Proces : Bom aanslagen in Brussel.

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Ariel »

Manon schreef:
Ze bedoelen een betoging van Vlaams Belang. Raar genoeg heb ik die nog nooit met de Belgische driekleur zien zwaaien.
Kranten hebben het over 450 hooligans en nazi aanhangers
Dus dat ze een nazi groet geven is ook niet waar? Dat lees je namelijk in veel kranten.
Of ze moeten dit de nazi groet vinden?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Mij viel iets op aan deze foto. Let eens goed op wat op de ruggen van de politie staat. Mocht het kwartje niet meteen vallen, kijk dan hier:
Spoiler! :
De teksten op de rug staan in twee talen. Dat is logisch. Maar de teksten staan ook nog eens afwisselend om en om.

Nou en? Ik vermoed dat dit te maken heeft om bedenkingen van racistische en discriminatie aard te voorkomen. De ene keer begint de tekst in het Frans, de ander heeft op zijn rug eerst de Nederlandse tekst en daaronder de Franse. Wordt het niet eens tijd dat men overal in België Nederlands leert lezen? :victory:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Mahalingam »

Het enige armgebaar dat men kan maken en dat niet met een Godwin afgeserveerd wordt is de gebalde vuist. Die is copyright commies en links.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door King George »

Afbeelding

Terreurverdachte Fayçal Cheffou infiltreerde in Belgisch vluchtelingenkamp

Werkte als coördinator, stond al bekend als recruteerder voor jihad

28-03-2016, 13:06 Tags: Faycal Cheffou

De onlangs opgepakte journalist Fayçal Cheffou, die er van wordt verdacht de derde dader (de man met het hoedje) van de Brusselse aanslagen te zijn, werkte in 2015 in het Brusselse vluchtelingenkamp Maxmiliaanpark. Dit meldt Knack.

In 2015 gaf hij aan de Vlaamse NPO-televisie nog een interview over zijn werkzaamheden.

Cheffou stond toen al bekend als rekruteerder voor de jihad. Om die reden zou hij ook hebben geïnfiltreerd in het vluchtelingenkamp.

Het is nog niet bevestigd of Cheffou ook de derde terreurverdachte (de man met het hoedje) is. Cheffou weigert tijdens zijn verhoren te spreken en beroept zich op zijn zwijgrecht.


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door mercator »

King George schreef: Cheffou weigert tijdens zijn verhoren te spreken en beroept zich op zijn zwijgrecht.
Als je die op een dieet zet van uitsluitend alcohol en varkensvlees gaat die wel praten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door King George »

AfbeeldingAfbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door mercator »

De Marxistische Franstalige burgemeester van Brussel heeft zijn Vlamingenhaat nog eens alle ruimte gelaten door die paar honderd betogers " Vlaamse extremisten die Brussel komen bevuilen" te noemen. Een uitspraak die bedenkelijk is langs alle kanten. Ten eerste omdat het haast onmogelijk is Brussel nog vuiler te maken dan het al is, ten tweede omdat hij niet te beroerd is om het vele geld van de Vlaamse belastingbetaler te ontvangen om het uit te delen aan de ambtenaartjes en de moslims in zijn Brussels getto.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Ariel »

Zo zie je dat vaak dingen anders zijn dan ze lijken. Ik las alleen maar nare berichten over deze mannen in kranten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Pilgrim »

Terreurverdachte Fayçal C. vrijgelaten

Door: redactie, 28/03/16 - Bron: Belga

Terreurverdachte Fayçal C. is opnieuw op vrije voeten. Dat meldt het federaal parket. C. werd gezien als de mogelijke derde verdachte van de aanslagen in Zaventem; de beruchte man met de witte jas en het hoedje. Maar de aanwijzingen die leidden tot zijn aanhouding konden volgens het parket niet bevestigd worden door het onderzoek. Bijgevolg werd hij door de onderzoeksrechter vrijgelaten.

Fayçal C. werd donderdagavond samen met twee andere personen opgepakt voor de gebouwen van het federaal parket in Brussel. Er werd een huiszoeking uitgevoerd in zijn appartement, maar speurders vonden daar geen wapens of explosieven.

Het parket bevestigde zaterdag zijn aanhouding. Hij werd in verdenking gesteld van deelname aan activiteiten van een terroristische groep, terroristische moord en poging tot terroristische moord.

C. gaf zich eerder uit voor onafhankelijk journalist, en hij zou in het Maximiliaanpark in Brussel tijdens het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis Syriëstrijders geronseld hebben.

De taxichauffeur die de drie terroristen vervoerde naar Brussels Airport en na de aanslagen meteen de politie alarmeerde, duidde C. aan in een line-up. Hij meende hem te herkennen als de 'man met het hoedje'. Het parket weigert dit te bevestigen.

"De aanwijzingen die geleid hebben tot zijn aanhouding konden niet bevestigd worden door het onderzoek. Dientengevolge werd betrokkene vrijgelaten door de onderzoeksrechter", luidt het nu bij het parket. De verdachte is dus weer op vrije voeten. Volgens VRT werd hij vrijgelaten zonder voorwaarden.

Het is bijgevolg nog steeds niet duidelijk wie de derde terrorist van de aanslagen vorige dinsdag in Brussels Airport is. De zoektocht naar die derde dader, die de zwaarste springlading bij zich had (en die niet ontploft is), gaat verder. Deze ochtend heeft de federale politie nog bewegende videobeelden van de derde verdachte verspreid.

http://www.hln.be/hln/nl/36484/Binnenla ... ml?ref=yfp
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er moeten dagelijks net zoveel aanhoudingen, huiszoekingen (bij complete families), en (nieuwe) registraties van Noord-Aftikanen plaatsvinden dat het hen op een bepaald moment de keel uithangt en zij de benen nemen naar . . . Noord-Afrika. In Marokko zal hen bepaald geen hartelijke ontvangst worden bereid. Logisch, het doet mij voorkomen alsof in dat land helemaal geen moslims meer bestaan. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Er moeten dagelijks net zoveel aanhoudingen, huiszoekingen (bij complete families), en (nieuwe) registraties van Noord-Aftikanen plaatsvinden dat het hen op een bepaald moment de keel uithangt en zij de benen nemen naar . . . Noord-Afrika. In Marokko zal hen bepaald geen hartelijke ontvangst worden bereid. Logisch, het doet mij voorkomen alsof in dat land helemaal geen moslims meer bestaan. [icon_lol.gif]
Ik zag zojuist Nieuwsuur van gisteravond. Daarin werd gezegd dat IS het ene pak op z'n donder krijgt na het andere. Het Syrische leger herovert de ene na de andere plaats. Betekent dat nu dat er een einde aan de vluchtelingen stroom uit Syrië komt? Nee! Overal waar het leger binnenkomt maakt het kotermetten met alles iedereen die met IS met maken had of sympathiseerde. Die mensen gaan op de vlucht, en je weet wel waarnaar toe. Er is maar een plek op de wereld waar mensen die om hun geloof of politieke overtuiging worden vervolgd, wat die ook zijn mag, naar toe gaan...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Ik zag zojuist Nieuwsuur van gisteravond. Daarin werd gezegd dat IS het ene pak op z'n donder krijgt na het andere. Het Syrische leger herovert de ene na de andere plaats. Betekent dat nu dat er een einde aan de vluchtelingen stroom uit Syrië komt? Nee! Overal waar het leger binnenkomt maakt het kotermetten met alles iedereen die met IS met maken had of sympathiseerde. Die mensen gaan op de vlucht, en je weet wel waarnaar toe. Er is maar een plek op de wereld waar mensen die om hun geloof of politieke overtuiging worden vervolgd, wat die ook zijn mag, naar toe gaan...
Ik heb vanaf het begin geweten dat dat hele IS-gedoe van korte duur zou zijn. Tenminste, als de Europese Judaskliek zich er niet mee had bemoeid door in de reet te kruipen van de VS en voor het Mekkaanse kankergezwel de ogen te sluiten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Ariel »

Grappig. Het was zo'n lieve jongen. Dat zijn ze vaak allemaal. Lieve jongens, totdat zij kennis maken met de zuivere islam.
’Laachraoui was geen slechte jongen’

BRUSSEL - Een oud-leraar van Najim Laachraoui, één van de zelfmoord-terroristen in Zaventem, is verbijsterd over de daden van zijn voormalige leerling. Hij herinnert hem als een puber met een droom.

„Ik voelde verdriet, woede en schaamte,” zegt leraar levensbeschouwing Bruno Derbaix tegen het VRT Nieuws over het moment dat hij hoorde over het aandeel van zijn oud-pupil in de bloedige aanslagen in Brussel. „Een deel van mij wordt daarmee in verband gebracht. Mijn school, mijn stad en mijn land.”

„Er zijn eigenlijk twee Najims Laachraoui,” aldus de leraar. „Degene die vertrokken is, en degene die terrorist is geworden in Syrië.” Derbaix, die hem negen jaar geleden in de klas had, zegt dat hij nooit verwacht had dat de jongen zo zou ontsporen.

Laachraoui worstelde volgens de leerkracht wel met zijn identiteit, maar zijn islam „was een vreedzame islam. Als hij op dat moment in de media of op het internet die versie van de islam had gevonden, die zegt dat het westen en de islam wel samengaan, dan denk ik dat hij niet zou zijn geradicaliseerd,” aldus Derbaix.

Najim Laahcraoui blies zich vorige week dinsdag samen met Ibrahim El Bakraoui op op het vliegveld van Zaventem. Later in de ochtend liet Ibrahims broer Khalid zijn zelfmoordgordel ontploffen in de metro op station Maalbeek. In totaal vielen er 32 doden en honderden gewonden.
Laachraoui worstelde volgens de leerkracht wel met zijn identiteit, maar zijn islam „was een vreedzame islam. Als hij op dat moment in de media of op het internet die versie van de islam had gevonden, die zegt dat het westen en de islam wel samengaan, dan denk ik dat hij niet zou zijn geradicaliseerd,” aldus Derbaix.

Tja beste meester Bruno Derbaix. Verdiep je eens in Islam, en dan zal je zelf kunnen ervaren dat er maar één versie van de Koran bestaat. De vreedzame islam is een illusie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Ariel »

Terroristen ‘Brussel’ hadden het gemunt op premier Michel

De terroristen die vorige week dinsdag aanslagen pleegden op luchthaven Zaventem en metrostation Maalbeek in Brussel, hadden ook plannen voor een aanslag op de Belgische premier Charles Michel.

Op een computer van de terroristen zijn bestanden teruggevonden met gegevens over het Belgische kabinet van Michel aan de Wetstraat – nabij metrostation Maalbeek. Ook hadden zij informatie over het huis van de premier aan de Lambermontstraat.

Er zijn niet alleen beelden van gebouwen aangetroffen, maar ook foto’s die op straat zijn gemaakt van het bureau van Michel. Dat bevestigen bronnen aan de Vlaamse krant De Tijd.

Onderzoekers vonden de computer in een vuilnisbak aan de Max Roosstraat in Schaarbeek. Vanuit een onderduikadres in die straat bestelden de terroristen een taxi naar de Brusselse luchthaven.

Explosieven

Naast de computer zijn in het appartement 15 kilo explosieven van het type TATP, 150 liter aceton, 30 liter zuurstofwater, ontstekingsmechanismen, bouten, vijzels en ander bommenmateriaal aangetroffen.

Het is nog onbekend van welke terrorist de gevonden laptop is. Eerder troffen onderzoekers een computer van Ibrahim El Bakraoui aan. Daarop stond een testament waarin de jihadist vertelde dat hij zich na de arrestatie van Salah Abdeslam opgejaagd voelde en snel een aanslag wilde plegen.

Beveiliging onder maat

Het Belgische parlement wordt sinds de aanslagen streng beveiligd. Terreurniveau 3 is van kracht, maar de maatregelen die worden genomen hebben meer weg van niveau 4.

Dat is nodig ook, zo concludeert De Morgen. De beveiliging was tot voor kort zwaar onder de maat. Niet alle ingangen werden bewaakt, identiteitscontroles stelden niets voor en bagage kon probleemloos mee naar binnen worden genomen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Grappig. Het was zo'n lieve jongen. Dat zijn ze vaak allemaal. Lieve jongens, totdat zij kennis maken met de zuivere islam.

Laachraoui worstelde volgens de leerkracht wel met zijn identiteit, maar zijn islam „was een vreedzame islam. Als hij op dat moment in de media of op het internet die versie van de islam had gevonden, die zegt dat het westen en de islam wel samengaan, dan denk ik dat hij niet zou zijn geradicaliseerd,” aldus Derbaix.

Tja beste meester Bruno Derbaix. Verdiep je eens in Islam, en dan zal je zelf kunnen ervaren dat er maar één versie van de Koran bestaat. De vreedzame islam is een illusie.
Toen ik dit las proefde ik direct hieruit dat het Westen de zwartepiet kreeg toebedeeld. Als ik de pedagoog goed begrijp zijn wij allen schuldig aan de slachtoffers in Zaventem.

De Marokkaanse jeugd is als een levende bom die op exploderen staat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Mahalingam »

Waarom worden huizen niet vroeg in de ochtend voor het ochtendgebed bestormd, wat veel veilger is? Mag niet.
Nieuwe terreurmaatregelen: huiszoekingen nu ook 's nachts toegelaten
Huiszoekingen kunnen binnenkort de hele dag uitgevoerd worden bij verdachten van terreur. Voordien kon dat niet tussen 9 uur 's avonds en 5 uur 's ochtends, tenzij ze op heterdaad betrapt werden.
http://www.demorgen.be/binnenland/nieuw ... -b0577e34/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Als ik de pedagoog goed begrijp zijn wij allen schuldig aan de slachtoffers in Zaventem.
Ik weet vrij zeker dat dat perspectief ook heerst aan de kant van de daders. "Parijs" was overduidelijk een strafexpeditie, "Zaventem" was dat waarschijnlijk óók.

Het begrip "terrorisme" is gewoon niet van toepassing hier. Door dat toch te gebruiken, worden we verkeerd gericht. We gaan ons dan inspannen om niet bang te zijn (wat natuurlijk niet lukt) en kruipen in onze schulp of laten onze samenleving nog verder afglijden naar een politiestaat (wat wel lukt).

Door je te realiseren dat de "aanslagen" gewoon strafoefeningen zijn, krijg je het juiste gevoel: verontwaardiging, woede.

En dát zet je op het juiste spoor van de oplossing, of althans van de hoek waarin we die moeten vinden. We moeten ons niet laten vernederen maar hard terugslaan, laten merken wie er de baas is. Dat betekent: iedereen die op de één of andere manier bij de expedities betrokken was en niet heeft gedaan wat nodig was om die te voorkomen, oppakken en berechten voor medeplichtigheid en/of landverraad.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:We moeten ons niet laten vernederen maar hard terugslaan, laten merken wie er de baas is.
Daar draait alles om. Laten merken wie er de baas is. Dat begint al bij de opvoeding van het kind. We moeten de juiste keuzes maken. Maar bovenal dienen wij te weten aan welke kant wij staan. Voor mij als atheïst is dat niet zo moeilijk: aan de zijkant - zo nodig voorop - van de christelijke beschaving.
Dat betekent: iedereen die op de één of andere manier bij de expedities betrokken was en niet heeft gedaan wat nodig was om die te voorkomen, oppakken en berechten voor medeplichtigheid en/of landverraad.
Ja, dat is inderdaad de enige echte beste manier die zoden aan de dijk zet en hout snijdt. Complete Marokkaanse families oppakken en exporteren naar Marokko. Te beginnen met hun Belgische of Nederlandse paspoort afpakken en elke vorm van uitkering met onmiddellijke ingang stopzetten. Aangezien er nog behoorlijk wat familie in Marokko bestaat, kan die de verdere verzorging van deze parasieten voor haar rekening nemen. Pappen en nat houden en onderdanig aan islam toekijken zal geen mens uit de brand helpen, wel ernstige brandwonden veroorzaken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Zwartmeer »

‘Er werken minstens vijftig IS-sympathisanten op Zaventem’

http://www.elsevier.nl/buitenland/achte ... 36-288936/

In de nasleep van de aanslagen in Brussel oordeelt de Belgische Luchthavenpolitie vernietigend over de veiligheid op luchthaven Zaventem. Er is sprake van een groot gebrek aan controles, waardoor iedereen zomaar naar binnen kan wandelen en onder het personeel zitten sympathisanten van Islamitische Staat (IS).

De Luchthavenpolitie trekt in een open brief aan de vakbonden en veiligheidsverantwoordelijkheden een aantal harde conclusies. De agenten stellen vast dat de terroristen hulp kregen van verkenners die de veiligheid van de luchthaven hebben getest bij de voorbereiding van de aanslagen, schrijft De Standaard.

Volgens de Luchthavenpolitie zijn er minstens vijftig IS-sympathisanten die werkzaam zijn op de luchthaven. ‘Ze hebben een veiligheidsbadge en kunnen – als ze willen – tot in de cockpit van een vliegtuig raken. In het verleden is van een aantal personen de badge ingetrokken omdat ze IS-sympathieën hadden. Maar duidelijk niet van iedereen.’
Radicaal-islamitisch gedachtegoed

‘Vooral in de winkels, de schoonmaakdiensten én het bagagepersoneel vinden we die ‘‘radicalen’’ terug.’ Er zou zijn gewaarschuwd voor de aanwezigheid van jongens met radicaal-islamitisch gedachtegoed, maar het is onbekend wat er met die informatie is gebeurd.

Bij de aanslagen op Zaventem waren twee terroristen betrokken: Ibrahim El Bakraoui blies zichzelf op en een onbekende andere man is nog steeds onvindbaar voor veiligheidsdiensten. Op beelden van beveiligingscamera’s werd hij gezien met een vissershoed.
Maalbeek

Onderzoekers vermoeden dat er ook bij de aanslag op metrostation Maalbeek twee terroristen aanwezig waren. Naast Khalid El Bakraoui is er nog een man actief geweest bij het metrostation in de Belgische hoofdstad, hij zou ook op de vlucht zijn geslagen.

Bij de analyses van camerabeelden, ontdekten de onderzoekers dat El Bakraoui in gezelschap van een onbekende man een ticket voor de metro kocht, zo melden diverse Belgische media. El Bakraoui en de man hebben het metrotraject vervolgens verschillende keren getest.

De twee pendelden tussen de stations Maalbeek en Schuman. De onderzoekers vermoeden dat de terroristen eigenlijk het laatstgenoemde metrostation wilden opblazen. Het was de bedoeling dat de andere man dat zou doen, maar het volledige metroverkeer werd lamgelegd nadat El Bakraoui zijn explosieven ontstak. Gevreesd wordt dat hij daarna met de bom in zijn rugzak is gevlucht.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Iedereen met gezond verstand en voldoende kennis van Marokkanen weet dat er een intens diep gewortelde haat en afkeer zit tussen de oren van bijna iedere Marokkaan voor de westerse samenleving in het algemeen en joden in het bijzonder. Dat heeft mede te maken met het feit dat dat wij niet bereid zijn hard tegen de joden op te treden en dus als vijanden tegenover de islam worden beschouwd omdat bijna alle Marokkanen moslim zijn. Jezus! Is het nu zo moeilijk te begrijpen? JA! Want voor regeringsleiders, die liever de andere kant opkijken wanneer het om Marokkanen gaat, om de Marokkaan die moslim is en waarvan we geen kwaad willen weten, daarom steekt de politicus liever de kop in het zand en doet oogkleppen op van het merk Gutmensch om de realiteit niet onder ogen te hoeven zien en daarmee alles makkelijk kan ontkennen. Na de oorlog scandeerden de Duitsers in marstempo: "Wir haben es nicht gewuszt." Dat hebben de Belgen blijkbaar goed onthouden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Terreurverdachte Fayçal C. vrijgelaten
Maar dinsdagavond weer opgepakt in een appartement in Merchtem en daarna weer vrijgelaten. Het was me het weekje wel voor onze arme Fayçal. :ohmy2:
Fayçal woont in een appartement in de omgeving van de Wetstraat waar sinds zijn vrijlating de pers heeft postgevat om hem te kunnen spreken. Daaraan wilde hij ontsnappen en hij contacteerde A.L., of een zoon van hem, die in een appartement op de tweede verdieping woont, op de hoek van de Koning Leopold III-straat en de Koning Albertstraat. Daar was niemand thuis maar Fayçal kreeg wel toestemming om er te schuilen. Om in het appartement te geraken diende hij naar de binnenkoer van het bpost-gebouw te gaan, waar hij op een muurtje moest klimmen om een plat dak te bereiken. Via daar kon hij omhoog klimmen naar het balkon. De deur die daar op uitgeeft, was los. "Mijn zoon zag dat allemaal rond 18 uur à 18.30 uur gebeuren", zegt buurvrouw Mieke, die ook op de tweede verdieping woont. "We waren naar de Colruyt gegaan en hij was boodschappen aan het opbergen in onze keuken. Hij riep er mij bij en we gingen ervan uit dat het een inbreker was, waarop we de politie verwittigden. We konden horen hoe er intussen iemand in het appartement een douche nam en naar het toilet ging."

Politiemensen snelden onmiddellijk ter plaatse en toen er niet werd opengedaan besloot men de deur in te beuken met een stormram. Fayçal werd er aangetroffen in een bed en, volgens de buren op blote voeten en in het zwart gekleed, meegenomen. Het verhaal dat hij daar met toestemming mocht logeren werd bevestigd waardoor hij niets verkeerd heeft gedaan en dus opnieuw werd vrijgelaten. Waar hij nadien naartoe trok is niet geweten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Terreurverdachte Fayçal C. vrijgelaten
Maar dinsdagavond weer opgepakt in een appartement in Merchtem en daarna weer vrijgelaten. Het was me het weekje wel voor onze arme Fayçal. :ohmy2:
Mijn advies aan al die klootzak Marokkanen? Pas je aan als je niet alleen wilt parasiteren op onze maatschappij, maar ook daadwerkelijk een van ons (Belgen, Nederlanders) wilt zijn. Integratie begint door jezelf een fatsoenlijke Nederlandstalige naam aan te schaffen. Keuze te over. Mag dat niet van de fascistoïde Marokkaanse koning? Nou en? Je mag niet in het bos poepen en je struikelt over de hopies. Wil je echt integreren dan moet je daar wel wat voor over hebben. Ik ken verschillende mensen die hun naam veranderd hebben. Hun voornaam weliswaar, maar dat kan ook de achternaam zijn. In geval dat het een rare naam betreft zoals bij mevrouw Kutjes. Of Nooitgedacht. Of bij welke Marokkaanse naam dan ook. Te beginnen bij Mohammed.Ik geef iedere Marokkaanse mohammedaan de verzekering dat succes gewaarborgd is. Beslist handig bij solliciteren.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Pilgrim »

Premier Jambon: De media zwegen toen honderden Belgische moslims feestvierden na de aanslagen in Brussel

Geplaatst op 31 maart 2016

Afbeelding
ISIS gaf foto’s vrij van Jihadi´s die snoepgoed uitdelen om de terreuraanslagen in Brussel te vieren. De foto’s werden op de dag van de aanslagen genomen in Deir Ezzor, Syrië, waar militanten in de straten chocoladerepen en snoepjes uitdeelden aan kinderen en volwassenen. Meer foto’s hier.

De dagen die volgden op de terreuraanslagen van 22 maart te Brussel braken in verscheidene plaatsen in België straatfeesten uit om het succes van de Jihadisten te vieren, aldus vertelde de vicepremier van België, Jan Jambon.

Op woensdag 30 maart ’16 was Jan Jambon, Belgisch vicepremier en minister van Veiligheid en Binnenlandse Zaken gastspreker op een internationaal symposium in Den Haag dat door CIDI.nl werd georganiseerd met als thema “Terrorisme, Israël en Internationaal recht.”

Jihadisme probleem in België
Opzienbarend was Jambon’s mededeling dat er in sommige Brusselse wijken als reactie op de aanslagen straatfeesten werden gehouden. “Dat er sympathie bestaat voor terreur is een feit,” voegde de minister daaraan toe. Hij sprak over ‘een wij/zij verhaal’, waarbij de vredelievende gemeenschap “niet tegenover de moslimgemeenschap, maar tegen de gewelddadige extremisten is komen te staan. Die breuklijn loopt dwars door de moslimgemeenschap heen.”

Jambon, een conservatieve politicus en Vlaamsnationalist voor de partij N-VA, deed zijn uitspraken terwijl hij tegelijk toegaf dat België een jihadisme probleem heeft. België, één van de kleinste landen van de Europese Unie, heeft per hoofd van de bevolking het grootst aantal jihadisten die vechten in Syrië en Irak. In februari onthulde Jan Jambon dat de Belgische inlichtingendiensten 451 burgers als jihadisten had opgelijst waarvan er reeds 117 zijn teruggekeerd naar ons land.

Echter, Jambon zei dat profilering van jihadisten op basis van afkomst ineffectief is. Hij vertelde tevens dat de Belgische jihadisten verschillende maatschappelijke achtergronden hebben “met inbegrip van dokters, advocaten en criminelen van gemeenrecht en niet enkel komen uit verpapuerde buurten. Slechts één op zes jihadisten in België zijn van arme afkomst.” Jambon drong aan op een betere pan-Europese samenwerking omtrent terreurbestrijding. Lees ook het artikel van Soeren Kern: “Waarom België de springplank voor Europese Jihadisten is”.

Belgische en Vlaamse media verzwijgen moslim straatfeesten
Jambon’s uitspraken over straatfeesten na de aanslagen volgde op de kritieken van het falen van de media om over dergelijke incidenten te berichten.

Wegkijken van problemen met moslim immigranten is een nationale sport in de Belgische politiek en de media in het algemeen. Totdat uiteindelijk op 22 maart in Zaventem letterlijk het plafond naar beneden kwam. Luckas Vander Taelen, een gewezen parlementslid voor Groen, muzikant en freelance journalist, zei er gisteren nog dit over:

“Wegkijken van ongemakkelijke feiten, marxisten deden het al in de tijd van de Sovjet-Unie of het China van Mao. Wie zijn kritiek openlijk ventileerde, was een verrader. Net zo is dat jaren gegaan in Brussel. Linkse partijen adopteerden de allochtonen als het nieuwe proletariaat. Wie het over problemen durfde te hebben, werd meteen afgedaan als racist.”

Ook premier van het Vlaamse Gewest, Geert Bourgeois, ergerde zich aan de media die de straatfeesten verzwegen. Bourgeois zei dat kort na de aanslagen, waarvan algemeen wordt aangenomen dat ze gepleegd werden door militanten van ISIS (Daesh), dat de omroep in het Vlaamse Gewest helemaal niet berichtte over moslim relschoppers.

Zoals bekend gebeurden de aanslagen vier dagen na de arrestatie van Salah Abdelslam, die wordt verdacht banden te hebben met de aanslagers in Parijs in november verleden jaar waarbij 130 mensen omkwamen. “Het is, wat mij betreft, bijzonder schokkend dat na de arrestatie van Abdelslam, 200 jongeren van vreemde origine de straat optrokken en onze politie bekogelden met flessen en stenen,” vertelde Bourgeois. “Het is betreurenswaardig dat onze nationale televisiezender geen beelden toonde van deze incidenten.”

De VRT, de Vlaamse openbare omroep, die weigerde te berichten over de straatfeesten, had besloten om de gekende opportunistische redenen het hele ding botweg te verzwijgen. Officieel haalde de Vlaamse omroep “technische oorzaken” aan als excuus waarom er niet over dergelijke incidenten bericht werd.

http://brabosh.com/2016/03/31/pqpct-c86/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Pilgrim »

Moslims zingen overwinningslied na aanslagen Brussel

Geplaatst op 1 april 2016



Een grote groep Marokkaanse moslims zong in hartje van Brussel het volgende islamitische overwinningslied ... amper twee dagen na de aanslagen in die stad!! Ik kreeg het doorgestuurd van een kennis (échte vluchteling, christen) die de Arabische taal machtig is.

Zie ook de inheemse Belgen lief meeklappen als de naïeve schapen die ze zijn. De tekst en achtergrond van het lied zijn HIER te vinden.

Door: Max Power

https://ejbron.wordpress.com/2016/04/01 ... n-brussel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bom aanslagen in Brussel.

Bericht door Pilgrim »

Brussel

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie