Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

Ook onder onze Hindoestanen is het bar:
Hindoestanen-polikliniek Flevoziekenhuis
De vakgroep Cardiologie van het Flevoziekenhuis is in april 2010 gestart met een polikliniek speciaal voor mensen van Hindoestaanse afkomst. Deze bevolkingsgroep heeft naar verhouding veel gezondheidsproblemen door hart- en vaatziekten. Hierdoor zijn de risico’s op overlijden twee à drie keer hoger.
[...]
In leeftijdsgroep 35-60 jaar heeft 28% van de Hindoestaanse mensen diabetes (versus 8% Nederlanders). Van de Hindoestanen tussen 35-45 jaar heeft al 20% diabetes. Op hogere leeftijd loopt dit op tot meer dan de helft van de mensen.
https://flevoziekenhuis.nl/folders/hind ... ziekenhuis
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Wat moet dat voorstellen? Mensenmelk?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Hebben dezen zich al aangediend als leveranciers van mensenmelk?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ali Yas »

Er zijn vast ook mensen die geloven dat kipfilets aan een struik groeien.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

En dat babies gevonden worden tussen de kolen op het veld.
Of dat de ooievaar ze her en der dropt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Klinkt goed..."Happy Non-birthing parents day "
ANU gender researchers suggest changing terms ‘mother’, ‘father’ to be more gender-inclusive

University researchers have suggested ditching words such as “mother”, “father” and “breastfeeding” in in a bid to be more gender-inclusive.

The Australian National University Gender Institute’s Gender-Inclusive Handbook Every Voice Project recommends making the changes to be “inclusive of every voice”.

The guide suggests changing the term “mother” to “gestational” or “birthing parent” and using “non-gestational” or “non-birthing parent” instead of “father”.

The term “chest-feeding” should also replace “breastfeeding”, the report suggests.

“When discussing childbirth, use the terms ‘gestational’ or ‘birthing’ parent rather than ‘mother’, and the terms ‘non-gestational’ or ‘non-birthing’ parent rather than ‘father’,” the handbook says.

“While many students will identify as ‘mothers’ or ‘fathers’, using these terms alone to describe parenthood excludes those who do not identify with gender-binaries.

“This non-gendered language is particularly important in clinical or abstract academic discussions of childbirth and parenthood, both to recognise the identities of students in the class, and to model inclusive behaviour for students entering clinical practice.”

The guide said staff should also acknowledge when they make a mistake and correct themselves until they got it right.

The handbook is for “any ANU student or staff member involved or interested in teaching undergraduate and postgraduate students engaged in coursework”.

Uni’s response
When asked about the handbook, an ANU spokesperson said the recommendations were not official policy.

“This is a guide produced by a research institute that, among its many areas of focus, examines how to improve gender equity and inclusiveness in our society,” the spokesperson told 7NEWS.com.au.

“The guide is an academic output produced by experts who are free to research in their field of expertise under our policies on academic freedom.

“This document is not an official ANU policy, process or official prescription to staff and students.”

The guide comes after a UK hospital issued new language instructions for midwives earlier this month, telling them to stop using the term ‘breastfeeding’ and replace it with ‘chestfeeding’.

The Brighton and Sussex University Hospital NHS Trust introduced the measures in an effort to be more inclusive towards non-cis gender, trans and non-binary families.

It also stated that breastmilk could now also be referred to as “human milk” or “chest milk”, and outlined that its maternity care department would be renamed ‘perinatal services’.

The term “father” was also changed to ‘second biological parent’ or ‘co-parent’, while “woman’ was adjusted to include ‘woman or person’.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Pilgrim »

Genderwaanzin in het ziekenhuis: In plaats van “moedermelk” in het vervolg “mensenmelk”

Geplaatst op 18 februari 2021

Afbeelding

Ondanks de Brexit woedt ook in Groot-Brittannië de genderwaanzin. De gerenommeerde krant de “Times” meldde dat in Brighton en Sussex de universiteitsziekenhuizen van de gezondheidsdienst NHS het voorschrift uitgevaardigd zouden hebben om verschillende bekende begrippen in het taalgebruik “gender gerecht” te wijzigen. De nieuwe “transgender” taalrichtlijn voor vroedvrouwen schrijft dientengevolge voor dat “moedermelk” in het vervolg “mensenmelk” genoemd dient te worden.

De redacteur van de “Times”, Lionel Shriver, heeft daar geen begrip voor – hij bespeurt in de taalvoorschriften van de ziekenhuizen de “tirannie van een minderheid”, die zou moeten “stoppen”. Uitgerekend het Duitse katholieke jeugdblad “Die Tagespost” is daarentegen erg blij met de “consideratie met transgenders”. Het blaadje geeft hoog op van de “inclusieve”, nieuwe taal, die stillende “transmannen met baby´s” zou insluiten (vrouwen, die denken zichzelf man te voelen, noemen zichzelf “transmannen”). Het zou “transvriendelijk” zijn wanneer het ziekenhuispersoneel in het vervolg zou spreken van “moeder of barend persoon”.

De “Times” plaatst de dingen echter gelukkig in het juiste licht: de veranderingen zouden vermoedelijk één procent van de volwassen Britse bevolking ten goede komen, die zichzelf zou beschouwen als “transgender” of “non binair” en niet zou weten of ze mannelijk of vrouwelijk is. Nadrukkelijk voegt de krant er aan toe dat één procent waarschijnlijk nog te hoog geschat is, er zouden ook beduidend lagere schattingen bestaan.

Bron: zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/02/18 ... ensenmelk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

In samenwerking met de LHBTQIA+ brigade laat de Merseyside Police zich van zijn goede kant zien.
Dit rijdt nu rond, zonder twijfel om de bewustwoording van.... te bevorderen.

Afbeelding

Nu klaagt de politie dat de mensen het verkeerd opvatten want "being offensive" mag je wettelijk (maar niet moreel) gezien zijn, dat is niet verboden.
"Being offensive in itzelf is not an offence" zeggen ze.

Was "Being offensive is an offence." ook een leus uit het 1984 boek van Orwell?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Pilgrim »

Feminisering...

Afbeelding

“Echte mannen zijn nergens bang voor. Niet voor de dood, niet om hun families te verdedigen en zeker niet voor de waarheid. Veel mannen zijn tegenwoordig slap, letterlijk bang voor de waarheid, omdat de overheidsleugens hen in een permanente kinderillusie houden. Een stam zonder echte mannen kan niet overleven en daarom hebben de overheid en de media mannen decennia lang vervrouwelijkt en verguisd, voordat de aanval begon…”

(Jason Christoff)

Geplaatst/vertaald via: E.J. Bron (via Twitter; “djindji”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Pilgrim »

Amerikaanse Democraten willen het detailhandelaren verbieden om kinderspeelgoed of –kleding op geslacht te sorteren

Geplaatst op 27 februari 2021

Afbeelding
Bij overtredingen voorziet het wetsontwerp in geldboetes

Kinderen dienen zich “onbevangen uit te drukken”

De Democratische Californische Congresleden Evan Low en Cristina Garcia hebben een wetsontwerp over “inclusiviteit” voorgelegd. Als de wet zou worden aangenomen, dan zou het voor alle detailhandelaren met meer dan 500 werknemers illegaal worden om kinderspeelgoed of kinderkleding op geslacht te sorteren. In plaats daarvan zou er een uniseksafdeling moeten komen.


Ook Californische online-winkels zouden hierdoor getroffen worden. “Het gaat hier om de mogelijkheid voor kinderen om zich onbevangen te kunnen uitdrukken”, verklaarde Low. “De politiek achter dit wetsontwerp is niet alleen belangrijk om vermeende maatschappijnormen aan te pakken, maar ook om veilig te stellen dat vooroordeel en veroordeling geen speciale rol in het leven van onze kinderen spelen.”

Het wetsontwerp voorziet bij overtreding in een boete van $ 1000,- Dat zou voor de sowieso aangeslagen detailhandel wel eens meer problemen kunnen gaan opleveren. Op dit moment mogen handelaren op grond van de coronamaatregelen maar 25% van hun winkeloppervlak gebruiken. De omzetdalingen zijn reusachtig.

Bron: flinkfeed.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/02/27 ... -sorteren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Feministe Pauline Harmange (26): We moeten mannelijkheid afschaffen om van hen betere mensen te kunnen maken.

https://www.trouw.nl/cultuur-media/femi ... ~bc588759/

https://www.humo.be/nieuws/we-moeten-ma ... ~bc588759/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

King George schreef:
zo feb 28, 2021 1:34 pm
Feministe Pauline Harmange (26): We moeten mannelijkheid afschaffen om van hen betere mensen te kunnen maken.
Daar bedoelt ze dan vast blanke mannen mee, want zwarte mannen blijken het toppunt van mannelijkheid en stoer te zijn.

Ik denk dat er in de bovenkamer van deze femiste wat draadjes los zitten. Uit het interview.
U bent biseksueel en getrouwd met een man, maar keert zich tegen de heteroseksualiteit. ‘Die dwingt ons om relaties aan te gaan zonder dat we daar goede redenen voor hebben’, schrijft u.

Ik bedoel daarmee dat heteroseksualiteit geen persoonlijke keuze is, maar een sociale constructie. Met andere woorden: wij komen niet als heteroseksueel ter wereld, maar wij worden het. In de relatie tussen een man en een vrouw zitten veel seksistische normen die ons worden opgelegd en die ter discussie moeten staan. Denk aan bezitsdrang en jaloezie en dat het een probleem is wanneer een vrouw meer verdient.”
Tja!!! :scratch: Ik voel geen behoefte om met een vrouw naar bed te gaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Ik bedoel daarmee dat heteroseksualiteit geen persoonlijke keuze is, maar een sociale constructie.
Een sociale constructie? Wat een dom wicht is die Paula. (Seksuele) oriëntatie (op de ander) is inderdaad geen keuze. Dat zit in de genen en is onveranderlijk. De wetten van de natuur, de biologie, zijn niet te tarten en juist niet in een sociaal construct te plaatsen.
wij komen niet als heteroseksueel ter wereld, maar wij worden het.
Heeft zij nooit biologieles gehad? (Seksuele) oriëntatie (op de ander) zit in de genen en is onveranderlijk.

Dom > dommer > Paula
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Pilgrim »

Thaïs d´Escufon: “Mannen, wees mannelijk!”

Geplaatst op 8 maart 2021

Afbeelding

Naar aanleiding van Internationale Vrouwendag: een interview met Thaïs d´Escufon, die woordvoerster was van de Génération Identitaire, een beweging die zojuist werd ontbonden door de Franse regering (het interview werd gemaakt voor de ontbinding). Ze geeft haar visie op vrouwen en feminisme.

Mijn naam is Thaïs d´Escufon, ik ben 21 jaar oud. Ik ben sinds enkele maanden woordvoerster van de Génération Identitaire. Ik ben al drie jaar lang in de beweging actief. Het is een jeugdbeweging, die met het oog op de massale immigratie en islamisering de identiteit van de Europese volkeren wil verdedigen.

Hoe bent u bij de Génération Identitaire terechtgekomen?

Ik was al bekend met de problemen van de immigratie en de islamisering. Mijn familie is rechts, net als ik. Desalniettemin heb ik echt meegemaakt hoe het was toen ik studente werd. In mijn studentenwijk waren bars, die vrouwen op terrassen afwezen. Er zaten veel gesluierde vrouwen bij me in de klas. En in de metro was ik een van de weinige blanke vrouwen. Op dat moment werd het me duidelijk dat er sprake was van een bevolkingsuitwisseling en dat mijn stad veranderde. Ik wilde me niet als een buitenstaander in mijn eigen stad voelen.

Bent u toevallig perswoordvoerster geworden?

Op zekere dag klom ik met een rookgranaat op een schoorsteen. Deze foto werd veel verspreid en kreeg de aandacht van de media, die me langzamerhand lieten zien als de muze van de beweging. Ik werd woordvoerster na een serie interviews met de media.

Zou u zich een jaar geleden deze functie hebben kunnen voorstellen?

Ik heb gehoopt ooit perswoordvoerster te worden. Het was voor mij altijd een bron van trots om onze beweging te vertegenwoordigen. Desondanks had ik niet gedacht dat het zo snel en vooral op deze manier zou gebeuren. Als ik een jaar terugkijk, is er zo veel gebeurd.

Hoeveel tijd hebt u dagelijks nodig voor uw betrokkenheid?

Enerzijds zijn er intellectuele scholingen. Ik probeer mezelf te trainen, kijk naar debatten en lees. Anderzijds voer ik interviews met journalisten. Deze betrokkenheid neemt ongeveer de helft van mijn week in aanspraak, plus de training waarover ik het had.

Gaat u door met uw studie?

Ik sta via een schriftelijke cursus op de faculteit ingeschreven. Dit maakt het voor me mogelijk om heel mobiel te zijn. Om veiligheidsredenen was het voor mij niet meer mogelijk om aan de faculteit terug te keren. Veel van mijn studiegenoten hebben heel erg hun best gedaan om persoonlijke informatie over me prijs te geven. Ze hebben echt geprobeerd om me te intimideren en mijn activisme bij de Génération Identitaire te stoppen.

Welke studie doet u?

Ik doe een vreemde taal aan de Mirail-faculteit in toulouse.

Zet u uw beroepstoekomst niet op het spel?

Ik hoop dat ik mijn hele leven van de politiek kan leven. Integendeel, ik denk dat het deuren voor me kan openen.

Wilt u kandideren?

Dat is iets waarover ik zou moeten nadenken. Zo ver ben ik nog niet. Ik wil graag een activist zijn en zolang mogelijk activistische politiek bedrijven. Voordat ik dertig ben, denk ik dat activisme het best bij me past. Ik weet niet welke vorm dit zal aannemen, maar ik zal altijd tot diegenen behoren die voor ons vechten.

Wat was uw droomberoep toen u een kind was?

Toen ik klein was, wilde ik lerares worden. op een bepaald moment werd het me duidelijk dat politiek een hartstocht en een roeping geworden was.

Wie is de vrouw die u inspireert?

Zoals zo velen zal ik Jeanne d´Arc citeren. Ze is een model van onze historie en ze vertegenwoordigt de Franse identiteit. Isabella de Katholieke was de vrouw van de koning van Spanje. Zij voerden de Reconquista aan. Ze heroverden Spanje, dat 8 eeuwen lang door de Arabieren werd bezet. Uiteindelijk lijken beide vrouwen op elkaar, want ze zijn ten strijde getrokken om het hunne te verdedigen. Ze voerden mannen aan. Ze waren onbevreesd en moedig. Ik denk graag dat ik graag zo zou willen zijn als zij.

Wat denkt u wat een vrouw is?

Ik zou eerst zeggen, wat is een Europese vrouw? Er bestaan kenmerken van onze civilisatie en de plaats van de vrouwen in onze civilisatie. Een vrouw is de zuil van het gezin, net zoals de man. Er bestaat een zeer belangrijke complementariteit tussen mannen en vrouwen, die behouden moet worden.

Wat brengt een vrouw in onze samenleving in?

Ik denk dat ze zoetheid meebrengt. Ook als vrouw heeft ze een eigen visie. Dit advies kan voor de man heel voordelig zijn.

Bent u een vrouw of een feministe?

Ik ben vrouwelijk en niet feministisch.

Wat vindt u van “rechts feminisme”?

Hiermee zal ik geen vrienden maken... Ik heb veel bewondering en respect voor rechtse vrouwen, die wellicht ook feministes zijn. Desondanks geloof ik niet dat er een rechts feminisme als zodanig kan bestaan. Feminisme is een linkse ideologie, deconstructief zoals alle linkse ideologieën. Ze dragen vanaf het begin het zaad in zich van alles wat als gevolg van de verwoesting van onze samenleving is ontstaan. Ik denk dat er tegenwoordig niet genoeg patriarchaat is. Mannen liggen enorm onder vuur en durven zichzelf niet meer te handhaven, terwijl vrouwen er eindelijk op wachten dat mannen zich handhaven. Het is niet beschamend om mannelijk te zijn. Men kan voor vrouwen vechten zonder feminist te zijn. Ik vecht voor de mijne, zonder onderscheid te maken.

Hebt u een mannelijke man nodig?

Ja, helemaal. Mannen, wees mannelijk! Dat is belangrijk.

Hebt u een boodschap voor vrouwen?

Doe mee! Verplichting is niet alleen iets voor mannen. Wij allemaal hebben ook een inspraakrecht. Integendeel, ik denk dat wij een interessante bijdrage hebben die we in het politieke debat kunnen inbrengen.

(Bron: bvoltaire.fr)

Bron: unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/03/08 ... mannelijk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Pilgrim »

Échte dappere vrouwen!

Afbeelding

Kijk, @SigridKaag, dit zijn dappere jonge vrouwen (foto links). Geen elitaire mondiale kakelkippen zoals jij. Door te trouwen met een PLO-moslim en kindertjes met hem te fokken, heb je de vrije vrouw feitelijk immers al verraden. Ga weg alsjeblieft. Voorgoed. @D66

(via Twitter; “Hannesz”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Pilgrim »

GB: Lid van de Green Party eist uitgaansverbod voor mannen vanaf 18.00 uur

Geplaatst op 13 maart 2021



Barones Jones van de Green Party heeft in het Britse Hogerhuis een wettelijk te regelen uitgaansverbod voor mannen vanaf 18.00 uur geëist. Dat zou “vrouwen veel veiliger maken en allerlei soorten discriminatie verminderen”, vindt de adellijke dame. Het initiatief heeft niets met corona te maken.

Het houdt veelmeer verband met de criminele zaak Sarah Everard, een 33-jarige, die op 3 maart op weg naar huis spoorloos is verdwenen in het Zuid-Engelse Brixton. Volgens de huidige stand van het onderzoek gaat de politie er van uit dat de vrouw ontvoerd, vermoord en in stukken gehakt is. Want de agenten hebben in een bos in het naburige Kent lichaamsdelen gevonden. En er is ook al een verdachte, die gearresteerd werd. Het is een politieagent.

Nigel Farage reageerde op Twitter als een van de eersten op het initiatief van de barones: “Even voor het geval dat u dacht dat ik overdrijf wanneer ik de linksen geestelijk gestoord noem. Deze politica van de Green Party wil een uitgaansverbod voor mannen na 18.00 uur. Een beter argument voor een hervorming van het Hogerhuis was er nog nooit.”

Nuchter bekeken heeft het voorstel meer nadelen voor vrouwen dan voor mannen:

Mannen drinken meer alcohol dan vrouwen, vaak na 18.00 uur in de pub. Als ze daar niet meer naartoe mogen – met het gevolg dat wijnboeren moeten omscholen en brouwerijen en pubs voorgoed moeten sluiten – boeten vrouwen in vergelijking met mannen de voorkeur van een gezonde levenswijze in ieder geval gedeeltelijk in. In plaats daarvan hebben ze dan de heren van de schepping al vroeg in de avond bij zich op de bank zitten en mogen dan iets bedenken hoe ze de tijd met hem doorkomen.

De barones denkt blijkbaar nog te goed van de mensen. Ze heeft niet in de gaten hoe slecht en gemeen mannen kunnen zijn...

Bron: pi-news.net

Door: Manfred Rouhs

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/03/13 ... 18-00-uur/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Mahalingam »

In Allahstan mogen vrouwen alleen niet het huis uit als het donker is. En in sommige streken ook niet overdag.
Dat is toch een betere oplossing?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Salvini Party MEP Denounces EU Glossary that Bans ‘Mother’ and ‘Father’

Simona Baldassarre, a Member of the European Parliament for Matteo Salvini’s League, has denounced a new glossary from the European Union that allegedly directs members to stop saying terms like “mother” and “father”.

Baldassarre spoke out against the EU suggestions for what language should be used in internal and external communications, such as refraining from using the terms “mother and “father” but using instead “parents”.

According to the MEP, the new communications guidelines also instruct EU officials not to use the term “gay marriage” but opt for the phrase “egalitarian marriage”, according to Il Giornale.

The words male and female are also reportedly called into question in the new glossary, with “sex assigned at birth” to be used instead of “biological sex”.

“As a politician, as a doctor, and as a mother of a family, I am outraged,” Baldassarre said, continuing that behind the “anti-discrimination communication lurks the violence of the one-rainbow ideology that the EU wishes to impose”.

“A new religion with priests, theologians, ideologues, and scribes. The technique is well known: you change words, you overturn meanings, you introduce a new language that changes people’s way of thinking,” she added.

The populist MEP’s allegation comes after the European Union declared the political bloc an “LGBTIQ Freedom Zone” after a 492 to 141 vote in the European Parliament.

The declaration was largely seen as a counter to Poland’s Regional Charters of Family Rights, which declare marriage is between a man and a woman, which the European Parliament accused of being a “narrow definition of the family”.

Polish MEP Ryszard Legutko, of the governing Law and Justice (PiS), later criticised the EU’s declaration as “absurd” and said: “Western Europe is engaging in ideological propaganda. At kindergarten age, you want to introduce ridiculous stories about gender.”

Baldassarre’s comments echo those made by Matteo Salvini in 2018 when he served as Italian Interior Minister and changed identification documents to list mother and father rather than parent one and parent two.

“I was told that on the interior ministry’s website, forms for an electronic identity card had ‘parent 1′ and parent 2’,” Salvini said, adding: “I immediately made them change the website restoring the definition of ‘mother’ and ‘father’ — it is a small gesture, but I will do everything possible that it is provided for under the Constitution.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Ook hier in Nederland nog meer gender indoctrinatie. Laat kinderen in deze tijd gewoon kind zijn, en zaai geen twijfel over hun seksualiteit en identiteit.

Heel ongezond.
’Zet kinderen niet onder druk met genderkeuze’

Op veel basisscholen krijgen kinderen deze week voorlichting van kenniscentrum voor seksualiteit Rutgers en de GGD over genderdiversiteit. De theorieën waarmee kinderen worden geconfronteerd, verbazen socioloog Elise van Hoek. ,,Met een gezonde ontwikkeling heeft dit niets te maken.”

Het is ’de week van de lentekriebels’ van Rutgers met nieuwe opvattingen over man/vrouw, seksualiteit en diversiteit. Het gaat erom, zegt Rutgers, de heteroseksuele norm los te laten en het gesprek over diversiteit in school op gang te brengen.

Basisschoolkinderen krijgen les aan de hand van de genderkoek van Sam Killerman, een activist en comedian. Het lijkt op een zelfgebakken koekje, een poppetje waaraan je niet kunt zien of het een mannetje of een vrouwtje is. Kinderen horen dat ze niet als jongetje of meisje worden geboren, maar dat ze hun sekse bij de geboorte krijgen toegewezen. Maar hun genderidentiteit staat niet vast, die moeten kinderen zelf ontdekken, accepteren en kiezen, volgens Rutgers.

Geen onderbouwing
Het idee is dat ‘alle combinaties’ mogelijk zijn. ,,Het is meestal niet zo afgelijnd en vaak variabel. Het is niet of/of. Soms zelfs en/en. Een beetje dit, een beetje dat.” Wat blijft hangen van al deze theorieën is een gevoel van verbazing. Wat weet Rutgers wat de rest van de bevolking is ontgaan? Een deugdelijke onderbouwing ontbreekt.

De seksuologe en neurowetenschapper Debra Soh merkte dat steeds meer kinderen een geslachtsverandering doormaakten van het ene naar het andere geslacht (transitie). Veel ouders van deze kinderen zoeken informatie. Daarom schreef zij het boek The End of Gender, waarin ze allerlei nieuwe opvattingen aan de kaak stelt. Het idee dat je uit een hele reeks van geslachten kunt kiezen, het biologisch geslacht als een spectrum, klopt niet. Biologisch gezien zijn er twee: mannelijk en vrouwelijk. Er zijn geen tussenvormen. Wel zijn er enkele aangeboren afwijkingen waarbij bepaalde kenmerken anders zijn (intersekse). Ouders die hun jongen of meisje gender-neutraal opvoeden zullen daarin niet slagen, want de invloed van biologie is onontkoombaar. Soh waarschuwt daarom voorzichtig te zijn bij kinderen met een andere beleving van hun geslacht (genderdysforie) om te kiezen voor ingrijpende en onomkeerbare geslachtsverandering.

Voorzichtig zijn
Psycholoog Thomas Steensma stelt in zijn promotieonderzoek dat genderdysforie al op jonge leeftijd voor kan komen, maar bij de meeste kinderen verdwijnt. Zijn advies is dan ook om bij kinderen voor de puberteit voorzichtig te zijn met sociale rolwisseling, bijvoorbeeld met kleding, haarstijl een aanspreekvorm. Steensma, werkzaam bij de genderpoli van VUmc, pleit voor onderzoek naar de enorm gestegen vraag naar transitie. Wat zijn de gevolgen van toegediende hormonen bij kinderen voor de vruchtbaarheid? En waarom melden zich meer meisjes dan jongens bij de genderpoli?

Ouders
Bijna tweederde van de scholen doet mee aan deze lentekriebels. Mogelijk ontvangen ouders een brief of uitnodiging voor een ouderavond. Veel ouders kennen deze nieuwe theorieën niet die hun kinderen worden geleerd. Rutgers adviseert scholen hoe ze om moeten gaan met ‘ouders met weerstand’ tegen deze lessen. Aandacht voor seksuele diversiteit hoort bij de kerndoelen van het onderwijs en staat hier niet ter discussie. Maar wat Rutgers doet lijkt sterk op een introductie in een politieke filosofie over identiteit, met kinderen als gehoor. Met een gezonde ontwikkeling heeft de genderkoek echter niets te maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Pilgrim »

CITAAT...

Afbeelding

Zich links en progressief noemend, heulen neo-feministes tevens met het vrouwvijandige oerconservatieve islampatriarchaat. En heeft men er ook geen enkel probleem mee om zwaar bevochten verworvenheden als gelijke rechten & zelfbeschikking onbekommerd te verkwanselen aan de islam.

(Via Twitter; “DinieStrijker”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Lesmateriaal op de basisschool.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Zaak transgender tegen verzekeraar om vergoeding vrouwelijk gezicht

Een transgender heeft een zaak aangespannen tegen Zilveren Kruis, omdat de verzekeraar weigert een gezichtsoperatie te vergoeden. De transgender wil dat de verzekeraar betaalt voor de operaties om haar gezicht vrouwelijker te maken.

De transgender is geïndiceerd voor ’faciale feminisatie’ (FFS), maar Zilveren Kruis wijst de aanvraag voor deze medisch specialistische chirurgische behandeling af.

De verzekeraar stelt, in tegenstelling tot vier artsen van het genderteam van het VUmc, dat bij de eiseres geen sprake is van een ’passabiliteitsprobleem’, ofwel een probleem om sociaal als vrouw gezien te worden. De eis aan de verzekeraar is om de aangevraagde behandelingen toe te staan en te vergoeden.
:scratch:

De ingreep heet officieel ,,faciale feminisatie". Lise heeft voordat ze operatief van geslacht veranderde al een uitgebreid traject doorlopen om zeker te weten dat hier sprake was van genderdysforie.

Onderdeel van dat traject is dat de transgender ook al voor de operatie zich kleedt als een vrouw, met de bijpassende make-up en haardracht
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door Ariel »

Het ziet er niet goed uit voor Lise...Lise moet uit haar psychische kramp komen en een baantje zoeken, en sparen voor haar nieuwe uiterlijk. Of haar moeder moet het betalen. Die heeft haar op de wereld gezet.
Vrouwelijk gezicht transgender alleen bij verminking vergoed door de verzekeraar

Op straat krijgt ze van wildvreemden beledigingen en impertinente vragen naar haar hoofd. Lise is sinds haar geslachtsverandering eindelijk de vrouw die ze zich altijd heeft gevoeld. Op haar gezicht na. Maar verzekeraar Zilveren Kruis weigert de operatie van circa 20.000 euro te betalen die haar een vrouwelijker uitstraling moet geven.

Donderdag stonden Zilveren Kruis en de advocaat en moeder van Lise tegenover elkaar voor de voorzieningenrechter in Amersfoort. De 21-jarige Lise zelf was er niet. Ze kampt met psychische problemen door de vervelende reacties die ze van omstanders krijgt. Ook zag ze op tegen de aanwezigheid van journalisten.

Voor haar is de geslachtsverandering maar voor de helft geslaagd. Ze voelt zich nog steeds niet op en top vrouw, omdat haar gezicht niet past bij de rest van haar verschijning. Dat vindt zij niet alleen, dat vindt haar omgeving ook, zegt advocaat Stefan Donkelaar.

’Passabiliteitsprobleem’
Zilveren Kruis kwam op basis van enkele foto’s binnen een dag tot de conclusie dat er geen sprake was van een zogenoemd ’passabiliteitsprobleem’: de onmogelijkheid om zichzelf zo te presenteren dat niemand in de gaten heeft dat ze ooit een man was.

Zeven medisch adviseurs bogen zich over Lise’s beeltenissen en concludeerden dat er geen sprake was van een mannelijke neus, vierkante kaaklijn en een breed voorhoofd. Ondanks dat de behandelend artsen van Lise oordeelden van wel en zij de aangezichtsoperatie indiceerden.

Donkelaar en de moeder van Lise vinden dat de verzekeraar onvoldoende heeft onderbouwd waarom de operatie niet wordt vergoed en verwijten Zilveren Kruis niet aan de behandelend artsen om aanvullende informatie te hebben gevraagd. „Lise heeft sinds 2016 een lang traject doorlopen dat zorgvuldig is begeleid door het ziekenhuis. Het kan niet zo zijn dat een medisch adviseur van een verzekeraar vervolgens beslist dat een ingreep niet nodig is.”

Verminking
„Wij gaan niet op de stoel van de artsen zitten, maar het is de verzekeraar die bepaalt of een behandeling voor vergoeding in aanmerking komt”, zegt medisch adviseur H. Flens van Zilveren Kruis. De verzekeraar vergoedt wel aangezichtsoperaties als er sprake is van verminking, maar daarvan is bij Lise geen sprake, zegt hij.

Voor de zorgverzekeraars staat er veel meer op het spel dan alleen de operatie van Lise. Uit onderzoek van adviesbureau Zorgvuldig Advies en Transvisie, waarover deze krant donderdag berichtte, blijkt dat 10 tot 15 procent van de transgender personen behoefte heeft aan zo’n operatie. Bij Zilveren Kruis melden zich er twee per week, aldus Flens. Een positief advies over Lise kan een sneeuwbaleffect hebben dat in de vele tonnen per jaar gaat lopen, zegt hij.

Weten jullie dat progressief D66 ook een transgender bezit? Ze heet geen Lise, maar Lisa, en ze komt in de kamer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alles over feminisme/misogynie/manosphere/LHBTI

Bericht door King George »

Ik ben bekend met dat getrouwde (echte) vrouwen een mans(familie)naam en een meisjes(familie)naam hebben en met beide familienamen mogen worden aangesproken. Beide familienamen vinden ze doorgaans geen probleem? Onder welke jongensnamen zijn de hier besproken Lise en Lisa overigens geboren?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie