Het zwarte racisme

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

Zelfbeeld

Geplaatst op 15 juni 2020

Afbeelding

Het recht om racist te zijn lijkt voorbehouden aan met name enkel zwarten. Dit klinkt in mijn oren duidelijk door uit woorden van mevrouw advocaat Harlequin, als ik tenminste als ‘witje’ de brutaliteit mag hebben haar woorden te interpreteren op ook nog eens mijn manier. Foei, stout ‘witje’! “Niemand kan zwarte mensen beter begrijpen dan zwarte mensen zelf”, zo stelt zij vast, en hiermee stelt zij eigenlijk ook dat zwarte mensen een ander soort mens zijn dan de witte, gele, rode of bruine mensen? Dit idee kan men akelig genoeg de Übermensch-gedachte noemen. En dat is wat men ook wel eens racisme noemt.

Uit haar stelling volgt volgens haar dat er om zwarte mensen te begrijpen meer zwarte mensen ‘aan tafel moeten zitten in de bedrijven’. Waarom? Moet men in een bedrijf dan per se de medewerker psychisch volledig doorgronden? Hoe zij, en om welke redenen zij bij dat waarom van haar komt is mij een raadsel, maar goed, het is wat zij vindt.

Om het waarom enigszins te verduidelijken en te onderstrepen, haalt zij er spreekwoordelijk haar zoontje bij: “Hoe meer mensen hij ziet die op hem lijken, hoe gezonder zijn zelfbeeld.” Oef en auw, is deze stelling niet racisme op z’n puurst? Het zou direct zo worden uitgelegd als een ‘witje’ dit zo kort door de bocht stelt.

Verder volgt uit deze stelling dat mevrouw zelf of haar oudersdit haar zoontje hebben aangedaan door ooit naar een ‘wit’ land te emigreren. In dat ‘witte’ land had men kunnen begrijpen een minderheid te zijn en dus niet overal zwarte gezichten te zien, zoals dat in bijvoorbeeld Ghana, Nigeria, Kongo of Suriname van oproerkraaiers als Sylvana wel het geval is.

Door het de bevolking van dat ooit ‘witte’ land nu blijkbaar kwalijk te nemen dat zij met zoveel ‘witten’ in dit ‘witte’ land zijn, waardoor haar zoontje een beperkt zelfbeeld zou hebben, is dus nogal raar en zoals al gesteld eerder de schuld van haar ofwel van haar ouders door hier ooit dus ondoordacht naar toe te zijn gekomen.

Waarom komen en kwamen er zoveel notoire oproerkraaiers hierheen en ook waarom blijven zij hier als het hier zo vreselijk is? Wat wensen zij hier? Dat heel Nederland wordt overgenomen door zwarten uit Afrika? Dat laatste lijkt de laatste tijd wel het geval. En dat is geen racisme? Het is nog wel meer dan dat alleen, het is ook koloniaal gedrag. Oef, van de kant van zwart? Dat zou toch niet kunnen? Tja!

Niet enkel is de stelling van mevrouw de advocaat puur racistisch, het maakt ook duidelijk waar deze roep over racisme over gaat: money, money, money. Deze mevrouw bepleit namelijk dat er meer mensen van kleur in de top moeten komen van bedrijven. Waarom? Omdat die functies meestal beter verdienen? Want voor dat zelfbeeld hoeft dit niet per se.

Een goed zelfbeeld kan iemand ook hebben door ergens anders in een lagere functie werkzaam te zijn. Dus waarom moet dat dan dus perse in een directie zijn? Bovendien is het vreemd en ook weer een vorm van racisme om in een ooit ‘wit’ land te bepleiten dat overal meer gekleurde mensen moeten zitten op hoge posten. Waarom niet eerder in hoofdzaak naar kennis, kunde en kwaliteit?

Ik hoor vreemd genoeg nooit zwarte racisten pleiten dat er meer lagere functies/posten beschikbaar moeten komen voor zwarte mensen, het draait altijd om hogere functies/posten, die per definitie hoge functies/posten zijn, omdat er relatief weinig van dat soort functies/posten zijn. Daarin zit een logica, of niet? Ook hoor ik zwarte racisten nooit klagen over het discriminerende etnisch profileren als het om positieve discriminatie gaat. Hoe zou dat toch komen?

Mevrouw de advocaat pleit eigenlijk, als ik haar woorden op mijn manier mag uitleggen, voor nog meer zwarte mensen in dit ooit ‘witte’ land en snapt niet dat dit dus juist ook racisme is. Raar is het dat dit soort types wel onmiddellijk racisme staan te brullen als ik als ‘witje’ roep ‘het met haar eens te zijn en ik daarom graag meer enkel witte gezichten in ieder geval in mijn leefomgeving zie’, dat dus vanwege het door mij gewenste zelfbeeld. Maar dan is dit begeren van dat zelfbeeld opeens racisme!

Daaag mevrouw de advocaat en daaag oproerkraaiers! En met BLM en andere racisten meehobbelende ‘witjes’: probeer eens zelfstandig na te denken en ofwel kijk eens naar je eigen gewenste zelfbeeld. Als dat niet racistisch is voor zwarten, waarom dan wel voor jullie als witten? Het antwoord lijkt en is simpel, het aantal goed betaalde topfuncties/posten in bedrijven is nu eenmaal beperkt. Daarom!

Door: “bozeoudeman”

https://ejbron.wordpress.com/2020/06/15/zelfbeeld/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Ariel »

Het viel mij op dat in Luxemburg ook veel zwarte mensen wonen. Ik vond ze onbeschoft. Wij gingen bij de Lidl een fles wijn kopen, en blikjes cola, dus bijna lege kar. Een kassa open, en voor ons stond een zwarte vrouw met 2 volgeladen karren. Achter ons 2 zwarte vrouwen met volle karren . Toen werd er omgeroepen dat er een andere kassa openging, en de zwarte dames wisten niet hoe snel ze naar die kassa moesten hollen. Onbeschoft, want wij waren heus eerder aan de beurt. Niet even vragen, wil u eerst, nee, ikke, ikke ikke.

Ik denk dat de meeste blanke mensen dit niet snel zouden doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

“Black Lives Matter”...

Afbeelding

Mede-oprichtster van “BLM” vindt dat blanke mensen “subhumaan” zijn. Dat blanke mensen “recessieve genetische defecten” zijn. Dat zwarte mensen “het blanke ras kunnen verdelgen”.

Dit is de mede-oprichtster van “Black Lives Matter” in Toronto, Yusra Khogali.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door King George »

Uitstekende kandidate voor het Black Lives Matter wethouderschap in Den Haag, toch?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Het viel mij op dat in Luxemburg ook veel zwarte mensen wonen. Ik vond ze onbeschoft. Wij gingen bij de Lidl een fles wijn kopen, en blikjes cola, dus bijna lege kar. Een kassa open, en voor ons stond een zwarte vrouw met 2 volgeladen karren. Achter ons 2 zwarte vrouwen met volle karren . Toen werd er omgeroepen dat er een andere kassa openging, en de zwarte dames wisten niet hoe snel ze naar die kassa moesten hollen. Onbeschoft, want wij waren heus eerder aan de beurt. Niet even vragen, wil u eerst, nee, ikke, ikke ikke.

Ik denk dat de meeste blanke mensen dit niet snel zouden doen.
Hahaha! Gelukkig zie je deze types haast niet in Diemen.

Toch herinner ik mij twee voorvallen. Een keer het onbeschoft voordringen van zo'n zwarte vrouw uit Afrika (beslist geen Surinaamse die met de Nederlandse cultuur zijn grootgebracht). Een andere keer een zwarte man en vrouw uit Afrika die over straat liepen en bij elkaar hoorden. Niks bijzonders, ware het niet dat het Afrikaanse wijf op een verschrikkelijke hysterische manier tegen de man begon te schreeuwen. Misschien in Afrika heel gewoon, maar niet in een land waarop je meent ongeremd te kunnen parasiteren. Ook in Cuba vindt het gekrijs en geruzie tussen vrouwen vooral plaats door mensen uit de negerbevolking. Ik praat vanuit waarneming en niets anders.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door King George »

En wat je hebt waargenomen is waar.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

De blanke en christelijke mentaliteit

Geplaatst op 11 juli 2020

Afbeelding

Op 12 april 2019 gooide een zwart beest dit dierbare kind van de derde verdieping van een shopping mall in Minnesota. Volstrekt willekeurig, zo werd gezegd. U hebt allicht van dit voorval nooit gehoord, maar stelt u het zich eens voor dat de etnische variabelen invers hadden gelegen.

Landen Hofmann was zwaar gehavend toen hij in kritieke toestand naar het ziekenhuis werd geijld.15 ‘medische ingrepen’ later is hij wonderbaarlijk op weg naar herstel. Dit is een blanke vechter. Ondertussen: geen optochten of demonstraties – laat staan plunderingen.

Het slachtoffertje vraagt weleens waarom hij over de balustrade werd geworpen. En dan krijgt hij te horen: “Deze man heeft een zwaar leven gehad, hij was zonder Jezus”. Landen stemt dan toe en zegt: “Ja,wat naar voor hem.”

(www.gofundme.com)

Door: “eg regs”

https://ejbron.wordpress.com/2020/07/11 ... ntaliteit/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

Er is niet alleen racisme naar zwarte mensen, maar ook naar blanke mensen

Posted on July 12, 2020

[...]

In Zuid-Afrika worden blanken door ‘black empowerment’ wetten buitengesloten van bepaalde publieke functies en krijgen zwarte Zuid-Afrikanen de voorkeur bij veel vacatures. De blanke Boeren en hun gezinnen zijn in Zuid-Afrika steeds vaker het slachtoffer van brutale overvallen en moordpartijen. Twee jaar geleden is de in Zuid-Afrika woonachtige Nederlander Peet van Es bij een roofoverval in zijn huis vermoord. Vijf gemaskerde overvallers met messen en pistolen kwamen de boerderij vlakbij de stad Barberton binnen en bonden de vrouw van Van Es, Arina Prins, en een aanwezige familievriend vast. Vervolgens gingen de overvallers naar boven, waar ze Van Es (55) tijdens een worsteling neerstaken. Bij aankomst van de politie was het slachtoffer al overleden. De Zuid-Afrikaanse politie noteerde dat er tussen 1994 en 2007 1.437 Boeren werden vermoord. Vorig jaar zouden meer dan 70 blanke landbouwers zijn vermoord in honderden roofovervallen. Telkens is er sprake van zware mishandeling en veelal ook van verkrachting. Zuid-Afrikaanse journalisten spreken over omgekeerde apartheid, of anders gezegd: een op racistische en etnische gronden gebaseerde criminaliteit...

Zo leren de feiten ons dat racisme het meest en heftigst voorkomt in landen in Afrika en Midden-Oosten. In Zimbabwe wordt de blanke minderheid van hun boerderijen afgedreven en al decennia aangevallen, vermoord en door de regering etnisch gezuiverd. Een land als Liberia heeft zelfs in zijn grondwet staan dat je alleen een burger van het land kunt worden als je een zwarte huid hebt. In Congo worden de Pygmeeën om hun andere raciale kenmerken vervolgd en tot slaaf gemaakt door de dominante Bantoe volkeren. In Somalië worden de Bantoe juist gediscrimineerd en vermoord door de Arabische meerderheid. In Mauritanië en Niger worden anderhalf miljoen zwarte Afrikanen als slaven gehouden door Moren en Touaregs. Ze dwingen hen zich te bekeren tot de islam en alleen nog Arabisch te spreken. In Noord-Afrika worden Amazigh en zwarte Afrikanen door Arabieren stelselmatig onderdrukt, institutioneel gediscrimineerd en vermoord. Het leven van Mohammed, een van de grootste slavenhandelaren in zijn Medinatijd die we ooit in die tijd hebben gekend...

[...]

https://zlj13051967.wordpress.com/2020/07/12/44917/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

Media zwijgen: Zwarte executeert 5-jarig blank jongetje

Geplaatst op 16 augustus 2020

Afbeelding

Opnieuw schokt een ongelooflijke haatmisdaad tegen blanken de kort voor grotere rassenonlusten staande VS en opnieuw zwijgen veel mainstream media hier over. Zoals alleen alternatieve nieuwssites en internetactivisten bekendmaakten, werd in de Amerikaanse staat North Carolina de 5-jarige Cannon Hinnant door een al meerdere malen eerder veroordeelde zwarte met een vuurwapen op klaarlichte dag op de oprit van zijn huis terechtgesteld.

Zwarte executeert klein kind zonder voorafgaande waarschuwing

Zoals ooggetuigen berichtten, liep de 25-jarige Afro-Amerikaan Darius N. Sessoms, al bekend bij de autoriteiten wegens “psychische problemen” en diverse eerdere veroordelingen, door de straat van de jongen en kwam bij de oprit van diens huis. Daar reed de 5-jarige net op zijn fietsje. Sessoms zou een vuurwapen tevoorschijn hebben gehaald, deze tegen het hoofd van het kind hebben gehouden en toen de trekker overgehaald hebben. De ongelooflijke moord werd gezien door zijn beide zusjes (7 en 8) en een buurvrouw. Sessoms zou in de buurt bekend, maar tot nu toe onopvallend geweest zijn.

Ondanks alle onmiddellijk geboden hulp stierf het kleine kind weinig later in het Wilson Medical Center. De vader van het jongetje, die tijdens de gebeurtenis thuis was, kreeg een zenuwinstorting. De dader Sessoms vluchtte in zijn auto naar zijn woning en werd daar even later door de politie overmeesterd.

Media zwijgen hardnekkig over haatmisdaden tegen blanken
Net zoals bij een voorval enkele weken geleden, waarbij een Afro-Amerikaan op de nek van een klein blank kind knielde en “Black Lives Matter” schreeuwde, verzwegen ook nu veel grote media de haatmisdaad. Gewoon, omdat het slachtoffer de verkeerde huidskleur had. Noch NBC News, MSNBC, NPR, New York Times, TIME of Newsweek berichtten over het voorval, tot nu toe ook geen Duitstalig medium. Alleen ABC13 News en Fox News, CNN, Washington Post wijdden een bericht aan de misdaad.

Daarom ging de hashtag #SayHisName binnen de kortste keren viraal op internet. De naam van en de misdaad op Cannon Hinnant mogen niet vergeten worden. Een GoFundMe campagne onder de naam “Justice for Cannon” kon in korte tijd $ 120.000,- verzamelen voor de zwaar getraumatiseerde familie (inmiddels al meer dan $ 700.000,-).

Afbeelding

Bron: https://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/08/16 ... -jongetje/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

Nation of Islam wil roomblank Nederland met wortel en al uitroeien

Door: Freek de Swart, 14:13, 02 oktober 2020

Afbeelding

Genocide, het kan in Almere!

Slecht nieuws voor verbindend Nederland. De racistische sekte Nation of Islam heeft sinds kort een afdeling in Almere, zo ontdekte de Telegraaf. Wie wil weten waarom dit een probleem is hoeft eigenlijk enkel de citaten van het artikel te lezen.

“De tijd dat jullie witten ons kunnen vermoorden zonder consequenties is voorbij.”

“De tijd van de witte man is voorbij. Dit is het einde van hun beschaving. Wij van de Nation weten wat eraan komt.”

“Jullie (blanke tatta’s F.) gaan een zware, zware prijs betalen.”

“We haten de manier waarop witte mensen denken”

“De witte man is een duivel”

“Dat wij Joden haten, is desinformatie door de media”

“...de media worden gecontroleerd door de Joden.”


Kortom niet echt een groep die zich snel zal aansluiten bij de vredesweek. De Nederlandse afdeling is opgericht door de Almeerse jongerenwerker Ulrik Eugene X. Zoals de quotes hierboven doen vermoeden is hij helemaal klaar met de blanke overheersing in zijn land. Het uitroeien van witte mensen is dan ook een van de speerpunten binnen Nation of Islam. Volgens de krant bereidt Eugene zijn volgelingen voor op deze eindtijd middels peptalks en fitnesstrainingen.

Naast jongerenwerkers heeft Nation of Islam ook fans op politiek niveau. Zo sympathiseert Denk-Statenlid voor Noord-Holland, Gideon Everduim, al jaren openlijk met de beweging. Naast genocide gelooft Nation of Islam verder in ufo’s, zien ze het coronavirus als een straf van God en haten ze homo’s. Met de ware Islam heeft Nation of Islam overigens weinig te maken.

De AIVD zegt al langer nieuwe tendensen waar te nemen binnen identitair extremistisch Nederland en de club in de gaten te houden.

Clip van de ontmoeting van Louis Theroux met Nation of Islam.



https://tpo.nl/2020/10/02/nation-of-isl ... g_standard
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Ariel »

‘New language’: School asks parents to rate their ‘whiteness’ & become ‘white traitors’ or ‘abolitionists’

A New York City public school has sent a graphic to parents, encouraging them to become “white traitors” or “abolitionists,” detailing the eight supposed stages of “whiteness.”

The graphic was sent out by the principal of East Side Community School in New York City, according to a report from City Journal’s Christopher Rufo, but its author is Northwestern University associate professor Barnor Hesse.

According to Hesse’s theory, there are eight “white identities.” In the graphic, they are color-coded from green to red in terms of whether they are good or bad. The most green or best version of a white person is a “white abolitionist,” followed by a “white traitor.”

The worst “identity” for a white person is a white supremacist and then white voyeurism, then white privilege.

Hesse goes on to provide handy explanations for each of his terms. White voyeurism, for instance, is defined as someone who “wouldn’t challenge a white supremacist” and they “desire non-whiteness because it’s interesting, pleasurable.” They are also apparently fascinated with appropriating black culture.

A white abolitionist, on the other hand, is someone working to “dismantle whiteness” and “changing institutions.”

As for what any of this is supposed to mean, the graphic is supposed to encourage white people to take on “action-oriented white identities.”

“It’s about time we build an ethnography of whiteness,” the graphic reads, “since white people have been the ones writing about and governing others.”

The graphic, as well as the news it is being used in a public school, drew sharp criticism on social media.

“This is the new language of public education,” Rufo wrote in reaction.

Afbeelding
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Mahalingam »

En dan lees ik over deze typisch Amerikaanse toestand:
"
White Abolitionist
Changing institutions, dismanteling whiteness, and not allowing whiteness to reasset itself
"
En dan denk ik "dismanteling whiteness"? Dat kan ik doen door Zwarte Piet te worden !

Afbeelding

Maar dat zal wel niet zo bedoeld zijn. Hoe doe ik dat dan?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
wo feb 17, 2021 7:49 pm
Maar dat zal wel niet zo bedoeld zijn. Hoe doe ik dat dan?
Zou zelfmoord helpen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Mahalingam »

Lori Lightfoot is de gekozen burgemeester van Chicago. Ze is Zwart, vrouw en gay ( niet in de betekenis van 'vrolijk'). Ze is niet verder gehandicapt dus dat deugdpunt mist ze.
En ook de serieuze media in de USA zijn overwegend blanke mannen.
Dus welke soort journalisten mag haar interviewen? Zij die een voldoend 'zwart' uiterlijk hebben. Dus behalve een perskaart ook in het bezit van een niet-blank verklaring. (te bewijzen met een kleurenfoto?)
Lightfoot Says She Will Only Give 1-on-1 Interviews to Journalists of Color

As Chicago Mayor Lori Lightfoot approaches the two-year anniversary of her inauguration, reaching the halfway point through her first term, she told the city's media outlets that she would grant one-on-one interviews to mark the occasion, but with one condition: she will only speak with journalists of color.
[...]
"Diversity and inclusion is imperative across all institutions including media. In order to progress we must change," she continued.
https://www.nbcchicago.com/news/local/c ... r/2514015/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

Hier nog een artikel over die Lightfoot...
Chicago´s zwarte racistische burgemeester wil geen interview aan blanken geven

Geplaatst op 21 mei 2021

Afbeelding

Puur racisme: omdat het zogenaamd ontbreekt aan “diversiteit” wil de zwarte burgemeester van Chicago, Lori Lightfoot (foto), naar aanleiding van haar tweejarige ambtsjubileum niet door blanken geïnterviewd worden.

Lori Lighfoot, de zwarte, Democratische burgemeester van de Amerikaanse metropool Chicago, heeft volgens “Der Spiegel” nu “cosequenties” getrokken. Omdat het perskorps in het stadhuis van Chicago “overwegend blank en mannelijk” zou zijn, beschouwt Lightfoot het als gerechtvaardigd om racisme van de meest kwade soort te praktiseren: de fijne Democrate deelde ter gelegenheid van haar tweede ambtsjubileum mee alleen maar individuele interviews te geven aan niet-blanke journalisten.

Lightfoot riep in haar schrijven bovendien media ertoe op om meer niet-blanke journalisten aan te nemen. Chicago´s openlijk racistische burgemeester werd in 2019 als eerste Afro-Amerikaanse en eerste bekennende homoseksuele vrouw in die functie van de van criminaliteit overstromende Amerikaanse metropool gekozen.

Afbeelding

De organisatie van Afro-Amerikaanse journalisten deelde mee dat het weliswaar een “gedurfde stap zou zijn om te wijzen op een belangrijk thema”, maar dat men de tactiek niet zou ondersteunen om bepaalde journalisten van interviews uit te sluiten.

De oorspronkelijk uit Latijns-Amerika afkomstige journalist Gregory Pratt van de “Chicago Tribune” twitterde: “Politici mogen niet uitzoeken wie er over hen bericht.” Hijzelf zou weliswaar een toezegging voor een interview hebben gekregen; hij zou toen echter aan het stadhuis geappelleerd hebben om de beperkingen voor andere media op te heffen. Toen dit afgewezen zou zijn, zou hij het interview hebben afgezegd.

De presentator van “Fox News”. Tucker Carlson, vond duidelijke woorden voor Lightfoot. Hij beschuldigde haar van “racisme” tegen blanken en plaatste de burgemeester in de buurt van “Nazi´s”. In zijn uitzending op “Fox News” noemde hij Lori Lightfoot een “monster”.

Bron: journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/05/21 ... ken-geven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door King George »

Afbeelding
We should have listened

By Letters to the Editor

EDITOR:


A famous person from the 1960s words speak to the turmoil today in America. I won’t reveal his name until the end for impartiality.

“The white liberals, who have been posing as our friends, have failed us. The white liberal is the worst enemy to America and the worst enemy to the black man.”

“White liberals are those who have perfected the art of selling themselves to the black man as our ‘friend’ to get our sympathy, our allegiance and our minds. The white liberal attempts to use us politically against white conservatives, so that anything the black man does is never for his own good, never for his advancement, never for his own progress, he’s only a pawn in the hands of the white liberal.”

“I only cite these things to show you that in America the history of white liberal has been nothing but a series of trickery designed to make us think that the white liberal was going to solve our problems. Our problems will never be solved by the white liberal. The only way that our problems will be solved is when the black man wakes up, cleans himself up, stands on his own two feet, stops begging the white liberal and takes immediate steps to do for ourselves the things that we have been waiting on the white liberal to do for us.”

“The media’s the most powerful entity on Earth. They have the power to make the innocent look guilty and to make the guilty innocent, and that’s power. Because they control the mind of the masses.”

“The Democrats are playing you for a political chump and if you vote for them, not only are you a chump, you are a traitor to your race.”

The person who spoke these words was Malcolm-X. He was assassinated two days after expressing the last quote. How ironic. Just saying.

RYAN FORD
https://www.mtdemocrat.com/letters/we-s ... -listened/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Pilgrim »

Oproep tot volkerenmoord op blanken tijdens demonstratie van zwarte Amerikanen

Geplaatst op 4 juni 2021

Afbeelding

“Alle blanken vermoorden”

Op 30 mei werd tijdens een demonstratie genaamd “National Black Power Convention” in Tulsa, de op een na grootste stad van de Amerikaanse staat Oklahoma, openlijk tot volkerenmoord op de blanken opgeroepen. “Black Power”, dus “zwarte macht”, is sinds de jaren-70 een strijdkreet van zwarte Amerikaanse extremisten, vooral van gewelddadige groepen. Ook deze mars, waaraan enkele honderden mensen deelnamen, was duidelijk militant. Zo droegen de deelnemers uniforme, zwarte militaire kleding en waren vooral ook met vuurwapens uitgerust.


Een tot nu toe niet nader geïdentificeerde spreker schreeuwde door een megafoon in op de menigte: “Wij dwingen de dood af van de blanke meerderheid. [...] Oog om oog, tand om tand, een hoofd voor een hoofd en een leven voor een leven. [...] Zodra de blanken sterven, moeten we begrijpen dat we hen nooit de pijn kunnen toevoegen die ons hebben aangedaan. [...] We moeten ze begraven, weer opgraven en dan nog een keer doden!” Toen barstte de menigte uit in gejuich.

Oproep tot volkerenmoord op blanken
Daarna deed een andere havik er nog een schepje bovenop en sprak verder over de bedoelde massamoord: “De zwarten zullen alle blanken die ze zien, vermoorden! ” Dit genocidenplan werd door de ophitser gemotiveerd met een absurde geschiedenisleugen. De slachtpartij zou plaatsvinden als vergelding “voor alles wat jullie ons hebben aangedaan, voor alles wat jullie in 6000 jaar gedaan hebben, vooral het doden van 600 miljoen van ons in de afgelopen 408 jaar.”

Eigen versie van de geschiedenis
Een derde spreker lasterde over “deze gierige klootzak, de blanke man” en verkondigde een absurd geschiedenisbeeld, volgens welk de Afrikanen “al duizenden jaren” in Amerika zouden leven, zodat dit land van hen zou zijn. “Onze straat, ons land”, scandeerde de opgestookte menigte. Bovendien werden geldbetalingen van blanken aan zwarten geëist: “We moeten schadevergoeding hebben en ons land, ons godverdomde land!”

De bekendste gast op de bijeenkomst was waarschijnlijk de jurist Malik Z. Shabazz, de voorzitter van de “Black Lawyers for Justice”. In zijn toespraak noemde hij de beweerde massamoord op zwarten in het verleden “Holocaust”. “We moeten ons met een fanatieke grimmigheid, die men nog nooit eerder heeft gezien, verenigen en organiseren”, eiste Shabazz.

Hetze tegen blanken – mainstream zwijgt
Ondertussen is het zwijgen van de mainstream media, zowel in de VS als bij ons, echt oorverdovend. Wanneer een blanke ook maar iets te gemakkelijk iets politiek incorrects zegt, is er sprake van een oproer in de krantenwereld. Zwarte extremisten kunnen echter volledig ongegeneerd tot volkerenmoord oproepen, zonder dat dit het establishment of zelfs de justitiële autoriteiten zou interesseren. De heersende politiek kruipt sowieso constant voor deze haatgroepen.

Bron: wochenblick.at

Door: Berthold Krafft

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/06/04 ... merikanen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door Ariel »

:scratch:

A New York psychiatrist recently revealed during a public lecture at Yale University that she had cut all her White friends out of her life and even had “fantasies” about murdering random White people.

On April 6, Dr. Aruna Khilanani gave a lecture at the Yale School of Medicine’s Child Study Center titled, “The Psychopathic Problem of the White Mind,” in which she said White people are “out of their minds” and “sound demented” when addressing issues such as race, journalist Katie Herzog reported on Bari Weiss’ Substack blog.

A psychiatrist lecturing at Yale's Child Study Center spoke about 'unloading a revolver into the head of any white person that got in my way.'

A few weeks ago, someone sent me a recording of a talk called “The Psychopathic Problem of the White Mind.” It was delivered at the Yale School of Medicine’s Child Study Center by a New York-based psychiatrist as part of Grand Rounds, an ongoing program in which clinicians and others in the field lecture students and faculty.

When I listened to the talk I considered the fact that it might be some sort of elaborate prank. But looking at the doctor’s social media, it seems completely genuine.

Here are some of the quotes from the lecture:

This is the cost of talking to white people at all. The cost of your own life, as they suck you dry. There are no good apples out there. White people make my blood boil. (Time stamp: 6:45)

I had fantasies of unloading a revolver into the head of any white person that got in my way, burying their body, and wiping my bloody hands as I walked away relatively guiltless with a bounce in my step. Like I did the world a fucking favor. (Time stamp: 7:17)

White people are out of their minds and they have been for a long time. (Time stamp: 17:06)

We are now in a psychological predicament, because white people feel that we are bullying them when we bring up race. They feel that we should be thanking them for all that they have done for us. They are confused, and so are we. We keep forgetting that directly talking about race is a waste of our breath. We are asking a demented, violent predator who thinks that they are a saint or a superhero, to accept responsibility. It ain’t gonna happen. They have five holes in their brain. It’s like banging your head against a brick wall. It’s just like sort of not a good idea. (Time stamp 17:13)

We need to remember that directly talking about race to white people is useless, because they are at the wrong level of conversation. Addressing racism assumes that white people can see and process what we are talking about. They can’t. That’s why they sound demented. They don’t even know they have a mask on. White people think it’s their actual face. We need to get to know the mask. (Time stamp 17:54)

Here’s the poster from the event. Among the “learning objectives” listed is: “understand how white people are psychologically dependent on black rage.”

Afbeelding

We’ve uploaded the lecture so you can listen to the whole thing yourself. Apologies for the less-than-stellar audio quality.

The talk, which was delivered via video in early April, was open to the public. But after it was delivered, Yale made the tape available only to those with a school ID. It was posted along with a trigger warning for “profanity and imagery for violence.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het zwarte racisme

Bericht door King George »

Laat haar haar eigen gepredikte omgangsverbod met elke blanke praktiseren. Maar dan ook elk omgangsverbod. En anders moet ze daar maar een handje bij geholpen worden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie