Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Hoe vriendelijk en politiek correct zijn linkse vakbondsbestuurders tegen vrouwen?
Dat ligt aan de politieke overtuiging van de betreffende vrouw.

Afbeelding
Smink is vakbondbestuurder FNV Procesindustrie.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Mahalingam schreef:
vr okt 21, 2022 11:17 pm
Onder druk van de Groenen: tamponautomaat in herentoilet gemeentehuis
Gaga-beslissing in Stuttgart
Spoiler! :

Tijdens de lessen Latijn op school hebben we niet veel te maken gehad met de late fase van Rome - de decadentie die zich daar verspreidde en vervolgens leidde tot de ineenstorting van het Romeinse rijk. Vandaag moet ik zeggen: het is waarschijnlijk een vergissing dat deze fase zo verwaarloosd wordt behandeld in de leerplannen. Omdat anders enkele parallellen in het oog zouden springen. En de rood-groene culturele revolutionairen konden niet gemakkelijk en met succes zulke vergelijkingen taboe maken, zoals Guido Westerwelle ooit deed.

Ik moest ook aan de term laat-Romeinse decadentie denken toen ik het volgende bericht las: "Gaga-installatie in het stadhuis van Stuttgart: Stuttgart hangt een tamponmachine in het herentoilet".

Nee, je hebt niet verkeerd gelezen. Dit bericht is echt. Het staat vandaag in de "Bild". En, althans volgens Google News, niet in enig ander Duits medium.

Bijzonder pikant: de waanzin werd gerealiseerd door een CDU-man van alle mensen. Hoe de eens zo conservatieve partij - die vandaag de dag zelfs ontkent dat ze ooit conservatief was, zich heeft laten uitgroeien tot de springjack van de rood-groene tijdgeest - is gewoonweg fenomenaal. Als de champagne-linkse cultuurstrijders schreeuwen, maken de christendemocraten mannen. Bovenal partijleider Friedrich Merz, die eerlijk de bijnaam "de daler" heeft verdiend en die politiek meer tijd verticaal dan rechtop doorbrengt.

In dit geval was het burgemeester Frank Nopper van de CDU, onder wiens auspiciën in het stadhuis van Stuttgart een machine werd geïnstalleerd die gratis tampons en maandverband uitdeelt - in het herentoilet, zoals Bild schrijft. En vraagt: "Een vergissing of heerst hier de man-vrouw-diverse waanzin?" De krant geeft meteen het antwoord: "De christendemocraat moest een wens van de gemeentehuismeerderheid (inclusief Groenen, Links) uitvoeren." , Nopper in de gemeenteraad stemde tegen installatie. Maar nadat Rood-Groen hem overruled had, had hij niet het lef om de zaak stil te leggen. In plaats daarvan boog hij voor waanzin - net zoals Merz voortdurend buigt.

Hoe ver moet het toegeven aan duidelijk absurde eisen van realiteitsbestendige ideologen gaan? Komen er binnenkort herenbeha's zodat vrouwen zich niet gediscrimineerd voelen? Ze lachen - maar in Berlijn zijn vrouwenurinoirs een serieus probleem omdat de ideologen het discriminerend vinden dat alleen mannen staand kunnen plassen (de Tagesspiegel schreef erover onder de kop: "Feministisch plassen: in Berlijn is er nu een urinoir voor vrouwen ") .

Er is in ieder geval nog enige weerstand bij de CDU tegen de politiek georganiseerde waanzin die simpelweg biologische feiten buiten werking wil stellen. Groepsleider Alexander Kotz zegt volgens de foto: "Volkomen absurd! Wat moet ik als man met tampons? En ik kan het ook niet voor mijn vrouw meebrengen.” Kotz is geenszins een “vijand van de vooruitgang” als het om gender gaat – hij woont samen met een man.

"De bizarre tampondispenser gaat terug op een initiatief van de Groenen", schrijft de krant: "Ze hadden gevraagd om de menstruatieproducten 'zonder mitsen en maren' in alle openbare toiletten beschikbaar te stellen. De motie ging door met de stemmen van de linker meerderheid in de raad.”

Je moet de redenering van de Groene fractievoorzitter Petra Rühle in je mond laten smelten: "Veel mensen met menstruatiebloedingen identificeren zich niet als vrouw. Het is vanzelfsprekend om hen tampons te geven op dezelfde manier als menstruerende vrouwen die zich identificeren als vrouw.”

Maar blijkbaar is er verwarring over de 'alternatieven', die steeds vaker staan ​​voor alternatieve feiten, bijvoorbeeld hier in de biologie. Want vóór de verklaring van haar fractievoorzitter had haar partijvriendin Christine Lehmann op de vraag aan "Bild" in een fout geloofd: "Ik zie geen zin in het aanbieden van mannentampons."

Woordvoerster Jana Steinbeck van het gemeentehuis legt de tamponmachines voor mannen als volgt uit aan de krant: Het Departement voor Individuele Gelijke Kansen stelt in een proefproject gratis menstruatieproducten ter beschikking. Steinbeck: "De producten zijn zowel in de dames- als in de herentoiletten verkrijgbaar, zodat ze ook door non-binaire of trans* personen gebruikt kunnen worden."

Het spijt me zo - maar ik heb gewoon niet de woorden om op deze waanzin te reageren op een manier die klaar is voor de pers en legaal schoon is. En ik durf het mijn vrienden in het buitenland niet te vertellen. Om te beginnen denken sommigen misschien dat ik ze sprookjes vertel. Aan de andere kant zou het resterende basisvertrouwen dat Duitsland nog steeds heeft dankzij het harde werk van generaties kunnen verdwijnen.

Bovendien word ik als journalist overstelpt met een verklaring - ik denk dat er meer vraag zou zijn naar psychologen, zo niet psychiaters.
https://reitschuster.de/post/auf-druck- ... rathauses/
Een beetje meer financiële crisis lost deze spilzucht rap op. :smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Schandalig dat dit soort "kennis" door de strotten van kinderen geduwd wordt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

VS Gerechtshof: Miss USA-verkiezing mag transvrouwen weigeren

De Miss United States of America schoonheidswedstrijd kan niet worden gedwongen om transgender vrouwen toe te laten tot de wedstrijd omdat dit haar vermogen om “de ideale visie van het Amerikaanse vrouw-zijn” uit te drukken zou belemmeren, oordeelde een Amerikaans hof van beroep op woensdag.

Het in San Francisco gevestigde 9th U.S. Circuit Court of Appeals verwierp in een 2-1 beslissing een rechtszaak van Anita Green, een transgenderactiviste, die beweert dat het beleid van Miss USA om alleen ‘natuurlijk geboren’ vrouwen toe te laten tot de wedstrijd een anti-discriminatiewet van Oregon schendt.

Green, afkomstig uit Oregon, spande vorig jaar voor de federale rechtbank in Portland een rechtszaak aan tegen Miss USA nadat haar kandidatuur voor deelname aan de verkiezing was afgewezen.

Schending recht vrije meningsuiting


Het 9e Circuit zei dat toepassing van de Oregon-wet, die discriminatie op grond van geslachtsidentiteit in openbare accommodaties verbiedt, op Miss USA een schending zou betekenen van het recht op vrije meningsuiting van de verkiezing onder de Amerikaanse grondwet. Het hof was het met Miss USA eens dat de verkiezing haar opvattingen over vrouwelijkheid uitdrukt door te bepalen wie er mag meedoen.

“Het is algemeen bekend dat schoonheidswedstrijden over het algemeen zijn ontworpen om de ‘ideale visie op het Amerikaanse vrouw-zijn’ uit te drukken”, schreef rechter Lawrence VanDyke, een aangestelde van de voormalige Republikeinse president Donald Trump.

VanDyke werd bijgestaan door rechter Carlos Bea, een aangestelde van de voormalige Republikeinse president George W. Bush.

De uitspraak bevestigde een beslissing uit 2021 van een federale rechter die de rechtszaak van Green afwees.

Miss USA en een advocaat van Green reageerden niet onmiddellijk op verzoeken om commentaar.

In een afwijkende mening zei rechter Susan Graber van het 9e Circuit dat het hof eerst had moeten beslissen of de wet van Oregon überhaupt van toepassing is op Miss USA voordat de grondwettelijke kwesties werden afgewogen. Graber werd benoemd in het 9e Circuit door voormalig president Bill Clinton, een Democraat.
https://tpo.nl/2022/11/02/vs-gerechtsho ... -weigeren/
Dus ook in de USA stemmen rechters volgens de richtlijnen van hun politieke partij.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Ouders wensen op school een gendervrije trap.

Afbeelding
Ouders starten petitie tegen regenboogtrap op middelbare school: ‘Geef ons de neutrale trap terug’

WINTERSWIJK - Wat draag je als school uit als je een trap beplakt met de regenboogkleuren? Volgens het Gerrit Komrij College (GKC) in Winterswijk dat iedereen geaccepteerd wordt. Maar een aantal ouders heeft een heel andere uitleg met als gevolg een petitie, boze mails en kinderen die weigeren de trap te gebruiken.

‘Geef ons de neutrale trap terug.’ Met die strekking startte een van de ouders haar petitie. ‘Er is geen keuze meer, ze moeten over de regenboogtrap. Dit voelt niet goed.’ De oproep trok binnen een dag ruim vierhonderd ondertekenaars, maar is nu niet meer in te vullen. ,,Is hij offline? Dat wist ik niet eens”, zegt rector Jeroen Sanders als hij vragen krijgt over de petitie.

Maar dat er een hoop onrust is over de trap, is zéker bij hem bekend. ,,Die onrust heeft bij heel veel mensen op onze school voor een onprettig gevoel gezorgd. Oók bij mij.”

De rector van het GKC heeft dan ook een bewogen week achter de rug. ,,De rust lijkt nu weer wat teruggekeerd. Maar dat de komst van een tweede regenboogtrap zoveel zou veroorzaken, was niet voorzien.”

Iedereen accepteren

,,Misschien hadden we op voorhand beter uit moeten leggen wat voor boodschap we met de regenboogtrap uitdragen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand hier tegen kan zijn. Voor ons staan de regenboogkleuren namelijk voor het accepteren van iedereen. Ongeacht afkomst, geloof, geslacht of seksuele oriëntatie. Dat is namelijk precies wat een openbare school als de onze behoort te doen.”

Het probleem zit hem voor de tegenstanders vooral in het aantal regenboogtrappen op de Winterswijkse school. Nu ook de trap in de centrale hal voorzien is van de regenboogkleuren, is er in hun ogen geen ‘neutrale’ trap meer waar hun kinderen gebruik van kunnen maken.

Voorheen had het GKC namelijk één regenboogtrap, geopend in juni dit jaar. ,,Dat was de trap in het trappenhuis”, zegt Sanders. ,,Omdat er de afgelopen periode signalen binnenkwamen dat leerlingen zich onveilig en onprettig voelden in de school, hebben we besloten ook de centrale trap tijdens de herfstvakantie van regenboogkleuren te voorzien.”

Kort na het openen van de eerste trap, had de school al door dat een aantal leerlingen de regenboogtrap bewust vermeed. Nu ook de centrale trap een regenboogtrap is geworden, kan dat niet meer: naar boven of beneden in de school moet áltijd over een regenboogtrap. Daarmee was voor een aantal ouders de maat vol.

Keuze is weg


‘Hoe mooi was het dat onze kinderen de keuze hadden om de trap te nemen waar ze zich goed bij voelden’, schrijft Haitske Heessen op Facebook. ‘Jullie kozen voor vrijheid van de keuze van het kind. Maar schijnbaar werd er te weinig gebruikgemaakt van de regenboogtrap, omdat sommige kinderen zich daar niet goed bij voelden. Hoe vreemd is het dan, om iets waar de kinderen zelf voor kiezen, van hen af te nemen. Er is geen keuze meer, ze moeten over de regenboogtrap.’

,,Het gaat ons vooral om de regenboog. Het symbool dus”, vertelt ze later aan de telefoon. ,,Voor ons is dat onderdeel van de Great Reset. Daar voelen wij ons niet prettig bij en hoort niet op een school. Had het GKC voor hartjes gekozen, dan was er geen probleem geweest.” De Great Reset staat bekend als een complottheorie.

Het schrijven van Heessen kon rekenen op bijval van andere criticasters.

Om te kijken hoe er op de school over de regenboogtrap gedacht werd, zijn er QR-codes verspreid. Daarmee werd gelinkt naar uitingen van de tegenstanders. Deze codes zijn inmiddels verwijderd. Wel heeft de school de bezorgde ouders uitgenodigd voor een gesprek.

Uitleg

Sanders: ,,We willen uiteraard in gesprek met deze mensen. Zoals we dat afgelopen week ook met onze leerlingen gedaan hebben. Daarbij hebben we vooral uitleg gegeven over de boodschap. Deze kleuren staan namelijk voor iedereen. Tegelijkertijd hebben we ook gekeken of we bijvoorbeeld woorden aan de trap toe moeten voegen zodat het signaal niet meer verkeerd uitgelegd kan worden.”
https://www.topics.nl/ouders-starten-pe ... brand/wbg/

...of we bijvoorbeeld woorden aan de trap toe moeten voegen zodat het signaal niet meer verkeerd uitgelegd kan worden.

Als die kleuren niet meer de juiste indoctrinatie overbrengen dan moet het maar met woorden aan die leerlingen duidelijk gemaakt worden.
Misschien een goed idee om de dag op school te beginnen met het gezamelijk reciteren van de gendergeloofsleer?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Nog meer regenboog ellende. :smile7: Dit zijn leuke berichten voor de mens.
GL en moslimraadslid uit elkaar om regenboogpad

GL in het Brabantse Oosterhout is er op een harde manier achter gekomen dat het uitdragen van inclusiviteit en religieuze overtuigingen moeilijk samengaan. Een moslimraadslid dat weigerde voor een regenboogzebrapad te stemmen, wil niet verder met de partij. De partij zegt alles gedaan te hebben om raadslid Ümit Güler toch binnenboord te houden. „We dachten dat hij onze grondbeginselen onderschreef, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.”

Woordvoerder en raadslid Uhro van der Pluijm van GL in Oosterhout zegt dat er met de kernwaarden van zijn partij niet te schipperen valt. „Gelijkwaardigheid is een hele belangrijke. Dat wist hij en hij heeft zich ooit uit overtuiging bij ons aangesloten, dachten we. Dus toen hij aangaf niet voor het regenboogpad te stemmen, zijn er harde woorden gevallen en zijn we uit elkaar gegaan.”

Ümit Güler zelf kijkt daar heel anders tegen de kwestie aan. „Ik ben er als moslim uit geloofsovertuiging niet mee eens dat ik actief voor zoiets moet stemmen. Vrijheid, blijheid. Toen ik aangaf niet voor te stemmen, werd eerst met een royement gedreigd. Daarna moest ik mij maar ziek melden bij de stemming. Ze hadden geen zin in media-ophef.”

Van der Pluijm bevestigt dat. „Klopt, we hebben overwogen om hem te vragen zich ziek te melden, als politieke oplossing. Ik had dit toch allemaal niet verwacht. We hebben ook katholieken in de partij en eerder ook een Turk in de fractie. Die stemden gewoon mee bij zulke zaken.”

Ümit Güler zegt het helemaal gehad te hebben met de groen-progressieven. „Die partij inclusief? Ja, zolang je het met ze eens bent. Anders kun je gaan”, zegt hij verontwaardigd „Ik heb van tevoren aangegeven het niet met alles eens te zijn. Dat hoeft toch ook niet? Niemand is het echt overal mee eens binnen een partij. Maar ik heb veel voorkeurstemmen gekregen, dus ik ga nu alleen verder.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Docent vlucht voor studerende trans-stoottroepen

Waar is de tijd dat jonge mensen naar de universiteit trokken om iets te leren, om te studeren? Dat ze respect hadden voor degene die zijn vak, zijn kennis wou overdragen? Dat ze hun lectoren niet de les lazen, beledigden en ja, zelfs bedreigden?


Aan de Leipziger universiteit hebben studenten een docent wegens zgz. “transvijandigheid” van de campus verjaagd.

Het begon met een bericht in de univ-krant waarbij de vraag gesteld werd of de geplande bijeenkomst met de titel „Historisch-genetische Theorie der Geschlechterbeziehungen“ (historisch genetische theorie der geslachtsrelaties) eventueel “transvijandig” zou zijn. Met als gevolg – zo meldde de Frankfurter Allgemeine – dat ca. 30 studenten het filosofieseminarie bestormden, de privé docent toebrulden en bedreigden en in grote letters „Transfeindlichkeit tötet” (transvijandigheid doodt) op het bord schreven.

Vervolgens werd een verklaring voorgelezen dat “het niet de bedoeling was de filosoof in diskrediet te brengen of de deur te wijzen, maar dat ze zowel in het kader van deze cursus als ook mensenvijandigheid als discussiepunt niet dulden”. De docent ergerde zich over de geslachtspolitie en de beperking van onderwijsvrijheid. Na deze vruchtbare ondermijning van de lessen verlieten de meeste studerenden de aula.

Bovengenoemde ongelukkige Filosofie docent Javier Alvarez-Vazquez:

“Tot mijn spijt kan ik niet veel zeggen over dit thema. In mijn cursus gaat het immers niet om geslachtsstudies of dergelijke. Ik denk dat de reacties van de studerenden*op een treurig, ongelukkig misverstand berusten.”

*(… Neem nota van het woordgebruik: “studerenden” i.p.v. “studenten”… dit om alle mogelijke geslachten te omvatten en niemand voor het hoofd te stoten!)

Sindsdien biedt hij zijn cursus slechts nog via het internet aan.

De ‘studerende’ trans-stoottroepen gaven als reden voor hun actie dat dhr. Alvarez-Vazquez “transvijandig articuleert” in zijn cursusbeschrijving. Bovendien is er nog de literatuurlijst die deel uitmaakt van de cursus. En daarbij wordt de filosoof Christoph Türcke genoemd, die in zijn boek „Natur und Gender. Kritik eines Machbarkeitswahns“ (natuur en geslacht. Kritiek op een maakbaarheidswaan) waarschuwt voor de motieven van de geslachtsbeweging. Fay Uhlmann, zelfverklaarde feminisme-experte bij het congres van de Saxische studentenbewegingen (KSS) stelde dat “de literatuurlijst der b.g. filosofiecursus homogeen cis-mannelijk en bij Cristoph Türcke zelfs transvijandig is.”

Het incident, de heksenjacht en quasi karaktermoord op Javier Alvarez-Vazquez is geen alleenstaand geval. Ook prof. Bernd Lucke (voormalig AfD voorzitter) moest zelfs met politiebescherming les geven.

Misschien moeten professoren met ongeliefde cursussen liefst niet meer persoonlijk verschijnen en altijd via het internet proberen de leerstof te duiden. Liefst vanuit het buitenland, zonder opgave van adres. Een universiteit-op-afstand. Tijdens corona in het leven geroepen opdat studenten niet naar de universiteit dienden te komen. En nu zouden ze nuttig zijn opdat de docenten niet meer op de campus hoeven te verschijnen.
https://www.golfbrekers.be/docent-vluch ... ottroepen/

Ook veel in het Leipziger studentenkrantje:
Transphobie-Vorwürfe am Institut für Philosophie der Uni Leipzig
https://www.luhze.de/2022/10/12/transph ... i-leipzig/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is een bankje. Daar kan je op zitten en kijken naar de mooie omgeving.
Maar dat zitbankje is ook voor de bewustwoording van...
Vandaar die kleuren. De dame op de foto vertelt het allemaal in dit artikel:

Alphen gaat voor de regenboogbank: ’Je kunt er op zitten voor een goed gesprek. Wat wil je nog meer?’
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20221108_65020210

Het bankje is niet alleen pas geschilderd, het is ook pas neergezet zo te zien aan de stenen en het zand.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
vr nov 04, 2022 1:41 am
Nog meer regenboog ellende. :smile7: Dit zijn leuke berichten voor de mens.
GL en moslimraadslid uit elkaar om regenboogpad

GL in het Brabantse Oosterhout is er op een harde manier achter gekomen dat het uitdragen van inclusiviteit en religieuze overtuigingen moeilijk samengaan. Een moslimraadslid dat weigerde voor een regenboogzebrapad te stemmen, wil niet verder met de partij. De partij zegt alles gedaan te hebben om raadslid Ümit Güler toch binnenboord te houden. „We dachten dat hij onze grondbeginselen onderschreef, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.”

Woordvoerder en raadslid Uhro van der Pluijm van GL in Oosterhout zegt dat er met de kernwaarden van zijn partij niet te schipperen valt. „Gelijkwaardigheid is een hele belangrijke. Dat wist hij en hij heeft zich ooit uit overtuiging bij ons aangesloten, dachten we. Dus toen hij aangaf niet voor het regenboogpad te stemmen, zijn er harde woorden gevallen en zijn we uit elkaar gegaan.”

Ümit Güler zelf kijkt daar heel anders tegen de kwestie aan. „Ik ben er als moslim uit geloofsovertuiging niet mee eens dat ik actief voor zoiets moet stemmen. Vrijheid, blijheid. Toen ik aangaf niet voor te stemmen, werd eerst met een royement gedreigd. Daarna moest ik mij maar ziek melden bij de stemming. Ze hadden geen zin in media-ophef.”

Van der Pluijm bevestigt dat. „Klopt, we hebben overwogen om hem te vragen zich ziek te melden, als politieke oplossing. Ik had dit toch allemaal niet verwacht. We hebben ook katholieken in de partij en eerder ook een Turk in de fractie. Die stemden gewoon mee bij zulke zaken.”

Ümit Güler zegt het helemaal gehad te hebben met de groen-progressieven. „Die partij inclusief? Ja, zolang je het met ze eens bent. Anders kun je gaan”, zegt hij verontwaardigd „Ik heb van tevoren aangegeven het niet met alles eens te zijn. Dat hoeft toch ook niet? Niemand is het echt overal mee eens binnen een partij. Maar ik heb veel voorkeurstemmen gekregen, dus ik ga nu alleen verder.”
Gelijk heeft die man. Niets zo onverdraagzaam als de Liberaal-Libertaire sharia. Ik denk dat hij nog vele bondgenoten gaat vinden tegen dit opdringerige gedram. Tijd dat de mensen het niet meer pikken dat er anderen trachten hun gedachtengangen, waarden en meningen te bepalen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Mahalingam schreef:
di nov 08, 2022 10:53 pm
Afbeelding

Dit is een bankje. Daar kan je op zitten en kijken naar de mooie omgeving.
Maar dat zitbankje is ook voor de bewustwoording van...
Vandaar die kleuren. De dame op de foto vertelt het allemaal in dit artikel:

Alphen gaat voor de regenboogbank: ’Je kunt er op zitten voor een goed gesprek. Wat wil je nog meer?’
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20221108_65020210

Het bankje is niet alleen pas geschilderd, het is ook pas neergezet zo te zien aan de stenen en het zand.
Het ziet er bepaald niet uit als een bankje om tot rust te komen maar als een reclamezuil. Door mij ongewenste reclame zap ik direct weg zo het al in beeld komt. In dit geval staat het bakje ergens achteraf waar ik niet hoef te zijn. Ik zal het nooit benutten want als ik ga zitten wil ik tot rust komen in plaats van beleerd te worden over de wanen en bijkomende abberaties van een ander. Wat ik nog meer wil? Desgevraagd heb ik daar wel antwoord op. Een overheid de het afgedragen belastinggeld stukken beter besteedt dan het opdringen van Quatsch in de publieke ruimte.

Petities en bewustmakingsoffensieven tegen vigerend Gendergedram gaan nog heel groot worden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
di nov 08, 2022 10:53 pm

Dit is een bankje. Daar kan je op zitten en kijken naar de mooie omgeving.
Maar dat zitbankje is ook voor de bewustwoording van...
Ik vroeg me af waar dat bankje met dat prachtige uitzicht staat. Naast het Gemeentehuis lees ik, en het zal niet het laatste bankje zijn, want binnenkort besluit de gemeenteraad waar en hoeveel regenboogbankjes zullen volgen.

Nou respect hoor, voor de regenboog, tijdens de Week van Respect.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Fleur Glitter Vernis Spuitbus 100 ml Zilver
€ 8,95 Incl. BTW
Transparante, glitter, watergedragen lak. Het geeft een heldere en verfijnde toets aan elke creatie.
Geschikt op elk oppervlak: muren, meubels, accessoires en meer.

Afbeelding

De gemeente heeft inmiddels aangifte gedaan van vernieling. Alphen kijkt nog hoe de bekladding verwijderd moet worden. ,,Het is een soort spray en volgens de deskundigen kunnen we die er wel afhalen. Maar als het niet lukt, schilderen we hem gewoon over.’’
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Iris weet wat voor vandalen er achter de bekladding zitten. Het zijn mensen die een hekel aan homo's hebben volgens haar.
Nou, die mensen zijn er vast en zeker genoeg te vinden in Alphen.
SP-raadslid Iris van de Kolk is de initiatiefnemer van die motie. Dat het bankje binnen een dag is beklad, heeft er volgens haar niet mee te maken dat er 'te veel nadruk op de lhbti-gemeenschap wordt gelegd'. 'Maar omdat er nog steeds geen volledige acceptatie is en dat zit veel dieper geworteld', aldus Van de Kolk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Deze transgender heeft een schoonheidswedstrijd gewonnen. Iedereen blij. Vooral de man vrouw die zich nu Miss Greater Derry mag noemen.

Afbeelding

Afbeelding
Trans-Identified Male Crowned “Miss Greater Derry 2023,” Takes Home Women’s Scholarship

A local beauty pageant is attracting ample mockery on social media after a trans-identified male was crowned the winner of the competition and awarded a scholarship intended for young women.

Brían Nguyen, 19, was awarded the crown in the Miss Greater Derry pageant, held on November 8 in the Greater Derry area of New Hampshire. The competition is a locally-run event under the national Miss America series of pageants.

In addition to winning the crown, Nguyen will receive the Miss Greater Derry Scholarship, a financial award established to support young women.

Nguyen, who is male, is a freshman at Nashua Community College majoring in Business Management. After his win, Nguyen wrote on Facebook:

“I am ecstatic to be the FIRST transgender woman to be a Miss America local titleholder, and I hope to make everyone proud and become the first to walk the Miss America stage. I am Brían Nguyen, your Miss Greater Derry 2023.”

Nguyen had previously announced on Instagram that he has intentions to compete in Miss Universe.

After news of his win reached social media, along with group photos of the contestants, many were quick to point out that Nguyen appeared to have been held to a much lower standard when compared to the female competitors.

“Women: you must be thin, have good breasts, nice legs, a beautiful face, and a non-threatening personality. We might even give you a scholarship for complying. Unless you’re Brian. Then you can be any kind of woman you want,” feminist author Sophie Walker wrote on twitter.


“I am anti-beauty pageants, but if an overweight, unfit, ugly woman wouldn’t be allowed to win, why should this overweight, unfit, ugly, male in a frock? The double standards are out of the park,” @TwelveDaisies tweeted.

Even users on Twitter who expressed distaste for beauty pageants in general noted that, at the very least, the Miss Greater Derry competition provided young women with an opportunity for an academic boost in the form of a $7,500 scholarship.

According to the Miss Greater Derry website, the intention of the scholarship is to provide “young women between the ages of 17 and 24” an opportunity by “recognizing their outstanding achievements in scholastic aptitude, talent, character, community service and poise,” as outlined by the Miss New Hampshire and Miss America guidelines.

“A male won ‘Miss Greater Derry,’ a pageant held by @MissAmericaOrg. The winner also gets a scholarship. So a dude took a scholarship that was earmarked for a young woman,” one user tweeted.

News of Nguyen’s win was shared by popular Twitter account, LibsofTiktok. Their tweet, which included a photo of Nguyen and the other competitors, has wracked up over 36,000 likes and over 16,000 replies at the time of this article’s writing. The response was almost entirely negative, with many pointing out the double-standard that appeared to have been applied to crown Nguyen the winner.


As the news spread to Facebook, the reactions were similarly negative. Under his Facebook post announcing his win, Nguyen was slammed with similar criticism.

Nguyen’s win came just days after a San Francisco Court ruled that women’s beauty pageants were not legally obligated to let trans-identified males to compete.

The case had been brought to court after a trans activist, Anita Green, filed a lawsuit against Miss United States of America after they barred him from competing in 2019. In their decision, the judges in the case said that forcing pageants to include “transgender” contestants amounted to compelled speech as beauty pageants aim to “to express the ideal vision” of American womanhood.

“The First Amendment affords the Pageant the ability to voice this message, and to enforce its ‘natural-born female rule,” stated the court.

As previously reported by Reduxx, on October 24, a trans-identified male in Brazil was named “Woman of the Year,” taking home the title during the Generation Glamour ceremony in São Paulo.

Linn da Quebrada, a male social media influencer, took home the top award despite the fact he has stated he does not identify as a woman, and does not believe women ‘exist.’

In an interview with presenter Pedro Bial, a journalist from Globo Television Network, Quebrada stated “I’m not a woman, I’m a transvestite,” going on to say: “let’s be honest, there’s no such thing as ‘a woman.’”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
CDU en AfD: Thüringer parlement stemt tegen gendertaal

ERFURT. Het Thüringer deelstaatparlement heeft besloten geen gendertaal te gebruiken in het parlement en in regeringsverklaringen. Volgens dpa had de rood-rood-groene minderheidscoalitie geprobeerd een compromis te bereiken met een "zelfverbintenis tot respectvolle communicatie", maar dat mislukte.

De oppositie CDU had een overeenkomstige aanvraag ingediend. 38 van de 74 uitgebrachte stemmen stemden tegen gendertaal. CDU-parlementslid Christoph Zippel had de motie van zijn fractie gemotiveerd met het feit dat volgens verschillende onderzoeken een duidelijke meerderheid de Duitse gendertaal verwierp. Velen zien dit zelfs als neerbuigend en als "een eliteproject van een kleine minderheid" , zei hij.

Linkse politicus wil "vechten voor" gendertaal


Voor de stemming had de AfD-fractie al aangekondigd de motie van de christen-democraten te steunen. "Ideologisch gemotiveerde pogingen om willekeurig voorgeschreven spelling- en spreekregels te gebruiken om een ​​andere dan de algemeen aanvaarde werkelijkheid te beschrijven, moeten worden afgewezen." Gendertaal leidt tot onduidelijkheid, tot verwarring over de spellingsregels en uiteindelijk tot meer discriminatie dan oorspronkelijk bedoeld , zei AfD-parlementslid Corinna Herold.

De linkse afgevaardigde Christian Schaft beschuldigde de CDU ervan hun motie te gebruiken om sfeer te creëren "zoals men anders zou verwachten van de AfD-factie". Minister van Staatskanselarij Benjamin-Immanuel Hoff (Linkse Partij) benadrukte dat de deelstaatregering zich houdt aan de regels die onder meer zijn vastgelegd in gelijkheidswetten of jurisprudentie. Hij vergeleek gendertaal ook met het quotum voor vrouwen. Voor beide moet worden "gevochten".
https://jungefreiheit.de/politik/deutsc ... ersprache/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Absurde taalfratsen en die moeten we ook nog goedkeurend overnemen?
Report is slammed for referring to women as 'birthing people'

US government funded prison report has come under fire after replacing the term 'women' with 'birthing people' and 'birthing parent'.

Experts told DailyMail.com it was another sign of 'progressive jargon' creeping into important medical literature and health advice.

The study looked at how pregnant women in female prisons are treated and was partly-funded by the National Institutes of Health (NIH).
But an abstract of the research published on the NIH website curiously does not use the words 'women', 'woman' or 'female'.
Instead, gender-neutral terms like 'people who give birth', 'birthing parent', 'people who want to provide milk', 'birthing people' and 'incarcerated people'.
The term 'chest-feeding' is also used once in the paper.

Stella O'Malley, executive director of the advocacy group Genspect, told DailyMail.com: 'Over-the-top and elaborate efforts to be inclusive for certain groups often end up excluding other groups.
'The [National Institutes of Health] should revert to simple and clear language if they want to help the most people possible.
'People who don't speak English fluently will not be able to understand this report, and this is in itself exclusionary.'

It comes after DailyMail.com revealed 'women' had been scrubbed from official flu advice.
https://www.msn.com/en-au/health/other/ ... ec973b71ba
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Hoe zou dat komen deze ongelijkheid? Meer meisjes vinden dat ze in een verkeerd lichaam ziten.

Genderongelijkheid in transgenderzorg: twee keer zoveel meisjes als jongens zoeken hulp
https://tpo.nl/2022/11/18/genderongelij ... eken-hulp/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Afbeelding

Links: Sovjetfilm 'liefde en duiven' uit 1984. Rechts: De laatste mode in Parijs.

Bovenaan: Na 38 jaar komt de Sovjetmode eindelijk aan in Parijs
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Transgenderwet: een Genderwet tegen de vrouw


De nieuwe Transgenderwet geeft gevoelde gender-identiteit voorrang boven feitelijk biologisch geslacht. Deze wet gaat over veel meer dan discriminatie van transgenderpersonen, maar raakt bijvoorbeeld ook vrouwen: hun wordt uiteindelijk hun vrouw-zijn ontnomen. Wees eerlijk over de verstrekkende gevolgen voor iedereen en noem de wet daarom ‘Genderwet’, schrijft Elise van Hoek op EW Podium.
Spoiler! :
De Tweede Kamer heeft nog niet gestemd over de nieuwe wet die het mogelijk maakt je geslacht te veranderen in je geboorteakte. De wet die een hamerstuk had moeten zijn, riep in de nazomer toch toenemende kritiek op van onder anderen juristen en medici. Op dit moment verkeren we in een impasse: coalitiepartij ChristenUnie steunt de wet niet en bij coalitiepartners VVD en CDA leven fundamentele vragen en twijfels.
Wetten gaan over de hele samenleving

Het wetsvoorstel moet het makkelijker maken je geslacht te wijzigen zonder verklaring van een arts of psycholoog, ook bij kinderen onder de zestien. De wetswijziging komt voort uit een evaluatierapport van de Transgenderwet (2017). Dat onderzoek toont echter onvoldoende aan dat de deskundigenverklaring kan vervallen. Het grote manco van deze evaluatie is dat er geen oog is voor de gevolgen voor anderen en wat de impact is voor hun rechtsbescherming.

Hoe begrijpelijk de voorgestelde veranderingen ook zijn vanuit het perspectief van transgenderpersonen, wetten gaan over de hele samenleving. Alle belangen moeten zorgvuldig worden onderzocht en gewogen, en dat is nu niet gebeurd. Onder veel burgers ontbreekt draagvlak voor deze wet en dit jaar zijn zij beduidend kritischer geworden. Nu burgers zich realiseren wat er op het spel staat, nemen de zorgen toe. Een meerderheid van de Nederlanders vindt een deskundigenverklaring van belang. Ruim tweederde vindt een minimumleeftijd van belang bij het wijzigen van het geslacht op de geboorteakte.

Dit lijkt een duidelijk signaal van besef dat het bij dit voorstel niet om ‘slechts een letter’ gaat, maar om fundamentele zaken. De kritiek kan zijn toegenomen door het maatschappelijk debat van de afgelopen maanden. Daarin werd duidelijk dat deze wet ook ingrijpende gevolgen kan hebben voor anderen, zoals kinderen, jongeren en vrouwen.

Ontkenning van de eigenheid van geslachten

Er zijn twee biologische geslachten: man en vrouw. Deze positieve ordening is fundamenteel voor het menselijk leven, voor onze psychologie en werkt door in ieders persoonlijk leven en op alle niveaus van onze samenleving: in taal en cultuur, in wetgeving en beleid. De voorgestelde wetswijziging maakt het gewoon om zelf en laagdrempelig ‘van geslacht te wisselen’.

Geslacht is op deze manier niet meer dan een gevoel, een eigen zelf-identificatie. Je kunt dan ‘vrouw’ worden zonder een enkel lichamelijk kenmerk van een vrouw te hebben. Een transvrouw met penis is dan net zo goed een vrouw als een (biologische) vrouw. Als het erop aankomt is dit een ontkenning van de eigenheid van beide geslachten.

De invoering van zelf-identificatie heeft dan ook vele gevolgen – niet alleen voor de betrokken personen, maar voor alle mensen. Een grondige analyse, doordenking én evaluatie van hun rechtsgevolgen en -bescherming ontbreekt. Dit is noodzakelijk om een verantwoord besluit te nemen over invoering van de wetswijziging. Het is te hopen dat de Tweede Kamer de zorgen van burgers serieus neemt om te voorkomen dat wetgeving die met goede intenties in gang wordt gezet, het tegenovergestelde bereikt van wat wordt bedoeld. Het voorkomen van discriminatie van transgenderpersonen kan dan omslaan in het tegendeel, omdat geen steun, maar weerstand ontstaat.

Geslacht juist van groot belang voor gezondheid

Iedereen ziet dat er grote verschillen zijn tussen mannen en vrouwen. Toch is deze zeer significante factor voor onze gezondheid jarenlang genegeerd, specifiek bij vrouwelijke aandoeningen. Ziekten bij vrouwen werden afgedaan als gezeur. Tot vandaag de dag is de gezondheidszorg voor een groot deel gebaseerd op het mannenlichaam. Inmiddels weten we dat de zorg voor vrouwen én mannen verbetert door rekening te houden met de verschillen. Vrouwen hebben twee keer zo vaak een depressie, veel vaker angststoornissen en vaker bijwerkingen na medicijngebruik.

In dit verband stimuleert de overheid onderzoek en medische vooruitgang. Maar de inhaalslag is nog lang niet geleverd. Registratie van het feitelijke biologische geslacht is daarom cruciaal voor goede zorg en behandeling van ieder persoonlijk, maar ook voor betrouwbare data en grondig onderzoek. Professioneel handelen kan in het geding komen. Welke bloeddruktabellen en medicijnsterkte zijn leidend als een transman voor je zit: die van een vrouw of een man? De beoogde wet gaat tegen deze belangrijke ontwikkeling in voor meer kwaliteit van zorg voor iedereen. Een inclusieve gezondheidszorg erkent de verschillen tussen man en vrouw.

Genderdoeboek

Nieuwe ideeën die het geslacht sterk relativeren en herdefiniëren, worden actief en kritiekloos verspreid, ook onder kinderen. Transgender Netwerk Nederland zegt in haar Genderdoeboek (pdf), een hulpmiddel voor organisaties en scholen:

‘Geslacht is volgens de oude definitie of je een man of een vrouw bent. Die definitie is achterhaald. Met het woord geslacht duiden we het hele pakket aan: iemands lichaamskenmerken, genderidentiteit en hoe je aan die identiteit door gedrag en uiterlijkheden uiting geeft. Je geslacht is niet helemaal van jezelf, want wat andere mensen onder woorden als man en vrouw en vrouwelijk en mannelijk verstaan is cultureel bepaald. Tegelijkertijd is geslacht juist héél persoonlijk. Jij bepaalt zelf welke voornaamwoorden, aanhef, kleding en toilet je gebruikt’.

Dit illustreert de ontkenning van het vrouw- en manzijn. Maar dat niet alleen. Het Genderdoeboek geeft ook tips voor de biologieles. Daarin worden de begrippen man en vrouw verwijderd en denigrerende alternatieven voorgesteld: praat liever over ‘mensen met een penis’ of ‘mensen met een baarmoeder’. Voortplanting gaat niet over mannen en vrouwen die seks hebben, maar ‘voortplanting is iets tussen mensen’. Deze ideeën reduceren vrouwen, mannen en kinderen tot slechts hun seksuele lichaamskenmerken.

Genderdiscours ontneemt vrouwen hun eigenheid

Niet alleen activistische belangengroepen veranderen hun taal. Het internationaal gerenommeerde medisch tijdschrift The Lancet kondigde in 2021 op zijn cover een artikel aan met de volgende tekst: ‘Historisch gezien zijn de anatomie en fysiologie van lichamen met vagina’s verwaarloosd.’ Ook hier worden ‘vrouwen’ vervangen door ‘lichamen met vagina’s’. Dit is geen incident, wie erop let, ziet een trend om termen zoals ’vrouwen’ en ‘moeders’ te verwijderen uit discussies over vrouwelijke voortplanting.

En let wel: het herdefiniëren van mannen gebeurt niet of nauwelijks. Over mannen wordt niet gesproken als ‘prostaateigenaars’. Het onderzoeksprogramma Pointer (KRO-NCRV) legde in een video endometriose uit, een aandoening bij vrouwen die heftige (pijn)klachten kan veroorzaken en tot onvruchtbaarheid kan leiden. De aankondiging van de video: ‘1 op de 10 mensen met een baarmoeder heeft endometriose’. Het Algemeen Dagblad meldde dat tampons en maandverbanden in Schotland gratis beschikbaar zullen zijn voor alle mensen die menstrueren. De belangenorganisatie AVA komt op ‘voor iedereen die zwanger kan worden of kan menstrueren’. Ze wil dat ‘mensen die gebruik maken van abortuszorg’ een stem krijgen.

Wie meegaat in de idee dat dit onschuldige, inclusieve taal is, beseft niet wat er op het spel staat. Het mag inmiddels duidelijk zijn: biologisch geslacht is niet maakbaar en niet zonder schade te ontkennen. Als vrouwen zichzelf niet positief meer mogen definiëren in termen van hun persoon, hun lichaam, hun biologie en psychologie, ontnemen we hun een belangrijk deel van hun eigenheid, identiteit en gezondheid. Het is vernederend en bedreigend als we het woord ‘vrouw’ uitwissen. Wat je niet kunt benoemen, en wat niet in de wet staat, kun je ook niet beschermen. Daarom is het belangrijk in dit debat Nederlandse politici de vraag te stellen: ‘Wat is een vrouw?’ Hun antwoord is van grote betekenis voor vrouwen en meisjes, en voor iedereen die om ze geeft en van ze houdt.

Noem de Transgenderwet wat zij is: een Genderwet

Tegenstanders van de wet wijzen op veiligheidsrisico’s voor vrouwen wanneer iedere willekeurige man zich als vrouw kan registreren. Vrouwen hebben recht op privacy en veiligheid in vrouwentoiletten, kleedruimten of gevangenissen zonder mannen die zich vrouw noemen. Als zelf-identificatie bij wet geregeld is, wordt hiertegen bezwaar maken een vorm van discriminatie. In het buitenland heeft zelf-identificatie al geleid tot fysiek geweld en verkrachting.

Ik zou nog een stap verder willen gaan: het is het fundamentele recht van vrouwen om vrouw te worden genoemd. We bevinden ons in de merkwaardige situatie dat het vrouwelijke verdwijnt. Uit de taal, en als we niet uitkijken, ook uit de wet. Onder de vlag van mensenrechten, die de vrouw juist wilde bevrijden van haar achtergestelde positie. Wie denkt te stemmen voor een wet tegen de discriminatie van transgender personen moet eerlijk zijn over de verstrekkende gevolgen. Deze wet stelt gevoelde gender-identiteit boven feitelijk biologisch geslacht van iedereen. Noem daarom deze wet wat zij is: een Genderwet. En erken dat een stem voor deze wet, een stem is die uiteindelijk leidt tot het uitwissen van de vrouw.
https://www.ewmagazine.nl/ewpodium/opin ... uw-911431/
https://www.transgendernetwerk.nl/wp-co ... k-2017.pdf
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

De Church of England. Daar wordt van gezegd: "De Tory's in gebed bijeen."
Het ziet er mooi uit bij ze, een beetje Katholieke pracht en praal maar het sacrale is eruit verdwenen.

Christenen hebben al heel lang met elkaar overhoop gelegen over de aard van Jezus. God, mens whatever? En ook over die drie-eenheid van vader/zoon/ heilige geest. Daar is nu de gender van Jezus daarbij gekomen. Lachwekkend deze kerkelijke moderniteit.
It's heresy!': Worshippers left 'in tears' as Cambridge dean claims Jesus was TRANSGENDER after row over Christ's wound having a 'vaginal appearance'


Church worshippers cried 'heresy' at the Dean of Trinity College as they left a sermon claiming Jesus may have been transgender 'in tears'.

But the view of a transgender Jesus is 'legitimate', according to Dr Michael Banner, the Dean who stepped in to defend the claim made at a Sermon last Sunday that Christ had a 'trans body'.

Dr Michael Banner, the Dean of Trinity College, was backing up junior research fellow Joshua Heath, who displayed Renaissance and Medieval paintings of the crucifixion depicting a side wound that he likened to a vagina in front of the congregation.

The side wound 'takes on a decidedly vaginal appearance', said Heath, whose PhD was supervised by the former Archbishop of Canterbury Rowan Williams.

The Dean of Trinity College, Dr Michael Banner, has stepped in to back up the view of a transgender Jesus after a junior research fellow claimed Christ had a 'trans body' last Sunday
The research fellow used the 1400th-century painting Pietà with the Holy Trinity by Jean Malouel to illustrate his point

The research fellow used the 1400th-century painting Pietà with the Holy Trinity by Jean Malouel to illustrate his point
'In Christ's simultaneously masculine and feminine body in these works, if the body of Christ as these works suggest the body of all bodies, then his body is also the trans body,' claimed the researcher.

In a letter to the Dean, one worshipper said: 'I left the service in tears. You offered to speak with me afterwards, but I was too distressed. I am contemptuous of the idea that by cutting a hole in a man, through which he can be penetrated, he can become a woman.
'I am especially contemptuous of such imagery when it is applied to our Lord, from the pulpit, at Evensong. I am contemptuous of the notion that we should be invited to contemplate the martyrdom of a ‘trans Christ’, a new heresy for our age.'

Others said they felt unwelcome in the church, adding that the children attending were visibly uncomfortable.

But Banner wrote a letter defending the sermon, seen by The Telegraph, saying: 'For myself, I think that speculation was legitimate, whether or not you or I or anyone else disagrees with the interpretation, says something else about that artistic tradition, or resists its application to contemporary questions around transsexualism.'
He said however that he would not issue an invitation to someone who he thought would deliberately seek to shock or offend the congregation, or who he anticipated would speak against the Christian faith.

A spokesperson for Trinity College said: The College would like to make clear the following:
'Neither the Dean of Trinity College nor the researcher giving the sermon suggested Jesus was transgender.
'The sermon’s exploration of the nature of religious art, in the spirit of thought-provoking academic inquiry, was in keeping with open debate and dialogue at the University of Cambridge.'  
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ENDER.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

De nieuwe preutsheid in mijn stad. Bij het kruidvat stond een reclame:

Afbeelding

Het afgeprijste artikel is een vibrator.

Na publikatie op een sociaal medium en eropvolgende stennis van preutse dames (en heren? ) werd deze reclame verwijderd.

Vibratorreclame bij Kruidvat Leiden veroorzaakt ophef: ’Hoe leg je dit aan kinderen uit?’
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20221129_52601821
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

De groene IT-functionaris uit München verspilt 4 miljoen aan gender

In het stadsbestuur van München viert de links ontwaakte ideologiebureaucratie een gelukkige geboorte: de IT-functionaris maakt miljoenen belastinggeld leeg voor gendering. Alsof de staat - en ook de stad München, zoals elke andere Duitse gemeente op dit moment - geen andere problemen heeft.

Groene prioriteiten...


Duitsland zakt weg in chaos, welvaartsverlies en wanhoop, miljoenen burgers weten niet meer hoe ze de kost moeten verdienen, bedrijven migreren massaal of sluiten volledig omdat ze gebukt gaan onder gestaag stijgende energiekosten en een bureaucratie om ze te voorkomen maakt het leven tot een hel, zou nog steeds winstgevend moeten werken.

Maar niets van dit alles heeft gevolgen voor de leden van de Duitse partijstaat, die rijkelijk worden voorzien door het grote publiek . Laura Dornheim, de nieuwe IT-functionaris van de stad München , niet verwonderlijk lid van de Groenen , heeft nu bewezen dat ze het beste weten wat het land werkelijk nodig heeft .

Fondsen goedgekeurd zonder aarzeling


Ze had maar liefst 3,9 miljoen euro aangevraagd om alle administratieve systemen om te zetten naar de krankzinnige gendertaal - en natuurlijk werd het geld zonder aarzelen toegekend. Dit betekent dat "alle geslachten" eindelijk kunnen worden aangesproken of op zijn minst "neutraal" kunnen worden geformuleerd in alle teksten die door de stad München worden gepubliceerd .

Naast “mannelijk” en “vrouwelijk” omvat dit nu ook “divers” of “onbepaald”. Geslachtsterretjes moeten ook mogelijk zijn. Iedereen die zijn aanhef kiest, moet "mevrouw" , "meneer." kunnen selecteren , maar ook gewoon "Grüß Gott" of "Guten Tag" - of gewoon "Grüß Gott" of "Guten Tag". Volgens Dornheim moeten er 400 procedures worden verwerkt in het stadsbestuur om deze idioterie, die tot 2027 zou moeten duren, door te voeren .

Hallo met geslachtsster

Het geheel brengt vier miljoen euro op - die op het hoofd worden geslagen om de minderheid van genderonbesliste mensen, die in het bereik van de duizend vallen, in staat te stellen de juiste vorm aan te spreken. Dornheim vertrouwt op het feit dat er een zakelijke richtlijn van de stad is die oproept tot gelijkheid voor alle geslachten.

De basis hiervoor is opnieuw een uitspraak van het Federaal Grondwettelijk Hof uit 2017, volgens welke er een aparte "geslachtsinvoer" moet zijn bij de autoriteiten voor mensen die niet kunnen worden toegewezen of geclassificeerd als "man" of "vrouw" .

Binnenkort andere zorgen

Het geheel is natuurlijk geheel in lijn met de bedoelingen van Dornheim, die overigens zelf promoveerde op "genderstudies" . "Ik zou niet aan de klus zijn begonnen als het alleen maar opruimen was" , legde ze uit aan de " Abendzeitung ". Sterker nog, het is eerder een sloopbedrijf.

Uiterlijk wanneer de gender-geschikte IT-omschakeling in het nieuwe jaar begint, zouden de inwoners van München dankzij de groene politiek totaal andere zorgen moeten hebben dan gendergerelateerde vormen die hun financiële ondergang op de juiste manier aan alle geslachten communiceren.
https://www.wochenblick.at/politik/muen ... s-gendern/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Balenciaga Photo Fiasco Just Latest Attempt to Mainstream Sexualization of Children

A major scandal at luxury fashion brand Balenciaga has exposed the sexualization of children in our culture and highlighted a problem no one wants to address—the fact that our cultural “elites” seem to think this is OK.

The design company—well known for its collaboration with entrepreneur Kim Kardashian and for producing some of the ugliest, overpriced items on the market (think stiletto Crocs)—plunged into controversy following publication of photos in two Balenciaga advertising campaigns.

One photo features very young children posing with teddy bears dressed in sexual fetish apparel. Another, bizarrely, includes excerpts from the Supreme Court’s 2008 ruling in United States v. Williams, which upheld federal statutes on child pornography.

As public backlash built against the blatant impropriety and sinister nature of these campaigns, Paris-based Balenciaga removed the images from their platforms and issued an apology. The company claimed that it “strongly condemns child abuse; it was never our intent to include it in our narrative,” adding that the campaigns reflect “a series of grievous errors for which Balenciaga takes responsibility.”

In light of the controversy, Kardashian said she is “reevaluating” her relationship with the brand.

The whole sordid mess raises many questions that deserve to be answered. The most obvious: How on Earth were these campaigns ever released to begin with?

Balenciaga casts much of the blame on an outside production company (the fashion brand filed a lawsuit against it seeking $25 million in damages), while claiming to take accountability for its “lack of oversight.”

This response rings hollow. Regardless of how many outside contractors contributed, most people understand that for such a costly project to reach the public, it first must go through rounds of approvals. There are planning meetings and design meetings and production meetings.

Apparently, at no point did anyone involved say, “Stop.” It didn’t occur to any designer or photographer or executive that people might object to the sexualization of children.

This speaks to the heart of the problem. The producers of these campaigns either a) didn’t realize exploiting children in this way is wrong or b) they knew it is wrong, but wanted their audience to accept it. Either option is abhorrent.

Whatever the case, in these instances, Balenciaga was participating in a larger push that we have witnessed from far-Left cultural institutions: the attempt to mainstream the sexualization and exploitation of children.

We have seen this played out many times in the past few years. Parents increasingly have grown outraged and spoken out about the problem of graphic sexual content in public schools—only to be shut down and silenced by leftist, activist school boards.

Drag queen story times and children’s events have become pervasive across the country. Celebrated by the Left as progressive and empowering, these events expose kids to sexual content.

In July, Florida’s Department of Business and Professional Regulation filed a complaint against a Miami bar that hosted “sexually explicit” drag shows for kids. A video from one event showed a drag queen, dressed only in a thong stuffed with dollar bills, strutting around a bar with a little girl.

In Tennessee, conservative lawmakers are trying to ban drag performances that target children but already are facing pushback from LGBT activists.

It’s encouraging that, despite the cultural pressure from the media and academia to accept such immoral behavior, Americans are rooted enough in reality to recognize evil when they see it. But it isn’t likely that cultural elites will learn anything at all from the Balenciaga scandal.

Already, major media outlets, including The New York Times and Rolling Stone, seem to suggest that “far-Right influencers” and Fox News are fueling the outrage against Balenciaga.

Alyssa Farah Griffin, one of the hosts of ABC’s “The View,” went so far as to suggest that the real issue is that, by publishing these photos, Balenciaga made a “misstep” that “gives credence to those kind of insane takes” from conservatives opposed to transgender ideology.

To stop the slow progression of this insidious effort that seeks to normalize exploitation of children, Americans must remain vigilant. We must call out this evil for what it is. We must check its supporters at every turn. We must support policies that protect kids.

If we don’t, the Left will push the line for what is acceptable further and further into dangerous territory. And our kids will be the ones who suffer for it.
https://www.dailysignal.com/2022/11/30/ ... f-children
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Rare jongens deze Balenciaga dwazen.

Modellen ploeteren door de modder tijdens Balenciaga show

Hoewel meerdere merken wel experimenteren met een wat vernieuwende show, is Balenciaga toch wel echt de winnaar. De klassieke catwalk zag eruit alsof er 20 varkens al een paar maanden lang in de grond aan het ploeteren waren. Het was één grote modderpoel. Of je de geur van frisse nieuwe kleding nog kon ruiken? Wij vragen het ons af. Niet alleen de show, maar ook vooral de modellen waren opvallend. Zo was er een model dat over haar hele gezicht gepiercet was. De modellen liepen daarnaast niet elegant maar boos en stevig door. Er liep zelfs een model over de catwalk die vooral leek op een boer die net boos was weggelopen van het Malieveld. Kanye West stond ook model en zwoegde met de high end pata’s door de aarde.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie