Demmink. De Verboden Radiouitzending

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Poloitiek stinkt omdat ze smerig is

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik roep al jaren dat de politiek smerig en corrupt is. Waarom moet ik dat in mijn eentje steeds verkondigen? Wie zwijgt stemt in. Het mag dan misschien wel onbeschaafd klinken, maar verbaal geweld is het enige handvat dat een geweldloos mens in een democratie kan toepassen om macht uit te oefenen dat in vergelijking staat met fysiek geweld.

Een schoft is een schoft. Want anders zou de rechterlijke macht iedereen moeten vrijspreken op basis van het feit dat geen mens een vrije wil heeft.

Mensen met hinderlijke afwijkingen dienen geruimd te worden. Het is of het een of het ander. De mens heeft wel of geen vrije wil. Heeft hij een vrije wil? Wat is dan mis met de doodstraf? Dat is wat ik maar niet begrijpen kan. Een mens met een vrije wil heeft de consequentie van zijn daden te aanvaarden. Door rood licht rijden? Fikse boete. Moord? Doodstraf! Te allen tijde! Het afschaffen van de doodstraf is een achterlijk inconsequent huichelachtig tijdverschijnsel dat op geen enkele manier strookt met massa-vernietigingswapens.

De bijbel geeft richtlijnen aan. Maar het joden- en christen-proletariaat heeft letterlijk schijt aan God.

Ben ik even blij en nuchter dat ik overtuigd atheïst ben. Als klein kind had ik reeds het gevoel dat kerkgangers huichelaars waren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door King George »

Advocaatkosten Demmink veel hoger dan Kamer wist

Door: redactie
25-5-15 - 12:27


Afbeelding
Proces over kindermisbruik kost Staat ruim 30.000 euro meer
Joris Demmink © Ilya van Marle.

De kwestie rond de van kindermisbruik verdachte topambtenaar Joris Demmink heeft de overheid veel meer geld gekost dan tot nu toe is gemeld aan de Tweede Kamer. De totale advocaatkosten bedragen 144.000 euro, 31.000 meer dan werd gemeld.

Dat meldt RTL Nieuws op basis van opgaves van het ministerie van Veiligheid en Justitie. De extra kosten zouden gaan om juridische bijstand die is verleend aan het departement door de landsadvocaat.

Demmink is herhaaldelijk beschuldigd van seksueel misbruik van kinderen. Momenteel loopt tegen hem een strafrechtelijk onderzoek, na een zogenoemde artikel 12-procedure. Eerdere onderzoeken leverden geen gronden op voor strafrechtelijke vervolging.

Van der Steur
Kamerleden hebben vaker vragen aan de minister van Veiligheid en Justitie vragen gesteld over de kosten van juridische bijstand aan Demmink. Toen huidig minister Ard van de Steur nog Kamerlid was in januari 2014 wilde hij weten 'welke afspraken er zijn gemaakt over de vergoeding van advocaatkosten van Demmink tijdens en na beëindiging van zijn dienstverband'.

Een woordvoerder laat in een reactie aan RTL Nieuws weten dat het ministerie geen kosten heeft achtergehouden. "In het geval van de landsavocaat gaat het om juridische bijstand die is verleend aan het departement en niet voor of ten behoeve van de heer Demmink. Dat de vraag van de Kamer alleen op vergoede kosten van de advocaten van de heer Demmink ziet is niet onlogisch, omdat de Kamer al vaker had gevraagd naar juist de vergoeding van die kosten en het stopzetten daarvan."

Lees ook
'Overheid heeft pedofilie jarenlang gedoogd'
Justitie is 120.000 euro kwijt aan verdediging Demmink
Rechter geeft AD gelijk in zaak topambtenaar Demmink


AD
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Openen deze smerige pedo-doofpot en snel!

Bericht door King George »

'Vermiste Duitse jongen stierf mogelijk in pedocircuit op boot bij Amsterdam'

Afbeelding

AMSTERDAM De in 1993 uit Berlijn verdwenen 12-jarige Manuel Schadwald is mogelijk als kinderprostitué omgekomen op een boot bij Amsterdam.

Dat blijkt uit een onderzoek dat het AD en de Duitse krant Welt am Sonntag deden. Schadwald zou eerst in Rotterdam en daarna in Amsterdam in het pedocircuit zijn terechtgekomen. De politie kreeg diverse tips over de zaak, maar stelt geen enkel bewijs te hebben voor Schadwalds aanwezigheid in Nederland.

De AIVD zou ook melding hebben gemaakt van de gewelddadige dood van een jongen aan boord van een boot die Spaarndam als ligplaats zou hebben. Omdat er hooggeplaatste figuren aan boord waren, werd die zaak volgens bronnen stilgehouden.

In de jaren '90 gold Amsterdam als een bedevaartsoord voor pedofielen. Via de Spartacus, een internationale homoreisgids, adverteerden jongensbordelen openlijk. Er werden zelfs seksreizen vanuit landen als Engeland naar jongensbordelen in onze hoofdstad georganiseerd.


RTV Noord-Holland
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Demmink. een heel erg eng mannetje

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Advocaatkosten Demmink veel hoger dan Kamer wist

25-5-15 - 12:27

Afbeelding
Joris Demmink © Ilya van Marle.
Meestal laat mijn gevoel mij niet in de steek. Als ik dit smoelwerk zo bekijk is deze man een gevaarlijke ziekelijke pedofiele homo patiënt.
De echte gekken herken je normaal niet zo gauw door hun stiekeme in het schemer gehulde gedrag. Maar een ons onbekend mechanisme zorgt ervoor dat de mens, die zoals wij weten, niet over een Vrije Wil beschikt alsnog een onbestuurbaar gevaar voor de samenleving vormt. Met een Vrije Wil aan de mens verbonden, zouden we na 50 jaren van vrij worstelen met de godsdienstwaanzinnige achterlijke achterstandsreligie van Marokkanen toch allang geen multicultureel probleem meer moeten waarnemen in onze kennisbeschaving? Want ook mohammedanen beschikken over hersenen, ondanks gegronde twijfel daaraan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Ariel »

De AIVD zou ook melding hebben gemaakt van de gewelddadige dood van een jongen aan boord van een boot die Spaarndam als ligplaats zou hebben. Omdat er hooggeplaatste figuren aan boord waren, werd die zaak volgens bronnen stilgehouden.
Toen ik dat krantenartikel las, moest ik ook aan Joris Demmink denken. Maar ik vermoed dat niet hij de hooggeplaatste figuur is waarom dat pedocircuit zo beschermd wordt. Ik denk dat als ooit de doofpot open gaat, er voor één familie hier in Nederland een ongelofelijke stank uit komt. Anders begrijp ik werkelijk niets van die doofpot. Zo belangrijk is Joris Demmink toch ook niet?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door King George »

Doofpot namens de Kroon?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Demmink. Damned!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Doofpot namens de Kroon?
Vroeger werd er niet om gemaald om de seksuele strapatsen van de Duitse gladaal prins Bernard of om corrumperende en seksueel ontspoorde rechters. Je las er nooit wat over in de krant en het volk was ook nauwelijks op de hoogte. Van Klokkenluiders had nog nooit een mens gehoord. Nou ja, de klokkenluider van de Notre Dame en dan had je het wel gehad. Maar . . . nu zijn er de voor de overheid verschrikkelijke klokkenluiders en de sociale media die als een razende Roeland al het achtergebleven en achtergehouden nieuws als een lopend vuurtje blijvend aan de man brengen nadat ergens een artikel in de krant heeft gestaan. Ook de TV brengt reportages uit. Maar zolang angstvallig de bewijzen achtergehouden, vernietigd of niet boven water zijn te toveren, gaat elke griezel vrijuit en moeten we het houden bij 'geruchten', ook al is waar rook is vuur.

Hoe is het overigens met Demmink gesteld en wat voert hij nu in zijn schild? Ik bedoel, heeft hij nog wel een toonaangevende functie bij de overheid of is hij al met vervroegd pensioen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door King George »

'Joris Demmink gechanteerd door Turkse regering'
Afbeelding Weet u wat wij het liefst zouden doen? Nooit over Joris Demmink schrijven. De wereld zou perfect zijn, als het enige medium dat Joris Demmink bespreekt de megafoon van Micha Kat is. Maar ja. Koen Voskuil, één van de weinige goede journalisten die ze nog hebben bij het AD, heeft zich vastgebeten in dossier (*) en die komt dan eens in de zoveel tijd met een schep stront uit het riool dat Demmink heet. Dan moeten we wel. Want de opperpedo van Nederland -VERMEEND, VERMEEND!- zou zich persoonlijk bemoeid hebben met de rechtszaak van de Koerd Hüseyin Baybasin (wiki). Kort door de bocht-uitleg: Turkije chanteerde Nederland met bewijsstukken omtrent Joris Demmink en Turkse jongetjes, waardoor Nederland (lees: Demmink) persoonlijk er voor gezorgd heeft dat Hüseyin Baybaşin onschuldig levenslang in een Nederlandse gevangenis terecht kwam. Aldus Baybasin zelf, dat wel. Vertrouwelijke documenten die deze hypothese staven, zijn echter door Justitie uit de cel van Baybasin gestolen tijdens een celinspectie. Koen heeft die documenten op het AD gezet, dus laten we hopen dat Koen niet binnenkort ineens 'toevallig' in een ernstig verkeersongeluk terecht komt. Hoewel dat ook weer het nodige zou bewijzen. Turkije heeft dirt op Demmink, Demmink fixt rechtszaken in voordeel van Turkije om te voorkomen dat Turkije die dirt openbaar maakt. Dat is, simpel gezegd, zwaar kut. Dat Turkije op deze manier deze mate van invloed op de Nederlandse rechtsgang heeft (gehad), dat zou per direct door parlementaire enquettes, Kamercommissies, debatten (thanks Louis!) en elk mogelijke onderzoeksteam dat we voorradig hebben onderzocht moeten worden. Want als Baybasin gelijk heeft, is het fundament onder de bodem van onze rechtszaak officieel compleet weggeslagen. Met dank aan oud-topambtenaar die zijn Duitse vleeshelm niet in bedwang kon houden.


GeenStijl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Demmink de Doofpot. Klokkenluiders niet gewenst.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het is onbeschrijflijk en voor mij onbegrijpelijk dat de Nederlandse overheid in geniepige samenwerking met justitie zo makkelijk de onbetrouwbare Turkse islamitische politieke maffia op hun woord en aangeleverde vervalste toonbandjes met foute vertalingen als doorslaggevend bewijs aanvaardde om de Turkse klokkenluider Hüseyin Baybaşin al 12 jaar het verdere zwijgen op te leggen door hem conform de wens van de Turkse politieke maffia achter slot en grendel 'veilig' te stellen. Op valse beschuldiging van moord. Het ging om mensen in de Turkse regering die doodleuk in enorme hoeveelheden heroïne handelde en niet gediend waren van de klokkenluider die meende dat dit soort zaken het daglicht moesten zien. De man was gevlucht naar Nederland. Het valt mij nog mee dat hij niet in zijn cel is overleden.

De Nederlandse overheid heeft nooit gedeugd. Er is iets mis mee. Waarom heeft ook de Nederlandse overheid zo'n hekel aan klokkenluiders? Dat kan alleen maar als je wat te verbergen hebt. Als je in en in corrupt van binnen bent. Zeg maar van geen geweten wil weten. Er was eens een staatssecretaris Van Geel van het CDA. Wat die rotzak niet allemaal heeft uitgevreten onder het goedkeurend oog van onze regering om een klokkenluider binnen de regering die een van de grootste fraude zaken aan het licht heeft gebracht in de Nederlandse geschiedenis, ten gronde te krijgen. Het betrof volgens mij de Bouwfraude. Zo'n klokkenluider zou bejubeld en geroemd moeten worden. Maar de man heeft moeten afzien en lijden. Die vieze smerige politieke huichelarij en onmenselijkheid tegenover een plichtsgetrouwe staatsburger is ten hemel schrijnend.

En ach, los van het bevel van overheidswege om het nu langzamerhand beroemde beruchte 'misdaadbriefje' te verdonkeremanen, kun je er haast wel zeker van zijn dat zo'n super pedo figuur in de top van justitie, genoemd Demmink, op alle mogelijke manieren beschermd wordt. Immers, mannen die wat met jongetjes hebben is geen ernstige zaak. Er is toch geen moord gepleegd? En van ontucht is ook niet echt sprake. Zo'n jonge schandknaap is er niet voor niets en is er alleen maar beter op geworden. Niemand is volmaakt. Nou ja, Demmink blijkbaar wel. Dus die is dan ook niet schuldig bevonden door zijn collega's.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Doofpot zaak Baybasin

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Ariel »

Oeps...De eerste getuige in het pedo proces is gehoord. Dat is Koos Woudenberg. Hij zegt dat hij als kind slachtoffer was van pedo's

En welke namen noemt hij?

Koos zegt dat oud-burgemeester Ed van Thijn ook bij pedofeestjes was. Herkende hem aan 'typische stem'
Koos zegt dat oud-topambtenaar v justitie Demmink er ook was. 'Ik heb de man ook een hand gegeven'
Koos komt nu ook op de proppen met oud-minister Onno Ruding. Zou hem als jongetje geld geboden hebben in ruil voor seks
Getuige Koos beweert dat ook prins Claus in het pedo-appartement van Ger in Amsterdam was .

:smile7: De advocaat die namens de Staat aanwezig is, kijkt af en toe met een wat cynische blik en noteert alle namen die Koos oplepelt
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Oeps...De eerste getuige in het pedo proces is gehoord. Dat is Koos Woudenberg. Hij zegt dat hij als kind slachtoffer was van pedo's

En welke namen noemt hij?

Koos zegt dat oud-burgemeester Ed van Thijn ook bij pedofeestjes was. Herkende hem aan 'typische stem'
Koos zegt dat oud-topambtenaar v justitie Demmink er ook was. 'Ik heb de man ook een hand gegeven'
Koos komt nu ook op de proppen met oud-minister Onno Ruding. Zou hem als jongetje geld geboden hebben in ruil voor seks
Getuige Koos beweert dat ook prins Claus in het pedo-appartement van Ger in Amsterdam was .

:smile7: De advocaat die namens de Staat aanwezig is, kijkt af en toe met een wat cynische blik en noteert alle namen die Koos oplepelt
Wie is Koos Woudenberg? Blijkbaar was hij altijd onderbetaald. Want hij is al lange tijd werkeloos. Er is beeld over hem.

https://youtu.be/Z8V-H2vC0_M
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Ariel »

De tweede getuige in de zaak hield eind jaren '80 een lijst bij van jonge jongens die in de prostitutie werkten in Amsterdam. De voormalige medewerker van de toenmalige GG&GD Raphael Beth (70) kwam bij een eerste telling tot 350. Volgens de officiële cijfers zou het gaan om 'slechts' 35 jongens. Beth komt echter tot het tienvoudige, hij stelt dat de jongens elkaar ronselden. Ze hadden allemaal lijsten bij zich met de namen van mannen die ze konden bezoeken. Beth had naar eigen zeggen een goed overzicht op de groep omdat ze bij problemen bij haar kwamen. Bovendien bezocht ze één keer per week de zes of zeven jongensbordelen in Amsterdam om te praten met de eigenaar. Beth stelt dat de 'hele pedoprostitutie' in die tijd gedoogd werd.

Hoofdrol
De hoofdrol in de zaak is voor de 43-jarige jongensprostituee Bart van Well. Hij kampt nog steeds met posttraumatische stress en stemmingswisselingen. Daarvoor houdt hij de staat, die volgens hem harder had moeten optreden tegen jeugdprostitutie, verantwoordelijk. ,,We willen bewijzen dat de overheid op de hoogte was van de jeugdprostitutie in die tijd, maar het liet begaan," legt Martin de Witte, Van Wells advocaat, uit. Een van de getuigen is Karel Maasdam, die jarenlang een jongensbordeel in Amsterdam-Oost bestierde. Maasdam werd in 1998 veroordeeld tot 3 jaar gevangenisstraf. Tegenover het AD, dat hem de afgelopen jaren regelmatig bezocht, liet Maasdam weten zich een zondebok te voelen. ,,Jarenlang werd mijn bordeel gedoogd. Agenten, sociaal werkers kwamen over de vloer. En ineens mocht het niet meer?"

Vrijplaats
Amsterdam leek in de jaren '80 wel een vrijplaats voor pedofielen. Er waren jongensbordelen en cafés waar minderjarige jongens werden opgepikt. Er waren zelfs georganiseerde pedoreizen naar Amsterdam. Voormalig GG&GD-veldwerker Raphaël Beth, die veel met jongensprostituees werkte, verklaarde in kranten dat honderden minderjarige jongens uit Nederland, Roemenië en Tsjechië als hoer werkten in Amsterdam. De vraag is wat er met die constatering is gebeurd.

Pooiers
Beth bleek 2 jaar geleden zijn veldwerk nog niet vergeten te zijn. In zijn kantoortje in Amsterdam liet hij een database zien waarin hij honderden namen van jongenshoeren, pooiers en klanten had opgeslagen. Met hun bijnamen erbij. 'Ziektekiem' bijvoorbeeld, een weinig hygiënische jongen die een klant een mes in zijn ribben stak. Ook Beth staat op de getuigenlijst.

De getuigenverhoren zullen wellicht meer duidelijkheid geven over een uitgelekt politieonderzoek in de jaren '90. Het zogeheten Rolodexonderzoek werd in het geheim opgestart, nadat informanten vertelden dat justitiemedewerkers en officieren van justitie ook klant waren geweest.

Psychopaat
Huidig VVD-Kamerlid Fred Teeven was destijds als officier van justitie betrokken bij het Rolodexonderzoek. Mogelijk kan hij verduidelijken waarom het onderzoek voor het goed en wel was opgestart, bekend was bij de verdachten.

Een aangifte van Jetty Bruggenwirth, die woensdag getuigt, was een van de aanleidingen om het Rolodexonderzoek te starten. Zij stapte naar de politie nadat haar vriend Nico L. haar dochter had misbruikt. Een voormalig zedenrechercheur noemde L., chauffeur voor jongensbordelen, de 'gevaarlijkste psychopaat' die hij ooit had ontmoet. Hij werd veroordeeld tot 8 jaar cel en tbs.

Demmink
Opvallende afwezige in de stoet getuigen is Joris Demmink, de oud-Justitieambtenaar die meermaals is beschuldigd van kindermisbruik. ,,Demmink heeft aangegeven de hele week verhinderd te zijn," zegt advocaat De Witte. Hij zal op een later moment worden gehoord. Wel verschijnt een voormalig AIVD-medewerkster, die in 2002 een veiligheidsonderzoek naar Demmink heeft verricht.

Een voorlopig getuigenverhoor is bedoeld ter voorbereiding op een rechtszaak. Van Well kan zo zijn juridische positie bepalen in een mogelijke procedure tegen de staat. Er zal geen vonnis volgen.

Tegen Demmink loopt ook nog een individueel straftraject. Er liggen diverse aangiftes van misbruik tegen hem. Het Openbaar Ministerie heeft zich altijd op het standpunt gesteld dat er geen duidelijk bewijs ligt tegen de man, maar onder druk van het Gerechtshof in Arnhem is nu toch een onderzoek gestart. Het OM is afhankelijk van de Turkse autoriteiten voor meer informatie. Twee aangevers zouden in Turkije zijn misbruikt door Demmink. Een gespecialiseerd team oordeelde eerder dat de aangifte van één van hen niet betrouwbaar is. Turkije seponeerde de zaak. Demmink zelf zegt onschuldig te zijn. Hij was naar eigen zeggen niet eens in Turkije toen het misbruik plaats zou hebben gevonden.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... oogd.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Pilgrim »

De reden dat het min. van justitie de zaak Demmink in de doofpot wil stoppen is misschien omdat er nog véél meer mensen uit die kringen betrokken zijn bij die pedofielenaffaire.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:De reden dat het min. van justitie de zaak Demmink in de doofpot wil stoppen is misschien omdat er nog véél meer mensen uit die kringen betrokken zijn bij die pedofielenaffaire.
Zeker als Claus ook deel uitmaakt van de pedofielengroep. Demmink heeft zich altijd veilig gevoeld. Waarschijnlijk had hij zijn hoge functie te danken aan andere bekende pedogangers die hem opdracht gaven om dit jongetjes neuken in een doofpot te stoppen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:De reden dat het min. van justitie de zaak Demmink in de doofpot wil stoppen is misschien omdat er nog véél meer mensen uit die kringen betrokken zijn bij die pedofielenaffaire.
Zeker als Claus ook deel uitmaakt van de pedofielengroep. Demmink heeft zich altijd veilig gevoeld. Waarschijnlijk had hij zijn hoge functie te danken aan andere bekende pedogangers die hem opdracht gaven om dit jongetjes neuken in een doofpot te stoppen.
Het zijn me nogal beschuldigingen die er niet om liegen!
Je zal zo maar door het slijk van de samenleving gehaald worden.

Als ik ook maar enig fatsoen zou hebben en tot de regering zou behoren, dan zorgde ik ervoor dat degene die beschuldigt zeer zwaar gestaft wordt. Tenminste, als de beschuldiging niet klopt. Een hele heisa van niks maken en voor de rechter brengen om iets dat eerder op een ludieke grap lijkt en totaal onschadelijk en ook nog eens terecht is, is voor de persoon die niet bij name wordt genoemd in 'Minder Marokkanen', totaal onschuldig vergeleken met de beschuldiging te betalen voor seks met minderjarige jongens.

Heisa en geen heisa. De vieze smerige hypocrise hangt af van wie je in bescherming wilt nemen. Nederland is eigenlijk een vies smerig geestelijk verdorven land met een super schijnheilige moraal die nog als een restant beschouwd moet worden van het vroegere calvinisme 's zondags in de kerk. Dat arrogante irritante kapsoneswijf Beatrix was daar nog een onpasselijk uitvloeisel als sprekend voorbeeld van.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Ariel »

WeAreChange.nl sprak met oud-gevangenisdirecteur Jos Poelmann over de komende getuigenverhoren van Joris Demmink die in april 2016 plaatsvinden. Poelmann is één van de zes oud-gevangenisdirecteuren die in 2014 aangifte deden tegen toenmalig minister Opstelten van Veiligheid en Justitie. Hij spreekt van parlementsleden die onder politieke druk geen aandacht durven te geven aan de zaak Demmink en levert verschillende illustraties van klassenjustitie binnen dit getuigenverhoor.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Ariel »

In de rechtbank in Amsterdam is woensdag dag drie begonnen in de zaak over een vermeend omvangrijk netwerk van kindermisbruik in de jaren '80 en '90. Getuigen stellen dat justitiemedewerkers bij het netwerk betrokken waren, waaronder de gepensioneerde justitietopman Joris Demmink. Verslaggever Koen Voskuil is aanwezig en beschrijft de zaak op Twitter. Woensdag staan Jetty Bruggenwirth en politieman Chris de Graauw op het programma.
Bruggenwirth (53) deed eind jaren '90 aangifte bij de politie nadat haar toenmalige vriend Nico L. haar dochter had verkracht. L., die werkte als chauffeur voor bordeelhouder Karel Maasdam, kreeg 8 jaar en tbs. Zelf draaide Bruggenwirth ook 10 maanden de cel in wegens medeplichtigheid, hoewel ze tot op de dag van vandaag volhoudt onschuldig te zijn. Chris de Graauw was als Amsterdamse zedenrechercheur betrokken bij deze zaak.

Bij aanvang van de zitting wordt Jetty gevraagd naar haar relatie met L. Nico heeft op haar geschoten, zegt ze. Hij heeft ook haar dochter verkracht. ,,Ik heb gegijzeld gezeten in zijn woning", vertelt Jetty, die ontkent dat L. haar partner was. ,,Het was een vriend waar ik bij kon onderduiken."

Het ging mis toen er op een dag twee agenten van de Criminele Inlichtingen Eenheid (CID) voor de deur stonden. Vanaf dat moment werd L. gewelddadig, aldus Jetty. Na drie maanden probeerde ze bij hem weg te komen, waarna hij haar opsloot op zolder en haar dochter verkrachtte. En daar bleef het niet bij. ,,Nico verhuurde zijn eigen kinderen, ook aan hoge ambtenaren. Dat heb ik gezien aan de hand van betaalcheques. Hij bracht kinderen naar de woningen van Van Roon, Salomonson, Demmink, Wabeke en Holthuis."

Volgens Jetty haalde L. geld op bij Willy Schmidts, de man die samen met Maasdam in 1998 is veroordeeld. Schmidts vertelde volgens haar dat er feestjes waren op de boot van drugsbaron Klaas Bruinsma. Ook daar kwamen hoge ambtenaren. ,,De kinderen heb ik zelf gezien", vertelt ze. ,,Ze waren kwetsbaar. Ze rookten en slikten valiumtabletten. Ze waren niet ouder dan 14 jaar, schat ik."

Jetty, die onder ede staat, doet nog meer stevige beweringen tijdens de zitting. Zo stelt ze dat L. in de Bijlmerbajes een sleutel zou hebben gehad die alle deuren opende. Ook vertelt ze over zijn kluis, met onder meer foto's erin van vrouwen die L. had verkracht. ,,Zijn vader stond op de foto met Bernhard en Claus." Het is onduidelijk of die beweringen kloppen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door King George »

De dood van Panorama-journalist Fred de Brouwer een ongeluk? Gelooft u dit?
http://www.volkskrant.nl/binnenland/hoe ... ~a3780151/

Afbeelding
(Klik op afbeelding voor uitvergroting)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als Demmink deze beeldreportage ziet, heeft hij zeker een week nodig om weer tot rust te komen.
Moeten wij begrip tonen voor homo's en pedofielen? Nee. We kunnen slechts accepteren dat het een ernstige fout van moeder Natuur is. En moeder Natuur laat zich natuurlijk door geen mens dwingen.

Waar Demmink van een stijve van krijgt
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door King George »

Zullen we die Demmink dan maar slapeloze nachten gunnen ipv foto's waar hij een stijve van krijgt?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Pilgrim »

Ze hebben hem vrijgesproken... :thinking:
Openbaar Ministerie wil afzien van vervolging Demmink

Gepubliceerd: 30 juni 2016

Afbeelding

Het Openbaar Ministerie wil afzien van verdere vervolging van oud-topman van het ministerie van Veiligheid en Justitie, Joris Demmink, voor kindermisbruik. Het OM heeft dit verzoek donderdag bij het gerechtshof in Den Haag neergelegd.

Het OM zegt dat het strafrechtelijk onderzoek tegen Demmink geen bewijs heeft opgeleverd voor betrokkenheid bij strafbare feiten.

In februari 2014 werd in opdracht van het gerechtshof in Arnhem een onderzoek gestart naar de betrokkenheid van Demmink bij verkrachting in de jaren 1995 tot 1997 van twee toen minderjarige jongens in Turkije.

In tegenstelling tot het OM vond het hof dat het toen beschikbare materiaal voldoende aanleiding gaf voor een redelijk vermoeden van schuld voor verkrachting.

Geen bevestiging
Uit het strafrechterlijk onderzoek is nu naar voren gekomen dat er geen bevestiging is gevonden van de eerder gedane aangiften. Ook is er geen enkel belastend materiaal gevonden voor de betrokkenheid van Demmink bij het misbruik van de jongens.

Er zijn rechtshulpverzoeken gedaan aan Turkije om hulp te krijgen bij het onderzoek. De Turken hebben geweigerd hier aan mee te werken.

Onderzoek van de Rijksrecherche toont aan dat Demmink in de jaren 1995, 1996 en 1997 niet meerdere dagen achtereen in Turkije is geweest. Het OM trekt op basis van de onderzoeksgegevens de conclusie dat Demmink de daden waarvan hij wordt beschuldigd niet kan hebben gepleegd.

Beschuldigingen
Demmink is vele jaren lang beschuldigd van pedofiele contacten en (seksueel) misbruik van minderjarigen. Uit eerder onderzoek van justitie zouden geen strafbare feiten naar voren zijn gekomen. Ook onderzoek door de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft eerder niet geleid tot strafrechtelijke vervolging.

Het hof in Arnhem besloot in 2014 dat er alsnog onderzoek naar Demmink moest komen mede omdat de beschuldingen tegen Demmink al jarenlang in de media verschenen.

Het OM vraagt het gerechtshof in Den Haag dan ook om hun verzoek in het openbaar te behandelen, gezien het bijzondere karakter van de zaak.

http://www.nu.nl/binnenland/4286039/ope ... mmink.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ze hebben hem vrijgesproken... :thinking:
Ze durven een proces niet aan omdat er dan een beerput opengaat. Dit zaakje stinkt. Maar het is schandalig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:Als Demmink deze beeldreportage ziet, heeft hij zeker een week nodig om weer tot rust te komen.
Moeten wij begrip tonen voor homo's en pedofielen? Nee. We kunnen slechts accepteren dat het een ernstige fout van moeder Natuur is. En moeder Natuur laat zich natuurlijk door geen mens dwingen.

Waar Demmink van een stijve van krijgt
Nou hoezo niet dwingen?

Regen, en het klimaat, is net zo goed moeder natuur. Vorst ook.
Ik bouw dan een lekdichte, tochtvrije keet en die stook ik warm.
Natuur, geen probleem.

Demminkjes daar heb ik twee bakstenen voor. Eventueel een eind touw. Ook geen probleem.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demmink. De Verboden Radiouitzending

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Ze hebben hem vrijgesproken... :thinking:
Ze durven een proces niet aan omdat er dan een beerput opengaat. Dit zaakje stinkt. Maar het is schandalig.
Is dit niet een gevalletje de slager die z'n eigen vlees keurt? Dit riekt naar klassejustitie.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie