Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Obama zei dat alleen maar omdat ze op zijn lijn zit. Ze is inderdaad competenter, maar zal die competentie waarschijnlijk gebruiken voor foute zaken. Ze wilde ook miljoenen immigranten binnen halen herinner ik mij. Dan kun je misschien beter een incompetente pummel hebben, maar toch met min of meer de juiste opvattingen - en hopen dat het goed afloopt - dan een competente sluwe heks die haar bekwaamheid gebruikt om onze beschaving ten gronde te richten.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Pilgrim schreef:Ze wilde ook miljoenen immigranten binnen halen herinner ik mij.
Ach, herinner je je dat?

Heb je een bron voor deze wonderlijke herinnering?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Ja, maar... ik heb eigenlijk geen zin om me voor u in te spannen. En ik zou de anderen willen adviseren dat ook te doen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Boudewijn Abma schreef:
Pilgrim schreef:Ze wilde ook miljoenen immigranten binnen halen herinner ik mij.
Ach, herinner je je dat?

Heb je een bron voor deze wonderlijke herinnering?
Die bron weet ik uit mijn hoofd nog: Donald Trump!

Nu kun je zie hoe gemakkelijk een Trump-leugen een waarheid wordt.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za apr 29, 2017 12:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Pilgrim schreef:Ja, maar... ik heb eigenlijk geen zin om me voor u in te spannen. En ik zou de anderen willen adviseren dat ook te doen.
Dat verbaast niet hoor.

U bent een fantast en u weet dat waarschijnlijk zelf ook heel goed.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Zwartmeer schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Pilgrim schreef:Ze wilde ook miljoenen immigranten binnen halen herinner ik mij.
Ach, herinner je je dat?

Heb je een bron voor deze wonderlijke herinnering?
Die bron weet ik uit mijn hoofd nog: Donald Trump!

Nu kun je zie hoe gemakkelijk een Trump-leugen een waarheid wordt.
Ja, de Pilgrims van deze wereld liepen kritiekloos achter Trump aan geloofden zonder aarzeling zijn bespottelijke leugens.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Het zit zo fout met die Flynn als het maar kan! Wat is Trump's reactie bij monde van zijn woordvoerder? Het is te zielig voor woorden!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Boudewijn Abma schreef:Ja, de Pilgrims van deze wereld liepen kritiekloos achter Trump aan geloofden zonder aarzeling zijn bespottelijke leugens.
Hahahaha...! Dacht je echt me te kunnen provoceren man... [icon_lol.gif]

Je kan die bron zelf opzoeken als je wil. Het staat bij de topic Hillary of presidentsverkiezingen. Ik heb trouwens vanaf het begin gezegd dat ik een slag om de hield bij Trump en zelfs de mogelijkheid open hield dat hij onder één hoedje speelde met Hillary, omdat hij goed bevriend was de Clintons. Ook Zwartmeer weet dat.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
Boudewijn Abma schreef:Ja, de Pilgrims van deze wereld liepen kritiekloos achter Trump aan geloofden zonder aarzeling zijn bespottelijke leugens.
Hahahaha...! Dacht je echt me te kunnen provoceren man... [icon_lol.gif]

Je kan die bron zelf opzoeken als je wil. Het staat bij de topic Hillary of presidentsverkiezingen. Ik heb trouwens vanaf het begin gezegd dat ik een slag om de hield bij Trump en zelfs de mogelijkheid open hield dat hij onder één hoedje speelde met Hillary, omdat hij goed bevriend was de Clintons. Ook Zwartmeer weet dat.
Het spijt me voor jouw maar de bron van is toch echt Donald Trump. Hoevaak zijn beweringen ook weerlegd werden, hij bleef ze gewoon herhalen. Vooral tijdens de belangrijke verkiezingsdebatten! Zo ook dat de criminaliteit in 40 jaar niet zo hoog is geweest als onder Obama. Ook zou de werkeloosheid volgens Trump wel misschien wel 42% bedragen onder Obama bedragen. Trump is hier honderden keren op tegengesproken maar bleef zijn onzin gewoon herhalen. Tegenwoordig als president koketteert hij met de cijfers van Obama die hij geërfd heeft! Er zit geen enkele eigen verdienste van hem aan maar hij schaamt zich er niet voor, om zijn totale falen te vergoelijken, om te zeggen dat ie een puinhoop geërfd heeft.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Misschien, maar voor jou wil ik het wel even opzoeken hoor... :wink2:

Het was mijn achterneef die me dat mailde en wat ik hier geplaatst heb.
En dan te bedenken dat Hillary de immigratie in de VS wil vervijfvoudigen – een dodelijk proces dat dan ook in de EU weer een grote impuls krijgt.

viewtopic.php?f=22&t=25113&p=404322#p404322
Wat zijn bron is weet ik niet, maar het is vermoedelijk inderdaad afkomstig van Trump of van zijn campagneteam. Over die toename van 500% of 550% kan je op diverse sites informatie vinden en volgens een aantal van die sites die dat kennelijk door gerekend hebben zou dat getal ook correct kunnen zijn.

http://jewfacts.com/trump-right-hillary ... -refugees/
The website Politifact, checking Trump’s claim that Clinton was seeking a 500% increase in the number of refugees from Syria, found the actual number based on her September statements to be 550%.

http://www.breitbart.com/live/third-pre ... ugees-u-s/
Of die percentages correct zijn kan ik niet goed inschatten, maar ik weet wel dat ze geen probleem zou hebben met de immigratiepolitiek van steeds maar meer moslims en daar ook niets tegen zou willen doen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

He ja, laten we weer doen of Trump de duivel in vermomming is. Ik ga daar niet aan mee doen. De man heeft me teleurgesteld, dat is waar , en dat komt vermoedelijk omdat hij onvoldoende kennis heeft om een land als Amerika te leiden. En verder wordt de man door iedereen en zijn moeder tegengewerkt en gedemoniseerd.

De mohammedaanse nepneger Obama heeft nooit zoveel tegenstand gehad als Trump. De mohammedaanse nepneger Obama is tot nu toe de slechtse Amerikaanse president aller tijden geweest, en hij wordt hier door sommige op dit forum vereerd als en heilige.

En als ik dan ook nog lees dat sommige in dit topic dat vreselijke wijf Hillary Clinton een betere president kandidaat vinden dan zakt mijn broek af. Dat duivelse wijf had er werkelijk voor gezorgd dat we binnen een korte tijd in een wereld oorlog beland waren. Dat Trump Syrie gebombardeerd heeft is mede aan de dems te danken

Ik geloof nog steeds niet dat Trump opzettelijk aan het liegen is. Hij heeft te veel beloftes gedaan, en sommige daarvan breken hem nu op. Maar of je die verbroken beloftes leugens moet noemen, volgens mij niet.

Geef die man een kans zeg. Die kans heeft de mohammedaanse nepneger Obama, die tot nu toe de slechtse Amerikaanse president aller tijden geweest is ook gehad. Obama heeft Amerika diep in de vernieling geholpen en daar hoor ik Zwartmeer niet over.

Dat Trump ondanks alle tegenstand zijn best doet, is in hem te eren. Geeft de man wat tijd en respect.

De meeste Amerikanen staan nog achter Trump. En dat wil toch ook wat zeggen.

Wat ik zou willen is dat Trump zijn dochter Ivanka een draai om haar oren zal geven, en zegt dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien. Ik vertrouw haar voor geen meter. Ivanka is vriendin met Chelsea en dat vind ik eng.

Verder moet Trump de swamp gaan drainen en alle dems en Soros aanhangers uit zijn regering gooien .

Verder ga ik vanaf nu, ( of dat redelijk is of niet) iedereen die aanhanger van Terrible Hillary Clinton en de nepneger Obama behandelen alsof zij ook aanhangers van Soros zijn. En wie weet wordt iemand op dit forum door hem betaald. Dat zal mij niet verbazen.

Ik ben boos ja, En ik vermoed dat degene waarop ik boos ben dat wel voelt. Maandenlang toen Trump het niet slecht deed, kwam hij niet op het forum, en nu Trump wat fouten gemaakt heeft gaat hij weer vol haat los op de man. En dat maakt mij boos.

Om met een bijbeltekst te eindigen...wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

En om ook even mijn vader te quoten . Wie niet werkt maakt geen fouten... of zoals Lincoln eens gezegd heeft...Wie niet in staat is een fout te maken, is tot niets in staat..

Denk daar maar eens over na. :finger:

Ik zal op dit moment de enige op dit forum zijn die het voor Trump opneemt, maar so be it.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het lijkt erop dat de agenda van George Soros al weer via een omweggetje wordt ingevuld. We zullen zien wat Trump er aan doet om het te voorkomen. Vooralsnog heeft hij vast Amerikaanse banen gered toen hij fabrieken overhaalde in Amerika te blijven en op bedrijven inpraatte om in Amerika te produceren en anders te assembleren. Daarnaast was Trump nu al slagvaardiger in het MO dan zijn voorganger die er als deurmat beschouwd werd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef: De mohammedaanse nepneger Obama
Na zo'n krankzinnige term houd ik altijd op met lezen.

Spreuken 26:4.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
Ariel schreef: De mohammedaanse nepneger Obama
Na zo'n krankzinnige term houd ik altijd op met lezen.

Spreuken 26:4.
Dat kan ik me voorstellen Judas. Het is voor voor jou niet leuk om de schoothond van jouw werkgever Soros te zien beschreven als "mohammedaanse nepneger Obama." Ik ga het je uitleggen Judas. Zo ben ik ook weer.

Nep neger omdat de man als eerste zwarte president te boek staat, terwijl de man eerder een halfbloed is dan zwart. Zijn moeder was namelijk blank.

Zijn vader was wel zwart, en moslim. Dubbel op dus. Vandaar dat Obama ook moslim is. Iets wat hij meerdere keren zelf toegegeven heeft.

Verder was hij tot nu toe de slechtste Amerikaanse President ooit. Dus vandaar dat hij van mij de eretitel gekregen heeft als "De mohammedaanse nepneger Obama, en de slechtse Amerikaanse president aller tijden"

En verder Judas Abma zou ik vandaag maar even uit mijn buurt blijven, want ik ben "Not Amused" om maar weer even iemand te quoten.

Spreuken 11 : 9
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Wat ik zou willen is dat Trump zijn dochter Ivanka een draai om haar oren geven, en zegt dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien. Ik vertrouw haar voor geen meter. Ivanka is vriendin met Chelsea en dat vind ik eng.
Je hebt helemaal gelijk, maar pas op. Trump stond op goede voet met Bill Clinton en mogelijk is dat nog steeds zo gezien de vriendschappelijke band tussen die twee meiden. Ook Trump heeft gedoneerd aan de Clinton Foundation. Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat Trump zo goed kan opschieten met mensen die een politiek voor staan en een wereldbeeld hebben die hij zou moeten verafschuwen. Ik heb nooit geweten wat ik hiervan denken moet. Eigenlijk net zoiets als wanneer wij onze trol BA een aller sympathiekste knul zouden vinden.

Misschien dat zulke grote verschillen in inzicht geen belemmering hoeven te zijn voor een goede vriendschap, maar er zal dan toch op zijn minst beïnvloeding zijn uit het andere kamp. Dat verklaart misschien ook die omslag m.b.t. zijn handelen in Syrië. Hij is waarschijnlijk niet echt een bekwaam leider en er zal veel op hem ingepraat worden. Eigenlijk uit hij zich nu in gelijke bewoordingen over zijn job als president Hollande, die zei dat zijn baan veel zwaarder was dan hij had gedacht. Ik houd mijn hart soms vast. Laten we maar hopen dat het allemaal goed afloopt...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Pilgrim schreef:Ze wilde ook miljoenen immigranten binnen halen herinner ik mij.
Ach, herinner je je dat?

Heb je een bron voor deze wonderlijke herinnering?
Die bron weet ik uit mijn hoofd nog: Donald Trump!

Nu kun je zie hoe gemakkelijk een Trump-leugen een waarheid wordt.
Hier op dit forum genoeg draadjes en info over de (zelf-)Islamisering van Amerika onder het heerschap Hussein O'Drama. En laten we eerlijk zijn: Hussein O'Drama voerde geenszins de agenda van een noodzakelijke Reconquista. En Hussein O'Drama stond voor eenzelfde gulheid met asiel voor alles wat zogenaamd uit Syrië zou komen als thans premier Juystin Trudeau van Canada. Dat is dus ruim baan voor de Vijfde Colonne.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef: Je hebt helemaal gelijk, maar pas op. Trump stond op goede voet met Bill Clinton en mogelijk is dat nog steeds zo gezien de vriendschappelijke band tussen die twee meiden. Ook Trump heeft gedoneerd aan de Clinton Foundation. Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat Trump zo goed kan opschieten met mensen die een politiek voor staan en een wereldbeeld hebben die hij zou moeten verafschuwen. Ik heb nooit geweten wat ik hiervan denken moet. Eigenlijk net zoiets als wanneer wij onze trol BA een aller sympathiekste knul zouden vinden.
.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar wij weten niet zeker of Trump nog steeds hechte banden met de Clintons heeft.

Ik had vroeger als gutmensch ook kennissen waar ik nu niet meer mee optrek. We verschillen te veel wat betreft onze ideeen over islam, immigratie en politiek. Maar als ik die vroegere kennissen tegenkom, groet ik ze nog altijd heel vriendelijk .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: President Donald Trump

Bericht door Maarten »

In Zuid-Afrika en latijns Amerika zal Obama gewoon vallen binnen de categorie mulat/Kleurling:

Zuid-Amerika:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mulat
Een mulat is een persoon geboren uit een blanke (in Zuid-Amerika vaak Spaanse of Portugese maar ook Franse, Engelse of Nederlandse) ouder en een zwarte ouder.

Als vrouwelijke variant komt ook het woord mulattin voor. Een bekende roman over een mulattin is La Mulâtresse Solitude (1972) van André Schwarz-Bart, in 2002 in het Nederlands vertaald door Eveline van Hemert onder de titel Mulattin Solitude

Het woord is een verbastering van het Spaanse mulatto, dat is afgeleid van het Latijnse woord voor muilezel: mulus, wat letterlijk bastaard betekent.
Zuid-Afrika;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kleurling

Kleurlingen Zuid-Afrika:
Afbeelding

en dat het n-woord...nml negers.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Neger

Afbeelding

De stereotiepe neger heeft:

Donkere huidskleur door de overvloedige aanwezigheid van het huidpigment "melanine".
Kroeshaar
Donker haar
Dikke lippen
Brede mond
Licht vooruitstekende kaken
Platte en brede neus
Relatief kleine oren
Donker getinte ogen
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:[

Nep neger omdat de man als eerste zwarte president te boek staat, terwijl de man eerder een halfbloed is dan zwart. Zijn moeder was namelijk blank.

Zijn vader was wel zwart, en moslim. Dubbel op dus. Vandaar dat Obama ook moslim is. Iets wat hij meerdere keren zelf toegegeven heeft.
Racisme wordt ondermeer gekenmerkt door het waanidee dat huidskleur iets ten goede of ten kwade over een medemens zegt.
Alleen domme mensen met een zwakke moraal laten zich door dit waanidee leiden.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Spoiler! :
Maarten schreef:In Zuid-Afrika en latijns Amerika zal Obama gewoon vallen binnen de categorie mulat/Kleurling:

Zuid-Amerika:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mulat
Een mulat is een persoon geboren uit een blanke (in Zuid-Amerika vaak Spaanse of Portugese maar ook Franse, Engelse of Nederlandse) ouder en een zwarte ouder.

Als vrouwelijke variant komt ook het woord mulattin voor. Een bekende roman over een mulattin is La Mulâtresse Solitude (1972) van André Schwarz-Bart, in 2002 in het Nederlands vertaald door Eveline van Hemert onder de titel Mulattin Solitude

Het woord is een verbastering van het Spaanse mulatto, dat is afgeleid van het Latijnse woord voor muilezel: mulus, wat letterlijk bastaard betekent.
Zuid-Afrika;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kleurling

Kleurlingen Zuid-Afrika:
Afbeelding

en dat het n-woord...nml negers.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Neger

Afbeelding

De stereotiepe neger heeft:

Donkere huidskleur door de overvloedige aanwezigheid van het huidpigment "melanine".
Kroeshaar
Donker haar
Dikke lippen
Brede mond
Licht vooruitstekende kaken
Platte en brede neus
Relatief kleine oren
Donker getinte ogen
Maarten is er vast ook van overtuigd dat er mensenrassen bestaan waarbij het ene ras superieur is aan de andere

Racisme is een onnozele denkwijze maar deze 19e eeuwse vorm is ronduit stupide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Dus een kleurling is een neger en geen kleurling? En waarom wordt Hussein O'Drama dan altijd als zwarte president gepresenteerd, terwijl hij half blank en half zwart is? Dus zo zwart als dat het hem uitkomt en zo blank als dat het hem uitkomt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

King George schreef:Dus een kleurling is een neger en geen kleurling? En waarom wordt Hussein O'Drama dan altijd als zwarte president gepresenteerd, terwijl hij half blank en half zwart is? Dus zo zwart als dat het hem uitkomt en zo blank als dat het hem uitkomt.

Omdat er nogal wat mensen rondlopen die het idiote idee koesteren dat donkerhuidige mensen inferieur zijn. Helaas wordt die denkwijze ook op dit forum aangetroffen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
Racisme wordt ondermeer gekenmerkt door het waanidee dat huidskleur iets ten goede of ten kwade over een medemens zegt.
Alleen domme mensen met een zwakke moraal laten zich door dit waanidee leiden.
Sure Judas. ( Geeuw)

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:

Omdat er nogal wat mensen rondlopen die het idiote idee koesteren dat donkerhuidige mensen inferieur zijn. Helaas wordt die denkwijze ook op dit forum aangetroffen.
Ik ben er zeker van dat niet alle donkerhuidige mensen inferieur zijn, maar Obama was wel de aller, aller slechtste president van Amerika.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Ik ben er zeker van dat niet alle donkerhuidige mensen inferieur zijn, maar Obama was wel de aller, aller slechtste president van Amerika.
De roomblanke Hillary had hem op dat vlak nog best kunnen overtreffen, maar helaas voor Odrama is zij het niet geworden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie