Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam

Re: President verkiezingen Amerika

Berichtdoor Mahalingam » Di Nov 08, 2016 12:58 am

President verkiezingen Leiden (stad van tolerantie en meer meer migranten).
Voor het raam van een studentenhuis hangt een Trump poster.
Dit tot woede van de lokale linkse extremisten.
Ze bedoelen het niet kwaad met een verfbom want anders was er wel een granaat naar binnen gegooid nietwaar?

Afbeelding
http://sleutelstad.nl/2016/11/07/studentenhuis-morsweg-bekogeld-met-verfbom-om-trump-vlag/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Nov 08, 2016 1:02 am

Zwartmeer schreef:Ik ben blij dat verkiezingen morgen voorbij zijn en hoop, behalve dat hij zich een slechte verliezer toont, nooit meer van hem te horen.

Dat eerste begrijp ik niet. Je ging helemaal voor Clinton. Dat Trump als straatvechter een slechte verliezer is, is een ding dat zeker is.

De enige reden dat Trump meedoet aan deze verkiezingen is niet het landsbelang, maar dat hij volgend jaar mag genieten van de vernedering van Obama die hem de hand moet schudden en feliciteren met de ambtsoverdracht van het presidentschap. Het zit Trump nog altijd niet lekker dat hij een keer op een gigantische manier door de mangel is gehaald door toedoen van Obama die overigens alles van papier aflas waarbij Trump 'verplicht' aanwezig was om een komplete afgang aan te horen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Nov 08, 2016 1:13 am

Zwartmeer schreef:Laatste update aan Amerikaanse verkiezingskansen: Hillary Clinton heeft kans van 66% nieuwe president te worden.

Mooi niet. En dat heeft zij helemaal aan zichzelf te wijten. Hillary kunnen we het beste vergelijken met de club van vervelende in de weg zittende eigengereide altijd alles beter wetende linkse Gutmenschen. Hillary begon ooit goed en was vooruitstrevend met haar oprechte idealen. Maar zoals zo vaak bij linkse mensen, worden zij in de loop der tijd misvormd door de onbedwingbare drang naar macht waarbij zij zich steeds vaker opvallend corrupt gaan gedragen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 1:22 am

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Laatste update aan Amerikaanse verkiezingskansen: Hillary Clinton heeft kans van 66% nieuwe president te worden
http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... te-worden/

Ik moet er niet aan denken! Dan is de ondergang gekomen. :ohmy2:

90% als we het persbureau Reuters en Ipsos kunnen geloven Pilgrim. Dat heeft iets te doen met kiesmannen of zo. Raar en oneerlijk kiessysteem hebben ze in Amerika. Zelfs al krijgt Trump de meeste stemmen, dan nog kan Hillary winnen.

Het is afwachten.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 1:23 am

Zwartmeer schreef:
Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Laatste update aan Amerikaanse verkiezingskansen: Hillary Clinton heeft kans van 66% nieuwe president te worden
http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... te-worden/

Ik moet er niet aan denken! Dan is de ondergang gekomen. :ohmy2:

Al die zieke propaganda is dus toch nog aan iemand besteed geweest.

Wat een rancineus antwoord. :finger: Bah.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Nov 08, 2016 1:28 am

"Whatever happened to the element of surprise?" Wat, in deze kwestie, een ongelooflijk stomme vraag! Alsof IS in Raqqa of Mosel pas in de gaten heeft dat je ze gaat aanvallen omdat je het erover hebt. "Whatever happened to the element of surprise?" Het toch te erg voor woorden dat mensen uit hun dak gaan omdat ze het zo erg met deze uitspraak eens zijn? Inderdaad moeten het Tokkies zijn die hier voor vallen!

Dat IS in Raqqa of Mosel aangevallen gaat worden zal nooit een surprise voor ze zijn. Ze weten alleen niet wanneer. En dat gaat ook niemand ze vertellen! Als iemand mij kan uitleggen waarom dit niet stompzinnig gelul van Trump is, dan trek ik alle kritiek die ik ooit op hem had in...

"Whatever happened to the element of surprise?" Als iemand mij kan uitleggen waarom dit niet stompzinnig gelul van Trump is, dan trek ik alle kritiek die ik ooit op hem had in...
"Whatever happened to the element of surprise?" Als iemand mij kan uitleggen waarom dit niet stompzinnig gelul van Trump is, dan trek ik alle kritiek die ik ooit op hem had in...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 1:32 am

Zwartmeer schreef:Ik ben nu zover dat ik bij het horen van de stem van Trump al niet goed word. Alleen al de klank is bij mij synoniem voor gehuichel en gelieg opschepperij en afgekraak geworden. Al deze negativiteit komt bij mij meteen naar boven zodra hij zijn bek opentrekt. Ik ben blij dat verkiezingen morgen voorbij zijn en hoop, behalve dat hij zich een slechte verliezer toont, nooit meer van hem te horen.

I know the feeling Zwartmeer. Acht jaar lang heb ik naar dat uitgestreken smoelwerk van Obama op de TV moeten kijken. Acht jaren lang. En nu vertrekt hij. De vlag gaat bij mij uit. En als Hillary wint, dan zal ik moeten accepteren dat mevrouw Clinton 4 jaar de tijd heeft om Amerika en Europa met haar beleid de vernieling in te helpen.

De tijd best wel snel Zwartmeer, dus ook jij zal aankomende vier jaar overleven. Voor dat je het weet is die tijd weer voorbij.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 1:35 am

'Hans van de Mortel' schreef:Hillary begon ooit goed en was vooruitstrevend met haar oprechte idealen. Maar zoals zo vaak bij linkse mensen, worden zij in de loop der tijd misvormd door de onbedwingbare drang naar macht waarbij zij zich steeds vaker opvallend corrupt gaan gedragen.

Ik kan me niet herinneren dat Hillary ooit eens iets geweldigs voor het land gedaan heeft Hans. Kan jij voorbeelden geven?

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Nov 08, 2016 1:50 am

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Ik ben nu zover dat ik bij het horen van de stem van Trump al niet goed word. Alleen al de klank is bij mij synoniem voor gehuichel en gelieg opschepperij en afgekraak geworden. Al deze negativiteit komt bij mij meteen naar boven zodra hij zijn bek opentrekt. Ik ben blij dat verkiezingen morgen voorbij zijn en hoop, behalve dat hij zich een slechte verliezer toont, nooit meer van hem te horen.

I know the feeling Zwartmeer. Acht jaar lang heb ik naar dat uitgestreken smoelwerk van Obama op de TV moeten kijken. Acht jaren lang. En nu vertrekt hij. De vlag gaat bij mij uit. En als Hillary wint, dan zal ik moeten accepteren dat mevrouw Clinton 4 jaar de tijd heeft om Amerika en Europa met haar beleid de vernieling in te helpen.
De tijd best wel snel Zwartmeer, dus ook jij zal aankomende vier jaar overleven. Voor dat je het weet is die tijd weer voorbij.

De eerste president die niet omstreden is moet nog geboren worden doch het recept dat leidt naar een onomstreden president heeft niemand.
Laat ik deze dag beëindigen met een beetje humor. Dat is iets wat er te vaak tijdens onze discussies aan ontbreekt:

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 2:02 am

Zwartmeer schreef:Afgelopen nacht was er een aanslag op Trump! Het is maar goeds dat de veiligheidsdienst snel ingreep!
“Ik werd geslagen, verstikt en geschopt omdat ik bord met ‘Republikeinen tegen Trump’ in de lucht stak”

Een bord met “Republicans against Trump” noem ik een aanslag! Goed dat de veiligheidsdienst Trump nog voor hij het bord gezien heeft van het podium haalden! Voor zo'n narcist is dat een moordaanslag!

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel !!!!

We Just Learned THIS About The Man Who Attacked Trump,

Last night at a Reno, Nevada rally, Donald Trump had another close call, with Secret Service Agents rushing him off stage briefly.

The alleged attacker, Austyn Crites, was apprehended by authorities and later released. But the scary thing is that his name is on a Wikileaks bird dogging list…

Reno #Trump assassination suspect, Austyn Crites, LITERALLY IN the @wikileaks email dump!

:nietverstaan: Niks met Hillary en haar croonies van doen ? Welke naieve geest gelooft dat nog?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 2:06 am

Zwartmeer schreef:Laat ik deze dag beëindigen met een beetje humor. Dat is iets wat er te vaak tijdens onze discussies aan ontbreekt:

Absoluut. Er was geen greintje humor meer bij jou te vinden. Fijn dat jij je humor weer terug gevonden hebt. icon_thumbup.gif

Pilgrim

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Berichtdoor Pilgrim » Di Nov 08, 2016 2:30 am

Ik krijg nog een mailtje van mijn achter-achterneef en Amerika-deskundige (ook economie). Ik mag het hier van hem publiceren.

Hallo Pilgrim,

Ongelooflijk spannende dagen, nietwaar? Ik doe haast geen oog dicht.

Dank voor de links; ik zal ze eens lezen. Die 90% is paniekvoetbal en stelt niets voor. Toen Comey zondag aankondigde het onderzoek naar de emails stop te zetten (dat wil zeggen voor wat betreft Clinton) was dat even een kleine tegenslag, totdat iedereen begon te beseffen dat de man zichzelf volslagen onmogelijk had gemaakt met die 'flipflop'. Ongetwijfeld handelde hij onder politieke druk, maar Clinton heeft er geen baat meer bij. Het kwaad is al geschied. De aandacht voor de wikileaks is vergroot, en zal grote schade aanrichten, zelfs wanneer Hillary wint. Als Hillary wint (kan best) dan is het door stembusfraude (signalen daarvan duiken al op). Obama heeft zelfs een filmpje uitgebracht waarin hij illegalen oproept om te gaan stemmen!

En toch ben ik hoopvol. Er is een groeiend aantal experts dat een 'landslide' overwinning voor Trump voorspelt. De peilingen die nog min of meer onafhankelijk van de MSM opereren geven een acute winst voor Trump aan. Hillary moest rockstars als Beyonce & Jay Z inhuren om een zaaltje vol te krijgen (met een gratis concertje). Trumps stadions zijn volgepakt met 20 tot 30 duizend mensen. Het Clinton-kamp vreest de onzichtbare kiezer, de 'silent majority'. Ik denk dat Trump gaat winnen.

Maar het blijft afwachten. Woensdag (laat) weten we het.

Goede nacht,
Politicvs
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Nov 08, 2016 4:18 am

Julian Assange: Saudi Arabië en Qatar financieren zowel ISIS als Hillary Clinton

Xander, 06-11-2016

Afbeelding

‘Rusland niet achter gehackte emails’ – ‘Hillary Clinton centrale spil van de gevestigde orde’ – ‘Elite zal Trump niet laten winnen omdat hij niet bij hen hoort’ – Kabinet Obama blijkt grotendeels gedicteerd te zijn door Citi Bank

In een interview met de bekende Australische journalist en documentaire filmer John Pilger somt Julian Assange, oprichter van WikiLeaks, in het kort een aantal belangrijke onthullingen van de tienduizenden van de Democraten gehackte emails op. Assange benadrukt dat uit alles blijkt dat Hillary Clinton de spil vormt, ‘de centrale dobbelsteen’, van de gevestigde orde die bestaat uit de megabanken en het militair industriële complex. Daarnaast staat onomstotelijk vast dat de islamitische regeringen van Saudi Arabië en Qatar zowel de financiers van ISIS als van Hillary Clinton zijn.

Assange denkt dat de FBI het onderzoek naar Hillary heeft heropend om te onderstrepen dat niemand onaantastbaar voor hen is. Binnen de FBI, die volgens hem fungeert als een soort politieke politie, is men woedend op Hillary, omdat ze zich op zeer verdachte wijze verzette tegen het officiële onderzoek en de FBI opzichtig probeerde te misleiden, niet alleen recent, maar ook toen ze nog minister van Buitenlandse Zaken was.

‘Pay to play’
Daarnaast zijn er nog de emails van John Podesta, Hillary’s campagnemanager. We bespraken de afgelopen dagen al Podesta’s bizarre connecties met een occultist, en zijn perverse voorkeuren voor kinderen en kannibalisme.

Uit de emails komt tevens naar voren dat Podesta en de Democraten heel veel gebruik maken van het illegale ‘pay to play’ concept: mensen, bedrijven en zelfs staten moeten veel geld betalen om toegang te krijgen tot, en lucratieve opdrachten te krijgen van Clinton, destijds als minister van BuZa, later als de gedoodverfde opvolger van Obama (via The Clinton Foundation en haar connecties op het ministerie van BuZa).

Rusland niet achter gehackte emails
Het Clinton kamp is erin geslaagd om een soort ‘neo McCarthy’ hysterie te ontketenen door te beweren dat Rusland en president Putin achter alles zitten. ‘Hillary heeft meerdere malen valselijk gezegd dat zeventien Amerikaanse inlichtingendiensten hebben geconcludeerd dat Rusland de bron is. Dat is onjuist. Wij kunnen zeggen dat de Russische regering niet de bron is. In 10 jaar tijd heeft WikiLeaks 10 miljoen documenten gepubliceerd van duizenden verschillende bronnen, en we hebben het nog nooit verkeerd gehad.’

Saudi Arabië en Qatar financieren zowel ISIS als Hillary
Hillary blijkt als minister van BuZa enorm misbruik van haar positie te hebben gemaakt. Zo liet ze de Qataarse afgevaardigde $ 1 miljoen betalen voor een gesprekje van 5 minuten met haar man Bill. Van de koning van Marokko accepteerde ze $ 12 miljoen om enkel bij een feestje aanwezig te zijn.

Begin 2014 mailde Hillary aan Podesta dat de islamitische terreurgroep IS(IS) wordt gefinancierd door de overheden Saudi Arabië en Qatar. ‘Dit is de belangrijkste email van allemaal,’ vindt Assange, ‘wellicht omdat Saudisch en Qataars geld over de hele Clinton Foundation is verdeeld. Zelfs de Amerikaanse regering erkent dat sommige Saudi’s ISIS ondersteunen. Steeds is het smoesje dat het slechts om een paar ‘schurkenprinsen’ gaat, en de regering het hier niet mee eens is. Maar de emails zeggen nee, het zijn de Saudische en Qataarse regeringen die ISIS financieren.’

Pilger: ‘De Saudi’s, de Qatari’s, de Marokkanen, de Bahreini’s, maar vooral de Saudi’s en Qatari’s geven al dit geld aan de Clinton Foundation, en dat terwijl Hillary Clinton minister van BuZa is, en dat ministerie enorme wapenverkopen goedkeurt aan met name Saudi Arabië.’

Assange: ‘Onder Hillary Clinton werd de grootste wapendeal ooit gesloten, met Saudi Arabië. Die was meer dan $ 80 miljard waard. Tijdens haar ministerschap verdubbelde de waarde van de wapenexport van de Verenigde Staten.’

Pilger: ‘Het gevolg is natuurlijk dat de beruchte terreurgroep ISIS voornamelijk werd gecreëerd door precies die mensen die geld geven aan de Clinton Foundation.’ Assange: ‘Ja.’ Pilger: ‘Dat is onthutsend.’

Hillary centrale spil van elite’
Assange gaat vervolgens ook in op de persoon Hillary, die volgens hem letterlijk ziek is geworden en ‘levend wordt opgegeten’ door haar eigen ambities. ‘Ze vertegenwoordigt een compleet netwerk van mensen en een netwerk van connecties met bepaalde staten. Hoe ze daarin past? Ze is de centrale spil.’

‘Er zijn veel verschillende raderwerken operationeel, van de grote banken zoals Goldman Sachs en belangrijke elementen van Wall Street, tot de inlichtingendiensten en mensen op het ministerie van BuZa en de Saudi’s. Zij is de centrale figuur die al deze verschillende dobbelstenen met elkaar verbindt. Zij is het gladde gezicht van allemaal, en die ‘allemaal’ zijn min of meer degenen die nu aan de macht zijn in de VS. Dit is het establishment of de ‘DC Consensus.’

Kabinet Obama grotendeels bepaald door Wall Street
‘In één van de belangrijkere Podesta emails is te lezen hoe het halve kabinet van Obama feitelijk werd genomineerd door een vertegenwoordiger van Citi Bank. Dat is erg verbazingwekkend.’

Pilger: ‘Gaf Citi Bank niet een lijstje...?’ Assange: ‘Ja.’ Pilger: ‘En dat bleek het grootste deel van het Obama kabinet te worden.’ Assange: ‘Ja.’ Pilger: ‘Dus Wall Street bepaalt het kabinet van de president van de VS?’ Assange: ‘Als je destijds Obama’s campagne goed gevolgd heb, kon je zien dat ze zeer dicht bij de bankenbelangen stonden. Je kunt Hillary Clintons buitenlandse beleid daarom niet goed begrijpen zonder dat je Saudi Arabië begrijpt. De banden met Saudi Arabië zijn zó nauw.’

Migranten vloedgolf naar Europa is vooral Hillary’s schuld
Libië was vooral Hillary Clintons oorlog, betoogt Assange. Obama was er aanvankelijk zelfs op tegen. Uit alle emails blijkt dat Hillary die oorlog heeft doorgezet, nog niet eens om de Libische olie, maar omdat ze Muammar Gadaffi wilde afzetten en de Libische staat omver wilde werpen. Het gevolg: 40.000 doden, ISIS en jihadisten die de macht overnamen, en vervolgens een enorme migrantenstroom naar Europa.

Gadaffi blijkt dan ook volkomen gelijk te hebben gekregen toen hij in 2011 waarschuwde dat het bombarderen van Libië ertoe zou leiden dat Europa door een vloedgolf migranten en jihadisten zou worden overspoeld. Desondanks –en misschien juist wel daarom- zette Hillary de oorlog tegen Libië door.

‘Establishment zal niet toestaan dat Trump wint’
Over de Amerikaanse verkiezingen aanstaande dinsdag zegt Assange dat ‘het Trump niet zal worden toegestaan te winnen. Waarom niet? Omdat hij niet één establishment aan zijn kant heeft, met uitzondering misschien van de evangelischen, als je hen establishment kunt noemen. Maar banken, inlichtingendiensten, wapenproducenten, het grote buitenlandse geld, zijn allemaal verenigd achter Hillary Clinton, net als de media, de media eigenaren en de journalisten zelf.’

In de ogen van de Amerikaanse en Europese elite vertegenwoordigt Donald Trump ‘het blanke tuig’ (waar inmiddels ook een groot deel van de gewone werkende blanke middenklasse mee wordt aangeduid). De hogere middenklasse, de academici en grootverdieners –allemaal bang voor hun positie en hun globalistische visioenen- kijken op hem neer omdat hij de gewone man vertegenwoordigt, hen eindelijk weer een stem geeft. (1)

Vrijheid en welvaart versus massa immigratie en islam
Infowars vatte het gisteren nog eens samen: Trump staat voor nationalisme, vrijheid, welvaart en onafhankelijkheid, terwijl Hillary staat voor globalisme (open en uitgewiste grenzen), corporatisme (alle macht aan de multinationals), massa immigratie en islamisme, met als gevolg een verarmd en machteloos gemaakt slavenvolk, zowel in Amerika als in Europa, waar eenzelfde totalitaire politiek wordt gevolgd. (2)

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Infowars

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... ry-Clinton

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Nov 08, 2016 4:40 am

WikiLeaks emails: Feestjes Democraten met 6 jaar oude kinderen in hottubs

Xander, 05-11-2016

Afbeelding
Hillary’s campagneleider John Podesta, met links een kannibalistisch schilderij dat hij op zijn kantoor had gehangen.

Washington Post haalt artikel over Podesta’s fotocollectie van naakte kinderen offline – Clinton Foundation doneerde $ 10.000,- aan top occultiste Maria Abramovic

De Washington Post heeft een artikel offline gehaald, waarin werd onthuld waar de ‘kunstcollectie’ van John Podesta, campagneleider van Hillary Clinton, uit bestaat: foto’s van naakte kinderen, waar hij volgens een voormalige official van de regering Clinton zijn hele slaapkamer mee vol heeft hangen. Daarnaast verzamelt Podesta ook afbeeldingen van kannibalisme. Gisteren bleek dat deze twee bizarre voorkeuren van Podesta met elkaar in verband staan, nadat uit de gehackte WikiLeaks naar voren kwam dat Podesta deelnam aan de smerige, perverse ‘Wicca’ rituelen van Amerika’s bekendste occultiste Maria Abramovic, die van The Clinton Foundation een donatie van $ 10.000,- kreeg (2).

Foto’s van naakte kinderen op Podesta’s slaapkamer
Het artikel van de Washington Post dateert uit 2004 en is nog steeds in een online archief te lezen. Sally Katzen, een voormalige official van de regering Clinton, schreef dat ze zich tijdens een bezoek aan Podesta’s huis ‘opgelaten’ had gevoeld. Meerdere gasten hadden in dat jaar een rondleiding door Podesta’s huis in Falls Church gekregen, en een blik in de slaapkamer kunnen werpen, die volhing met foto’s van naakte tieners. Het enige verschil met kinderporno? Deze foto’s waren gemaakt door ‘kunstfotograaf’ Katy Grannan.

Podesta heeft naast kinderen ook een andere voorkeur: kannibalisme. Op een foto uit 2015 is te zien hoe hij in zijn campagnekantoor een schilderij heeft hangen met daarop twee mannen die met borden en bestek over een eettafel gebogen staan, waarop een man in een pak ligt, die enigszins op Podesta zelf lijkt. In een interview legde de Democratische campagneleider uit dat ‘het beter is de man met de vork te zijn, dan de man op de tafel’.

Feestjes met jonge kinderen in hottubs
Nog erger is dat uit de laatste serie door WikiLeaks geverifieerde (dus authentieke) gehackte mails blijkt dat Podesta andere Democraten uit het Clinton kamp op een boerderij uitnodigde voor ‘feestjes’ in een zwembad en in hottubs – samen met slechts 6 tot 7 jaar oude kinderen. In één van de mails biedt een moeder zelfs haar eigen kinderen van 11, 9 en 7 jaar oud voor zo’n feestje aan, en schrijft daarbij ‘zodat jullie je daar verder mee kunnen vermaken’.

En dat dit ‘vermaak’ veel verder ging dan wat spelletjes met een bal, behoeft -gezien Podesta’s fotocollectie van naakte kinderen, en zijn deelname aan occulte rituelen waarin mengsels van bloed, sperma en borstmelk over beeldhouwwerkjes of voedsel in de vorm van kleine kinderen werden gegooid –en geconsumeerd- (zie artikel van gisteren)-, geen uitleg.

‘Het is zó gebeurd met dit land’
Zelfs nu blijven de media in Amerika, Europa en ook Nederland weigeren over deze ronduit schokkende schandalen te berichten. Het lijkt wel of Hillary Clinton pertinent president móet worden, zelfs al zou ze de duivel in eigen persoon zijn. Een geëmotioneerde Infowars kopman Alex Jones zegt dit beangstigend te vinden. ‘Want deze mensen doen echt alles, ze zijn zó kwaadaardig. Het is zó gebeurd met dit land.’

En daar zouden wij met dezelfde spijt aan willen toevoegen: ook met ons land, mede omdat zoveel politici openlijk hopen dat Hillary aanstaande dinsdag de verkiezingen wint. Aan de andere kant zouden we ook weer niet té verbaasd moeten zijn, omdat ‘onze’ leiders al jaren de grenzen wijd openhouden voor een religieuze ideologie die een extreem gewelddadige pedofiele massamoordenaar als de meest perfecte mens die ooit geleefd heeft vereert, maar op wie geen geen enkele kritiek mag worden geuit op straffe van de dood. (Islam/Sharia) In dit licht beschouwd is de sterke voorkeur van ook de Nederlandse politieke en media elite voor Hillary Clinton alleen maar ‘logisch’.

Xander

(1) Infowars
(2) Twitter/Laissez Claire

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... in-hottubs

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Nov 08, 2016 8:45 am

Ariel schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Hillary begon ooit goed en was vooruitstrevend met haar oprechte idealen. Maar zoals zo vaak bij linkse mensen, worden zij in de loop der tijd misvormd door de onbedwingbare drang naar macht waarbij zij zich steeds vaker opvallend corrupt gaan gedragen.

Ik kan me niet herinneren dat Hillary ooit eens iets geweldigs voor het land gedaan heeft Hans. Kan jij voorbeelden geven?

Of ze echt iets geweldigs voor het land gedaan heeft weet ik eerlijk gezegd ook niet. Wat mij van haar aansprak was het feit dat zij in den beginne bij de Republikeinen was en overstapte naar de Democraten. Hoezo dat? Omdat zij tegen de oorlog in Vietnam was. Dat bedoel ik: gezonde idealen die echter al gauw wegsmolten als sneeuw voor de zon toen zij smoorverliefd werd op de huwelijksontrouwe Bill Clinton toen zij eenmaal met hem getrouwd was. Het feit dat zij bewust haar eigen naam behield zegt genoeg over haar karakter. Zij is het die Bill Clinton tot president heeft gemaakt. Een vrouw die wist dat haar man haar bedroog - ik meen 14 jaren lang - en de walgelijke schijn ophoudt dat ze nog van hem houdt ter wille van machtsuitoefening, tekent de persoonlijkheid van Hillary die zich tot een uiterst onbetrouwbare gevaarlijke vrouw ontwikkelde. Jammer!

Vergelijk het maar in omgekeerd evenredige volgorde met het christendom. Vroeger een vuile vieze smerige corrupte onderlinge haat verspreidende wilde beestenbende - nu een wereldwijde 'nette' groep van mensen die een ieder in zijn waarde laat. Helaas! Goed bedoeld, maar waarbij men nog altijd uiterst naïef buiten de ware vijand rekent: ISLAM en zijn primitieve achterlijke horde van afgodendienaars met onbeheersbare wellustgevoelens wanneer Mekka in het zicht komt waarin zich een steen bevindt die uit de ruimte is neergedaald en die aanbeden wordt als ware hij God zelf. En alsof deze demonstratie van heidense aanbidding nog niet genoeg is lopen miljoenen afzichtelijke moslim gedrochten, doorgaans in witte lichaamsbedekking, zeven keer om een immens grote doos waarin de steen in een vagina vormgegeven sculpture als eeuwige gelukzaligheid van het heidense islamgeloof bewaard wordt. Wie daarbij zijn ogen de kost geeft, zal zien dat bijna al die mohammedanen geilen op de steen doordat zij proberen de steen te kussen.

Moslims deugen niet alleen, zij zijn ook levensgevaarlijk knettergek gestoord.

Goed dat Trump door Amerikanen tot president wordt gekozen omdat Amerikanen zich Obama herinneren die wel heel erg diep, tezamen met Hillary, door de walging van de hypocrisie ging met zijn diepe buiging voor de mohammedaanse super despoot van Saoedi-Arabie, heerser van de geboortegrond van de historische Arabische psychopaat, pedofiel en enorm oversekste uit zijn vieze bek kwijlende oorlogscriminele proleet Mohammed.

Ook al zou de kliek van Obama goede dingen verricht hebben, de kliek hoort niet thuis in een zichzelf respecterende beschaving.

God zegen de greep naar de macht met president Trump!

Mijn zoon (20) denkt dat Hillary wint, maar hoopt op Trump. Ik heb hem gerustgesteld.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 12:50 pm

Afbeelding
Het petruskruis, een omgekeerd Latijns kruis, wordt gezien als een logo van het satanisme

Oeps!!!!! :shock: Wat zien we hier. Is dit Chelsea ? De dochter van het echtpaar Bill en Hillary ?

Afbeelding

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Nov 08, 2016 1:35 pm

Ariel schreef:
We Just Learned THIS About The Man Who Attacked Trump,

Last night at a Reno, Nevada rally, Donald Trump had another close call, with Secret Service Agents rushing him off stage briefly.

The alleged attacker, Austyn Crites, was apprehended by authorities and later released. But the scary thing is that his name is on a Wikileaks bird dogging list…

Reno #Trump assassination suspect, Austyn Crites, LITERALLY IN the @wikileaks email dump!

:nietverstaan: Niks met Hillary en haar croonies van doen ? Welke naieve geest gelooft dat nog?

Misschien dat ik het niet goed begrepen heb. Heeft Austyn Crites toch een misdaad begaan?

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Nov 08, 2016 1:48 pm

Ariel schreef:
Afbeelding
Het petruskruis, een omgekeerd Latijns kruis, wordt gezien als een logo van het satanisme

Oeps!!!!! :shock: Wat zien we hier. Is dit Chelsea ? De dochter van het echtpaar Bill en Hillary ?

Afbeelding

So what.... satanisme is een ''filosofie'' voor mensen die een beetje duister, edgy en interessant willen doen, ongevaarlijk en zelfs een beetje gênant. Zijn we nog steeds bezig met dat onzin-idee dat je moraliteit of ethiek als mens afhangt van in welke mate en in welke smaak je christelijk bent? :nietverstaan:

Laatste complottheorie die ik trouwens zag: dat er met en door Clinton weleens over pizza gesproken wordt, is een teken dat ze allemaal kannibalistische, kindermoordende pedo's zijn.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Nov 08, 2016 1:52 pm

Ariel schreef:

Oké, ''links'' is verre van perfect, 100% mee eens. Maar... waarom die eenzijdige aanval? Is ''rechts'' dan echt zo'n stel oprechte goedzakken á la padvinderij? Ik zie werkelijk nul reden om dat te geloven, wat mij betreft zijn ze allemaal even erg wat dat betreft, al heeft de een wat destructievere neigingen op een of ander vlak dan de ander. (en omgekeerd)

Dit lijkt me nou juist een voorbeeld van onzinnige polarisatie: het systeem is door en door verrot (mede juist dankzij rechts en hun de-regulering van de financiële instellingen, wat ons uiteindelijk -deels- met de crisis heeft opgezadeld) en daar speelt heel veel meer in mee dan dat ''links'' toevallig de duivel is, en rechts een stel rationele, oprechte mensen die tegen die duivel vechten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Di Nov 08, 2016 1:56 pm

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Je zette weer andere mensen op het verkeerde been met je afleidingstruc van onbezoldigde 'Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties'. Ik heb toch heel duidelijk aangegeven dat de sluwe kapitalistische rat Lubbers (12 jaren minister-president van Nederland) het verdomde ook maar een cent belasting te betalen. Wat Trump betreft, je overtuigt mij steeds meer, maar ik had zelf al mijn twijfels over zijn persoonlijkheid die mij nu sowieso niet meer aanstaat. [icon_lol.gif]

Ik ben nu zover dat ik bij het horen van de stem van Trump al niet goed word. Alleen al de klank is bij mij synoniem voor gehuichel en gelieg opschepperij en afgekraak geworden. Al deze negativiteit komt bij mij meteen naar boven zodra hij zijn bek opentrekt. Ik ben blij dat verkiezingen morgen voorbij zijn en hoop, behalve dat hij zich een slechte verliezer toont, nooit meer van hem te horen.

Mja, als je kijkt naar hoe slecht hij omgaat met enige spot of kritiek ben ik bang dat we nog een hele tijd kunnen genieten van zijn gespartel en geschuimbek dat het allemaal valse verkiezingen waren en nog meer complottheorieën.

Wat je ook vindt van Obama, hier is ie raak:

Trump doet het inderdaad *fantastisch* wat betreft omgaan met dingen die hem niet aanstaan.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Nov 08, 2016 2:04 pm

Fox en Washington Times berichten over massale verkiezingsfraude voor Hillary

Xander, 07-11-2016

Afbeelding

Obama roept illegalen op te gaan stemmen (op Hillary) en belooft dat ze niet zullen worden gepakt

Een dag voor het verwachte sluiten van het fake onderzoek van de FBI naar Hillary’s emails berichtten Fox News en de Washington Times al over massale verkiezingsfraude in heel de VS, vrijwel volledig ten gunste van Hillary Clinton. Eén vrouw ontving 83 stempassen, een lid van een verkiezingscomité maakte per brief uitgebrachte stemmen open en wijzigde deze, en databases werden gehackt om geregistreerde kiezers van partij te veranderen. Volgens Infowars zijn de Amerikaanse verkiezingen morgen de belangrijkste die de wereld ooit heeft gezien. Niet alleen Amerika, maar de hele mensheid staat op een tweesprong, en een stem op Hillary betekent dat we in nog hoger tempo doorgaan op het globalistische pad naar totalitarisme, slavernij, armoede, islam en uiteindelijk een alles verwoestende nieuwe Wereldoorlog (5).

De Democraten schrikken nergens voor terug om de verkiezingen van Donald Trump te stelen. Er staan immers biljoenen dollars van de gevestigde orde op het spel, en die zal daarom alles doen om te voorkomen dat Trump morgen wint. President Obama ging zelfs zover dat hij illegalen opriep ‘niet bang te zijn om te gaan stemmen’ (op Hillary), omdat ‘niemand een onderzoek naar jullie zal instellen’.

Trumps vrees voor ‘rigged elections’ gerechtvaardigd
Vorige week schreven we al dat bij enkele vroegverkiezingen in het hele land kiezers klaagden dat de stemcomputers hun stem voor Donald Trump na enkele seconden automatisch wijzigden in Hillary Clinton. Afgelopen weekend had Fox News een interview met Washington Times redacteur Kelly Riddell, waarin een aantal voorbeelden van een nu al buitengewoon groot aantal gevallen van verkiezingsfraude werden besproken.

In Californië vond een tuinier maar liefst 83 stempassen bij de woning van een alleenstaande oude vrouw, allemaal aan haar adres gericht, maar met andere namen. Na aangifte haalde de politie zijn schouders er over op. Klaarblijkelijk vond niemand het zorgwekkend dat er 83 stempassen naar één adres met één bewoner waren gestuurd.

In dezelfde staat was er een online hackaanval op een kiezers database, waardoor geregistreerde Republikeinen in Democraten werden veranderd, en ook andersom. In Arizona en Illinois gebeurde hetzelfde.

In Florida werden twee vrouwen gearresteerd vanwege fraude, de een omdat ze zelf stempassen invulde en daarbij zelfs de namen van overleden mensen gebruikte en liet registreren, de ander omdat ze per brief ingestuurde stembiljetten opende, en deze naar eigen voorkeur invulde als ze constateerde dat de kiezers niet alle vakjes hadden aangekruist* (* de landelijke verkiezingen gaan vaak gepaard met lokale verkiezingen, bijvoorbeeld voor een burgemeester, zoals in dit geval).

Ook in Virginiaa werd een student gepakt die 19 mensen, waarvan 5 reeds overleden, had laten registreren. Hij werd betrapt omdat een familielid een stembiljet op naam van zijn overleden vader kreeg.

Fox: ‘Toen Donald Trump het over een ‘rigged’ verkiezingen had, dan had hij het juist over dit soort dingen, toch? Het is gestoord.’ Riddell: ‘Ja, dat is het. En er zijn in het hele land talloze van dit soort gevallen bekend.’ Fox: ‘Nou, laten we er morgen bij de verkiezingen dan maar het beste van hopen.’

Fraude vooral ten gunste van Clinton
Populaire onafhankelijke media zoals Infowars, Breitbart, Drudge Report en Information Liberation roepen de Amerikanen dan ook op om morgen heel waakzaam te zijn, en de minste geringste aanwijzing van fraude onmiddellijk bij de verkiezingscomités van de staten te melden.

Volgens deze media vindt de fraude vooral plaats in de ‘swing states’, en vrijwel uitsluitend ten gunste van Hillary Clinton. (1) Die lijkt dat sowieso hard nodig te hebben, want afgelopen weekend viel ze zelfs in de zwaar gemanipuleerde CNN peiling (die haar via een bijgestelde peil- en rekenmethode automatisch een voorsprong van minimaal 10% tot 20% geeft) onder de benodigde 270 kiesmannen (2).

Marktindicator: 86,4% kans dat Trump wint
Volgens een marktindicator heeft Trump morgen een statistische kans van 86,4% om te winnen. De indicator is gebaseerd op de relatie tussen de beurskoersen en alle Amerikaanse verkiezingen sinds 1928. In 12 van de 14 jaren waarin de S&P500 index in de drie maanden die aan de verkiezingen vooraf gingen steeg, won de zittende president / partij. In 7 van de 8 jaren waarin deze index in die periode juist daalde, verloor de zittend president / partij. Alleen in 1956, 1968 en 1980 had deze indicator het bij het verkeerde eind. Aangezien de S&P500 de afgelopen 3 maanden met 4,5% is gedaald, maakt Trump volgens deze indicator morgen de grootste kans om te winnen. (3)

Hillary en Bill kunnen schandalen niet blijvend ontlopen
Paul Craig Roberts, voormalig official van de regering Reagan, schrijft voor Strategic-Culture.org dat het overduidelijk is dat de Amerikaanse oligarchie niet wil dat Trump president wordt, en daarom van alle mogelijke vormen van verkiezingsfraude gebruik maakt om Hillary te laten winnen. Dat begon al bij het vervalsen van de officiële peilingen door steevast een veel groter aantal Democraten dan Republikeinen te ondervragen.

Roberts schrijft dat ook de gevestigde orde desondanks steeds meer zou twijfelen aan Hillary, omdat zij en haar man de vele schandalen niet blijvend van zich af kunnen blijven schudden. En mochten deze ooit wel tot een officiële aanklacht leiden als ze al president is, dan verliezen de Amerikanen ook het laatste beetje vertrouwen in de politiek, ‘en belandt het land in chaos. Zo’n chaos kan revolutionair zijn, en dat is niet goed voor oligarchen.’

De FBI heeft om politieke redenen het heropende onderzoek naar Hillary’s emails weliswaar opnieuw afgesloten, maar de politie van New York onderzoekt nog steeds de banden van Bill en Hillary met een pedofiel misbruiknetwerk, waar we de afgelopen dagen al vaker over schreven (Jeffrey Epsteins ‘Lolita Express’, waar Bill (en volgens sommige mails ook Hillary) minstens 26 x aan boord stapte, ook naar Epsteins ‘Orgie eiland, waar 12 tot 16 jarige meisjes als seksslavinnen werden misbruikt).

Roberts: ‘Ik denk dat de oligarchie op dit moment liever vóór als vàn Trump de verkiezingen steelt, dan dat ze toelaten dat onbenullige Amerikanen de reputatie van het land verwoesten door iemand die wordt verdacht van misdaden tot president te kiezen.’

‘Het wordt Hillary, tenzij minstens ¾ op Trump stemt’
Wij denken zelf dat het de gevestigde orde, de globalistische elite, de oligarchie, de Wall Street bankenkliek, helemaal niets meer uitmaakt wat het volk en zelfs de wereld vindt van overduidelijk gestolen verkiezingen voor Hillary Clinton, omdat ze door president Trump zo goed als zeker van hun enorme macht en invloed zullen worden beroofd. Tenzij morgen minstens driekwart van de Amerikanen op Trump stemt (en fraude daardoor vrijwel onmogelijk wordt), verwachten (niet voorspellen!) wij dat Hillary inderdaad het Witte Huis in wordt gerommeld. Waarmee de mogelijk gevaarlijkste en kwaadaardigste vrouw die ooit op deze planeet heeft rondgelopen de machtigste persoon ter wereld wordt, met de vinger aan de knop van vele duizenden kernbommen.

Xander

(1) Infowars
(2) Zero Hedge
(3) Zero Hedge
(4) Zero Hedge / Strategic Culture
(5) Infowars

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... or-Hillary

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 2:19 pm

Zwartmeer schreef:Misschien dat ik het niet goed begrepen heb. Heeft Austyn Crites toch een misdaad begaan?

Ik vermoed dat zijn intenties iets minder nobel waren dan jij denkt dat ze zijn. Hij kwam daar om herrie te schoppen.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Nov 08, 2016 2:32 pm

Schepsel schreef:
Ariel schreef:

Oké, ''links'' is verre van perfect, 100% mee eens. Maar... waarom die eenzijdige aanval? Is ''rechts'' dan echt zo'n stel oprechte goedzakken á la padvinderij? Ik zie werkelijk nul reden om dat te geloven, wat mij betreft zijn ze allemaal even erg wat dat betreft, al heeft de een wat destructievere neigingen op een of ander vlak dan de ander. (en omgekeerd)

Dit lijkt me nou juist een voorbeeld van onzinnige polarisatie: het systeem is door en door verrot (mede juist dankzij rechts en hun de-regulering van de financiële instellingen, wat ons uiteindelijk -deels- met de crisis heeft opgezadeld) en daar speelt heel veel meer in mee dan dat ''links'' toevallig de duivel is, en rechts een stel rationele, oprechte mensen die tegen die duivel vechten.

Wat links/rechts aangaat begrijp ik de mensen hier ook niet goed. Het is toch echt rechts VVD-beleid geweest om tienduizenden gastarbeiders het land binnen te laten. De open grenzen en de EU was en is vooral het stokpaardje van rechts. Zelfs de door ons allen hoog geprezen Pim Fortuyn, die gold als zeer rechts, was hier een groot voorstander van. Open grenzen geven een ongelimiteerde instroom van jonge en goedkope arbeiders. Ik heb het zelf gezien toen ik in dat koffiemelkfabriek, waar ik geen reclame voor wil maken, werkte. Sommige afdelingen daar bestaan voor meer dan de helft uit allochtonen. Het gros daarvan staat binnen een jaar weer op straat en wordt vervangen door de volgende lichting allochtonen en ook snel weer vervangen gaan worden. Dan wordt men werkeloos, en wordt, vooral door rechts, verweten niet te willen werken. Maar een vaste baan kun je echt wel vergeten. Wat is het toch geweldig die rechtse politiek!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 2:34 pm

Schepsel schreef:So what.... satanisme is een ''filosofie'' voor mensen die een beetje duister, edgy en interessant willen doen, ongevaarlijk en zelfs een beetje gênant. Zijn we nog steeds bezig met dat onzin-idee dat je moraliteit of ethiek als mens afhangt van in welke mate en in welke smaak je christelijk bent? :nietverstaan:

Uh... :thinking: Het valt me op dat als de vriendjes van Hillary zich bezig houden met vage zaken, jouw tolerantie peil heel hoog is.
De Muzikale Fruitmand vriendinnetjes van Hillary die zichzelf als hoer gedragen en dan commentaar op de gedrag van Trump hebben, kunnen in jouw ogen ook al geen kwaad doen. Ik vraag me af of jij de zelfde tolerantie voor deze zangeressen zou hebben als voor Trump zijn.

Dit zal jij ook niet erg vinden vermoed ik?

Afbeelding

Laatste complottheorie die ik trouwens zag: dat er met en door Clinton weleens over pizza gesproken wordt, is een teken dat ze allemaal kannibalistische, kindermoordende pedo's zijn.

Jij bent een beetje verkeerd geinformeerd. Ik neem aan als de Clintons een pizza bestellen dat er dan pizza op tafel komt, maar het hulpje van Hillary, John Podesta, blijkt toch iets minder onschuldig te zijn als hij het over etenswaar heeft.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Nov 08, 2016 2:35 pm

Schepsel schreef:Oké, ''links'' is verre van perfect, 100% mee eens. Maar... waarom die eenzijdige aanval? .

[icon_lol.gif] LOL.

Terug naar “Topics allerhande”