President Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Pilgrim

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump voelt zich een stuk beter: ‘De therapie is een mirakel, een gift van god’

Elisa Heisen, 4 okt. 2020

Afbeelding
De Amerikaanse president Donald Trump op een beeld uit de video die hij zaterdagnacht publiceerde vanuit het militaire hospitaal Walter Reed. © via REUTERS

De Amerikaanse president Donald Trump heeft in een nieuwe videoboodschap zaterdagavond (lokale tijd) vanuit het militaire hospitaal Walter Reed gezegd dat hij ,,hard op weg is naar herstel’’ en dat hij er ,,spoedig weer zal zijn om Amerika weer groot te maken’’. Wel waarschuwt zijn arts dat Trump ‘zeker nog niet in veilige haven is’.

In de video zegt Trump: ,,Toen ik hier binnenkwam, voelde ik me niet goed, maar inmiddels voel ik me een stuk beter. Ik zal zo snel mogelijk mijn werk hervatten en denk dat ik de campagne kan voltooien. Ik dank de medische staf die geweldig werk heeft verricht. De therapieën zijn een mirakel, een gift van God. Maar we zijn er nog niet, de komende dagen volgt de echte test, we moeten zien wat er dan gebeurt.’’

In de ruim vier minuten durende video bedankte hij alle Amerikanen, ook van de oppositie, voor het medeleven en vertelde Trump ook dat zijn echtgenote Melania, die ook is getroffen door het coronavirus, het goed maakt.

Trump herhaalde dat hij op advies van de artsen naar het ziekenhuis is overgebracht en dat hij daar volledig achter stond. Volgens hem was het alternatief om geïsoleerd op het Witte Huis achter te blijven. ,,Dat kan ik niet doen, we moeten onze problemen tegemoet treden en niet afwachten’’, zei hij daarover.

De president, die deze week positief werd getest op het coronavirus, werd vrijdag opgenomen in het Walter Reed-ziekenhuis, nadat bleek dat hij moest worden beademd en zijn conditie verslechterde.

Arts: ‘Duidelijke vooruitgang’
Een paar uur na Trumps video gaf zijn arts Sean Conley een nieuwe update over de toestand van de president. Volgens Conley is Trump koortsvrij en is er ,,duidelijke vooruitgang” geboekt in zijn behandeling. Conley diende Trump zaterdagavond (lokale tijd) ,,zonder problemen’’ een tweede dosis van de virusremmer Remdesivir toe.

Het zuurstofgehalte in het bloed van de president ligt volgens de dokter tussen de 96 en 98 procent. In een gezonde toestand wordt bij de meeste mensen een saturatiewaarde tussen de 95 en 100 procent gemeten. ,,Hoewel de president zeker nog niet in veilige haven is, blijft het medisch team optimistisch’’, liet Conley verder weten. Hij zei ook dat de president in het ziekenhuis zaterdag heeft gewerkt en zich zelfstandig en probleemloos voortbewoog, terwijl hij onder permanente observatie van de artsen stond.

Volgens verschillende Amerikaanse media zou het gevaar echter nog niet zijn geweken voor Trump. Mark Meadows, stafchef van het Witte Huis, was erg bezorgd en zei tegen de krant The New York Times dat de komende 48 uur cruciaal zijn. ,,We zijn nog steeds niet op weg naar volledig herstel”, aldus Meadows. Volgens hem waren de vitale functies van de president de afgelopen 24 uur ‘erg zorgelijk’.

Het artsenteam liet daarop weten tevreden te zijn over de progressie die hij maakt. ,,Hij kan lopen en heeft een goed humeur. Hij zei: ‘Het voelt alsof ik hier zo weer kan weglopen’.”

Eerder had de president koorts, maar volgens de artsen is deze coronaklacht inmiddels volledig verdwenen. Volgens Conley valt de president in de risicogroep vanwege zijn leeftijd en overgewicht, maar is hij in goede conditie. Het is onduidelijk hoe lang Trump nog in het ziekenhuis moet blijven, maar hij zou er in ieder geval genoeg werk te doen hebben.

Onduidelijkheid
Er ontstond onduidelijkheid over het moment dat de president wist dat hij besmet was met het virus. De officiële mededeling over zijn besmetting kwam donderdagavond laat (in de VS), maar nu sprak zijn arts Conley over een diagnose die al 72 uur geleden gesteld was. Conley heeft inmiddels gezegd dat hij een fout heeft gemaakt tijdens zijn toespraak. ,,Ik heb de verkeerde term ‘72 uur’ gebruikt, in plaats van 48 uur. De president kreeg zijn diagnose donderdagavond”, laat hij weten in een verklaring.

Besmet
Trump en Melania testten donderdagavond (lokale tijd) positief op het virus. Waarschijnlijk hebben zij het opgelopen door nauw contact met adviseur Hope Hicks, die onder meer met Trump mee was naar het presidentiële debat in Cleveland. Het is niet bekend of Trump toen ook al besmet was.

Risicogroep
De 74-jarige Trump valt ook vanwege zijn leeftijd in de risicogroep voor het coronavirus. In november vorig jaar, tijdens zijn jaarlijkse gezondheidscheck, was de president nog ‘in erg goede gezondheid’, zei zijn dokter toen.

Volgens Nederlandse artsen wordt bij Trump ‘alles uit de kast gehaald’ om het coronavirus te bestrijden. Hij heeft een cocktail met antistoffen ontvangen, krijgt vitamine D, melatonine en aspirine en een famotidine. De cocktail van antistoffen kan het niveau van het virus verlagen, als die vroeg bij een infectie worden toegediend. Naast die antistoffen krijgt hij ook remdesivir. Dat medicijn wordt in Nederland ook gegeven aan covid-patiënten.

De president vroeg volgens zijn artsen zelf nog naar het omstreden middel hydroxychloroquine, maar daar zit hij niet aan.

[Zie video's op de site.]

https://www.ad.nl/buitenland/trump-voel ... ~a08f40ba/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat het voor Trump redelijk vertoeven is in het Walter Reed ziekenhuis. Ze hebben daar....

a six-room presidential suite just for the commander in chief that includes an intensive care unit, a kitchen, a living room, a bedroom, & a dining room with a crystal chandelier.

Foto's
Spoiler! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Matthijs van Nieuwkerk: ‘Verzint Trump corona?’

Geplaatst op za 03 okt 2020 om 12:30

Afbeelding

Matthijs van Nieuwkerk sluit niet uit dat Donald Trump zijn coronabesmetting verzonnen heeft, om dat op enige wijze in te zetten voor zijn verkiezingscampagne. Dat heeft hij vrijdagavond gezegd in de talkshow van Eva Jinek. Amerika is in shock nu Trump besmet is met het coronavirus en hij bovendien is opgenomen in het ziekenhuis. Matthijs schrok er behoorlijk van. “Het is wel een idiote saga inmiddels. Ik werd natuurlijk wakker met hetzelfde nieuws”, zei hij aan tafel.

Matthijs ziet er een complot in. “Ik ben nogal een fan van House of Cards en dan kun je denken: zou dit nou nog een zet zijn in het spel? Zo ver zijn we al. Althans, zo ver was ik. Ik denk het wel even dan.”

Eva Jinek: “Bedoel je het dat hij het gefabriceerd heeft dat hij besmet is?”

Matthijs: “Voilà.”

Eva: “Ik geloof – ik weet het niet zeker – dat de arts van de president niet mag liegen over de toestand van de president.”

Amerikakenner Michiel Vos: “Ik neem het zo aan, laten we daar vanuit gaan.”

Shownieuws
Bij Shownieuws klonk eenzelfde soort geluid. Anouk Smulders: “Het klinkt bijna als een – ik wil het niet zo in de mond leggen – maar dat het gepland is. Het is misschien ook een bepaalde strategie die hier wordt geprobeerd. Over een aantal weken zijn de verkiezingen en misschien kan de eerste van de twee komende debatten niet plaatsvinden. En als hieruit blijkt dat hem iets toegediend wat hem sneller beter maakt...”

Is het een verkiezingsstunt? “Nou, een verkiezingsstunt... Maar ik denk wel dat hier een positieve draai aan gegeven wordt. Ik ben heel erg benieuwd.”

Voormalig topadvocaat Bram Moszkowicz: “Dat is wat anders, maar ik denk wel dat hij echt ziek is. Wat Anouk zegt – ik ga heel ver met ze mee – maar als ze bedoelen dat hij niet ziek is... Dat gaat mij te ver.”

https://www.mediacourant.nl/2020/10/mat ... mp-corona/
Misschien wil Trump zijn eigen vaccin promoten, waar hij laatst mee aankwam. De quarantaine van 14 dagen lijkt in ieder geval goed getimed, want hij is precies op tijd terug om het tweede debat met Biden aan te gaan. :thinking:

Ariel

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
zo okt 04, 2020 1:26 pm
Misschien wil Trump zijn eigen vaccin promoten, waar hij laatst mee aankwam. De quarantaine van 14 dagen lijkt in ieder geval goed getimed, want hij is precies op tijd terug om het tweede debat met Biden aan te gaan. :thinking:
:finger: Zou het? Ik geloof niet zo in complottheorieën.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Bericht door Ariel »

’Trump kan misschien maandag al naar huis’

De Amerikaanse president Donald Trump, die met Covid-19 is opgenomen in het militair ziekenhuis Walter Reed, wordt maandag mogelijk ontslagen uit het ziekenhuis als zijn toestand verder blijft verbeteren. Dat zei arts Brian Garibaldi op een persconferentie over de gezondheidstoestand van de president.

De artsen vertelden dat Trump vrijdagochtend hoge koorts had en slechte zuurstofwaarden. Hij kreeg zuurstof toegediend. Daarna is hij naar het ziekenhuis gebracht.

Zijn toestand wordt nu steeds beter, met ups en downs – zoals zaterdag, toen het even slecht ging, vertelt zijn lijfarts Sean Conley. Trump heeft geen koorts en ademhalingsklachten meer, en zijn vitale functies zijn stabiel.

De artsen willen nu dat hij ’eet en drinkt en zo veel mogelijk beweegt’. Als zijn verbetering doorzet, kan hij maandag wellicht al terug naar het Witte Huis, zei arts Brian Garibaldi.

hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Het slechte voorbeeld

En nog zo'n idioot. Foutje! Bedankt! Hand in hand kameraden. Nou ja, na het innige contact niet vergeten de handen te desinfecteren!

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Tweet Donald Trump

Afbeelding

“Ik waardeer alle fans en supporters buiten het ziekenhuis enorm. Het is namelijk een feit dat zij echt van ons land houden en zien hoe we het BETER MAKEN DAN OOIT TEVOREN!”

(Via Twitter; Donald J. Trump)

sjun

Bericht door sjun »

Hilton: Trump's recovery is a 'powerful symbol of America's recovery'
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

BREAKING!: Tweet van Donald Trump

Afbeelding

I will be leaving the great Walter Reed Medical Center today at 6:30 P.M. Feeling really good! Don’t be afraid of Covid. Don’t let it dominate your life. We have developed, under the Trump Administration, some really great drugs & knowledge. I feel better than I did 20 years ago!

Ik zal het geweldige Walter Reed Medical Center vandaag om 6:30 PM verlaten. Ik voel me echt goed! Wees niet bang voor Covid. Laat het je leven niet domineren. We hebben onder de Trump-regering geweldige medicijnen & kennis ontwikkeld. Ik voel me beter dan 20 jaar geleden!

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Donald J. Trump)

Ik vermoedde al een beetje zoiets...

xplosive

Bericht door xplosive »

Donald Trump herstelt in een recordtijd van corona, en dat terwijl hij leeftijd en overgewicht tegen heeft. Bewijst Donald Trump hier dat die hele coronahysterie alles bij elkaar één grote gloeiende onzin is?!
Laatst gewijzigd door xplosive op di okt 06, 2020 12:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Ariel

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma okt 05, 2020 11:31 pm

Ik vermoedde al een beetje zoiets...
Ik denk niet dat Trump hier zelf geld aan verdiend, maar ik vind het niet erg slim van hem.

Zomaar mijn gevoel.

Ariel

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
di okt 06, 2020 12:04 am
Bewijst Donald Trump hier dat die hele coronahysterie alles bij elkaar één grote gloeiende onzin is?!
Ik zou de corona geen grote gloeiende onzin vinden.
Bijna alle landen nemen extra maatregels. Het aantal besmettingen loopt in veel landen op. Ook in Nederland.
Stijging aantal coronapatiënten zet door: nu 177 patiënten op ic. Je denkt toch niet dat ziekenhuizen dit verzinnen ?

Maar we wachten af.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Sterker dan corona: Trump terug in het Witte Huis

Geplaatst op 6 oktober 2020

Afbeelding

De Amerikaanse president Donald Trump is sinds enkele uren weer terug in het Witte Huis en zal weer volledig aan het werk gaan. Een erbarmelijke nederlaag niet alleen voor de Trump-haters, maar ook voor de coronahysterici en machtsgeile politici, die de angst van de mensen voor corona bewust instrumentaliseren om hun totalitaire plannen in te voeren.

Het perfide gejubel en het leedvermaak van de Trump-haters, waardoor deze in de hele wereld werden gegrepen toen het nieuws van de positieve coronatest van de Amerikaanse president door de media ging, is nu veranderd in het grote gejammer.

Trump werd slechts drie dagen in het ziekenhuis behandeld en lijkt nu alweer volledig in staat om te werken. Zijn artsen hebben groen licht voor zijn ontslag gegeven. Enkele uren geleden heeft hij het militaire ziekenhuis Walter Reed verlaten om in een helikopter terug te vliegen naar het Witte Huis.

Voel me beter dan 20 jaar geleden
Daar pakte de president zijn werk weer volledig op en deed zijn mondkapje af (foto). “Het ging niet zo goed met me... Maar twee dagen geleden voelde ik me weer geweldig, beter dan ik me sinds lange tijd gevoeld heb.” Hij zou zich beter voelen dan 20 jaar geleden.

De boodschap die hij daarmee tot het Amerikaanse volk richtte, was duidelijk:

“Laat het niet jullie leven beheersen. Wees er niet bang voor!”

Terwijl de machtigen, wier macht het hoogste doel van hun politieke werk is, – zoals in de coronacrisis duidelijker werd dan ooit – de angst als belangrijkste instrument zien om hun machtsaanspraken door te drukken, roept Trump tegen de bevolking: “Wees niet bang!”

Trump is sterker dan corona
Zulke grootsheid toonde als laatste prominente staatsman de inmiddels overleden paus Johannes Paulus II., voordat hij na het “Hebamus papam” aan de stad en de wereld zijn zegen gaf en de mensen toeriep: “Non abbiate paura!” (Wees niet bang!). Deze woorden markeerden het einde van het genocidale reëel bestaande communisme!

Anderzijds laat Trump met zijn terugkeer na drie dagen in het Witte Huis aan diegenen zien die een corona-infectie nog altijd als het ergste beschouwen wat iemand kan overkomen, dat zijn wil om “America weer geweldig te maken” en zijn volk te dienen nog sterker is dan deze “vreselijke epidemie”. Wat is er dan niet logischer dan te denken: Wanneer iemand zo heldhaftig corona heeft doorstaan, dan zijn alle andere uitdagingen die op hem af zullen komen nog maar peanuts!

Uiterlijk vandaag heeft Trump de verkiezing gewonnen
Uiterlijk vandaag lijkt de winnaar van de presidentsverkiezingen vast te staan. Ook de pijnlijke pogingen van de tegenstanders van Trump om hem nu in de schoenen te schuiven anderen in gevaar te brengen of de corona-infectie alleen maar bedacht te hebben, zullen zonder effect wegsterven.

En ook de Duitse staatsomroep en de mainstream media zullen daaraan niets kunnen veranderen. Hun invloed is deze keer nog geringer dan tijdens de vorige Amerikaanse verkiezingsstrijd voor het presidentschap.

Bron: www.philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/10/06 ... itte-huis/

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Weg gecensureerde tweet van Trump...
Donald J. Trump
@realDonaldTrump

Flu season is coming up! Many people every year, sometimes over 100,000, and despite the Vaccine, die from the Flu. Are we going to close down our Country? No, we have learned to live with it, just like we are learning to live with Covid, in most populations far less lethal!!!

2:03 PM · Oct 6, 2020
It appears that last phrase upset The Ministry of Truth as Facebook has now removed the post and Twitter flagged it for "spreading misleading and potentially harmful information related to COVID-19."

https://www.zerohedge.com/political/fac ... 19-comment

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Trump stopt onderhandeling steunpakket, wil pas na de verkiezingen verder

De Amerikaanse president Donald Trump weigert nog langer te onderhandelen met Democratische beleidsmakers over een uitgebreid economisch steunpakket om de klappen van de coronacrisis op te vangen. Pas na de verkiezingen op 3 november wil hij, als hij wint, een wetsvoorstel voor een groot stimuleringspakket aannemen, zo schrijft Trump dinsdag op Twitter.

Trump heeft zijn onderhandelaars terug geroepen en wil pas na de verkiezingen verder praten over een pakket die vooral "hardwerkende Amerikanen en kleine bedrijven" zal helpen, aldus Trump. Liever ziet hij dat de senaat zich focust op de goedkeuring van Amy Coney Barrett, zijn kandidaat voor het Hooggerechtshof.

Democraten en Republikeinen in het Congres kunnen het al maanden niet eens worden over aanvullende stimuleringsmaatregelen, onder andere wegens meningsverschillen over de omvang van zo'n pakket. Dat terwijl veel steunmaatregelen uit het voorjaar al in de zomer afliepen. [...]

https://www.nu.nl/coronavirus/6082311/t ... erder.html

sjun

Bericht door sjun »

Na de onbeschaamde bestiering door de moderator van het presidentieel debat Chris Wallace is dit gewoon weer actueel geworden. Het leek me verstandig deze kennis van zaken te verspreiden zodat ook in ons land weerwoord geboden kan worden aan indoctrinatie via de staats- en commerciële media.

How Racist is Trump Toward Black Americans? | Larry Elder Show

:razz:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

TO MY FAVORITE PEOPLE IN THE WORLD!
8 okt. 2020

Gelukkig! Er is nu eindelijk een goed medicijn of vaccin dankzij de regering van Trump. We hoeven daar nu geen jaren meer op te wachten. Trump heeft er ook gebruik van gemaakt en was in één dag genezen! Het medicijn wordt door Trump gratis aan iedereen aangeboden. Wat een opluchting!!

Tegen een prikje van Trump kan niemand hier bezwaar hebben denk ik (zelfs ik niet). Hartstikke goed! :victory:

sjun

Bericht door sjun »

Het gaat vast weer de nodige TDS-gevallen opleveren ;-)

'I can't get it and I can't give it': Trump declared COVID-free

sjun

Bericht door sjun »

Trump Does The Unthinkable By Liz Crokin

Verspreid deze kennis en bevraag je nieuwsvoorziener(s) op gebrek aan vermelding van deze kant van de zaak.

sjun

Bericht door sjun »

He's Baaack!

:rolleyes:

sjun

Bericht door sjun »

Voorbij het geleuter in de Nederlandse MSM:

Trump joins 'Tucker' for first on-camera interview since COVID-19 diagnosis

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Wat Clint Eastwood over Trump zegt...

Geplaatst op 17 oktober 2020

Afbeelding

Ik hou ervan wanneer mensen Trump dom noemen… Ze bedoelen de multimiljardair, die elke Democraat een schop onder zijn reet gaf, die 16 Republikeinse carrièrepolitici begroef in de voorverkiezingen en deze voormalige nieuwsorganisaties er nog steeds uit laat zien als domkoppen? Je bedoelt de man die het presidentschap heeft gewonnen? Je bedoelt dat figuur met het supermodel als vrouw? U bedoelt de man wiens scherpe woorden alleen al de illegale grensoverschrijdingen enorm afremde? U bedoelt de man wiens aanwezigheid alleen al de beurs ertoe heeft gebracht al haar eerdere records te verbreken?

Bedoelt u de man met de sterkste Amerikaanse economie sinds Ronald Reagan en de extreem stijgende lonen en zijn belastingverlagingen?

U bedoelt de man die alleen al in de eerste zeven maanden van zijn ambtstijd een miljoen arbeidsplaatsen heeft gecreëerd?

Weet je zeker dat je überhaupt weet waartegen je je verzet?

Bent u het niet die een partij (Democraten) ondersteunt die de decimering van elk kernprincipe van ons christelijk samenleven, onze waarden en cultuur mogelijk maakt?

Bent u er zeker van dat u een partij (Democraten) ondersteunt die destijds voor de volle 100% tegen de afschaffing van de slavernij had gestemd? Weet u zeker een politica zoals de Democraat Maxine Waters werkelijk serieus te kunnen nemen?

Weet u zeker dat u met iemand die een 40-jarige carrière als ambtenaar (Hillary) heeft en in een huis van $ 4,5 miljoen woont niet iets verkeerd ziet?

Weet u zeker dat u er niets verkeerds of bijzonders in ziet dat Hillary Clinton een vrouw is die al 30 jaar in de politiek werkzaam is en een nettowaarde heeft van $ 240 miljoen?

Weet u zeker dat u niet alleen steunt op haat, die uitgaat van een krom, door de mainstream media betaald platform?

Kunt u me überhaupt 5 dingen noemen die de Democratische Partij gedaan heeft om uw welstand als hard werkende Amerikaanse staatsburger in het dagelijks leven te verbeteren? Waarschijnlijk niet…

Ziet u het debacle in, waarin u uw kinderen stuurt als ze volwassen worden, door een politieke partij te blijven steunen die niets voor de armen gedaan heeft behalve ze arm te houden, hen gratis abortussen toe te staan en een paar dollar in de maand om een beetje eten in de koelkast te hebben?

De welstand en de veiligheid van de burgers is de taak van hun regering.

Alle andere Democraten hebben je eveneens vreselijk in de steek gelaten! Maakt u het niet gemakkelijk voor zichzelf en neem een standpunt in voor uw kinderen.

U belooft hen een land vol illegale immigranten, abortussen, 5-dollar baantjes per uur en geen geslachtsspecifieke mensen, die uw land en uw leven niet verder zullen verbeteren.

Rosie O´Donnel, Madonna, Katy Perry en Robert De Niro zijn prominenten, die zijn niet zoals u. Die hoeven niet de dagelijkse ongelijkwaardigheid van een gemiddelde Amerikaan mee te maken.

Mannen haten vrouwen niet, blanken haten zwarten niet en Donald Trump is geen racist. Houdt u ermee op om u door een partij aan een hersenspoeling te laten onderwerpen, die u constant in de steek heeft gelaten.

Maakt u zich zorgen om uw welstand, uw veiligheid, uw kinderen en een America FIRST denkwijze. Laat u deze kromme politici vallen, die uw groei hebben afgeremd. Gooit u deze kromme politici weg, die de groei van uw kinderen zullen belemmeren.

Harder worden, een standpunt innemen en je als een trotse Amerikaan gedragen.

Kijkt u eens hoezeer Trump de Amerikanen ondersteunt en van hen houdt in vrijheid en onafhankelijkheid, en stelt u zich eens voor hoever we als land zouden kunnen zijn wanneer alle politici deze zelfde prioriteiten zouden hebben...

Bron: https://heckticker.blogspot.com

Door: Thomas Heck

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/10/17 ... rump-zegt/

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Vertrouwen...

Afbeelding

“Ik denk dat ik liever een miljardair zou vertrouwen die politicus wordt, dan politici die miljardair worden.”

sjun

Bericht door sjun »

Lesley Stahl doesn't understand Trump's sense of humour

Het interview van Lesley Stahl doet sterk denken aan NPO interviewers als Twan Huys die vooral met zichzelf bezig zijn. Ezra Levant legt het uitstekend bloot. Voor wie het hele interview wil zien waarover hierboven gesproken werd om even te verifiëren wat er nu allemaal gebeurde:

President Trump's '60 Minutes' interview:

Nu weet je ook gelijk wat er precies in welk verband gezegd is en ben je de verknutselde clipjes op CNN vast voor. :smartass:

Plaats reactie