Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Ariel »

Droppy schreef:
Nou Ariel, laat lekker gaan dan joh. Het is het ook allemaal echt niet waard.
Je hebt gelijk, maar ik begin de pest in te krijgen dat ik me niet normaal kan registreren. :shock: Niks werkt daar normaal.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Droppy »

Ariel schreef:
Droppy schreef:
En bij Ikea bijvoorbeeld, maakten we mee dat een grote groep zwaar gesluierde vrouwen duidelijk expres voor onze auto ging lopen en bleef lopen (sukkelen met een sukkelgangetje), de hele rijweg in beslag nemend. Wij zijn bedaarde mensen, rustig, en wij hebben dus gewacht tot het de "dames" schikte om netjes aan de kant te gaan lopen. Dat deden ze niet, het is pure intimidatie.
Ik heb ook eens meegemaakt dat bij Ikea een moslim voordrong. Ik heb toen streng tegen haar gezegd..."Mevrouw, het is mijn beurt, en voor zo ver ik weet geldt het verdrag van Omar hier nog niet.
Wow. [icon_lol.gif] En wat was daarop haar antwoord?

Wat ik beschreef over die meute niqaabs (want daar liepen ze in, sommgen met en sommigen zonder mondlap, maar allemaal in het lang) die voor de auto ging lopen, was in de parkeergarage. Wij kwamen de parkeerplaats uit en reden in het gangpad naar de uitgang. Toen stak de kudde jurken over maar in plaats van over te steken, gingen ze met zijn achten (of tienen, maar zoveel waren het er) breeduit en zeer langzaam over de rijbaan lopen lopen, intussen regelmatig intimiderend achterom de auto in kijkend. Heel bizar. Er staat volgens mij strakjes de wereld de schrik van hun leven te wachten.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Droppy »

Ariel schreef:
Droppy schreef:
Nou Ariel, laat lekker gaan dan joh. Het is het ook allemaal echt niet waard.
Je hebt gelijk, maar ik begin de pest in te krijgen dat ik me niet normaal kan registreren. :shock: Niks werkt daar normaal.
Misschien is dan dit ook geen toeval (maar het kan wel toeval zijn hoor, ik maak niemand verdacht, het internet zit vol met gekken): regelmatig als ik daar iets schreef, werd er geprobeerd een screenshot te maken van mijn computer. De beveiliging van mijn computer waarschuwt me dan en blokkeert het. Maar het kan toeval zijn. Dit gebeurde eveneens op dat andere geloofsforum (geloofsgesprek). Verder heb ik het nooit meegemaakt, dus dat is wel raar. Mijn computer is binnenstebuiten gekeerd, meermaals, maar er is geen virus of whatsoever aanwezig. De beveiliging onderschept het steeds.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Mahalingam »

Droppy , je laat me denken aan een voorval:
ik zat in de bus die stopte voor rood. mensen staken over. Hun licht ging op rood.
Een penguin-achtige vond dat ze nog kon oversteken. De buschauffeur wachtte tot ze recht voor zijn bus liep (zijn licht stond op groen inmiddels) en gaf toen een zware dreun op zijn luide toeter.
Ik moest denken aan de Vliegende Non. Ze kwam echt los van de grond.
http://televisieseries.com/V/vliegendenon.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Ariel »

Droppy schreef:
Wow. [icon_lol.gif] En wat was daarop haar antwoord?
Helemaal niks. En verder heb ik geen aandacht meer aan de vrouw geschonken. Ik wordt altijd kribbig als ik een hoofddoek zie. Ik ben altijd aardiger tegen hoofddoekloze moslima's dan tegen hoofddoeken. Een slechte eigenschap van me.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Ariel »

Droppy schreef:
Misschien is dan dit ook geen toeval (maar het kan wel toeval zijn hoor, ik maak niemand verdacht, het internet zit vol met gekken): regelmatig als ik daar iets schreef, werd er geprobeerd een screenshot te maken van mijn computer. De beveiliging van mijn computer waarschuwt me dan en blokkeert het. Maar het kan toeval zijn. Dit gebeurde eveneens op dat andere geloofsforum (geloofsgesprek). Verder heb ik het nooit meegemaakt, dus dat is wel raar. Mijn computer is binnenstebuiten gekeerd, meermaals, maar er is geen virus of whatsoever aanwezig. De beveiliging onderschept het steeds.
Kind toch. Waarom ga jij jezelf pijnigen door op dat soort forums te schrijven. Je bereikt er toch niks mee. Dat soort mensen leert pas als het mes op hun keel staat. Ik zeg wel eens tegen mijn ontkenners..."Je kan altijd nog dhimmie worden en straks jizya oftewel beschermingsgeld betalen. Dan gaat je hoofd er niet af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Droppy »

Mahalingam schreef:Droppy , je laat me denken aan een voorval:
ik zat in de bus die stopte voor rood. mensen staken over. Hun licht ging op rood.
Een penguin-achtige vond dat ze nog kon oversteken. De buschauffeur wachtte tot ze recht voor zijn bus liep (zijn licht stond op groen inmiddels) en gaf toen een zware dreun op zijn luide toeter.
[icon_lol.gif]

Ik moest denken aan de Vliegende Non. Ze kwam echt los van de grond.
http://televisieseries.com/V/vliegendenon.html
:roll:

Leuke serie was dat vroeger trouwens. :smile4:
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Droppy »

Ariel schreef:
Droppy schreef:
En bij Ikea bijvoorbeeld, maakten we mee dat een grote groep zwaar gesluierde vrouwen duidelijk expres voor onze auto ging lopen en bleef lopen (sukkelen met een sukkelgangetje), de hele rijweg in beslag nemend. Wij zijn bedaarde mensen, rustig, en wij hebben dus gewacht tot het de "dames" schikte om netjes aan de kant te gaan lopen. Dat deden ze niet, het is pure intimidatie.
Ik heb ook eens meegemaakt dat bij Ikea een moslim voordrong. Ik heb toen streng tegen haar gezegd..."Mevrouw, het is mijn beurt, en voor zo ver ik weet geldt het verdrag van Omar hier nog niet.
Oh, hierover heb ik ook nog een verhaal (waargebeurd dus). Ik (ik ben nu 44) liep met mijn moeder van 74 (met de nodige kwalen, waardoor ze niet meer heel vlot is, en meer kwetsbaar en dat is ook te zien) bij albert heijn. Wij kwamen vanuit het ene gangpad naar de kassa, en twee gehoofddoekte islamitische jonge meisjes, van naar schatting de ene een jaar of zestien en de andere een jaar of negentien a twintig, vanuit een ander gangpad. Mijn moeder liep voor me uit, ik een paar passen achter haar. Ik was alleen als haar dochter die haar reed met de auto en zo mee, dus ik had zelf geen boodschappen maar liep er gewoon bij. Moeders was al lang en breed bij de kassa en legde haar spulletjes uit haar mandje (maar een paar kleine boodschapjes dus) op de band. Kort daarop volgde ik, en heel kort achter mij die twee krengen. De boodschappen van mijn moeder lagen al op de band, maar ik kwam dus kort voor die twee krengen erbij. Vlak achter mij smeet het jongste kreng venijnig haar boodschap (paar losse dingen in de hand) op de band en ging heel nijdig met het andere kreng praten, zijdelings over mijn moeder. Daarbij kwamen ze zo dicht op mij staan, dat ik geduw voelde in mijn rug. Dus ik draaide mij om en vroeg of het wat minder agressief kon. Mijn moeder vroeg wat het probleem was, of ze soms voor hadden gewild. Hierop volgde een bijna hysterische woordenwisseling (hysterisch van moslimazijde,niet de onze, wij bleven kalm maar wel assertief, wat hen steeds hysterischer maakte. De jongste van de twee "beval" ons te zwijgen, en dat ze anders mijn moeder "dalijk" zou gaan slaan. Daar stond ik dus gewoon wel even tussen en dan zou dit kreng een groot probleem hebben, voordat ze ook maar een vinger aan mijn moeder zou hebben kunnen leggen. Ik bleef haar gewoon van repliek dienen en vroeg haar of ze zo ook tegen haar eigen moeder sprak en hoe haar moeder dit zou vinden, dat ze zo sprak tegen een oudere mevrouw die haar geen enkel kwaad had gedaan. Nog hysterischer werd het wicht. Dit eindigde buiten (zij bleven ons buiten uitschelden en bedreigen en liepen helemaal mee richting auto) in een verkapte bedreiging, waarin werd gezegd dat we hen maar beter niet nog een keer tegen konden komen als ze met een grote groep Marokkanen zouden zijn.

De kassiere bij AH was hooguit begin twintig, zelf zo te zien een halfbloed (zonder hoofddoek) en lachte schijnheilig naar de twee moslima's. Ze leken elkaar te kennen.

Buiten heb ik uiteindelijk met mijn telefoon een foto gemaakt van de twee moslima's, maar omdat ik er veel te laat aan dacht de telefoon te pakken en een foto te maken, kon ik ze alleen nog van achteren fotograferen. Zij gingen namelijk linksaf naar een tramhalte en wij rechtsaf naar de parkeerplaats waar de auto stond.

Als ik al deze dingen en de dingen die ik in het onderwijs heb meegemaakt, zou opschrijven, kan ik wel een paar boeken vullen.

En intussen is het tien keer erger geworden en het gaat maar door. Wij gaan de stad al bijna niet meer in. Gesluierden lopen je bijkans van de stoep af. En op koopavonden is islamitisch tuig luidruchtig en intimiderend aanwezig. Islamitische winkels schieten als paddestoelen uit de grond (er komen steeds weer foldertjes in het Arabisch en het Turks in de bus van nieuwe islamitische supermarkten bijvoorbeeld), en steeds meer Nederlandse winkels verdwijnen.
Laatst gewijzigd door Droppy op za jan 09, 2016 2:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Droppy »

Ariel schreef:
Droppy schreef:
Misschien is dan dit ook geen toeval (maar het kan wel toeval zijn hoor, ik maak niemand verdacht, het internet zit vol met gekken): regelmatig als ik daar iets schreef, werd er geprobeerd een screenshot te maken van mijn computer. De beveiliging van mijn computer waarschuwt me dan en blokkeert het. Maar het kan toeval zijn. Dit gebeurde eveneens op dat andere geloofsforum (geloofsgesprek). Verder heb ik het nooit meegemaakt, dus dat is wel raar. Mijn computer is binnenstebuiten gekeerd, meermaals, maar er is geen virus of whatsoever aanwezig. De beveiliging onderschept het steeds.
Kind toch. Waarom ga jij jezelf pijnigen door op dat soort forums te schrijven. Je bereikt er toch niks mee. Dat soort mensen leert pas als het mes op hun keel staat. Ik zeg wel eens tegen mijn ontkenners..."Je kan altijd nog dhimmie worden en straks jizya oftewel beschermingsgeld betalen. Dan gaat je hoofd er niet af.
Je hebt gelijk. Doch als ik in die tien jaar misschien vijf mensen heb wakkergeschud onder de christenen (en ik denk dat dat wel is gebeurd), dan is het het waard geweest. Maar het is inderdaad tijd om lekker daarmee te stoppen, want wie nu nóg niet luistert en alles onder de mat veegt, is niet meer te helpen. Ik was al gestopt, maar als ze dan weer van die onzin gaan lopen verkopen, dan kan en mag ik toch niet zwijgen.

Goedenacht allemaal :heart:
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Ariel »

Het leven is er niet leuker op geworden Droppie. Ik mijd grote steden omdat ik geen zin heb om het gevoel te krijgen dat ik in Marokko of in de Hoorn van Afrika loop. Wij zijn verhuisd naar een rustig dorp in de randstad.weinig hoofddoek spul hier.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Ariel »

Welterusten Drop. Sweet dreams
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Droppy »

Ariel schreef:Welterusten Drop. Sweet dreams
Dank.

Overigens is het credible forum gisteren offline geweest wegens onderhoud. Mocht je nog willen registreren, misschien lukt het nu wel.... (ik kon het niet laten toch nog weer een keer te antwoorden, maar het zal vast niet lang blijven staan).

Ik zou het wel heel fijn vinden als er meer iskamkritische mensen zouden zijn op christelijke fora, voor als er weer een moslim opduikt die verhaaltjes voorspiegelt.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ex-moslima schrijft: 'Ex-moslims hebben inderdaad geen schijn van kans in Nederland'

Bericht door Ariel »

Ze willen vast en zeker geen nieuwe leden Drop. Aangemeld maar ik kom niet door. Volgens mij zijn ze daar een beetje gefrustreerd en bang dat er iemand hun roze droom uitelkaar spat.

Ík heb een normaal kpnmail gebruikt. maar....Je dient een geldig e-mailadres op te geven om je account te activeren. Je ontvangt op dat adres een e-mail met daarin een activatielink.

De vraag voor de BEVESTIGING VAN REGISTRATIE is...Openbaring 1:7 begint met (NBV) Ik vul "hij" in....en zie...De opties van de bevestigingsvraag zijn in de verkeerde kolommen gesorteerd.

En ook dit lukte weer niet. Ik geef het op.
De waarde van "Wat is het vierde getal?" is te klein, een minimale waarde van 5 is vereist.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie