Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Beter arbeidsplaatsen voor migranten dan Amerikaanse strafheffingen: Mexico reageert op druk van Trump

Geplaatst op 30 juni 2019

Afbeelding

Trump heeft effect: na zijn dreiging met strafheffingen neemt Mexico nu maatregelen om het aantal migranten uit de Midden-Amerikaanse buurlanden te reduceren. De Mexicaanse president Lopez Obrador ging donderdag naar de grens met Guatemala en stelde een stimuleringsprogramma van $ 100 miljoen voor om arbeidsplaatsen te creëren.

Ook in El Salvador dient een project van $ 30 miljoen van start te gaan: door het aanplanten van fruitbomen en bomen voor timmerhout dienen banen gecreëerd te worden. Lopez Obrador zei dat Mexico zou laten zien de migratiestroom “met menselijkheid en zonder vreemdelingenhaat” te kunnen reduceren. Minister van Buitenlandse Zaken Ebrard zei dat men mogelijkheden zou moeten bieden aan de mensen daar waar ze zouden leven.

Dagelijks doorkruisen duizenden migranten uit Guatemala door Mexico om in de VS te komen. Trump had Mexico onlangs met strafheffingen gedreigd om een harder optreden tegen migranten af te dwingen. Bijna twee weken geleden waren de beide landen het met elkaar eens geworden en stelde Trump de strafheffingen op alle import uit het buurland tot onbepaalde tijd uit. Als tegenprestatie verplichtte Mexico zich ertoe om maatregelen te nemen tegen illegale migratie uit Midden-Amerika.

Tot midden juli dient de aandrang van migranten aan de Mexicaanse grens met de VS duidelijk verminderd te worden. Als dit niet wordt bereikt, dreigt Washington met strafheffingen. Als eerste maatregel dienen 6000 leden van de Mexicaanse nationale garde overgeplaatst te worden naar de grens met Guatemala.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/06/30 ... van-trump/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

US election 2020: Who will challenge Trump? - BBC Newsnight
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

GEWELDIG!

In een woord te gek voor woorden!


Hier word je pas echt vrolijk van. Ben ik effe blij dat ik die Obama nooit zag zitten. Ik heb blijkbaar de gave om tussen iemands oren te kijken. Natuurlijk observeer ik eerst en neem 's mensen gedrag waar. Obama's manier van praten. Soms erg goed, anderszins onzeker. Wisselend. Maar dat zul je bij Trump niet tegenkomen. Andes gezegd, de hele wereld weet wat je aan die man hebt. Een echt niet-politicus. En daar zaten we nu juist op te wachten. Op de gewone doorsnee man zonder vieze smerige achterbakse dubbele petten moraal.

Trump is nooit mijn vriend geweest, ik heb hem met rust gelaten. Ik heb als een van de weinige zijn presidentschap voorspeld. Ik schonk hem heel relax het voordeel van de twijfel en zijn recht om zich te bewijzen. Maar pas nu begin ik hem te waarderen. Ik bedoel te zeggen . . .

APPRECIËREN
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Exclusive Interview: Trump sits down with Tucker Carlson in Japan
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Grote opwinding in de hele linkse wereld omdat Trump vandaag een militaire parade in Washington houdt.
Trump deed het idee op in Parijs. Toen hij in 2017 staand naast president Macron een deel van het Franse arsenaal voorbij zag trekken en overvliegen tijdens een militaire parade, zei hij al meteen ook zoiets te willen voor thuis.

Dat leverde in Washington al direct problemen op. Het vliegverkeer boven hoofdstad moet ten minste twee uur worden gesloten. En over de kosten van de militaire show wordt vooral geheimzinnig gedaan. Van verschillende kanten wordt Trump - die het volk ook wil toespreken - ervan beticht Onafhankelijkheidsdag te hebben gekaapt voor een militair spektakel dat mooi past in de campagne voor zijn herverkiezing.

Het liefst had hij die tanks ook in de parade gezien maar het gemeentebestuur van Washington wees de president erop dat dat een vermogen aan herbestrating zou kosten. 'Thanks but no tanks', tweette het stadsbestuur lollig. Trump snapte dat wel en legde aan dezelfde journalisten uit: ,,Je moet inderdaad voorzichtig zijn, want straten hebben de neiging niet graag zware tanks te dragen. Dus zetten we ze neer op bepaalde plaatsen, de nieuwste Shermans en gloednieuwe Abrahams''. Mooi gesproken, alleen moest de landmacht de opperbevelhebber van de Amerikaanse strijdkrachten wel even iets uitleggen: het Amerikaanse leger gebruikt al zestig jaar geen Shermans meer.

Binnen zijn eigen Republikeinse Partij heerst twijfel of de Amerikanen wel zitten te wachten op 'de Poetinisering van Amerika's verjaardag', zoals de Republikeinse afgevaardigde Michael Steel het tweette.

Een woordvoerder van het Witte Huis sprak met klem tegen dat de president een nationale feestdag wil gebruiken voor zijn herverkiezingscampagne. ,,Dat idee is belachelijk. Dit is een eerbetoon aan Amerika. De president doet hier niets politieks mee. Hij viert het beste land ter wereld en het beste idee in de geschiedenis van de wereld: de Verenigde Staten van Amerika.''

De groene lobby is boos dat de president zijn parade deels zou financieren met geld dat eerder zou zijn toebedeeld voor het agentschap dat nationale parken beheert. Trump-aanhangers kan dat weinig schelen. 'Dank u dat u dit de mooiste 4 juli maakt sinds 1776', zo twitterde een tevreden kiezer.
BRON
Maar...Weet je welke president ook een militaire parade in Washington hield ? En hij was niet de enige.

Juist. President John Kennedy. Maar ja, dat was een democraat. En democratische presidenten bekritiseer je niet.

America Has a Long History of Military Parades
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Die man heeft natuurlijk gelijk dat hij de 4e juli aangrijpt om de militairen te eren die het hoogste offer brachten voor de vrijheid door hen een prominente plaats bij de viering van de Amerikaanse onafhankelijkheidsdag te gunnen. Slechts verzuurde politieke tegenstanders trachten dit weer als zelfbenoemd aanklager of 'slachtoffer' te framen. En dàt zal zijn uitwerking niet missen bij de eerstvolgende presidentsverkiezingen zoals ook de economische successen, de deals met China en Noord Korea en de economische boycot van het Mullahregime in Iran dat zal doen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Donald Tump zei : "I'm a winner !"

En dat is WAAR gebleken !
Cassius Clay zei ooit: "I'm the greatest".

Ik heb daar nooit moeite mee gehad. Hij was ook de beste bokser toendertijd. En dat hij moslim is geworden en dienstweigeraar, vond ik een passende grap om de Amerikaanse overheid een hak mee te zetten. Hij durfde oprecht te zijn en veroordeelde de Amerikaanse oorlog in Vietnam wat in die tijd een doodzonde en schande was. Je moet maar lef hebben. Een kerel met karakter en volgens mij een gouden hart. Het heeft hem helaas windeieren opgeleverd. :redface2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Conway addresses criticism of Trump's historic meeting in North Korea
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Trumps 4th of July Speech Was Excellent In Every Way
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vanuit mijn luie stoel in Diemen predikte ik dat Trump de verkiezingen zou winnen. Niet omdat hij zo goed was, niet omdat ik mijn vriend Zwartmeer tegen de haren in wilde strijken, maar omdat mevrouw 'verschrikkelijk' Clinton, zo slecht was. Bovendien is het zo dat de zittende president nooit langer op zijn stoel in het Witte Huis blijft zitten dan acht jaren; democraat of republikein, het maakt niet uit. Dat hebben de statistieken mij duidelijk gemaakt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het ziet er vooralsnog naar uit dat 2020 een overwinning met afstand wordt.

Why Does Trump Keep Winning? | Michael Knowles Interview
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Trump hits back at Joe Biden after foreign policy jabs


Trumps Greatest Insult: Biden is a "Reclamation Project"
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Gutfeld on the July 4th parade
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

De linkse pers ging weer af als een gieter!

Zie dit:

Afbeelding

Of dit:

White House 'struggles to draw crowds' to Trump's Fourth of July show
https://www.theguardian.com/us-news/201 ... -criticism



Dit was de werkelijkheid:

Afbeelding

Een beschamend slechte opkomst, aldus de linkse pers... :roll:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Democrat candidates may have another path into office instead of the White House


4 Stories The Media Was Afraid To Tell You


Straks streeft OAN aan CNN voorbij. :roll:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door manfred »

"Washington nam alle luchthavens in 1775 over...."


:applause: :roll:

Heeft hij dat echt gezegd?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

manfred schreef:"Washington nam alle luchthavens in 1775 over...."
Heeft hij dat echt gezegd?
Hij zij het echt... [icon_lol.gif] Trump was een beetje dom...zou onze koningin Maxima zeggen.

"They manned the sky, they rammed the ramparts, they took over the airports."

Afbeelding

The Battle of Baggage Claim (1776)
Many Lives were lost. And Bags too. Some people are saying it was the worst massacre they had ever seen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Deze is ook leuk.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Trump schreef:"Washington nam alle luchthavens in 1775 over...."
Woorden zijn leuk, misplaatst, onschuldig of beledigend. Vooral wanneer het moslims aangaat die respect eisen maar het nog nooit verdiend hebben. Waar het om gaat zijn daden. Zijn die goed of zijn die slecht?

Ik heb liever een laag geschoold iemand die het verschil weet neer te zetten tussen goed en kwaad, dan een universitaire politieke sukkel die ons knollen voor citroenen verkoopt omdat zijn voorkeur uitgaat naar een automobiel met het stuur rechts van hem waarmee hij dagelijks links door het verkeer moet manoevreren. (de belachelijk 'correcte' achterlijke schrijfwijze is: manoeuvreren. Dus dat ga ik niet doen. Zelfstandig logisch nadenken! Dan kom je al gauw tot het inzicht dat we belazerd worden. Dat islam niet vrede betekent, en dat VZHM achter de naam van de Arabische profeet Mohammed niet op zijn plaats is, en dat Rutte de grootste leugenachtige pias ooit is in de Nederlandse politieke geschiedenis tot nu toe)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Yes, Trump Will Likely be Re-elected
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Hans v d Mortel sr schreef:
xplosive schreef:Donald Tump zei : "I'm a winner !"

En dat is WAAR gebleken !
Cassius Clay zei ooit: "I'm the greatest".

Ik heb daar nooit moeite mee gehad. Hij was ook de beste bokser toendertijd. En dat hij moslim is geworden en dienstweigeraar, vond ik een passende grap om de Amerikaanse overheid een hak mee te zetten. Hij durfde oprecht te zijn en veroordeelde de Amerikaanse oorlog in Vietnam wat in die tijd een doodzonde en schande was. Je moet maar lef hebben. Een kerel met karakter en volgens mij een gouden hart. Het heeft hem helaas windeieren opgeleverd. :redface2:
Het pleit niet voor het verstandelijk vermogen van de man om zich uitgerekende de Mohammedaanse leer in te laten. Ik vermoed dat hij in dezelfde val is getuind als die zwerfarabieren die zich sinds halverwege de jaren zestig van de vorige eeuw ineens Palestijnen zijn gaan noemen: De slachtofferrol en daarbij meekomende slachtoffercultuur past ons allemaal. En doorgaans wordt die aangepraat aan wie om wat voor reden dan ook juist niet zelf nadenkt. Welbeschouwd was hij een voorloper van de huidige Social Justice Warriors die ook zo gemakkelijk inzetbaar zijn om als kop van jut bij het organiseren van rellen in te zetten.

How Muhammad Ali Was Deceived by Islam (and Why Cassius Clay Was His Greatest Name)
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Soms denk ik wel eens dat er tussen de Amerikanen en de Britten oud zeer zit omdat de Britten ex-kolonialen zijn. (Independence war)
Er lekten emails van de ambassadeur.
Britse ambassadeur in VS stapt op na scherpe kritiek van Trump
Kim Darroch, de Britse ambassadeur in de Verenigde Staten, stapt op. De Amerikaanse president Donald Trump haalde de voorbije dagen nog zwaar uit naar de man.

Darroch had Trump in een reeks gelekte memo’s ‘onbeholpen’ en ‘onbekwaam’ genoemd. Sinds dat afgelopen weekend bekend was geworden, had Trump tot driemaal toe uitgehaald naar de diplomaat. Zo zei de Amerikaanse president 'geen grote fan te zijn van de man'. Later haalde hij ook nog eens uit op Twitter. 'Ik ken de ambassadeur niet, maar hij is niet geliefd in de VS. We zullen niet langer met hem werken.'

De Britse diplomaat besloot dan maar de eer aan zichzelf te houden. 'Sinds de memo's zijn gelekt, is er heel wat speculatie over mijn positie als ambassadeur', schrijft Darroch in zijn ontslagbrief. 'Ik wil een einde maken aan die speculatie. De huidige situatie maakt het namelijk onmogelijk om mijn rol te vervullen op de manier waarop ik dat zou willen.'

Premier Theresa May heeft intussen ook het Lagerhuis ingelicht over het vertrek van Darroch. Ze zei dat ze een persoonlijk gesprek had met de diplomaat, die overigens sowieso eind dit jaar zou vertrekken uit Washington. 'Ik heb hem gezegd het erg te betreuren dat hij het noodzakelijk achtte zijn post te verlaten', zei May.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190710_04503392
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Glenn Beck reveals how he grew to support Trump
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie