De verrotte linkse media

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

De verrotte linkse media

Bericht door silkyboxershortXL »

tv-media en politiek correcte propaganda

Dit lijkt mij belangrijk bij tal van zaken omtrent islam, PVV Wilders, om de juiste insteek te vinden bij discussies. Wegredeneren van vooroordelen is vaak waar een discussie blijft steken.
Inmiddels is Hitler Duitsland propaganda machine wel duidelijk. Maar de diepte van de hedendaagse wijze vrije
meningsvorming te beïnvloeden gaat wel verder. Op universitair niveau zijn er vele bezig. Dus graag trucs, waar oplettend te zijn, zouden dit onderwerp kunnen verdiepen.

Van een stukje mailwisseling over dit onderwerp;
>Het journaal van gisteren. Op het nos journaal beelden van de Duitse multicul samenleving de eerste beelden zijn gevluchte libanezen, dit zijn christenen die rond 1980 libanon zijn ontvlucht omdat hun land is overgenomen door de islam. Libanon was het meest Westerse land met hoogstaande universiteiten enz enz.culureel veruit (na Israel) het meest hoogstaand in het M-Oosten. Nu een ruinestaat Die Libanezen zijn in Duitsland volledig geassimileerd. Prima, daar kunnen er niet genoeg van het land in komen WELKOM wat mij betreft. Daarna een beeld
van zo´n ingepakte moslima, Ja, maar daar is van integratie geen sprake! Die wacht (onbewust van haar eigen koran) tot het Westen geassimileerd wordt Terwijl de nos tekst verhaald dat ze nodig zijn. Over de Allochtonen in het voetbalelftal wordt alleen gezegd dat ze onmisbaar zijn, twijfelachtig m.i. of ze nog moslim zijn. Je moet opletten om het te zien die propaganda.<
Kortom hoe doortrapt gaat men op tv te werk.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_(communicatie" onclick="window.open(this.href);return false;)
http://nos.nl/uitzending/17512-20100707 ... 0-uur.html" onclick="window.open(this.href);return false; vanaf 4.30 tot ±5.30
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Ariel »

silkyboxershortXL schreef:
Van een stukje mailwisseling over dit onderwerp;
>Het journaal van gisteren. Op het nos journaal beelden van de Duitse multicul samenleving de eerste beelden zijn gevluchte libanezen, dit zijn christenen die rond 1980 libanon zijn ontvlucht omdat hun land is overgenomen door de islam. Libanon was het meest Westerse land met hoogstaande universiteiten enz enz.culureel veruit (na Israel) het meest hoogstaand in het M-Oosten. Nu een ruinestaat Die Libanezen zijn in Duitsland volledig geassimileerd. Prima, daar kunnen er niet genoeg van het land in komen WELKOM wat mij betreft. Daarna een beeld
van zo´n ingepakte moslima, Ja, maar daar is van integratie geen sprake! Die wacht (onbewust van haar eigen koran) tot het Westen geassimileerd wordt Terwijl de nos tekst verhaald dat ze nodig zijn. Over de Allochtonen in het voetbalelftal wordt alleen gezegd dat ze onmisbaar zijn, twijfelachtig m.i. of ze nog moslim zijn. Je moet opletten om het te zien die propaganda.<
Kortom hoe doortrapt gaat men op tv te werk.
Leuk dat het jou ook opgevallen is. Ook ik ergerde me aan dit staaltje van politiek correctheid.
Na het verlies van de Duitsers kon ik het niet nalaten om tegen mijn man te zeggen...."Misschien had Duitsland toch wat meer inboorlingen op moeten stellen...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door mercator »

Niet alleen in de berichtgeving, ook in allerlei amusements-en soaptoestanden wordt de multiculturele heilsboodschap je door de strot geramd.
Hier in België hebben we een hilarische soap, "Thuis" heet dat.Zowat alle personages erin steken elkaar de loef af in overspel, woedeaanvallen, drankzucht, stelen en bedriegen dat het een lieve lust is, plegen vluchtmisdrijf...behalve....de hardwerkende Mo, een perfect geïntegreerde hardwerkende moslim, dat is gewoon een heilige. Scene: in het loodgietersbedrijf waar Mo werkt zetten zijn Vlaamse collega's het tijdens de werkuren op een zuipen. Mo roept hen tot de orde "kom jongens, de klant wacht, op die manier bestelen we onze baas!" De Vlamingen lachen Mo in zijn gezicht uit en bieden hem lallend drank aan. Mo weigert en zegt sereen "Ik drink niet. Ik ben moslim".
En zo gaat dat maar door, Mo komt naar het werk en ziet er wat slapjes uit, zijn collega's vragen waarom hij geen doktersbriefje haalt en Mo zegt "dat het Vastenmaand(ramadan) is maar dat de plicht roept, Mo zijn enige dochter slaat het slechte pad in, een heel vrome neef van Mo komt uit Marokko en laat het domme gansje zien dat het Geloof toch een betere weg is etc.etc....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door silkyboxershortXL »

De verkiezingen gaf de impuls om een 'brandmail'. naar familie en kennissen te sturen.
Gevolg een flinke discussie met voor en tegenstanders. Nu zou ik propagandistisch zijn en de VPRO informatief
Een stukje mailwisseling:

"Je bent puur als propagandist aan de slag"
.
Antwoord; Nee, veel te zware beschuldiging. ik zie niet waarom ik het propagandistisch moet noemen.
Uitleg:.
Althans propagandist wordt in dit geval met negatieve gevoelswaarde bedoeld, dus zoals in Hitler Duitsland, indoctrinatie enz.. Dit komt vooral voor in dictaturen zonder vrije meningsuiting. Zoals Nederland aan het worden is. (D.m.v. "politiek correctionisme") Het komt overeen met reclame, verhullende en onware argumenten die worden gebezigd om een bepaald doel te bereiken.

De originele betekenis van het woord propaganda betekent niet meer dan een idee verspreiden. (niet negatief, het is neutraal)
Ik noem het dialogisch kennisoverdracht, namelijk ik leg een argument neer en laat iedereen daar zelf over beslissen.
Netjes toch? Het woord propaganda is te zwaar in z´n gevoelswaarde geworden want de negatieve bedoeling is die we nu kennen zoals gebezigd in de diverse dictaturen. Een beter woord is bv kennisoverdracht (niet monopolistisch en niet manipulerend) Dialogische kennisoverdracht dus. Dat het een angstwekkend gegeven betreft betekent niet dat ik aan bangmakerij doe.

De VPRO gaat al een aantal stappen verder met z´n propaganda (met negatieve waarde) want:
*Stijlverandering om de aantrekkingskracht te vergroten
*Misleiding door te appelleren aan het bord voor zijn kop zodat men meteen met iets slechts wordt geassocieerd.
*Monopolistische door gebruik te maken van een machtsstructuur.
*de associatie maken dat mensen dom zijn als ze op Wilders stemmen.
*Op aanvraag wordt de poster toegezonden
En dit zijn nog maar enkele delen van de toegepaste techniek om te propageren.(En dat in zo´n schijnbaar eenvoudige zgn frivole poster.) Vergis je niet er wordt op universitair niveau nagedacht over zo iets daar kijk je niet zomaar doorheen.)
Zoals ik al eerder opmerkte is dit een gevaarlijk iets Dezelfde stemmingmakerij heeft al eerder geleid tot de dood van Proff. P.Fortuyn
Dat de VPRO zich hiervoor leent is des te ernstiger omdat het een publiek verantwoordelijke positie heeft.
Zoals eerder gezegd bedrijft de VPRO dus propaganda waar haar taak is te informeren om te zorgen voor een vrije meningsvorming. Schiet dus zijn eigen doelstelling voorbij. Feitelijk zou de VPRO mijn brandmail in een programmavorm moeten zetten teneinde een publieke discussie aan te zwengelen. Dus wat is islam, de ultieme consequentie, hoe we er mee om kunnen gaan enz. Ziedaar één reden om met mijn brandmail te komen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Manon »

mercator schreef:Niet alleen in de berichtgeving, ook in allerlei amusements-en soaptoestanden wordt de multiculturele heilsboodschap je door de strot geramd.
Hier in België hebben we een hilarische soap, "Thuis" heet dat.Zowat alle personages erin steken elkaar de loef af in overspel, woedeaanvallen, drankzucht, stelen en bedriegen dat het een lieve lust is, plegen vluchtmisdrijf...behalve....de hardwerkende Mo, een perfect geïntegreerde hardwerkende moslim, dat is gewoon een heilige. Scene: in het loodgietersbedrijf waar Mo werkt zetten zijn Vlaamse collega's het tijdens de werkuren op een zuipen. Mo roept hen tot de orde "kom jongens, de klant wacht, op die manier bestelen we onze baas!" De Vlamingen lachen Mo in zijn gezicht uit en bieden hem lallend drank aan. Mo weigert en zegt sereen "Ik drink niet. Ik ben moslim".
En zo gaat dat maar door, Mo komt naar het werk en ziet er wat slapjes uit, zijn collega's vragen waarom hij geen doktersbriefje haalt en Mo zegt "dat het Vastenmaand(ramadan) is maar dat de plicht roept, Mo zijn enige dochter slaat het slechte pad in, een heel vrome neef van Mo komt uit Marokko en laat het domme gansje zien dat het Geloof toch een betere weg is etc.etc....
de reden waarom ik al jaren niet meer kijk.
Niks nieuws onder de zon: is - zoals alles - rechtstreeks geimporteerd uit de VS.
Daar is het ondertussen terug wat afgezwakt. De politiefeuilletonnekes waren niet spannend meer natuurlijk (zie ook de Engelse detectives): verdachten: een witte, een bruine, een zwarte : OPLOSSING: guess what? de witte is natuurlijk de schuldige! Soms is ook de zwarte schuldig, maar die komt dan gewoonlijk nog net op tijd tot inkeer en dan zitten ze met een probleem.... dus gaat die altijd per ongeluk deaud (na inkeer, terwijl hij de pliesie ter hulp schiet of iets dergelijks).

Maar nu komt er al eens een echte bruine crimineel te voorschijn. Ik verschiet me telkens een bult.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Manon »

Mo komt naar het werk en ziet er wat slapjes uit, zijn collega's vragen waarom hij geen doktersbriefje haalt en Mo zegt "dat het Vastenmaand(ramadan) is maar dat de plicht roept
Deze week net nog met iemand gesproken over het Ramadan probleem tijdens de werkuren.

Heelder ploegen vorkliftchauffeurs moeten telkens worden heringedeeld omdat moslims ONMOGELIJK VEILIG KUNNEN RIJDEN tijdens die vastenmaand! Wie moet de extra belasting die daaruit volgt opvangen? de stoute rassiestische discriminerende autochtone belg natuurlijk, de zuiplap en lallende onnozelaar!

Wie mag slechts gedurende drie weken op verlof in hoogzomer? de stoute rassiestische discriminerende autochtone belg natuurlijk, de zuiplap en lallende onnozelaar!
Wie mag gedurende vier of vijf weken weg? de brave allahtone marokkoganger die met zijn drie weken niet toekomt. Krijgt hij geen vier of vijf weken maar slechts drie dan is hij drie weken op verlof en een of twee weken "ziek" (ziekvallen in Marokko). resultaat ook daarin zal de autochtone rassiest zich maar tolerant en soepel opstellen zeker?

De ploegen hebben een eigen kantine waar ze hun maaltijden kunnen klaarmaken (microgolf) en opeten.

Voordien ging alles goed: ieder ruimde zijn eigen rommel op en liet de plaats netjes achter voor zijn collega. Ook allahtone werknemers lieten het netjes achter. tot de meeste trouwden......... ruimen niks meer op (= vrouwenwerk!) Al ooit geweten? Ze zijn nog aan het zoeken hoe ze dat probleem kunnen oplossen. Ik stel voor dat ze ieder om beurten (de allahtonen dan wel) hun vrouw meebrengen en heel de dag in de kantine opsluiten om hun rommel op te kuisen. Ingepakt en wel, who cares op den duur nog?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Links666 »

silkyboxershortXL schreef:*Op aanvraag wordt de poster toegezonden
En had je ze nog ergens anders op betrapt, behalve het gratis toezenden?

Jammer hoor, de programma's van de VPRO spreken me erg aan, maar ze moeten zich niet met politiek gaan bemoeien. In 2004 zond VPRO's Zomergasten Hirsi Ali's "Submission" uit, wat moedig was. Sindsdien heb ik de VPRO niet meer op Islamkritiek o.i.d. betrapt, jullie wel?
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door silkyboxershortXL »

Links666 schreef:
silkyboxershortXL schreef:*Op aanvraag wordt de poster toegezonden
En had je ze nog ergens anders op betrapt, behalve het gratis toezenden?
Is het niet genoeg dan? Ik zeg niets over andere programma´s Zelfs het ontbreken van "islam-kritische" programma´s komt pas in me op naar aanleiding van je vraag. Misschien kan ik de VPRO dan beter zien als de 'zwijgende meerderheid' die toestemt. Je kunt toch niet zeggen dat er niets aan de hand is na zo´n stemuitslag. Nu je het zegt, ze zouden er bovenop moeten zitten. Want het vrijzinnige is bedreigt.
Een met subsidiestroom afgedwongen dhimmi status? Bij mij is Nederland 1,2,3 al niet meer vaak te zien. Al vaker heb ik gemerkt dat kritiek op de VPRO niet
goed valt. Lievelingetje van "intellectueel" links. Gedurfd progressief zijn. Maar de tijd van Phil Bloom is echt wel voorbij. Ook de ikon timmert niet aan de weg. En dan blijft er eigenlijk maar weinig over? VPRO moet zijn verantwoording nemen.
Een avondvullend programma met bv Robert Spencer zal wel wat commotie teweegbrengen zoals je dat zo graag ziet van de VPRO.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Niet alleen in de berichtgeving, ook in allerlei amusements-en soaptoestanden wordt de multiculturele heilsboodschap je door de strot geramd.
Hier in België hebben we een hilarische soap, "Thuis" heet dat.Zowat alle personages erin steken elkaar de loef af in overspel, woedeaanvallen, drankzucht, stelen en bedriegen dat het een lieve lust is, plegen vluchtmisdrijf...behalve....de hardwerkende Mo, een perfect geïntegreerde hardwerkende moslim, dat is gewoon een heilige. Scene: in het loodgietersbedrijf waar Mo werkt zetten zijn Vlaamse collega's het tijdens de werkuren op een zuipen. Mo roept hen tot de orde "kom jongens, de klant wacht, op die manier bestelen we onze baas!" De Vlamingen lachen Mo in zijn gezicht uit en bieden hem lallend drank aan. Mo weigert en zegt sereen "Ik drink niet. Ik ben moslim".
En zo gaat dat maar door, Mo komt naar het werk en ziet er wat slapjes uit, zijn collega's vragen waarom hij geen doktersbriefje haalt en Mo zegt "dat het Vastenmaand(ramadan) is maar dat de plicht roept, Mo zijn enige dochter slaat het slechte pad in, een heel vrome neef van Mo komt uit Marokko en laat het domme gansje zien dat het Geloof toch een betere weg is etc.etc....

Om van te kotsen... verder geen woorden voor.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Dhana »

silkyboxershortXL schreef: Maar de tijd van Phil Bloom is echt wel voorbij. Ook de ikon timmert niet aan de weg. En dan blijft er eigenlijk maar weinig over? VPRO moet zijn verantwoording nemen.
Een avondvullend programma met bv Robert Spencer zal wel wat commotie teweegbrengen zoals je dat zo graag ziet van de VPRO.
Net moslims bij de VPRO. Blijven totaal stil staan in de tijd en proberen zelfs de tijd terug te draaien.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Om van te kotsen... .
Dat doet Mo NOOIT want hij drinkt geen sloten bier zoals de Ongelovigen :D ...

In Nederland hebben(of hadden) jullie ook zo iets, Sjoef Sjoef.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Manon »

Mo komt naar het werk en ziet er wat slapjes uit, zijn collega's vragen waarom hij geen doktersbriefje haalt en Mo zegt "dat het Vastenmaand(ramadan) is maar dat de plicht roept,

dit is niet het correcte antwoord. Het correcte antwoord is dat indien hij zèlf weigert om correct te eten, dit geen ziekte is, maar eigen verantwoordelijkheid. Als Mo zijn job dan niet meer kan uitoefenen dan moet hij VERLOF nemen, geen ziektebriefje gaan halen en evenmin half geschikt op de baas zijn kosten komen werken.

Mo zijn enige dochter slaat het slechte pad in, een heel vrome neef van Mo komt uit Marokko en laat het domme gansje zien dat het Geloof toch een betere weg is etc.etc....
Ik heb het niet gezien, dus wat was dat "slechte pad" Mercator? Was ze zich aan het integreren? En is ze dan moeten trouwen met de vrome neef?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door mercator »

circe schreef: Ik heb het niet gezien, dus wat was dat "slechte pad" Mercator? Was ze zich aan het integreren? En is ze dan moeten trouwen met de vrome neef?
Ze begon idd uit te gaan met Vlaamse jongens en meisjes, naar discotheken waar zelfs DRUGS werden gebruikt(iets waar moslims zich niet mee bezig houden :roll: ), kortom er werd gevreesd voor haar eerbaarheid. Na een paar gesprekjes met de neef van Mo besloot ze om af te zien van die liederlijke levenswijze.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Manon »

In feite is het een regelrechte schande dat ze zulke dingen maken. Hadden ze dat kind dan tenminste geprezen omdat het zich integreert dan kon je er nog iets van maken. Spijtig dat "Mo" geen zoontje had, die had wèl naar de disco gemogen en daar vlaamse meisjes mogen molesteren. Die "hoeren" hebben niks liever.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door mercator »

circe schreef: Spijtig dat "Mo" geen zoontje had, die had wèl naar de disco gemogen en daar vlaamse meisjes mogen molesteren.
Ja, maar die scenario's worden speciaal zo geschreven dat de niet-Europese allochtonen er op de best mogelijke manier uitkomen. Polen, Russen, BUlgaren...dat is een ander verhaal, dat zijn allemaal ritselaars en criminelen. Uiteraard staan zwarten aan de top van de morele hiërarchie, dat spreekt in de multiculturele logica helemaal vanzelf!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Manon »

hewel natuurlijk. Indien Mohammed junior dus braafkes naar een discotheek gaat waar hij GEEN (géén) drugs gebruikt en géén pintjes drinkt maar Mekka Cola, dan zijn het die vlaamse sletten die dienen brave jongen helemaal het hoofd op hol brengen natuurlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door mercator »

circe schreef:h dan zijn het die vlaamse sletten die dienen brave jongen helemaal het hoofd op hol brengen natuurlijk.
Wel dat gebeurde met Mo zelf al . Je wil niet weten aan hoeveel verleidingspogingen van Vlaamse dames hij in die serie al heeft moeten weerstaan, net omdat hij zo fatsoenlijk is. Terwijl die relaties in real life meestal op catastrofes uitdraaien liegt de staatsteevee keihard door, en stelt een huwelijk met een moslimman voor als het beste wat de Vlaamse dame kan overkomen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door Mahalingam »

In de USA is het al geruime tijd gebruikelijk dat ieder scheldwoord of krachtterm op de TV wordt weggepiept. Als je dan iemand in beeld hebt die staat te schelden de krijg je dit te horen:
"jij met je rotte <bliep> zou eigenlijk met je < bliep> op de <bliep> moeten gaan zitten. En als je je <bliep> niet bij je houdt dan <bliep> ."
Dergelijke politieke correctheid belemmert de communicatie.

Nu wil Theo Bor, directeur van de Bond tegen Vloeken net zo iets bij ons. "Alles wegpiepen en anders een flinke boete."
Maar in de USA heeft een gerechtshof besloten dat de wet zo vaag is gesteld dat de regels indruisen tegen de vrijheid van meningsuiting. Er moet in ieder geval minder gepiept worden, dat is wel duidelijk.
En er is onderzoek geweest volgens de anti-vloek-bond: "...dat 74% van de Nederlanders grove taal op tv wil terugdringen. Ruim de helft (53%) vindt het wegpiepen van vloeken en andere grove woorden een goed middel om dit te bereiken.".
Als dit wet wordt en er komen boetes dan zal er nooit meer life uitgezonden gaan worden. En indien toch dan zal het met vertraging van een paar minuten zijn zodat de bliep-man tijd heeft om zijn werk te doen.
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws ... -de-vs.xml
Moeten we 'fuck' en 'kut' wegpiepen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: tv-media en politiek correcte propaganda

Bericht door H.Numan »

Theo Bor is een fundie gristen in de meest slechte betekenis van het woord.
Praat eens met hem, onder het genot van een slap kopje thee.
Je zal heel snel ontdekken dat de man niet alleen vloeken graag wilt verbieden, maar vrijwel hetzelfde als de meest fundie hakkenbars.
Het zal dus echt niet bij het verbieden van vloeken en voor het zingen de kerk uitgaan blijven. :smile:

Waarom komt hij net nu met dit belachelijke idee? Eerstens omdat mannekes zoals Bor tenminste 50 tot 150 jaar achter lopen. Je kunt er zeker van zijn dat de TV voor hem iets nieuws en dus zedeloosch is. Van het Internet heeft hij waarschijnlijk nog nooit gehoord. Tweedens omdat he toeval (=god ?)soms de mooiste plannetjes lelijk in de war gooit...

Neem nou die klimaat malloten. Het is sowieso al niet zo slim om midden in de winter een congres over opwarming te organiseren in een Scandinavisch land. En toen was het toevallig de koudste winter in generaties... :drool:

Beetje cynisch: al deze querulanten zijn faliekant tegen abortus maar voor de doodstraf...
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Hoe politiek-correcte media relevante informatie verzwijgen

Bericht door Vrijdenker »

De eerste reportage meldt relevante informatie, maar de daarop volgende nieuwsberichten verzwijgen die informatie.



Via: http://weaselzippers.us/2011/05/10/upda ... ahu-akbar/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Re: Hoe politiek-correcte media relevante informatie verzwijgen

Bericht door Vrijdenker »

Daniel Greenfield op zijn interessante weblog:
No one shouts Allahu Akbar when trying to get into a bathroom, but they do shout it when they think have a shot of getting into a cockpit. An invocation of omnipotence and a battle cry. "Know your place infidels, Allah is on our side."
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hoe politiek-correcte media relevante informatie verzwijgen

Bericht door Schepsel »

Ik kon niet het gehele filmpje bekijken, zag enkel een presentator met een microfoon. Als het enkel gaat om een mafkees die ''Allahu Hakbar'' roept, vind ik het eigenlijk logisch dat niemand daar aandacht aan besteedt. Zo was er laatst nog een rare man die mij aansprak, onberispelijk gekleed, die een heel verhaal afstak dat ik niet kon verstaan en uiteindelijk een duim opstak: Je hebt altijd wel vreemde figuren waar je de sterren van snapt of die rare onzin verkondigen. iig de kranten zullen deze man ook zo interpreteren.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hoe politiek-correcte media relevante informatie verzwijgen

Bericht door Dhana »

Vrijdenker schreef:
No one shouts Allahu Akbar when trying to get into a bathroom, but they do shout it when they think have a shot of getting into a cockpit.

Dat was een leuke geweest voor Ibn nog wat als commentaar op zijn badkamerslachtofferstatestiekje.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hoe politiek-correcte media relevante informatie verzwijgen

Bericht door Mahalingam »

Michelle Malkin heeft het hele verhaal uitgeplozen. Het is een gevalletje 'Sudden Jihad Syndrome'.
What Happened on AA Flight 1561
The clammy, sweaty lone male passenger exhibited classic symptoms of what Middle East scholar and author Daniel Pipes has dubbed “Sudden Jihad Syndrome” — a seemingly random outbreak of threatening behavior or violence by a hysterical Muslim adherent who had not previously exhibited signs of Islamic radicalization. It took at least four men to tackle and restrain Rageh Ahmed Mohammed al-Murisi. “There was no question in everybody’s mind that he was going to do something,” passenger Angelina Marty told the San Francisco Chronicle.
http://michellemalkin.com/2011/05/13/78346/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hoe politiek-correcte media relevante informatie verzwijgen

Bericht door Mahalingam »

In Boedapest is de "Bevordering van Migrant Integratie via de media en interculturele dialoog" geweest.
De sprekers (veel sociologen, socialen en ander geitewol volk) willen meer immigratie want dat is goed. De volksverhuizing is geen probleem want er is geen volksverhuizing volgens onderzoek. enz.
En hoe komt men aan dat idee van schadelijkheid van immigratie? Dat maakt de pers de burgers wijs. Foei. Dat moet veranderen. De media hebben in deze een opvoedende taak. Anders komt er nog meer populisme en rechts denken op onder de inboorlingen.
Journalisten zijn medeplichtig aan de opmars van extreemrechtse, anti-immigratie partijen, die in heel Europa aan populariteit winnen. Door vooral te wijzen op de destabiliserende effecten van migranten op de arbeidsmarkten zouden de media één van de oorzaken zijn van de toenemende xenofobie. [...]
"De Europese publieke opinie wordt opgedrongen dat er een migratie golf dreigt. Zowel politici en journalisten moeten hun fouten erkennen," aldus de Tsjechische socioloog Ivan Gabal.
Een migratie golf dreigt niet te komen? Wat we tot nu toe meegemaakt hebben is geen golf?
En hoe is dit alles de schuld van het Kapitaal?
Een van de oorzaken zou volgens de sprekers de toenemende commercialisering van de grote mediabedrijven zijn. De behoefte om winst te maken zou een verlaging van de kwaliteit van de berichtgeving over de migratieproblematiek betekenen.
http://www.nujij.nl/media-schuldig-aan- ... 4244.lynkx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie