Tijd om milieufreak te worden?

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.

Houd jij je bezig met het milieu?

Ja. Ik ben anti-milieu en koop alles zo goedkoop en vervuilend mogelijk. Ik ben de anti-hippie!
2
9%
Ja. Ik houd me graag bezig met het vitten op Greenpeace-mensen als ze weer eens op de tv zijn; heerlijk om te roepen: Zoek es een normale baan man!
2
9%
Nee. Ik denk er nooit aan. Walvissen gaan toch eens een keer dood en als wij die bomen niet vellen doet een bosbrand of moslim het wel.
2
9%
Nee. Maar dat is omdat ik het niet interessant vind.
4
17%
Nee. Maar dat is omdat het me te deprimerend is.
2
9%
Ja. Ik koop vaak de duurdere eco-versie maar besef wel dat ik er niet aan kan ontsnappen dat ik óók een ecologische voetafdruk heb.
8
35%
Ja. Ik voel me superschuldig, en ik wil alles doen om te voorkomen dat ik het milieu belast!
3
13%
Ja. Ik vind dat zo'n zalig gevoel, dat ik steeds voor de bio-eco-versie ga, en dat iedereen dan ziet: Tjonge, wat is die goed bezig!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:We gaan ons blauw betalen aan aardgas en als je dat niet kan dan zal je blauw van de kou worden.
Dat is asociaal maar gelukkig is er bijzondere bijstand.
Deze klimaathoax is mede aangezwengeld door Ed Nijpels.

Ed Nijpels. De voorzitter van het Klimaatberaad . De man die ons waarschuwde voor de zure regen in de jaren 80, en ons vertelde dat er in het jaar 2000 geen boom meer in Nederland wilde groeien, deze man zorgt er nu weer voor dat we ook nu opnieuw zonder dat het nodig is, miljarden euros verspillen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:We gaan ons blauw betalen aan aardgas en als je dat niet kan dan zal je blauw van de kou worden.
Dat is asociaal maar gelukkig is er bijzondere bijstand.
Goed rondshoppen helpt. Ik kan maar liefst 10% lager inkopen voorde volgende 5 jaar.
Lat ze toch allemaal aan het gas gaan die mafkezen. Wanneer er niemand meer gas verkoopt,
ga ik gewoon over op mazout (belgiesch) of stookolie. Zwavelhoudend.

In tegenstelling tot gas kan ik dat ook nog smokkelen. De tyfus met die dramdwang!
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Pilgrim »

Pizzaman schreef:Goed rondshoppen helpt. Ik kan maar liefst 10% lager inkopen voorde volgende 5 jaar.
Dan kan je ons ook goed van advies dienen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Mahalingam »

Ik heb het geluk dat mijn energie via mijn firma (is een stichting) loopt. Ik heb zakelijke stroom en zakelijk gas. (en ook zakelijk water)
Voor het kleinbedrijf zijn er andere tarieven en belastingen dan voor privé personen.
Ieder jaar krijg ik als privépersoon allemaal berichten over hoe ik elders goedkoper uit ben (honderden euro's).
Geen aanbieder is tot nu toe aangekomen met een aanbod dat lager was dan wat ik nu betaal.

Je ziet, de last wordt niet bij het kleinbedrijf gelegd (economie weet jewel?) maar bij de burger (Jan met de Pet).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Pizzaman »

Ik heb zelf een klein bedrijf dus ik weet er alles van.
Tot dusver de goedkoopste (kale tarieven, belastingen en heffingen verschillen per woonplaats/situatie):

Stroom (normaal) per kWh € 0,21136
Stroom (dal) per kWh € 0,19769
Gas per m³ € 0,61010

Kunnen jullie goedkoper? :thinking:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Mahalingam »

En daar is er weer eentje. Een gemene (en grote) brand vanwege electrische accu's.
Zeer grote brand Nunspeet: 300 mensen geëvacueerd
Bij een grote brand in een opslag met elektrische fietsen in Nunspeet zijn woensdagavond giftige stoffen vrijgekomen. Hoewel de brand al begin van de avond onder controle was, is later alsnog besloten twee straten met 120 woningen deels te ontruimen vanwege de enorme rookontwikkeling. De ongeveer driehonderd bewoners is gevraagd naar familie te gaan en ook is een sporthal geopend waar het Rode Kruis klaarstond voor opvang.

De brand woedde aan de Hullerweg in een opslag van Stella Fietsen, waar 3000 fietsen met accu stonden en ook 6000 accu's lagen. Metingen toonden schadelijke stoffen aan, maar er wordt nog onderzocht welke precies.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2290020 ... eevacueerd
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:Ik heb zelf een klein bedrijf dus ik weet er alles van.
Tot dusver de goedkoopste (kale tarieven, belastingen en heffingen verschillen per woonplaats/situatie):

Stroom (normaal) per kWh € 0,21136
Stroom (dal) per kWh € 0,19769
Gas per m³ € 0,61010

Kunnen jullie goedkoper? :thinking:
Ja! Illegaal aftappen. Doen!

Want illegaal is - zoals we weten - niet meer strafbaar voor de wet in Nederland, sinds we zwermen moslim parasieten fêteren op democratie en andersdenkende mensen. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
Pizzaman schreef:Ik heb zelf een klein bedrijf dus ik weet er alles van.
Tot dusver de goedkoopste (kale tarieven, belastingen en heffingen verschillen per woonplaats/situatie):

Stroom (normaal) per kWh € 0,21136
Stroom (dal) per kWh € 0,19769
Gas per m³ € 0,61010

Kunnen jullie goedkoper? :thinking:
Ja! Illegaal aftappen. Doen!

Want illegaal is - zoals we weten - niet meer strafbaar voor de wet in Nederland, sinds we zwermen moslim parasieten fêteren op democratie en andersdenkende mensen. :cool:
Dat is een goede tip Hans, en inderdaad nog veel goedkoper.
Maar ik vrees dat ik het verkeerde kleurtje en de verkeerde religie heb.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Ariel »

Het is belangrijk om te weten wie de klimaat woordvoerders in de 2e Kamer zijn.

Onze klimaat woordvoerder hebben de volgende opleiding;
  • CU Kunstgeschiedenis
    CDA Int. betrekkingen
    D66 Bestuurskunde
    PvdA Verpleegzorg
    VVD Cultuur & organisatie
    SP Archeologie
    GL Politicologie
    SGP Civiele Techniek
    PvdD Communicatie
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Ali Yas »

Nul natuurkundigen. Juist.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Wilfred
Berichten: 86
Lid geworden op: ma okt 10, 2016 10:05 am

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Wilfred »

Nul natuurkundigen. Juist.
Onnodig. Een warmwaterpomp verricht arbeid en is dus per definitie anti-kapitalistisch. Er is dus geen toesing door deskundigen nodig.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Politici zijn gevaarlijker dan gedacht.

Dat kan ook haast niet anders. Want politiek is smerig.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:Nul natuurkundigen. Juist.
De enige met hersens daar is de SGP-er. Wie had het kunnen dromen. :thinking:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
Ali Yas schreef:Nul natuurkundigen. Juist.
De enige met hersens daar is de SGP-er. Wie had het kunnen dromen. :thinking:
Zelfs 1,7 miljard moslims hebben hersens.

Maar daar heb je niks aan als die op slot zitten. Ra ra ra wie daar achter zit. Nou ik weet dat wel. Dat is natuurlijk Allah. Die schijnt al sinds vele jaren een hekel te hebben aan moslims met verstand. Daarom behoren in deze tijd van wetenschap en vooruitgang 1,7 miljard mensen tot de mislukte mensensoort moslims. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:....
Zelfs 1,7 miljard moslims hebben hersens.
Geityen hebben ook hersens, in tegenstelling tot moslims hebben geiten enig nut.
Hoewel ze ook gewoon de boel kaal vreten, dat komt dan weer overeen.

En idd moslims zijn gewoon mislukt. Wie zich bekeert mislukt zichzelf, nog meer lol.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef: En idd moslims zijn gewoon mislukt. Wie zich bekeert mislukt zichzelf, nog meer lol.
Daar kunnen de IS-bedevaartgangers over meepraten.

Ze hebben de staart van Allah moeten lenen om daarmee tussen hun benen terug te keren naar het paradijs voor moslim parasieten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
Pizzaman schreef: En idd moslims zijn gewoon mislukt. Wie zich bekeert mislukt zichzelf, nog meer lol.
Daar kunnen de IS-bedevaartgangers over meepraten.

Ze hebben de staart van Allah moeten lenen om daarmee tussen hun benen terug te keren naar het paradijs voor moslim parasieten.
Ik vind dat we ze die staart maar in hun reet moeten drukken, maar ja.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door King George »

Groen Links en milieu, klimaatneutraliteit, CO2-compensatie... Wie maken er de meeste vliegkilometers? De Groen Linksers. En deze hypocrieten menen anderen tot klimaatzondaren te kunnen brandmerken.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Groen Links en milieu, klimaatneutraliteit, CO2-compensatie... Wie maken er de meeste vliegkilometers? De Groen Linksers. En deze hypocrieten menen anderen tot klimaatzondaren te kunnen brandmerken.
Vooral GroenLinks is net zoals de VVD een verschrikking voor mensen die niet van liegen en bedriegen houden. Daarentegen is die partij een opleving in het bastion van de grootste hypocrisie verzameling van achterbakse arrogante mensen die zo graag de exclusieve Gutmensch willen vertegenwoordigen.

Neem nu bijvoorbeeld de nieuwe burgemeester van Amsterdam, de zichzelf altijd graag horende pratende Femke Halsema. Verkondigde eerder nooit meer de politiek in te willen gaan, maar kon het staan in het middelpunt van de belangstelling niet achter zich laten.

Twee van de duizend en een voorbeelden

1. Zij haalde haar kinderen van een 'zwarte' school. Want onderscheid en zelfbewuste keuzes maken in je leven als linkse doordouwer van het eigen gelijk, daar gaat het om bij GroenLinksers. En dan te bedenken dat GroenLinks bij monde van chef in de linkse gaarkeuken van het gelijk Jesse Klaver tijdens zijn zo succesvol verlopen verkiezingscampagne als enige enge Gutmensch onder politici, propaganda maakte om méér vluchtelingen toe te laten in ons al overvolle Nederland.
2. Femke Halsema reed lange tijd en zelfbewust in een oude Mercedes diesel. Vanuit haar arrogantie oordeelde zij dat de uitzondering de regel bevestigt in het door GroenLinks gedomineerde klimaatdossier. Fout mevrouw Halsema! De uitzondering die GroenLinks altijd maakt voor zijn opgeklopte linkse ideeën die zelden of nooit aan de werkelijkheid zijn of worden getoetst, bevestigen niet de regel, maar doorbreken juist de regel. Daar ligt immers de kracht van de grootste oplichterspartij van Nederland.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door xplosive »

Martin Bosma heeft gelijk. Het beste voor het klimaat is als iedereen vegetariër wordt. En verreweg veel beter dan dat nog : veganist. Maar hypocriete GroenLinksers waren meestal vleeseters, zoals Femke Halsema. Reden waarom de Partij voor de Dieren werd opgericht die als eerste politieke partij ooit in Nederland de wereldwijde kaalslag door veeteelt aan de kaak stelde (en buiten dat ook de behandeling van de dieren daarin : denk bijvoorbeeld aan de halalslacht waar de Partij voor de Dieren zich tegen verzet).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Ali Yas »

Het 'gasverbod' slaat inderdaad nergens op. De vraag die dit oproept is: wie wordt hier beter van? Maar een parlementaire enquête met dit onderwerp kunnen we wel vergeten. Volgende keer beter kiezen, jongens.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tijd om milieufreak te worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Martin Bosma heeft gelijk. Het beste voor het klimaat is als iedereen vegetariër wordt. En verreweg veel beter dan dat nog : veganist. Maar hypocriete GroenLinksers waren meestal vleeseters, zoals Femke Halsema. Reden waarom de Partij voor de Dieren werd opgericht die als eerste politieke partij ooit in Nederland de wereldwijde kaalslag door veeteelt aan de kaak stelde (en buiten dat ook de behandeling van de dieren daarin : denk bijvoorbeeld aan de halalslacht waar de Partij voor de Dieren zich tegen verzet).
Alles heeft toch logischerwijze te maken met het feit dat de mens maar door neukt alsof er geen nadenken meer aan te pas komt.

Dat begon bij de joden, waarna het stokje werd gekopieerd door de rooms-katholieke kerk waar wijlen onze lieve vriend Hans Jansen zo'n liefhebber van was. En nu probeert de achterlijkheid van Islam te triomferen door met meer moslim voortbrengselen te parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving vanuit de mislukte mensensoort moslims.

Wat gebeurt er als Islam het voor het zeggen krijgt vanuit hun islamitische overbevolkingsovermacht? Moslims zijn zelf tot niks in staat. De niet-moslim wetenschapsgerichte gemeenschap zal gedwongen werk moeten verrichten voor de door het Westen geaccepteerde krankjorem godsdienstwaanzin die afkomstig is van de meest vieze gore perverse historische pedofiele psychopaat profeet Mohammed, sadist en Arabische oorlogscrimineel die op eigen initiatief een woestijn oorlog begon om zijn geestelijk gestoorde gelijk te bewerkstelligen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie