Terroristische aanslag in Nice

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Nice is verschrikkelijk, maar islam wil vrede

Geplaatst op 15 juli 2016

Afbeelding

Bat Ye’or beschrijft in haar boek ‘Face au Danger intégriste, Juifs et Chrétiens sous l’Islam’ (2005) dat een islamitische inname van een gebied altijd gepaard ging met jaren continu moorden, plunderen en verwoesten, zelfs als er geen tegenstand werd geboden! Dat is door de geschiedenis heen de vaste en geliefde methode geweest om bekeerlingen te maken. Terreur stelde het schrikbewind veilig en kon elke moment, waar en wanneer ook maar, in alle hevigheid losbarsten. De onderworpenen omarmden de islam echt niet omdat deze waanzin het toonbeeld van vredelievendheid was.

Er is geen vrede in islam. Toch doen postmoderne types van GroenLinks, D66 en PvdA er alles aan om het beeld van een vredelievende religie er bij ons in te rammen. Wat de geschiedenis ook laat zien aan gruwelen, islam is vrede. Wat reizigers in islamitische landen door de eeuwen heen ook meldden over onderdrukking, islam is vrede. Hoe islamcritici ook de werkelijke aard van de islam ontmaskeren, islam is vrede. Hoeveel sprake er ook is van repressie en geweld in landen waar de islam heerst, islam is vrede. Hoeveel bloed er ook vloeit in onze steden en straten, ook gisteren weer in Nice, toch is islam vrede.

Ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand bij het noemen van het woord islam meteen aan vrede denkt. Dat vreselijke woord roept toch, voor wie niet in sprookjesland leeft, de meest gruwelijke beelden op: dode en verminkte onschuldige mannen, vrouwen en kinderen (!), die even tevoren nog genoten van het leven. Lichamen zonder hoofden en hoofden zonder lichamen. Kruisigen. Ophangen. Verbranden van mensen. Uit naam van Allah kan het niet wreed genoeg zijn. Documenten van een parlementair onderzoek naar de aanslag op het Bataclan Theatre vorig jaar in Parijs, zouden aantonen dat de islamitische terroristen hun slachtoffers ook nog eens gruwelijk gemarteld hebben. Maar toch, islam is vrede.

Hoe lang moet dit nog doorgaan? Hoeveel hypocriete blijken van medeleven met de slachtoffers nog? Hoeveel bergen bloemen, knuffels en briefjes nog voor slachtoffers, waar woede en verontwaardiging meer zouden passen? Hoelang moeten we nog het valse waarschuwen voor populisten verdragen, alsof zij de daders zijn en niet de aanklagers? Vooral, hoe lang nog genoegen nemen met ‘niet mijn islam’ of met het gebrek aan schaamte – ‘we hoeven ons helemaal niet te verantwoorden’ – bij zogenaamd gematigde moslims? Hoe lang moet het nog duren voor we walgen van lieden die het vertikken om solidair te zijn met de samenleving waarin zij leven? Met jankers die bij elke aanslag, zonder enige compassie met de slachtoffers, beginnen over meten met twee maten en Israël erbij slepen om een punt te maken dat kant noch wal raakt?

Het meest gerenommeerde PR-bureau zou het nog niet voor elkaar krijgen, maar het lukt de islam om zich als ‘sterk merk’ neer te zetten: islam is vrede. Zonder enige moeite en terwijl het tegendeel elke minuut van de dag bewezen wordt. En dat dank zij de hulp van de (zelfbenoemde) westerse elite die de islam als knuffelideologie heeft uitverkoren en elke aanslag direct relativeert: ‘We weten nog niet...’, ‘Dader had een strafblad.’ (Boodschap: dus ‘gewone’ crimineel), ‘Dader vertoonde al langer vreemd gedrag.’ (Boodschap: dus psychopaat). Kunnen de ‘experts’ er echt niet onderuit dat de dader geïnspireerd werd door de religie van de vrede en geassisteerd werd door een stilzwijgend toeziende, instemmende of daadwerkelijk assisterende achterban, dan komt de laatste troef te voorschijn: ‘Ze zijn niet allemaal zo’. Want, we weten het toch? Islam is vrede.

Maar islam is geen vrede. Islam wil geen vrede in de westerse zin van het woord, want islam kent geen geven en nemen. Neemt of rooft alleen maar. Daarom is de vraag of wij eigenlijk wel vrede moeten willen met een ideologie die vrouwen als mindere wezens behandelt, Joden uitkotst, mensen met een ander of geen geloof vervolgt en doodt. Nee dus. Wij moeten geen vrede willen met een systeem dat ons allerlei vrijheden en verworvenheden wil ontzeggen en zich boven elke kritiek verheven acht. Een systeem dat mensen met lange tenen baart, die ons om de minste of geringste kritiek bedreigen of uitschelden. Daarom, bescherm uw kinderen en kleinkinderen! Strijd tegen islam, nu het nog kan!

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/15 ... wil-vrede/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

“Denken jullie dat ISIS zich ook maar iets aantrekt van jullie zielige hashtags, gebeden en kaarsjes? Stop met wachten om afgeslacht te worden en eis dat onze leiders iets DOEN!”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Aanslag in Nice?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:
mercator schreef:Het is onze schuld. We hadden de benzinemotor maar niet moeten uitvinden.
Dat niet, we hadden getrainde burgers met wapens moeten hebben. Die hadden hem eerder achter het stuur vandaan geschoten. Maar met de kennis van nu kan het vast alsnog geregeld worden dat burgers zichzelf beter kunnen verdedigen. Daarnaast verheldert zo'n economische en vooral egoïstische deal met de dood weer even dat er veel meer voorlichting over de vertellingen van en rondom Mohammed, hun bijwerkingen en multiculturele naar Mohammed toewerkende helpertjes uit moet. :greeting2:
Mij is het wel duidelijk. Wij hebben Sjun nodig in plaats van dat onbenullige overeenkomstig de nazi's lullende Gutmensch Merkel. Zonder sjun wordt FFI minder toegankelijk. Edoch, de inhoud van zijn tekstepistel komt overeen met het eerder door Mercator aanbevolen optreden tegen islam moslims: kruisraket op Mekka. Uiteraard was ik het daar volkomen mee eens op grond van mijn logisch kunnen denkende hersenvermogen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nu even serieus en bij aanwezigheid van ons volle verstand.

Natuurlijk kan het best zijn dat de vrachtwagenschauffeur zijn bestelling niet op tijd kon afleveren en daadoor in de stress geraakte. Dat hij mensen op zijn weg omver kegelde had te maken met zijn haast. Het spreekwoord 'Haastige spoed is zelden goed', doet ook nu weer van zich spreken in een uitermate vervelende situatie. Wat is het geval? De zijn best doende chauffeur heeft de naam 'Mohammed', is Tunesiër en is met de geïnfecteerde lepel van de islam opgevoed. Hoe ik dit weet en zeker weet dat zijn vader een moskeevader is? Omdat hij 'Mohammed' heet. Moet ik nog verder gaan met uitleggen dat moslims niet deugen? Het maakt niet uit dat moslims psychopaat zijn. De historische Mohammed was dit immers ook.

Mijn verhaal ter plekke bij mijn volle verstand? De Tunesische islamitische chauffeeur kwam een moeilijke fase in zijn leven tegen. Daar wist hij niet goed mee om te gaan. Gelukkig voor hem kwam daar islam om de hoek kijken. Nou, dan weten we hete wel. dankzij zijn moskee-vaders opvoeding herinnerde hij zich wie en hoe Mohammed was. Geen lulletje lampenpik volgens de islamitische leer en duizenden fantasierijke haddiths die Mohammed als een eersteklas gek profileren. Is het dan gek te veronderstellen dat Mohammed (de Tunesische killingdriver) zich ging spiegelen aan zijn favoriete eenzijdige ideaalbeeld? Zker niet! Het versterkte hem in zijn overtuiging dat hem onrecht werd aangedaan door alle in de Koran genoemde tegenstanders van de wijsheid en moorddadige aanbevelingen van de historische oorlogssadist Mohammed. ook al ben je een 'slechte' moslim, je bent wel met de moslimlepel grootgebracht door waarschijnlijk je analfabete ouders.

Moet ik nog verder uitweiden in de logische verklaring van dit onnozele incident dat nu eenmaal aan de orde is van mensen die grootgebracht zijn met de vereringen aan het adres van de grootste vieze stinkende oversekste huichelachtige hypocriete heidense Arabische sadistische criminele roverhoofdman Mohammed.

De dader . . . hoe was ook alweer zijn naam?

Mohammed

Hij verdient een ereplaats in onze toppic Foute naam Mohammed.

P.S..: ook al was de Tunesische aanslagpleger Mohammed geen fanatieke moslim, zijn naam is wel MOHAMMED.

Kunnen wij ons HvdM voorstellen onder de naam Jezus? Dat bedoel ik. Stel dat mijn vader mij de naam Jezus had toebedacht . . . ach . . . valt Jezus dan wat te verwijten? Geweld? Oversekst gedrag? Discriminatoire uitingen? Smerige fescistische aanbevelingen? Racistisch gedrag? Haat tegen andersdenkenden? Gruwelijke folteringen in het vooruitzicht gesteld? Niets van dit alles. Vandaar dat christelijke chauffeurs van vrachtwagens niet zullen overgaan tot dit soort typische op de Koran georiënteerde daden van haat tegen onze kennisbeschaving onder de naam van Jezus. Dat doen alleen door moskee-vaders opgevoede moslims onder de naam van hun geliefde profeet Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het gezonde verstand gebruiken, de Koran nog maar eens goed lezen en dan een paar nieuwe wetten maken of oude aanpassen.

Parasieten zoals moslims buiten onze kwetsbare democratie uit door haar te verkrachten en met huid en haar op te vreten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

De Franse politie heeft zaterdag in Nice drie mensen aangehouden in verband met de aanslag in de stad afgelopen donderdag.
De Franse autoriteiten zijn nog steeds bezig om te bepalen of de 31-jarige Tunesische bestuurder van het voertuig alleen handelde of ook handlangers heeft gehad. Ook wordt uitgezocht in hoeverre zijn motieven zijn terug te voeren op de radicale islam.

De betrokken arrestanten komen uit de ,,directe omgeving'' van de aanvaller, aldus politiebronnen. De aanhoudingen zijn op twee verschillende locaties in Nice gedaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door King George »

En ja hoor, de Islam moet weer uit de wind gehouden worden.

Man die aanslag Nice pleegde was "depressief' volgens zijn vader. http://vtmnieu.ws/29KpNqS

Zelfs de niet-radicale Islam is dus kennelijk al levensgevaarlijk.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

IS zegt dat 'soldaat' aanslag Nice heeft gepleegd. Via de NOS.
Islamitische Staat zegt dat "een soldaat" van de beweging de aanslag in Nice heeft gepleegd. Hij zou daarmee gehoor hebben gegeven aan een oproep van IS om burgers te treffen van de landen die meedoen aan de internationale coalitie in Syrië en Irak.

In de verklaring wordt de dader van Nice niet bij naam genoemd, wat erop zou kunnen wijzen dat hij op eigen houtje heeft gehandeld en niet door IS was gestuurd.

De Franse politie zei gisteren dat er geen aanwijzingen waren dat de dader banden had met terreurgroepen. Hij was niet bekend bij de inlichtingendiensten, maar was wel onlangs veroordeeld na een verkeersruzie.

NOS-correspondent Sander van Hoorn neemt de verklaring van IS serieus. Het persbureau Amaq dat het bericht heeft verspreid, hoort bij IS. Als blijkt dat dit niet klopt, dan slaan ze een flater en is dat slecht voor hun reputatie, zegt Van Hoorn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Mahalingam »

Hij komt uit een heel erg fundamentalistische clan.
De terrorist die reed de vrachtwagen die 84 slachtoffers in Nice verpletterd is geen Frans-Tunesische zoals werd aangekondigd door de Franse media, maar een Tunesische immigrant 31 jaar, die sinds 2008 in Frankrijk gewoond en heeft het verblijf verkregen na zijn huwelijk met een Frans-Tunesische, zijn eigen neef (haar naam Hajer) die is geïnstalleerd in Nice en hij had drie kinderen.

Zijn naam was Mohamed Lahouaiej Bouhlel en hij is van Sidi Bouzid, zelfs als geboren 3 januari 1985 in de Sahel stad Mseken (gouvernement van Sousse). Volgens de politie bronnen in Tunesië, de naam van zijn moeder is Cherifa en zijn vader is een lid van de islamistische partij Ennahda en staat bekend om Mseken als een gewelddadige extremistische Ben Ali politie hield nauwlettend in de gaten en werd in januari 2011 na de één van de lokale leiders van Ennahda te Mseken. Mooi Criminal dus niet geïmproviseerd terrorist, maar hij werd geboren en badend in een ondersteunende familiale omgeving van geweld en radicalisme. Het is hetzelfde met zijn prachtige familie.
http://fr.novopress.info/202491/djihadi ... -tunisien/
Wiedes dat papa de Islam niet vermeld:
"Man die aanslag Nice pleegde was "depressief' volgens zijn vader."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Schepsel »

Ik word niet goed van mensen die ik ken die nu al bezig zijn met goedpraten en verklaren. Hoe kan je iets anders voelen dan viscerale afschuw als zo'n gek besluit om weet ik hoeveel nietsvermoedende mensen overhoop te rijden?! Echt, de prioriteiten van sommig volk.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:Ik word niet goed van mensen die ik ken die nu al bezig zijn met goedpraten en verklaren. Hoe kan je iets anders voelen dan viscerale afschuw als zo'n gek besluit om weet ik hoeveel nietsvermoedende mensen overhoop te rijden?! Echt, de prioriteiten van sommig volk.
:sly7: Mind you language dear...The Nice attacker was a nice guy. He was a salsa-dancer, and bodybuilder, but not a jihadi.
He would drink alcohol and not talk about religion,’ says a family friend and former neighbour.

The 31-year-old man who allegedly carried out a deadly truck attack in Nice on Bastille Day was a young Muslim who showed no apparent signs of religious radicalization, according to people who knew him.

Rather, Mohamed Lahouaiej Bouhlel loved to dance salsa and lift weights.

French judicial authorities opened a terrorism investigation Friday into Lahouaiej Bouhlel, the Tunisian truck driver accused of killing 84 people who had gathered for the July 14 celebrations on the famed Promenade des Anglais along the Nice waterfront.

Prime Minister Manuel Valls later deemed the Nice attacker “a terrorist, likely linked to radical Islam in one way or another.”

But the picture of Lahouaiej Bouhlel emerging from his friends, local imams and neighbors is that of a lonely and tormented father of three who left Tunisia in 2009, recently divorced from his wife, and struggling to make ends meet.

“He would drink alcohol and not talk about religion,” said Mohamed Gacem, a 37-year-old family friend and construction painter who was Lahouaiej Bouhlel’s neighbor in Tunisia. “But he was sometimes aggressive in discussions.”

Gacem said the two had recently had a “heated discussion” about Ramadan, the holiest month of the Muslim calendar. “He told me that he had tried to observe Ramadan but didn’t want to continue because he had recently fallen asleep while driving and caused a car accident,” Gacem said.

Taoufik Bouhlel, who heads the Muslim “Association culturelle de Nice,” a few steps away from the home of Lahouaiej Bouhlel’s wife on Boulevard Henri Sappia, said he had never met him nor seen him at Friday prayers. “He never came to the praying room,” Bouhlel said. “His act has nothing to do with religion.”

Nice is a southern city with a large community of Muslims, many of whom live in the northern neighborhood commonly called “Nice Nord.” Bouhlel said about 60,000 Muslim people lived in this area.

François Molins, the Paris prosecutor, told reporters Friday that Lahouaiej Bouhlel was known to French police for violence, theft and degradation. But he wasn’t known by intelligence services for links to terrorist groups. Police are now investigating how Lahouaiej Bouhlel got the weapon and the truck to commit the crime.

A senior security official told POLITICO Friday that French police searched Lahouaiej Bouhlel’s apartment in the eastern part of Nice and seized a computer. They also searched his wife’s home in the northern part of the city. A second senior security source said that investigators found the attacker had posted a “Hezbollah flag” on his Facebook page days before the attacks.

According to a statement issued by France’s justice ministry, Lahouaiej Bouhlel was sentenced on March 24 to six months of suspended jail time for his involvement in a fight. He was placed under judicial supervision, and required to show up once a week at a police station. “The accused respected the judicial control,” the statement said.

Gacem described Lahouaiej Bouhlel as a tall and robust man, who wore flowery shorts and tank tops “because he liked to show off his muscles.”

“I never saw him wearing a jellabah,” Gacem added. He went regularly to “Fitlane,” a nearby fitness club, and to salsa dance clubs.

Gacem and Walid Hamou, 30, a friend who grew up near where Lahouaiej Bouhlel’s ex-wife currently lives, said the alleged suspect found relief in a regular practice of bodybuilding, and salsa dancing.

After his divorce, friends said Lahouaiej Bouhlel settled in another poor neighborhood of Nice and struggled to make a living and pay for his children. “He told me recently that his bank had refused to grant him the €4,000 loan he had requested,” Gacem said. “He said he couldn’t pay for his own rent, as well as for his ex-wife’s alimony.”

French police officials and experts compare Lahouaiej Bouhlel’s use of a truck to kill people with two other cases involving two men with no previous links to terrorism. In 2014, an Islamic State spokesman said such modus operandi would be encouraged.

In December 2014, a man drove his car into groups of people in the eastern French city of Dijon, injuring 11. According to media accounts, the man was reported shouting “Allahu Akbar” or “God is greatest.” The driver was known to the police for common crimes dating back to the 1990s, according to French interior ministry spokesman Pierre-Henry Brandet.

In January 2016, another 29-year-old man, who was not known to intelligence services, drove his car at troops protecting a mosque in Valence in southern France, injuring a soldier and a Muslim man. The driver was seriously wounded when the soldiers shot him.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Mahalingam »

Ik hoorde op de StaatsTV een Franse official zeggen dat de dader in heel korte tijd geradicaliseerd was.
Dat noemen wij hier "Sudden Jihad Syndrome".

En niemand die aan die Moslimse omgeving (pa, zus enz) vraagt: Waar zou die nu zijn? In het paradijs of in de hel? En de erbij behorende theologische argumentatie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:En ja hoor, de Islam moet weer uit de wind gehouden worden.

Man die aanslag Nice pleegde was "depressief' volgens zijn vader. http://vtmnieu.ws/29KpNqS

Zelfs de niet-radicale Islam is dus kennelijk al levensgevaarlijk.
Dat iemand zelfmoord pleegt als gevolg van een depressie is heel goed mogelijk. Dat ie iemand daarbij meer dan 80 mensen de dood in sleurt is het islamitische deel van het verhaal.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Na de massamoord door een moslimterrorist in Nice draaien de leugenmedia overuren om de terechte volkswoede in de gewenste richting te manipuleren. “Hij heeft niets met religie”, “hij is een depressieve man”, “hij heeft financiële problemen”, en de NOS weet fijntjes te vermelden dat de man er niet uitzag als een gelovige moslim. Het grote liegen en bedriegen is na de zoveelste islamitische slachtpartij weer begonnen, de meest belachelijke smoesjes en leugens vliegen weer om je oren. Eén van de grootste leugens is dat islamextremisten een klein groep vormen in de verder zogenaamde vredelievende leer van de islam.

Maar wie verder kijkt dan de neus van de massamedia lang is weet dat dit een gigantische leugen is, en steeds meer in botsing komt met de bittere islamitische waarheid. De werkelijkheid is dat een overgrote meerderheid van vooral jonge moslims de islamitische aanslagen toejuichen.

De Engelse krant Wall Street Journal vermeldt dat islamisten op de sociale media juichen over de terroristische aanslag in Nice. Pro-islamitische accounts op de sociale media schreeuwen hun vreugde uit over het bloedbad, volgens de onderzoekorganisatie SITE die extremistische activiteiten op het internet controleert. Veel van deze berichten, die een georganiseerd patroon vertonen, geven de uitdrukking dat de IS achter deze aanslag schuil gaat, ondanks dat nog steeds niemand de verantwoordelijkheid heeft opgeëist, meldt SITE.

[...]

https://fenixx.org/2016/07/15/het-word- ... aan-nemen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Dhana »

Ik denk dat al feestvierende moslim twitteraars enz. ook allemaal depressief zijn en als ze daardoor ook tot zo tot actie overgaan is dat ONZE schuld omdat WIJ ze geen Xanax verstrekt hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Marine Le Pen wil het radicaalislamitische fundamentalisme uitroeien

Geplaatst op 16 juli 2016

Afbeelding

Ook de Franse presidentschap-kandidate en cheffin van het Front National, Marine Le Pen, heeft nu het woord genomen m.b.t. de radicaalislamitische terreuraanslag in Nice. In een officiële standpuntbepaling roept ze op tot de strijd tegen het “islamisme”.

Radicaalislamitisch fundamentalisme uitroeien

In haar boodschap betuigde ze haar deelneming aan de families en familieleden van de slachtoffers. De Franse nationale feestdag zou veranderd zijn in een dag van droefenis en verschrikking. De Fransen mogen niet langer toekijken bij de voortdurende terreuraanslagen en hun doden tellen zonder hier iets tegen te doen, aldus Le Pen.

De oorlog tegen de gesel van het radicaalislamitische fundamentalisme zou nog niet begonnen zijn, maar het zou hoogtijd zijn om het de oorlog te verklaren. Deze gesel zou uitgeroeid moeten worden. Dit zou de diepe wil van het geschonden Franse volk zijn en zij zou al haar energie ervoor gebruiken dat deze wil gehoord en uitgevoerd wordt.

84 doden, talloze gewonden
Tijdens de festiviteiten ter gelegenheid van de Franse nationale feestdag was laat op de donderdagavond in Nice een radicaalislamitische terrorist met een vrachtwagen over een afstand van twee kilometer door een mensenmenigte geraasd. Bij de aanslag zijn 84 mensen om het leven gekomen, meer dan 100 raakten gewond, waarvan tientallen zwaar. Bij de terrorist ging het om een 30-jarige Tunesiër, die al bij de politie bekend was door geweldsdelicten en illegaal wapenbezit. Hij werd door de politie doodgeschoten.

Bron: www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/16 ... uitroeien/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ali Yas »

Schepsel schreef:Ik word niet goed van mensen die ik ken die nu al bezig zijn met goedpraten en verklaren. Hoe kan je iets anders voelen dan viscerale afschuw als zo'n gek besluit om weet ik hoeveel nietsvermoedende mensen overhoop te rijden?! Echt, de prioriteiten van sommig volk.
Het is ook een vorm van wat in het Engels "confirmation bias" heet, of tunnelvisie in het Nederlands, waarbij wordt genegeerd wat niet in de straat te pas komt. Het belangrijkste in dit verband is de ondersteuning van islamitische groepen zoals IS. Of de dader nu geïnspireerd werd door de oproepen van IS of niet, het is wel duidelijk dat IS moslims overal ter wereld meer moslims tot dit gedrag aanmoedigt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Terreur in Nice: “Dat hebben we niet kunnen vermoeden”... En nu de waarheid

Geplaatst op 16 juli 2016

Afbeelding

Na de verwoestende aanslag in Nice verliep alles volgens het boekje. Politici huichelden gezien de vele doden in Nice hun zogenaamde diepe geschoktheid, voordat ze uit het volgende glas champagne slurpten en hun borden vol schepten aan het buffet. Vooral: ze beweerden ijskoud dat men dit alles niet zou hebben kunnen vermoeden. Alleen een beetje jammer dat internet niets vergeet.

Het aantal islamitische sites op internet waarop al jarenlang heel openlijk en ook steeds opnieuw wordt opgeroepen om Europeanen met allerlei soorten voertuigen te overrijden, is onmiskenbaar. Handleidingen hierover zijn er op internet te vinden in het Arabisch, Engels, Spaans, Frans en Duits. Er zijn zelfs islamitische tijdschriften die zulke handleidingen publiceren, hieronder een screenshot uit het islamitische online-magazine “Inspire”, dat wereldwijd verschijnt. De in het screenshot te lezen handleiding staat sinds 2010 ongewijzigd zo op internet. Noch Heiko Maas noch al die andere Europese politici, die politiek niet correcte berichten zo graag gecensureerd willen zien, werden sindsdien actief:

Afbeelding

Hier wordt er heel openlijk toe opgeroepen om een auto met vierwielaandrijving of een vrachtwagen te nemen en op grote menigtes “ongelovigen” in te rijden. En wel in de VS, Nederland, Groot-Brittannië, Canada, Australië, Denemarken, Frankrijk en Duitsland. Wie op deze manier zoveel mogelijk weerloze “ongelovigen” vermoordt, is een “martelaar”.

Deze oproep tot massamoord is geen op zichzelf staand geval. Op andere plaatsen is op islamitische sites de oproep te vinden om “ongelovigen” in westerse landen gewoon zomaar in het voorbijgaan met een steen de hersens in te slaan, te vergiftigen of ze onverwacht aan de rand van de weg met een auto te overrijden. Ook daarover hieronder een actueel screenshot:

Afbeelding

Duidelijk is ook: op de sociale media werd de aanslag van Nice nog op 14 juli gevierd, ook op Twitter:

Afbeelding

En na de aankondigingen op internet plannen moslims de volgende zware terreuraanslagen op de Olympische teams van Frankrijk, Duitsland, Israël, Groot-Brittannië en de VS in Brazilië. Dat alles is de ene kant van de realiteit, die door onze vooraanstaande media na de aanslag in Nice werd weggelaten.

Verzwegen wordt ook de eerdere regelmatige jubel in delen van de islamitische wereld, die na zulke aanslagen meestal onmiddellijk spontaan losbarst.

Toen in maart 2016 Brussel door terreuraanslagen werd geteisterd, gaven vooraanstaande politici van het land geschokt toe dat deze door moslims in België gevierd werden – in Duitstalige vooraanstaande media zocht men tevergeefs naar deze aanwijzing.

In de “Europese hoofdstad” dansten de moslims van vreugde in de straten. Ook in Londen vieren moslims terreuraanslagen op “ongelovigen”, zoals de “Daily Mail” bericht. En na de terreuraanslagen in Parijs in november 2015 jubelden Turken in het voetbalstadion “Allahu Akbar”.

Men zou over de jubel onder moslims na terreuraanslagen echter maar liever niet moeten praten. Want dat is politiek niet correct. Een Belgische leraar, die er op Twitter over berichtte hoe islamitische leerlingen de terreuraanslagen van Brussel bejubelden, kreeg bezoek van en trammelant met de politie – niet de islamitische leerlingen.

Ter herinnering: in mei 2016 heeft de EU meegedeeld dat er vanaf nu geen “haatboodschappen” meer op internet verbreid mogen worden. Daarvoor is de EU een “partnerschap” aangegaan met de exploitanten van alle sociale media, die zulke postings nu onmiddellijk moeten verwijderen.

In werkelijkheid worden op de sociale media nu echter berichten verwijderd van al diegenen die de buiten zijn oevers tredende criminaliteit van bepaalde migranten bekritiseren. Hoe is het anders mogelijk dat de hierboven geciteerde haatboodschappen op internet te vinden zijn? Iemand moet de mensen de waarheid vertellen. En de waarheid luidt: onze toekomst wordt grenzeloos crimineel – ook bij de islamitische terreur.

Bron: http://info.kopp-verlag.de

Auteur: Udo Ulfkotte

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/16 ... -waarheid/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Dat iemand zelfmoord pleegt als gevolg van een depressie is heel goed mogelijk. Dat ie iemand daarbij meer dan 80 mensen de dood in sleurt is het islamitische deel van het verhaal.
Toppie! Ik houd van jou. Maar dat wist je al. En ook waarom. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

ISIS verspreidde voor aanslag Nice onrustwekkende video

16 juli 2016, door boj | Bron: Daily Mail

Afbeelding
Een beeld uit de propagandavideo: een truck gevuld met explosieven.

“Vul jullie auto’s met benzine.” Zo klinkt het in een propagandavideo die Islamitische Staat (ISIS) heeft verspreid tijdens de ramadan. De terreurorganisatie roept zijn volgers op om aanslagen te plegen met auto’s en vrachtwagens, zoals donderdagavond is gebeurd in Nice.

Het centrum voor het onderzoek van gewelddadig extremisme heeft de beelden onderzocht. In de video, die in dezelfde stijl is gemaakt als vorige propagandavideo’s van ISIS, is onder meer te zien hoe een jihadi zich klaarmaakt om op een mensenmassa in te rijden in Australië. “Vul jullie auto’s met benzine”, luidt de instructie.

“Er zijn ook realistische beelden van aanslagen in enkele steden: een aanslag met bomgordel in New York, een sluipschutter in Londen, een terroristische cel die zich voorbereidt in Duitsland en de bestuurder van een SUV op een menigte gaat inrijden in Australië”, zeggen de onderzoekers. Ook Rome en Parijs worden in de video geviseerd door ISIS.

Afbeelding
Een jihadi bij het colosseum in Rome. Foto: rr

Daarnaast wordt er ook een truck met explosieven getoond, net zoals beelden van Amerikaanse soldaten die worden onthoofd door jihadi’s.

De video, die werd vrijgegeven tijdens de ramadan, is dus slechts enkele weken voor de aanslag van Mohamed Lahouaiej Bouhlel in Nice verspreid. Die terroristische actie toont opvallende gelijkenissen met enkele beelden uit de video.

Ook in september 2014 had Abou Mohammed al-Adnan, woordvoerder van Islamitische Staat, de “soldaten van het kalifaat” opgeroepen om met alle middelen de doelen aan te vallen.

“Vertrouw op Allah en vermoord ze op eender welke manier”, verklaarde hij in een meertalige boodschap. “Als je geen wapens hebt, sla hun hoofd dan in met een steen, dood hen met een mes of verpletter hen met je auto”, klonk het toen.

Afbeelding
De Big Ben in Londen. Foto: rr

Afbeelding
Foto: rr

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160716_02387836
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Frankrijk: Marine Le Pen eist het aftreden van de minister van Binnenlandse Zaken

Geplaatst op 16 juli 2016

Afbeelding

Marine Le Pen van het Front National heeft de Franse regering beschuldigd van enorm falen bij de massamoord in Nice. Een website, die kennelijk door ISIS wordt geëxploiteerd, beweert dat de dader een ISIS-soldaat is. De informatie kan niet geverifieerd worden.

De voorzitster van het Front National, Marine Le Pen, heeft de Franse regering na de bloedige aanslag in Nice beschuldigd van enorm falen. De regering zou haar belangrijkste taak, het beschermen van de burgers, verzuimd hebben, zei Le Pen zaterdag tijdens een persconferentie in Nanterre bij Parijs, aldus het persbureau AFP.

“In ieder ander land ter wereld zou een minister met zo´n verschrikkelijk resultaat als minister van Binnenlandse Zaken Bernard Cazeneuve, 250 doden in 18 maanden, aftreden”, zei Le Pen. Daarbij verwees ze naar het totaal aantal dodelijke slachtoffers van de aanslagen in januari en november in Parijs en die van donderdag in Nice.

Een kennelijk door ISIS geëxploiteerde website heeft zaterdag beweerd dat de dader een “soldaat van ISIS” geweest zou zijn. Deze informatie is niet te verifiëren. Het is ook niet vast te stellen wie er daadwerkelijk achter de website zit. Op de website “al-Amaq” wordt bovendien beweerd dat ISIS nog meer aanslagen in Europa zou plannen.

De Franse geheime diensten hadden vrijdag verklaard dat ze niet over informatie zouden beschikken dat de dader contact zou onderhouden met radicale islamieten.

Bron: http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/16 ... dse-zaken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Mahalingam »

The trucks. They keep attacking people. But not all trucks. Just a tiny minority. They're not even real trucks. pic.twitter.com/i5SpGmIzuS
— Ezra Levant (@ezralevant) July 15, 2016

En dan lees ik in de Volkskrant:
Ook Nederland heeft vrachtwagens
De gebruikelijke reflex na een drama als in Nice: kan dat ook bij 'ons' gebeuren?. Het antwoord is ja. Ook Nederland heeft vrachtwagens. Ook in Nederland zijn soms drommen mensen bijeen. Zelfs kijkend naar vuurwerk. In Scheveningen bijvoorbeeld bij het jaarlijkse festival.[...]
http://www.volkskrant.nl/opinie/ook-ned ... ~a4340572/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

ATTACK in NICE: The CLASH of Civilizations

Gepubliceerd op 16 jul. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie