Bataclan. Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Geloofwaardige Hoax

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
Een leraar die maandag in een voorstad van Parijs beweerde te zijn aangevallen door een gemaskerde man van Islamitische Staat (ISIS), heeft het verhaal verzonnen.

Het is zeer bedenkelijk dat zo'n man die ze niet allemaal op een rijtje heeft, op een kleuterschool werkt.
Ondanks dat deze man het verhaal verzonnen heeft, was het zeer geloofwaardig! Hij had zich namelijk behoorlijk verwond met (waarschijnlijk) een Stanleymes.

Ik denk dat hij door zijn daad aandacht wilde vragen voor meer bescherming van de lieve onschuldige weerloze kleuters. Zoals we weten maken moslims met hun geloof geen onderscheid tussen ouden van dagen, vrouwen, mannen en kleuters, wanneer het aankomt op het zo maar vermoorden van onschuldige mensen. En tsja . . . dan kan ik wel begrijpen dat zo'n man in een kleuterklas doordraait wanneer je de ganse dag in angst leeft voor een of meer mannen die zo maar kunnen komen binnenrennen en in het rond gaan schieten onder het roepen van Allah akbar. Want de school had GEEN bewaking voor de deur.

Weleens een moslim gehoord die gezegd heeft dat de islam niet deugt, terwijl elke dag weer duidelijk wordt gemaakt dat het een weerzinwekkende achterlijke smerige tweedehands terroristische achterstandsreligie is? Waarom zou hij? Hij kan hier vrijelijk en met het grootste gemak van islam parasiteren op onze domme onderdanige tolerantie voor de afschuwelijke intolerantie van het historische kwaad van de Arabische proleet - herstel - profeet, dat springlevend is in de hersenen van ALLE moslims en nog elke dag door hen gekoesterd wordt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Mahalingam »

De overheid is met een inhaalslag bezig.
Door de noodwet is er van alles mogelijk. Zo hebben de Franse autoriteiten geen gerechtelijk bevel nodig voor een huiszoeking wanneer de nationale veiligheid op het spel staat.
Met als gevolg:
In totaal werden de afgelopen dagen 2.235 huiszoekingen verricht, 232 personen werden gearresteerd, 22 kregen een uitreisverbod en 9 huisarrest. Bij de doorzoekingen werden 334 wapens geconfisqueerd. Het ging in de meeste gevallen om oorlogswapens.
Ook kon er geneusd worden in de boekenkast en de administratie van beroepsMoslims en ander grondpersoneel van Allah.
De Fransen gebruiken de noodwet vooral om een kijkje te nemen bij salafistische moskeeën. Die moeite blijkt niet voor niets. Tot nu toe werden drie moskeeën gesloten en staan er nog ongeveer 160 op de lijst voor sluiting.
In de laatste moskee werden munitie voor kalasjnikovs en propagandavideo's van de terreurbeweging Islamitische Staat (IS) gevonden. Bij bestuurders van de moskee werden jihadistische documenten en een revolver aangetroffen.

Daarnaast beschikten de moskeebestuurders over geluidsopnamen van liederen waarin martelaren van de terreurbeweging Jahbat al-Nusra werden bezongen. Een bijvangst van de doorzoekingen was een illegale koranschool met jihadistische lesmaterialen.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... eid=158493
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Ariel »

Verdachten ’Parijs’ in Oostenrijk opgepakt

Twee mannen die worden verdacht van betrokkenheid bij de aanslagen in Parijs vorige maand, zijn afgelopen weekeinde opgepakt in het Oostenrijkse Salzburg. De mannen zijn gearresteerd in een asielzoekerscentrum.

Het zou volgens plaatselijke media gaan om mannen met de Franse nationaliteit die zich voordoen als vluchtelingen. Ze zijn opgepakt na een tip van een buitenlandse inlichtingendienst. Er gaan geruchten dat ze aan het wachten waren op bevelen om nieuwe aanslagen te plegen, meldt The Local. Een woordvoerder van het Oostenrijkse Openbaar Ministerie kan die geruchten niet bevestigen.

De woordvoerder wilde wel kwijt dat wordt onderzocht of het tweetal inderdaad banden heeft met de terroristen die moord en verderf zaaiden in Parijs.
En nog een bijkomend berichtje...
Een automobilist heeft woensdag in Parijs geprobeerd een barrière te rammen bij een ingang van het Hôtel des Invalides-complex, waar onder meer het militair museum zit. De politie vuurde schoten af op de auto en wist de bestuurder tot stoppen te dwingen. De man is aangehouden. Over zijn motief is nog niets bekend.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Schengen is zo sterk als de zwakste schakel

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Pilgrim »

Belgische school verzuimde aangifte te doen tegen terreurverdachte Parijs

Douglas De Coninck / de Morgen 26 december 2015

Afbeelding
Bilal Hafdi

Het Vlaamse OM ondervraagt het personeel van een Brusselse school waar Bilal Hadfi, de latere zelfmoordterrorist van Parijs, naar toeging. Hij juichte daar begin dit jaar in de klas de aanslagen op Charlie Hebdo toe. Pogingen van de directie om justitie daarop te wijzen, bleven hangen bij de onderwijsadministratie.

Interne documenten die door het personeel zijn doorgespeeld aan de Belgische krant de Morgen laten zien dat leerkrachten en directie zich grote zorgen maakten over de evolutie van Bilal Hadfi (20). Hij nam in de klas vrij extremistische standpunten in rond homoseksualiteit, muziek en de aanslagen op Charlie Hebdo. Ze stuurden spijbelcoaches naar zijn huis en nodigden hem uit voor een gesprek met directeur Chris Pijpen over 'humanistische waarden'.

Comité P
Bilal Hadfi vertrok in het voorjaar van 2015 naar Syrië en kwam op de lijst van achthonderd verdachten te staan bij de Belgische inlichtingendiensten, maar pas na de aanslagen van 13 november in Parijs vernam men daar dat Hadfi een hele voorgeschiedenis had op de Brusselse school. Directeur Pijpen verwittigde de Brusselse onderwijsadministratie op 27 april van Hadfi's vertrek naar Syrië. De school had een dossier over hem aangelegd. Die informatie had onmiddellijk moeten worden doorgespeeld aan justitie, waar de Belgische inlichtingendiensten sinds de verijdelde aanslagen in Verviers profielen opstelt van vanuit België vertrokken Syrië-strijders.

Het Belgische 'Comité P' onderzoekt de zaak nu. Dit comité moet uitzoeken waarom de melding pas binnenkwam toen het al te laat was. Ook bekijkt het uitspraken van zijn ex-lerares die verklaarde en dat 'men' doof was gebleven voor de signalen vanuit de klas. 'We zijn te voorzichtig geweest, uit schrik.'

Hadfi ging naar een Nederlandstalige technische school Brussel met een Franstalig bestuur dat het Nederlands onmachtig is. De directeur-generaal had de info van Pijpen als hoofd van het dagelijks bestuur moeten doorspelen aan justitie, maar vond dat blijkbaar niet nodig.

Twee weken na de aanslagen in Parijs werd directeur Pijpen plots disciplinair geschorst. De officiële reden is dat hij twee minuten te laat op school aankwam op de dag van de opheffing van de lockdown. De man voert aan dat er een vrachtwagen was gekanteld op de Brusselse ring.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/bel ... ~a4214450/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door mercator »

Let wel dat onze Bilal op de gezegende leeftijd van 20 jaar nog op een middelbare school zit waar je ten laatste op 18 zou moeten vertrekken. Zoals mijn eertijds hulpje Mohammed me vertelde toen ik hem wees op zijn totaal gebrek aan kennis van zijn vakgebied-houtbewerking-: ik doe niks op school want die rotte Belgen zijn allemaal racisten en die geven me toch geen werk later.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De overheid is laks, achterbaks en vooral nalatig . Ook achteraf.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Het Belgische 'Comité P' onderzoekt de zaak nu. Dit comité moet uitzoeken waarom de melding pas binnenkwam toen het al te laat was.
Dit is geen nieuws, want het gaat meestal altijd zo. Dus ook nu weer. Je hoort ook nooit iets over de verantwoordelijke(n) die naar aanleiding van het verzaken moet(en) vertrekken. In het voetbal bestaat tenminste een rode kaart. En die staat voor onmiddellijk het speelveld verlaten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Mahalingam »

Op deze manier gaat er wel meer mis in het tweetalenland:
Hadfi ging naar een Nederlandstalige technische school Brussel met een Franstalig bestuur dat het Nederlands onmachtig is. De directeur-generaal had de info van Pijpen als hoofd van het dagelijks bestuur moeten doorspelen aan justitie, maar vond dat blijkbaar niet nodig.
Vond niet nodig?
De man volgde gewoon de mores: het rapport is in het Vlaams, ik snap er geen woord van dus ik leg het in de la en doe niets verder.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Op deze manier gaat er wel meer mis in het tweetalenland:
Hadfi ging naar een Nederlandstalige technische school Brussel met een Franstalig bestuur dat het Nederlands onmachtig is. De directeur-generaal had de info van Pijpen als hoofd van het dagelijks bestuur moeten doorspelen aan justitie, maar vond dat blijkbaar niet nodig.
Vond niet nodig?
De man volgde gewoon de mores: het rapport is in het Vlaams, ik snap er geen woord van dus ik leg het in de la en doe niets verder.
Ik denk dat het net ietsje anders lag gesorteerd. Het rapport is in het Vlaams. Dat had echter in het Frans gemoeten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Pilgrim »

2015 in 123 namen

Persoonlijker is de Europese 'vrede' niet samen te vatten

Bert Brussen, 31-12-2015
Stéphane Albertini
Nick Alexander
Jean-Jacques Amiot
Anne-Laure Arruebo
Thomas Ayad
Guillaume Barreau-Decherf
Chloé Boissinot
Emmanuel Bonnet
Maxime Bouffard
Quentin Boulenger
Macathéo Ludovic Boumbas
Élodie Breuil
Ciprian Calciu
Nicolas Catinat
Baptiste Chevreau
Nicolas Classeau
Anne Cornet
Precilia Correia
Cécile Coudon Peccadeau de l’Isle
Marie-Aimée Dalloz
Nicolas Degenhardt
Elsa Delplace
Alban Denuit
Vincent Detoc
Asta Diakite
Manuel Colaco Dias
Romain Didier
Lucie Dietrich
Elif Dogan
Fabrice Dubois
Romain Dunet
Thomas Duperron
Justine Dupont
Mathias Dymarski
Germain Ferey
Romain Feuillade
Grégory Fosse
Christophe Foultier
Julien Galisson
Suzon Garrigues
Mayeul Gaubert
Salah Emad el-Gebaly
Véronique Geoffroy de Bourgies
Michelli Gil Jaimez
Matthieu Giroud
Cédric Gomet
Nohemi Gonzalez
Juan Alberto González Garrido
Stéphane Grégoire
Pierre-Yves Guyomard
Stéphane Hache
Thierry Hardouin
Olivier Hauducoeur
Frédéric Henninot
Pierre-Antoine Henry
Raphaël Hilz
Mathieu Hoche
Djamila Houd
Mohamed Amine Ibnolmobarak
Pierri Innocenti
Nathalie Jardin
Marion Jouanneau
Milko Jozic
Halima Ben Khalifa Saadi Ndiaye
Hodda Ben Khalifa Saadi
Jean-Jacques Kircheim
Hyacinthe Koma
Nathalie Lauraine
Marie Lausch
Guillaume Le Dramp
Renaud Le Guen
Gilles Leclerc
Christophe Lellouche
Claire Maîtrot-Tapprest
Antoine Mary
Cédric Mauduit
Charlotte Meaud
Emilie Meaud
Isabelle Merlin
Fanny Minot
Yannick Minvielle
Cécile Misse
Lamia Mondeguer
Marie Mosser
Justine Moulin
Quentin Mourier
Victor Muñoz
Christophe Mutez
Hélène Muyal-Leiris
Christopher Neuet-Shalter
David Perchirin
Aurélie de Peretti
Manu Perez
Anna Petard Lieffrig
Marion Petard Lieffrig
Franck Pitiot
Lacramioara Pop
Caroline Prenat
François-Xavier Prévost
Sébastien Proisy
Armelle Pumir-Anticevic
Richard Rammant
Valentin Ribet
Matthieu de Rorthais
Thibault Rousse Lacordaire
Raphaël Ruiz
Madeleine Sadin
Kheireddine Sahbi
Lola Salines
Patricia San Martin
Hugo Sarrade
Claire Scesa-Camax
Maud Serrault
Sven Silva Perugini
Valeria Solesin
Fabian Stech
Ariane Theiller
Eric Thomé
Olivier Vernadal
Stella Verry
Luis Felipe Zschoche Valle
Lola
Dit zijn de 123 bekendgemaakte namen van de 130 doden die vielen bij terroristische aanslagen in Parijs op 13 november 2015. De terroristen waren allen moslims die zich tot hun daad lieten inspireren door een religie van ‘vrede en tolerantie’.

Aan het einde van dit jaar kunnen we concluderen: een Nobelprijs-winnende vrede was nog nooit zo bloedig als de Europese ‘vrede’ in de 21ste eeuw.

Op naar de nieuwe lijst met Europese slachtoffers van islamitisch terrorisme in 2016.

http://politiek.tpo.nl/column/2015-in-125-namen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Zwartmeer »

Iets slechts is altijd ook wel ergens goed voor. Elk nadeel heb z'n voordeel zei Johan Cruijff ooit:
PVV evenaart na 'Keulen' zetelrecord in peiling
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek ... rd-peiling

De PVV lijkt garen te spinnen bij het nieuws over de massale aanrandingen tijdens oudejaarsnacht in Keulen. Deze week stijgt de partij met twee zetels in de peiling van Maurice de Hond.

De vluchtelingencrisis domineert sinds augustus de electorale ontwikkelingen in ons land. Vanaf dat moment is de PVV gaan stijgen, met gemiddeld bijna één zetel per week. Wilders' partij zou als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, uitkomen op 41 zetels.

Dit is een 'all-time high' voor deze partij en een evenaring van de hoogste score ooit van de VVD (tijdens de verkiezingen van 2012). Uit de peiling blijkt dat bijna een kwart van de kiezers denkt dat de vluchtelingencrisis een 'doorslaggevende' rol zal spelen bij hun partijkeuze tijdens de volgende Kamerverkiezingen. Die verkiezing vindt naar verwachting plaats op 15 maart 2017.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam betekent liefde en vrede. Of satan daarmee vereerd is, is nog maar de vraag.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Die verkiezing vindt naar verwachting plaats op 15 maart 2017.
Dat is een jaar te laat.

Je moet het ijzer smeden als het heet is. Maar dat wordt bepaald door de zittende macht (nadenkertje). Dat is dan ook de reden dat Rutte cum suis rustig door kan gaan met het verkondigen van zijn onzinnige uitspraken waarvan hij meent dat ze het ijzer koud, aangenaam en hanteerbaar houden. VVD en PvdA zijn vastbesloten hand in hand omstrengeld, met elkaar verder te gaan, in de hoopvolle verwachting dat het allemaal mee zal vallen en de wal het schip zal keren. Dat moeten we afwachten. Wanneer er draconische maatregelen worden getroffen met strenge straffen en vele uitzettingen van vangbare parasieten zal dat het volk worden gerust gesteld en gaan wij weer over tot de orde van de dag.

De zittende macht wordt zelden afgerekend op zijn kapitale fouten en blunders. Bied het 'domme' volk brood en spelen, en het laat zich vanzelf naar de slachtbank dirigeren. (zo lukte het Hitler dood en verderf te zaaien - hij gaf hoop en trots, bood werk en inkomen).

De Gutmensch is van mening dat vaststaand kan worden aangenomen, dat elk kwaad kan worden weggenomen, terwijl de waarheid laat zien dat met de bestaande gebreken van de menselijke natuur het vele religieuze kwaad slechts kan worden verplaatst, waardoor het dikwijls nog verergert. Alle grote steden in Europa zijn inmiddels in de prijzen gevallen. Keulen was de grote gelukkige en had de hoofdprijs.

:applause:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Islam betekent liefde en vrede. Of satan daarmee vereerd is, is nog maar de vraag.

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef: Die verkiezing vindt naar verwachting plaats op 15 maart 2017.
Dat is een jaar te laat.

Je moet het ijzer smeden als het heet is.
Dat weet je niet. Maar wat je wel weet is dat tot die tijd, 15 maart 2017, de religie van de vrede nog vaak en bloedig in het nieuws zal komen. Ik denk daarom dat het te smeden ijzer nog wel eens heter kan worden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Islam betekent liefde en vrede. Of satan daarmee vereerd is, is nog maar de vraag.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef: Die verkiezing vindt naar verwachting plaats op 15 maart 2017.
Dat is een jaar te laat.

Je moet het ijzer smeden als het heet is.
Dat weet je niet. Maar wat je wel weet is dat tot die tijd, 15 maart 2017, de religie van de vrede nog vaak en bloedig in het nieuws zal komen. Ik denk daarom dat het te smeden ijzer nog wel eens heter kan worden.
Jazeker! Dat zou inderdaad best eens kunnen. Misschien heb ik wel een te hoge pet op van onze Europese politici. Maar dan wil ik graag gebruik maken van het recht om mijn fout te herstellen in de wetenschap dat het zelden voorkomt dat iemand op zijn eerder genomen beslissing terugkomt. De Europese Gutmensch fabriek heeft nu eenmaal voor het opvangen van 'vluchtelingen' gekozen. Het gaatje in de dijk is nu een groot gat. Dat moet dus weer een gaatje worden. Maar het probleem blijft. Een logische denker zegt: "Dicht het gat en verstevig de dijken!" icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Mahalingam »

Legal Jihad ook in Frankrijk.
Jihadfamilies slepen Frankrijk voor rechter
Families van twee Parijse jihadisten slepen Frankrijk voor de rechter voor de dood van hun bloedverwanten. Ze geloven dat de mannen onterecht om het leven zijn gebracht.

Hasna Aitboulahcen, een nichtje van de Parijse terrorist Abdelhamid Abaaoud, zou hem geholpen hebben en werd later doodgeschoten tijdens een politieaanhouding. De familie van Aitboulahcen zou naar de rechter zijn gestapt omdat de moord "onterecht" zou zijn.

"Ik vind dat Hasna Aitboulahcen een slachtoffer is. Ze heeft alles gedaan onder druk van haar neef, die gedreigd zou hebben iets haar familie aan te doen", aldus de advocaat van de familie, Fabien Ndoumou.

Een soortgelijke klacht is ingediend door de familie van de man die een politiekantoor probeerde aan te vallen twee weken geleden, schrijft The Local. De vader van man gelooft er heilig in dat zijn zoon onbillijk is vermoord.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... krijk.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Mahalingam »

De noodtoestand is nog steeds van kracht. Dit wordt door zeer betreurd door de usual suspects.
De VN om mee te beginnen.
VN: 'Buitensporige noodtoestand' Parijs beperkt mensenrechten
Speciale rapporteurs van de VN brachten woensdag een verklaring naar buiten waarin ze waarschuwen dat de noodtoestand 'buitensporig veel druk zet' op de vrijheid van meningsuiting en de privacy in Frankrijk.

'Hoewel exceptionele maatregelen benodigd kunnen zijn in exceptionele omstandigheden, moeten de maatregelen wel aantoonbaar worden gebruikt om die omstandigheden aan te pakken,' schrijven de rapporteurs. Ze vinden het kwalijk dat onduidelijk is waarvoor de noodtoestand precies kan worden gebruikt en roepen op die zo snel mogelijk te beëindigen.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... -2748826W/

En dan is er Amnesty die het duister inziet:
Noodmaatregelen dreigen wet te worden in Frankrijk
Als Frankrijk een nieuw voorstel voor een grondwetswijziging aanneemt, lopen veel mensen een groter risico om slachtoffer te worden van mensenrechtenschendingen. Veiligheidsdiensten krijgen dan een carte blanche om organisaties te ontbinden, zonder gerechtelijk bevel huiszoekingen te doen, moskeeën te sluiten en de bewegingsvrijheid van mensen beperken.
En zoals hun gewoonte komen ze met een agitprop voorbeeld aanzetten.
Mijn vader heeft hartproblemen, hij is zojuist uit het ziekenhuis ontslagen. Politieagenten forceerden de voordeur, ze belden niet aan, ze stormden de flat binnen, begonnen te schreeuwen en gooiden mijn vader en mijn zus in de handboeien,’ vertelt Nadia, wiens 80-jarige vader bij zijn gehandicapte dochter in huis woont. ‘Mijn vader werd onwel en viel na een paar minuten flauw. Ze moesten een ambulance bellen. Hij was zo bang, hij huilde veel toen we hem in het ziekenhuis bezochten.’
En het kan niet anders dan dat: "Uit cijfers en gesprekken met mensen die door deze noodmaatregelen worden getroffen, blijkt nu al dat de maatregelen buitenproportioneel zijn.".
https://www.amnesty.nl/nieuwsportaal/ni ... -frankrijk

Normaal zijn socialisten heel gevoelig voor deze kritieke maar nu niet:
'Frankrijk in noodtoestand totdat IS is verslagen'
In een interview met de Britse nieuwszender BBC heeft de Franse minister-president Manuel Valls laten weten dat Frankrijk in de staat van noodstand blijft, zolang er een terreurdreiging is. ,,Deze moet blijven tot Islamitische Staat is verslagen.''
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... agen.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Mahalingam »

Kennelijk was niemand bevoegd om actie te ondernemen. Toegegeven, dat is best lastig in België met 4 regeringen.
België kent terreurcel Parijs al vier jaar
De Belgische veiligheidsdiensten wisten al vroeg in 2012 dat er aanslagen werden ­beraamd door de terreurcel achter Parijs. Dat blijkt uit een nota van de Staatsveiligheid. Maar niemand belette dat de terroristen heen en weer bleven reizen tussen Syrië en België - zelfs niet als ze dat gewapend deden.

De nota die werd opgesteld in april 2012 waarschuwde voor verdachte bijeen­komsten in een Molenbeeks appartement. De gesprekken die daar afgeluisterd waren, gingen over aanvallen tegen de westerse ­democratie en manieren om aan oorlogs­wapens en explosieven te raken. De woonst behoorde toe aan Gelel Attar, de Marokkaanse Belg die tien dagen geleden nabij Casablanca opgepakt is omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij de Parijse terreur.

Attar gold destijds als rechterhand van ­Khalid Zerkani, de ronselaar die zeker twee van de Parijse daders naar Syrië stuurde - onder wie Abdelhamid Abaaoud. Zerkani was zelf ook aanwezig op de bijeenkomsten, maar dat feit bewoog onze veiligheids­diensten niet om zijn netwerk aan banden te leggen. Eén van zijn rekruten kon zelfs vijf keer uit Syrië terugkeren vooraleer hij in de boeien werd geslagen. En toen een andere gewapend terug in Brussel opdook, duurde het een volle maand alvorens hij werd opgepakt.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... jaar.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Zwartmeer »

09 maart 2016 19:37
Zanger: 'Beveiliging Bataclan wist misschien van aanslag Parijs'

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenla ... lag-parijs

De zanger van de Eagles of Death Metal had vanaf het begin af aan geen goed gevoel bij de beveiliging van het desastreuze optreden in Parijs afgelopen november.

"Toen ik voor het eerst de zaal binnenkwam, liep ik langs een van de mannen die de beveiliging zou doen, hij controleerde niet eens wie ik was", vertelt Jesse Hughes tegen de Amerikaanse zender FOX.

'Zes beveiligers kwamen nooit'
"Ik heb meteen om vervanging gevraagd, maar ik kreeg te horen dat nog niet alle beveiligers er waren. Later, na de aanslagen, hoorde ik dat zes van hen nooit zijn gekomen." Hughes zegt tegen de zender dat hij uit het respect voor het onderzoek nog geen harde conclusies wil verbinden aan zijn bevindingen, 'maar het is duidelijk dat ze een reden hadden om niet te komen'.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Zwartmeer »

Gepubliceerd op 25 nov. 2015

During Eagles of Death Metal's November 13 show at the Bataclan concert hall in Paris, gunmen entered the venue and opened fire on the crowd, leaving at least 90 dead. The band spoke to VICE about the tragic events that took place that night.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door King George »

We zullen er aan moeten geen Moslim infiltranten in de beveiliging op te nemen. Better safe than sorry.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:We zullen er aan moeten geen Moslim infiltranten in de beveiliging op te nemen. Better safe than sorry.
Ik denk dat die aanslagen door de Eagles of Death Metal zijn georganiseerd om meer naamsbekendheid te krijgen. Had jij voor de aanslagen ooit van hen gehoord?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12511
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door sjun »

Nee, en ook nu ben ik niet van plan ernaar te gaan luisteren. Zeker en vast staat wel dat zonder islam niet deze aanslagen in Parijs hadden plaatsgevonden. Het wordt dus hoog tijd om de totalitaire ideologie en haar verderfelijke invloed op sommige daarvoor vatbare heethoofden uit en te na te gaan belichten. Wellicht bespoedigt dat het proces van bevrijden van mensen die zuchten onder een voorschriftendramdwang en herleefbaar maken van de maatschappij. Waarom zou de ideologie met gewelddadigheid in haar wortels niet fluks en consequent kunnen worden bijgezet op de mestvaalt van de geschiedenis?
:sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Zwartmeer »

sjun schreef:Nee, en ook nu ben ik niet van plan ernaar te gaan luisteren.
Een heleboel mensen, en ik ook, dachten dat Death Metal de muziek van Eagles of Death Metal was. Maar dat is niet zo, de naam dekt de lading niet:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zeker 128 doden bij schietpartijen en aanslagen in Parijs

Bericht door Pilgrim »

Brein aanslagen kreeg al in 2014 uitwijzingsbevel zonder gevolg

vlaamsbelang . persbericht . 18 mei 2016

Barbara Pas: “De opeenstapeling van nalatigheid in combinatie met een quasi totale straffeloosheid en een falend uitwijzingsbeleid waren de perfecte ingrediënten voor de explosieve cocktail die op 13 november en 22 maart ontplofte”

Mohamed Belkaïd, het brein achter de aanslagen in Parijs en hoofdkompaan van Salah Abdeslam, kreeg begin 2014 het bevel om het land te verlaten. Maar dat bleef zonder gevolg, blijkt nu.

De feiten kwamen vandaag aan het licht in de Kamer na een vraag van Vlaams Belang-Kamerlid Barbara Pas aan staatssecretaris Francken. Gezien het Vlaams Belang uitgesloten is van deelname aan de onderzoekscommissie die de aanslagen van 22 maart onderzoekt, gebruikte Pas een parlementaire omweg via de Kamercommissie Binnenlandse Zaken.

Gevraagd naar de gerechtelijke voorgeschiedenis van de daders kreeg ze van Francken het onthutsende antwoord dat de man - die als leider wordt beschouwd van het bloedbad in Parijs – reeds in maart 2014 geklist werd door de politie wegens diefstal. Maar die liet hem lopen met een schriftelijk bevel het land te verlaten en een inreisverbod van drie jaar. Tot de uitvoering van het bevel kwam het niet wegens ‘niet prioritair’.

“De doorslaggevende rol van Belkaïd bij de verschillende aanslagen toont aan dat deze vergevorderde nonchalance een dodelijke blunder was. Een zoveelste op rij”, reageert Pas verwijzend naar de opeenstapeling van blunders van de Belgische autoriteiten met betrekking tot de kamikazebroers El Bakraoui en Abdeslam.

“De opeenstapeling van nalatigheid in combinatie met een quasi totale straffeloosheid en een falend uitwijzingsbeleid zorgt voor een ideale omgeving waarin de terroristen kunnen gedijen en waren dan ook de perfecte ingrediënten voor de explosieve cocktail die op 13 november en 22 maart ontplofte”, aldus Pas.

Het Vlaams Belang-kamerlid pleit dan ook voor een sluitende opvolging van de uitwijzingsbevelen. “Zolang uitwijzingsbevelen niet gevolgd worden door een effectieve uitwijzing zullen deze feiten zich blijven herhalen”, argumenteert Pas. Ze houdt dan ook een vurig pleidooi voor het drastisch opkrikken van de plaatsen in de gesloten terugkeercentra.

Klaas Slootmans
Persverantwoordelijke Vlaams Belang

http://www.vlaamsbelang.org/persberichten/2635
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie