrijpelijk. Laten we eens aannemen dat het in een of andere ver weg gelegen archaïsche cultuur gebruikelijk zou zijn om vrouwen in het openbaar naakt, op handen en voeten en aan de hondenriem door de stad mee te nemen – zouden wij dit schouderophalend tolereren? Nou dan. En er bestaat een kwantitatief, maar geen kwalitatief onderscheid tussen een nikab en een hondenriem.

Er zit echter nog een opmerkelijk aspect aan deze openbaar tentoongestelde daad van vrouwen-verachting in de binnenstad van Wenen.

Iedere een beetje geciviliseerde reiziger uit het Westen zal zich in de Arabische wereld, en zeer zeker in de conservatieve monarchieën aan de Perzische Golf, grotendeels aanpassen aan de daar heersende zeden en gebruiken. Dat betekent uiteraard ook om bijvoorbeeld geen alcohol te drinken in het openbaar – of als man zijn vrouwelijke metgezel eraan te herinneren haar haren te bedekken en haar optische aantrekkelijkheid iets te camoufleren (als deze herinnering al nodig is).

Dat is heel eenvoudig een gebod van hoffelijkheid (en verstand).

Waarom echter denken onze gasten uit de Arabische wereld omgekeerd niet net zo en passen zij hun kledinggewoonten in ieder geval niet een beetje aan hetgeen hier gebruikelijk is aan?

Te vrezen is: omdat zij de religieusculturele regels van hun wereld superieur beschouwen aan alle andere. Het relativisme, dat ons leert om alle culturen en alle religies uiteindelijk als gelijkwaardig te beschouwen en het ons daarom mogelijk maakt om ons aan deze culturen aan te passen, is hen grotendeels vreemd.

En dat is een deel van het probleem, een verdomd groot probleem.

Bron: www.ortneronline.at

Auteur: Christian Ortner

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/08/13 ... riem-doen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Bonusquote Franse minister: vrouwen die kiezen voor hoofddoek zijn als negers die kiezen voor slavernij

Vrouwen uitgummen is prima, zomaar 'neger' zeggen MAG NIET

Annabel Nanninga, 30-03-2016

Le Ophef! Franse minister voor Kinderen, Families en Vrouwenzaken Laurence Rossignol heeft gereageerd op de toenemende verkoop van islamitische vrouwenkleding als hijabs en boerkini’s door ketens als H & M, Marks en Spencer en door luxemerk Dolce & Gabbana. Vertaling uit het Frans via FD:

Die bedrijven zeggen dat ze geen enkele manier van leven propageren en dat het elke vrouw vrij staat aan te trekken wat bij haar past. Maar ondertussen onthouden ze zich van elke sociale verantwoordelijkheid en moedigen ze aan dat vrouwen zich moeten bedekken of opgesloten worden.

Daar zit geen woord Frans bij, prima statement, maar de minister ging er met gestrekt been in toen zij daar aan toevoegde:

Er zijn natuurlijk vrouwen die er zelf voor kiezen. Maar er waren ook Amerikaanse negers die vóór slavernij waren.

En uiteraard gaat dan iedereen totaal uit zijn fatsoensplaat om het gebruik van het woordje ‘neger’. Geeft niks dat vrouwen verstoppen en uitgummen om relgieus-intolerante redenen main stream wordt in West-Europa, gebruik 1 foeiwoordje en de policor goegemeente is DOLblij dat ze het niet meer over het onderliggende, valide argument hoeven te hebben. Dom van de minister, dat had ze kunnen en moeten weten. Dus, moraal van het verhaal: vrouwenrechten mogen op de helling, maar denk in godsnaam om de tóón.

http://nieuws.tpo.nl/2016/03/30/bonusqu ... slavernij/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Aan alle moslims:

Afbeelding

Als een man niet opgewassen is tegen de aanblik van een vrouw, dan moet hij zelf een blinddoek dragen en zij geen versluiering!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De gruwelijke haatreligie tegen de vrouw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Steniging hoort bij islam.

Zoals steniging hoort bij islam, hoort de kopvod bij de islamitische Marokkaanse en Turkse vrouw. Als teken van bereidheid om gestenigd te worden in het aangezicht van Allah, de knecht van de historische Arabische viespeuk psychopaat Mohammed.

Een korte video laat u kennismaken met de haaksheid van islam op onze kennismaking aan tafel bij Pauw en Witteman. Inderdaad, de reportage is van enige tijd terug. Ik heb dit filmpje gemaakt vanwege de potsierlijke verspreking van het islamitische jongmens dat zo op het eerste gezicht een rustige sympathieke welbespraakt indruk maakt, maar op het einde van het filmpje gaat deze islamitische badmuts gigantisch de fout in inzake de straf van Allah. Ik verzeker u dat de duivel niet anders doet. Want ook Satan doet zich voor als een engel des lichts.

Ik herhaal het hier nog maar eens: de echte gekken herken je niet. Maar dankzij mijn filmpje krijgt dit islamitisch fenomeen alle aandacht waar hij recht op heeft. Ik presenteer: Steniging. Met in de hoofdrol Izz Ad-Din Ruhulessin. Duur filmpje: 3 min.

https://vid.me/tSb9
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

De meesten van ons hier op FFI kennen veel over islam.

Ook ik kende de regel dat indien een echtgenoot die zijn vrouw (per ongeluk of in woede) had verstoten (dus driemaal taleq = "ik verstoot U" had uitgesproken), deze vrouw enkel nog terug kon huwen nadat ze eerst met een andere man was gehuwd, sex had gehad met hem en opnieuw door hem verstoten was geworden.
Allah zal wel zijn redenen hebben gehad voor deze bizarre wet neem ik aan. De wet heet "Halala" - what's in a name.
Dus: de vrouw die door een ongecontroleerde woede-aanval van manlief driemaal wordt verstoten moet heel het proces opnieuw ondergaan als hij haar terugwil nadat hij terug ontnuchterd is.

Maar daar eindigt het natuurlijk weeral niet. Het wordt verdorie een hele business:

De halala mag geen schijnhuwelijk zijn. In dat tussenhuwelijk moeten de man en de vrouw echt seks hebben. De interpretatie hiervan is omstreden, maar bij moslims van de Barelvi- en Deobandi-strekking is deze praktijk heel gebruikelijk. Darelvi's en Deobandi's vindt men vooral in India, Pakistan, Afghanistan en Bangladesh. In India kijkt de All India Muslim Personal Law Board zeer nauwlettend toe op de naleving van de rechtsregel betreffende de halala. In Groot-Brittannië, waar veel Deobandi's en Bareliv's wonen, dwingen de shariarechtbanken de naleving van die halala-regels eveneens af. Halala is zelfs een groeiende bedrijfstak geworden. Via webstekken en sociale media worden voor grote bedragen echtgenoten aangeprezen voor halala-tussenhuwelijken.

En om het allemaal nog erger te maken: de sharia voorziet niet dat die halala-echtgenoten hun vrouwen op korte termijn moeten verstoten. Ze kunnen ze maanden en zelfs jaren als seksslavinnen gebruiken. Toen de islamitische ngo Muslim Women's Network een open brief met meer dan honderd handtekeningen publiceerde om die wantoestanden aan te klagen, was de reactie van de Britse Sharia Counsel heel voorspelbaar: de vrouwen werden beschuldigd van islamofobie en de ngo werd als anti-islamitische bestempeld.
De sharia rechtbanken kregen daarbij zelfs de steun van Naz Khan, een parlementslid van Labour.

Dus heren:

Wil je een bijverdienste?

1. Bekeer je tot islam
2. Geef je op als "halala-echtgenoot"
3. Het maakt niet uit of je reeds gehuwd bent of niet: je kan tot vier vrouwen hebben.
4. Je verstoot je halalavrouwen als je hen beu bent, en je kan ze onmiddellijk tegen betaling laten vervangen.

O ja hoor, de muzelvrouw is écht evenwaardig aan haar muzelman hoor, geen twijfel mogelijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

“ALLAH BEDANKT!”

Geplaatst op 2 mei 2017

Afbeelding

“Sinds de moslimterroristen mijn favoriete ringtone hebben gekaapt voor hun eigen kwaadaardige doeleinden kijken mensen maar raar op als er Allahu Akbar uit mijn telefoon komt en ik dan ga bidden om Allah te danken”, aldus Taqiyya-moslima Hanina Ajarai (foto) in haar wekelijkse column in het AD. Als zij het leuk vindt om mensen angst aan te jagen met die psychopathische moordenaarskreet, dan moet ze dat 5 keer per dag helemaal zelf weten, maar dan wil ik wel eens weten waarvoor zij Allah dan bedankt.

Misschien omdat Allah vrouwen achterlijk, smerig en minderwaardig vindt? Dat lijkt me sterk. Dan misschien omdat Allah vrouwen haat en laat mishandelen en verkrachten en doodgooien met stenen? Denk het niet. Dan zal het haar hoofddoek zijn, want die draagt ze met trots zegt ze altijd zelf. Maar het was juist Allah die zei: “Als jij je niet bedekt dan laat ik je verkrachten”. Om daar nou dankbaar voor te zijn. Laat staan trots op te zijn.

Misschien vindt ze het dan prettig om moreel onbezwaard te liegen, want dat mag onbeperkt van Allah. Zolang ze dat maar doet tegen ons, bijvoorbeeld door te schrijven dat moslimterroristen haar ringtone hebben gekaapt, terwijl dat gezellige geluidje al 1400 jaar te horen is bij iedere onthoofding en massaslachting. Dat weet Hanina ook wel, wat het des te perverser maakt om ons alvast te laten wennen aan het laatste wat je zult horen als een moslim je onthoofd.

Als ze dan zo pervers is, dan heeft ze misschien een seksverslaving. Best begrijpelijk dat ze Allah dan bedankt, want die heeft er zelf voor gezorgd dat ze volgende maand met ramadan iedere dag verplicht geneukt wordt na zonsondergang. Al zou het ook goed kunnen dat ze is uitgehuwelijkt aan een lelijke neef en haar klitje lang geleden al is afgesneden. Dan zal ze minder dankbaar zijn.

Toch moet haar dankbaarheid ergens vandaan komen. Of doet ze maar alsof? Dat zou best kunnen, want volgens mij verbrandt ze het liefst haar hoofddoek met de koran erbij, maar dat zal ze nooit doen of toegeven, omdat Allah heeft geregeld dat ze dan verstoten en vermoord wordt door haar eigen familie.

Ze is ook niet zozeer dankbaar, maar veel eerder bang, zoals alle moslima’s extreem bang zijn voor Allah die zijn slavinnen bij herhaling inpepert dat ze bijna allemaal naar de hel gaan. Allah houdt haar in een wurggreep en ze kan geen kant op. De islam verlaten is geen optie, net zoals iedere vorm van kritiek of vrij denken haar moslimbroeders bloeddorstig maakt. Hanina leeft in slavernij en probeert daar het beste van te maken, zoals alle moslima’s dat proberen, de grootste slachtoffers van de islam, en daarom schrijft ze met overdreven vroomheid en een bang gemaakt hartje haar columns, in de hoop dat Allah meeleest en barmhartig zal zijn.

Misschien heeft ze geluk en maakt Allah voor haar een uitzondering als ze haar best blijft doen verbindende columns als deze te schrijven waar niets anders in staat als: ‘Jullie hebben je maar te onderwerpen aan de wetten van mijn maangod!’.

Door: “Islamofobia Terrorist”

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/02/allah-bedankt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

In 12 years, woman given triple talaq thrice

BAREILLY: A 35-year-old woman who has been given triple talaq in three of her past marriages is terrified that her fourth husband too would leave her in a similar way. “The past 12 years have been a nightmare for me,” she said. “I have nowhere to go if this happens again.”

The first marriage of Tara Khan, who is an illiterate woman, was with Zahid Khan, a resident of Tahaka Nagaria village in Bareilly. “As we never had kids in seven years of marriage, my husband married a younger woman and gave me triple talaq,” said Tara.

When her first marriage ended, she started living at the house of her relatives. Her aunt fixed her second marriage with Pappu Khan of nearby Ghunsa village. “Pappu would often assault me. One day when I resisted, he uttered the dreaded words and left me,” said Tara, whose second marriage ended in three years.

After divorce, the woman shifted to the house of her maternal uncle. “My cousin and uncle asked me to remarry, claiming that I have a long life to live and I need a partner. On their persuasion, I married Sonu of Ghundapur. But as luck would have it, Sonu, too, turned out to be a violent wife-beater. One day he beat me up and left me at the house of my uncle. Just at the gate, before he turned to leave, Sonu gave me triple talaq,” said Tara, recalling her 12 years of struggle. Her third marriage could survive only four months.

Though she was initially reluctant to marry a fourth time, her family managed to convince her to remarry. She entered into matrimony with Shamshad alias Nanhe in July last year. “Things have got very bad for me now and I am terrified that I will be on the roads if Shamshad leaves me. My five brothers who believe that I have brought embarrassment to the family do not want to keep me either. I do not want this marriage to end, come what may. But Shamshad behaves like the others. Where does a Muslim woman go?…

I have had enough trouble in the last 12 years and I cannot fight anyone or anything anymore." Tara said, tears rolling down her face

Tara and Shamshad have been going to a family counselling centre at Police Lines in Bareilly. "If need arises, I will take up the matter with Prime Minister Narendra Modi and chief minister Yogi Adityanath. I want my husband to keep me with him."
Khalil Qadri, counsellor at the family centre, said, "We are trying to unite Shamshad and Tara by sorting out their differences and would not let them divorce."

When contacted, Shamshad said, "I am in Badaun and cannot comment about the matter now."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

De tien ergste landen wat betreft de gelijkstelling van de sekses zijn allemaal islamitisch

Geplaatst op 5 mei 2017

Afbeelding

Volgens het “World Economic Forum” (2016) zijn de tien ergste landen voor de gelijkstelling van de sekses diegenen, waarin de islam de overheersende religie is. Dit zou niemand moeten verbazen die zich een beetje met de koran heeft beziggehouden.

De ergste 10 landen in de wereld:

1. Jemen
2. Pakistan
3. Syrië
4. Saoedi-Arabië
5. Tsjaad
6. Iran
7. Mali
8. Marokko
9. Ivoorkust
10. Libanon

Bron: https://politikstube.com

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/05 ... lamitisch/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Islamitische emancipatie...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Gezichten van de islam

Geplaatst op 2 oktober 2017

Afbeelding

Deze foto’s zijn verschrikkelijk en een trieste herinnering aan het bedrieglijke “respect” dat islamitische mannen voor vrouwen hebben. De levens van deze vrouwen werden permanent vernietigd. Vrouwen in de islam worden bruut onderdrukt.
  • Wanneer zij niet willen luisteren mogen zij worden geslagen. [koran 4-34]
  • Moeten altijd seksueel beschikbaar zijn. [koran 2-223]
  • In geval van ontrouw mogen zij worden opgesloten. [koran 4-15]
  • Zij zijn volgens de islam de helft waard ten opzichte van de man. [koran 4-11 + 2-282]
  • Hebben volgens de islam een lagere intelligentie. [koran 2-228]
  • Moeten zich in het openbaar bedekken. [koran 42-31 + 33-59]
  • En dienen hun man te delen met maximaal drie andere vrouwen. [koran 4-3]
  • Daarnaast is het toegestaan om vrouwelijke slaven te houden [koran 4-24]
Islamitische mannen maken van hun dominerende rol vaak misbruik door de opgelegde onderdanige status van vrouwen met geweld te willen handhaven wanneer zij een sterke eigen wil tonen.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:
Gezichten van de islam
.....
[*] Hebben volgens de islam een lagere intelligentie. [koran 2-228]

....
Dat zou wel eens kunnen kloppen, want wie zich dergelijke lulkoek laat aanleunen
en dan ook nog loopt te blaten daar zelf voor te kiezen kan nooit hoog scoren op de ladder van het IQ.
Volgens mij daalt het IQ van een vrouw bij het opzetten van de hoofddoek gewoon met 10 punten.
En zou na meerdere jaren best wel eens gelijk kunnen zijn aan het IQ van drie geiten.
Misschien mogen moslims daarom meerdere vrouwen...?

Overigens zal een geit, wanneer een bok haar probeert te bestijgen en ze heeft d'r geen zin an, flink uithalen.
Quod Erat Demonstrandum....
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Vrouwenrechten in de islam...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Grote schoonmaak – de islammethode :thinking:

https://www.facebook.com/viralvideos.rz ... 786126075/

Zou een soortgenoot of haar man dit gefilmd hebben? Dat is de vraag. De keuken moet wel heel erg vies geweest zijn en jarenlang niet schoongemaakt. Maar het kan natuurlijk ook dat een nieuwe woning is betrokken die nog niet halal was ingericht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Ja, de dame is niet bang voor een beetje water. [icon_lol.gif] ik heb ergens gelezen dat deze dame een nieuwe Duitse aanwinst is . Maar dat is moeilijk te bewijzen. Kan ook zo maar een nepfilmpje zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Ja, de dame is niet bang voor een beetje water. [icon_lol.gif] ik heb ergens gelezen dat deze dame een nieuwe Duitse aanwinst is . Maar dat is moeilijk te bewijzen. Kan ook zo maar een nepfilmpje zijn.
Reclame filmpjes zijn doorgaans ook nep, maar desalniettemin niet gevrijwaard van de waarheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

ISLAMITISCHE HYPOCRISIE!

Afbeelding

In mijn eigen land moet ik mijn bek te houden. Hier ben ik vrij om poep te praten over dit land in de hoop dat het zal veranderen in een land waar ik mijn bek moet houden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Gezichten van de islam

Afbeelding
In het heilige land van de blinde is een-oog koningin.

Een mooie vrouw is niet weggelegd voor een mohammedaan. Wel een fraaie akker die naar willekeur bewerkt kan worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Moslima...

Afbeelding

Getrouwd toen ik 6 was. Ontmaagd toen ik 9 was. Moeder toen ik 11 was. 3 kinderen toen ik 14 was. IK BEN GEWOON ZO BLIJ EEN MOSLIM TE ZIJN.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Pilgrim »

De moslima als wegwerpartikel...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie