Volgende betoging tegen islamisering

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
sidonie
Berichten: 7
Lid geworden op: di sep 25, 2007 3:36 pm

Volgende betoging tegen islamisering

Bericht door sidonie »

London :26 oktober. Wie gaat mee ?
Eurostar, 1u50 rijden vanuit Brussel

Marseille : zaterdag 8 december.
(rechtstreekse tgv vanuit brussel, slechts 4 u rijden)

Komaan guys !
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ga checken met mijn agenda én mijn...euhm mogelijkheden...
Zal iets beslissen na 8/10
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Kijken voor welke dagen ik vrij kan krijgen.
Het wedstrijdsseizoen is over (op enkele overdekte pistes na), vrij nemen op weekends moet lukken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Om nog even de aandacht op de DEMONSTRATIE IN LONDEN OP 26 OKTOBER 2007 te vestigen.

PERSBERICHT VOOR ONMIDDELLIJKE UITGAVE

STOP KUFFARFOBIE EN KALIFASCISME!

DEMONSTRATIE LONDEN 26 OKTOBER 2007

Een manifestatie, georganiseerd door “Stop Islamisation Of Europe” (SIOE) om de volgende redenen:

Om deze protestmars te laten samenvallen met “Islamo-fascism Awareness week”. In deze week worden er in de gehele VS acties georganiseerd om aandacht te vragen voor de intimidatie van niet-Moslisms door Islamieten overal ter wereld.

Om te protesteren tegen de Kuffarfobie - de irrationele angst voor, en verafschuwing van niet-Moslims door Islamieten.

Om te protesteren tegen de vervolging van niet-Moslims die mogelijk wordt gemaakt door de Sharia-wet in Islamitische landen.

Om te protesteren tegen het veel te weinig of zelfs helemaal geen verslag uitbrengen van zulke vervolgingen in de Westerse media.

Om te protesteren tegen de Islamisering van Europa door het aanpassen van bestaande wetten en gebruiken om zo aan te sluiten bij de Islamitische leefgewoonten, en dat alles in de naam van de “multiculturele diversiteit”.

Om te protesteren tegen de toetreding van Turkije bij de EU, in het bijzonder nu het land een Islamitische premier en regering heeft die het wereldse willen vervangen door de Sharia.

Om te protesteren tegen de status van tweederangs burger van vrouwen, in het bijzonder wat betreft seksualiteit, wetgeving en onderwijs.

MILJOENEN NIET-MOSLIMS WORDEN IN ISLAMITISCHE LANDEN SYSTEMATISCH VERVOLGD OMDAT ZE ONDER DE SHARIA LEVEN.

In Egypte worden mensen opgesloten omdat ze de Islam verlaten hebben. Dit is nl. een misdaad onder de Sharia, ook in vele andere Islamitische landen zoals Saudi-Arabië.

In Maleisië hebben afvalligen van de Islam geen enkele mogelijkheid om het woord ‘Islam’ van hun officiële documenten te verwijderen omdat het tegen de Maleisische wet is om de Islam te verlaten. Dit staat haaks op de fundamentele vrijheden om bijv. een begrafenis naar eigen wens te regelen.

In Indonesië worden Christenen en andere niet-Moslims op een dusdanige manier vervolgd dat tienduizenden zich al gedwongen hebben gevoeld om te verhuizen.

In Indonesich Nieuw-Guinea worden Moslims ook aangezet om zich te onder de lokale bevolking te mengen, wat gelijk zal staan aan etnische zuivering.

In het Midden-Oosten worden Kopten en Assyriërs vervolgd, schijnbaar met toestemming van regeringen in die regio.
Armeniërs zijn, simpelweg omdat ze geen Moslims waren, systematisch geëlimineerd tijdens één van de allergrootste massaslachtingen ooit. Hoewel deze misdaad is gepleegd door het toenmalige Ottomaanse Rijk, wordt deze volkerenmoord ontkend door de Turkse autoriteiten. Turkije wenst aansluiting bij de EU terwijl het ontkennen van genocide illegaal is in de meeste EU-landen, met name in België.

In Thailand en op de Filippijnen worden dagelijks moorden gepleegd door Islamistische terroristen die willen proberen om van deze landen Islamitische staten te maken.

Op andere plaatsen worden Hindoes, Sikhs, Boeddhisten en aanhangers van Zoroaster onderdrukt door Islamitische autoriteiten.
De lijst lijkt eindeloos te zijn.

Het is schandelijk dat er in de Westerse media zelden of nooit aandacht wordt besteed aan deze Islamitische vervolging.

Regels voor de demonstratie:

Politieke partijen zijn uitgesloten, maar leden van welke politieke partij dan ook kunnen als individuen meedoen zolang ze zich aan de regels houden.
Vlaggen, spandoeken, borden en rijkswapens zijn toegestaan. Borden e.d. van SIOE zijn uiteraard ook toegestaan.
Nationale en erkende regionale vlaggen zijn toegestaan.
Spandoeken en borden die de aandacht vestigen op vervolging van minderheden in Islamitische landen zijn toegestaan, maar moeten eerst worden goedgekeurd door de Chief Steward.
Spandoeken en borden vrouwenorganisaties zijn ook toegestaan.

SIOE-slogans:
Stop Kuffarphobia
No Sharia Here!
Democracy Not Theocracy!
Enough is Enough!

Verboden items

Alles dat te maken heeft met welke politieke partij dan ook.
Nazistische, fascistische, communistische (hamer en sikkel) symbolen en logo’s.
Allerhande illegale voorwerpen waarmee geweld kan worden gepleegd.

VERZAMELPUNT EN MARS

Verzamelpunt: Whitehall Place, 12.00 u.

Mars: 13.00 u.

Route:
Northumberland Avenue
Victoria Embankment
Richting Waterloo Bridge
Temple Place
Speeches zullen worden gehouden op Temple Place voordat we ons gaan verspreiden.

Contactinformatie:
Stephen Gash
SIOE England
9 St Augusta View
Carlisle CA3 9RB
Tel.: 01228 547317

Anders Gravers
SIOE Denmark
Tel 0045 9677 1784
00456191 6026
E-mail [email protected]


http://sioenederland.wordpress.com/

http://sioebelgie.wordpress.com/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Deze video geeft aan hoe belangrijk het is om SIOE te steunen.
Deze video is opgenomen in Blackburn Engeland.

Zeker het bekijken waard.
http://www.youtube.com/watch?v=tyn0ongj0F8
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Niamh
Berichten: 19
Lid geworden op: do okt 04, 2007 2:56 pm
Contacteer:

Volgende betoging tegen islamisering!

Bericht door Niamh »

Uiteraard proberen wij ook naar Londen te gaan, dit hangt af van de mogelijkheid om een vrije dag te krijgen en van financiën. SIOE België is op dit moment bezig om te kijken of we een korting kunnen krijgen indien we met een grote groep afreizen naar Londen.
Vanuit Duitsland en Belgié is er naar ik begrepen heb, veel animo om mee te gaan.

Ja, de video over Blackburn geeft goed weer waarom we tegen kuffarfobie moeten demonstreren. Het begrip kuffarfobie is in het leven geroepen door Stephen Gash en Anders Gravers. Voor zover ik heb na kunnen gaan, is het nergens terug te vinden, in geen enkel woordenboek.

Voor begrippenlijst zie hier: http://sioenederland.wordpress.com/kuffarfobie/
Afra
Berichten: 12
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:14 pm

Bericht door Afra »

Ariel schreef:Om te protesteren tegen de Kuffarfobie - de irrationele angst voor, en verafschuwing van niet-Moslims door Islamieten.


Hmm, zou je de zogenaamde "Kuffarfobie" van de irrationele moslims niet kunnen vergelijken met jouw islamfobie? Zoals (godzijdank) niet alle ongelovigen met een scheve bek tegen de moslims aankijken, kijken niet alle moslims met afschuw naar de ongelovigen.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Afra schreef:
Ariel schreef:Om te protesteren tegen de Kuffarfobie - de irrationele angst voor, en verafschuwing van niet-Moslims door Islamieten.


Hmm, zou je de zogenaamde "Kuffarfobie" van de irrationele moslims niet kunnen vergelijken met jouw islamfobie? Zoals (godzijdank) niet alle ongelovigen met een scheve bek tegen de moslims aankijken, kijken niet alle moslims met afschuw naar de ongelovigen.

Je haalt 2 dingen vet door elkaar makker.
Islamfobie heeft niets te maken met moslimfobie.

Wij hebben geen hekel aan moslims.
Dan zouden wij een hekel aan mensen hebben en dat hebben wij niet
Tenslotte zijn deze mensen ook slachtoffer van de islam.

We hebben wel een ongeloofljike hekel aan de islam.
En daar kun je van alles over lezen op dit forum.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Afra schreef:
Ariel schreef:Om te protesteren tegen de Kuffarfobie - de irrationele angst voor, en verafschuwing van niet-Moslims door Islamieten.


Hmm, zou je de zogenaamde "Kuffarfobie" van de irrationele moslims niet kunnen vergelijken met jouw islamfobie? Zoals (godzijdank) niet alle ongelovigen met een scheve bek tegen de moslims aankijken, kijken niet alle moslims met afschuw naar de ongelovigen.


Waarom denk jij dat ik alle moslims met een scheven bek aankijk?
Ik heb niks tegen moslims, ik heb wat tegen Islam.
Dat zijn twee verschillende dingen.
Moslims kunnen er niks aan doen dat ze als moslim geboren zijn. Ze zijn slachtoffer van hun religie.
Behalve als men zich zelf bekeerd tot Islam. Dan is je dom, en zelf die mensen proberen we te helpen om ze de slechte kant van Islam te laten zien.
Islam is geen vrede. Islam is oorlog.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Afra
Berichten: 12
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:14 pm

Bericht door Afra »

Ariel,

Je hebt het over de kuffarfobie van moslims, een fobie dat niet bestaat!!!
Ik denk dat ik dan gelijk heb om te zeggen dat jij een islamfobie/moslimfobie (dat is hetzelfde. Als je het over de islam hebt, heb je het automatisch over moslims aangezien moslims de islam aanhangen...Lijkt mij een logische beredenering) hebt en het opwekt bij andere mensen...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik weet niet of jij de krant of artikelen op internet wel eens leest beste Afra.
Als je dat zou doen dan zou je heel veel “kuffarfobie” ( leuk woord ) tegengekomen zijn.
Denk jij nou werkelijk dat wij hier een stel gefrustreerde mensen zijn die niets anders te doen hebben dan om Moslims het leven zuur maken?
Denk jij dat wij zonder reden naar Islam uithalen?
Natuurlijk zijn er ook Moslims die voor vrede gaan, maar er zijn er ook talloze Mosism die geen vrede willen maar die graag de niet moslims willen onderdrukken.

Afbeelding

Afbeelding

Deze moslims volgen de Koran. Of je het geloofd of niet.

Lees ook even wat Omar Ahmad te vertellen heeft.
Those who stay in America should be open to society without melting, keeping Mosques open so anyone can come and learn about Islam. If you choose to live here, you have a responsibility to deliver the message of Islam ... Islam isn't in America to be equal to any other faiths, but to become dominant. The Koran, the Muslim book of scripture, should be the highest authority in America, and Islam the only accepted religion on Earth." - Omar Ahmad Co-founder of the Council on American-Islamic Relations
En kijk ook even naar een paar van deze video’s
Misschien kan je deze Moslims ook even een riem onder hun hart steken.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Afra schreef:Je hebt het over de kuffarfobie van moslims, een fobie dat niet bestaat!!!
Leg me dan deze vers dan eens uit, Afra :
koran 5:51 schreef:YUSUFALI: O ye who believe! take not the Jews and the Christians for your friends and protectors: They are but friends and protectors to each other. And he amongst you that turns to them (for friendship) is of them. Verily Allah guideth not a people unjust.
Heb jij ongelovige vrienden, Afra ? Waarom keer jij je tegen de wetten van allah ? Volgens de koran is ongelovigheid besmettelijk.

Maarja alle racistische boekjes, inclusief natuurlijk de koran, zeggen daarover hetzelfde.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Er is nu weer een jaar voorbij en er komt weer een demonstratie in Engeland. Is dit een jaarlijk terugkomend gebeuren?
De info staat hier:
http://sioeengland.wordpress.com/2008/0 ... s-release/
LONDON DEMONSTRATION 11th SEPTEMBER 2008
Assemble outside of Lambeth Palace main entrance as directed by the police and SIOE stewards.
Lambeth Palace was chosen because of the Archbishop of Canterbury’s unwise comments on Sharia Law.
To commemorate the 9/11 2001 victims of the Islamist attacks on the USA and Western democracy
To protest about the Sharia-by-stealth being imposed across Europe
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik hoop dat er meer belangstelling voor deze demo zal zijn dan voor de andere demo's. Maar mijn gevoel zegt dat er misschien enige tientallen mensen zullen komen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ik hoop dat er meer belangstelling voor deze demo zal zijn dan voor de andere demo's. Maar mijn gevoel zegt dat er misschien enige tientallen mensen zullen komen.
Daar ben ik ook bang voor. De laatste demonstratie tegen de Islam in Den Haag was een flop! Ik heb er zelf wel belangstelling voor maar als er maar enkele tientallen mensen zijn vind ik het de reis naar Londen eigenlijk niet waard. :? Zo'n reis is immers ook niet goedkoop. Ik neem aan dat we direct na de demonstratie weer terug gaan om op tijd thuis te zijn of zijn er mensen die in Londen willen overnachten? Bestaat er ook de mogelijkheid om met iemand mee te rijden?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik denk dat je tegenwoordig sneller en goedkoper naar Londen kan met de trein.
Als je met de boot gaat, dan moet je een nachtboot nemen, dus heb je een hut nodig, en de auto moet ook betaald worden.
Ga je met de tunnel, dan moet je eerst naar Calais rijden, en met de huidige benzine prijzen is dat ook geen kleinigheid. En daarna ben je mischien 100 euro kwijt voor een kaartje.
En met de Eurostar ( trein) ben je ook 100 euro kwijt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Hoe ga jij er heen Ariel? Ook met de trein? Misschien kunnen we samen reizen!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb er nog niet over nagedacht om te gaan Pilgrim..
Ik weet het echt niet. Is het werkelijk zoveel geld waard?
Heb jij zin?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ik heb er nog niet over nagedacht om te gaan Pilgrim..
Ik weet het echt niet. Is het werkelijk zoveel geld waard?
Heb jij zin?
Uit idealisme zou ik wel gaan denk ik, maar het is misschien inderdaad teveel geld. Zeker als je bedenkt dat de opkomst weer heel mager zal zijn. Waarom zijn zoveel mensen nog steeds blind voor dit groeiende gevaar van de Islam. :cry:
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

ik had best willen meegaan, ware het niet dat ik geen oppas voor de honden kan vinden die dag, heel jammer.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Dat is inderdaad heel jammer.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Op 11/9 gaat er in Brussel ook nog een demonstratie door van STI(Steden Tegen Islamisering)

dit is dan weer wel politiek gerecupereerd door VB en Pro Köln.
Vlaams Belang en STI organiseren opnieuw 11 septembermanifestatie tegen islamisering te Brussel.

Nadat vorig jaar op 11 september 2007 de Brusselse burgemeester Freddy Thielemans de manifestatie van SIOE (Stop Islamisation Of Europe) tegen de islamisering van Europa en ter nagedachtenis van de terreurslachtoffers van 9/11 verbood, kwam het op het Brusselse Schumanplein tot ernstige incidenten waarbij verschillende Vlaams-Belangkopstukken en diverse Europese parlementsleden van Lega Nord, Front National en Vlaams Belang, samen met een honderdtachtigtal manifestanten hardhandig werden opgepakt.

Ook dit jaar wil het Vlaams Belang aandacht schenken aan de terreuraanslagen die ondertussen zeven jaar geleden plaatsvonden in New York en Washington. Het Vlaams Belang wil samen met de organisatie Steden Tegen Islamisering (STI) op donderdag 11 september 2008 een manifestatie tegen de islamisering van Europa en ter nagedachtenis van de slachtoffers van 9/11 organiseren aan het WTC-gebouw, gelegen aan de Koning Albert II-laan 30 te Brussel. Er zullen bloemen neergelegd worden voor de slachtoffers van de fundamentalistische islamterreur en er zal geprotesteerd worden tegen de islamisering van Europa.

Door Filip Dewinter werd een betogingstoelating aan Brussels burgemeester Freddy Thielemans aangevraagd. Tot op heden is het niet duidelijk in hoeverre de betoging al dan niet toegelaten of verboden zal worden.

Opvallend is in ieder geval dat ondertussen wel een andere manifestatie, waarbij allerlei progressieve organisaties 9/11 voorstellen als een complot van de VS om de oorlog in Irak te rechtvaardigen en waarbij de manifestanten een onderzoek eisen naar "de waarheid omtrent 9/11", op zondag 7 september 2008 toegelaten wordt op het Schumanplein voor het Europees Parlement.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Zonde, dat zo een belangrijk onderwerp gekaapt wordt.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

en dat dat politiek is gerecupereerd is door VB vind ik geen probleem, die Pro Köln wat is dat? toch niet vdie figuren hardcore-achtig zijn?

jullie waren toch vorig jaar in de cel beland nietwaar? Dat is iets wat ik niet kan gebruiken dat de honden dan alleen zijn.. aargghh jammer dat het nèt volgende week is..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

en dat dat politiek is gerecupereerd is door VB vind ik geen probleem
Dit is voor mij een reden om niet te gaan.
Ben de SIOE-betoging van vorig jaar nog niet vergeten. Die is ook door het VB volledig naar de knoppen geholpen. Om zichzelf op het voorfront te plaatsen.
Heb vroegere ervaringen met het VB, die erop wijzen, Het toekomstige Vlaanderen onder VB zal niet meer dan volksdansjes als kultuur kennen.
Net zoals Islamisten een wereldbeeld geven, waar het goed is om van te dromen doet het VB dat.

Trouwens, het VB doet net wat Islamisten willen. Verdeel eerst Belgie, dan Europa, Europa kan stukje bij stukje geoogst worden.
Hun gestreef naar de verdeling van Belgie, vormt het ideale rookscherm om alles wat met Islamatie te maken heeft achter te verbergen. Winnen Islamisten ook bij.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie