Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Scoort die Trump alweer punten door de hypocrysie van Abbas bloot te leggen en er ruim afstand van te nemen. Obama, wie was dat ook alweer?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

sjun schreef:Scoort die Trump alweer punten door de hypocrysie van Abbas bloot te leggen en er ruim afstand van te nemen.
Wàt een verademing is dat! Eindelijk iemand die durft te zeggen dat de keizer geen kleren aan heeft.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Trump heeft de politieke hoer in Europa ontmaskerd en dat mocht niet de bedoeling zijn.
Waarom niet?
Spoiler! :
Zij werkt zonder voorbehoedsmiddelen. :cry:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik heb het niet over nep artikelen, maar over opgeblazen verhalen. Allicht is er contact met Rusland geweest. Clinton had contact met Rusland, Obama had contact met Rusland....Maar van elke Trump uitspraak maken de democraten en Trump haters een olifant.
Iedereen kan alles wel beweren maar je kunt beter luisteren naar wat de man er zelf over zegt. Ik denk dat na het zien van deze video een hoop zaken duidelijker zijn geworden...
Compilation of Trump's Contradictory Statements About His Relationship With Putin.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
Donald Trump: “De nepnieuws media haten het dat ik Twitter gebruik omdat ze de waarheid niet willen horen!”

Door Michael van der Galien, 29 mei 2017


Dat is toch het merkwaardige van de gang van zaken in Amerika op dit moment. De linkse media hebben het de hele dag door over “RussiaGate”: Trump en/of zijn adviseurs zouden mogelijk samen hebben gewerkt met de Russen om de verkiezingsuitslag te beïnvloeden. Daar is nog geen enkele vorm van bewijs voor gevonden, maar ze blazen ieder verhaal over die zaak wel zo erg op dat je zou zweren dat er al minstens tien mensen veroordeeld zijn wegens verraad.
Die Michael van der Galien is iemand die van toeten noch blazen weet of blind is voor de feiten. Over nepnieuws gesproken...

De inlichtingendiensten doen onderzoek naar verdachte gedragingen van team Trump tijdens de verkiezingen en de Russische beïnvloeding daarvan. Terwijl de aanwijzingen dat er iets goed fout zit zich opstapelen zegt Michael van der Galien dat er nog geen enkele vorm van bewijs gevonden is. Hoe komt hij daarbij? Wat is zijn bewijs dat er geen bewijzen zijn? Het is (nog) geen rechtszaak maar een onderzoek. Wel het laatste wat de inlichtingendiensten doen is de mensen die onderzocht worden op de hoogte houden van de stand van zaken.

De weinig medewerkzame houding van onschuldige Trump en zijn team mag je wenkbrauwen doen fronsen. Ik las net dat er nu naast Micheal Flynn nog twee andere Trump medewerkers weigeren gehoord te worden. Het betreft Trump's persoonlijke advocaat Michael Cohen (zie video), en campagne medewerker Carter Page. Maar, waarom weigeren ze mee te werken in het onderzoek, ze zijn alleen maar getuigen en geen verdachten? De vraag anders gesteld: Waarom helpen ze Trump niet met zijn onschuld te bewijzen?

Gelukkig wil de voormalige FBI-directeur James Comey wel getuigen alhoewel hij daar voorwaarden aan verbindt: Het moet in een openbare zetting, niet achter gesloten deuren!
Lawrence: Donald Trump's Worst Impulse Is Appointing Incompetent People
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op wo mei 31, 2017 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Wat is zijn bewijs dat er geen bewijzen zijn?
Lees nog s goed wat je hier geschreven hebt. Deze redenering lost het probleem bestaat God ? voor eens en altijd op: Hij moet bestaan want het bewijs dat Hij niet bestaat is niet geleverd icon_thumbup.gif .
Wat gaan de democraten nu doen als er niks geen bewijs opduikt ? Ik denk dat ze het dan zelf moeten maken, dat kan altijd natuurlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Wat is zijn bewijs dat er geen bewijzen zijn?
Lees nog s goed wat je hier geschreven hebt. Deze redenering lost het probleem bestaat God ? voor eens en altijd op: Hij moet bestaan want het bewijs dat Hij niet bestaat is niet geleverd icon_thumbup.gif .
Wat gaan de democraten nu doen als er niks geen bewijs opduikt ? Ik denk dat ze het dan zelf moeten maken, dat kan altijd natuurlijk.
Het is geen filosofische discussie over de kwestie dat je geen negatief kunt bewijzen. Michael van der Galien beweert stellig dat er geen bewijzen zijn maar toont niks aan. We moeten hem maar geloven. Zo bevestigt hij eerder Trump's schuld dan onschuld.

Deze is ook heel leuk:
Gisteren was Trump ook al bezig. Toen stelde hij dat de “Nep Nieuws Media” verhalen en bronnen “verzinnen” in een poging om hem te beschadigen. In zijn tweets van vandaag komt hij daar niet op terug, maar hij pakt ze dus wel weer aan omdat ze tegen zijn Twittergebruik zouden zijn omdat ze niet willen dat hij kiezers “de waarheid” kan vertellen over wat er zoal gebeurt in het Witte Huis.
Nou moet ik lachen! Het is puur een verzinsel van Michael van der Galien dat 'ze' tegen Trump's twittergebruik zouden zijn. Hoe oud is die jongen? Twaalf? Trump's getwitter is juist een oase van AANTOONBARE leugens onwaarheden, en verdachtmakingen, en de media is er dol op!

Die Michael van der Galien die zulke onnozele stukjes schrijft vertoont alle kenmerken van een reli-fanaat. Alles wat tegen zijn geloof pleit zijn voor hem de 'bewijzen' voor zijn geloof. Een religie kan vaak alleen maar stand houden bij de gratie van de ongelovigen. In dit geval zijn dat de linkse media, de Democraten, en last but not least de fakenews media. Op deze laatste past dan weer het gezegde 'de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet'. Het is gelovigen niet vreemd juist de ander van zaken te beschuldigen die ze zelf het meest begaan.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Michael van der Galien beweert stellig dat er geen bewijzen zijn maar toont niks aan. We moeten hem maar geloven.
Welke bewijzen zijn er dan ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Michael van der Galien beweert stellig dat er geen bewijzen zijn maar toont niks aan. We moeten hem maar geloven.
Welke bewijzen zijn er dan ?
Waarom doet men een onderzoek? Omdat er bewijzen zijn? Of omdat er aanwijzingen zijn die tot een onderzoek dwingen?

Dat Trump en zijn gelovigen ontkennen dat er bewijzen zijn is een valse voorstelling van zaken. In een lopend inlichtingenonderzoek geeft men wat men weet niet prijs. Dus als je mij vraagt wat voor bewijzen er zijn, moet mijn antwoord zijn dat ik het niet weet.

Nu een quote uit het stukje van Michael van der Galien:
Dat is toch het merkwaardige van de gang van zaken in Amerika op dit moment. De linkse media hebben het de hele dag door over “RussiaGate”: Trump en/of zijn adviseurs zouden mogelijk samen hebben gewerkt met de Russen om de verkiezingsuitslag te beïnvloeden. Daar is nog geen enkele vorm van bewijs voor gevonden, maar ze blazen ieder verhaal over die zaak wel zo erg op dat je zou zweren dat er al minstens tien mensen veroordeeld zijn wegens verraad.
Mijn vraag is nu hoe deze schrijver van slechte stukjes iets weet wat ik niet weet. Hoe weet hij dat er geen bewijzen zijn? Ik weet niet of er bewijzen zijn, maar hij weet wel dat ze er niet zijn. Dit is een objectief gegeven, het is er wel, of is er niet. Ik zou graag van hem de bewijzen zien waar hij zich op baseert.

Maar er is iets wat ik wel weet! Dat is dat er al tijden een onderzoek loopt naar vele aantoonbaar verdachte gedragingen van team Trump. Ik hoop niet dat ik die allemaal nog eens de revue moet laten passeren. Die staan hier allemaal wel op deze thread.

Er zijn mensen, bv moslims, die zeggen alleen maar geloviger te zijn geworden na kennisnemen van de argumenten die tegen hun geloof pleiten. 'Is dat alles?' Op dat niveau plaats ik de ontkenners van de 'bewijzen' tegen Trump. Om de grote hoeveelheid verdachte gedragingen af te doen als een onschuldig iets moet je bijzonder naïef zijn of alle redelijkheid verloren hebben.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2495
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:En wie van de drie speelt er dan voor geit?
Geit? Sinds wanneer heeft een human centipede een geit?

Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Donald Trump heeft definitief besloten zijn land terug te trekken uit het klimaatverdrag van Parijs.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2495
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Donald Trump heeft definitief besloten zijn land terug te trekken uit het klimaatverdrag van Parijs.

Afbeelding

Al zou dat de enige actie zijn die hij doet, daarom stemde men op hem, simpel zat.
Dat klimaatgedoe kost de gemiddelde Amerikaan bakken vol geld.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Europarlementariërs zijn diep geschokt door het besluit van Trump.
,,Verbijsterend’’, schrijft GroenLinks-Europarlementariër Bas Eickhout. ,,Helaas blijft na lang wikken en wegen Trump een klimaatontkenner.” Gerben Jan Gerbrandy‏ (D66): President Donald Trump zet zichzelf op de eerste plek en het Amerikaanse volk op de tweede.

,,Ongelofelijk'', twitterde Peter van Dalen‏ (Christenunie). ,,Trump maakt deze dag een diepzwarte dag.’’ Marietje Schaake (D66): ,,Meer slecht nieuws uit het Witte Huis.’’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Europarlementariërs zijn diep geschokt door het besluit van Trump.
Itt de weldenkende Europarlementariërs begrijpt Trump dat zo een verdrag helemaal niks voorstelt, nog afgezien van het feit of hij nu een klimaatontkenner is of niet. Zo een verdrag wordt met veel vertoon voorgesteld als een "mijlpaal" maar het stelt natuurlijk even veel voor als alle andere soortgelijke verdragen. Denk maar aan de 3 % Maastrichtnorm, het verdelen van de vluchtelingen, de leningen aan Griekenland...dat zijn allemaal gelegenheden geweest om allemaal s gezellig samen te komen, 2 x per dag goed te eten en op de teevee te komen. Nadien trekt niemand er zich iets van aan.
Grappig dat die Euro profiteurs zichzelf en hun regeltjes o zo belangrijk vinden.
De enige manier om het ecosysteem te redden is het drastisch reduceren van het aantal negers en moslims maar die simpele waarheid is te moeilijk voor de Gutmenschen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Op dat niveau plaats ik de ontkenners van de 'bewijzen' tegen Trump. Om de grote hoeveelheid verdachte gedragingen af te doen als een onschuldig iets moet je bijzonder naïef zijn of alle redelijkheid verloren hebben.
"Verdachte gedragingen" is wel een heel rekbaar begrip. Met een Rus praten is blijkbaar verdacht, ongeacht wat er gezegd wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2495
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Op dat niveau plaats ik de ontkenners van de 'bewijzen' tegen Trump. Om de grote hoeveelheid verdachte gedragingen af te doen als een onschuldig iets moet je bijzonder naïef zijn of alle redelijkheid verloren hebben.
"Verdachte gedragingen" is wel een heel rekbaar begrip. Met een Rus praten is blijkbaar verdacht, ongeacht wat er gezegd wordt.
Tja, schijnt dat ie zich ook door Russische hoeren liet voorzien van een reverse Patriciaatje,
maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zoiets niet echt met staatszaken te maken heeft.
Hoewel.... waterboarding? :thinking:

Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zo vervuilend is Amerika als we de foto boven het artikel van het AD kunnen geloven.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2495
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2495
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Zo vervuilend is Amerika als we de foto boven het artikel van het AD kunnen geloven.

Afbeelding
Nou, het schijnt Duitsland te zijn, misschien een filiaal van dezelfde fabriek?
http://www.n-tv.de/politik/Deutschland- ... 69921.html

...echter op een Finse site: het zijn fabrieken in China.
http://yle.fi/uutiset/3-6879368 (Tehtaita Kiinan Tianjinissa) :roll:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Pizzaman schreef:Tja, schijnt dat ie zich ook door Russische hoeren liet voorzien van een reverse Patriciaatje,
maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zoiets niet echt met staatszaken te maken heeft.
Hoewel.... waterboarding? :thinking:
Dat snap ik allemaal niet, ik weet niet wat een Reverse Patricia is en kan het ook niet vinden op internet.
Daar gaat t nu altijd over met die Russian Connection: het schijnt, er wordt verteld dat, er zijn aanwijzingen dat...dat duurt nu al zowat een jaar en we weten nog niks. Dat kan maar 2 dingen betekenen: ofwel is er niks, ofwel zijn de inlichtingendiensten te onbekwaam om het te vinden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2495
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

mercator schreef:
Pizzaman schreef:Tja, schijnt dat ie zich ook door Russische hoeren liet voorzien van een reverse Patriciaatje,
maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zoiets niet echt met staatszaken te maken heeft.
Hoewel.... waterboarding? :thinking:
Dat snap ik allemaal niet, ik weet niet wat een Reverse Patricia is en kan het ook niet vinden op internet.
Daar gaat t nu altijd over met die Russian Connection: het schijnt, er wordt verteld dat, er zijn aanwijzingen dat...dat duurt nu al zowat een jaar en we weten nog niks. Dat kan maar 2 dingen betekenen: ofwel is er niks, ofwel zijn de inlichtingendiensten te onbekwaam om het te vinden.
Nou, tel uw zegeningen, want zalig zijn de onnozelen - sommige dingen kan je beter niet weten. :greeting2:

En ik denk dat die inlichtingendiensten inderdaad gewoon te dom zijn, al die zelfmoordbommen hadden ze ook niet in de gaten.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
...echter op een Finse site: het zijn fabrieken in China.
http://yle.fi/uutiset/3-6879368 (Tehtaita Kiinan Tianjinissa) :roll:
Ik was er al bang voor. icon_thumbup.gif Goed werk Pizzaman. Ik heb ook gezocht, maar kon niet vinden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2495
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Pizzaman schreef:
...echter op een Finse site: het zijn fabrieken in China.
http://yle.fi/uutiset/3-6879368 (Tehtaita Kiinan Tianjinissa) :roll:
Ik was er al bang voor. icon_thumbup.gif Goed werk Pizzaman. Ik heb ook gezocht, maar kon niet vinden.
Die lui willen gewoon alles recyclen, maar ik ben soms handig met computers.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

In Parijs hebben alle landen beloofd dat ze met zijn allen de opwarming (veroorzaakt door mensen, niet omdat we in een interglaciaae tijd leven?) zullen beperken tot 2.0 graad.
We dienen te geloven dat de mensheid onder de juiste leiding dit kan.
Als de USA niet mee doet zal dat 2,2 graad worden en dat is rampzalig.
De USA stelt zich dus buiten de saamhorigheid en eenheid van de mensheid.

Ik zou niet verbaaasd zijn als de USA dezelfde regeling op zich van toepassing verklaart als China heeft bedongen: pas na 2030 wat gaan doen.

Op het Staatsjournaal hoorde ik een journalist vertellen dat hij een uitje had gehad (samen met veel andere beroepsgenoten op uitnodiging van een klimaat NGO ? ) naar een strand in de USA dat de afgelopen jaren (5 jaar?) geregeld overspoeld wordt door de zee. Vanwege stijging van de zeespiegel die wij veroorzaken "want vroeger gebeurde dat niet".
Hoeveel hondersten van een millimeter is de zee de afgelopen 10 jaar gestegen?.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: President Donald Trump

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Dat snap ik allemaal niet, ik weet niet wat een Reverse Patricia is en kan het ook niet vinden op internet.
Misschien heeft het iets te maken met de recente toestand over een videootje van Patricia Paay met plassex. Maar een reverse Patriciaatje???
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie