De status van de moslimvrouw

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Mahalingam »

Taslima Nasrin is weer in het nieuws. Een krant in India drukte een stukje tekst van haar vertaald af.
The article in a Kannada daily mentioned that Prophet Mohammed was against women wearing the burqa.
Dit is toch vreselijk nieuws! Het zal maar gezegd worden! Het kan niet waar zijn! Dit kan Boze Moslims geven! Er is een theologisch geschilpunt dat uitgevochten moet worden. En jawel:
Two die as Taslima's article in Karnataka paper sparks violence
Bangalore: Communal violence claimed two lives in chief minister BS Yeddyurappa’s political backyard, Shimoga, on Monday, even as district authorities ordered a shoot-at-sight.[...]
Ze lullen daar niet over 'knieschot', ze schieten gewoon zo veel mogelijk raak. Het aantal doden valt in dat licht bezien, best wel mee. Mogelijk komt dat ook door het gebruik van geweren en niet van pistooltjes.
Police were forced to open fire in Shimoga when lathi-charge and tear gas failed to quell group clashes. The violence in reaction to the write-up erupted early on Monday when a huge Muslim mob staged a protest march through the town, stoned shops and set vehicles on fire.[...]
http://www.dnaindia.com/bangalore/repor ... ce_1354079
De reactie van Taslima:
Maar in een verklaring aan het Indiase persbureau Press Trust of India liet Nasrin weten dat zij nooit een artikel voor de krant Kannada Prabha heeft geschreven. "Ik vermoed dat het een bewuste poging is mij zwart te maken en mijn geschriften te misbruiken om onrust te stoken in de samenleving." Nasrin kwam vorige maand in India aan en heeft een visum tot augustus.
http://buitenland.nieuws.nl/587882/dode ... se_moslims
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Mahalingam »

De vrouw wordt op handen gedragen in de Islam. Bijvoorbeeld: ze heeft het recht om te eisen - als ze geslagen wordt - dat dit slaan sharia-conform gebeurt. Het wordt aldus uitgelegd:

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Dhana »

Mahalingam schreef:De vrouw wordt op handen gedragen in de Islam. Bijvoorbeeld: ze heeft het recht om te eisen - als ze geslagen wordt - dat dit slaan sharia-conform gebeurt. Het wordt aldus uitgelegd:

:roll2:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De status van de moslimvrouw. Jammer maar helaas

Bericht door hans van de mortel »

http://www.youtube.com/watch?v=uDGLNslN ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Islam en vrouwen?

Achterlijkheid contra wetenschap!

Weg weg weg met islam. Waarom zit dat ongeregelde zooitje nog steeds hier vastgekleefd aan ONZE kennisbeschaving? Vanwege hun gebrek aan nagels waarmee ze aan hun reet kunnen krabben? Is dat soms de reden van hun vooringenomen overlevingskansen in ONZE kennisbeschaving en niet die in de buurt van het meest onmenselijke afgoderij-district van de wereld: Mekka?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
anneanne
Berichten: 8
Lid geworden op: di feb 28, 2012 4:25 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door anneanne »

Je Partner is en wordt je Voogd! ..Hij is verantwoordelijk voor het gezin en moet het gezin onderhouden.
Zo vallen er wel meer regeltjes onder het *vak* Voogd ;)

*Geschreven door een nederlandse vrouw gertrouwd met een turkse man*

Overigens is mijn stiefvader (van Marrokaanse afkomst Imam hier in nederland en heb dus een Islamitische opvoeding genoten :-)
worthy:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Welkom op FFI Nederlandse vrouw die met een Turkse man getrouwd is . En hoe bevalt het om een Turkse voogd te hebben. :D

BTW. Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Al die opgedrongen islam vanaf jouw jonge prille leventje. Daar moet ik als Hollandse vrouw niet aan denken..Brrrrrrrrrr
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
anneanne
Berichten: 8
Lid geworden op: di feb 28, 2012 4:25 pm

Re:

Bericht door anneanne »

@Thomas
Beste thomas ik reffereer even aan 1 zin onderaan (meisje op jonge leeftijd te mogen huwen en de zin * wacht 3 maanden 6 maanden ivm menstuatie *
Dit heb je niet goed gelezen en of in de verkeerde context Want
Deze regel staat voor dat : Als je man zich van je wit scheidden dan heb je een denkperiode om te kijken of je nog bij elkaar terug wilt komen.
Wacht eerst 3 maanden tot de laatste cycli en anders 6 maanden en als je zwanger bent todat het kind geboren is...en maak dan een besluit. worthy:
Thomas schreef:



Slavinnen zijn een goedkoop alternatief als je geen bruidschat kunt betalen, maar het geniet de voorkeur om niet met slavinnen te huwen. Waarom zou je ook? Als man mag je immers al met een vrouw seks hebben als ze je eigendom is. Een huwelijk is overbodig als je als man puur op seks uit bent.

Koran 2: 223. Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf en vreest Allah en weet, dat gij Hem zult ontmoeten en geef goede tijdingen aan de gelovigen.

Er wordt hier gezegd dat een man op elke manier zijn zaad in zijn vrouw mag "zaaien" die hem goed dunkt. Er wordt niks gezegd over de wensen van de vrouw, die wordt vergeleken met een akker; een object, bezit.

Het meest schokkende vond ik echter dat de Koran mannen toestaat om het jonge meisjes te huwen
Koran 65:4 En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die Allah vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod

Ik heb al zo vaak lopen denken om moslim te worden.
Werkelijk een fantastisch geloof.
Mar dan alleen voor mannen!!!!!!!!!!!!!!!!
(al die vrouwen waar je ongestraft mee kunt uuuuh n.e.u.k.e.n.):evil:

Toen werd ik wakker.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum" onclick="window.open(this.href);return false; ... php?t=6038
[/quote]
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Re:

Bericht door Manon »

anneanne schreef:@Thomas
Beste thomas ik reffereer even aan 1 zin onderaan (meisje op jonge leeftijd te mogen huwen en de zin * wacht 3 maanden 6 maanden ivm menstuatie *
Dit heb je niet goed gelezen en of in de verkeerde context Want
Deze regel staat voor dat : Als je man zich van je wit scheidden dan heb je een denkperiode om te kijken of je nog bij elkaar terug wilt komen.
Wacht eerst 3 maanden tot de laatste cycli en anders 6 maanden en als je zwanger bent todat het kind geboren is...en maak dan een besluit. worthy:
Het stoort U dus geenszins dat kinderen die nog niet menstrueren ook al mogen gehuwd worden?

Want vind je van je uitleg ivm "3 maanden wachten als denkperiode" tegenover het feit dat de man in die periode weldegelijk een nieuwe vrouw mag huwen, maar de vrouw helemaal niet.
Me dunkt heeft dit enkel te maken met het feit dat men zeker wil zijn dat zij niet zwanger is op het moment dat ze verstoten wordt, en niks met "denkperiode" te maken, want als je driemaal taleq hebt gekregen en je wil nadien toch nog terug hertrouwen met je echtgenoot, dan moet je als vrouw eerst men een andere man huwen. Me dunkt dat uw imam-stiefvader zoiets toch zou moeten weten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Ariel schreef:Welkom op FFI Nederlandse vrouw die met een Turkse man getrouwd is . En hoe bevalt het om een Turkse voogd te hebben. :D
Nog maar een keer, want ik ben echt, heus, waarlijk en oprecht geinteresseerd in je antwoord anneanne.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Re:

Bericht door Thomas »

anneanne schreef:@Thomas
Beste thomas ik reffereer even aan 1 zin onderaan (meisje op jonge leeftijd te mogen huwen en de zin * wacht 3 maanden 6 maanden ivm menstuatie *
Dit heb je niet goed gelezen en of in de verkeerde context Want
Deze regel staat voor dat : Als je man zich van je wit scheidden dan heb je een denkperiode om te kijken of je nog bij elkaar terug wilt komen.
Wacht eerst 3 maanden tot de laatste cycli en anders 6 maanden en als je zwanger bent todat het kind geboren is...en maak dan een besluit. worthy:
Thomas schreef: Het meest schokkende vond ik echter dat de Koran mannen toestaat om het jonge meisjes te huwen
Koran 65:4 En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die Allah vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum" onclick="window.open(this.href);return false; ... php?t=6038
[/quote]
Anneanne,

Je draait een aantal zaken om!!!
JIJ als vrouw hebt niets te zeggen.
65:4 is geschreven door en voor mannen.
Jij kunt helemaal niet kijken en bedenken om bij hem terug te komen.

En ook heel duidelijk is dat de "wachtperiode" voor alle vrouwen die niet zwanger zijn 3 maanden is.
Voor zwangere vrouwen geldt dat zij eerst mogen bevallen.
En pas daarna: wegwezen.
Nogmaals: jij als vrouw hebt niets te vertellen.

Sorry Anneanne, leuker kunnen we het niet maken. (Makkelijker ook niet)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

En dan verschieten bekeerde moslima's als wij het over de "suikerversie" van islam hebben.

De verstotingsformule moet drie maal worden uitgesproken, en dan IS de vrouw verstoten! niks denkperiode.
De wachtperiode voor de man is NUL: hij mag vandaag verstoten en morgen met het nieuwe groene blaadje huwen.
De wachterperiode alvorens opnieuw te mogen huwen is voor de vrouw minstens drie maanden, is ze dan duidelijk niet zwanger, dan mag ze hertrouwen (lees: nieuwe man zoeken zodat ze van eten en onderdak voorzien is!!!!) . Is ze wel zwanger dan mag ze niet hertrouwen alvorens het kind geboren is.

En wat maakt onze bekeerde moslima ervan? het is een DENKperiode van drie maanden.... voor het geval... wat? voor het geval de verstoten vrouw terug wil?z

Het moet een dramatische periode zijn voor de imams hier in het Westen: ooit werden ze als "wijze" man geloofd en geprezen, ook al kraamde de man onzin uit: niemand van het dorp kon lezen, dus wat maakte het uit.
Komen die mensen hier in het westen dan blijkt dat iedereen hier kan lezen, én zelfs nog eens persoonlijk kunnen nadenken ook! Dat is een horrorscenario voor die mensen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af of de drie maanden denkperiode ook geldt voor vrouwen van 60 jaar en ouder. Die kunnen niet meer zwanger worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

Ik heb geen weet van uitzonderingen.

Spijtig genoeg is die prachtige site waar men de searchfunctie had voor de ahadith én koran, helemaal omgebouwd en is de searchfunctie verdwenen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Thomas »

Ariel schreef:Ik vraag me af of de drie maanden denkperiode ook geldt voor vrouwen van 60 jaar en ouder. Die kunnen niet meer zwanger worden.
Dan hebben wij mannen een denkperiode..... whistling:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Dhana »

Ik begrijp überhaupt niet waarom er officieel sprake van de status van een moslimvrouw zou moeten zijn. Of het moet zijn omdat moslimhaantjes van hogerhand bevolen moet worden hoe je met een vrouw dient om te gaan. Statistieken geven aan dat er binnen de Turkse samenleving hier in Holland sprake is van een zeer hoog huiselijk geweldgehalte. Om van eerwraak nog maar te zwijgen.

Heel vreemd misschien maar respect voor vrouwen heb ik mijn twee zoons in de opvoeding meegegeven. Daar is geen heilig boekwerk aan te pas gekomen. Deze twee mensenkinderen halen het niet in hun hoofd om naar meiden te fluiten en ze bij gebrek aan respons dan maar voor vuile tering h**r uit te maken omdat hun ego niet met een (vrouwelijke) afwijzing om kan gaan.

Dus al dat moois ten aanzien van de behandeling van vrouwen (de term op zich doet me al onpasselijk worden) moeten we maar met een kilootje zout nemen.

Mohammedanen blinken over het algemeen nogal uit in het verschil tussen mooie woorden en de harde en vaak wrede werkelijkheid van alledag. Hypocrisie pur sang wat mij betreft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Mahalingam »

Dat gebeurt nog niet zo veel in Iran: vrouw slaat beroeps-Mohammedaan.
Een geestelijke die in de Iraanse stad Sjamirzad een vrouw op haar afgezakte hoofddoek aansprak, had dat beter niet kunnen doen. De vrouw was het niet eens met de man en sloeg hem het ziekenhuis is.

Hojatoleslam Ali Behestji moest drie dagen verzorgd worden in het ziekenhuis, nadat de vrouw hem tegen de grond had gewerkt. Net voor het incident had de vrouw al tegen hem gezegd dat hij zijn ogen moest sluiten als hij het niet aan kon zien. Nadat ze hem vervolgens had beledigd, duwde ze hem op de grond en sloeg hem in elkaar.

Volgens het Iraanse persbureau Mehr is het niet de eerste keer dat een geestelijke is aangevallen. Zeker drie andere geestelijken hebben klappen geïncasseerd, nadat ze commentaar hadden geleverd op kleding van vrouwen. Frustratie over strenge kledingvoorschriften is waarschijnlijk de oorzaak van het geweld. Veel Iraanse vrouwen bedekken uit protest niet hun hele kapsel met een hoofddoek.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... elijk.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Mahalingam »

Wat is de getuigenis van een muzelvrouwtje waard tegenover die van twee muzelmannen?
Dit lees ik in een lokaal nieuwsblaadje:
No charges over mosque assault claim, say police
POLICE investigating an allegation of assault at a mosque have not charged anyone with an offence.

A woman claimed she had been assaulted in the female-only area of the Anjuman E Zinatul Islam madressah on Taylor Street, Batley, on August 27.

A police spokeswoman said: “We interviewed two men who attended the police station voluntarily and no charges have been brought against them.”

A statement from the mosque’s committee said: “We would like to thank the police for their support in assisting us in clearing this matter up. They have been very helpful.
Our main concern is the safety of our children, staff and volunteers.
“The community’s aim is to take the madressah forward for its betterment. Islamic education is paramount to the community’s objective.
“This matter, as far as we are concerned, is in the past. If any parents, the community or the wider public have any concerns they can contact the madressah.”
http://www.batleynews.co.uk/news/local/ ... -1-4973220
Zou de 'concern' ook betrekking hebben op de vrouw die in hun ogen een valse aanklacht heeft gedaan bij de ongelovigen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

Oh ja. In de vorige editie van de Vriendin staat een artikel over een Nederlandse vrouw die blijkbaar uit zichzelf moslima is geworden. De titel van het stuk is 'Ik wilde een geloof waar ik helemaal achter stond.' Nou, dan is ze het er dus blijkbaar mee eens dat je iedere niet-moslim moet doden en die status van de moslima, daar zou ze dan ook helemaal achter moeten staan... :ohmy2: Ze is heel oprecht en bedoeld het goed, zij is één van de velen die zich van geen kwaad bewust is: 'Dat wat je op het nieuws ziet over de islam, dat zijn daden van individuen. Daar sta ik helemaal niet achter.' Ze vertelt dat ze haar lichaam als 'haar diamant' ziet, iets dat helemaal voor haar alleen is. En daarom draagt ze een hoofddoek, 'want vroeger werd ik op straat weleens nagefloten. Daar voelde ik me dan heel ongemakkelijk bij.' Ja, voor haar is het inderdaad omdat ze haar lichaam wil beschermen omdat het iets persoonlijks van haar is. Maar voor veel moslimvrouwen is het juist het tegenovergestelde: die worden juist gezien als een bezit van hun man, en moeten hun charmes dan ook voor andere mannen verbergen!!! En die voelen zich er dus helemaal niet veilig bij... Maarja, eerlijk gezegd denk ik dat mensen die zó gehersenspoeld zijn, vaak niet meer te helpen zijn... :cry:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

mevrouw heeft duidelijk de suikerversie van islam gelezen en/of gehoord op school.

Zij is helemaal geen diamant. Zij is een VROUW, met een vrouwenlichaam waar ze ZELF eigenaar van is. Ze hoeft zich niet als een diamant (van haar man) te beschermen tegen dieven en belagers. de heren der schepping moeten gewoon van haar blijven, ingepakt of niet ingepakt.

Toen ik jong(er) was (!!!) floten de mannen ook naar me. Ik vond dat gewoon plezant. Het is toch gewoon een vorm van complimentje? Zijn we al zover dat ook complimentjes niet meer mogen?

Dàt zijn nu bepaald de dingen die voortschrijdende islamisatie ook op normale vrouwen invloed hebben. De "commentaren" van de moslimse hoerenroepers staan mijlenver af van de vriendelijke bouwvakkers die jonge meisjes nafloten. (ze doen het trouwens niet meer hoorde ik). En neen, ik baal ervan als moslims me van top tot teen met hun ogen willen uitkleden. Dat ze dààr eens op gaan spreken ipv die naäperij van "ik ben een diamant". Dat ze zich dan in de kluis of in hun huis verschansen hé en niet meer op straat lopen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

circe schreef:mevrouw heeft duidelijk de suikerversie van islam gelezen en/of gehoord op school.

Zij is helemaal geen diamant. Zij is een VROUW, met een vrouwenlichaam waar ze ZELF eigenaar van is. Ze hoeft zich niet als een diamant (van haar man) te beschermen tegen dieven en belagers. de heren der schepping moeten gewoon van haar blijven, ingepakt of niet ingepakt.

Toen ik jong(er) was (!!!) floten de mannen ook naar me. Ik vond dat gewoon plezant. Het is toch gewoon een vorm van complimentje? Zijn we al zover dat ook complimentjes niet meer mogen?

Dàt zijn nu bepaald de dingen die voortschrijdende islamisatie ook op normale vrouwen invloed hebben. De "commentaren" van de moslimse hoerenroepers staan mijlenver af van de vriendelijke bouwvakkers die jonge meisjes nafloten. (ze doen het trouwens niet meer hoorde ik). En neen, ik baal ervan als moslims me van top tot teen met hun ogen willen uitkleden. Dat ze dààr eens op gaan spreken ipv die naäperij van "ik ben een diamant". Dat ze zich dan in de kluis of in hun huis verschansen hé en niet meer op straat lopen.
Ja, zoiets dacht ik ook meteen. En ja, ik persoonlijk zou me ook ongemakkelijk voelen als jongens mij zouden nafluiten. Maar dan hoeft een hoofddoek toch geen oplossing te zijn? :huh:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

Waarom je ongemakkelijk voelen? Ik zwaaide gewoon eens glimlachend terug.
Zo ben ik ooit begroet geweest door een heel bataljon Amerikaanse mariniers die in Antwerpen aan wal gingen.
Ze marcheerden zo netjes in peleton over de wandelweg en ik stond aan de zijkant te kijken. Tot de officier iets brulde en ze allemaal breed glimlachend mijn kant opkeken. Verschietachtig, maar wèl heel leuk vond ik. Het is me spijtig genoeg maar één keer overkomen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:Oh ja. In de vorige editie van de Vriendin staat een artikel over een Nederlandse vrouw die blijkbaar uit zichzelf moslima is geworden. De titel van het stuk is 'Ik wilde een geloof waar ik helemaal achter stond.' Nou, dan is ze het er dus blijkbaar mee eens dat je iedere niet-moslim moet doden en die status van de moslima, daar zou ze dan ook helemaal achter moeten staan... :ohmy2: Ze is heel oprecht en bedoeld het goed, zij is één van de velen die zich van geen kwaad bewust is
Tja, dat zijn de vrouwen die wij hier graag op het forum zien. We hebben hier bosjes van dit soort bekeerde vrouwen gehad, die ons allemaal wilde vertellen hoe mooi Islam is, maar na een week of zo verdwijnen ze als sneeuw voor de zon omdat wij ze het ware gezicht van Islam laten zien. Ze geloven ons niet. Dit soort vrouwen weten werkelijk niks van Islam af en geloven de pietpraat van Moslims en Moslima's die denken dat ze hun hassanats verdiend hebben door nieuw vee aan te dragen.

Nu worden deze bekeerde vrouwen op elk bekeerlingen forum waar ze lid van zijn gewaarschuwd voor FFI. Ze mogen hier niet meer komen.

Islam is een sekte...( zucht)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

Hier was nog zo eentje met de uitgebreide suikerversie : http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 08#p106508


en hier http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =11&t=9635 zie je mijn antwoord daarop, nl.: mijn poes heeft meer rechten dan de suikermoslima!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:.
Ja, zoiets dacht ik ook meteen. En ja, ik persoonlijk zou me ook ongemakkelijk voelen als jongens mij zouden nafluiten. Maar dan hoeft een hoofddoek toch geen oplossing te zijn? :huh:
Wij hebben het nu over Hollandse mannen die nafluiten Marieke. Maar zo vaak gebeurd dat niet meer geloof ik. Bouwvakkers durven dat niet eens meer. Deze mannen hebben niks slechts in hun gedachte als ze vol bewondering naar je kijken en fluiten. Zie het als een compliment...

Het wordt een ander verhaal als je nagesist wordt door bijvoorbeeld een Marokkaan. Die hebben wel andere gedachten als ze sissen....Heeee meisje Pssst...Ne*ken? En als het meisje dan doorloopt en geen aandacht aan ze schenkt krijgt ze het wel bekende "Hoeeeeeeeeeer " naar haar toegeroepen.

Die bekeerde moslima is hoogst waarschijnlijk nog nooit in haar leven na gefloten. Dat riedeltje heeft ze gehoord van haar mede zusters . Die denken waarschijnlijk allemaal dat ze Gods gift aan mannen zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Wat grappig om al die oude bekeerde moslima posten weer eens door te lezen. Ik begin heimwee naar ze te krijgen. Deze was hier maar kort.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 87#p230587
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie