Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Tja, hoe kan je een debat voeren als de tegenpartij zit te huilen of wegloopt?
Het bericht bovenstaand uit het kippenhok dierentuin apenrots slagenkuil gemeenteraad van Arnhem onderleiding van Marcouch (die gezien zijn achtergrond ook niet zo achter de gendergekte aan zal lopen) bevat niet wat inhoudelijk is gezegd. Dus bij deze:
"Genoeg is genoeg", zo begon Forum-raadslid Gino Luurssen zijn betoog. "Regenboogvlaggen, regenboogzebrapaden, roze woensdag en paarse vrijdag", somt hij op. "Het is een keer klaar. Je wordt er letterlijk mee doodgegooid." Ook zou een overheid met veel invloed volgens Luurssen 'een klimaat van genderideologie ondersteunen en faciliteren'.

'Onkruid bij wortel aanpakken'
Deze activistische ideologie moet worden bestreden, vindt Luurssen. "En onkruid moet je bij de wortel aanpakken."
"Gender zoals bedoeld in de ogen van de lhbtiq+gemeenschap bestaat niet, en je identiteit is niet iets wat je zelf vaststelt. Daar klopt niets van en het is schadelijk", stelt Luurssen. "Voor volwassenen, maar ook zeker voor jonge, beïnvloedbare, onzekere en door hormonen gevelde kinderen."

Volgens hem zou op scholen 'actief beleid worden gevoerd door met de genderkoek aan te komen'. "En kinderen terug te sturen naar huis met de vraag: 'papa, mama hebben jullie ervoor gekozen dat ik een meisje of jongetje ben'." Er wordt volgens Luurssen een klimaat gecreëerd van 'normaliseren wat niet normaal is'.

Raadsleden geëmotioneerd
"We weten dat Forum voor Democratie de opvatting dat iedereen in deze stad zichzelf kan en mag zijn niet deelt", reageert Mattijs Loor (D66). Hij verwijt Luurssen afstand te nemen van de wetenschap en complottheorieën te verspreiden. "Ik neem daar grote afstand van."
In de raadszaal zijn op dat moment geschokte gezichten waar te nemen en raadsleden die geëmotioneerd beginnen te raken.

'Borsten en ballen'

Luurssen vervolgt zijn verhaal. "Het belangrijkste is dus niet of jij een penis of vagina hebt, maar hoe jij je identificeert. Het gevoel. Kennelijk is geslacht niet belangrijk, maar tegelijkertijd is het juist weer zó belangrijk dat we de borsten en ballen van kinderen verwijderen."
Spoiler! :
Klaartje Koorn (CDA) vraagt burgemeester Ahmed Marcouch als voorzitter om strenger op te treden richting Luurssen. "Zelfs ik voel me persoonlijk geraakt door wat hier gebeurt. En het gaat niet eens over mij", zegt zij met trillende stem.
Op dat moment is voor Loor de maat vol. "D66 zal de zaal verlaten en ik roep alle raadsleden die dit ook weerzinwekkend vinden op om hetzelfde te doen." Zijn fractie wordt gevolgd door GroenLinks en Partij voor de Dieren.

"Wij lopen niet weg voor weerzinwekkende dingen, daar gaan wij de discussie over aan. Daarom blijven we zitten", verklaart SP-leider Gerrie Elfrink. Bij die strekking sluiten andere fracties zich aan.

We moeten ideeën met ideeën bestrijden. Dat is hoe democratie werkt.

Ahmed Marcouch

Marcouch geeft aan er als voorzitter voor te staan dat het open debat in transparantie kan worden gevoerd. "Dat een raadslid blijk kan geven van zijn ideeën. Wat een ander daar ook van vindt. We moeten ideeën met ideeën bestrijden. Dat is hoe democratie werkt."
Marcouch laat Luurssen zijn betoog afmaken. Daarna volgt een schorsing waarin zowel raadsleden als bezoekers geëmotioneerd en met betraande ogen rondlopen. Luurssen vertelt ondertussen dat hij het weglopen van de raadsleden ziet als een 'toonbeeld van de democratie waarin we leven'. "Het kan niet zo zijn dat je dingen niet kunt zeggen omdat je mensen kwetst. Al is dat kwetsen niet mijn doel", verzekert hij. "Soms is de waarheid nu eenmaal verschrikkelijk."
'Echt vergif'
Of Loor niet toch beter het debat met Luurssen aan had kunnen gaan? "Het kon niet meer", antwoordt de D66'er. "Hier worden dingen geuit die zo overduidelijk kwetsend zijn, dat je je werk niet meer kunt doen. Raadsleden waren in tranen. Hier werd een grens overschreden."
De woorden van Luurssen zijn 'echt vergif', vindt Yazid Aït Chrif (PvdA). "Bedoeld om de samenleving te destabiliseren en de mensen die hier zitten te ontmenselijken. Dat zullen wij altijd en overal bestrijden en nooit opgeven."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
do feb 16, 2023 8:48 pm

Of Loor niet toch beter het debat met Luurssen aan had kunnen gaan? "Het kon niet meer", antwoordt de D66'er. "Hier worden dingen geuit die zo overduidelijk kwetsend zijn, dat je je werk niet meer kunt doen. Raadsleden waren in tranen. Hier werd een grens overschreden."
Om eerlijk te zijn, heb ik niks kwetsend in het betoog van Luurssen gehoord.
Wat een drama van niets.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Dit vind ik ook grappig, en best slim.
Oorlog in Oekraïne leidt tot meer geslachtsveranderingen in Rusland

De oorlog tegen Oekraïne heeft in Rusland een onverwacht gevolg: het aantal transgenders is op papier gestegen. Sinds de invasie hebben ongeveer twee keer zo veel Russen het geslacht in hun documenten laten veranderen. Dat meldt de Russische site Mediazona op basis van cijfers van het Russische ministerie van Binnenlandse Zaken.

„Ik moest mijn paspoort nu veranderen om te overleven”, zegt de transgender vrouw Anita tegen Mediazona. „Ik zag wat er in Oekraïne gebeurde en wilde niet sterven of anderen doden.”

Met 936 nieuwe paspoorten waarin een geslachtsverandering werd opgenomen in 2022 is sprake van ongeveer een verdubbeling ten opzichte van de voorgaande jaren. De cijfers worden per maand gepubliceerd en daaruit blijkt dat de toename vanaf maart plaatsvond, precies nadat de oorlog losbarstte.

Richting de winter bleef het aantal nieuwe paspoorten stijgen, tot een recordaantal van 119 in december. Dat zal geen toeval zijn: eind september kondigde Poetin zijn ’gedeeltelijke mobilisatie’ aan waarmee honderdduizenden Russische mannen naar het front in Oekraïne worden gestuurd.

Mobilisatie
Anita – geboren in een mannelijk lichaam – besloot precies door die mobilisatie te haasten met de verandering van het geslacht in haar paspoort. Nadat ze de procedure in september in gang had gezegd, had ze in december haar paspoort te pakken.

„Ik had me expres extra vrouwelijk aangekleed, zodat de flikken het niet in hun hoofd zouden halen om mij staande te houden”, zegt deze Anita tegen Mediazona over haar bezoek aan het stadhuis. „Ik zag al voor me hoe ik daar aankwam en zou zeggen dat ik het geslacht in mijn paspoort wilde aanpassen, en dat ze direct de flikken zouden roepen om mij te mobiliseren.”

Angst voor oproep
Het lijkt vooral eenrichtingsverkeer. Volgens mensenrechtenorganisaties laten transgender mannen, die hun geslacht in hun papieren dus eigenlijk zouden willen veranderen van vrouw naar man, dit voorlopig juist nog even zitten uit angst om opgeroepen te worden voor het leger.

En het is niet alleen de mobilisatie waarom Russen opschieten met de aanpassing van hun geregistreerde geslacht. Er lijkt ook angst te heersen dat het in het huidige Rusland snel gedaan kan zijn met deze mogelijkheid.

In 2020 lag er al een wetsvoorstel voor het Russische parlement die het onmogelijk moest maken om op papier je geslacht te veranderen. Onder de huidige wetgeving kunnen Russen zich nog met een medische verklaring bij het bevolkingsregister melden om in hun geboorteakte hun geslacht te wijzigen. Voor die verklaring moeten transgenders langs een medische commissie met onder meer een psychiater en een seksuoloog, maar een geslachtsveranderende operatie of hormoonbehandeling is niet verplicht.

Oorlogsretoriek
Een wetswijziging zou volledig in de huidige oorlogsretoriek van Rusland passen, waarin seksuele minderheden en transgenders niet worden ontzien. In november werd een wet die de propaganda van ’niet-traditionele seksuele relaties’ verbiedt – in de Russische volksmond ’LHBT-propaganda’ -, uitgebreid naar alle leeftijdsgroepen.

Denk aan het zwaaien met een regenboogvlag, maar ook organisaties die hulp en voorlichting bieden aan homoseksuelen en transgenders lopen hierdoor op eieren. Hun werk wordt door de wet op één hoop gegooid met ’propaganda van pedofilie’ en het ’aanzetten tot geslachtsveranderingen’.

In zijn kruistocht tegen het Westen heeft Poetin ook een speciaal plekje gereserveerd voor LHBT’ers. „Willen we hier in ons land, in Rusland, ouders nummer één, twee en drie in plaats van een moeder en vader?”, preekte hij in september. „Zijn ze daar gek geworden?”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Even tussendoor zomaar wat anders. Wel verwant aan het onderwerp van hier.

Afbeelding
Hortus botanicus verwacht de bloei van twee penisplanten

Op dit moment staan in de Leidse Hortus botanicus twee Amorphophallusen in de tropische kas in de knop. Beide zijn van de ondersoort ’Gigas’ die qua formaat van de bloeiwijze tussen de A. decus-silvae en de A. titanum valt.

De Hortus heeft de afgelopen decennia veel expertise opgedaan met amorphophalli, ook wel bekend als ’penisplanten’. Deze planten groeien in de (sub)tropen uit grote wortelstokken en sterven na de bloei. Bloeiende penisplanten zijn in de Hortus daarom geen zeldzame gebeurtenis. Toch is deze bloei weer bijzonder, want nooit eerder kregen de tuinmedewerkers een A. gigas in bloei.
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20230221_36242885

Binnenkort kan dit prachtige natuurverschijnsel door zowel mannen als vrouwen bewonderd worden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Gemeente Den Haag opent vacature voor 'Beleidsadviseur Queer' met riant salaris

Afbeelding

De gemeente Den Haag heeft een nieuwe vacature online gezet, ditmaal voor een 'Beleidsadviseur Queer en Antidiscriminatie'. De medewerker moet voltijds werk gaan maken van de 'emancipatiedoelstellingen' van de gemeente Den Haag, aldus de vacature. PVV-raadslid Sebastian Kruis reageert woest: 'Het college creëert weer de zoveelste Melkertbaan.' Recent werd een klimaatadviseur van de gemeente Den Haag nog gearresteerd bij een illegale autowegblokkade van Extinction Rebellion.

Gemeneente Den Haag is op zoek naar een nieuwe medewerker op het gebied van diversiteit. Het doel van de beleidsadviseur 'Queer en Antidiscriminiatie' is om te werken aan de 'verbinding, anti-discriminatie en emancipatiedoelstellingen van Den Haag', staat er in de vacature.

'Met jouw blik geef je brede invulling aan het emancipatie- en integratiebeleid van onze stad. Je focus ligt op de thema’s queer emancipatie en antidiscriminatie,' aldus Den Haag.

De beleidsadviseur moet nieuw beleid gaan bedenken en is verantwoordelijk voor de uitvoering ervan. Ook moet hij 'aandacht geven aan belangrijke feest- en gedenkdagen', en houdt zich bezig met onder meer subsidieaanvragen.

Het salaris bedraagt €3701,- tot €5372,- per maand, oftewel schaal elf. De baan is voltijds, tussen de 32 en 36 uur. Volgens de Nationale Beroepengids is het gemiddelde maandsalaris van een Nederlanders in 2023 zo'n € 3.808,-.

Het Haagse PVV-raadslid Sebastian Kruis wil echter niets weten van de vacature. 'De "queer"-agenda van het Haagse college is een rare woke-agenda die heel ver afstaat bij normale LHB’ers en meer kwaad dan goed doet. Maar je kunt er dus fulltime mee aan slag,' reageert hij.

Het college creert weer de zoveelste Melkertbaan, deze keer een beleidsadviseur QUEER.
Sebastiaan Kruis schreef:De ‘queer’ agenda van het Haagse college is een rare woke-agenda die heel ver afstaat bij normale LHB’ers en meer kwaad dan goed doet. Maar je kunt er dus fulltime mee aan slag

#DenHaag

Afbeelding
https://twitter.com/SebastianKruis/status/1633852740597104643


https://nieuwrechts.nl/91960-gemeente-den-haag-opent-vacature-voor-beleidsadviseur-queer-met-riant-salaris
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
do feb 16, 2023 9:26 pm
Mahalingam schreef:
do feb 16, 2023 8:48 pm

Of Loor niet toch beter het debat met Luurssen aan had kunnen gaan? "Het kon niet meer", antwoordt de D66'er. "Hier worden dingen geuit die zo overduidelijk kwetsend zijn, dat je je werk niet meer kunt doen. Raadsleden waren in tranen. Hier werd een grens overschreden."
Om eerlijk te zijn, heb ik niks kwetsend in het betoog van Luurssen gehoord.
Wat een drama van niets.
Drama'66. Niet enkel vanwege de jankerige voorstellig maar ook vanwege de gevolgen voor je vrij besteedbare inkomen, je belastingafroming en cumulerende kosten in de zorg en aan melieuzelotisme waarmee de maatschappij nog meer opgescheept wordt als de D66 aan de macht blijft.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
do feb 16, 2023 9:26 pm
Mahalingam schreef:
do feb 16, 2023 8:48 pm

Of Loor niet toch beter het debat met Luurssen aan had kunnen gaan? "Het kon niet meer", antwoordt de D66'er. "Hier worden dingen geuit die zo overduidelijk kwetsend zijn, dat je je werk niet meer kunt doen. Raadsleden waren in tranen. Hier werd een grens overschreden."
Om eerlijk te zijn, heb ik niks kwetsend in het betoog van Luurssen gehoord.
Wat een drama van niets.
Het punt is dus dat de meeste lezers de moeite niet zullen nemen het debat in kwestie te bekijken. Het oordeel van de D66'ers voldoet. Hier wordt schaamteloos gebruik gemaakt van een intuïtie die is getraind door jarenlange hersenspoeling.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Je laat als vrouw je transformeren tot man omdat je je geen vrouw, maar man voelt, maar wil wel de baarmoeder behouden. Alleen vrouwen hebben volgens mij een baarmoeder.

Waarom houden meer transmannen hun baarmoeder?

Minder transmannen laten hun baarmoeder verwijderen, dat ziet de genderpoli van het Amsterdam UMC in een eigen inventarisatie. Volgens gynaecoloog Norah van Mello zijn daar geen landelijke cijfers van, maar ook zij ziet dat meer mensen hun baarmoeder houden. "We zien dat neer transmannen de mogelijkheid open willen houden om zwanger te worden", zegt ze.
https://www.nporadio1.nl/fragmenten/nos-radio-1-journaal/4c140b73-70fd-404b-b1cf-136969c34e0d/2023-03-24-waarom-houden-meer-transmannen-hun-baarmoeder
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Valentina Petrillo loopt de 200 meter in recordtijd – voor vrouwen. De meiden in de running kunnen niet om deze transseksueel heen.
Afbeelding
Rechterlijk bevel: Julian Reichelt mag een tranny geen man noemen

Met een juridisch unieke, nog niet juridisch bindende beslissing van Rome Medien GmbH verbood de regionale rechtbank in Frankfurt am Main de voormalige hoofdredacteur van "Bild", Julian Reichelt, om op de blog "Pleitticker.de" een transvrouw als een man aan te duiden. ”. Dat meldt de advocaat van de getroffenen op zijn website.

"Niemand hoeft te accepteren dat hij opzettelijk aan het verkeerde geslacht wordt toegewezen", zegevierde de advocaat Dr. Jasper Prigge op zijn website . Hij is natuurlijk erg blij met de beslissing:

“De regionale rechtbank heeft hier in individuele gevallen beslist, maar de beslissing heeft een signaaleffect. Verschillende onderzoeken tonen de negatieve effecten aan van misgenders op de getroffenen. We hebben dit tijdens het proces aangegeven. Misgenders is een ernstige inbreuk op het algemene persoonlijkheidsrecht en kan juridische gevolgen hebben.”

In feite zijn er altijd gevallen waarin mannen en vrouwen een reden zien om uit te halen naar andere mannen en vrouwen die van het ene geslacht zijn geboren en vervolgens hebben besloten dat ze liever van het andere geslacht zijn. Een even actueel als spectaculair geval is dat van Valentina Petrillo, die als man werd geboren, nu als vrouw wil worden aangesproken en een succesvolle hardloper is in Italië.

Of het nu 200 meter of 400 meter is - Valentina Petrillo rent zelfverzekerd weg van de meisjes. En omdat ze erkend en onaantastbaar is als vrouw, worden al haar overwinningen officieel toegekend. Inmiddels is ze al acht keer succesvol geweest in relevante wedstrijden. Tot grote ergernis van haar concurrenten.

Dit leidt tot vervelende "misgender"-aanvallen. De voormalige werkgever van Reichelt, de krant "Bild", citeerde een criticus van Valentina Petrillo die zei:

"Biologisch gezien is ze een mannetje met alle biologische voordelen op het gebied van kracht en snelheid. Daarom moet ze het opnemen tegen mannen. Punt."

Hoe lang mag je zoiets nog zeggen in Duitsland?
https://www.pi-news.net/2023/03/gericht ... ezeichnen/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Duitsers boos: publieke omroep spreekt niet van ’moeders’ maar ’barende personen’

Gij zult niet discrimineren. Dit gebod zorgt voor de meest gefronste wenkbrauwen van onze tijd. Niemand wil graag achtergesteld worden, en waar dat precies over gaat, daarover verschillen minderheid en meerderheid van mening.

Gisteren viel ik van verbazing welhaast van mijn stoel. Het Duitse Journaal, de Tagesschau, had het gewaagd om het bijbelse begrip ’moeder’ te verwijderen. In plaats daarvan sprak het vlaggenschip van de omroepen over ’barende personen’. Zie hier ons woke tijdperk.

Moeder Aarde, je moerstaal, iedereen kent de met trots uitgesproken begrippen. FC Bayern-coach Louis van Gaal kwam in Lederhose op het bordes van de Marienplatz in München met de zinsnede: „Een dikke kus, aan die Mutti’s!” De langstzittende kanselier, een kinderloze vrouw, stond zelfs bekend als ’Mutti Merkel’.

Maar de taal is zo in beweging als het aantal beschietingen bij de bloedige Russische invasie van Oekraïne. Enkele redacteuren van de met tien miljard euro gefinancierde openbare omroepen, in dit geval de ARD, vonden het nodig om het begrip moeder op het vuilnis te zetten. Ten behoeve van een minuscule minderheid.

Flauwekul
Duitsers reageerden geschokt. Moeders wilden zich juist niet tot barende personen laten reduceren. De Beierse premier Söder verklaarde: „De eerste woorden van een kind moeten mama of papa zijn, en niets anders. Voor zulke onzin hoeven we niet gedwongen worden om te betalen.”

In de Bondsrepubliek gaat het steeds vaker over de ’gender-waanzin’. Boze ouders klagen gemeentes aan, als leraren hun kroost dwingen om beroepsgroepen uitsluitend mannelijk of vrouwelijk te maken. In Saksen en Sleeswijk-Holstein is dit inmiddels verboden. De conservatieve CDU spreekt van propaganda.

Een 48-jarige ouder uit Berlijn strijdt tegen dit ’kankergezwel’ en voert een juridisch gevecht met de autoriteiten. „Hij heeft het over indoctrinatie, en steeds meer leraren, en leraressen, dringen hun eigen regels aan leerlingen op.” Die mogen zelf bepalen of ze met „zij/haar, hij/hem of anderszins” worden aangesproken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is een beeld uit het verleden toen het politiek correcte denken nog niet algemeen was ingevoerd en woke nog bedacht moest worden evenals 'gender'.

Nu ziet dat er zo uit:

Afbeelding
Protect 2SLGBTQI+ Communities & Drag Artists

Will you sign?

To the Legislative Assembly of Ontario:

Whereas anti-2SLGBTQI+ hate crimes and harassment are increasing across Ontario.

Whereas drag artists have been specifically targeted for intimidation by anti-2SLGBTQI+ extremists.

Whereas drag performance is a liberating and empowering art form that allows diverse communities to see themselves represented and celebrated.

Whereas drag artists, small businesses, and 2SLGTBQI+ communities deserve to feel safe everywhere in Ontario.

Therefore, we the undersigned, petition the Legislative Assembly of Ontario to pass the Protecting 2SLGBTQI+ Communities Act so that 2SLGTBQI+ Safety Zones can deter bigoted harassment and an advisory committee can be struck to protect 2SLGTBQI+ Communities from hate crimes.
https://www.kristynwongtam.ca/protect-drag

Dat wetje dat ze wensen: "..."to prohibit any homophobic, transphobic act of intimidation, threats, offensive threats, offensive remarks, protest disturbance and distribution of hate propaganda within the meaning of the criminal code." "
komt neer op een verbodszone voor andersdenkenden van 100 meter.
(denk aan verbodszones bij abortusklinieken en synagoges)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

How the Trans Agenda Destroys Human Life and Common Sense | Matt Walsh LIVE at New Mexico State


Om een of andere reden niet bij de Nederlandse omnroepen te zien, dus maar hier.
Laatst gewijzigd door sjun op za apr 15, 2023 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Laatst gewijzigd door sjun op za apr 15, 2023 10:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Eindelijk, het onderwijs krijgt nu een kwaliteitsimpuls. Daar hebben we op staan te wachten...

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door sjun »

Mahalingam schreef:
zo dec 11, 2022 9:02 pm
Als een Huzaar tegen zijn sergeant zei: "Ik dacht..." dan was de prompte reactie: "Jij moet niet denken. Dat kan het paard veel beter want die heeft een groter hoofd.".
Het ziet er naar uit dat een forumbeheerder wat uitgeschakeld heeft waardoor het plaatsen van filmpjes niet meer werkt
Dit is hem https://www.youtube.com/watch?v=Ehl_TAgyVcQ

Ik zag het ook bij de laatste zaken die ik graag wilde delen en heb dus op FFI in mijn berichtjes maar extra links aangebracht. Ik ga natuurlijk niet al mijn bijdragen van de laatste jaren bijwerken. Dan kan ik beter elders iets nieuws gaan beginnen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Er stonden de laatste tijd veel opgeklopte berichten in onze gelijkgeschakelde media over de verschrikkingen die homo's en zo ten deel vallen . Over hoe deelnemers van propagandasamenkomsten moesten rennen om het vege lijf te bewaren.

En zaterdag was het mooi weer en lopend door de stad viel mij niets op.
Op een mijn bekend adres hing zoals gewoonlijk een homo vlag. En soms hangt daar een Oekraïense vlag (ook heel politiek correct) , een EU-vlag en nimmer een Nederlandse vlag (ook niet op de kop). Enthousiaste valggers.
Maar wat ik had moeten zien zag ik niet: een zee van homovlaggen.
Landelijke actie met regenboogvlaggen als reactie op anti-lhbtq-geweld

Op diverse plekken in Nederland hangt zaterdag de regenboogvlag uit als reactie op meerdere gewelddadige incidenten van de laatste tijd gericht tegen de lhbtq-gemeenschap. Ook Amsterdam doet mee aan de actie.
Volgens COC Nederland geven in totaal bijna zeventig gemeenten en provincies gehoor aan de oproep en doen daarnaast ook veel andere partijen mee zoals bedrijven, organisaties en veel particulieren.

De actie volgt op meerdere incidenten vorige week waarbij onder anderen medewerkers van een Groningse dragshowbar en lhbtq-café werden mishandeld. Tevens zijn tijdens diverse voetbalwedstrijden, waaronder PSV-Spakenburg van 4 april, homofobe spreekkoren geweest en werd de regenboogvlag van COC Eindhoven weggerukt. Ook is een vrijwilliger geslagen.

De belangenorganisatie heeft daarom rond 12.30 uur een nieuwe vlag opgehangen. Door regionale COC-afdelingen en COC Nederland is iedereen opgeroepen hetzelfde te doen.

‘Ook de gemeente Amsterdam hangt zaterdag de regenboogvlag uit,’ twitterde Groenlinks-raadslid Kris van der Veen zaterdag. ‘Dit als reactie op de recente geweldsincidenten tegen de lhbtq-community: dit moet stoppen! Met de vlag laten we, hopelijk met vele anderen, zien dat liefde sterker is dan haat.’

‘Geen ruimte voor haat’

Naast Amsterdam hangt deze zaterdag de vlag uit in de andere drie grote steden en in plaatsen als Arnhem, Haarlem, Groningen, Vlissingen, Wageningen, Roermond, Steenbergen, Hengelo, Leiden, Amersfoort, Deventer, Zevenaar en Culemborg. “In onze samenleving is geen ruimte voor haat en intolerantie,” aldus de Utrechtse burgemeester Sharon Dijksma.

‘Liefde is sterker. Wij steunen de lhbtq-gemeenschap, COC Eindhoven en de jongeren in Eindhoven,’ wordt getweet door het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, met hierbij een foto van de gehesen regenboogvlag.

‘Bij uitsluiting en geweld moet je altijd opstaan en je uitspreken. Amersfoort is een stad waar iedereen zichzelf kan en mag zijn en als dat in gevaar komt dan spreken wij ons uit. Daarom sluiten wij ons als college en gemeenteraad aan bij deze actie, jong en oud moet zien en weten dat geweld en uitsluiting nooit de goede weg is,’ schrijft burgemeester van Amersfoort Lucas Bolsius.

Ook in de gemeente Leiden wappert de regenboogvlag. In de gemeenteraad deelden de Partij voor de Dieren en D66 nog eens extra de oproep. “Iedereen mag zijn wie die wil zijn zonder de pijn en last van discriminatie in welke vorm dan ook,” aldus raadslid Linda Beimer (D66).
https://www.parool.nl/nederland/landeli ... ~bcf512f1/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Shame on Leiden en al haar inwoners. : nono3: Gelukkig woont er ergens in Nederland een d66 mevrouw Jeanet van der Laan. Die hees heel moedig in haar eentje de regenboogvlag op. Ze schreef....

Op het partijbureau van @D66 hangt de vlag ook. Samen maken we een vuist tegen LHBTI+-geweld.
Het is nodig om te blijven vechten voor een samenleving waarin iedereen zichzelf kan zijn.


Toch fijn dat we in Nederland weer onszelf kunnen zijn.

Behalve natuurlijk, als je niet van Gender drammers houdt. Dat is fout, en dan kan je beter niet jezelf zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

In Barneveld (bekend vanwege vele kippen en kerken) doen ze niet mee.
Er is geen draagvlak voor deze nietszeggende actie
De Burgemeester van Barneveld, Jacco van der Tak (CDA) twittert:
Jacco van der Tak
@JaccovanderTak
De regenboogvlag roept verschillende gevoelens & reacties op in de gemeente Barneveld. De gemeenteraad heeft aangegeven de vlag niet te hijsen. In de gemeente Barneveld telt ieder mens en geweld tegen wie dan ook keuren wij af! Ik sta altijd open voor een gesprek. #samenleven
https://twitter.com/JaccovanderTak/stat ... enboogvlag
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Wat is het probleem met de regenboog oversteekplaatsen?

Afbeelding

En dan doel ik niet op het ontbreken van wettelijk bescherming van overstekers maar van de beperking in de lengte.
Alle regenboogkleuren moeten een baan krijgen met normale breedte.
En nu blijken de regenboogkleuren niet voldoende te zijn om het hele bedachte scala van genderverschillen in kleur uit te beelden.
En in het zeer woke inclusieve Utrecht komen ze met dit plan:

Afbeelding
Utrechtse GroenLinks-fractie wil nieuw uiterlijk voor regenboogzebrapad in de binnenstad
https://www.duic.nl/algemeen/utrechtse- ... innenstad/

Wat ze zich niet realiseren is dat in de gewone wereld het lopen over een vlag gezIen wordt als een zware belediging.

Ik weet nu ook dat Utrecht een 'regenboogagenda' erop na houdt, rijksgesubsidieert, dat wel.
“Daarom is Utrecht ook een Regenboogstad met een Regenboogagenda. Dit is een actieplan om de zichtbaarheid, acceptatie en veiligheid van lesbische, homoseksuele, biseksuele, transgender en intersekse personen te vergroten”, zo legt de lokale fractie uit.

Utrecht ontvangt rijkssubsidie om de emancipatie en het welzijn van LHBTIQA+-personen te verbeteren. De Regenboogagenda van Utrecht liep vorige herfst af en er wordt nu gewerkt aan een Inclusieagenda.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

De misvorming van de Duitse taal door gendergedoe is enorm en soms absurd.
They made everything neutered, by the sounds of it, and the vast majority of people got really pissed off about it. In any case, it’s much more difficult in the German language to gender without changing the whole language in itself. I’m not surprised that people got extremely fed up fast with that Marxist nonsense.
https://gatesofvienna.net/2023/04/enoug ... gendering/
"Omdat het iedereen ergert": Burgemeester verbiedt gendering

Een burgemeester van de Beierse CSU is het zat: als eerste lokale chef heeft Stefan Joachimsthaler nu gender verboden in zijn gemeenschap Alling bij München: "Het irriteerde iedereen en verdeelde de gemeenschap", zegt hij.

Burgemeester Joachimsthaler is burgerlijk-conservatief, maar zeker niet ouderwets. Integendeel: de stadhuischef van de 3.500 personen tellende gemeenschap van Alling bij Fürstenfeldbruck in de regio München is op de hoogte: altijd op Facebook, actief op Instagram, altijd zoveel mogelijk in contact met de bewoners. Hij ontdekte: "Gendering irriteert iedereen, of het nu mannen of vrouwen zijn."

Twee jaar geleden sloot Alling zich ook aan bij de ontwaakte tijdgeest (=woke), schakelde de wijkkrant en alle correspondentie met de burgers over op gender. Daarna hadden er meer klachten en vragen moeten zijn.

Felicitaties voor de burgemeester uit heel Beieren

Het keerpunt dan in het maartnummer van het Publicatieblad, waarin Joachimsthaler officieel verklaarde dat gendering voorbij was: “We ontdekten dat de lezers en luisteraars zich meer ergerden aan de uitgebreide gendering dan dat ze het goedkeurden. Het verstoort het luisteren en verstoort de leesstroom”, zegt de burgemeester.

Sindsdien lijkt de Opper-Beierse wereld weer op orde te zijn in Alling. Net als in het verleden worden de bewoners weer aangesproken en aangeschreven met “Beste burger”. In het gemeentehuis zouden bijna alleen maar positieve reacties zijn binnengekomen.

"Het sloeg in als een bom", zegt Joachimsthaler blij. Hij werd niet alleen gefeliciteerd in het district Fürstenfeldbruck, er kwamen positieve reacties uit heel Beieren.
https://exxpress.at/weil-es-alle-nervt- ... s-gendern/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Iedereen een klein beetje gefeliciteerd, en het mag wat kosten. Want dank zij de de ziektekostenverzekering waar wij allen maandelijks een flink bedrag aan kwijt zijn, kan transgender Zeelanda uit Egypte zich nu "vrouw" noemen.

Maak kennis met de nieuwe Nederlandse Zeelanda.

Afbeelding
In het Middelburgse azc begon ze aan haar leven als transvrouw. Binnenkort heet Zee officieel: Zeelanda

Dinsdag 25 april wordt Zee Salem opnieuw geboren. Op al haar officiële Nederlandse documenten komt dan haar nieuwe naam te staan: Zeelanda. Een eerbetoon aan Zeeland en het AZC in Middelburg, waar de Egyptische asielzoeker in 2022 een nieuw leven begon als transvrouw.

De officiële naamsverandering is niet het enige lichtpuntje voor Zeelanda, die al sinds haar vlucht uit Egypte in 2017 in onzekerheid leeft over de toekomst. Op 12 april zou de Raad van State zich buigen over die afwijzing. Maar zover kwam het niet. De IND kwam terug op zijn eerdere beslissing. Een wonder, vindt Zeelanda. Nu maakt ze weer kans op een verblijfsvergunning.

Toen Zeelanda uit haar geboorteland vluchtte, was dat vanwege problemen met de binnenlandse veiligheidheidsdienst. Ze was toen nog geen transvrouw. ,,In Egypte wordt over dit soort dingen niet veel gepraat. Toen ik er voor het eerst over hoorde, snapte ik waarom ik me altijd anders gevoeld had, maar ik had de moed niet om er iets mee te doen. Toen ik hier kwam ben ik gaan informeren: hoe zit het met hormonen, wat kan ik doen. In Middelburg vond ik steun bij andere asielzoekers uit de lhbtqi+ gemeenschap. Daar begon ik mijn leven als transvrouw: ik kreeg hormonen, ik krijg nu ook laserbehandelingen tegen baardgroei. Dat was in 2022. Toen koos ik ook mijn nieuwe naam: Zeelanda.”

In december 2022 woedde in het azc in Middelburg een grote brand waardoor veel bewoners naar een andere locatie moesten. Zeelanda: ,,Op mijn 42e verjaardag werd ik naar Amersfoort overgebracht. Daar was de situatie heel anders dan in Middelburg, waar wij in een gemengde groep woonden en konden douchen in familieruimten. Nu kwamen we op de mannenafdeling, waar ze ons met de nek aankeken. Ze zeiden dingen als: ze maken vrouwen van zichzelf, dat verbiedt de islam. Een keer hoorde ik iemand zeggen: we moeten ze aanvallen. We hebben ook een tijdje op een asielboot gezeten in Amsterdam. Daar zijn we heel veel lastiggevallen. Pas toen de locatiemanager voor ons opkwam zijn we verplaatst naar Zutphen, waar ik nu zit. Hier zijn ze heel aardig voor ons. We kregen zelfs dagtickets om naar een lhbt-event te gaan.”

En nu is er zelfs weer hoop op een verblijfsvergunning. Voor Zeelanda zelf is de ommekeer een enorme opluchting. De IND heeft fouten gemaakt in de beoordeling en probeert nu te voorkomen dat er een onderzoek plaatsvindt, is haar overtuiging. ,,In mijn geval is daardoor bijna drie jaar verspild. Eerst steeds wachten op gehoor bij de IND, en tot slot het aanvechten van de negatieve beslissing bij de Raad van State om uitzetting tegen te gaan. Ik hoop dat ze zich realiseren dat ze kwetsbare lhbtiq+ asielzoekers - en vooral transpersonen - niet zo kunnen behandelen.”

In de aanloop naar de zitting vroeg de staatssecretaris de IND alvast om uitleg over de gevolgde procedure. Om precies te zijn: hoe definieert de IND begrippen als ‘seksuele gerichtheid’, seksuele geaardheid, transseksueel, binair, transgender en non-binair? En hoe garandeert de IND dat elke medewerker die een lhbtiq+ asielzoeker hoort en beoordeelt, deze begrippen op dezelfde manier uitlegt? ,,Als antwoord op die vragen kwam de landsadvocaat met een begrippenlijst boven water die intern bij de IND gebruikt wordt”, vertelt Sandro Kortekaas van LGBT Asylum Support, dat zich inzet voor lhbtiq+ asielzoekers. Hij ziet maar één reden voor de wonderlijke wending van het lot: ,,Op interne leidraad valt nogal wat aan te merken. De IND is bang voor het oordeel van de Raad van State. Die zou een verstrekkende uitspraak kunnen doen over de gebrekkige en onduidelijke manier waarop de IND dit soort zaken beoordeelt.”

Woordvoerder Tom van Essenberg van de IND nuanceert: ,,Het intrekken van een besluit voorafgaand aan de zitting is altijd een optie en komt vaker voor. Dit hoort bij het werk en de professionaliteit van juristen van de IND. Als nieuwe informatie bekend is geworden waardoor de beoordeling van een besluit in ander licht komt te staan, dan herstellen we dat.” Aanleiding kunnen bijvoorbeeld recente uitspraken van de Raad van State zijn, waardoor gemaakte beschikkingen niet in stand kunnen blijven. ,,Ook beleidswijzigingen, de gewijzigde situatie in het land van herkomst of nieuwe feiten en omstandigheden die in beroep naar voren zijn gebracht kunnen aanleiding zijn om een besluit in te trekken. De vreemdeling of diens advocaat kan nieuwe informatie inbrengen waardoor de IND zelf vindt dat dit reden is om met deze informatie opnieuw naar de zaak te kijken.” En dat kan zelfs vlak vóór een zitting bij de Raad van State nog gebeuren, geeft Van Essenberg aan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »


If You Can Choose Your Gender Can You Choose Your Race?


Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Mahalingam schreef:
vr dec 30, 2022 11:46 am
Afbeelding

Deze vrouw is gecancelled. Waarom dat nou?
Directeur van kennisinstituut voor emancipatie ontslagen wegens grensoverschrijdend gedrag

Kaouthar Darmoni is ontslagen als directeur van Atria, het kennisinstituut voor emancipatie en vrouwengeschiedenis in Amsterdam. Ze heeft zich op meerdere vlakken ernstig misdragen, blijkt uit een extern onderzoek van Hoffmann Bedrijfsrecherche, waarvan de conclusies in handen zijn van de Volkskrant.

Darmoni zou zich bij Atria, een vooraanstaand instituut dat zich al sinds 1935 sterk maakt voor gelijke behandeling van mannen en vrouwen, meermaals schuldig hebben gemaakt aan ‘(seksueel) grensoverschrijdend en intimiderend gedrag’ jegens ondergeschikten. Ook zou ze ‘niet integer’ zijn omgegaan met arbeidsrechten van medewerkers.
[...]
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b633fe15/
Alle eisen verworpen in rechtszaak over grensoverschrijdend gedrag directeur Atria

De rechtbank Amsterdam verwerpt alle over en weer ingediende eisen in een geding rond de wegens grensoverschrijdend gedrag ontslagen directeur van Atria, het kennisinstituut voor emancipatie en vrouwengeschiedenis.

Kaouthar Darmoni werd eind vorig jaar ontslagen door Atria, na onderzoek naar (seksueel) grensoverschrijdend gedrag. Ook werd ze beticht van het vervalsen van haar cv.

De oud-directeur eiste bij de rechter doorbetaling van haar loon en inzage in het complete onderzoeksrapport. Atria op haar beurt wilde juist eerder betaald salaris terugvorderen en Darmoni dwingen tot het uitbrengen van een persbericht, waarin ze de bewering zou terugnemen dat er geen wederhoor was geweest in het externe onderzoek.
Nader onderzoek nodig

In het vorige week gewezen vonnis stelt de rechter dat nader onderzoek nodig is om de juistheid van de beschuldigingen over en weer vast te stellen, en dat ze niet in de positie verkeert om ingediende eisen nu al toe te wijzen. Dat nadere onderzoek zou onderdeel moeten uitmaken van de bodemprocedure die Darmoni heeft aangespannen tegen haar ontslag. Ze meent dat haar ontslag onrechtmatig is, omdat ze zich al in het voorjaar van 2022 had ziek gemeld en was beschermd tegen ontslag. De rechter sluit echter niet uit dat dit een ‘tactische ziekmelding’ betrof, omdat Darmoni destijds al wist dat er onderzoek zou volgen naar klachten van personeelsleden over intimidatie en grensoverschrijdend gedrag.

De eis van Darmoni om te beschikken over het complete, niet-geanonimiseerde onderzoek, verwerpt de rechter omdat de oud-directeur vorig jaar meerdere keren de kans heeft gekregen om het rapport in te zien. Van de vermeende onjuistheden in haar cv is onduidelijk of Atria daar vooraf al niet van wist.

‘Louter verliezers’


In het vonnis wijst de rechter Darmoni en Atria erop dat bij voortzetting van de juridische procedures er ‘louter verliezers’ zullen zijn. ‘Het komt de rechter voor dat partijen er goed aan doen gezamenlijk en in onderling overleg ervoor te zorgen dat de schade aan beide kanten zoveel als mogelijk beperkt wordt. Dat lijkt verstandig in beider belang.’
https://www.parool.nl/amsterdam/alle-ei ... ~b53d80fb/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie