Links naar rechts

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het laatste heet van de naald:



Thursday, 20 February 2014

Europe - Illegal Immigration Gone Wild, Highest Number Of Asylum Applicants Ever

20:53. | Posted by Anders Nyström.

The illegal immigration to Europe has risen sharply. This is the conclusion to be drawn from the latest EU statistics of the FRONTEX – European Border Agency, which refer to the third quarter of 2013. According to these statistics, more illegal border crossings have been registered than at the height of the Arab revolutions in 2011, and there have till now never been such a high number of asylum applications lodged to the EU, too.

The majority of refugees arrived to Italy, most of them coming from Syria, allegedly because of the civil war taking place there. According to the agency, there are no signs that this picture will change anytime soon on the short/medium-term.

During the third quarter of 2013, 42.618 illegal border crossings have been registered in the EU, which was almost double as compared to the same quarter of the previous year, and four times more than at the beginning of 2013. The European Border Agency talks about a “dramatic increase”, which has taken place almost exclusively at the Italian coasts, mainly in Lampedusa and Sicily. 8.000 and 12.000 immigrants were registered there respectively. Apart from Syrians, it was mainly Eritreans who were taken up, and also a minor number of Somalis and Egyptians. The bulk of them had arrived from Libya in boats, the use of “mother ships” having turned more and more common. Small boats are used to transport the immigrants to the shores from these ships.

In Greece, which was during years the country where the greatest number of immigrants had been arriving, the situation has stabilized, according to the agency. However, this country is still the second after Italy in the number of registered immigration attempts. At the border with Turkey, which had previously been considered to be an open door to the EU, the numbers are “negligible” since a better protection was ensured for this border.

But the illegal border crossings at the Eastern Aegean and in the neighboring Bulgaria have increased – in a 600% compared to the previous year. Apart from Syrians, it was mainly Afghans and Algerians those who trespassed the borders. The Hungarian border to Serbia has also been a zone with a huge increase in immigrant numbers, but it dropped after the country strengthened its asylum laws.

The number of asylum applications in the EU countries increased during this period “at an alarming speed“ - as Frontex describes it - to 97.207. This was the highest number of applications ever for a quarter of year in the EU. Syrians made up 13.963 of the total, which was double of the already high number registered in the previous quarter. More than two thirds of the applications made by Syrians were filed in Sweden, Germany and Bulgaria. The statistics also show that by taking into consideration all applicants from all nations, one can note a “growing concentration” in Sweden, Germany and the UK.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Deze vind ik ook wel interessant in verband met het eenzijdige nieuws over Israël.

Vlaamse vrienden van Israël
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Deze site is van Bill Warner.

Political Islam

En deze is van Ezra Levant. Het is belangrijk om hem te steunen i.v.m. de dreigende censuur.

Afbeelding

Stand with Ezra
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Aangezien ik me ingeschreven heb op de nieuwsbrief van Ezra Levant, kreeg ik nu dus een email. Het proces tegen Ezra levant in Canada begint vandaag. Hij wordt beschuldigd van kritiek op de Islam. De vrijheid van meningsuiting staat op het spel. Hieronder zet ik zijn mail aan mij.
Dear Pilgrim,

After two delays, my week-long free speech trial finally starts today in Toronto. You submitted your e-mail to my website, http://www.StandWithEzra.ca, which is why I’m writing to you with this update. (If you want to be taken off this list, just click the “unsubscribe” link at the bottom.)

As you know, the person suing me is Khurrum Awan. He’s the former youth leader of the Canadian Islamic Congress, the same guy who went after Mark Steyn at the B.C. Human Rights Tribunal. In fact, he’s suing me for my critical comments about him at Steyn’s trial.

So this is the next battle in that same war.

The whole point of Islamic lawfare is to exhaust their target. In fact, even though Mark Steyn technically "won" his case, Awan still boasted afterwards that "we attained our strategic objective — to increase the cost of publishing anti-Islamic material."

He admits that lawfare is his official strategy.

Since this lawsuit deals with events that happened before I joined the Sun News Network, the Sun’s lawyers aren’t helping me. I’m on my own.

Could you please help me out by chipping in to my legal defence fund?

I love to fight for freedom and I’m looking forward to making my case in court. That’s the easy part, for me. The hard part is paying the tens of thousands of dollars that a trial costs. And I think that’s what Awan is counting on.

That’s the whole point of lawfare. They know I have a young family to support. They know that making me spend tens of thousands of dollars on lawsuits is the best way to hurt me.

If I were completely alone, I don’t know how I would pay the bills. But I know I’m not alone. I’ve got you on my side.

If you agree with me that this is an important fight – a fight that will have ramifications for all of us – then please consider contributing to my legal defence fund. On my website, http://www.StandWithEzra.ca there’s a PayPal button, where you can chip in $5 or $50 or $500 – whatever you can.

It’s not just that I want to win for my own sake. God forbid, if I lose, a terrible precedent will be set for all of us – for every Canadian, but especially for other journalists and politicians who want to talk about radical Islam, and the censorship of human rights commissions.

It will immediately become legally risky for anyone to speak out – to identify and fight radical Islam, to speak out against terrorism and its sympathizers, to condemn honour killings, to fight against censorship.

There will be a great chill that descends on this important national debate. Too many Canadians are already afraid to be politically incorrect. If speaking out against radical Islam becomes legally risky, even fewer will do so in the future.

You know me: like Mark Steyn, I’m a happy warrior. I try to fight for freedom with a smile. I sure will in court this week. I’ll do my part, I promise.

Can you please help me out?

It would mean the world to me – and it could mean a lot for Canadian freedom too.

Yours gratefully,

Ezra Levant

P.S. You can contribute safely and securely via PayPal, at http://www.StandWithEzra.ca.

P.P.S. If you prefer to send a cheque, please make it payable to “Chitiz Pathak LLP in Trust” and write “Ezra Levant defence fund” in the memo line. Please mail it to:

Chitiz Pathak LLP
Barristers & Solicitors
320 Bay St., Suite 1600
Toronto, Ontario
M5H 4A6

P.P.P.S. Thanks again. Now let’s go win this thing!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Dit filmpje over de in de vorige post genoemde Ezra Levant is zojuist op internet geplaatst.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

DUTCH FREE PRESS
VOORBIJ DE MAINSTREAM MEDIA


Klik hier voor Youtube kanaal
Laatst gewijzigd door King George op ma aug 25, 2014 12:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door silkyboxershortXL »

King George schreef:DUTCH FREE PRESS
VOORBIJ DE MAINSTREAM MEDIA
De nieuwe realist, Joost niemoller:
AfbeeldingEr was toch een gat geslagen in het blogwereldje, nu Van Frikschoten er niet meer is. Het is eerlijk gezegd een beetje saaie bedoening de laatste maanden. Twee bloggers die ik hoog heb zitten, hadden zich bovendien uit het internet teruggetrokken, Pim Alexander, alias Hannibal, en Blondemevrouw. We kennen ze van De Dagelijkse Standaard, maar daar zijn ze helaas al een tijdje weg.

Maar kijk, ze zijn weer terug, en wel samen, op de nieuwe site die Blondemevrouw is begonnen, Dutchfreepress.

Ze zijn nu een paar daagjes onderweg en krijgen de smaak te pakken. En ik met hen. Blondemevrouw is haar polemische karakter trouw gebleven en opende de aanval op Ebru Umar omdat die het in haar Metro column nodig had gevonden om de moslims te verdedigen die op 4 mei het lot van de Palestijnen te gaan herdenken, met andere woorden door de Joden nog eens een trap na te geven. Ebru Umar heeft wel vaker een blinde vlek als het Joden betreft trouwens. Ze herinner ik me haar op de radio zeggen dat ze niet zo goed begreep waar al die opwinding over dat herleefde antisemitisme in Europa nu voor nodig was. Tja. Ach. Waarvoor ook alweer hè. Via Twitter liet Ebru Umar aan Blondemevrouw weten dat ze een ‘raciste’ was, hetgeen ze altijd doet als ze niet meer weet wat ze terug moet zeggen.

Punt voor Blondemevrouw.

Hannibal bekritiseert terecht het megalomane en ook volkomen irreële plan van de EU om één gasprijs van de Rusland te gaan vragen. Het is weer de zoveelste poging om soevereiniteit van de natiestaten af te pakken. Schrijft Hannibal, die goed zicht heeft op de geopolitieke lijn.

Ja, goeie site, dit Dutchfreepress.

En nu volhouden hè?
http://www.dutchfreepress.nl/volkskrant ... nipuleert/
VOORBIJ DE MAINSTREAM MEDIA[/quote]
VOLKSKRANT LIEGT EN MANIPULEERT
Blondemevrouw fileert volkskrant:
MINDER! MINDER! MINDER!

Minder Marokkanen. En waarom Marokkanen? Omdat zij mohammedanen zijn. Niet omdat zij ‘buitenlander’ of ‘allochtoon’ zijn, maar omdat zij mohammedanen zijn. Een belangrijk verschil in duiding. Van buitenlanders hebben we in Nederland niet per definitie last.

Miljoenen buitenlanders bezoeken ons land als toerist en nog eens miljoenen buitenlanders hebben zich in Nederland gevestigd om te komen werken en een bijdrage te leveren. Het woord ‘allochtonen’ wordt weliswaar vaak geassocieerd met mohammedanen, maar ook dat geeft niet de kern van de problemen weer.

Reeds eeuwenlang komen er buitenlanders naar Nederland. Om te werken. Zoals de Italianen, de Spanjaarden en de Duitsers bijvoorbeeld. Omdat hun cultuur inzake alle belangijke elementen overeenkomt met de Nederlandse -westerse-cultuur, gaf dit geen problemen in de samenleving. De cultuur die mohammedanen met zich meebrengen, staat haaks op de westerse cultuur.

Naar aanleiding van het onderzoek van de PVV naar MINDER MAROKKANEN heeft de Volkskrant nu de opdracht aan Maurice de Hond gegeven eenzelfde onderzoek te doen, maar dan ‘nog even wat verder door te vragen’. Een vergelijkbare hoeveelheid (44% dus zelfs 1% meer dan eerste onderzoek) kiest voor het antwoord “liever minder Marokkanen”. En dan begint het grote manipulatiespel van de Volkskrant.



‘Het gevoel dat er te veel buitenlanders zijn, is consistent.’



Buitenlanders..
Nee Volkskrant, het gaan dus niet om buitenlanders. Het gaat om mohammedanen, een cultuur meebrengend die haaks staat op onze normen en waarden en onze verworven rechten, als vrouw en als mens.



‘Dat jongeren allochtonen minder eng vinden, wordt bovendien door diverse onderzoeken gestaafd.’


Eng…
Alsof we xenofoob zijn, met een irrationele obsessieve angst. Dat is wat de Volkskrant in uw onderbewustzijn wilt installeren. Marokkanen, mohammedanen, zijn wij bekend mee Volkskrant. En we vinden hen niet eng. We zijn het echter zat dat inmiddels dagelijks bejaarde autochtonen een gebroken jukbeen en een kaakfractuur wordt geslagen door mohammedaans tuig dat hen van een tasje of portemonnee berooft met geweld.


Het sentiment tegen Marokkanen is deels te verklaren omdat deze groep juist relatief goed is geïntegreerd. ‘Ze vallen meer op, omdat ze zich sterker dan [...] Chinezen op de Nederlandse samenleving richten.’ Ze spreken thuis vaker Nederlands en hebben meer contacten met autochtonen, constateert het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) al geruime tijd.


Are you fucking kidding me?
Omdat de Marokkanen – mohammedanen – het zo goed doen en beter geintegreerd zijn, in vergelijking tot bijvoorbeeld Chinezen, hebben Nederlanders last van een sentiment tegen Marokkanen? Volkskrant, are you fucking kidding me? Het sentiment tegen mohammedanen (niet tegen buitenlanders, niet tegen allochtonen, maar tegen mohammedanen) komt voort uit het feit dat 37% van de Marokkaanse mannen tussen de 15 en 45 verdacht is van een misdrijf of geweldsdelict tegenover slechts 2% van de autochtone -westerse – mannen in dezelfde leeftijdsgroep. En daarbij is het geweld dat mohammedanen gebruiken tegen bijvoorbeeld ouderen excessief en kenmerkend voor het feit zij zijn opgevoed met het idee dat niet-mohammedanen minderwaardig zijn.



Datzelfde SCP onderzoekt al jarenlang de acceptatie van buitenlanders (of allochtonen) als buren, collega’s en in de familie.


Buitenlanders of allochtonen
Nee Volkskrant. Niet buitenlanders of allochtonen; MOHAMMEDANEN.



We komen elkaar vaker tegen op het werk en tijdens de studie, maar toch wordt meer segregatie gevoeld. In het sociale leven blijft het contact zeer beperkt. ‘Er zijn maar weinig autochtonen die allochtonen hebben in hun vriendenkring en vice versa. Op de universiteit zie je ze ook nauwelijks bij elkaar aan tafel zitten. Of dat erg is? Misschien blijven de Limburgers ook liever onder elkaar.’


Segregatie geen integratie
Het is inmiddels bewezen en voor een ieder duidelijk dat de multiculturele droom mislukt is. Geen integratie maar segregatie. En de Volkskrant doet dat af door het verschil tussen de westerse cultuur en de mohammedaanse cultuur af te doen als gelijkwaardig aan het verschil tussen Noord-Hollanders en hun gewoonten en Limburgers en hun gewoonten. Nee mensen, het heeft echt niets met islam en niets met gedrag mohammedanen te maken, hoor.

VOLKSKRANT, MAINSTREAM MEDIA, OM JE VOOR TE SCHAMEN!

Wellicht moeten de elitaire journalisten bij de Volkskrant nog eens naar dit onderstaande filmpje kijken. Buitenlanders? Dit zijn geen Duitsers of Brazillianen. Allochtonen? Dit zijn geen Chinezen of Christelijke Iranezen. Het zijn mohammedanen, stupid!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Nederlandse afdeling van de site van Daniel Pipes:

Afbeelding

En deze is van Joost Niemoller:

De Nieuwe Realist
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

De patriotten

Als u ook belang hebt bij de veiligheid van uzelf en uw dierbaren, uw gezin en uw naasten, blijft dan niet achterover leunen, maar voeg u bij een groepering die zich in wil zetten om ons VADERLAND weer veilig te maken en te houden. Zouden we dat burgerplicht kunnen noemen?

[email protected] – aanspreekpunt De Patriotten – http://depatriotten.weebly.com

Door:
M.A.L. Sion
(voor http://www.ejbron.wordpress.com)
https://ejbron.wordpress.com/2015/05/20 ... eg-genoeg/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Afbeelding
http://fenixx.org/

De opvolger van De Vrije Chroniqueurs
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Ik heb bovenstaande site even vluchtig door genomen en ik heb de indruk dat het ook een antisemitische inslag heeft. Ik zou het daarom niet aanbevelen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie