De status van de moslimvrouw

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

Over de status van een vrouw in bepaalde landen gesproken, mag ik even een vraag tussendoor stellen: in andere, niet-islamitische landen, worden soms ook vrouwen als minderwaardig gezien. (Als ik een paar voorbeelden mag noemen: China en India bijvoorbeeld). Maar hoe komt het dat er nooit op het nieuws komt dat bijvoorbeeld een Chinees gezin dat in Nederland is komen wonen, in Nederland doorgaat met bijv. de dochter, moeder etc. te mishandelen??? Of ligt het aan mij dat ik dat nooit hoor?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

In China worden vrouwen als minderwaardig gezien? Dat wist ik niet. Ik kan er ook niks over vinden op internet. En in India heb je een kaste stelsel. Daar wordt een vrouw in een hoge kaste volgens mij ook niet als minderwaardig gezien, en in een lage kaste is iedereen minderwaardig in de ogen van hogere kastes. Ook mannen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:In China worden vrouwen als minderwaardig gezien? Dat wist ik niet. Ik kan er ook niks over vinden op internet. En in India heb je een kaste stelsel. Daar wordt een vrouw in een hoge kaste volgens mij ook niet als minderwaardig gezien, en in een lage kaste is iedereen minderwaardig in de ogen van hogere kastes. Ook mannen.
In China is het wel zo dat ouders veeeeeeeeeel liever een zoon hebben dan een dochter. Een jaar of 10 geleden ofzo, was er ook een campagne bezig die ging over die misstand in China. Er was ook een website over. Die heette www.hoerageenmeisje.nl . Wat ik over India zeg, is meestal ook echt waar. Toevallig vind ik hier net een artikel over dat probleem in India: http://www.plazilla.com/en-haar-naam-was-mens . Ik weet er niet veel over, maar op dat punt na lijkt me het Hindoeïsme wel een mooie religie. Zover ik weet wel veel vreedzamer dan de islam... ;)
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Schepsel »

Voor zover ik weet kan je hindoeïsme nauwelijks een religie noemen; daarvoor is het te divers en kent het teveel (lokale) stromingen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Marieke schreef: In China is het wel zo dat ouders veeeeeeeeeel liever een zoon hebben dan een dochter.
Dat is waar...Ik dacht al dat je daar over zou beginnen, maar dat heeft niks met minderwaardigheid te maken , Dat komt door de eenkindpolitiek in China. Een meisje kost meer geld onder meer door een benodigde bruidsschat en dat is voor armere mensen niet altijd te betalen. Een andere reden is de cultuur, een jongen houdt de familienaam in stand en wordt beter in staat geacht geld te verdienen en voor zijn ouders te zorgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Schepsel »

In India verdrinken ze nogal eens meisjesbaby's in putten. Ze zijn er niet blij mee, kennelijk zijn kinderen als een soort afval :unhappy:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Marieke schreef: In China is het wel zo dat ouders veeeeeeeeeel liever een zoon hebben dan een dochter.
Dat is waar...Ik dacht al dat je daar over zou beginnen, maar dat heeft niks met minderwaardigheid te maken , Dat komt door de eenkindpolitiek in China. Een meisje kost meer geld onder meer door een benodigde bruidsschat en dat is voor armere mensen niet altijd te betalen. Een andere reden is de cultuur, een jongen houdt de familienaam in stand en wordt beter in staat geacht geld te verdienen en voor zijn ouders te zorgen.
Oh, oké. Maar dan nog vind ik het een stom vooroordeel dat een jongen beter voor zijn ouders zou kunnen zorgen en beter geld zou kunnen verdienen, als ik dat mag zeggen. icon_thumbdown.gif
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Marieke schreef: Oh, oké. Maar dan nog vind ik het een stom vooroordeel dat een jongen beter voor zijn ouders zou kunnen zorgen en beter geld zou kunnen verdienen, als ik dat mag zeggen. icon_thumbdown.gif
:smile4: Ja, in onze cultuur kan je beter een meisje hebben. Daar heb jij gelijk in. De meiden hier zorgen vaak voor hun ouders als die ouder worden, en jongens doen dat niet snel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

Maar als ik even terug mag komen op de situatie in India. Want volgens mij is het inderdaad waar wat 'Schepsel' zegt... :shock: En ik heb eens gehoord dat er in India ongeveer hetzelfde probleem is als in China wat dat betreft. Maar volgens mij spelen er nog meer dingen mee, toch?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Manon »

Ik dacht dat ik hier gisteren een hele uitleg over China had geschreven.

In China blijven de zonen bij hun ouders (en zorgen op die manier voor hen als bejaarden), samen met hun echtgenote. Ouders met dochters zijn die dochters dus kwijt en zijn ahw kinderloos voor de toekomst. Met die chinese één kind politiek is dat dus een drama, konden ze vroeger na een meisje (of meisjes) nog blijven proberen voor een jongen, dan is dat nu uit den boze.

Ook bij echtscheiding zijn chinezen nogal rechtlijnig: mijn buurvrouw is gescheiden. haar echtgenoot hertrouwde met een chinese mevrouw (ze wonen en werken in China), maar volgens die mevrouw heeft de moeder van zijn zonen dus niks meer met hen te maken.... Bij de geboorte van de kleinkinderen vond vrouw 2 (de chinese dus) dat het hààr plaats was om als grootmoeder te fungeren. Tot grote ontstentenis van de moeder van zijn zoon natuurlijk.

In india is het ook weer zo dat er bruidsschat moet betaald worden als dochters willen huwen. Vreselijke toestanden, want ook dat kan als lucratieve bron van inkomsten worden bezien door kwaadwillige schoonmoeders. De nieuwbakken schoondochters komen nogal eens om in een brandje in de keuken... waarna zoonlief achter een nieuwe bruid kan gaan zoeken (incl. bruidsschat). Vele zelfmoorden ook omdat vader niet genoeg geld heeft om zijn dochters uit te huwelijken. Heb zo maar eens vier dochters.... vandaar dat het leven van meisjesbabytjes niet echt veilig is in India.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

circe schreef:Ik dacht dat ik hier gisteren een hele uitleg over China had geschreven.

In China blijven de zonen bij hun ouders (en zorgen op die manier voor hen als bejaarden), samen met hun echtgenote. Ouders met dochters zijn die dochters dus kwijt en zijn ahw kinderloos voor de toekomst. Met die chinese één kind politiek is dat dus een drama, konden ze vroeger na een meisje (of meisjes) nog blijven proberen voor een jongen, dan is dat nu uit den boze.

Ook bij echtscheiding zijn chinezen nogal rechtlijnig: mijn buurvrouw is gescheiden. haar echtgenoot hertrouwde met een chinese mevrouw (ze wonen en werken in China), maar volgens die mevrouw heeft de moeder van zijn zonen dus niks meer met hen te maken.... Bij de geboorte van de kleinkinderen vond vrouw 2 (de chinese dus) dat het hààr plaats was om als grootmoeder te fungeren. Tot grote ontstentenis van de moeder van zijn zoon natuurlijk.

In india is het ook weer zo dat er bruidsschat moet betaald worden als dochters willen huwen. Vreselijke toestanden, want ook dat kan als lucratieve bron van inkomsten worden bezien door kwaadwillige schoonmoeders. De nieuwbakken schoondochters komen nogal eens om in een brandje in de keuken... waarna zoonlief achter een nieuwe bruid kan gaan zoeken (incl. bruidsschat). Vele zelfmoorden ook omdat vader niet genoeg geld heeft om zijn dochters uit te huwelijken. Heb zo maar eens vier dochters.... vandaar dat het leven van meisjesbabytjes niet echt veilig is in India.
Ja, dat over China had ik begrepen, maar ik wou effe terugkomen op India. Want daar is dus ongeveer zo'nzelfde probleem als in China. En daarom kun je dus wel stellen dat meisjes in India als minderwaardig worden gezien, al heeft het in dit geval niks met de islam te maken, toch?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:
circe schreef:
In india is het ook weer zo dat er bruidsschat moet betaald worden als dochters willen huwen. Vreselijke toestanden, want ook dat kan als lucratieve bron van inkomsten worden bezien door kwaadwillige schoonmoeders. De nieuwbakken schoondochters komen nogal eens om in een brandje in de keuken... waarna zoonlief achter een nieuwe bruid kan gaan zoeken (incl. bruidsschat). Vele zelfmoorden ook omdat vader niet genoeg geld heeft om zijn dochters uit te huwelijken. Heb zo maar eens vier dochters.... vandaar dat het leven van meisjesbabytjes niet echt veilig is in India.
Ja, dat over China had ik begrepen, maar ik wou effe terugkomen op India. Want daar is dus ongeveer zo'nzelfde probleem als in China. En daarom kun je dus wel stellen dat meisjes in India als minderwaardig worden gezien, al heeft het in dit geval niks met de islam te maken, toch?
Dat heeft Circe je net uitgelegd. Lees het nog even goed door....

En twee kwade maakt niet één goede Marieke. Omdat ze in India door hun cultuur niet blij zijn met meisjes houdt niet in dat er in Islam geen vrouwen worden onderdrukt.

In Islam is dat namelijk beschreven in de koran...
Sura al-Baqarah 2:223: Uw vrouwen zijn slechts akkerland voor u om te ontginnen. Dus gaat naar uw akker wanneer en zoals u wil en weet dat u hem op zekere dag zult ontmoeten. Geef blijde boodschappen aan de gelovigen.
Deze vertaling is van Pickthall. Deze sura zegt duidelijk wat een vrouw eigenlijk is. Ze is niet meer dan een rijstveld om rijst op te kweken.
Sura an-Nisa' 4:34 : "En voor de vrouw waarvan gij slecht gedrag vreest, vermaan haar eerst, weiger daarna haar bed te delen en sla haar (licht). Maar als zij weer terugkeert naar gehoorzaamheid, toon geen verdriet want God is het Hoogste.
In de vertaling van bovengenoemd vers is de uitdrukking "licht" toegevoegd door de vertaler Yusufali. Het originele vers bevatte dit woord niet. Yusufali was zo geschokt dat hij het woord toevoegde om het vers "beschaafd" te maken ... In dit vers wordt het lot van de vrouw bezegeld. Zij is een voorwerp dat naar believen gebruikt kan worden en lijfelijk gestraft indien nodig zodra zij weigert toe te geven aan de grillen en grollen van haar "eigenaar". Zij heeft weinig kans om te ontsnappen aan de tiranie van haar religieuze gek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Marieke »

Spoiler! :
Ariel schreef:
Marieke schreef:
circe schreef:
In india is het ook weer zo dat er bruidsschat moet betaald worden als dochters willen huwen. Vreselijke toestanden, want ook dat kan als lucratieve bron van inkomsten worden bezien door kwaadwillige schoonmoeders. De nieuwbakken schoondochters komen nogal eens om in een brandje in de keuken... waarna zoonlief achter een nieuwe bruid kan gaan zoeken (incl. bruidsschat). Vele zelfmoorden ook omdat vader niet genoeg geld heeft om zijn dochters uit te huwelijken. Heb zo maar eens vier dochters.... vandaar dat het leven van meisjesbabytjes niet echt veilig is in India.
Ja, dat over China had ik begrepen, maar ik wou effe terugkomen op India. Want daar is dus ongeveer zo'nzelfde probleem als in China. En daarom kun je dus wel stellen dat meisjes in India als minderwaardig worden gezien, al heeft het in dit geval niks met de islam te maken, toch?
Dat heeft Circe je net uitgelegd. Lees het nog even goed door....

En twee kwade maakt niet één goede Marieke. Omdat ze in India door hun cultuur niet blij zijn met meisjes houdt niet in dat er in Islam geen vrouwen worden onderdrukt.

In Islam is dat namelijk beschreven in de koran...
Sura al-Baqarah 2:223: Uw vrouwen zijn slechts akkerland voor u om te ontginnen. Dus gaat naar uw akker wanneer en zoals u wil en weet dat u hem op zekere dag zult ontmoeten. Geef blijde boodschappen aan de gelovigen.
Deze vertaling is van Pickthall. Deze sura zegt duidelijk wat een vrouw eigenlijk is. Ze is niet meer dan een rijstveld om rijst op te kweken.
Sura an-Nisa' 4:34 : "En voor de vrouw waarvan gij slecht gedrag vreest, vermaan haar eerst, weiger daarna haar bed te delen en sla haar (licht). Maar als zij weer terugkeert naar gehoorzaamheid, toon geen verdriet want God is het Hoogste.
In de vertaling van bovengenoemd vers is de uitdrukking "licht" toegevoegd door de vertaler Yusufali. Het originele vers bevatte dit woord niet. Yusufali was zo geschokt dat hij het woord toevoegde om het vers "beschaafd" te maken ... In dit vers wordt het lot van de vrouw bezegeld. Zij is een voorwerp dat naar believen gebruikt kan worden en lijfelijk gestraft indien nodig zodra zij weigert toe te geven aan de grillen en grollen van haar "eigenaar". Zij heeft weinig kans om te ontsnappen aan de tiranie van haar religieuze gek.
Oh, er zijn talloze verhalen bekend over deze drama's bij moslima's! Ik had het laatst dus over dat boek van 'De dochter van de imam.' Maar ook het verhaal van Ayaan Hirsi Ali kent iedereen wel. En iedereen die als vrouw in Egypte op vakantie is geweest, zegt dat vrouwen daar echt genegeerd worden... Dus ja, dat kun je inderdaad niet ontkennen.
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Sura an-Nisa' 4:34 : "En voor de vrouw waarvan gij slecht gedrag vreest, vermaan haar eerst, weiger daarna haar bed te delen en sla haar (licht). Maar als zij weer terugkeert naar gehoorzaamheid, toon geen verdriet want God is het Hoogste.
In de vertaling van bovengenoemd vers is de uitdrukking "licht" toegevoegd door de vertaler Yusufali. Het originele vers bevatte dit woord niet. Yusufali was zo geschokt dat hij het woord toevoegde om het vers "beschaafd" te maken ...
Inderdaad. Hetzelfde woord komt voor in 8:12, waar dit 'lichte' ( :emm2: ) slaan leidt tot verlies van hoofd en vingerkootjes.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Mahalingam »

De positie van vrouwen in Turkije verslechtert ook met de islamisering. Nu mogen ze eigenlijk niet meer in positiekleding over straat lopen, moraal/ethisch gezien.
'Zwangere vrouwen op straat zijn immoreel en lelijk'
'Het feit dat zwangere vrouwen zich in het openbaar laten zien is niet alleen immoreel, maar ze zien er ook lelijk uit.' Dat verklaarde de Turkse islamitische filosoof Ömer Tugrul Inançer gisteren op de televisiezender TNT, wat leidde tot veel controverse in Turkije.
De uitspraken van Inançer, die advocaat is maar ook bekendstaat als aanhanger van het islamitisch mysticisme, zorgen voor een storm van reacties op de sociale netwerksites.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... lijk.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ali Yas »

Met zo'n rare man aan het hoofd van de staat moet je natuurlijk niet gek staan te kijken dat er nog veel meer rare mensen belangrijk zijn daar. :sheik:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door King George »

Man 'uit het Midden Oosten' ontvoert zijn drie dochtertjes

Drie meisjes uit Haaksbergen zijn door hun vader ontvoerd naar Turkije. Voorafgaand heeft de man hun moeder vermoedelijk gegijzeld in hun woning en haar daar mishandeld.

De man is met de meisjes van 7, 8 en 11 jaar via een vliegveld in Duitsland vertrokken. Mogelijk gaat het om het vliegveld in Munster, dan een half uur rijden van Haaksbergen ligt. Toen de moeder de politie alarmeerde was hij al geruime tijd op pad.
De man uit Haaksbergen en zijn familie komen uit het Midden-Oosten, maar in het belang van het onderzoek wil de politie niet zeggen uit welk land. Tegen de man is een internationaal opsporings- en arrestatiebevel uitgevaardigd.

De moeder wilde niet dat haar man de meisjes meenam naar Turkije en gaf daar geen toestemming voor. De vrouw zou geruime tijd vastgezeten hebben in de echtelijke woning in Haaksbergen.

Volgens de politie hadden de man en de vrouw al enige tijd relatieproblemen.


http://www.welingelichtekringen.nl/same ... rtjes.html
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door King George »

Gaat het hier om een Turkse of om een Nederlandse moeder? En als het om een Nederlandse moeder gaat: Wat bezielde haar zich aan een Moslim te gaan verhoereren en bastaards van Moslimbloed op de wereld te zetten?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

King George schreef:Gaat het hier om een Turkse of om een Nederlandse moeder? En als het om een Nederlandse moeder gaat: Wat bezielde haar zich aan een Moslim te gaan verhoereren en bastaards van Moslimbloed op de wereld te zetten?
De vader is half Irakees, half Syrisch. De moeder is Syrische. De drie dochters van 7, 8 en 11 jaar hebben de Nederlandse nationaliteit. Ze wonen hier al meer dan 20 jaar en spreken heel slecht Nederlands. De man zit inmiddels met zijn dochters in Syrie. Ze zijn daar via Istanbul naartoe gereisd.
Volgens de buren is de man erg aardig en niet streng gelovig , want hij at varkensvlees, maar hij gaf te veel geld uit. Zijn vrouw mocht niet van hem werken, maar hij had zelf twee baantje , en toen hij ontslagen werd begon de ellende. Schulden, nog meer schulden...( kan het artikel niet meer vinden. )

Maar, volgens een familie lid.... :nietverstaan: Nou lijkt Syrie mij niet het ideale vakantieland...maar ja, wie ben ik.
Ruzie over de vakantie, is de aanleiding geweest voor een 42-jarige man uit Haaksbergen om uiteindelijk met z’n kinderen te vluchten naar Syrië en z’n vrouw enkele uren te gijzelen en te mishandelen.

Dat beweert een familielid. De vader nam eerder deze week ‘s nachts z’n kinderen mee naar de luchthaven in Düsseldorf en vloog naar het Turkse Istanboel. Vandaar uit ging hij met z’n kroost de grens over naar Syrië. De moeder is inmiddels ondergedoken. Zij is een dag na de gebeurtenissen nog thuis geweest in Haaksbergen om spullen te halen en toen ondergedoken.

Eerder aangifte van huiselijk geweld

De politie heeft een speciaal team op de ontvoeringszaak gezet. Volgens de politie heeft de vrouw enige tijd geleden aangifte gedaan van huiselijk geweld. Omdat de verdachte vader een andere verklaring heeft afgelegd, werd hij niet tijdelijk uit huis gezet zoals normaliter gebeurt. De politie heeft een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd. Het is de vraag of Syrië daar aan meewerkt. Er heerst op dit moment een burgeroorlog en de vader heeft in dat land het gezag over de kinderen.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=167862
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is Carley Watts (24) die op vakantie naar Tunesië ging en daar Mohammed Salah (25) tegen het lijf liep. Ze bekeerde en gaat trouwen. En loopt er nu zo bij.
De vraag: wat zit er onder die vormloze zwarte lappen? Antwoord: dit:

Afbeelding

want in haar vorige leven was zo ondergoed-model.
http://www.debbieschlussel.com/65357/an ... more-65357
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Afbeelding

Dit is Carley Watts (24) die op vakantie naar Tunesië ging en daar Mohammed Salah (25) tegen het lijf liep. Ze bekeerde en gaat trouwen. En loopt er nu zo bij.
De vraag: wat zit er onder die vormloze zwarte lappen?
Afbeelding
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door Ariel »

Tja.... :thinking: Deze vrouw veranderd van een goedkope hoer in een akkerland waar haar man naar hartelust in kan zaaien, dus eigenlijk veranderd er niet zoveel voor haar.
As a glamour model I show off my boobs, dress up in kinky outfits and generally act outrageous. Mohammed is solely focused on family life. If I’m drunk I like to take my clothes off and recently I walked all the way home from a nightclub totally starkers. I love going to raves and staying up dancing all night in little tutus and bra tops.”

Although Mohammed does know what Carley does for a living, she told the Sun that his family aren’t aware of her career and won’t be told. . . . She said: “He explained that he loved me and wanted me to be his wife and they have come round to that. He accepts that [glamour modelling] is what I do and doesn’t try to change me. But he says once we are married my body is for his eyes only. . . .

Nou, jullie mogen nog even naar haar kijken.
Spoiler! :
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed en zijn eerste vrouw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ze zal binnenkort zeker geen last krijgen van bidvlekken, wel van
Spoiler! :
blauwe plekken
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De onderdanige seksuele rol in de islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het verschil tussen een moslim vrouw en anderszins, schuilt in de vrije wil keuze. Wanneer de in de schaamtereligie opgegroeide vrouw haar man haat zal zij een uiterste inspanning leveren door op de historische Mohammed te geilen met behoud van haar fantasie. Ook al houdt zij niet van worst en ter voorkoming van een stevige aframmeling.

--------------

Pornoplaatjes zijn niet toegestaan Hans. Dit is een openbaar forum.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De status van de moslimvrouw

Bericht door King George »

Het kost een paar centen, maar dan is je dochter van acht (...) ook gescheiden van een 30-jarige kerel... Nu natuurlijk niet zeggen dat zo'n wettelijk gelegitimeerde kindhuwelijks, --consumptie- en -explotatiecultuur bij de sharia, gestoeld op de hersenschimmen van ene Mohtje in de Koran, gewoon een religieus geletimeerde pedocultuur is, want anders dan trap je op de tere zieltjes en de lange tenen van de eeuwig gekrenkten, nietwaar? : nono3:


De eerste foto's van de jongste gescheiden vrouw ooit zijn openbaar gemaakt.
De rechter in Jemen heeft het huwelijk van het meisje officieel ontbonden omdat ze de 'puberteit nog niet bereikt heeft'.
Maar omdat ze het ook zielig vinden voor de 'man', moeten de ouders van het meisje een schadevergoeding betalen. Voor Jemenitische begrippen gaat het om een astronomisch bedrag van 250 dollar.
Het was overigens het meisje zelf dat om de scheiding vroeg. Ze was naar de rechter gestapt omdat ze telkens geslagen werd, en daarna verkracht door haar stoere vent.
De familie mag zich gelukkig prijzen dat er een vrijwilliger tijdens het proces opstond die zei dat hij de 250 dollar wel wil betalen.
De rechter heeft kennelijk toch sympathie voor de echtgenoot, want het huwelijk werd officieel beeindigd en er werd geen scheiding uitgesproken.
In dat laatste geval mag je in Jemen nooit meer trouwen. Hij kan dus op zoek naar een nieuwe vrouw om in elkaar te slaan.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/3846 ... html?p=1,1
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie