De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Bericht door Pilgrim »

Nasrin Sjögren – ex-moslima gaat los

Geplaatst op 05 januari 2015, door Rommel

Afbeelding

Auteur – Nasrin Sjögren

Tijdens mijn jeugd heb ik me vaak wanhopig afgevraagd waarom ik eenzaam werd gelaten in mijn privégevecht tegen de islam en zijn superieur wanende religieuze eercultuur. Ondanks dat leraren, maatschappelijke werkers, en diversen andere volwassenen exact wisten wat er gaande was in mijn leven. Natuurlijk vond ik altijd een oor bij ze, en kon met ze praten waarbij ze veel mededogen toonde, maar als het er echt aan toe deed was ik uitgeleverd aan mezelf om aan de dreiging van ontvoering naar Iran te ontsnappen, om daar een gedwongen gearrangeerd huwelijk met een oudere moslimman te ondergaan die ik nog nooit had ontmoet. Onaangename bijeenkomsten in kelders van moskeeën zo gevuld met vrouwenhaat dat ik nauwelijks kon ademen. Met al zijn aanhoudende pogingen me te onderwerpen aan de islam en een onderdanige moslim huisvrouw van me te maken.

Het is me gelukt en sloeg me vrij. Maar die weg naar vrijheid is getekend door een zelfmoordpoging op 13-jarige leeftijd, ontelbare weglopen van huis, de ene sociale gezinsplaatsing na de ander, periodes van op straat leven, en uitsluiting van familieleven wat meer pijn doet dan het toenmalig fysiek geweld van mijn vader. Vandaag de dag heb ik geen contact meer met mijn ouders, broers en zusjes of andere familieleden. Het werd een tragisch, pijnlijk, en gebroken einde.

Tijdens deze strijd bleef er constant een vraag in mijn hoofd rinkelen. Op mijn ziel gebrand.

Waarom durfde niemand mij echt te steunen? Waarom heeft de volwassen wereld voortdurend de rug naar mij toegewend als ik hun het meest nodig had?

Er waren veel ontwijkende blikken en gemompel van respect voor mijn cultuur en religie. Ik besefte al snel dat iedereen doodsbang was als racist aangeduid te worden wanneer ze stelling voor mij zouden nemen, en de support geven die ik nodig had.

Mijn minachting en teleurstelling voor hun ruggengraatloze lafheid is monumentaal.

Dit was Zweden in de jaren negentig van de vorige eeuw. Vandaag is er nog steeds een Zweden wat weigert om de problemen te confronteren waar ik mijn hele leven tegen gevochten heb, en niet genoeg ruggengraat heeft om stelling te nemen.

Schaam je, jullie “gillar olika” (houdt van divers), dat je bereid bent het zo ver door te voeren om islamitische meisjes op te offeren op het altaar van je goedmens zijn, en hun het recht van een veilig en vrij leven ontneemt.

Maar daar nemen jullie geen genoegen mee, maar gaat ook nog is een afschuwelijke heksenjacht beginnen tegen diegenen die willen en durven zich tegen de islam te verzetten. In een Zweden waar het individu vrij is om zijn eigen leven te kiezen zonder angst voor zijn leven. Het zijn jullie die de werkelijke racisten zijn, de werkelijke bedreiging voor de democratie en welvaart. Het monster wat je jaagt kijkt in je spiegel. Stop met het projecteren van je eigen duisternis op je medemensen. Het is genoeg nu. Twintig jaar geleden kon je je nog er op beroepen dat je het niet wist, en er mee wegkomen. Vandaag zijn er geen excuses meer. Helemaal geen.

Bron: https://www.facebook.com/nasrinsofficie ... 4817432106

http://www.vrijechroniqueurs.nl/nasrin- ... -gaat-los/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Bericht door sjun »

Inderdaad. Vandaag zijn er geen excuses meer. Wie welbewust blijft wegkijken en ontkennen houd ik voor medeverantwoordelijk. Ik vermoed dat ik daarin niet de enige zal zijn.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Bericht door stropke »

"Wir haben es nicht gewüst" moeten ze niet meer mee afkomen. Hele regeringen bestaan uit broekschijters.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Bericht door Ali Yas »

Velen zullen wakker worden in een wereld waarvan ze dachten dat die hier niet kon bestaan. Hadden ze maar betere geschiedenisboekjes moeten lezen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Bericht door sjun »

Online is er ook wel een en ander te vinden dat mensen zicht biedt op het verstikkende systeem van islam.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Bericht door sjun »

Ondertussen zendt de Nederlandse MO moslimpromotie en zwatelspraak over Zweden uit. In Zweden wordt je daaraan verplicht mee te doen op straffe van meningsjuridisering maar in Nederland hoeft dat gelukkig nog niet. Wie bekend is met koran, hadith en soenna herkent de klakkeloos gereciteerde nieuwspraak om in ons land de gedachten van argeloze kijkers de gewenste richting op te vormen door middel van absolute uitspraken, klinkklare nonsens, selectieve weglating en witwassen van islam in Zweden. Misschien dat ik binnenkort de tijd vind om de quatsch uit de uitzendingen bekostigd van onder andere mijn belastingcenten van commentaar te voorzien: Afbeelding
Laatst gewijzigd door sjun op za mar 14, 2015 11:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Zweedse exmoslima Nasrin Sjögren gaat los

Bericht door Ariel »

Misselijkmakend. Deze docu is inderdaad....Afbeelding Ook daar in Zweden kruipen ze in een slachtoffer rol.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie