Terroristische aanslag in Nice

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

En maar downplayen dat deze aanslag niks met Islam te maken heeft , maar met een verwarde man die alcohol drinkt geen moslim meer is, maar die verdrietig was omdat hij zijn kinderen niet meer mocht zien.
Dader Nice sms’te voor aanslag: ’Meer wapens’

NICE - Mohamed Bouhlel, de Fransman die verantwoordelijk is voor het bloedbad in Nice, heeft vlak voordat hij toesloeg een sms-bericht verstuurd met het verzoek om extra wapens. Naar wie hij het bericht stuurde, is niet duidelijk.

„Breng meer wapens. Breng ze binnen 5 minuten naar C.”, staat volgens de Franse zender BFMTV te lezen in de sms die om 22.27 uur verstuurd werd. De ontvanger zou een van de personen zijn die is aangehouden in het onderzoek naar de massamoord.

De Franse politie arresteerde zondagochtend een man en een vrouw in verband met de aanslag.
Dit bericht is zeker geschreven door een stagiaire. :unsure: Eerst schrijft hij/zij...Naar wie hij het bericht stuurde, is niet duidelijk. en een zin later schrijft hij/zij...De ontvanger zou een van de personen zijn die is aangehouden in het onderzoek naar de massamoord. ( zucht. )
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Paul Joseph Watson: Terreuraanslag in Nice – Wat ze je NIET vertellen

Gepubliceerd op 15 jul. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

Franse socioloog: "Voor het eerst ben ik bang voor een burgeroorlog"

De Franse socioloog Laurent Chambon (43) woont al vijftien jaar in Nederland. Hij maakt zich grote zorgen om de toekomst van zijn land. "Voor het eerst ben ik bang voor een burgeroorlog."

"Toen ik donderdagavond mijn vrienden in Nice belde, proefde ik nauwelijks emoties bij hen. Ze waren niet boos, of verdrietig - ze zeiden alleen maar: 'Ik leef nog'. Meer hadden ze niet te zeggen. De schok was te groot, denk ik. Ook bij mij."

"Pas vrijdagochtend, toen ik de beelden zag en de ooggetuigen op de Franse tv, kwam het bij me binnen. Wéér een aanslag. Wéér Frankrijk."

"Ik ben zo boos. Dat families worden afgeslacht, nota bene op de dag van vrijheid, gelijkheid en broederschap. Maar meer nog dan dat voel ik teleurstelling. Ik ben teleurgesteld in onze leiders, die opnieuw niet verder komen dan spierballentaal. Nog meer bommen op IS, zegt Hollande, en nog meer militairen op straat. Is dat echt het beste waar je nu mee kunt komen? Onze leiders hebben geen politiek antwoord op deze nachtmerrie die niet lijkt te eindigen. En dat vind ik doodeng. De illusie dat onze leiders de wereld beter snappen dan wij, meer weten dan wij en betere oplossingen kunnen bedenken dan wij, die ben ik kwijt. Het is als het moment waarop ik besefte dat mijn ouders ook maar gewone mensen waren, die helemaal niet alles weten en ook geen oplossingen hebben voor de complexe vragen in het leven."

Angstaanjagend
"En ik ben bang. Een vriend van me is rechter in Parijs, hij behandelt veel terreurzaken en hij vertelt me hoeveel aanslagen de laatste maanden mislukt zijn of voorkomen. Die verhalen komen nauwelijks naar buiten, maar ze zijn angstaanjagend. Mijn vriend zegt: 'Er komt nog meer'. Er komen aanslagen met bommen. Dat zeggen we niet hardop, maar dat wéten we. Het wordt nog erger en niemand heeft er een antwoord op. Calvar, het hoofd van onze belangrijkste veiligheidsdienst, waarschuwt nu voor een burgeroorlog. Ik weet niet hoe die eruit gaat zien, maar voor het eerst ben ik daar nu ook oprecht bang voor."

"Dat het nu in Nice gebeurt, verrast me niet. Ik heb er ooit onderzoek gedaan naar de extreemrechtse beweging, die daar heel sterk is. De spanningen tussen extreemrechts en moslims zijn er al jarenlang hoog. Nice is een façade: in het centrum is extreme luxe, waarbij Amsterdam nog armoedig afsteekt. Maar daarbuiten is het geen prettige stad. In de banlieues heerst grote armoede, totale uitzichtloosheid."

"Het doet me denken aan mijn eigen jeugd, in een buitenwijk aan de rand van Parijs. In de verte zagen we de lichtjes van die prachtige binnenstad, die dure winkels en mooie auto's. Maar langzaam kwamen we erachter dat die wereld nooit de onze zou worden. Dat is geen enkel excuus voor welke misdaad ook, maar het kweekt frustratie. Ik had gelukkig een moeder die zo streng was dat ik eruit ben gekomen, maar veel klasgenootjes van toen zitten nu werkloos thuis of in de gevangenis. Het zijn plaatsen vol gebroken dromen."

"Hoe ga je hiermee om? Hoe gaan we in Frankrijk leven met de gedachte dat er elke dag weer zo'n aanslag kan komen? Het komt inmiddels voor zo veel mensen dichtbij. Ook voor mij: mijn broer had vorig jaar een kaartje voor het concert in Le Bataclan, waar de terroristen die avond toesloegen. Pas een uur na de aanslag kregen we hem te pakken: hij was niet gegaan. En nu heb ik vrienden in Nice, die niet op de boulevard waren toen deze Mohamed toesloeg, maar er evengoed wel hadden kunnen lopen. Hoe leef je verder als die angst zo concreet is als nu in Frankrijk?"

Accepteren
"Mijn Franse vrienden kijken nu naar Israël. Onze realiteit lijkt steeds meer op de situatie daar. Die mensen zijn zich er elke dag van bewust dat nieuwe aanslagen op komst zijn, dat hun familieleden gevaar lopen, dat ze zelf gevaar lopen. En ze weten ook dat er geen politieke oplossing is, net als bij ons. Zij hebben een manier gevonden om met die angst om te gaan, om die een plek te geven en te blijven genieten. Op een terras zitten en accepteren dat naast je militairen de boel bewaken. En daar ook niet meer van schrikken. De angst onderdeel van je leven laten zijn, zonder dat het je geluk in de weg staat."

"Dat moeten wij ook gaan doen. Op de eerstvolgende feestdag moeten wij nog harder feesten dan normaal. We moeten onze geliefden liefhebben, voor onze kinderen zorgen. En accepteren dat de veiligheid die er ooit was verdwenen is. Iets anders kunnen we niet.''
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

LINKSE HYPOCRISIE

Afbeelding

Eindeloze internationale mediaverslaggeving

Gecensureerd door Twitter, tv-zenders weigeren dit uit te zenden
Er zou toch vast en zeker geen sprake zijn van een of andere agenda...?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

“We moeten leren leven met terrorisme”

Posted on juli 17, 2016 by Rommel

Afbeelding
Krankzinnigheid: Steeds opnieuw dezelfde dingen doen en andere resultaten verwachten.”

Minister-president Valls zegt dat Frankrijk moet leren leven met terrorisme en de Franse president Hollande wil meer militaire troepen naar Irak en Syrië sturen om het islamitische terrorisme in zijn eigen land, zoals onlangs in Nice en Parijs, te bestrijden. Ja, daar zakt je broek toch wel even van af. Die idioten hebben geen idee waar ze mee bezig zijn en weten telkens weer de bal mis te slaan, alsof je op stap bent met een zootje mongolen. Meer militaire acties in het Midden-Oosten gaat het islamitische terrorisme in Frankrijk stoppen, verklaren de linkse leeghoofdaanvoerders in het land van de eeuwige verliezers.

Terwijl Frankrijk overspoeld is met miljoenen ontevreden, onaanpasbare vijandige moslims gaat het Franse elite mongolenclubje in de woestijn de oplossing zoeken. Veel dieper kan het niet zinken. Volledig van het padje af. Verdwaald in de multiculturele jungle. Op zoek naar het linkse niets. En ondertussen hoera zingend nog meer islamitische ellende het land binnenslepen. Drijfmoslims uit de middellandse zee vissen om het multiculturele experiment tot een succes te brengen. Tegen al het normaal verstand in.

Maar ik wil geen spelbederver zijn, de downer op een links goedgevoelfeestje, op een festival van slinkse goedwegkijkmongolen, in een polonaise van waanzin dansend over de afgrond. Ga vooral je gang. Ik hou je niet tegen. Maar zonder mij.

https://fenixx.org/2016/07/17/we-moeten ... errorisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

OPEN SOURCE JIHAD

Geplaatst op 17 juli 2016

Afbeelding

Als je wilt weten wat de Jihadist uit Nice inspireerde om met een truck zoveel mogelijk “ongelovigen” te vermoorden, dan hoef je maar te kijken in de glossy voor Jihadisten, “Inspire”:

“Het idee is om een truck te gebruiken als een maaimachine. Niet om gras te maaien, maar om de vijanden van Allah neer te maaien. Kies je tijd en locatie zorgvuldig. Ga naar drukke plaatsen met smalle straten zodat mensen minder kans hebben te vluchten. De ideale locatie is een plek met zoveel mogelijk voetgangers en zo weinig mogelijk voertuigen. Rijd zo hard als je kan om het bloedbad zo groot mogelijk te maken. Neem een vuurwapen mee als je daar toegang toe hebt, zodat je werk afgemaakt kan worden als je tijdens de aanval niet verder kunt rijden. Blijf vechten tot je het martelaarschap bereikt. Dan ben je bij Allah.”

Pagina 53: ‘The Ultimate mowing machine’

Alle glossy’s: http://jihadology.net/category/inspire-magazine/

Door: “Islamofobia Terrorist”

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/17 ... rce-jihad/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
En ze weten ook dat er geen politieke oplossing is, net als bij ons. Zij hebben een manier gevonden om met die angst om te gaan, om die een plek te geven en te blijven genieten. Op een terras zitten en accepteren dat naast je militairen de boel bewaken. En daar ook niet meer van schrikken. De angst onderdeel van je leven laten zijn, zonder dat het je geluk in de weg staat."

"Dat moeten wij ook gaan doen. Op de eerstvolgende feestdag moeten wij nog harder feesten dan normaal. We moeten onze geliefden liefhebben, voor onze kinderen zorgen. En accepteren dat de veiligheid die er ooit was verdwenen is. Iets anders kunnen we niet.''
Wat een enorme lul zeg die Franse socioloog.

Er is altijd een oplossing. De islam moet tot op het bot afgekraakt en vernietigd worden. Niet mee eens? Met de moderne techniek kun je met richtmicrofoons veel afluisteren bij mensen van allochtone afkomst. Blijven zij, ondanks de politiek uitgesproken veroordeling van de islam, vasthouden aan hun weerzinwekkende veroorzakende achterlijke heidense schaamhaarlappenkankerreligie islam, ontstaan uit de hersenspinsels van de historische Arabische psychopaat en oorlogscriminele sadist Moahmmed, dan direct deporteren. Er dient een massale zuivering onder moslims plaats te vinden. De facto: moslims zijn niet langer gewenst. Als over -tich jaren er een moslimmeerderheid bestaat, is er geen weg meer terug dan die van een regelrechte burgeroorlog. Die glibberige 'enge' socioloog moet niet zeuren. Een burgeroorlog komt er voorlopig niet. Hij spreekt zichzelf tegen: "Ga maar lekker op een terras zitten wachten op een volgende op de leer van Mohammed gebaseerde aanslag."

Islam past niet in onze kennisbeschaving. (heeft nooit gepast in een zelfstandig kritische denkwereld)

Wanneer gaan de dames en heren politici, die wij zelf hebben gekozen, daar nu eindelijk eens eerlijk voor uitkomen? Saoedi-Arabië de duimschroeven aandoen en dreigen met totale vernietiging is een van de andere oplossingen. Welnu, in de VS is een wet in de maak die dit mogelijk maakt. Alhoewel, zonder die wet viel Amerika evengoed en zonder recht Afghanistan binnen. Kortom, bidt voor het presidentschap van Trump!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

VIDEO: Vrouw in Nice waarschuwt Israëlische journalist dat het daar voor hem veel te gevaarlijk is

17 juli 2016, brabosh



Een journalist van de Israëlische televisiezender Channel 2 interviewt in Nice een vrouw die blijkbaar veel te bang is om voor de camera te komen en tegelijk de journalist waarschuwt dat het hier levensgevaarlijk voor hem is vanwege de mogelijke reactie van de moslims die daar wonen als zij hem misschien Hebreeuws zouden horen spreken.

https://brabosh.com/2016/07/17/pqpct-d97/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Staat Frankrijk op de rand van burgeroorlog?

Geplaatst op 17 juli 2016

Afbeelding

Dit bericht doet opschrikken: Na de zware aanslag in Nice heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken, Bernard Cazeneuve (foto), zaterdag alle willige “patriottische burgers” tot de reservedienst bij de veiligheidstroepen opgeroepen. Het appèl was gericht aan Franse staatsburgers met en zonder militaire opleiding evenals aan voormalige soldaten, maakte Cazeneuve bekend. Dat betekent toch dat de reguliere politie en het leger de (islamitische) gevaren niet meer aankan! Iedereen moet Frankrijk verdedigen. Dus een bij ons nog steeds bespotte en als onnodig beschouwde burgerwacht! Of hoe moeten we dat anders begrijpen?

Bron: www.pi-news.net

Door: “kewil”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/17 ... geroorlog/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:
.....Dat betekent toch dat de reguliere politie en het leger de (islamitische) gevaren niet meer aankan!
Nee, het betekent dat men hoopt dat degenen die een tyfushekel aan de islam hebben zichzelf komen registreren.
Ik zou het niet doen, want de doeleinden die men voor ogen heeft zijn maar al te schimmig.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe arrestaties om aanslag op boulevard Nice

Gepubliceerd: 17 juli 2016

In Nice zijn opnieuw twee arrestaties verricht in verband met de aanslag op een boulevard in donderdagavond.

Zondagochtend hield de politie een man en een vrouw aan, meldt persbureau AFP. Ook vrijdag en zaterdag werden vijf mensen opgepakt.

Na de aanslag met een truck waren al de ex-vrouw van de dader en vier mannen uit zijn directe omgeving aangehouden. De ex-vrouw is zondag weer vrijgelaten.

Volgens de autoriteiten zijn de mensen aangehouden om meer duidelijk te geven over de motieven van de dader, Mohamed Lahouaiej Bouhlel.

De dader, de 31-jarige man uit Tunesië, reed donderdagavond met een vrachtwagen in op een grote menigte op de promenade in Nice. Na bijna twee kilometer schoot de politie hem uiteindelijk dood.

Nationale rouw
Bij de aanslag in Nice kwamen 84 mensen om het leven. Nog zeker 52 gewonden liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis. Onder de doden bevonden zich tien kinderen. In totaal raakten 202 mensen gewond. In Frankrijk zijn zaterdag, zondag en maandag dagen van nationale rouw.

Nog achttien gewonden verkeren in levensgevaar, onder wie een kind, meldt de minister van Volksgezondheid, Marisol Touraine, zondag.

Geradicaliseerd
Uit politieonderzoek blijkt dat de dader in de dagen voor de aanslag de boulevard al heeft bezocht. Volgens Franse zender Europe 1 verkende hij het gebied twee keer.

Volgens de Franse premier Manuel Valls was hij recent "geradicaliseerd." en "bestaat geen twijfel over zijn motief".

"Zijn radicalisering en de opeising van IS bevestigen de religieuze motieven achter de aanslag." Bouhlel was niet bekend bij de Franse en Amerikaanse veiligheidsdiensten.

De politie heeft echter nog geen concreet bewijs dat de dader banden had met de radicale islam. De aanslag is zaterdag opgeëist door Islamitsche Staat.

http://www.nu.nl/terreur-in-europa/4294 ... -nice.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
Pilgrim schreef:
.....Dat betekent toch dat de reguliere politie en het leger de (islamitische) gevaren niet meer aankan!
Nee, het betekent dat men hoopt dat degenen die een tyfushekel aan de islam hebben zichzelf komen registreren.
Ik zou het niet doen, want de doeleinden die men voor ogen heeft zijn maar al te schimmig.
Mijn hemel! Mijn God! Waar moet het met onze beschaving in Jezusnaam naartoe?
Hier doet waarschijnlijk het bekende spreekwoord opgeld: 'If you can't beat them join them.' De laffe smerige Europese politieke volksverlakkers hebben onze beschaving uitgeleverd aan het uitschot dat de islam door zijn veelneukers heeft voortgebracht om hun eigen nachtrust te verzekeren. Het tegenovergestelde zal echter plaatsvinden. Zolang Europa moslims duldt binnen haar gelederen, mogen wij rekenen op de toorn van de aanhangers van de historische perverse smerige oversekste Arabische sadistische onbetrouwbare terroristische oorlogscrimineel Mohammed, het boegbeeld voor elke mohammedaan in zijn geestelijke strijd en overwinningsroes van zijn gelijk tegen het Westen.

"Binnenkort zijn wij in de meerderheid"

Een veel gehoorde kreet in de straten door jonge moslims die geen enkele moeite hebben om zich vooral niet met onze kennisbeschaving te associëren wanneer moslim(s) weer eens negatief in het nieuws is
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Manon »

Voor wat het waard is: http://shoebat.com/2016/07/18/the-man-w ... ng-people/

aanslagpleger verdoken homo, kreeg spijt van zijn verdorven leefwijze en in ruil doodt zoveel mogelijk onschuldigen zodat hij met 72 maagden (ik hoop voor hem m/v) ten eeuwigen tijde kan gaatjes vullen. (indien geen m, dan is het triest voor hem).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

Manon schreef:Voor wat het waard is: http://shoebat.com/2016/07/18/the-man-w ... ng-people/
De kranten doen er alles aan om maar niet Islam de schuld te geven. Ik las in een Engelse krant dat vlak voor de aanslag de man heel veel geld ( iets van 80.000 euro) naar zijn familie in Tunesië gestuurd heeft. Ik vermoed dat dat geld van ISIS kwam, als betaling voor de aanslag.

Dat artikel gaat trouwens over de aanslag in Parijs.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
Manon schreef:Voor wat het waard is: http://shoebat.com/2016/07/18/the-man-w ... ng-people/
De kranten doen er alles aan om maar niet Islam de schuld te geven. Ik las in een Engelse krant dat vlak voor de aanslag de man heel veel geld ( iets van 80.000 euro) naar zijn familie in Tunesië gestuurd heeft. Ik vermoed dat dat geld van ISIS kwam, als betaling voor de aanslag.

Dat artikel gaat trouwens over de aanslag in Parijs.
maar nee:
The Man Who Took A Truck And Slaughtered Over Eighty People In Nice, France, Was A Homosexual Who Enjoyed Sodomizing Men And Fantasizing About Murdering People
Bovendien sluit het een het andere niet uit. Natuurlijk hebben IS die 80.000€ betaald, maar de man kan net zogoed depressief geweest zijn omwille van zijn "foute" levenswijze waarna hij dus boete ging doen door zo'n aanslag te plegen en ineens uit zijn miserabel bestaan te stappen.

Zonder islamitische zetjes krijg je zoiets niet. De manier waarop Shoebat het hier aanhaalt is niet netjes: het is niet omwille van het gay zijn dat hij die daad stelde, maar omwille van het feit dat islam homosexualiteit niet toestaat.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Schepsel »

Er zijn in Europa ongetwijfeld miljoenen mensen met lastige conflicten in hun leven. Schuldgevoelens, homoseksualiteit, (als dat een probleem voor ze is), eindeloos veel huiselijk geweld en weet ik wat aan ellende, onverdiende problemen en identiteitsproblemen.


Ongeveer 100% van die mensen pleegt geen aanslagen waarbij meerdere of zelfs tientallen mensen op een extreem gewelddadige en wrede manier om het leven komen.


Degenen die dat wel doen, hebben voor het grootste deel één ding gemeen....:


Juist.


En ze zeggen het zelf. Ze ontvangen morele steun uit aanzienlijke delen van hun gemeenschap. Ze ontstaan niet in een vacuüm, besluiten niet lukraak uit het niks, zonder achterliggende context, dit soort dingen te doen. Vaak zeggen ze het zélf! Maar de sukkels die alles doen om de islam en moslims te verdedigen, schilderen liever mensen met mentale problemen, psychische stoornissen, homoseksualiteit of problemen af als het grote risico en schuiven het daarop af. Goed beschouwd, zeker vanuit links gezien, gewoon fout.

Zie je aan wiens kant ze staan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

Manon schreef:
maar nee
Sorry. :redface2: Jij hebt gelijk. Maar hoe kwam ik dan op dat andere bericht terecht. :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Franse minister-president Valls uitgejouwd bij aankomst herdenkingsmoment voor de slachtoffers van Nice (18-07-2016)

Gepubliceerd op 18 jul. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Agent van de geheime dienst over de vrachtwagen van Nice: “Gepantserde voorruit – goed voorbereid”

Geplaatst op 18 juli 2016

Afbeelding

De vrachtwagen waarmee de terreuraanslag in Nice werd gepleegd, was blijkbaar geen gebruikelijke vrachtwagen: de kogelgaten in de ruiten van het voertuig duiden op bepantsering, bericht de Israëlische geheime dienst website “DEBKAfile”. Ondanks meerdere kogelgaten versplinterde het glas niet.

Op foto´s van de truck van Nice is duidelijk te zien: in de ruiten van de vrachtwagen zaten heel veel kleine kogelgaten. Alleen al in de voorruit waren het er 24. De ruiten versplinterden echter niet. Deze omstandigheid werd belicht door de Israëlische website voor nieuws over het leger en de geheime dienst, “DEBKAfile”.

Volgens haar terrorismedeskundige was het geen gebruikelijke vrachtwagen, maar zorgvuldig voorbereid. In plaats van met een conventionele ruit zou hij met gepantserd glas of een speciale, kogelvrije kunststof uitgerust geweest zijn, aldus de man van de geheime dienst. Dit zou je duidelijk op foto´s kunnen zien.

De schade aan de voorruit liet zien dat enkele, zo niet alle kogels die op de cabine van de vrachtwagen werden afgevuurd, afketsten. De chauffeur werd zodoende tijdens zijn aanval tegen kogels beschermd. Het artikel wees er eveneens op: pas toen hij uit de vrachtwagen stapte en om zich heen schoot, werd de dader door de politie doodgeschoten – een detail dat in meldingen van persbureaus vaak ondersneeuwde.

“Politiepistolen te zwak om hem te stoppen”
“DEBKAfile” noemde de politie in Nice onvoorbereid – afgemeten aan het feit dat er in Frankrijk een verhoogde alarmfase van kracht is en de nationale feestdag een evenement bij uitstek is. De pistolen, die de politie van Nice zou gebruiken, zouden onder deze voorwaarden compleet ontoereikend zijn geweest om de terroristen in de cabine buiten gevecht te stellen. Ook zouden de kleine handvuurwapens geen kans gemaakt hebben om de snel rijdende vrachtwagen door schoten in de banden te stoppen. Dit zou alleen mogelijk zijn geweest met krachtiger wapens, aldus de website.

In mediaberichten werd de vrachtauto als koelwagen omschreven. De krant “Nice Matin” berichtte dat het voertuig op woensdag gehuurd zou zijn. De burgemeester van Nice verbreidde volgens “Telepolis” nog de variant dat de chauffeur nog tijdens het rijden op mensen zou hebben geschoten, wat werd weerlegd.

Gepantserde auto´s en kogelvrije voertuigen worden gebruikt door regeringen, de politie, de strijdkrachten en vredestroepen. Men moet ze bij speciale producenten bestellen. Ze worden gebruikt als geldtransportwagen, vrachtwagens of ambulances. Gepantserde limousines zijn echter tweedehands op internetsites te koop, maar zijn duur.

Zijn laatste sms: “Breng meer wapens”
Volgens een exclusief bericht van de Franse tv-zender “BFMTV” zou een laatste sms op de mobiele telefoon van de dader 15 minuten voor de aanslag geluid hebben: “Breng meer wapens”. De zender wees er op dat de ontvanger zich mogelijk onder de 5 personen bevindt die na de aanslag gearresteerd werden.

Het aan de terreurmilitie “Islamitische Staat” (ISIS) gelieerde persbureau “Amaq” had de 31-jarige Tunesiër “soldaat” van ISIS genoemd. Hij sleurde 84 mensen mee de dood in.

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/18 ... oorbereid/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12508
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door sjun »

Opvallend weinig kogelinslagen aan de chauffeurskant...
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

sjun schreef:Opvallend weinig kogelinslagen aan de chauffeurskant...
Ik las ergens dat het raam van gelaagd glas is, en dat hij dood geschoten is toen hij uit de vrachtwagen stapte.

De politie zal niet voor de vrachtwagen gaan staan, want anders komen ze ook om.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
sjun schreef:Opvallend weinig kogelinslagen aan de chauffeurskant...
Ik las ergens dat het raam van gelaagd glas is, en dat hij dood geschoten is toen hij uit de vrachtwagen stapte.

De politie zal niet voor de vrachtwagen gaan staan, want anders komen ze ook om.
Ik heb al zo vaak gezegd dat iedere werkgever die een moslim in dienst neemt de gevolgen hiervan aan zichzelf te wijten heeft.

Een sollicitant met de naam Mohammed - direct AFWIJZEN! - Logisch en verstandig. Alleen domme werkgevers nemen moslims in (loon)dienst.

Ik vroeg nooit of iemand moslim is - overigens destijds een fout van mij. Toen ik als werkgever ontdekte dat een Italiaanse tengere jongeman met baardje in zijn proeftijd moslim was (getrouwd met leuke blonde Hollandse meid) heb ik hem onmiddellijk ontslagen. Zijn werk deed hij wel goed (assisteren in mijn grafische ontwerpstudio), maar op uit de pas lopende godsdienstwaanzinnige klootzakken zat ik echt niet te wachten. OPSODEMIETEREN naar het woestijngebied van fucking Mohammed en zijn perverse in praktijk gebrachte weerzinwekkende vreugdeloze fantasieën.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terroristische aanslag in Nice

Bericht door Pilgrim »

Rouwende nabestaanden klagen de politie aan voor het bloedbad in Nice

Posted on juli 21, 2016 by Rommel

Afbeelding

De moordenaar had nooit toestemming mogen krijgen om de zware vrachtauto te rijden op de Promenade des Anglais in Nice, maar de politie deed haar werk niet goed en 84 mensen zijn onnodig gestorven.

Mohamed Lahouaiej Bouhle heeft voor zijn misdaad de zwaarste truck gehuurd die er is, een 19 tonner. Nu blijkt dat er een verbod is op het rijden van vrachtwagens zwaarder dan 7,5 ton op de 14 juli vakantiedag in Frankrijk.

Bovendien is het elke dag van het jaar verboden om een vrachtwagen te rijden zwaarder dan 3,5 ton op de Promenade des Anglais, wat de Tunesier ten minste vier keer is gelukt voordat hij toesloeg op de nationale feestdag van Frankrijk. Hoewel de moordtruck vijf keer zwaarder was dan toegestaan heeft de politie niet ingegrepen en de terrorist gestopt.

De politie heeft ook gelogen dat het om een koelvrachtwagen zou handelen. Die keer dat Bouhlel gestopt werd door de politie verklaarde hij dat hij ijs ging leveren aan de strandpromenade, waarop de politie hem liet passeren. De voorzitter van de Franse wegtransport bond in Alpes-Maritimes, Patrick Mortigliengo, is van mening dat de politie vreselijk naïef is geweest.

“Ten eerste zijn de zijkanten van een koelvrachtwagen verzegeld met plastic en de deuren zijn veel dikker. Ten tweede heeft een koelvrachtwagen een officiële merknaam zoals Thermo King, Carrier of gelijkende. En ten derde heeft een koelvrachtwagen een FR-bord aan de voorkant wat hem duidelijk identificeert.”

De Franse politie wist Bouhlel na zijn misdaad uit te schakelen. Vier mannen en een vrouw zitten gevangen op verdenking van medeplichtigheid.

De minister-president Manuel Valls werd door de menigte uitgejouwd tijdens een herdenkingsbijeenkomst voor de slachtoffers van Nice. Mensen scandeerden ‘moordenaars’ en eisten zijn ontslag.

Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... eaths.html

https://fenixx.org/2016/07/21/rouwende- ... e-in-nice/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie