Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Elsevier-blogger en hoogleraar Afshin Ellian wordt bedreigd door een van de fanatiekste moslimextremisten in Nederland, Maiwand al-Afghani. Deze man stuurt hem onder meer via Twitter en Facebook bedreigingen.

De politie en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn op de hoogte van de bedreiging.

Over Ellians veiligheid ‘zijn nog steeds gesprekken gaande met de autoriteiten’ meldt de hoogleraar aan elsevier.nl. Tot enkele maanden geleden ging de NCTV daarover, nu is de regionale politie verantwoordelijk voor bescherming tegen radicale moslims.

Maiwand al-Afghani (een pseudoniem van Shabir Burhani) wordt door de geheime diensten gezien als een invloedrijke jihadist in Nederland. Hij is student bestuurskunde aan de Universiteit Leiden, waar Ellian zelf hoogleraar is aan de rechtenfaculteit.

Al-Afghani noemt de Elsevier-blogger in één adem met voormalig VVD-politicus Ayaan Hirsi Ali en met ex-moslim Ehsan Jami, die eveneens worden bedreigd. 'Moge Allah ze bestraffen en laten lijden.'
Jihadreis

Al-Afghani zou contacten hebben met Nederlandse en Vlaamse radicale moslims die op jihadreis zijn gegaan. Zelf is hij eind juni naar Afghanistan gegaan.

Er circuleren foto’s op internet van al-Afghani die tussen Talibanstrijders zit, terwijl hij zelf geweren en raketwerpers vasthoudt.

Afbeelding

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws ... -1380210W/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Maiwand Al-Afghani ontkent in alle toonaarden.

"Ikke? Echt niet ..." twittert hij. "Maar wat ze denk ik bedoelen en uit context gehaald hebben en verdraaid, was een reactie van mij op Peter Velle," gaat hij verder.
Maar wat ze denk ik bedoelen en uit context gehaald hebben en verdraaid, was een reactie van mij op Peter Velle, een blogger van blogge.be/nojihad, een zogenaamde ex-moslim (afvalllige) die nu dag en nacht islam aan het bashen is, ik noemde hem in dezelfde rijtje als Ehsan Jami, Efshin Ellian en Ayaan Hirsi Ali en vroeg Allah om hen te leiden en zo niet te laten lijden, dat is een volstrekt legitieme en juiste du'a vanuit islamitische perspectief, want we weten sowieso dat vijanden van islam en moslims zullen lijden in het hiernamaals als ze in die staat sterven, zonder berouw getoond te hebben.https://www.facebook.com/maiwand.alafgh ... 1369026710
Via zijn twitter en facebook. Volgens mij zit de beschuldiging bij hem hoog . We wachten met smart op zijn filmpje....
Ik ga zo meteen een video-boodschap opnemen, waarin ik het zal hebben over Efshin Ellian en de bedreiging die nooit bestaan heeft en de rol van de media hier in!

ik ben een normale gematigde vreedzame moslim, nooit iemand bedreigd. Zo meteen komt filmpje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Filmpje van de gematigde moslim Maiwand Al-Afghani. Ik heb echt niks gedaan.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Mahalingam »

Hoe radicale moslims de gevaarlijke berichten over mij opvatten

door Afshin Ellian 4 okt 2013

Shabir Burhani, die onder een pseudoniem berichten over mij verspreidt, representeert de gewelddadige propaganda van het salafisme. Hoe worden zijn teksten over mij en Ayaan Hirsi Ali geïnterpreteerd in radicale kringen?
Spoiler! :
Afgelopen zondag begon de dag met het bericht dat in Peshawar, Pakistan, een bomaanslag was gepleegd. Kort daarna werd een bomaanslag in Erbil (Irak) gemeld.

En halverwege de dag werd bekend dat een aanslag was gepleegd in een studentenslaapzaal in Nigeria. In alle gevallen zijn de daders islamitische terroristen met een gemeenschappelijke ideologie, het salafisme.

Verketterd
Dat is de achtergrond van de mondiale werkelijkheid waarin het verketteren van anderen niet langer een retorische vervloeking is. De Takfiri's, daar gaat het om.

Takfir betekent anderen tot kafir verklaren. Aan deze kafir-verklaring koppelen de Takfiri's strafmaatregelen. Wie door een Takfiri wordt verketterd is, afhankelijk van de omstandigheden, vogelvrij. Takfiri's hebben een rivier van bloed veroorzaakt in Irak, door de sjiieten als kafir aan te merken.

Martelingen
In Afghanistan is iedereen die met de staat meewerkt als kafir, doelwit van aanslagen. De barbaarse bende van de Taliban en Al-Qa'ida martelt, verminkt en onthoofdt onschuldige burgers.

Ze hangen geregeld kinderen op die in hun ogen hebben samengewerkt met kafirs, en daardoor zelf kafir zijn geworden.

De inlichtingendiensten waarschuwden steeds voor de activiteiten van Takfiri's als de radicaalste afdeling van het salafisme. Niet alle salafisten zijn bezig met moordpartijen. Een grote groep is bezig met dawa: het oproepen, uitnodigen tot islam.

Prominent
Maar de radicale dawa is niet zomaar een uitnodiging om moslim te worden. Het roept op om toe te treden tot het salafisme en alle onderafdelingen ervan.

In de sjiitische wereld gaat het om de toetreding tot de fundamentalistische sjiitische islam. We moeten niet vergeten dat het Openbaar Ministerie in de Hofstadgroep-zaak met overtuiging kunnen aantonen welke prominente plaats takfir innam in de misdadige ideologie van de groep.
Ontwrichten
De AIVD bracht daarover een apart rapport uit: Van dawa tot jihad. De opkomst van het islamitische neoradicalisme in Nederland. De AIVD zag na de moord op Theo van Gogh en de aanslagen in Madrid (2003) en Londen (2005) de radicale dawa als een groot risico voor de westerse samenlevingen:

'Het zou veel te ver gaan om te beweren dat de radicale dawa in staat zou zijn om de democratische rechtsorde als geheel blijvend te ontwrichten. Maar het is wel legitiem te stellen dat de radicale dawa momenteel risico's inhoudt met betrekking tot het onverkort functioneren van de democratische rechtsorde voor een gedeelte van de bruggers.'

Bekeerd
Nu, een paar jaar later, zijn deze risico's getransformeerd in een regelrechte dreiging voor de democratische rechtsorde. Er zijn moslims die door dawa tot de radicale islam zijn bekeerd. Het zijn jihadisten geworden.

Ze vechten in Noord-Afrika, Syrië, Libië, Irak, Afghanistan en Pakistan. Ook zijn ze bereid om hier in Europa ernstige misdaden te plegen: de koelbloedige executies van Joden in Frankrijk en de wrede slachting van een Britse soldaat in Londen.

In het genoemde rapport schreef de AIVD dat 5 procent van de moslimbevolking in de westerse wereld ontvankelijk is voor de radicale islam. Daarvan zouden 10 procent kunnen radicaliseren in de richting van de jihad. Met hoeveel zouden ze nu zijn?

Nederland en België
Waarschijnlijk met veel meer. In Nederland en België is sprake van een explosieve toename van de aanhang van de radicale islam. Dat weten ook de bestuurders van de grote steden.

Deze nieuwe salafisten zijn niet te vergelijken met de leden van de Hofstadgroep. Ze zijn slimmer, en dieper verbonden met geweld, via de oorlogen in de islamitische wereld. Ismail Akhnikh, een voormalig lid van de Hofstadgroep vecht in Syrië mee met Al-Qa'ida-troepen.

Het zijn bendes die bijna vrijwel alle regels van het oorlogsrecht en de menselijkheid hebben geschonden.

Al-Afghani
Maiwand al-Afghani behoort tot salafisten die volgens eigen zeggen het verrichten van dawa tot taak heeft. In dat kader verspreidde hij een soort takfir-verklaring, waarin hij hernieuwde aandacht vroeg voor mij en Ayaan Hirsi Ali.

Laten we met zijn artiestennaam beginnen. 'Al-Afghani' is een Arabische aanduiding voor een Afghaan. Meneer heet geen Al-Afghani, geen enkele Afghaan heet Al-Afghani.

Zijn artiestennaam (zijn echte naam is Shabir Burhani) is een belediging voor alle Afghanen. Deze polder-Taliban representeert dat arme volk niet. Shabir Burhani representeert slechts de gewelddadige propaganda van het salafisme, inclusief de Takfiri.

Ahmed Marcouch
Hij verspreidt de boodschap van de radicale islam, inclusief de gewelddadige jihad, onder radicale moslims en moslims die nog moeten worden gerekruteerd.

Hij brengt zijn takfir-verklaring onder de aandacht van de radicale moslims. Voor minder voelde PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch zich terecht bedreigd toen imam Fawaz hem 'munafiq' (hypocriet) noemde.

Het is een gevaarlijke koranische aanduiding. Onder druk trok Fawaz deze levensgevaarlijke kwalificatie in. Nu gaat Burhani voor mij en Ayaan nog een stap verder: we zijn afvalligen voor wie Allah iets moet doen, hier en nu.

Welbewust
Hoe wordt dat geïnterpreteerd in radicale kringen?

Het betekent een plicht voor een radicale moslim om Allah een plezier te doen om zijn vonnis te voltrekken: ook Ayaan en Van Gogh werden op deze wijze behandeld door imam Fawaz.

In een reeks berichten waarin ik voorkom, refereert Burhani welbewust aan imam Fawaz: 'Sheikh Fawaz Jneid had ooit Ayaan Hirsi Ali tongkanker toegewenst, toen ze samen aan het werken was met Theo van Gogh in anti-islamitische activiteiten. Wellicht zal zij het ook krijgen misschien, allahu a'lam.'

Wakker
Meneer, broeder, of polder-Taliban Burhani, u moet niet denken dat we naïef of idioot zijn. We zijn wakker. Het verspreiden van dit soort radicale boodschappen onder radicale moslims moet worden bestreden.

De vraag is nu: zijn de Nederlandse autoriteiten wakker? Werkt het antiterrorismesysteem optimaal?

Deze vragen beantwoord ik maandag.
http://www.elsevier.nl/Nederland/blogs/ ... -1382995W/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Maiwand de moslim is nog steeds boos op die smerige infidels. "Geert Wilders en Afshin Ellian dienen strafrechtelijk te worden vervolgd " roept hij.

Laten we even naar Maiwand luisteren.
Geert Wilders en Afshin Ellian dienen strafrechtelijk te worden vervolgd, voor het strijden tegen islam en moslims, het begaan van grootste onrecht en onrechtvaardigheid, namelijk het ontkennen van het bestaan van Allah, Hem niet aanbidden, volgen en gehoorzamen en/of toekennen van deelgenoten aan Hem en voor het feit dat ze haat en propaganda verspreiden tegen moslims en islam en ons demoniseren, zij legitimeren hierdoor aanvallen op onschuldige moslims in binnen- en buitenland en roepen eigenlijk op tot geweld tegen ons en terrorisme, zij zijn de ware terroristen en schuldigen, ze creëren een sfeer van angst en haat tegen ons in het algemeen en mij in het specifiek, om zodoende iemand zoals Volkert van der G. of Brevik een 'licence to kill' te schenken, om mij iets aan te doen, of een pvv'er of geenstijler of een of andere onwetende racistische en fascistische gek aansporen om onschuldige moslims aan te vallen! .

https://www.facebook.com/maiwand.alafgh ... 9998648847
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

VVD wil opheldering over bedreiging Elsevier-blogger Ellian. Nou ja, dan moeten ze hem eens googlen. De man is zo te vinden. Knevel & Van den Brink ( EO ) zijn dol op hem, want ze hebben hem al heel wat keren in hun show gehad.
Maiwand is een vriend van de man van onze Friese Vera nu Umm Saied die op dit moment als een zwarte vuilniszak door het leven gaat,
Hier samen met een vriendin...
Afbeelding
en samen met haar man wilde Maiwand Urkers bekeren tot het ware geloof. :smile7: ( is niet gelukt. )

Zijn dit de dingen die de VVD wil weten, of willen ze weten dat Maiwand een goeie salafistische moslim is die de ware islam aanhangt. (vast niet)

Ik denk trouwens niet dat Maiwand een gevaar voor Ellian is. Hij zal hem geen kwaad doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Spoiler! :
VVD wil opheldering over bedreiging Elsevier-blogger Ellian. Nou ja, dan moeten ze hem eens googlen. De man is zo te vinden. Knevel & Van den Brink ( EO ) zijn dol op hem, want ze hebben hem al heel wat keren in hun show gehad.

Maiwand is een vriend van de man van onze Friese Vera nu Umm Saied die op dit moment als een zwarte vuilniszak door het leven gaat,
Hier samen met een vriendin...
Afbeelding
en samen met haar man wilde Maiwand Urkers bekeren tot het ware geloof. :smile7: ( is niet gelukt. )
Spoiler! :
Zijn dit de dingen die de VVD wil weten, of willen ze weten dat Maiwand een goeie salafistische moslim is die de ware islam aanhangt. (vast niet)

Ik denk trouwens niet dat Maiwand een gevaar voor Ellian is. Hij zal hem geen kwaad doen.
Zie je het al voor je? Een optocht van zulk een idioten op Urk?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

King George schreef:
Zie je het al voor je? Een optocht van zulk een idioten op Urk?
Ik heb het voor me gezien. :smile4:
Heb jij dat programme gemist? Voor jou hier de herhaling.



De knul met de rooie baard op 7 min 50 is de man van Vera en op 10.08 kan je Vera verkleed als vuilniszak zien zitten.
Ik vermoed dat jij Vera hier niet meegemaakt hebt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Eliabe »

King George schreef:
Zie je het al voor je? Een optocht van zulk een idioten op Urk?
En wat zeggen de Urkers?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Mahalingam »

Is bovenstaande nu een voorbeeld van iso-metrisch zingen?
  • elke noot (lettergreep) wordt even lang gezongen. Deze manier van zingen wordt nog veel toegepast in bevindelijk gereformeerde kerkgenootschappen.[...]
    "In Putten zeggen ze: het begint met ritmisch zingen en het eindigt met hupsakee en tralala."
    Tenslotte wordt vaak genoemd dat langzamer en op hele noten zingen vromer zou zijn om dat men dan meer tijd heeft om bij de tekst na te denken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Iso-ritmisch_zingen
En natuurlijk verschillende protestanten van mening over hoe er gezongen dient te worden on De Heere te behagen.
Het Psalmenoproer speelde zich onder meer af in Vlaardingen en Maassluis in de jaren 1775-1776 na het invoeren van een nieuwe psalmberijming en een versnelde zingtrant. In Zeeland waren er eveneens bewegingen die deze berijming fel bestreden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psalmenoproer
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Eliabe »

Mahalingam schreef:Is bovenstaande nu een voorbeeld van iso-metrisch zingen?
Het is zingen op hele noten. In de bevindelijke kringen proberen ze aan het einde van iedere zin zo lang mogelijk aan te houden.
Heb een keer meegemaakt dat op een zondag urker vissers en scheveningse vissers bij elkaar zaten. Ze liepen blauw aan. En dan zongen ze nog niet eens datheen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Ik heb iets het lied "ruwe stormen mogen woeden" Misschien komt het dat ik uit een zeevarende familie kom.
Ik vind jouw video niet echt geslaagd Eliabe. Ik vind de piano irritant. Deze is naar mijn idee beter. Ik krijg altijd kippenvel als ik naar dit soort beelden kijk. Dan denk ik aan mijn vader hoe zijn schip bijna vergaan is in zo'n storm.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Eliabe »

Ok jij win. :angelsad:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:Ok jij win. :angelsad:
[icon_lol.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Ik wordt nu helemaal nostalgisch. :redface2: Het zal mijn leeftijd wel zijn.

In deze kerk ben ik getrouwd, zijn mijn kinderen gedoopt , en heb ik regelmatig bij het orgel gestaan.
Volgens mij erf ik straks ook nog wat orgelpijpen van dit orgel. Die heeft mijn vader gekocht. [icon_lol.gif]

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Eliabe »

Zag je zitten in de kerk. :wink2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:Zag je zitten in de kerk. :wink2:
Dat kan niet jokkebrok. Er zaten alleen maar mannen in die kerk. En er zijn al heel veel jaren verstreken sinds ik de plafond balken in die kerk zat te tellen.

Maar het orgel is prachtig. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Eliabe »

Hebben we beide dezelfde hobby gehad. Ik telde de orgelpijpen nog en later van welke kleur de meeste aanwezig was bij de dameshoedjes.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:Hebben we beide dezelfde hobby gehad. Ik telde de orgelpijpen nog en later van welke kleur de meeste aanwezig was bij de dameshoedjes.
lol. En de lampen aan de kroonluchters, en de kleine raampjes in de glas in lood ramen [icon_lol.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Eliabe »

In de kerk waar ik kwam hadden ze 3 galerijen. Wij hadden op een galerij de allerlaatste bank helemaal bovenin. Op de galerij er tegenover zat een meisje wat ik wel zag zitten. Op die afstand kon je moeilijk zien wie wie was. Ik zag dat ze een roze hoedje had. Op een zondag hadden buiten bij de kerk heel even oogcontact. Toen we op onze plaats zaten had ik ruim 2 uur om contact te zoeken. Ik zat met mijn hand onder de kin en bewoog mijn pink heen en weer. Het duurde niet lang of zij deed het ook. Krabde ik op mijn hoofd dan deed zij haar roze hoedje goed. En zo hebben we verkering gekregen. dat was mijn eerste jeugdliefde. :heart:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Mahalingam »

en daar is hij weer:
Maiwand Al-Afghani, 2 uur geleden op facebook.
Stel dat de mujahideen van Al-Quaida, Taliban, Al Shabaab, ISIS, Jabhatul Nusra en alle overige mujahideen groepen wereldwijd aan de poorten van Europa zouden komen, hier leven miljoenen moslims, er wordt zelfs geschat dat in heel Europa en de VS meer dan 20 miljoen moslims leven, dan zouden we hen dus allemaal met open armen ontvangen. Sterker nog, door een interne revolutie tegelijkertijd met een externe opening van deze landen zal geheel het westen in mum van tijd ingenomen worden en deel van de islamitische staat worden.

Dit omdat de meerderheid van de ongelovige inwoners van deze landen niet militair getraind zijn, ze hebben enkel een aantal soldaten die niet direct kunnen strijden tegen de moslims en de mujahideen omdat ze bang en laf zijn. Daarnaast vallen al hun technologie, wapentuig, atoomwapens, mooiste auto’s, gebouwen, vrouwen en vliegtuigen als oorlogsbuit in onze handen. Wat een mooi toekomstperspectief voor de moslimjeugd, of ze gaar daarheen en de overwinnende karavaan joinen, of ze wachten hier op hen en praktiseren de islam zoals het hoort intern en extern als voorbereiding op hun komst.
Dus geduld hebben. De bevrijders zijn in aantocht.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Dus geduld hebben. De bevrijders zijn in aantocht.
Ze zijn wel eerlijk deze jongens. Daarom hou ik van ze. Laten we ze in hemelsnaam hun monden niet snoeren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door sjun »

Ik begrijp ook helemaal niet waarom er niet veel meer volgelingen van Mohammed richting Syrië gaan op weg naar de eeuwige maagden en oorlogsbuit zo lang dat eerste nog even kan worden uitgesteld. Mohammed wist wel raad met zulke lauwe gelovigen en anders zijn Allah wel.

Maar eerlijk is eerlijk, ze zijn moediger dan hun eigen profeet die anderen de vuile werkjes liet opknappen en die stierf aan een vergiftiging omdat Allah dat gewild heeft.
:sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimextremist bedreigt Elsevier-blogger Afshin Ellian

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:en daar is hij weer:
Maiwand Al-Afghani, 2 uur geleden op facebook.
Stel dat de mujahideen van Al-Quaida, Taliban, Al Shabaab, ISIS, Jabhatul Nusra en alle overige mujahideen groepen wereldwijd aan de poorten van Europa zouden komen, hier leven miljoenen moslims, er wordt zelfs geschat dat in heel Europa en de VS meer dan 20 miljoen moslims leven, dan zouden we hen dus allemaal met open armen ontvangen. Sterker nog, door een interne revolutie tegelijkertijd met een externe opening van deze landen zal geheel het westen in mum van tijd ingenomen worden en deel van de islamitische staat worden.

Dit omdat de meerderheid van de ongelovige inwoners van deze landen niet militair getraind zijn, ze hebben enkel een aantal soldaten die niet direct kunnen strijden tegen de moslims en de mujahideen omdat ze bang en laf zijn. Daarnaast vallen al hun technologie, wapentuig, atoomwapens, mooiste auto’s, gebouwen, vrouwen en vliegtuigen als oorlogsbuit in onze handen. Wat een mooi toekomstperspectief voor de moslimjeugd, of ze gaar daarheen en de overwinnende karavaan joinen, of ze wachten hier op hen en praktiseren de islam zoals het hoort intern en extern als voorbereiding op hun komst.
Dus geduld hebben. De bevrijders zijn in aantocht.
Dit waren nou de zielige asielkindertjes die we niet buiten de poort mochten weren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie